BBC-analist plaatst Van Dijk in team van het jaar én illuster rijtje legendes
Maandag, 27 juli 2020 om 09:51

Liverpool besloot het Premier League-seizoen zondag met een 1-3 overwinning op Newcastle United. Virgil van Dijk verzorgde in het noordoosten van Engeland de gelijkmaker, waarna de kampioen dankzij doelpunten van Divock Origi en Sadio Mané de wedstrijd naar zich toetrok. BBC-analist Garth Crooks ruimt een plek in voor de Nederlandse verdediger in zijn Premier League-team van het seizoen en laat zich uitermate lovend uit over Van Dijk.

"Ik heb ze allemaal gezien: Ruud Krol, Franco Baresi, Paolo Maldini. En dan heb je Virgil van Dijk. Hij hoort in dat rijtje en maakt nu al twee seizoenen grote indruk met zijn spel voor Liverpool. Ze lijken alleen maar beter te worden. Het is zelfs zo dat commentatoren niet kunnen wachten tot Van Dijk een keer een fout maakt, zodat ze iets hebben om over te praten", stelt de oud-aanvaller van Stoke City, Tottenham Hotspur, Manchester United, West Bromwich Albion en Charlton Athletic.

Meer: Salah en Klopp krijgen het aan de stok op frustrerende middag voor Liverpool | Liverpool-icoon zet vraagtekens bij komst Arne Slot: ‘Tijden zijn veranderd’

Schrijf een notitie bij deze foto

"Van Dijk is sterk verbeterd sinds zijn tijd bij Southampton, al liet hij daar ook al zien een grote belofte te zijn. De vraag is: wat nu? Sergio Ramos zit in zijn laatste jaren bij Real Madrid, hetzelfde geldt voor Gerard Piqué bij Barcelona. Ik vraag me af of Liverpool genoeg heeft om de ambities van Van Dijk te vervullen", concludeert Crooks. Zijn team van het jaar bestaat verder uit Ederson, Trent Alexander Arnold, Harry Maguire, Andrew Robertson, Kevin De Bruyne, Jordan Henderson, Raheem Sterling, Pierre-Emerick Aubameyang, Jamie Vardy en Mané.

Van Dijk kan na afloop van het duel met Newcastle United ook rekenen op een lofzang van Liverpool-manager Jürgen Klopp. "Ik weet niet of hij het nodig heeft om weer een lofzang van een uur te krijgen. Hij is best wel goed, een goede centrumverdediger. Nee, hij is speciaal. Zijn combinatie van kwaliteiten is speciaal, hij heeft een goede mindset. Hij is ook nog eens een goede gozer. Als het lastiger was om met hem om te gaan, had ik ook met hem willen werken. Maar naar Van Dijk heb ik geen omkijken."

"Toen we hem binnenhaalden, wisten we al dat hij een goede speler was. Het hele pakket is zo speciaal, daar hadden we geen idee van. Dat maakt hem echt geweldig. Hij neemt tijdens wedstrijden af en toe een pauze, dat maakt me gek", voegt Klopp met een lach toe. "Maar dat snap ik, in zijn positie zou ik hetzelfde doen. Ik hoop dat hij de rest van zijn loopbaan zo kan blijven spelen. We hebben geprobeerd hem rust te geven, maar dat is lastig. Nu is hij de komende twee weken vrij, dat zal waarschijnlijk genoeg zijn."

Meer nieuws
   
21:09
21:09
Perez loopt vooruit op PSV-transfer: '35 miljoen is toch wel heel veel geld?'
9
   
21:00
21:00
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
7
   
20:59
20:59
Paris Saint-Germain wederom kampioen van Frankrijk na nederlaag AS Monaco
10
   
20:31
20:31
Prolongatie titel definitief uitgesloten voor Royal Antwerp na nieuwe nederlaag
1
   
20:30
20:30
El Gran Derbi: is dit de meest heetgebakerde derby van Spanje?
4
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (72)

 
Kevin1989
 
33
27 juli 2020 om 10:20
Van Dijk is gewoon een klasse verdediger. Een beest. Om hem te noemen samen met Maldini vind ik dat van Dijk zijn niveau de komende jaren nog wel even moet vasthouden. Ben wel trots als NL’er dat we eindelijk weer eens een heerlijk centrum hebben met Van Dijk en de Ligt. Weten jullie nog dat we op het WK in 2010 met Joris Matthijssen als CV speelde? Of in 2014 met Ron Beton.
 
Pinchitter
 
13
27 juli 2020 om 10:23
Ja inderdaad. Helaas hebben we vaak paar goede en paar slechte periodes gehad. Beetje jammer dat we in 2010 een wereldaanval hadden en slechte verdediging en nu een wereldverdeding en een matige aanval
 
chrissie23
 
7
27 juli 2020 om 10:48
Maar er loopt wel een aantal hele grote aanvallende talenten rond (bergwijn, Malen, die spits van Bayern, de A1/jong van Ajax heeft een aantal mega talenten). Over 4 jaar vullen deze spelers de nu al spelende kern aan en hebben we echt een prima team. Zorgenkindjes zijn dan voornamelijk de backs en de keeper.
 
feye88
 
2
27 juli 2020 om 12:58
Met al die talenten weet ik t nog niet. Bergwijn en heel misschien zirkzee snap ik wel. De rest moet nog maar bewijzen een hoog niveau aan te kunnen. Er is al jaren geen aanvallend talent doorgebroken tot een hoger niveau bij Ajax. Ook niet bij Feyenoord trouwens. Alleen PSV met bergwijn en wellicht malen.
 
ArsenalFanehv
 
96
27 juli 2020 om 10:23
Ron Beton had wel Messi in z'n broekzak.
 
PECZ038
 
6
27 juli 2020 om 11:30
Hahaha inderdaad, 2e worden op het WK met een hockeyer achterin als Mathijsen ??
 
Formus
 
3
27 juli 2020 om 11:51
Wat is er mis met hockeyers? ??
 
feye88
 
9
27 juli 2020 om 12:42
In 2014 hadden we een perfect functionerende verdediging. De vrij en vlaar in de vorm van hun leven. Daar kwam niemand langs. Oneerlijk om dat af te doen als geen heerlijk centrum
 
feye88
 
2
27 juli 2020 om 14:26
Niet waar. Clasie viel tegen Argentinië in en die had Messi ook in zn zak. Aanvallend brachten ze niks. Was niet voor niets dat ze met penalty's wonnen.
 
gloryUnited
 
1
27 juli 2020 om 15:32
tsja daar staat dan weer tegenover dat we in 2010 met Robben, Van Persie en Sneijder speelden en in 2014 met Robben en Van Persie. Volgend toernooi zitten we met De Jong, Depay en Babel...
 
feye88
 
0
27 juli 2020 om 15:59
Depay is gewoon wereldklasse in topvorm. Heeft tegen alle grote landen laten zien belangrijk te zijn. Daarnaast hebben we met de jong en wijnaldum een top middenveld. Wereld verdediging erachter en ik vraag me af waar je precies over zeurt
 
gloryUnited
 
1
27 juli 2020 om 16:17
depay in vorm is leuk op het niveau Lyon maar echt niet kaliber wereldklasse. Een big game player zijn, maakt je niet automatisch van wereldklasse. Verder is het enige wat ik doe een nuance aanbrengen bij mensen die nu klagen over Heitinga-Mathijssen.
 
feye88
 
0
27 juli 2020 om 17:17
Hij is niet alleen een big game player. Hij is een van de belangrijkste spelers in Lyon. En de belangrijkste in oranje. In een team met van dijk en de jong.
 
Pinchitter
 
42
27 juli 2020 om 10:21
Zeer terecht dat V Dijk in dit team zit. Kan me aardig vinden in de spelers alleen Maguire niet. Hij heeft echt wel veel fouten gemaakt namelijk. Ik vind bijvoorbeeld dat soyuncu van leicester een stuk beter gepresteerd heeft
 
AjaxCunian
 
27
27 juli 2020 om 10:34
Die maakt ook veel fouten maar heeft de voordeel dat wanneer hij een fout maakt, het niet wordt uitvergroot. Terwijl dat bij Maguire gebeurt als geen ander. Ook heeft hij volgens mij elk minuut gespeeld in de PL dit seizoen, waar Soyuncu door een oliedomme rode kaart zijn team benadeeld tijdens de climax van het seizoen.
 
Warabe
 
7
27 juli 2020 om 10:54
Helemaal niet. Soyuncu is niet te kloppen op snelheid. Heeft zelfs Mohamed Salah eruit gesprint. Je zag hoe Leicester de laatste dagen hem heeft gemist. Soyuncu zou bij Atletico Madrid niet mis staan. Echt een Simeone speler.
 
AjaxCunian
 
16
27 juli 2020 om 11:06
Dat was Smalling ook niet, gelukkig draait verdedigen niet alleen om snelheid.
 
Formus
 
6
27 juli 2020 om 11:53
Maar Maguire heeft toch niet zo'n al te best seizoen doorgemaakt om aanspraak te maken op een plek in het team van het jaar? Dat was het originele punt waar het om ging.
 
gloryUnited
 
2
27 juli 2020 om 15:33
toch jammer dat Usain Bolt dan geen contract gekregen heeft. Hij schijnt dus retesnel. Goede verdediger dus!
 
AjaxCunian
 
0
28 juli 2020 om 17:50
Hij heeft juist een heel goed seizoen gehad, staat in de top van duels gewonnen, luchtduels gewonnen, bal naar voren brengen, complete passes, intercepties. Echt weinig verdedigers hebben beter dan hem gespeeld. Als hij een fout maakt staat VZ en de kranten vol, speelt hij foutloos dan houdt gewoon iedereen zijn mond.
 
Busby
 
5
27 juli 2020 om 10:39
Soyuncu wordt overschat, is een degelijk verdediger met veel potentie maar momenteel niet beter als Maguire. Hij heeft genoeg fouten dit seizoen gemaakt en vond hem na corona helemaal niet goed spelen. Maguire heeft zijn prijs tegen want mensen verwachten dat hij op niveau van Ramos moet presteren. Dat is hij niet maar is wel top 3 in Engeland gewoon.
 
Sammerens
 
32
27 juli 2020 om 10:42
Maguire is hier tot pispaaltje verworden, mede door het vreselijke commentaar van gasten als van de Vaart en van Halst die hem alleen maar af kunnen kraken. Feit is dat vorig seizoen de verdediging zo lek als een mandje was met 54 tegengoals en er dit seizoen met 36 tegengoals maar 2-3 meer in zijn gegaan dat bij Liverpool en City. Maguire heeft zwakke punten en als het daar op mis gaat dan duikt men er hier graag op ivm zijn transfersom die van Dijk af heeft getroeft, maar hij heeft de United verdediging enorm veel stabiliteit gebracht dankzij zijn sterke punten.
 
gloryUnited
 
2
27 juli 2020 om 15:34
harstikke logisch dat van der vaart dat doen. Hij moest de aandacht van zijn eigen frikandellenbuik weghouden. Gepeste mensen zullen altijd iemand anders pesten.
 
Grazianoo
 
3
27 juli 2020 om 11:04
Haha idd Maguire maakt direct deze analist totaal ongeloofwaardig.
 
JohnnyyPSV
 
11
27 juli 2020 om 10:25
Dat team van het jaar dat hij opstelt kan ik me grotendeels wel in vinden, maar Harry Maguire? Die was toch echt niet goed genoeg dit seizoen voor een plek in het team van het jaar??
 
AjaxCunian
 
15
27 juli 2020 om 10:35
Eigenlijk wel, waren geen andere CB's aantoonbaar beter. Lapprte heeft te weinig gespeeld, je kan een case maken voor Soyuncu maar ja, die heeft z'n team flink benadeeld op het eind.
 
KEIZER!
 
14
27 juli 2020 om 10:50
Op het eind. Maguire het hele seizoen. Fout op fout op fout. Alleen van dit seizoen kan je al een mooie compilatie maken. Het is belachelijk dat hij in de defensie staat bij Manchester United en ook nog eens een salaris opstrijkt waar je u tegen zegt. Het is geen slechte verdediger maar hij is ook niet van wereldklasse. Verre van.
 
AjaxCunian
 
25
27 juli 2020 om 11:08
Hij heeft de verdediging van United werkelijk getransformeerd, krijgen na zijn komst veel minder goals en schoten tegen. Is vanaf dag 1 zowat captain geworden in een nieuwe team, altijd fit geweest, door hem kan United nu eindelijk opbouwen van achteruit en zijn ze dominant in de lucht. Het is zeker niet perfect geweest en bepaalde fouten zijn comicaal geweest, maar het wordt altijd verschrikkelijk overdreven bij hem en hij heeft z'n uiterlijk en expressie flink tegen.
 
El Fenomeno
 
1
27 juli 2020 om 11:18
Waar ik me vooral over verbaas is dat er maar zo weinig echt goede verdedigers in Engeland spelen. Bij United, Arsenal, Spurs en Chelsea zie ik eigenlijk geen één hele goede verdediger terwijl dat jaren geleden wel anders was.
 
AjaxCunian
 
3
27 juli 2020 om 11:25
Waar barst het wel van de goede verdedigers dan? Real/Barcelona/Atletico hebben op papier goede verdedigers maar ook bij hun vliegen de goals/schoten het om de oren. Spelopvatting is verder ook enorm belangrijk, ik denk dat er überhaupt weinig defensies zijn die echt meesterlijk zijn. Wellicht Liverpool in vorm, en sindskort Real. Bayern doet het geweldig maar ook geen bijzondere tegenstand daar.
 
R.madridista
 
0
27 juli 2020 om 15:34
Real heeft uit mijn hoofd alleen 25 goals tegen en Atletico 27, sus vind het niet eerlijk dat je dat zegt
 
FCdeRuijter
 
0
27 juli 2020 om 18:21
Ja klopt, het lijkt ook alsof centrale verdedigers zich veel minder doorontwikkelen nadat ze een stap maken naar een (sub)topclub in Engeland. Een Laporte of Van Dijk uitgezonderd, deze spelen ook in beter spelende teams dus ontwikkel je je ook sneller. Maar kijk naar een Sanchez ofzo bij Tottenham, die was eind Ajax-tijd gewoon net zo goed (misschien wel beter) als nu.
 
J.Vertongen
 
0
27 juli 2020 om 22:08
Inderdaad, hoe hij Harry Maguire in z'n lijstje heeft staan is beyond me. Die Maguire wordt elke week kapot gescholden op tv.
 
Holland8
 
11
27 juli 2020 om 10:26
Liverpool zal er natuurlijk alles aan doen om Van Dijk te behouden. Maar eerlijk is eerlijk, Van Dijk is inmiddels met zn spel en uitstraling eigenlijk meer een speler voor Real en Barca geworden. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
 
Silvacity
 
1
27 juli 2020 om 10:33
Ik vermoed dat hij straks een contract van 17m ofzo gaat krijgen. Liverpool komt tegenwoordig steeds dichter in de buurt van de omzet van die grote 2. Die kunnen zich ook permiteren om elite salarissen uit te delen. Toen ze Coutinho verkochten zaten ze nog in een andere fase.
 
MoniqueVerschoor
 
12
27 juli 2020 om 10:39
Uhmm Liverpool zou Real of Barca alle hoeken van het veld laten zien... Wrm zou hij dan een stap omlaag maken?Bovendien denk ik dat Liverpool echt niet gek veel onder hoeft te doen voor die twee qua salaris.
 
Lierse1997
 
1
27 juli 2020 om 10:48
Kinderdromen en aanzien? Dat is trouwens algemeen gesteld en moet niet specifiek voor Van Dijk gelden.
 
KEIZER!
 
5
27 juli 2020 om 10:54
Aanzien? Welk aanzien? Het aanzien van Barcelona is de afgelopen jaren flink gekelderd. Mail verkeer wat is uitgelekt mbt transfers waarin Barcelona de speler manipuleert, een president die er een potje van maakt, verschrikkelijk slecht transferbeleid. Trainer na trainer die niet goed genoeg blijkt te zijn. Het is shocking dat een legende zoals Xavi zijn club niet wil helpen omdat het een te grote puinhoop is.
 
Lierse1997
 
17
27 juli 2020 om 10:58
Ja aanzien. Barcelona de club van tica taca, Messi, Iniesta, Puyol een dominantie om u tegen te zeggen rond 2010. Dat het nu wat minder gaat zal niemand ontkennen, maar zo snel breek je aanzien niet af. Voor velen zal Barcelona nog steeds een droomclub zijn.
 
Grazianoo
 
3
27 juli 2020 om 11:06
Niet als je bij Liverpool zit.
 
Lierse1997
 
4
27 juli 2020 om 11:11
Tja dat is puur speculeren. Maar in een recent verleden tonen Suarez en Coutinho aan dat het niet ondenkbaar is (al verschillen de situaties natuurlijk wel).
 
DieGelbeReds
 
2
27 juli 2020 om 11:42
@Lierse, ben het wel met je eens hoor. De situatie is langzaamaan wel veranderd. Liverpool heeft wat mij betreft de stap naar de absolute top gemaakt. Waar spelers eerder wel oren hadden naar Barca, neemt dat inmiddels wellicht wat af. Al kan ik me voorstellen dat ook nu voor Zuid-Amerikanen Real en Barca nog steeds het summum is. Als van Dijk zijnde zou ik echter niet zien waarom je Liverpool zou moeten verruilen voor Barca of Real. Groter wordt het niet. Ja, het enige wat wellicht groter wordt is de portemonnee.
 
Bon Jovi
 
5
27 juli 2020 om 11:57
Niet zo arrogant. Waarom verliet Ronaldo toenmalig Champions League en Premier League winnaar Man United voor Real Madrid dat er toen? Voor velen blijven die clubs toch het allerhoogste. De Premier League heeft op papier nu wel veel fans in het Aziatische continent maar voor de meeste traditionele voetbalfans (vooral dus Europa, Zuid-Amerika) blijven die 2 het allerhoogste wat je kan bereiken.
 
Sammerens
 
0
28 juli 2020 om 11:18
Niet gek dat een Portugees als Ronaldo naar Madrid ging. Voor iemand die het klimaat in Zuid Europa gewend is, zal wonen in Engeland niet de grote droom zijn. Er wegen altijd meer zaken mee dan je denkt.
 
Grazianoo
 
6
27 juli 2020 om 11:06
Wat zit iedereen toch altijd met Barca in zijn hoofd. Dat elftal stelt al jaren helemaal niks voor en het bestuur lijkt ook helemaal nergens op. Messi is ook nog eens aan zijn laatste jaren bezig. Nee dat is wel de laatste club waar ik om dit moment heen zou gaan.
 
El Fenomeno
 
4
27 juli 2020 om 11:19
Volgens mij is het geld aardig op bij Barcelona, maar als Real nog ergens een paar zakken geld heeft liggen, dan zou je toch echt Van Dijk en De Bruyne halen? De beste verdediger en middenvelder in je team.
 
DieGelbeReds
 
8
27 juli 2020 om 11:43
En dan Mbappe om het helemaal af te maken. Dan ben je minstens 500 miljoen euro verder, maar daar vinden ze wel wat op toch
 
PeterVermeuIen
 
1
27 juli 2020 om 10:40
Virgil van Dijk is in mijn ogen niet de verdediger van wereldklasse, nog lang niet. Hij mist nog veel aspecten om dit te worden onder andere, tactisch, slimheid en de uitstraling zo van 'ik los het wel op'. Bij Liverpool staat hij vaak heel dicht met Milner en Henderson, dat zijn ook een echte werkers. Van Dijk heeft niet veel te doen gehad, zijn medespelers hebben veel meer gedaan en gepresteerd dan van Dijk. Liverpool begint meestal met het verdedigen voorin door hoog druk te zetten met allen. Virgil staat vaak heel ver weg achterin, soort eindstation. Als Virgil de bal moet veroveren hebben zijn medespelers de bal al.
 
Boca2005
 
29
27 juli 2020 om 10:47
Ja, de verdediging van Liverpool stond ook veel beter zonder Van Dijk. Niet dus. Van Dijk is op dit moment zeker wel één van de beste verdedigers ter wereld. Om in het rijtje met Krol, Baresi, Maldini, Ramos geplaatst te mogen worden moet hij dit niveau echter nog wel wat jaren vol houden.
 
sloep01
 
0
27 juli 2020 om 11:52
(boca2005)inderdaad v Dijk is een heel goede verdediger maar maar zo goed als Ruud Krol, Franco Baresi, Paolo Maldini om er een paar te noemen zal hij nooit worden dat waren echt top verdediger met ook nog echte voetballende kwaliteiten , op dit moment is hij echter wel heel erg goed maar niet van dat niveau imo .
 
Boca2005
 
1
27 juli 2020 om 12:08
Dat waren inderdaad de buitengewone spelers en ze speelden vele jaren op topniveau.
 
Kevin1989
 
0
27 juli 2020 om 12:27
@sloep01 van dijk kan ook prima voetballen en nog belangrijker (buiten de hoofdtaak verdedigen) scoort hij ook regelmatig. Daarbij is van Dijk fysiek weer wat verder dan bijvoorbeeld een Maldini gezien zijn postuur en lengte. Als we het over de best voetballende CV’s hebben dan vind ik Baresi en Maldini inderdaad onverslaanbaar echter puur als verdediger kan van dijk wellicht dezelfde status verwerven als een Maldini of Baresi. Mooi bij van Dijk vind ik de impact die hij heeft op het team. En hij maakt niet veel overtredingen. Van dijk moet igg nog zeker 5 jaar vlammen wil hij onder deze namen genoemd gaan worden.
 
sloep01
 
2
27 juli 2020 om 16:15
In tegenstelling tot schopper Ramos volgens de zogenaamde kenners de beste ter wereld is v Dijk een verademing en inderdaad die kan in tegenstelling tot Ramos niet zijn hele huis behangen met gele en rode kaarten .
 
Grazianoo
 
13
27 juli 2020 om 11:08
Haha dit gaan we maar niet serieus nemen. ??
 
Samcro
 
7
27 juli 2020 om 11:26
Peter, die statements zijn al zo vaak weerlegd door verschillende personen hier. Ik zou andere argumenten gaan verzinnen.
 
MoTheSpur
 
19
27 juli 2020 om 10:46
Maguire ha! laat mij niet lachen, Soyuncu, Laporte en Evans waren beter. Ook is het grappig om te zien dat ze er alles aan doen om Engelse spelers erin te proppen. Sterling is geen middenvelder, je moet gewoon kiezen.
 
Boca2005
 
0
27 juli 2020 om 10:49
Waarschijnlijk wilde hij deze elf in een 4-2-4 formatie laten spelen, met twee pure spitsen en twee spelers die meer naar buiten staan.
 
MoTheSpur
 
6
27 juli 2020 om 11:06
Zet dan gewoon een 4-2-4 neer dan haha
 
RGiggs11
 
6
27 juli 2020 om 10:51
"Soyuncu, Laporte en Evans waren beter". Ja met flippo's sparen misschien. Die 3 waren echt niet aantoonbaar beter dan Maguire. Het probleem van Maguire is dat als hij een foutje maakt het altijd 20x extra wordt uitvergroot en ellenlang over nagepraat wordt.
 
MoTheSpur
 
11
27 juli 2020 om 11:04
Sorry, Maguire is oke maar over dit hele seizoen hebben die drie echt meer punten gepakt voor hun team. Leicester dat gewoon voor de top4 meedeed was ook te danken aan hen. En Laporte was en is gewoon een betere verdediger dan Maguire, ook dit seizoen.
 
AjaxCunian
 
2
27 juli 2020 om 11:09
Laporte is beter vind ik, maar heeft niet zoveel gespeeld. Die andere twee waren zeker niet aantoonbaar beter, hun klasse hebben ze ook echt laten zien afgelopen maanden..
 
lizoke
 
0
27 juli 2020 om 10:51
Dat is hetzelfde met henderson die prijs te geven. Moest kdb een brit geweest zijn, had hij hem zonder twijfel gewonnen.
 
JamieDS
 
0
27 juli 2020 om 10:57
snap niet dat Aubumayang rechts voor staat en Sterling Cm.....
 
El Fenomeno
 
4
27 juli 2020 om 11:21
Aumabayang eruit voor Fabinho en dan Sterling voorin en Soyuncu erin voor Maguirre en ik kan me er aardig in vinden.
 
Emile Hesky G
 
4
27 juli 2020 om 11:24
Toen ik Maguire in de opstelling zag staan ben ik meteen gestopt met lezen.
 
038azesletters
 
0
27 juli 2020 om 11:48
Had dan toch pereira (van leicester, en ja is een rb maar sterling is ook geen cm) voor maguire erin gezet, die heeft toch wel een beter seizoen gehad dan maguire maarja Engelsen... daarnaast zijn het wel allemaal spelers van de grote clubs en mis ik wel namen als Adama Traore, Salah, Mahrez, pereira of digne.
 
Morgomir
 
0
27 juli 2020 om 12:09
Volgens mij had er eigenlijk een ander tekstje onder de foto gemoeten.. :'on: Een paar van deze spelers snap ik niet helemaal, zoals Aubameyang en Maguire. Er zijn meerdere spelers die echt beter gepresteerd hebben.
 
frenkiedjong
 
2
27 juli 2020 om 12:13
Aubameyang niet? Hij is dit seizoen tweede topscorer van de pl met één doelpunt minder dan vardy terwijl hij echt bijna alle wedstrijden op linksbuiten heeft gestaan
 
Sammerens
 
0
27 juli 2020 om 13:11
Opvallend trouwens dat niemand het over Ederson heeft. Dit seizoen 3 errors leading to a goal en dat is gewoon net zo veel als de Gea. Heeft echt geen sterk seizoen gedraaid en als je ergens een andere speler die het neer verdient neer kan zetten dan is het daar.
 
EmileTheunissen
 
1
27 juli 2020 om 13:45
Van Dijk is een ontzettend goeie verdediger maar om hem te vergelijken met Maldini of Baresi gaat iets te ver. Met name Maldini was al op veel jongere leeftijd een absolute topper. En wat te denken van Fabio Canavaro?, Chielini en Sergio Ramos. Deze jongens hebben altijd op topniveau gespeeld.