'Barça-leiding maakt van vertrek Sergiño Dest topprioriteit'
Woensdag, 17 augustus 2022 om 21:17

De clubleiding van Barcelona heeft het vertrek van Sergiño Dest tot topprioriteit gebombardeerd. De rechtervleugelverdediger is hard op weg om een overstap te maken naar Manchester United en moet daarmee de nodige financiële ademruimte verschaffen, zo meldt Sport. Volgens de Spaanse krant zijn Barcelona en the Red Devils bezig met de laatste onderhandelingen over de overstap van Dest. Bij United moet de Amerikaan herenigd worden met Erik ten Hag, die in 2019 en 2020 zijn coach was bij Ajax.

Eind juli werd al bekend dat Barcelona afscheid wilde nemen van Dest, die op zijn beurt niet stond te trappelen om de Spaanse club te verlaten. Nu lijkt het erop dat Dest van gedachten is veranderd, want volgens Sport heeft hij de deur nu toch geopend voor een vertrek als hij naar een topclub kan. Het feit dat hij in Engeland weer kan samenwerken met Ten Hag zal ook een rol spelen, daar hij in zijn tijd bij Ajax een vaste kracht was toen Ten Hag daar aan het roer stond.

Het is nog niet bekend of Dest gehuurd moet worden door Manchester United met gedwongen optie tot koop, of dat de zeventienvoudig Amerikaans international permanent wordt overgenomen. In Engeland worden prijzen van rond de zeventien miljoen euro genoemd, terwijl Barça twintig miljoen euro zou vragen. Een vertrek van Dest zou betekenen dat Barcelona de selectie kan versterken met twee nieuwe backs. Dat laatste is nodig om de selectie van Xavi te completeren. Ook AS Monaco was in de race voor Dest, maar door de uitschakeling in de Champions League kon die interesse niet worden doorgezet.

Dest maakte in 2020 voor 21 miljoen euro de overstap van Ajax naar Barcelona, waar destijds Ronald Koeman aan het roer stond. In Spanje kwam Dest sindsdien in 72 duels in actie, waarin hij drie keer scoorde en goed was voor vier assists. Tijdens de eerste LaLiga-wedstrijd van dit seizoen, afgelopen zaterdag tegen Rayo Vallecano (0-0), zat Dest de hele wedstrijd op de bank. Komende zondag speelt Barcelona tegen Real Sociedad, en volgens Sport is Xavi niet van plan om Dest in de wedstrijdselectie voor dat duel op te nemen.

Meer nieuws
   
08:39
08:39
Engeland heeft bar weinig vertrouwen in Slot: 'Hij is een Ten Hag in vermomming'
8
   
06:00
06:00
Arne Slot: de trainer die 'sleeping giant' Feyenoord wakker maakte
14
   
23:30
23:30
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
7
   
23:11
23:11
Racistisch gedrag richting Nico Williams smet op belangrijke zege Atlético
2
   
23:06
23:06
Chelsea vecht zich knap terug tegen Villa, maar vergeet zichzelf te belonen
9
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (86)

 
EredivisieAjax
 
35
17 augustus 2022 om 21:24
Ja logisch ook wel. Komt echt te kort hoor. Kan mij herinneren dat er ook niemand was die baalde toen hij Ajax verliet.
 
LittleLebowski
 
104
17 augustus 2022 om 21:30
Ten hag graaft zijn eigen graf. Martinez, Malacia en Dest komen allen veels te veel lengte te kort. 1 van die 3 kan nog maar meer niet. Ten Hag haalt de kerst niet.
 
SCHUMERT
 
25
17 augustus 2022 om 21:35
niet alles geloven wat de media schrijft... 90% klopt bij voorbaat al niet!
 
arsenal890
 
14
17 augustus 2022 om 21:44
Ze zijn bezig met de laatste onderhandelingen. Dat klinkt best serieus.
 
Japie_Krekel
 
90
17 augustus 2022 om 21:52
Ten Hag wil volgens mij zijn Ajax opnieuw bouwen in Manchester. Frenkie, Ziyech, Martinez, Dest. Vd Beek heeft hij al dus dat scheelt weer Nu Veltman nog wegplukken bij Brighton om naast Martinez neer te zetten en hij is aardig op weg. Als ik Ajax was zou ik het contract van Pasveer maar alvast verlengen anders ben je die straks ook kwijt aan United
 
Airbags
 
32
17 augustus 2022 om 21:56
@japie_krekel: Slechter dan Maguire kan haast niet, dus kom maar door met dat contract voor Veltman!
 
 
18
17 augustus 2022 om 22:02
Malacia en Martinez zijn toch gewoon prima aankopen. Dest is dat echter niet. Beter Frenkie halen
 
arsenal890
 
17
17 augustus 2022 om 22:15
Malacia, martinez en dest zijn niet aankopen waarmee je de top van de PL gaat bestormen. Juist het geen wat United wil. Frenkie wilt niet, dat lijkt mij wel duidelijk.
 
JLopez7
 
34
17 augustus 2022 om 22:59
Labyad is transfervrij en Pierie is voor een kaascroissant op te halen Erik!
 
rubje
 
5
18 augustus 2022 om 00:09
Als eth zo doorgaat kan hij al een leuke herfstvakantie boeken ??
 
Bobo25
 
0
18 augustus 2022 om 11:14
Hij kan Viergever beter niet halen want dan wordt hij geen kampioen....
 
kali
 
0
18 augustus 2022 om 19:12
????????????
 
JLopez7
 
19
17 augustus 2022 om 21:35
Is Dest nou echt beter dan een Wan-Bisakka of een Dalot ?
 
arsenal890
 
68
17 augustus 2022 om 21:45
Nee hij is totaal niet beter. Oftewel weer een onbegrijpelijke aankoop.
 
JLopez7
 
30
17 augustus 2022 om 21:49
Dacht ik ook direct. Als je geld uitgeeft geef dan uit voor de juiste spelers. Bijvoorbeeld Milinkovic-Savic, Casemiro, Ziyech of Lautaro Martinez.
 
Japie_Krekel
 
89
17 augustus 2022 om 22:14
Alleen Ziyech is realistisch in dat rijtje. De rest heeft niet gevoetbald in de Eredivisie
 
mc significant
 
8
17 augustus 2022 om 22:21
Ik baalde wel. Ik vond het bij ajax echt een talent op rechtsback met veel snelheid en kon als rechtsbuiten een man passeren. Zeker omdat Mazraoui destijds veel geblesseerd was
 
JLopez7
 
31
17 augustus 2022 om 22:29
Mazraoui is eindstand in letterlijk alle aspecten buiten het blind naar voren draven beter gebleken dan Dest.
 
mc significant
 
2
18 augustus 2022 om 08:37
Dat ben ik met je eens. Maar ik vond Dest echt niet slecht, dus vond het best jammer dat hij weg ging. Ik had juist gedacht dat Mazraoui weg zou gaan voor veel geld en dat Dest hem kon opvolgen op rechtsachter
 
Mosinho
 
12
17 augustus 2022 om 21:25
Ik ben niet per se fan van dest maar wie moet er nu rb spelen bij barca? Sergi roberto is nog slechter, die hadden ze eerder moeten lozen
 
 
22
17 augustus 2022 om 21:30
Sergi Roberto is zeker niet minder dan Dest. Dest kwam echt heel erg tekort. Mazraoui was een immense vooruitgang ook voor Ajax. Met Barca en Manchester United bouwt hij nog een verrassend lekkere CV op trouwens.
 
PerrySport010
 
7
17 augustus 2022 om 21:32
Een lekker CV maar weinig speelminuten. Komt echt te kort voor dit niveau, kan beter naar een Europese subtopper gaan om daar minuten te maken en zichzelf te ontwikkelen.
 
Ducktaildo
 
5
17 augustus 2022 om 21:36
'zichzelf te ontwikkelen'. Hij kan zeker die stap maken, maar dan komt hij nooit meer bij clubs als United terecht. Heb het al eens eerder gezegd dat hij over een jaartje of 3 ergens in de MLS gaat spelen. Maakt wellicht nu nog even de stap naar United, en daarna trekt hij denk ik naar de MLS. Gewoon een hele matige spelerm
 
HZ7-22
 
4
17 augustus 2022 om 21:30
Sergi Roberto is zeker niet slechter, brok meer ervaring sowieso. Enige waar Roberto minder in is, is snelheid.
 
DRL80
 
32
17 augustus 2022 om 21:37
Sergi Roberto is een van de vele overschatte spelers. Daar zit kraak noch smaak aan. Het is geen vlees en geen vis. Pure middelmaat. Overigens is deze transfer, mits dit op waarheid berust, een mooie inkijk in welke club het meest wanhopig is. ManU is gek als ze de vraagprijs (20 miljoen naar verluidt) betalen. Barcelona heeft het geld hard nodig. Ben benieuwd wie, mits dit alles op waarheid berust, het eerste z’n nek toont.
 
Brigabier
 
3
17 augustus 2022 om 21:37
Ik denk Araujo, die speelde laatst ook rechtsback dacht ik. Dan heb je centraal Christensen, kounde, Garcia en Pique. Ik weet niet hoe goed Araujo op rechtsback is, iemand die daar meer info over heeft?
 
Zlatan65
 
1
18 augustus 2022 om 10:55
Denk niet dat Emmen hem wil verkopen.
 
El_Guaje7
 
5
17 augustus 2022 om 21:48
Als Dest vertrekt zullen ze waarschijnlijk Juan Foyth van Villarreal aantrekken een Argentijnse rechtsachter.
 
JoshuaK_
 
7
17 augustus 2022 om 22:01
Wil Barcelona serieus voor Foyth gaan als nieuwe rechsback? Dan raak je toch gewoon van de regen in de drup, want die jongen is uiteindelijk alleen op rechtsback beland omdat hij centraal te kort kwam. En dat is duidelijk te zien als back, want hij voegt aanvallend heel weinig toe. Heeft Barcelona geen degelijke back in de jeugd rondlopen, want geld spenderen aan Foyth is echt uitgeven om het uitgeven.
 
El_Guaje7
 
7
17 augustus 2022 om 22:09
Ik ben het zeker eens met je dat hij aanvallend weinig brengt, maar verdedigend wel uiterst betrouwbaar. Ik vind hem dit seizoen wel gegroeid bij Villarreal en is ook Argentijns international geworden. Zijn echt weinige goede RB beschikbaar. Een lijstje lekte uit met o.a Bellerin, Frimpong, Dalot, Wan Bissaka en dus deze Foyth. De eerste vier lijken mij echt dramatische opties, Foyth een redelijke. Hangt er ook natuurlijk vanaf hoeveel hij zou moeten kosten.
 
JoshuaK_
 
3
17 augustus 2022 om 22:22
Frimpong zou van dat lijstje juist verreweg de beste optie zijn naar mijn mening. Hij heeft bij Leverkusen al bewezen dat hij als aanvallende back mee kan in een topcompetitie, en dat is juist het type back wat Barcelona nodig heeft. Is daarnaast nog jong, dus ik verwacht dat hij nog wel een stap kan maken. Nu zal hij tevens nog betaalbaar zijn, terwijl hij na een stap naar bv de PL onbetaalbaar wordt. De andere namen op het lijstje zijn inderdaad wel echt dramatisch, hoe kunnen twee backs die mislukt zijn bij United daar überhaupt op staan..
 
 
3
17 augustus 2022 om 21:26
Hij is meer NL'er dan Amerikaan, hoor. ??
 
Dutch_PSV
 
31
17 augustus 2022 om 21:31
Hij speelt z'n interlands toch voor Amerika hoor
 
AjaxMokumAjax
 
29
17 augustus 2022 om 21:36
Dan kun je nog steeds meer Nederlander dan Amerikaan zijn. Lars Veldwijk is nu toch ook niet opeens meer Zuid-Afrikaan dan Nederlander omdat hij international van Zuid-Afrika is.
 
mc significant
 
6
17 augustus 2022 om 22:23
Klopt, maar hij is gewoon geboren en getogen in Nederland. Dus ik vind hem ook meer Nederlander dan Amerikaan. Bovendien hoorde ik hem bij Ajax een keer Engels praten en dat was ook niet om over naar huis te schrijven. Maargoed, dat is natuurlijk altijd subjectief.
 
 
3
17 augustus 2022 om 22:45
Juist. Jullie snappen het tenminste en zijn op de hoogte van geen onbelangrijke feiten, AjaxMokum en MC. ????Geboren en getogen in NL met een NL`se moeder en ik spreek nog beter Engels dan hij als `Amerikaan`.??
 
maurootje
 
4
17 augustus 2022 om 23:33
Dest Nederlands is ook niet om over naar huis te schrijven, dus wat blijft er dan nog over?
 
JLopez7
 
10
17 augustus 2022 om 21:33
International of the USA ????
 
Blaugrana1899
 
16
17 augustus 2022 om 21:27
Als United 20 miljoen betaald voor Dest zijn ze daar nog gekker dan bij ons en dat zegt wel wat
 
Kartalist
 
88
17 augustus 2022 om 21:27
Wilt Erik zo graag ontslagen worden? Wat voor transfers zijn dit man? ??
 
Benzz
 
3
17 augustus 2022 om 23:39
Wat een idiote transfer. Ik snap er niks meer van. Dan doe Rabiot ook maar erbij zodat het compleet wordt man man
 
Aguero_
 
7
17 augustus 2022 om 21:27
Ah, United kennende zullen ze nog is 20M betalen, met dit soort spelers ga je toch niet terug de top in? Dit zijn toch geen spelers die United beter maken?
 
NFFC
 
16
17 augustus 2022 om 21:28
Taxi for Erik!
 
Siemjo
 
6
17 augustus 2022 om 21:29
Wordt de volgende flater van ten Hag, komt net als Martinez en Malacia lengte te kort tegen de lange kopsterke spitsen. Ten Hag heeft nog niets geleerd van de eerste twee wedstrijden
 
vtotheb
 
27
17 augustus 2022 om 21:31
Erik wil echt heel graag terug naar Nederland...
 
 
14
17 augustus 2022 om 21:32
Eth kan komende kerst lekker lang met vakantie.
 
Millonario
 
5
17 augustus 2022 om 21:40
Dest verkopen zou echt goed zijn. Totaal ongeschikt en nooit laten zien waarom hij de huidige rb van Barca moest worden. Deed het nog slechter dan Semedo, en dat was ook een ramp.
 
El_Guaje7
 
7
17 augustus 2022 om 21:45
Ik grapte een aantal dagen geleden al eens dat Ten Hag Barca een grote dienst zou kunnen bewijzen als hij zijn ex-pupil Dest op zou halen… daar zijn we dan uiterst voorspelbaar. ??Maar hopen dat Man United uiteindelijk doorpakt, kan Barca Foyth van Villarreal halen helaas zijn er niet veel goede rechtsbacks beschikbaar. Maar alles liever dan Araujo op RB wat gewoon een centrale verdediger is, hopelijk haalt Xavi het ook uit zijn hoofd om Koundé daar te laten spelen.
 
Guaporta
 
9
17 augustus 2022 om 22:13
Er zijn vandaag de dag gewoon Bartomeu-esque taferelen gaande bij Manchester United. Niet in staat zijn om een droomdoelwit te overtuigen en vervolgens in blinde paniek enorme bedragen uitgeven voor pure middelmaat. Blijkbaar zijn ze nu geïnteresseerd in Sergiño Dest en Pierre-Emerick Aubameyang. Te beschamend voor woorden, maar hopelijk kan Joan Laporta ze nog wat miljoenen uit de zak kloppen voor dat tweetal. Ben overigens absoluut niet overtuigd van Juan Foyth. Als je dan toch een verdedigend ingestelde vleugelverdediger nodig hebt, laat dan één van de zoveel centrale verdedigers daar spelen. Nergens voor nodig om daar weer miljoenen voor uit te geven. Dan prefereer ik een transfervrije Hector Bellerín tegen een laag salaris nog boven Foyth. En als er dan toch nog ergens miljoenen te vinden zijn, dan liever Pedro Porro of Malo Gusto.
 
El_Guaje7
 
2
17 augustus 2022 om 22:21
We hadden het er nog over een aantal dagen geleden Guaporta, wellicht is die ETH toch gek genoeg om zijn ex pupil Dest op te halen en het gaat nog gebeuren ook. Dit gaat de zomer worden dat we de twee “Nederlandse” aankopen van Koeman kwijt gaan raken. Memphis heeft het nog best redelijk gedaan vooral toen Barça in een moeilijke periode zat eerste seizoenshelft. Dest heeft nimmer indruk kunnen maken en zou blij zijn als Barca die 20 miljoen terug kan krijgen. Wat betreft Foyth is het prijs kaartje ook belangrijk, ik vind hem verdedigend zeer stabiel maar aanvallend brengt hij te weinig. Als hij €20M zou moeten kosten zou ik het wel aandurven maar alles daarboven dan liever Porro inderdaad die 30M - 40M moet kosten. Pijnpunten van dit Barcelona zijn de backs en Busquets (onder hoge druk en intensiteit) naar mijn mening. Alonso totaal niet gecharmeerd van dan zou ik liever Balde houden en vind het ook zonde dat Barca Nico heeft verhuurd want met Pjanic op het veld zou ik me wel zorgen maken. Al heeft hij een goede voorbereiding achter de rug.Aubameyang, als Barcelona daar 20M voor zou kunnen krijgen zou wel mooi zijn vooral voor FFP omdat hij gratis is gekomen en zijn salaris uit de boeken gaat. Ferran Torres en Ansu Fati zouden wellicht ook als back up for Lewandowski kunnen dienen.
 
Guaporta
 
4
17 augustus 2022 om 22:38
Twintig miljoen euro voor een verdediger zonder aanvallende kwaliteiten lijkt me een vreemde aankoop, zelfs wanneer hij als een soort valse vleugelverdediger gaat spelen. Als je dan toch een verdediger wil binnenhalen die op een soortgelijke manier speelt, ga dan voor een jongere, goedkopere en veel getalenteerdere Arnau Martínez. Kost de helft en heeft een hoger plafond. Moet überhaupt zeggen dat ik teleurgesteld ben in een aantal keuzes van Xavi. Miralem Pjanic verkiezen boven Nico González, Marcos Alonso verkiezen boven Alejandro Balde... Dat zijn gewoon beslissingen waardoor we eerder om het ontslag van Koeman vroegen. Verder denk ik dat iedere breedtespeler voor de selectie gewoon haalbaar is voor andere clubs. Aubameyang, Depay en Dest mogen wat mij betreft allemaal vertrekken, zou er alleen wel een jonge spits voor terughalen.
 
Guaporta
 
2
17 augustus 2022 om 22:50
Denk dat ik überhaupt een aantal andere beslissingen zou hebben genomen nu er blijkbaar toch mogelijkheden zijn op de transfermarkt. Begrijp volledig waarom Jules Koundé en Robert Lewandowski naar de club zijn gekomen, zeker toen bleek dat Erling Haaland niet haalbaar was. Maar ik had bijvoorbeeld Bernardo Silva verkozen boven Raphinha, zeker omdat hij op meerdere posities inzetbaar is. Natuurlijk zegt niemand 'nee' tegen een transfervrije Andreas Christensen en Franck Yannick Kessié, dus ik ook niet. Maar als je dan toch een fysiek sterke middenvelder wil gaan inzetten in een meer offensieve rol, dan zou ik het niet eens zo vreemd vinden om nog eens contact op te nemen met Ilaix Moriba en te vragen of hij tegen een sterk gereduceerd salaris terug wil keren. Gezien zijn situatie in Leipzig en het verloop van zijn carrière zou dat niet eens zo vreemd zijn. Oh, en ik had vanaf het eerste moment al Jordi Alba proberen te verkopen. Die jongen heeft de mentale weerbaarheid niet om voor een topclub te spelen. Met José Gayà en Alejandro Grimaldo in hun laatste contractjaar waren er gewoon mogelijkheden op de markt. En als je toch bezig bent, haal dan Martín Zubimendi als verdedigende impuls voor het middenveld.
 
mcgregor
 
6
17 augustus 2022 om 21:47
Wat een grote grap mocht dit waar zijn … Waar is Erik mee bezig? Die wil wel heel graag ontslagen worden ..
 
consy
 
5
17 augustus 2022 om 21:47
Ik vond Dest bij Ajax niet eens bijzonder goed, bizar als hij de stap naar United gaat maken.
 
Elhossaini1975
 
1
17 augustus 2022 om 21:55
Het is toch niet normaal meer ,Manchester wil dest heel graag kopen ,volgens vz wil barca daar een top prio van maken .
 
barryballs
 
5
17 augustus 2022 om 22:02
Transfer Comedy capers bij United vandaag ?? Dest..... Daar worden ze echt beter van. Was al zo'n succes bij Barca. Wel lekker voor Barca nog even wat miljoenen incasseren
 
houtapp
 
5
17 augustus 2022 om 22:05
Logische transfer, komt te kort bij Barcelona. Gaat het vast wel redden in de PL?? Ik denk nog een transfer of 2 en een wedstrijd of 3 en dan zit ten Hag weer lekker thuis.
 
alexandervdh
 
2
17 augustus 2022 om 22:07
Dest heeft niks te zoeken in Engeland, moet lekker naar Spanje, Portugal of Italie gaan.
 
La Walo
 
1
18 augustus 2022 om 08:35
Hij is al in Spanje ??
 
toonvs
 
3
17 augustus 2022 om 22:08
Waar is ten Hag mee bezig hij zit gewoon op eredivisie niveau te denken. Dest is toch geen wereld topper. Geen basis plaats bij Barcelona dan wel bij MU toch zeker ook nie.
 
jsdenhaag
 
8
17 augustus 2022 om 22:10
Had Schuurs ook niet iets voor utd geweest?
 
FEYBAR
 
3
17 augustus 2022 om 22:14
Wilt United naar de Championship? Zonder gekheid, wat voor transferbeleid hebben ze? Ze gaan op dezelfde voet verder. United komt er de komende jaren nog niet bovenop.
 
Chovanovski
 
12
17 augustus 2022 om 22:16
Ten Hag is wel een grote gunner! Zn eigen baan op het spel zetten om oud ajax spelers dikke salarissen te gunnen bij Manchester, toch wel echt aardig!
 
Aadspaanplaat
 
5
17 augustus 2022 om 22:22
Ik begin nu echt te twijfelen aan ETH zijn aan kopen zijn totaal geen versterking voor manu op malacia na die vindt in zo en zo beter dan shaw . Hij maakt ze eigen volkomen belachelijk door dit soort spelers naar manu te halen .
 
Bobo25
 
0
18 augustus 2022 om 11:17
Zo zie je maar hoe waardevol sommige andere beleidsbepalers kunnen zijn in een club. Marc had beter geen smartphone kunnen hebben....
 
Aadspaanplaat
 
1
17 augustus 2022 om 22:32
Met deze selectie plus alle nieuwe aankopen die genoemd worden gaat manu echt niet bij de eerste 5 eindigen . Maar eerder tussen de 6de en 10de plek wat gewoon een schande is voor een club als manu .
 
Chris Hendriks
 
1
17 augustus 2022 om 22:36
Prima speler voor een middenmoter in de PL. En dus prima voor United. En met ten Hag komt het wel goed jongens, niet zo negatief. Guardiola had het ook lastig bij City en kijk hoe lang hij er al zit. Alle vertrouwen in zijn broer.
 
arsenal890
 
1
17 augustus 2022 om 22:39
Guardiola werd in het eerste seizoen nog gewoon 3de. Als ten Hag zo doorgaat is die al weg hoor. Kan zomaar de eerste 5 a 6 verliezen en dan kan ik mij niet voorstellen dat die mag blijven. Dat is geen negatieve blik maar gewoon een realistische.
 
Reinaldinhoo
 
1
17 augustus 2022 om 22:50
Heerlijk Erik haal anders ook meteen Labyad. Doe dit niet haal mensen die echt wat toevoegen en je sterker maken!
 
GustavoFring
 
4
17 augustus 2022 om 23:35
Was 2e keus bij Ajax onder Mazraoui. Zou nu pas bij Ajax aan de bak komen. Nooit echt beter geworden behalve rennen met de bal
 
nr 9
 
2
18 augustus 2022 om 01:09
Eindelijk iemand die het snapt
 
linksbuiteadem
 
2
17 augustus 2022 om 23:40
Je begint je af te vragen waarom Ten Hag ooit de Eredivisie heeft verlaten, als hij alleen maar Eredivisie spelers onder z'n hoede wil hebben... Dan ben je als club in crisis en wil je Dest halen, my lord.
 
krosto1
 
0
17 augustus 2022 om 23:58
Domme zet om ooit bij al een zinkende schip te beginnen.. Als psv'er had ik m nog jaren gezien bij Ajax. Daar was hij op zijn plaats .
 
Champies
 
1
18 augustus 2022 om 00:51
Je kunt zeggen wat je wil maar toch netjes dat Manu alvast voorsorteert op een jaartje Championship. Dat nog eens beleid met een idee. Die komen er wel zo
 
nr 9
 
1
18 augustus 2022 om 00:58
Dest was bij Ten Hag al vaste waarde?? De reden daarvan was de blessure van Nous Mazraoui. We hebben Dest bij barcelona in de ucl al gezien tegenover top spelers als Mbappe. En dan nu laten zien in de top van de PL. Word niks
 
Almogaver
 
0
18 augustus 2022 om 07:35
Lijkt me niet het niveau dat Man Utd moet ambiëren, maar denk wel dat die competitie (samen met de Duitse) veel beter past bij Dest. Je kunt veel meer langs de zijkant rennen en je bezig houden met het aanvallende aspect, dan dat je tactisch goed moet staan in verdedigend opzicht. Een paar teams daargelaten, stelt het tactisch niet zo gigantisch veel voor.
 
GLENNN
 
0
18 augustus 2022 om 09:26
Waarom wil FCB zo graag van hem af? Je gaat toch geen heel seizoen met Koundé of Araujo op de RB spelen? Dat zijn eigenlijk beiden gewoon top Cv's. Dan gaat één van de twee misbruikt worden op RB? Met Dest - Koundé - Araujo - Alba heb je dan toch een mooie mix van verdedigers. En allen echt razendsnel. Hoef je Eric Garcia en Christensen ook niet zo vaak op te stellen.
 
La Walo
 
0
18 augustus 2022 om 10:56
Serieus? Dest is waardeloos wil je toch niet hebben in je team. Blinde paard met teveel fouten heb je niks aan Hoort ergens bij de Graafschap...
 
GLENNN
 
0
18 augustus 2022 om 11:03
Zwaar overdreven. Dest is misschien geen top back, maar in aanvallend opzicht brengt hij echt wel voldoende. Defensief is het allemaal vrij matig. De Graafschap is echt zwaar overdreven... Verder: het gaat vooral om het feit dat Barca momenteel Koundé of Araujo als back wilt gaan gebruiken, wat ik verkrachting van hun talent vind.
 
La Walo
 
2
18 augustus 2022 om 07:51
Yes de echte Schoonmaak waar ik op zat te wachten. Braithwaite depay nog en dan zijn de middelmatige spelers weg
 
Bobo25
 
0
18 augustus 2022 om 11:18
Memphis een middelmatige speler ? Hoeveel voetbal kijk je ? Of ga je alleen af op de negatieve commentaren hier !? Zonder Memphis zat Oranje niet op het Wk.....
 
Boompie85
 
0
18 augustus 2022 om 09:00
Dit is niet waar, wordt naar buiten gebracht in de pr strijd om de Glazers weg te werken. Dest kun je niet slijten, die was niet goed genoeg voor een basisplaats achter Mazraoui bij Ajax en heeft ondertussen weinig vlieguren gemaakt
 
GLENNN
 
0
18 augustus 2022 om 09:25
Dit is toch te lachwekkend voor woorden. United heeft een wat aanvallendere back in de naam van Dalot. Die is al beter dan Dest. Dan heb je met Wan Bissaka nog een back die defensief veel beter is, een godsvermogen gekost heeft en Engels is (home Grown). Ik zie het niet gebeuren. Althans, ik hoop het niet. Ze hebben met Dalot, Wan Bissakka en voor de toekomst ook Laird nog genoeg opties op de back. Ga eerst je middenveld upgraden met een Casemiro of wat dan ook. En eigenlijk is een spits ook een must. Zeker als Ronnie moeilijk blijft doen...
 
Svenieman
 
0
18 augustus 2022 om 10:29
Is Erik straks weg en zit de opvolger met dit soort spelers opgescheept... Ik volg Man U niet op de voet en ik zie ook niet elke wedstrijd van ze, maar als ik lees wat voor spelers hij gehaald heeft en wil halen, dat kan niet goed gaan en sowieso niet meedoen voor de bovenste plekken...
 
Omer Kazan
 
1
18 augustus 2022 om 10:54
Had ten Hag wel hoger geschat
 
RomariooDSF
 
0
18 augustus 2022 om 18:41
Daarom moeten buitenlandse clubs nooit aan Nederlandse trainers beginnen en helemaal geen top club!! Gelukkig is Koeman eruit geknikkerd!!