'Cristiano Ronaldo wil met niemand meer iets te maken hebben bij Man United'
Maandag, 15 augustus 2022 om 12:20

Cristiano Ronaldo is bezig om zichzelf van alles en iedereen te vervreemden bij Manchester United. Dat weet the Athletic. De Portugees heeft een gespannen situatie veroorzaakt op Carrington, het trainingscomplex van the Mancunians, zo blijkt uit de details die in Engelse media circuleren.

De nederlagen tegen Brighton & Hove Albion (1-2) en Brentford (4-0) etteren nog na bij United en dat is ook te merken aan Ronaldo. De aanvaller, die afgelopen weekend voor het eerst sinds lange tijd weer basisspeler was, heeft moeite met de reïntegratie binnen het team. The Athletic schrijft zelfs dat dit een uitdaging is voor Erik ten Hag en zijn staf, omdat Ronaldo ondertussen gebrouilleerd is geraakt met bijna iedereen.

Meestal luncht de Portugees helemaal alleen in de kantine van Carrington en maakt hij geen aanstalten om bij ploeggenoten te gaan zitten. Daarnaast is hij tijdens trainingen ook vaak geïrriteerd en gefrustreerd en dat maakt dat zijn collega-spelers ook weinig zin hebben om bij Ronaldo in de buurt te zijn. Tenslotte valt het op dat de meervoudig Ballon d'Or-winnaar de instructies van de technische staf over het algemeen negeert. Wel was hij zondag aanwezig bij de straftraining die Ten Hag oplegde na de nederlaag tegen Brentford.

Na dat duel werd de frustratie van Ronaldo, die graag weg wilde bij United en nu dus een stoorzender binnen de selectie blijkt, publiekelijk duidelijk. Hij was niet van plan om na de wedstrijd de meegereisde supporters te bedanken en was niet gediend van de opmerkingen van assistent-coach Steve McClaren, die hem op zijn fout wees. Ook negeerde hij Ten Hag, gaf hij zijn coach geen hand en was hij tijdens de wedstrijd al negatief richting ploeggenoten.

Meer nieuws
   
06:00
06:00
Arne Slot: de trainer die 'sleeping giant' Feyenoord wakker maakte
13
   
23:30
23:30
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
3
   
23:11
23:11
Racistisch gedrag richting Nico Williams smet op belangrijke zege Atlético
1
   
23:06
23:06
Chelsea vecht zich knap terug tegen Villa, maar vergeet zichzelf te belonen
7
   
23:02
23:02
Paris Saint-Germain poetst 1-3 achterstand weg en is officieus kampioen
13
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (243)

 
JLopez7
 
58
15 augustus 2022 om 12:24
Daarom adviseer ik als held niet terug te keren bij je oude club. Een tweede avontuur eindigt vaak in een mislukking en ipv je stopt als een legende stop je nu bij je lievelingsclub als een vervelend mannetje. Netals bij bijvoorbeeld Dani Alves die als beste rechtsback ter wereld te boek stond en een Barca legende, dat tweede avontuur heeft toch zijn imago geschaad helaas. Wil je als absolute topvoetballer ooit terugkeren naar je oude nest dan moet het vaak zijn bij een club waar de intensiteit wat lager ligt.
 
MessiBazoer
 
282
15 augustus 2022 om 12:25
Dus dit gedrag kan je wel bij een nieuwe club vertonen?
 
JLopez7
 
104
15 augustus 2022 om 12:29
De druk wordt Ronaldo gewoon teveel. In zijn bolletje is hij nog de oude Ronaldo maar in de praktijk is het vergane glorie helaas. Als Ronaldo wou terugkeren had hij naar Sporting CP moeten gaan en niet naar Man United waar de druk enorm is. Enige wat Ronaldo nu heeft bereikt is dat je vervelend uitmekaar gaat met je lievelingclub en de fans zullen dit altijd blijven herinneren helaas terwijl je eerst een absolute held was.
 
Pieterverbeek
 
287
15 augustus 2022 om 12:33
Hoezo heeft het 2de avontuur van alves zijn imago geschaadt? Hij is bijna gratis een seizoen komen spelen op 39 jarige leeftijd en was hun beste rechtsachter & heeft het verdienstelijk gedaan. Niemand had de verwachting dat Alves weer zijn oude niveau gaat halen , aangezien die man 39 is en in brazilië speelde. Ik denk dat hij zelfs iedereen heeft verbaast vorig seizoen. Zéér slechte vergelijking van jou.
 
JLopez7
 
21
15 augustus 2022 om 12:37
Al die wanhopige Appjes die zijn gelekt omtrent Alves. Bovendien wordt er enorm lacherig gedaan op Social Media over Dani Alves na zijn Barca periode wat ik enorm jammer vind want was toch een klasseback. Zo`n tweede avontuur loopt 90% uit op een mislukking helaas.
 
Pieterverbeek
 
103
15 augustus 2022 om 12:42
Enorm lacherig gedaan om zijn periode? Sorry hoor, maar ik heb bijna nergens mensen gezien die om Alves hebben gelachen. De meeste mensen die ik heb gezien waren gewoon dankbaar dat een levende clublegende als Alves terug kwam spelen & dat bijna gratis. Meer dan tevreden om zijn niveau ook. Je vergelijkt een vedette & een van de meest betaalde speler in het huidige voetbal met een rechtsachter die lekker gratis wou willen spelen voor zijn club en bereid was om elke rol te vervullen. Ik vind de vergelijking best wel krom in dat optiek.
 
The-Jump
 
29
15 augustus 2022 om 12:45
"Goed" dat je het negatieve belicht. Ik noem een Cocu bij PSV, Kuijt bij Feyenoord of een blind bij Ajax (ook al wordt hij nu wel bekritiseerd, maar speelt er al jaren). In het buitenland ook vast genoeg voorbeelden waar het wel lukte.
 
JLopez7
 
25
15 augustus 2022 om 12:48
Allemaal teruggekeerd in een competitie waar de intensiteit laag ligt.
 
Unknown007
 
13
15 augustus 2022 om 12:50
@the jump, misschien even zijn laatste zin lezen? Ot: Ronaldo moet zo snel mogelijk uit de selectie als EtH van dit zooitje een team wilt maken. Dan maar een noodoplossing aantrekken voor de spits die 90 min zich de longen uit het lijf rent
 
Ajaja
 
76
15 augustus 2022 om 12:50
De mooiste is natuurlijk Rijkaard bij Ajax.
 
Deem.
 
25
15 augustus 2022 om 12:50
Vond het eerder weer aso hoe Barça hem weer aan de kant schoof toen hij niet meer nodig was. Maar die tweede periode heeft niks aan het imago van Alves veranderd, alleen maar aangetoond hoeveel hij van de club houdt. Die kwam terug, zou nog gratis spelen als het moest, had er geen probleem mee als hij op de bank zat, of dat Barça niet om de prijzen mee zou doen, en liep niet zo aan te klooien zoals Ronaldo nu. Zoals gezegd, onwijs slechte vergelijking.
 
manodedios
 
15
15 augustus 2022 om 12:59
Één naam jlopez7 en je theorie of advies kan de prullenbak in: Frenk Rijkaard.
 
JLopez7
 
16
15 augustus 2022 om 13:06
Daarom geef ik aan 90%. Er zijn altijd uitzonderingen.
 
Ajax4xCL
 
15
15 augustus 2022 om 13:34
Sporting speelde tenminste Champions league en geloof mij dat is het enige wat Ronaldo wil. Ronaldo weigert om in de Europa League te spelen. Het liefst speelt hij bij een club die finale CL ksn halen, maja die willen Ronaldo niet meer...
 
JLopez7
 
14
15 augustus 2022 om 14:08
Dan gaat ie toch naar Sporting en probeert hij met hun de CL te winnen? Genoeg uitdaging om als held je jeugdclub een CL titel te bezorgen wat vrijwel onmogelijk is.
 
MSN10
 
9
15 augustus 2022 om 15:34
Het is echt een schande hoe hij zich opstelt. Je bent zo een groot mannetje en dan ga je het zo aanpakken omdat je weg wilt. Nu moet je laten zien dat je Cristiano bent en het team bij 1 roepen. Ga gezamenlijk uiteten ofso en daarna een goed gesprek aan maar niet zo, het ergste vind ik voor ETH, hoop uit de grond van m’n hart dat hij het dit team op de juiste spoor weet te krijgen anders gaat het zijn kop kosten. We kunnen allemaal roepen ja welke trainer gaat dit willen maar je kiest ervoor, je bent ervoor gewaarschuwd door bijvoorbeeld een LVG. Hoop echt dat het goed komt en dat alleen voor ETH. Hij verdiend dit niet.
 
Nalyd
 
8
15 augustus 2022 om 16:38
Inderdaad. 30 goals is misschien leuk voor Sporting (aannemende dat hij zich daar wel in de basis knokt!) maar bij Manchester United? Kom op zeg, daar zijn ze wel wat meer gewend. Benieuwd wie het nog met Cristiano aandurft, maar ben bang dat het inderdaad over en sluiten is na dit debacle. Wie zit er nou op tientallen goals te wachten van een gast die alles gewonnen heeft in zijn carrière? Wellicht iets voor Jong Ajax (Cristiano speelt niemand er uit in het grote Ajax immers).
 
TheRoscoe
 
13
15 augustus 2022 om 17:47
Jammer alleen dat het niet bestaande veldspel en toegevoegde waarde van Ronaldo buiten zijn goals zo belachelijk laag zit op dit niveau dat Ronaldo eigenlijk 60 doelpunten moet maken om dat te kunnen compenseren. Alles moet wijken om maar die bal bij hem te kunnen krijgen en als hij niet scoort, dan speel je met een man minder. En dan loopt ie ook nog eens te zeiken op alles en iedereen en dat niet op een constructieve manier. Maar ja, hij scoorde er 18 in de competitie en 6 in de CL, dus dan kunnen de scorebordjournalisten doen alsof het een daverend succes is.
 
 
27
15 augustus 2022 om 12:25
Ik ben dan toch wel benieuwd welke held jij bent?
 
Pieterverbeek
 
42
15 augustus 2022 om 12:28
Wat Ronaldo hier doet (als het waar is , dit zijn allemaal geruchten) dan keur ik het zeker niet goed. Aan de andere kant heb ik wel begrip voor zijn situatie. De man is bijna 38 & wil nog 1 laatste keer in de top spelen & aan prijzen ruiken voordat hij er mee kapt. Hij wou dat manu weer competitief wordt & wie halen zij? Martinez, malacia & eriksen... Met alle respect, maar dan heb je als club gewoon helemaal geen ambities en dan heeft CR7 ook zoiets van dit wordt niks & wordt weer een jaar verspild in mijn carière.
 
Troy010
 
52
15 augustus 2022 om 12:36
Hij tekende vorig jaar bij United, wat toen al een ramp was. Maar omdat hij niet naar Sporting ging maar dacht dat hij wel weer het mannetje zou worden bij United, zit hij in deze situatie. Wereldklasse spelers willen op dit moment niet naar United, echter willen de top teams Ronaldo ook niet hebben. Na de afgelopen weken geef ik ze ook groot gelijk.
 
Sammerens
 
42
15 augustus 2022 om 12:48
Hij tekende nadat United 2de werd. Met hem er bij is er een gigantisch verval ingezet en zijn diverse spelers aantoonbaar minder gaan presteren. Niet dat dit allemaal aan hem te wijten is geweest, maar wat mij betreft kan men terecht afvragen of het spel niet teveel naar hem is getrokken wat uiteindelijk in totaliteit juist een slechter resultaat op heeft geleverd.
 
Deem.
 
18
15 augustus 2022 om 12:53
Maar dat vind ik ook zo tekenend. Hij had jaren geleden al terug kunnen keren. Maar dat deed hij niet. Want United leek nergens op. Dat deed hij PAS toen ze 2e werden. Vast denkend dat hij ze wel het laatste zetje kon geven, zoals hij ook dacht bij Juve.
 
Troy010
 
7
15 augustus 2022 om 14:12
Ja oke, dat klopt ook wel. Echter had het 2e worden meer te maken met de onkunde van de andere ploegen, dan met het goede voetbal/goede team van United.
 
Troy010
 
3
15 augustus 2022 om 14:14
Dat klopt, daar heb jij ook wel gelijk in. Ik had nog in mijn hoofd dat het een langere tijd geleden was dat ze 2e werden.
 
MSN10
 
3
15 augustus 2022 om 15:37
Heb je als club helemaal geen ambitie? Ik denk eerder dat je het niet snapt. Zo werkt het niet. Speelden ze champions league dan had ik je gelijk gegeven maar de grote spelers gaan niet komen om een club te helpen die Europa League speelt met alle respect.
 
Nalyd
 
6
15 augustus 2022 om 16:41
Is hij niet het mannetje dan? Wie is het precies? Rashford, Greenwood? Zeg het maar. Kom op zeg, die vent is waarschijnlijk verteld dat ze er helemaal boven op gaan komen, honderden miljoenen klaarliggen, en ipv is Pogba gratis weg, en hebben ze Eriksen van Brentford. Het zijn allemaal geruchten over dit gebeuren (wat je allemaal ook gewoon kan omkeren naar “matige spelers van United die geen moer hebben gewonnen vinden zichzelf te goed om te leren van levende legende Cristiano Ronaldo”), maar ik zou ook bloedlink zijn. Manchester United straalt toch niets uit van een topclub momenteel? Die doen mee voor plaats 9.
 
Bongiorno
 
37
15 augustus 2022 om 12:37
Totale flauwekul wat je hier verkoopt. Ronaldo had gewoon hoge verwachtingen omdat United vorig jaar CL-speelde nadat ze tweede waren geworden. Het aanvalsspel leek frivoler en hij dacht in te kunnen stappen bij een renaissance. Niks bleek minder waar. Was ie bij Sporting teruggekeerd dan was ie gewoon een sensatie geweest vorig seizoen en dit seizoen. Er zijn talloze voorbeelden van voetballers die terugkeren en succes hebben. Huntelaar en Kuyt zijn recente voorbeelden in Nederland. Elders heb je bijvoorbeeld Zlatan, Buffon of dit seizoen Suarez die in Uruguay direct belangrijk is. Ook Dani Alves is niet geschaad door zijn terugkeer, wat een onzin.
 
Sammerens
 
7
15 augustus 2022 om 12:50
Wie zegt dat zijn terugkeer juist niet funest is gebleken voor de frivoliteit in het aanvalsspel? Dat hij bij Sporting een sensatie zou zijn geweest is puur speculatief. Een sensatie binnen het niveau daar wellicht, maar dat is simpelweg geen topniveau.
 
RicottoFC
 
9
15 augustus 2022 om 12:56
@Sammerens... voor dat C. Ronaldo bij united kwam was het al niet veel soeps meer
 
Sammerens
 
7
15 augustus 2022 om 13:00
@Rico, Ze werden tweede in de PL. Niet veel soeps nee.
 
Bongiorno
 
4
15 augustus 2022 om 14:10
@Sammerens Dat idee had ik ook. Ronaldo scoorde wel goals maar er zit geen beweging meer in. Hij wacht z'n kansjes af. Dat is leuk in de absolute top maar het verbetert je teamspel zeker niet.
 
Eindtovenaar10
 
12
15 augustus 2022 om 12:43
Zonde, moet zich niet als een klein verwend kind gaan gedragen. Wil hem graag een wereldspeler blijven herinneren die altijd 100% heeft gegeven.
 
DonCoXxX
 
11
15 augustus 2022 om 13:12
Johan Cruyff vergeten zeker? Die kwam op een briljante manier terug voor een tweede keer met o.a. een fenomenale boogbal als doelpunt in zijn eerste wedstrijd en de befaamde penalty met de een-twee met Jesper Olsen. Vervolgens vertrekt hij door een financieel geschil naar de aartsrivaal, die hij na 10 jaar weer kampioen maakt, om vervolgens vlak daarna als coach terug te keren bij een volkomen berooid Ajax, waarna hij Ajjax uit een sportief dal trok. Het verhaal is langer, maar dit gaat over Cruyff, die drie keer terugkeerde en misschien kun je vier keer zeggen, met de "fluwelen Revolutie", met het huidige Ajax als gevolg. Hoe dan ook, dit is een instellings- en gedragsprobleem, niets meer en niets minder.
 
MarcelSplint
 
5
15 augustus 2022 om 13:31
Al die verhalen dik aan gemaakt Al was het maar 10% waar de echte waarheid komt pas alles is opgelost.Ligt natuurlijk niet alleen aan Ronaldo Afwachten hoe dat afloop
 
Adamsky
 
2
15 augustus 2022 om 14:38
Rijk'aard
 
visca el barca
 
9
15 augustus 2022 om 17:11
Ronaldo is gewoon egoïstisch
 
GraziaYes
 
2
15 augustus 2022 om 17:14
Rijkaard bij terugkeer? Het enige wat het verschil maakt is dat Rijkaard dienend speelde en zijn team wilde helpen. CR7 is een egoïstisch mannetje. En als ik naar mijn eigen club kijk heeft Van Persie ook veel gebracht met zijn terugkeer. Dus wat je schrijft klopt niet helemaal.
 
SjempjesLiek
 
5
15 augustus 2022 om 17:30
Of je hebt spelers als Van Persie en Robben die wars van diva gedrag zijn
 
Periquito
 
3
15 augustus 2022 om 19:14
@jlopez7 wat rook jij ? Wat een onzin kraam jij uit over Dani Alves ! Die man heeft op 39ste, broekies van in de 20 uit het elftal gespeeld. Dus leg uit zijn tweede periode was geen succes ?? Op zijn 38ste gewoon opgeroepen voor de seleção !
 
PSVchelseaboy
 
218
15 augustus 2022 om 12:24
Deze narcist moet even normaal doen. Juist als 1 van de grootste spelers aller tijden moet hij de team spirit terug brengen. Wat is het een enorme zooi bij United zeg.
 
SashHaha
 
77
15 augustus 2022 om 12:31
Zo typisch om iemand te en narcist te noemen zonder de persoon te kennen. Je hebt niet eens betrouwbare informatie en je durft iemand een narcist te noemen. Triest eigenlijk dat het internet dat doet.
 
Troy010
 
177
15 augustus 2022 om 12:38
Nou, hij tikt (zeker de laatste weken) toch heel wat hokjes aan die onder de kenmerken staan van een narcist.
 
Deem.
 
93
15 augustus 2022 om 12:55
Heb je hem ooit over zichzelf horen praten? Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar de man is 100% een narcist.
 
ericvanloo
 
47
15 augustus 2022 om 13:29
SashHaha Ik roep al 10 jaar dat hij een narcist is. De kenmerken passen ook perfect bij Ronaldo. Mensen met narcisme zijn ervan overtuigd dat zij meer 'bijzonder' zijn dan andere mensen. ... Iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis wil constant bewonderd worden. ... Een gebrek aan empathie. Gespeeld charmant zijn. Verslaafd aan aandacht krijgen. Agressief gedrag vertonen.
 
nederland79
 
61
15 augustus 2022 om 13:44
Haha als je in hem geen narcist herkend, dan begrijp je er weinig van. Als de term nog niet al heel lang bestond maar pas nu werd uitgevonden, dan had het ronaldist geheten
 
Shevchenko_7
 
18
15 augustus 2022 om 13:47
@Ericvanloo, perfect verwoord! Dit allemaal zie ik terug bij Cristiano Ronaldo.
 
FCT-Spurs
 
25
15 augustus 2022 om 13:57
Hij is zelfs onder het voetballen op zoek naar de camera / probeert naar zichzelf te kijken op het scherm in het stadion. Vorig jaar zat meneer bij Crystal Palace uit op de bank met oorbellen in en met een soort lipgloss op. Hij is 100% een narcist.
 
bderonde
 
9
15 augustus 2022 om 15:26
Wauw wauw wauw. Met verbijstering lees ik deze reacties. Het lijkt wel alsof er jarenlange frustratie heeft gezeten bij bepaalde mensen hier en dit nu eindelijk kunnen uiten. Goedso jongens, grijp jullie kans!!! Iemand een narcist noemen zonder hem daadwerkelijk te kennen vind ik zeer triest. Ik ken zat spelers in het amateurvoetbal die volgens jullie dan ‘narcistische trekken’ zouden hebben. Diezelfde spelers in het amateurvoetbal zijn buiten het veld prima mensen. Super aardig, na de wedstrijd doe je vaak een biertje met ze. Hebben een gezin etc etc. Terwijl ze op het veld ongelooflijk irritant gedrag vertonen. In hun beleving is dit puur om te winnen. Maar in jullie beleving ben je dan een narcist. Jullie zouden je moet schamen voor wat jullie allemaal hier lopen te zeggen achter je telefoontje.
 
bderonde
 
4
15 augustus 2022 om 15:28
Ook gewoon elkaar allemaal napraten alsof het zwart op wit staat dat hij een narcist is. Bizar bizar bizar.
 
Deem.
 
10
15 augustus 2022 om 15:41
Jij doet alsof er in jouw omgeving met geen mogelijkheid een narcist kan bestaan. Dat kan ook gewoon, hè? Niet iedere narcist weet ook een wereldberoemde voetballer te worden. En juist bij Ronaldo kun je die conclusie ook naast het veld trekken.
 
SashHaha
 
5
15 augustus 2022 om 15:51
Hoi Troy, ik heb het al gezien: je hebt een wereldtalent. Ben jij geïnteresseerd in een functie bij PSYQ? Als jij alle diagnoses op afstand stelt op basis van onderbuikgevoel en wat termijn die je ergens opgepikt hebt, dan kunnen ze daar alle wachtlijsten binnen een week wegwerken. Hieronder zie ik nog meer zeer geschikte mensen die zonder iemand ooit gesproken te hebben de diagnose narcist kunnen stellen dus we zijn boven Jan. De tekorten bestaan binnenkort niet meer in de GGZ.
 
bderonde
 
4
15 augustus 2022 om 16:42
Dat doe ik helemaal niet Deem. Je kan me op deze manier proberen te les te lezen, maar wij kunnen nooit weten of hij daar aan lijdt. Dat weten we simpelweg niet. Dat je zulke conclusies kan trekken uit beelden die je op tv ziet is natuurlijk waanzin. Ik had het niveau op Voetbalzone toch wel hoger verwacht. Afgestudeerde psychologen en psychiaters doen er soms jarenlang over om dergelijke conclusies te trekken na zeer intensieve gesprekken, maar op Voetbalzone weten we het al van een voetballer
 
 
2
15 augustus 2022 om 16:48
@bderode: De kans dat Ronaldo een narcist is, is natuurlijk wel zeer aanwezig. Maar inderdaad, zeker weten doen wij dat niet. Het is wel een feit dat hij veel en veel meer met zichzelf bezig lijkt dan wie dan ook. Teambelang boeit hem alleen iets, omdat hij hier zelf beter van kan worden. Hij lijkt zelden oog voor medespelers te hebben bijvoorbeeld. Ja, in en buiten het veld lijkt Ronaldo mij een hele nare gast. Totaal niet het type waarmee ik zou om willen gaan. Maar ieder zijn ding dan ook weer natuurlijk. Het is een voortreffelijke voetballen en omdat Ronaldo zo erg met Ronaldo bezig lijkt, is Ronaldo waarschijnlijk wel zo ver gekomen
 
bderonde
 
2
15 augustus 2022 om 16:54
Zeer aanwezig nog wel. Het feit dat hij geen tatoeages neemt omdat hij zijn bloed doneert is niet relevant? Het feit dat hij verschillende operaties heeft betaald voor kinderen boeit ook niet? Ik zeg niet dat dit hem geen narcist kan maken, maar neem wel alles mee in jullie ‘beoordelingen’. Niet enkel de negatieve punten
 
Deem.
 
2
15 augustus 2022 om 17:24
En al die dingen sluiten ook niet uit dat hij een narcist is.
 
TheRoscoe
 
3
15 augustus 2022 om 18:19
Laten we het inderdaad bij de feiten houden zoals Sashhaha zegt. Zoals dat Ronaldo een verkrachter is. Laten we hem dat noemen als narcist te ver gaat.
 
Aqua1
 
1
15 augustus 2022 om 19:20
eric te te veel gaan google want dan komt er echt onzin uit jou... maar slechte poging om je haat niet te kunnen verbergen
 
Feye_88
 
4
15 augustus 2022 om 12:47
Zolang je de situatie niet kent doe je er beter aan te zwijgen. Ik zeg niet dat hij niks heeft gedaan, maar de Engelse pers zoekt altijd sensatie. Wacht het even af
 
BJP79
 
7
15 augustus 2022 om 13:00
Gewoon een jaar op de tribune planten en ook niet meer mee laten trainen met de A selectie zo dat hij zijn negativiteit niet kan over brengen op de rest.
 
TakeMeHome
 
15
15 augustus 2022 om 13:18
Ik heb het idee dat Ronaldo oprecht een gigantische stoorzender is in de groep. Klinkt misschien gek & raar, maar hoe kan het ineens dat alles wat we tijdens pre-season hebben gezien (ja ik weet, het zijn alsnog oefenpotjes) totaal niet meer terug zien. Aanvallende intenties, het verdedigend werk met zowat z’n allen. Het spel van toen is werkelijk niet meer terug te zien in het spel van nu sinds Ronaldo erbij zit. Het is raar, want de beste man is een winnaar, grootste voetballer (Messi de beste, end discussion). Maar dat er dan ineens zoveel mis gaat & dat eigenlijk sinds zijn komst erger is geworden is onbegrijpelijk. Begrijp me niet verkeerd, vorig seizoen heeft hij genoeg betekend voor United met zijn doelpunten, maar ben bang dat hij ervoor zorgt, wellicht met zijn aanwezigheid of wat dan ook, dat de vibe in de groep totaal niet goed zit!
 
LeonPeeters
 
6
15 augustus 2022 om 13:26
Spijtige reactie. Ik vind hem ook als een nare man over Komen, het lijkt me echt geen leuke vent, maar dit gaat mij te ver. Doet teveel voor de medemens om ook maar in de buurt te Komen van een narcist. Amen.
 
TheRoscoe
 
1
16 augustus 2022 om 10:04
Zoek even op wat Jimmy Savile deed voor kinderen en daarna wat Jimmy Savile deed met kinderen. Openbare donaties en acties bieden geen garantie op dat je een goed mens bent.
 
 
7
15 augustus 2022 om 13:32
Narcist? Ten hag rent als een olifant door een porseleinen kast en maakt alles kapot. Onderaan in de PL alles verloren en Cr7 wegjagen, nou nou wat een topcoach. Gisteren met Japie Krekel uitgebreid over gehad maar Ten hag zal het niet redden
 
Vernon
 
11
15 augustus 2022 om 15:12
United was en is een bende. Zo’n bende ruim je niet op door voorzichtig kleine stapjes te nemen. Dus dat Ten Hag daar lekker tekeer gaat, is alleen maar goed. En je kan al zeker geen speler accepteren die moedwillig de sfeer verziekt omdat hij dat in zijn eigen belang vindt.
 
Bossie
 
3
15 augustus 2022 om 16:25
Ik denk dat geen enkele trainer iets aan die blunders van Gea kan doen. Je zou bijna denken dat hij het bewust doet?
 
StevieG8-88
 
0
15 augustus 2022 om 18:04
- Cristiano wilde al vertrekken na het tegenvallende vorig seizoen. - Ten Hag MOET met harde hand regeren. Anders krijg je dit team nooit meer aan de praat voor zover dat nog mogelijk is. - "gisteren met Japie Krekel uitgebreid over gehad" (lol)
 
sKa_4
 
0
15 augustus 2022 om 18:15
Probleem ligt niet bij Ten Hag hoor. Ookal krijgt hij ontslag volgende maand en brengen ze Anelotti of Guardiola.. probleem zal er nogaltijd zijn. Spelers niet goed genoeg en aankopen/verkopen super slecht. Enja superster Ronaldo hoort niet in zo'n elftal.. dit moesten ze veel eerder gezien hebben. Ronaldo heeft altijd wereld spelers rond zich gehad.. benzema, ozil etc spelers die de bal altijd mooi klaar leggen voor hem. Mctommeny, fred, sancho etc kunnen dit niet.
 
Sirius
 
0
15 augustus 2022 om 18:51
Maakt alles kapot? Voor als je het nog niet wist: Het was al een gigantische puinhoop bij United. Dat was de hele reden dat ze wederom een nieuwe trainer zochten. En CR7 wegjagen? Ze willen hem juist dolgraag behouden, maar meneer maakt zichzelf onmogelijk. Je schetst totaal de omgekeerde wereld. En ja, Ronaldo vertoont narcistische trekjes. Een geweldige speler, maar ik heb hem nog nooit de hand in eigen boezem zien steken, hij is enkel en alleen met zichzelf bezig en het is een klein kind als hij z'n zin niet krijgt. Je moet nou eenmaal sterk in je schoenen staan, wil je nuchter blijven als wereldster.
 
Intermilan70
 
5
15 augustus 2022 om 13:38
De Engelse media kan kan ook heel goed liegen en overdrijven denk dat de helft van dit verhaal niet eens waar is.
 
Vernon
 
7
15 augustus 2022 om 15:06
Als hij inderdaad een narcist is, dan is het zinloos om te zeggen dat hij even normaal moet doen. Want zo zitten narcisten niet in elkaar.
 
Moi050
 
16
15 augustus 2022 om 12:24
Laat hem maar snel weg gaan!
 
BJP79
 
20
15 augustus 2022 om 13:02
Gewoon tribune planten. Je moet hem niet weg sturen dat wil hij juist. Niet meer mee trainen met de selectie maar alleen op andere tijden zo dat hij de selectie niet direct kan beïnvloeden met zijn achterlijke gedrag. Hij wil graag weg daarom gedraagt hij zich als een kleuter.
 
Sirius
 
0
15 augustus 2022 om 18:54
Precies dit. Je moet dergelijk gedrag bestraffen, zeker niet belonen. Ronaldo weet ook dat hij zich zal moeten herpakken als hij doorkrijgt dat de markt momenteel vastzit voor hem. De topclubs zijn voorzien en de andere clubs kunnen en/of willen hem niet betalen. Zelfs transfervrij is hij peperduur en dan komt hij bij clubs die hem niet per se nodig hebben. Bij een PSG is er niet eens plek voor hem in de basis. Het probleem is alleen dat ze hem hard nodig hebben totdat er in ieder geval een redelijke back-up is gepresenteerd.
 
Peccer
 
50
15 augustus 2022 om 12:24
Ach man, neem een 80% salarisverlaging en ga naar Sporting.. Waar zit je nog op te wachten
 
HZ7-22
 
31
15 augustus 2022 om 12:26
Denk dat hij zich dan nog erger gaat zitten ergeren
 
Pieterverbeek
 
43
15 augustus 2022 om 12:31
Ik denk oprecht dat sporting momenteel een hoger niveau haalt dan manu.
 
AssasinAsensio
 
1
15 augustus 2022 om 12:39
Ja en dan gaat hij daarheen, ook vanwege de cl. Halen ze de europa league in de groepsfase of ga je eruit en zit je nog met niks toch?
 
Pieterverbeek
 
3
15 augustus 2022 om 12:44
Ik heb nergens gezegd dat CR7 terug naar sporting moet gaan & of dat slim is. Ik kaart enkel aan dat ik denk dat Sporting van een hoger niveau is door HZ7 zijn comment.
 
HZ7-22
 
2
15 augustus 2022 om 12:52
Sporting is niet van een hoger niveau. Overdrijven is ook een vak..
 
RicottoFC
 
7
15 augustus 2022 om 12:57
Ik zou ze wel tegen elkaar willen zien... zou me geld eerder op sporting zetten in een 2-luik
 
Pieterverbeek
 
3
15 augustus 2022 om 13:33
@ricottoFC ik zou zelfs durven om een hele maandloon te wedden op Sporting. Manu is helemaal de weg kwijt joh.
 
Vernon
 
0
15 augustus 2022 om 15:14
Assasin Als hij zijn doelpunten record wil aanscherpen dan kan dat bij Sporting. Niet bij United.
 
Dikgaan
 
156
15 augustus 2022 om 12:25
De man die compleet voor zichzelf voetbalt. Boos als teamgenoten scoren (meerdere keren gebeurd bij Madrid) en heeft geen clubliefde. Daarom nooit herinnerd als één van de beste ooit. Heeft mazzel bij Real dat een wereld spits als Benzema volledig in zijn dienst heeft gespeeld en zichzelf volledig wegcijferde.
 
D.Pranjic
 
57
15 augustus 2022 om 12:27
Zelfde met mbappe. Speelt ook totaal voor zichzelf. Verschrikkelijk irritante lui.
 
yamiown
 
22
15 augustus 2022 om 12:48
Dit, afgelopen weekend werd dat des te meer duidelijk met die boosheid bij de penalty en het stoppen met rennen als hij de bal niet krijgt. Over het paard getild mannetje.
 
 
8
15 augustus 2022 om 13:41
En vergeet Neymar niet...verwende klootzakjes zijn het met veel teveel geld, wat ze niet verdienen op deze wereld. ??
 
RicottoFC
 
15
15 augustus 2022 om 12:34
Jammer voor jouw dat zijn voeten anders spreken... deze man komt zeker wel in een rijtje bedte spelers "ooit" net als messi dat ook gaat zijn. "Mazzel" ? Hij is een doelpunten machine, daar kan ook de huidige benzema toen niet tegen op.
 
Dikgaan
 
36
15 augustus 2022 om 12:38
Precies wat je zegt Ricotto, een doelpunten machine. Bas Dost kan ook aardig doelpunten maken. De grootste spelers ooit konden eenmans verdedigingen aan gort spelen, zelf aanvallen opzetten en creëren, teamgenoten vrij spelen met een geweldige splijtende pass, met dribbels meerdere tegenstanders voorbij komen. Dat zijn helaas aspecten die Ronaldo niet beheerst, los van zijn egoïstische persoonlijkheid. De grootste ooit zoals Johan, Messi en Maradona konden in hun eentje het hele spel bepalen en zelfs op elke positie uit de voeten als dit nodig is. Ronaldo kan goed goals scoren, bovenstaande spelers konden alles. Dat is het verschil.
 
Buitenspelgoal
 
14
15 augustus 2022 om 12:56
Hij zal vast door velen die niet zo veel geven om het persoon achter de voetballer herinnerd worden als een van de beste spelers ooit. En op basis van prestaties helemaal terecht. Ik vind het echter een kwal van een vent waar ik nooit fan van zou kunnen zijn. Altijd afgeven op alles en iedereen, maar het ligt nooit aan Ronaldo zelf. Iedereen moet in zijn dienst spelen en alles in het teken stellen van zijn doelstellingen, prijzen en records. Is zo vaak nodeloos onbeschoft geweest naar trainers, medespelers en andere collega's als het tegenzat of hij zijn zin niet kreeg. Een van de minst sympathieke topvoetballers zonder meer.
 
RicottoFC
 
3
15 augustus 2022 om 13:05
@Dikgaan... Bas dost en C. Ronaldo is appels met peren vergelijken... het is beide fruit maar de smaak is totaal anders.Dan raad ik je aan om C. Ronaldo ook terug te kijken, want wat je omschrijft deed Ronaldo ook gewoon, verdediging omspelen.De 3 spelers die jij noemt haat C. Ronaldo ook gewoon instaan of je het nou wilt of niet.Sowieso is het altijd lastig in te schatten waar een speler van nu zich plaats op niveau met het tijdperk Cruyff en/of Maradonna.Messi is ook niet meer de Messi die het was, vergeet niet dat beide heren in de laatste fase van hun carrière zitten.C. Ronaldo is (met name de laatste jaren) meer een pure afmaker geworden, toen hij van storting naar united ging en de eerste jaren van Madrid sloopte hij ook iedereen.En vergelijk aub Messi en maradonna niet met elkaar. Die vergelijking is ook scheef.
 
Dikgaan
 
9
15 augustus 2022 om 14:05
@Ricotto uiteraard zijn Bas Dost en CR7 niet te vergelijken, het was meer een manier om je te laten inzien wat ik bedoel. Als je kijkt naar goals&assist/minute scoort Messi beter over alle competenties. Ook heeft Messi een veel en veel hogere piek gehad met 91 goals in 2012, iets waarvan Ronaldo nog niet eens in de buurt is gekomen. Als je dan beseft dat Messi dus beter is in scoren en assist geven en kijkt vervolgens naar techniek, dribbels en inzicht is het helemaal klaar. CR7 is een geweldige speler, maar zou eigenlijk niet eens met Messi vergeleken moeten worden. Messi is een veel grotere speler.
 
Vernon
 
1
15 augustus 2022 om 15:17
Buitenspelgoal Helemaal mee eens. Geweldige prestaties, naar gedrag. Ik ben nu te oud om fan van een speler te zijn, maar Ronaldo zou het zeker niet zijn. Messi vind ik als persoon nogal saai. Op dit moment vind ik Haaland de boeiendste topspeler.
 
RicottoFC
 
0
15 augustus 2022 om 16:51
@Dikgaan... Uk heb ook totaal geen voorkeur voor C.Ronaldo/Messi... maar deze 2 beste heren zullen altijd met elkaar verbonden blijven omdat ze in het zelfde tijdperk spelen. Ik kan wat mentaliteit betreft meer "respect" hebben voor C. Ronaldo als je ziet hoe veel hij er voor doet om te komen waar hij is geweest. (Uiteraard nare trekjes niet meegerekend puur wilskracht). Het is natuurlijk onzin dat je messi en ronaldo niet kan vergelijken want zou kan je ook stellen dat ronaldo in de CL veel beter is met afstand zijn scorende vermogen. Ook speelt messi natuurlijk meer op een 10 positie bij barca waardoor je natuurlijk meer assist krijgt dan een pure afmaker. Nogmaals wie de beste oois is ga ik niet aan beginnen, en ook tussen deze 2 legendes ga ik geen voordeel aan iemand geven. Ze hebben beide hun eigen specialiteiten en we mogen blij zijn dat ze elkaar ook naar een hoger niveau hebben getild.
 
Dikgaan
 
1
15 augustus 2022 om 19:06
Ricotto, Je geeft aan dat Ronaldo veel beter is met afstand zijn scorende vermogen in de CL, maar dit is dus helemaal niet waar. Check de feiten erop na. Messi heeft een beter ratio qua minuten. Mensen vergeten de Messi van vroeger heel snel, het is niet normaal wat hij heeft gedaan.
 
Benzema.
 
27
15 augustus 2022 om 12:36
Hij zal absoluut als een van de beste ooit herinnerd worden. Of jij dat nu leuk vind of niet.
 
WesleyMertens
 
9
15 augustus 2022 om 12:38
Grappig hij is de beste ooit. Clubliefde? Tenslotte is het zijn werk. Zovan jij hebt wel liefde voor je werkgevende organisatie. Dude deze man pakte wel 5x CL als het niet meer is. United is zelf mislukt en ook nog eens Ten Hag daar dat is pas niks.
 
HZ7-22
 
10
15 augustus 2022 om 12:46
Nee is niet meer, is in mijn ogen ook bij Juve geflopt. En hij is zeker niet de beste ooit. Zoals Mile Tyson ooit zei, de beste moet je niet alleen in de ring (lees veld) zijn, maar ook daarbuiten. Dit is ook een van de redenen dat Maradona niet zo hoog wordt ingeschat (cokegebruik).
 
RicottoFC
 
7
15 augustus 2022 om 13:07
"Volgens jouw niet wordt ingeschat"
 
diablejambe
 
3
15 augustus 2022 om 16:03
Hahaha HZ7-22 wat zeg jij nou allemaal, wat een maffe opmerking. Ten eerste is Mike Tyson een iconische boxer maar zeker niet de beste ooit, haalt de top 3 niet eens. En weet je wat Tyson allemaal buiten (en binnen) de ring heeft uitgespookt? Die gast was zo gek als een deur, zeker in de herfst van zijn carriere. Of weet je niet eens dat de voorbeeld die jij aanhaalt de oor van een tegenstander heeft afgebeten? Met “buiten de ring” doelde Tyson op het trainen en beter willen worden in de sport. En laat Ronaldo nou net bekendstaan als een absolute trainingsbeest. Wat je ook wilt zeggen over Ronaldo, zijn drive en werkethiek op trainingen staan niet ter discussie.En jouw voorbeeld over Maradona is al helemaal lachwekkend. Voordat Messi en Ronaldo in de picture kwamen, waren hij en Pele altijd het onderwerp van discussie over wie er nou de GOAT is.Kortom, jouw hele opmerking slaat helemaal nergens op.
 
Deem.
 
12
15 augustus 2022 om 12:58
Er zijn genoeg klootzakken die door het leven gaan als één van de beste ooit. Maradona was ook geen lieverdje, om er maar eens één uit het voetbal te noemen. Er komt misschien een kanttekening bij voor sommige mensen, maar als je met droge ogen kan beweren dat Ronaldo niet herinnerd zal worden als één van de beste, ben je niet serieus te nemen.
 
Vernon
 
1
15 augustus 2022 om 15:20
@Deem, de geschiedenis zal het leren. Als je ziet welke geweldige voetballers niet in het rijtje “beste ooit” staan… dan kan ook Ronaldo net in categorie 2 gaan vallen.
 
Deem.
 
1
15 augustus 2022 om 15:49
Dat is sowieso al zo`n subjectieve term. Wat is jouw rijtje beste ooit? Maak je een top 10? Een top 20? En waarom houdt dat bij jou dan op na 10 spelers, bijvoorbeeld? Want dat vind ik bizar om te zeggen over een sport die al zo lang gespeeld wordt, en met 11 tegen 11 nota bene. Loa van het feit dat er op verschillende posities andere dingen gevraagd worden. Categorie 2. Pfff. Ik zou echt graag willen horen wat jij als categorie 2 ziet. Want je moet wel heel erg selectief zijn, anders doet Ronaldo alles en iedereen daarin verbleken.
 
Jimmy conway
 
9
15 augustus 2022 om 13:04
`Daarom nooit herinnerd als een van de beste ooit` geloof je het zelf de man heeft 5 ballon'dors 5x Cl en een waslijst aan records. Je klink een beetje als een hater
 
steeg8
 
45
15 augustus 2022 om 12:25
Diva gedrag niet accepteren. Gewoon aan het contract houden en laat hem lekker op de tribune zitten. Niemand is belangrijker dan de club
 
tifo123
 
11
15 augustus 2022 om 12:52
Voor 500k in de week en het ontwijken van Mcfred mag je mij ook wel op de tribune gooien
 
Babushka
 
14
15 augustus 2022 om 12:25
Die kerel moet gewoon weg. Ga lekker de Portugese League nog kapot schieten en dan is het onderhand ook wel klaar voor hem
 
Vamos433
 
30
15 augustus 2022 om 12:25
Triest.. mr Champions League kan het niet opbrengen om United naar boven te helpen zonder CL te spelen? Dat je het niet eens bent met zaken ok, maar dit gedrag echt te bizar voor woorden. (Geldt overigens voor elke speler in zo'n situatie)
 
Vernon
 
0
15 augustus 2022 om 15:22
En toch zijn er veel mee weggekomen, letterlijk en figuurlijk. Kont tegen de krib, en na een paar weken een transfer krijgen. Ik vind het ook treurig, maar het werkt vaak wel.
 
Deenb
 
11
15 augustus 2022 om 12:26
ETH is van een gespreid bedje naar een plaatsje onder de brug gegaan. Op lange termijn is het misschien beter voor Erik dat Ronaldo Manchester verlaat. Het is op geen enkel vlak rustig in Old Trafford.
 
ForzaZitterd
 
4
15 augustus 2022 om 12:37
Het is wel echt buitengewoon bizar hoe een speler ervoor kan zorgen dat dat hele elftal ontwricht wordt. Nou is de voorbereiding niet een reële maatstaaf van hoe de ploeg in elkaar zit, maar om ze zo slecht te zien spelen is echt ongekend.
 
GJ7300
 
8
15 augustus 2022 om 12:26
Belachelijk. Ga maar naar de USA, ver weg iig. Slaat nergens op, neem je verantwoordelijkheid eens.
 
elchino20
 
10
15 augustus 2022 om 12:26
Lekker laten gaan... zulke spelers verpesten alleen maar meer en zodra zij eruit zijn gaat het ook beter als team. Verschil tussen hem en messi is groot in dit opzicht...
 
ZidanevdIJmond
 
3
15 augustus 2022 om 12:26
Volgens mij is het geheel wederzijds…
 
Vernon
 
1
15 augustus 2022 om 15:25
Hij wil gewoon weg, en is bezig een transfer te forceren. Treurig, maar het werkt vaak wel.
 
JGR2000
 
7
15 augustus 2022 om 12:26
Ronaldo moet gaan voetballen bij een club waar hij meer inbreng heeft, neem een sporting Lissabon.
 
Mick00
 
17
15 augustus 2022 om 12:26
Wat een soap dit. Vind het ook echt heel vervelend voor ETH. Je komt bij een club met onwijze problematiek, en dan krijg je dit gelazer met een slaan en schoppende vedette binnen je selectie. Ook voor Ronaldo heel zonde om deze manier de laatste paar jaar van je carrière af te sluiten natuurlijk. Bij juve was het uiteindelijk ook onhoudbaar en nu weer. Zonde!
 
Furkie
 
31
15 augustus 2022 om 12:27
Is toch al bekend dat Ronaldo een hele, maar dan ook hele slechte verliezer is? En dan verlies je van Brighton en Brentford. United en Ronaldo is niet een goede match op dit moment, gewoon je salaris verlagen en afbouwen bijeen andere club.
 
 
10
15 augustus 2022 om 12:27
Ben benieuwd of hij zich ook zo op had gesteld als Man U voor bijvoorbeeld een Zidane als coach was gegaan. Beste optie voor Utd is Ronaldo laten gaan maar die mag niet weg van de sponsors en de Glazers.
 
ajaxf1
 
7
15 augustus 2022 om 12:27
Zonde, grootse speler dit. Jammer dat hij zich niet kan gedragen. Ik had hem op de tribune gezet een jaar. Niemand is groter dan de club, ook deze legende met sterallures niet.
 
Camavinga
 
10
15 augustus 2022 om 12:28
Het is natuurlijk wel vrij schieten voor de media op het moment. United zit in een negatieve spiraal. Geen idee in hoeverre dit waar is, maar het klinkt wel aannemelijk gezien de sfeer daar. Ronaldo heeft zijn hele leven lang geen genoegen genomen met de tweede plaats, laat staan met 4-0 verliezen van clubs als Brentford, met geen enkele indicatie dat dit een incident was. Als je zo lang zulke hogen eisen aan jezelf en anderen stelt, dan moet dit ook ontzettendd frustrerend zijn. Tegelijkertijd mag je van iemand van zijn statuur wel verwachten dat hij dan juist leiderschap toont en de ploeg een positieve richting induwt. Dit zou wel een erg triest einde zijn van zijn tijd bij United.
 
DouweWeitenberg268
 
20
15 augustus 2022 om 12:28
wat is het ook een klein kind.... laat hem maar het hele seizoen met O21 mee trainen en op wedstrijddagen op de tribune.... als mens heb ik hem hoog zitten, nu als sportman heeft hij het laagste punt bereikt.... #zakhooi
 
Tunined13
 
6
15 augustus 2022 om 12:28
Voetbalzone post weer eens onzin.. Manchester United heeft dit allemaal al de wereld uitgeholpen
 
Shevchenko_7
 
7
15 augustus 2022 om 13:57
Alsof United dit zou toegeven, zorgt alleen maar voor meer onrust.
 
HairyBelly
 
8
15 augustus 2022 om 12:28
Hij is geen teamspeler en gaat alleen voor zichzelf maar dat wisten we al !
 
RomariooDSF
 
9
15 augustus 2022 om 12:28
Als hij niet bediend wordt voegt hij NUL, NUL toe!!! Gauw weg doen en proberen echte mee voetballende spits te halen en creatieve middenvelder!!!
 
Dennis_Wise
 
4
15 augustus 2022 om 12:28
Makkelijk oordelen mensen. Ronaldo is een topteam gewend en geen trainer die tot op heden kampioen is geworden in een Mickey Mouse League en hem niet begrijpt het. Het respect moet meer naar hem gaan dan dit halve team Ronaldo moet naar PSG om af af te sluiten zou geweldig zijn
 
Pieterverbeek
 
9
15 augustus 2022 om 12:38
PSG gaat CR7 natuurlijk nooit halen na hun nieuwe technisch directeur & met mbappé , messi, neymar in het team. Zie je 1 van hun banken? En CR7 met een paar van die ego's gaat echt op een horror avontuur eindigen.
 
Shevchenko_7
 
3
15 augustus 2022 om 13:58
@Pieterverbeek, voor een zak aardappelen per week zou ik de gok wel wagen als PSG zijnde.
 
Forza Milan
 
8
15 augustus 2022 om 12:45
Is dat een reden om je als een klein kind te gedragen? Als je weg wilt, zorg er dan voor dat dit op een goede manier gaat, vooral met de status die Ronaldo heeft. Nu zullen steeds meer en meer mensen een afkeer tegen hem krijgen. Niet dat hem dat wat boeit gezien zijn gedrag van de afgelopen weken. Wel erg jammer voor Ten Hag, maar Ronaldo moet gewoon vertrekken. Misschien naar Sporting die wel in de CL uitkomt maar dit zie ik alleen gebeuren mocht hij een overgroot deel van zijn salaris inleveren. Ik zie verder eigenlijk geen enkele club hem aantrekken. In ieder geval niet voor het salaris dat hij op dit moment verdient.
 
sloep01
 
8
15 augustus 2022 om 13:10
Deze narcist is Passé’ leeft nog in de veronderstelling dat hij er toe doet nou ik heb nieuws dat doet hij allang niet meer , het mooiste voorbeeld is Benzema nu deze narcist weg is zie je eigenlijk hoe goed hij is . Weg doen united dan ben je beter af dan nu kun je gaan bouwen aan een nieuw team want aan Ronaldo heb je echt niks meer .
 
R.madridista
 
1
15 augustus 2022 om 13:48
Sorry, maar je hebt echt 0.0 verstand van voetbal als je nu pas weet dat Benzema goed is, zo zie je maar wat 1 slecht seizoen kan doen met je naam. Was al duidelijk toen Ronaldo er was, heeft dan ook 11 Ballon d’Or nominaties, de 5e meeste ooit.
 
Shevchenko_7
 
7
15 augustus 2022 om 14:01
Hij bedoelt waarschijnlijk dat Benzema nu echt buitenaards presteert sinds het vertrek van Ronaldo, lijkt me ook wel logisch als je jaren in dienst van Ronaldo hebt gespeeld, blij dat Benzema de ballon d’or gaat winnen, dik verdiend!
 
sloep01
 
0
16 augustus 2022 om 08:52
(r.madridista) Jammer van je reactie maar als jet goed leest dan bedoel sinds dat die narcist weg is , man hij juichte niet eens als Benzema scoorde
 
elstorro
 
8
15 augustus 2022 om 12:28
Treurig mannetje. Prima als je de beste wilt zijn en niet tegen je verlies kan maar wees er ook voor je team als het tegenzit. De enige reden dat hij wegwilt ( misschien meerdere maar dit is de belangrijkste) is omdat hij bang is dat messi hem gaat inhalen qua goals in de cl?????. Hij was echt geweldig hoor maar dit doet toch wel afbreuk.
 
Ruiz_FCT
 
6
15 augustus 2022 om 12:29
We kunnen hier makkelijk schande van spreken, maar we moeten niet vergeten dat we hier te maken hebben met een absolute superster. Een jongen die vanaf zeer jonge leeftijd altijd in de watten is gelegd door alles en iedereen en wie alleen maar verteld is hoe geweldig goed hij wel niet is. Iemand die meerdere jaren de beste speler van de wereld was, en dat in een tijdperk met de allerbeste speler ooit. Probeer dan maar eens een `normale` persoonlijkheid te ontwikkelen zonder narcistische trekjes.
 
Ganjabroeder
 
2
15 augustus 2022 om 12:29
Heeft hij naar united gekeken voor z'n terugkomst? Wat had ie verwacht...
 
Pasevski
 
15
15 augustus 2022 om 12:29
Mijn jeugdidool, die bij mijn cluppie zich als een grote speler heeft ontwikkeld.. Kwam na vele succesvolle jaren weer terug naar de club waar hij grote successen heeft gehaald en als een held werd beschouwd. Waar United vroeger altijd een team was, is deze egoistische eenheidsworst al jarenlang alleen met zichzelf bezig. Juventus heeft eronder geleid, hij vertrok bijna naar Man City, flirt dit jaar met de aartsrivaal van Real Madrid en ligt nu dwars bij United. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar lekker zijn contract ontbinden en op zoek naar een waardige vervanger.
 
Piranha
 
9
15 augustus 2022 om 12:29
Gewoon gelijk afscheid van namen, elke extra moeite is verspilde moeite. Mitrovic losweken bij Fulham, nog een keertje Antony proberen bij Ajax. Fernandes op links en je hebt de perfecte aanval. Het enige wat je nog nodig hebt is een keeper als je niet in de jeugdkeepers geloofd nog en Varane met Lindelof de verdediging laten oplossen.
 
Shevchenko_7
 
0
15 augustus 2022 om 14:10
Denk dat Maguire altijd de voorkeur krijgt boven wie dan ook, al maakt hij 50 fouten per wedstrijd die blijft maar staan…
 
mitchajax020
 
9
15 augustus 2022 om 12:29
Hoe groot je ook bent, je kan je wel normaal gedragen
 
Aaron_
 
11
15 augustus 2022 om 12:30
Ga toch weg man, dikke borderliner dat je bent! Je doet alsof je een profeet bent, onnodige ego heeft de beste man. Walgelijk gewoon!
 
killastylo
 
8
15 augustus 2022 om 12:30
We kennen natuurlijk beide kanten niet. Maar als ik de technische staf was zou ik een speler met zo een grote impact toch wat meer betrekken in het algehele beleid. Al is het alleen maar zodat ie zich gehoord voelt. Nu lijkt het meer zo van, cristiano its my way or the highway.
 
Emile Hesky G
 
11
15 augustus 2022 om 12:30
Nou Chelsea sla je slag. Een Ronaldo die niet gewild is door vele clubs is denk ik wel bereid om tegen een lager salaris te tekenen. Als ik Chelsea gisteren zag spelen, is het enige wat ze missen een echte afmaker in de 16. Dan heb je in Ronaldo een van de beste.In een goed draaiende team maakt Ronaldo sowieso 20 goals, en doet Chelsea gegarandeerd mee voor alle prijzen
 
Soccerfan_1
 
7
15 augustus 2022 om 12:44
Tuchel wil hem niet. Dat weten nu toch?
 
Shevchenko_7
 
4
15 augustus 2022 om 14:12
In een goed draaiende team maakt Muhren ook 20 goals, zou voor hem gaan is een stuk goedkoper.
 
Colin Kapoen
 
10
15 augustus 2022 om 12:30
Wat een verschrikkelijk klein kind is dit jongetje ook. Alles moet en zal om “CR7” draaien. Mooi dat Ten Hag daar mooi schijt aan heeft!
 
Revenant
 
1
15 augustus 2022 om 12:33
Ehhh, welke schijt heeft Erik aan hem? Want volgens mij stond hij na alle eerdere drama gewoon in de basis.
 
spekje
 
9
15 augustus 2022 om 12:31
Die ouwe lul mag blij zijn dat die kan voetballen !!! Als ze contract ontbinden is het afgelopen met die kapsones leijer . De tijd van Ronaldo is voorbij en wordt is tijd dat die dat zelf ook gaat inzien!!!
 
AssasinAsensio
 
11
15 augustus 2022 om 12:32
Hoe kunnen mensen die fan zijn van hem, dit nog goedvinden? Dit zijn narcistische trekken van de hoogste orde, dit kan toch ook gewoon niet meer. Nu laat je ook zien, dat je gewoon terug ging voor het verhaal en leuk wou doen. Hij geeft niks om united juve of wat dan ook, hij geeft alleen maar om zichzelf. Tuurlijk heeft hem dat een van de beste ooit gemaakt, maar nu word het gewoon ronduit een kansloos zielig verhaal.
 
Soccerfan_1
 
4
15 augustus 2022 om 12:43
Hoe kunnen mensen toch altijd blind geloven in alles wat ze lezen? Dat vraag ik me ook af...
 
 
1
15 augustus 2022 om 13:05
Juist Soccerfan, komt nog is bij dat Ronaldo als stoorzender aanwijzen enorm goed verkoopt bij een deel van t publiek. We weten het niet, al moet ik wel zeggen dat hij er niet al te vrolijk bij loopt waar dan ook wel weer wat voor te zeggen valt bij t huidige utd.
 
Pelletje
 
3
15 augustus 2022 om 13:15
dezelfde reden waarom mensen nog op Trump of een Baudet stemmen. Zijn allemaal mensen die alleen om zichzelf geven, maar toch blijven mensen ze supporten om wat voor een reden dan ook. Bepaalde groepen zijn gewoon gevoelig voor dat soort types en dan kunnen ze alles maken of zeggen.
 
Kaka2007
 
6
15 augustus 2022 om 12:32
Hopsaa nog meer speculatie die nergens op gebaseerd is. Ronaldo bashen, heerlijk he.
 
Juggler
 
13
15 augustus 2022 om 12:36
Dat het nergens op gebaseerd is is natuurlijk onzin. Dat het wat aangedikt wordt, ongetwijfeld.
 
Cas1
 
10
15 augustus 2022 om 12:32
ik snap hem best. Je hebt zoooooooo slecht gepresteerd afgelopen jaren, beloftes gedaan, maar nooit nagekomen en dan zal alleen een nieuwe trainer alles ineens op de rit hebben. MU gaat richting degradatie.. In de voorbereiding op het seizoen had het team al klaar moeten staan. De oplossing wordt straks gezocht in een andere trainer. Ronaldo heeft 100000000% gelijk. (en dan ben ik geen fan van hem, al kan hij wel heel goed ballen natuurlijk)
 
Sa2Juve
 
1
15 augustus 2022 om 12:36
Natuurlijk alles op Ronaldo gericht, dat verkoopt natuurlijk het beste ?? Los van het feit dat Ronaldo zich beter moet opstellen en als "leider" zich moeten gelden heeft United deze situatie ook aan zichzelf te danken. Hoe kan je ambities hebben met een lompe vis als Maguire kapitein te maken? B spelers aantrekken waardoor je alleen maar slechter wordt? En dan praat ik nog niet over de mentaliteit en het niveau van andere spelers zoals Bruno, Maguire? Mc Tominay, Sancho, Rashford en enkele andere. Dit United is at their best max plek 8 waard. Totaal geen ambitie en visie. Langs 1 kant "logisch" dat Ronaldo t zo gaat spelen. Maar hij moet ook beseffen dat hij geen 20 meer is. En dat wanneer hij elders gaat spelen toch zeker 30 procent moet inleveren. Maar kan nog van grote waarde zijn voor veel clubs als hij gemotiveerd is.
 
Oelie Wapper
 
2
15 augustus 2022 om 12:39
Als het niet zo'n ontzettende smak geld zou kosten, zou dit een situatie zijn waarbij ik de speler met alle liefde de rest van zijn contract op de tribune zou zetten en hem daarnaast lekker zou laten meetrainen bij de beloftes. Maar omdat het hier om miljoenen gaat, is het misschien verstandiger om in overleg met CR hem een transfervrij vertrek te bieden (zonder salaris aan te vullen, dat is dan de keuze). CR doet er blijkbaar alles aan om weg te kunnen, als dit allemaal waar is.
 
Emile Hesky G
 
8
15 augustus 2022 om 12:42
Ik kan Ronaldo helemaal niks kwalijk nemen. Hij was de enige die het team probeerde op te peppen na de tweede goal van Brentford. De rest stond er een beetje bij als zombies. Maguire moet per direct ontslagen worden. Ik kan mij de frustratie van Ronaldo wel begrijpen. Geweldige carriere gehad en dan sluit je die af met dit soort vernederingen uit tegen Brentford. Het lijkt alsof de meeste spelers van United geen ziel hebben. Juist dit gedrag van Ronaldo toont aan hoe hij leeft voor de sport. Dat Sancho diezelfde avond nog stond te feesten in een club toont aan wie er fout zitten
 
RM-CR7
 
2
15 augustus 2022 om 12:43
De media is een kwaardaardig gezwel. Zaken worden gebracht als waarheden, terwijl dit niet eens zeker is en iedereen gelooft er domweg in. Voor het verlies tegen Brentford was het nog zo dat hij "Een vliegende indruk maakte in de training en super professioneel was" nu 2 dagen na het verlies is het zo dat hij weer degene aan wie het ligt. Tuurlijk zal hij wel gefrustreerd zijn, wie zou dat niet zijn als je een van de beste voetballers alles tijden bent, net het slechste seizoen uit je leven hebt meegemaakt waar je zelf wel in gepresteerd hebt en je het dit seizoen gewoon weer moet doen omdat Maguire nog steeds speelt en captain is, en United 100 jaar achterloopt op de rest wat betreft topaankopen.
 
Nijogeth
 
8
15 augustus 2022 om 12:46
Gewoon iedere week de grootste boete geven en lekker op de tribune zetten, tot hij meedoet in het groepsproces. Zijn contract opzeggen beloont alleen maar zijn gedrag.
 
Siemjo
 
8
15 augustus 2022 om 12:47
De rotte appel in de schaal, heeft al menig een binnen de selectie van Manchester United aangestoken. Mijnheer wil Champignons League spelen, maar heeft er mede toe bijgedragen dat Manchester United daar niet voor in aanmerking komt dit seizoen. Wordt tijd dat men afscheid gaat nemen van de zakkenvuller die nog weinig presteerd naar het geen wat hij verdient.
 
Weef
 
6
15 augustus 2022 om 12:48
Ik had al nooit echt iets op met de persoon Ronaldo, maar dit gaat alle perken te buiten. De club die je carrière heeft gelanceerd en je met open armen heeft terug ontvangen op deze manier behandelen is op geen enkele manier goed te praten. Meneer denkt alleen aan zichzelf en heeft daar bovendien geen realistisch beeld bij. Ik verwacht namelijk dat er geen enkele club is die in staat is de CL te winnen die op hem zit te wachten. Het is nog steeds een goede speler, maar niet meer zo goed dat je deze maniertjes van hem accepteert als grote club.
 
cimbom52
 
11
15 augustus 2022 om 12:48
Het lijkt net een klein kind dat geen snoep kreeg van zijn ouders...
 
roklo
 
3
15 augustus 2022 om 12:51
Hem zelf zijn contract laten afkopen plus een boete clausule.. dit gedrag niet tolereren.. dit is kleutergedrag..
 
Airbags
 
3
15 augustus 2022 om 13:16
Nee joh, dat is precies waar hij op uit is, want dan kan hij transfervrij elders tekenen en heeft hij alsnog zijn gewenste transfer te pakken. Als Ronaldo echt zo'n gigantische kwal is als in deze recente artikelen wordt geschreven, moet Man United hem gewoon op de tribune zetten en apart laten trainen en dan eens kijken hoe lang het duurt voordat hij op hangende pootjes terugkeert en weer normaal doet.
 
nederland79
 
2
15 augustus 2022 om 13:48
Yup, lekker tot na het wk p de tribune zetten en dan eens om de tafel gaan
 
rbn_
 
0
15 augustus 2022 om 14:03
@ Airbags Ik zou proberen zoveel mogelijk transfer- en salarisbudget te creëren om aankopen te halen die wel passen bij Ten Hag en de speelwijze. Ook al geef je Ronaldo hiermee zijn zin als United dan een goede speler extra kan halen dan is het voor alle partijen denk ik beter. Ik zou daarom Rashford ook laten gaan naar PSG. Mourinho heeft achteraf jaren geleden over vrijwel alles gelijk gehad. United had toen al moeten door selecteren maar kan dit alsnog doen alleen blijft het gewoon pijnlijk.
 
gabbiejezus
 
3
15 augustus 2022 om 12:53
Ik verbaas me enorm over het feit dat iedereen in de chat alles zo klakkeloos overneemt. Tuurlijk Ronaldo is een speler die op het veld overkomt als een arrogante en narcistische man. Buiten het veld kan ik daar niet over oordelen omdat ik hem natuurlijk niet persoonlijk ken. Ik zeg niet dat alles wat in de media over hem naar buiten komt niet waar is. Maar wat me opvalt bij United is dat wanneer het slecht gaat er ontzettend veel verhalen over een bepaald soort speler naar buiten kom, is het geen Maguire dan is het Ronaldo of Pogba. Maar nooit gaat het over hoe slecht het gaat met de club op bestuurlijk niveau, hoeveel fouten er van boven af gemaakt worden, waarom al 6 managers het niet voor elkaar krijgen. Enzovoort, enzovoort. En ik denk zolang er gefocust wordt op de individuele spelers of managers, de club Manchester zal blijven falen.
 
CaptainElite
 
0
15 augustus 2022 om 13:20
Gary Neville roept anders al maanden dat de Glazers het probleem zijn. Anderzijds moeten we ook gewoon concluderen dat er enorm veel geld is uitgegeven. Kritisch gezien gewoon zonder enig rendement. 3 trainers verder en ze presteren nog steeds niet. Er is afgelopen jaren super, maar dan ook echt super slecht met het transferbudget omgegaan. Er zit ook echt totaal geen idee meer achter. Bekijk ook de trainers eens wat zijn gekomen nadat Fergie ermee stopte. Iedere trainer heeft een totaal ander idee betreft voetbal. Waardoor iedere trainer dus met spelers werd opgeschept waar hij niet zijn eigen systeem mee kon spelen. En zo kom je steeds verder in de shit.
 
rbn_
 
1
15 augustus 2022 om 13:38
Eens maar het lijkt wel of het Ten Hag nu het al niet meer weet. Iedereen bekritiseerde Maguire omdat hij niet in dezelfde speelstijl past als United wilt gaan spelen. Wat doet Ten Hag? Hij houdt Maguire aanvoerder. Met een nieuw seizoen zijn er nieuwe kansen en mogelijkheden. Wat doet Ten Hag? Hij houdt De Gea als 1e doelman en Maguire blijft basisspeler. Waarom geen Henderson en Varane of desnoods Bailly? Ik vond Bailly erg sterk in de voorbereiding. Als hij fit blijft is het een goede verdediger. Man United heeft miljoenen voor Martinez uitgegeven, wisselt Ten Hag hem in de rust. Ik was het ook eens met Valentijn Driessen: Wat voor signaal geef je dan aan je eigen technisch directeur. Waarom zou hij miljoenen voor Ten Hag uitgeven als Ten Hag zijn eigen aankopen toch wisselt.
 
CaptainElite
 
1
15 augustus 2022 om 14:21
Ook mee eens. Ten Hag heeft een mentaal instabiel team gekregen. Dat vervang je niet door 3 aankoopjes. De kern moet vervangen worden, te lang wordt er aan deze spelers vastgehouden. Had dan idd de kans gegeven aan Henderson. Je weet dat er een heksenjacht is op Maguire.. haal in godsnaam die band van hem af. Wordt hij nu ernaast gezet gaat de hele media weer los. Als Maguire geen aanvoerder meer is en hij zit op de bank, is het verhaal erachter ook minder erg. Allemaal dingen die zeker nu helemaal uitgemeten gaan worden.
 
Bobbel75
 
1
15 augustus 2022 om 12:57
Het is altijd een beetje afwachten hoe de vork precies in de steel zit maar is wel duidelijk dat bij de bouw van een nieuw team geen ruimte is voor zo een groot ego. Je zal als team moeten presteren en als je daar binnen niet je taken uitvoert en compleet je eigen gang gaat lijkt het me duidelijk dat je deze stoorzender beter kan lozen. Maar nogmaals, er is geen media in de wereld die zo lekker kan stoken als de Engelse...
 
CaptainElite
 
5
15 augustus 2022 om 13:17
Hij mag samen met Bruno ergens anders de boel verzieken. Ik krijg ook steeds meer het idee dat sowieso deze 2 diva’s niet goed zijn voor het groepsproces. Hopelijk weet United een goede spits aan te trekken. Iemand wat ook actief meedoet in het spel, en niet iemand wat er alleen staat voor zichzelf.
 
Ajax4xCL
 
2
15 augustus 2022 om 13:32
Zegt de media dat of is het echt zo. Wil het wel van Ten Hag zelf horen voor de camera. Of van Ronaldo zelf. Normaal is Ronaldo zeer professioneel, maar de Champions League pak je hem niet af. Heel snel weg bij die losers, want valt geen eer meer te behalen daar. Hij is mister Champions league en Manchester United is een schande in de Europa League. Vind je het dan gek dat hij weg wilt uit dat zinkende schip. No Champions league no party!!!!
 
nederland79
 
3
15 augustus 2022 om 13:36
Lekker op de tribune zetten tot januari, na t wk. Kijken of hij dan nog zo blij is met zn gedrag
 
DeEchteAjacied
 
2
15 augustus 2022 om 13:37
Erg pijnlijk om te zien. Wat was de man goed vroeger. Maar helaas is zijn tijdperk toch écht voorbij. Ik denk persoonlijk dat hij het uitzit tot het WK en dan gewoon een punt achter zijn carrière zet. Voor alle partijen de beste oplossing. Nu gewoon als straf lekker met de U21 mee laten trainen, hij is de boel (tenminste, volgens de media) behoorlijk aan het verzieken bij Man U. Arme Erik, had nog een jaartje bij ons gewacht. Hij redden van dit zinkende schip blijkt toch wel een enorme opgave te zijn. Mourinho en Ole toch best wel knap gedaan uiteindelijk.
 
FCB_Catalunya
 
6
15 augustus 2022 om 13:37
Treurige vent en een complete idioot. Deze streken heeft hij altijd al gehad, maar toen presteerde hij zo buitenaards dat het niet uitmaakte als hij niet voor ploeggenoten juichte of zijn trekjes liet zien. Nu kan hij het team niet meer dragen en krijgen we dit. Weg met deze rotte appel, laat hem maar proberen bij een kanshebber op de Champions League binnen proberen te komen, gaat nog verdraaid lastig worden. Real, City, Bayern en PSG gaan in ieder geval niet happen, succes!
 
pinko
 
0
15 augustus 2022 om 13:43
Nou, het is wachten op de volgende episode Man. Utd. Ik kijk nu al uit naar de clash tegen Liverpool....
 
Zermatt_Person
 
14
15 augustus 2022 om 13:44
Hahahaha. Prachtig hoe nu ineens alle Messi fanboys uit hun holletje komen kruipen om hun kans te pakken Cr7 volledig af te kraken en te downgraden. 20 jaar lang zaten ze te stilzwijgen over Cr7, tot ze nu eindelijk de kans hebben hem volledig los te gaan op hem en hem non stop te downgraden. Jaloerze tokkies van alle kanten in de media. Ronaldo bewijst hiermee juist een winnaar te zijn i.p.v. een stoorzender.
 
IniestaFCB
 
14
15 augustus 2022 om 13:50
Ronaldo bewijst hiermee juist een winnaar te zijn i.p.v. een stoorzender? Hij doet niet mee aan het groepsproces, en hij luistert niet naar de trainer en assistent trainer. Hoe is hij hier een 'winnaar' en geen gigantische stoorzender?
 
Shevchenko_7
 
6
15 augustus 2022 om 14:19
Je gaat er blind van uit dat alle Messi fans hier op reageren terwijl er heel wat Ronaldo fans met kritiek reageren, jij pakt specifiek de Messi fans aan, jaloers op Messi ofzo? Ronaldo speelt in het rood van Manchester niet in het blauw he? Doe maar een beetje rustig.
 
Joga_Bonito10
 
4
15 augustus 2022 om 14:48
Wat een aanname in jouw ongegronde lap tekst. En werkt het andersom niet hetzelfde? Je ziet van beide kampen mensen massaal de ander naar beneden praten als daar een aanleiding voor is (artikel gerelateerd). Mijn voorkeur ging altijd al naar Messi en ik hoef CR7 voor mezelf niet naar beneden te praten om Messi de betere van de 2 te vinden. Maar jouw laatste zin? Daar raakte je me pas echt kwijt.
 
Sanderr
 
2
15 augustus 2022 om 15:35
"20 jaar lang zaten ze te stilzwijgen over Cr7"..?? Was het maar zo'n feest, al 20 jaar lang moeten we dag in, dag uit ongefundeerde bagger uit beide kampen aanhoren. Statistieken verdraaien, prestaties bagatelliseren, etc. om de een maar beter te laten lijken dan de ander. Let wel, de meeste liefhebbers van zowel Messi als Ronaldo (bijna iedereen heeft wel een persoonlijke voorkeur lijkt me) zijn gewoon normaal en respecteren de andere speler eveneens. Maar de fanboys uit beide kampen zijn al 20 jaar verre van stil. Met uitspraken als "uit hun holletje kruipen", "jaloerze tokkies van alle kanten", etc. kunnen we jou ook wel in de categorie fanboy plaatsen overigens gok ik xD
 
theo uphus
 
2
15 augustus 2022 om 13:56
Mooie kop boven de tekst van dit verhaal. Je kunt het denk ik ook zo omdraaien. Hoe dan ook, het is geen gelukkig huwelijk meer, dus lijkt een scheiding de voor de hand liggende oplossing. Hier heeft niemand wat aan. Maar ik ben wel benieuwd waar Ronaldo nog met open armen ontvangen zal worden. Er was de laatste maanden bij mijn weten nauwelijks belangstelling voor hem. Even werd er iets gemeld over Bayern, dat zelf direct ontkende, en Atletico. Daar hield het op. Ik ben daarom vooral benieuwd hoe dit zich gaat oplossen.
 
Japser
 
4
15 augustus 2022 om 13:56
Wat valt CR7 hier toch flink door de mand zeg. De man die altijd roept dat het hele team een extra stap moet zetten. Zichzelf als het grote inspirerende voorbeeld ziet. Maar nu zijn club het moeilijk heeft, wil hij weg. ja, echte sportman hoor.
 
jeffrey0487
 
2
15 augustus 2022 om 14:02
Lekker zijn salaris verminderen zolang hij denkt dat hij boven de club staat en gewoon lekker op de tribune weg laten kwijnen tot de winterstop zonder 1 minuut te laten spelen.
 
 
0
15 augustus 2022 om 14:20
Cristiano is zijn teamgenoten zat! Geen rede om te blijven spelers willen niet leren van hun fouten en hebben niet de honger om elke wedstrijd vol te gaan.
 
Stijlvol
 
4
15 augustus 2022 om 14:27
Ga lekker naar huis Cristiano, naar Portugal. Nog even een jaartje afbouwen bij Sporting en dan is het wel welletjes. Hij houdt van het spelletje, maar nooit zoveel als dat hij van zichzelf houdt. En dat laat hij de wereld maar wat graag weten.
 
lord
 
2
15 augustus 2022 om 14:34
Juist hij zou het team bij de hand moeten nemen en verantwoordelijkheid moeten pakken. Als dit allemaal waar is, dan is het echt een klein kind. Ten Hag zou er dan goed aan doen om hem niet meer bij het 1ste elftal te betrekken.
 
Toto squilacci
 
0
15 augustus 2022 om 14:34
Vind hem een top prof en respecteer zijn arbeids ethos maar zo doen tegen de club doen die je groot heeft gebracht is wel laag en kinderachtig en past niet bij zo een grote speler als mens geeft hij ook het meest van allen aan goeie doelen past niet bij hem dit
 
StarTel
 
0
15 augustus 2022 om 14:38
The Athletic zit in de kleedkamer en is weet alles?????? uiteindelijk hoort je straks van Man U en Ronaldo dat alles wat nieuwsbladen en zender vertellen onzin is..
 
Pendeco
 
0
15 augustus 2022 om 15:18
De vraag is dan alleen nog steeds, wie spreekt dan de waarheid? Als er iets is en ze lossen het binnenskamers op, dan brengen ze bij Manchester United natuurlijk het liefst naar buiten dat er nooit wat aan de hand was bij, afhankelijk natuurlijk van of er al feiten op tafel liggen en ze eventueel nog weg kunnen komen met een sisser. Een roddelkrant ziet rook en komt met allemaal sappige aannames. Dat blijft het nare van die roddelkranten, het maakt imago's kapot en het oplossen ervan lastiger, ongeacht of het waar is. Hier op Voetbalzone zie ik ook met grote regelmaat mensen een persoon al veroordelen puur gebaseerd op aannames/geruchten in zo'n artikel. Ik vind het jammer om te zien hoeveel 'nieuwsberichten' gebaseerd zijn op geruchten/meningen, als ik nieuws lees wil ik eigenlijk gewoon feiten voorgeschoteld krijgen, m.u.v. interviews.
 
R.Vatros
 
1
15 augustus 2022 om 14:38
United moet hem nu gewoon wegdoen, desnoods gratis.. Hij verpest zelf zijn eigen legacy bij United zo, en in de situatie waar united nu in zit moeten ze alleen spelers hebben die trots zijn om voor United te spelen.
 
JohanDe Leeuw
 
2
15 augustus 2022 om 14:46
Hoop echt dat hij of weggestuurd gaat worden . Want ik geloof niet dat er nu nog een top club hem binnen gaat halen . En de reden begrijp ik niet , hij zou het team juist aan de hand moeten nemen , en iedereen dan laten zien hoe je wel moet trainen en een wedstrijd in moet gaan. Ben er van overtuigd dat als hij weg is , Ten Hag Manchester aan het draaien gaat krijgen . Natuurlijk moet er wat bij komen , middenveld is er niet . Middenveld met Fred en MCtommy.. Is net goed genoeg voor de eredivisie.
 
PanFC
 
0
15 augustus 2022 om 15:03
Zoals altijd neemt iedereen de verhalen in de media voor waar aan. Daarnaast ken ment Ronaldo ook al persoonlijk, want het is een narcist, kwal, hij is arrogant etc. Ik zie hier nogal wat positiefs in: namelijk zijn nog steeds ongelofelijke wil om te winnen. Dat hij kwaad wordt op medespelers die verzaken, fouten maken vind ik niet meer dan normaal. Ik hoop dat hij zelf binnenkort met een statement komt.
 
Jeffrey__
 
0
15 augustus 2022 om 18:54
Als hij nou zelf wereldklasse presteert mag hij dit doen, maar dingetje is dat meneer zelf ook meedeelt in de malaise, hele wedstrijd onzichtbaar. Gaat niet eens de bal ophalen om het spel te verdelen ofzo, nee, 90 minuten lang balletjes wachten en dan afgeven op z'n teamgenoten. Tja, geef het goede voorbeeld zou ik zeggen en neem het team op sleeptouw, maar nee, vingertjes wijzen naar alles en iedereen behalve zichzelf. Toont zelf ook nauwelijks initiatief
 
PanFC
 
0
15 augustus 2022 om 19:38
Niet helemaal met je eens. Hij is natuurlijk geen Ronaldo van 10 jaar geleden meer, dus afjagen gaat ‘m niet worden. Is sowieso nooit een spelverdeler geweest, dus wat je daarover zegt slaat natuurlijk nergens op. Daarnaast, als hij zich laat zakken om taken van andere spelers over te gaan nemen, neemt ie dus taken over van andere spelers en dat is niet de bedoeling, hoe je het ook went of keert. Hij is nu eenmaal een afmaker geworden, niet meer, niet minder.
 
Jeffrey__
 
0
15 augustus 2022 om 19:45
Nee, maar het feit dat hij het niet eens probeert en dus nul initiatief neemt zegt genoeg over hoe beperkt hij dus blijkbaar is. Volledig afhankelijk van het team, spelen zij ruk zie je hem niet. Afmaken, en daar houdt het feest op, beste voetballer aller tijden is daarom echt een gestoorde claim. Beste afmaker? Daar kan over gedebatteerd worden.
 
Singaporehulk
 
2
15 augustus 2022 om 15:06
Ik vind juist dat ze Ronaldo niet transfervrij moeten laten gaan. Wil je weg betaal dan je transfersom van vorig jaar 15m. Over t algemeen vind ik meneer Ronaldo schandalig en zo word ie aan t einde van een mooie carrière nu gezien als een matenaaier een stoker. En gewoon een arrogante kwal
 
tu6161
 
0
15 augustus 2022 om 15:36
Inderdaad afscheid nemen, zal voor veel rust zorgen. Spelers halen die er meteen staan en het verschil kunnen maken voor United. Met middenvelder zoals fred,maguire, shaw en mctominay ga je het niet redden. Laat Varane spelen en haal aub die maguire eruit. Catastrofe!
 
Teun1
 
1
15 augustus 2022 om 16:16
Als hij zo graag weg wil dan koopt hij zijn contract maar af!! maar niet de boel gaan verstieren zware boete,s uit delen of gewoon een deel van salaris, wat een lapswans zeg! was een groot bewonderaar maar nu niet meer! wat een mafketel.
 
Cerevisia
 
0
15 augustus 2022 om 16:18
Als hij met niemand meer te maken wil hebben bij United, kan hij zijn zin krijgen. Keurig zijn salaris betalen, maar niet meer met de A-selectie mee laten trainen en niet meer opnemen in welke wedstrijdselectie dan ook. Helaas kost dat vermoedelijk zoveel geld, dat je hem beter kan verkopen of zijn contract kan ontbinden en dan heeft meneer alsnog zijn zin...
 
MR_United
 
1
15 augustus 2022 om 16:28
Ik vind en vond CR7 altijd een fantastische speler en het voorbeeld van een topsporter met winnaarsmentaliteit. Nu het echter niet draait komt echter de duistere zijde van die mentaliteit bovendraaien. Ergens snap ik Ronaldo wel. Is natuurlijk een van de besten aller tijden, heeft de top bereikt en voetbalt nu met een hoop kneuzen om zich heen die geen bal kunnen raken. Ik snap zijn irritatie wel, echter is dit niet te accepteren en gooit het een smet op zijn naam. Juist als een vd besten ooit moet je dit onzetten naar motivatie en het team op sleeptouw nemen ipv op iedereen commentaar hebben en jezelf afzonderen. Tuurlijk is Ronaldo te goed voor dit United, maar juist als hij nu de kar zou trekken en een leidersrol zou pakken ben je een echte legende.
 
Jeffrey__
 
1
15 augustus 2022 om 18:49
Nou, hij is blijkbaar niet in staat om een team vol middelmaat op z'n rug te dragen. Ik bedoel, ik ken wel een paar klasbakken die dat wél kunnen en hebben gedaan. Met waardeloze aanvoer alsnog het team op sleeptouw nemen en zelfs wereldklasse cijfers eruit persen. Ronaldo had allang moeten stoppen. Maar hij blijft maar wrijven in deze vlek
 
Emile Hesky G
 
2
15 augustus 2022 om 19:34
Ik denk dat geen enkele klasbak dit United kan dragen in zn eentje. Heb je die vier achterin gezien daar? Hopeloos. Op het middenveld staan Fred en Mctomminay te prutsen. Echt een schandalig slecht team dat is bij elkaar gezocht door bankiers met nul voetbal verstand.
 
Jeffrey__
 
0
15 augustus 2022 om 19:41
Daar denk ik anders over, de verdediging zou never nooit mogen bepalen of een aanvaller scoort, assist of z'n niveau haalt. Slap excuus, het ligt aan iedereen behalve Ronaldo terwijl dit team zonder Ronaldo véél meer punten/goals behaalde.
 
FCT-Spurs
 
2
15 augustus 2022 om 17:11
Enkeltje tribune en niet meer naar omkijken. Hoe geweldig zou het zijn om zijn carrière als een nachtkaars uit te laten gaan, wat zal hij gek worden.
 
MVK010.NL
 
1
15 augustus 2022 om 17:12
Ik had 'm elke wedstrijd op de tribune laten zitten het hele seizoen. Gewoon doorbetalen en zo zijn carrière als een nachtkaars uitlaten gaan.
 
ErnumsJung
 
1
15 augustus 2022 om 17:19
Diep en diep triest, zo wil je je Ronaldo toch niet herinneren?
 
 
0
15 augustus 2022 om 17:35
T gedrag van zoveel spelers als ze koste wat kost toch weg willen als de club niet mee wil werken... onrust stoken, je niet gedragen, trainer voor t blok zetten, je onmogelijk maken binnen de selectie, zodat je alsnog weg mag...Belachelijk! En niet bepaald sociaal...
 
PascalBreg
 
0
16 augustus 2022 om 02:31
Zo als in elk doem scenario spelers die denken het te zijn presteren niks. Ten hag staat voor lul door die eikels. Werken voor elkaar in het veld team werk niet daar wordt nog heel verhaal maar blaam aan ten hag oprotten het is het team Dat er niet staat
 
menachem
 
0
16 augustus 2022 om 10:13
Wat een f*****g retard is deze man eigelijk. Zit gewoon in t aard van dit beestje. Jaloers, rancuneus, sterallures , narcistisch , weg met hem. Neem een voorbeeld aan Luis Suarez.
 
ScheinHeilig
 
0
16 augustus 2022 om 10:27
Kan ajax hem niet oppikken.. geld zat daar en dan speelt hij weer CL. Iedereen blij.