Dagen van De Boer lijken geteld na dramatische terugspeelbal
Zondag, 10 september 2017 om 16:21

Frank de Boer moet vrezen voor zijn ontslag bij Crystal Palace. Volgens diverse Engelse media kon alleen een goed resultaat in de uitwedstrijd tegen Burnley hem nog redden, maar dat kwam er niet: 1-0. Een dramatische terugspeelbal van Chung-Yong Lee leidde het enige doelpunt van de wedstrijd in. Het zat Palace bepaald niet mee: meerdere grote kansen op de gelijkmaker bleven onbenut. De Boer heeft nul punten verzameld in de eerste vier wedstrijden in de Premier League.

Voor de Nederlander had de wedstrijd niet slechter kunnen beginnen. De oefenmeester, die Timothy Fosu-Mensah achterin opstelde en zowel Jaïro Riedewald als Patrick van Aanholt op de bank liet, werd ongetwijfeld tot wanhoop gedreven door Lee. Zijn terugspeelbal vanaf het middenveld kwam niet aan bij keeper Wayne Hennessey, die wel zijn doel had verlaten. De geheel vrijstaande Chris Wood pikte de bal op en plaatste het leer om Hennessey heen: 1-0. Het cadeautje werd meteen uitgepakt, maar Palace gaf de moed niet op.

Scott Dann was direct dicht bij de gelijkmaker: Stephen Ward haalde zijn halve volley van de lijn. Een krachtige kopbal van Christian Benteke op aangeven van Andros Townsend zeilde maar net naast, waarna Sam Vokes met een kopbal bijna voor de margeverdubbeling zorgde. Voor een adempauze was geen tijd in de spectaculaire openingsfase, maar doelpunten vielen er niet meer in. Burnley werd niet echt teruggedrongen, maar slaagde er ook niet in om Palace de wil op te leggen na de goede start van de wedstrijd.

Zo onderhoudend als de openingsfase was in de eerste helft, zo geruisloos gingen de eerste twintig minuten voorbij in het tweede bedrijf. Pas in de slotfase kreeg Palace goede kansen om langszij te komen. Jeffrey Schlupp schoot over vanaf een meter of dertien en Christian Benteke stond plots oog in oog met keeper Nick Pope. Van dichtbij hoefde de spits de bal alleen maar langs de keeper te schuiven, maar met zijn voet zorgde Pope voor een uiterst knappe redding. Verdediger James Tarkowski haalde de bal even later van de lijn na een schot van Dann. De ongelukkige verdediger had er kort voor tijd 1-1 van moeten maken, maar kopte van dichtbij naast de paal.

Meer nieuws
   
22:07
22:07
Gerry Hamstra krijgt jaar na vertrek bij Ajax nieuwe kans in de Eredivisie
0
   
22:00
22:00
Voetbalzone is op zoek naar nieuwe stagiairs! (hbo+)
0
   
21:34
21:34
'Feyenoord mag hopen op terugkeer van voormalig publiekslieveling'
16
   
21:10
21:10
Aandeelhouders Ajax eisen extra onderzoek naar Sven Mislintat
7
   
20:47
20:47
Deschamps heeft enorme verrassing in definitieve EK-selectie Frankrijk
36
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (104)

 
ViscaBarca10
 
83
10 september 2017 om 16:24
Het begint gewoon zielig te worden voor de boer. Het zit hem ook niet bepaald mee
 
El Fenomeno
 
137
10 september 2017 om 16:30
Misschien ligt het ook aan zichzelf? Het is een overschatte trainer.
 
mickey12
 
154
10 september 2017 om 16:33
Een beetje hier dom roepen dat het aan de boer zelf.ligt als je de wedstrijd niet eens heb gezien. Al is objectiviteit ver te zoeken , dat altijd.
 
jlenders
 
46
10 september 2017 om 16:38
Heb je de wedstrijd wel gezien? Hij wordt gewoon genaaid door zijn team. Zal goed voor hem zijn om daar weg te gaan. Matige spelers die 100% kansen nog weten te missen.
 
El Fenomeno
 
78
10 september 2017 om 16:38
De eerste drie wedstrijden speelde die in een waanzinnig slecht systeem en zette hij de betere spelers op de bank. Dat zijn toch echt keuzes die hij zelf maakt.
 
Kyle66
 
41
10 september 2017 om 16:41
El fenomeno, je hebt groot gelijk. Het lag aan De Boer dat de bal op zo'n klungelige manier werd gespeeld... Inderdaad, een domme reactie van jouw kant.
 
ViscaBarca10
 
17
10 september 2017 om 16:46
Precies dit. Als je ziet wat voor kansen ze niet benutten en dan nog achter komen te staan door een foute bal dan kan de trainer er weinig aan doen ?
 
binny
 
12
10 september 2017 om 17:02
El fenomeno, vandaag heeft niks met De Boer's onkunnen te maken, maar natuurlijk ben je er met de kippe bij. Als zijn spelers gewoon de basis dingen goed doen win je hier met 0-2, 0-3
 
PeterVermeuIen
 
21
10 september 2017 om 17:05
Riedewald gehaald die ik al kon zien dat hij (nog lang) niet geschikt is en bij Ajax onder de Boer zag je dat de spelers vaak de bal terugspeelde naar de keeper.Bij zijn huidige club zag je dat ook, 2x tegendoelpunten tot gevolg... dit is wel degelijk de opdracht van de Boer ipv de bal uit de stadion schieten.Frank heeft, hoe vervelend het ook is, gewoon gefaald.
 
tubes
 
13
10 september 2017 om 17:07
Nog steeds boos op de boer? Laat het gaan, hij is al een tijdje weg uit Nederland. Dat die pannenkoek de bal zo terug speelt en iedereen voorin blind is kan De Boer weinig aan doen.
 
El Fenomeno
 
56
10 september 2017 om 17:10
Oh nee hoor. Jullie zijn er als de kippen bij om de spelers de schuld te geven maar vergeten de eerste drie wedstrijden waarin die een foute systeem en foute spelers opstelden. Maar hij is een Ajacied dus daarom wordt die hier veel verdedigt.
 
Pogboom
 
5
10 september 2017 om 17:18
Zette hij betere spelers op de bank? Als nieuwe trainer kijk je naar de training hoe spelers presteren ..
 
Rawinho
 
4
10 september 2017 om 17:22
Het zou niet alleen van deze blunder mogen afhangen. Zijn enige taak is ervoor zorgen dat de mannen in het veld winnen. Als ze dat niet doen dan is het einde oefening.
 
baradona
 
18
10 september 2017 om 17:44
Als je de hele week op terugspelen en balletjes breed traint , kan dit er in de wedstrijd wel eens uitkomen.
 
CarlosAlberto
 
3
10 september 2017 om 18:15
Jawel het ligt wel aan de boer , hij moet gewoon niet gaan naar zn club met slechte spelers, dus hij heeft gewoon een domme keuze gemaakt punt. Palace is gewoon een club die elke jaar voor degradatie strijdt met degradatie spelers
 
Willem410
 
4
10 september 2017 om 18:52
Ze wisten van te voren toch voor wat voor systeem en soort voetbal de Boer staat? Dus of je haalt hem niet of je geeft hem de tijd.
 
Bossie
 
1
11 september 2017 om 00:02
Wat heeft de Boer na Ajax gepresteerd......? Dit is geen goede reclame voor hem. Kan beter weer ergens in Nederland beginnen ( Twente bv ) of in België
 
Tibbe
 
4
10 september 2017 om 17:39
Waarom heeft de Boer die Riedewald meegenomen? Nu die prutser niet meedoet speelt CP een stuk beter!
 
LucasAndersen
 
2
10 september 2017 om 21:10
Riedewald deed vorige week ook niet mee, toen waren ze waardeloos. Ze waren vandaag beter omdat Kelly niet mee deed. Die is waardeloos.
 
Vasse
 
23
10 september 2017 om 16:24
Ze hebben ook werkelijk waar niks mee zitten
 
Spandoek
 
76
10 september 2017 om 16:24
Arme Frank. Hopelijk kennen ze genade bij CP want hier kon Frank de Boer helemaal niets aan doen. Zoveel goeie kansen maar zoveel pech, minimaal een wedstrijdje uitstel van executie lijkt me wel op z'n plaats.
 
bruh
 
13
10 september 2017 om 16:29
Gwn de chinese muur opzetten de komende wedstrijden. Dan pik je nog wel wat puntjes mee.
 
sunmaster
 
27
10 september 2017 om 16:40
chinese muur? chinese goksyndicaat zul je bedoelen. Eerst die terugspeelbal van Lee??? en dan zo opzichtig kansen missen?
 
maradungatje
 
15
10 september 2017 om 16:34
Haha heb je gezien tegen wie ze moeten de komende wedstrijden? Ontsla 'm inderdaad, dat zal helpen.
 
FrankVerlaat3
 
41
10 september 2017 om 16:38
Zal zeker helpen. Toch een enorm matige trainer. Vandaag pech, maar 0 keer scoren in vier potten terwijl je aanvallend voetbal wil spelen....tsja. Ik zou het wel weten als ik de directeur was: EXIT.
 
Tomido
 
1
10 september 2017 om 16:56
Volgende week thuis tegen southampton, zou je punten tegen kunnen halen. Daarna thuis tegen Huddersfield in Carabao Cup. Zou dus ook te winnen kunnen zijn.
 
 
3
10 september 2017 om 16:34
Vandaag was beter dan de afgelopen wedstrijden maar denk niet dat de Boer komende weken punten gaat pakken. Moeten tegen de clubs uit Manchester en Chelsea. Dat wordt waarschijnlijk 0 uit 7 in totaal.
 
Spandoek
 
7
10 september 2017 om 17:21
Dat is waar, maar je kan ook zeggen; ach, alsof een nieuwe trainer daar wel punten tegen pakt. Wie weet valt het een keertje goed. Maar ja, daarom ben ik waarschijnlijk ook geen clubvoorzitter.
 
 
8
10 september 2017 om 17:36
Nou Sam Allardyce heeft in een maand van Arsenal, Chelsea(uit) en Liverpool(uit) gewonnen. Hij zetten de poppetjes wel op de juiste plaats en speelde ook op de juiste manier met het materiaal dat ie had. Lijkt me sterk dat Palace in huidige vorm, zonder zelfvertrouwen en een tactiek die ze niet ligt kan stunten tegen de toppers.
 
Spandoek
 
1
11 september 2017 om 11:53
Ja, Big Sam, die heeft daar waarschijnlijk de hulp van louche investeerders bij gehad . Maar zonder gekheid, hij werd in december aangesteld, de wedstrijden die jij opnoemt waren in april. Direct na zijn aanstelling verloor hij achter elkaar bij Arsenal, thuis van Swansea, uit bij WHU en thuis van Everton. Dan gaat hij nu toch ook niet even van United en Chelsea winnen?
 
Avey
 
47
10 september 2017 om 16:36
0 punten en 0 goals tegen clubs als Burnley, Swansea and Huddersfield. Super slecht gewoon
 
Spandoek
 
5
10 september 2017 om 17:19
Klopt, de statistieken liegen niet, maar als je de wedstrijd van vandaag zag is het onvoorstelbaar dat er nog geen bal in ligt. Wat dat betreft gun je het 'm ook niet, het was anders geweest als er ook echt 0 kansen waren.
 
meneers
 
4
10 september 2017 om 17:48
Hier kon frank ook weinig aandoen, alleen ben ik bang dat CP het anders ziet.Hun speelschema werkt ook niet echt mee.Southampton thuisHuddersfield thuis voor de legeau cupEn dan word het lastig met man c, man u, Chelsea.Ik hoop dat ze hem uitstel geven maar ik zie hem minimaal een punt halen tegen Southampton maximaal helaas.Maar ik hoop dat je gelijk krijgt.Edit: weinig toegevoegde waarde meer de discussie was al gevoerd al voor ik klaar was met typen (ik type redelijk langzaam hahaha)
 
ajacieder98
 
17
10 september 2017 om 16:25
CP onterecht verloren! Had, als de spelers hun kansen is afmaakte, 1-3 kunnen worden! Ik verwacht dat FDB blijft.
 
JesseVan Wijk
 
11
10 september 2017 om 16:25
Niks zat ze ook mee !
 
BatuhanBoz27
 
12
10 september 2017 om 16:26
Gewoon wachten tot je bent ontslagen en het vergoeding meepikken.
 
Reppi
 
11
10 september 2017 om 16:30
En jij dacht dat Frank zelf gaat opstappen ofzo? En alsof ie zit te wachen op nog een ontslag.. word dan wel heel pijnlijk!!
 
QuincyAFCA
 
11
10 september 2017 om 16:26
Medelijden met de Boer. Genoeg kansen gehad maar ze willen er allemaal niet in.
 
Patroo
 
11
10 september 2017 om 16:26
Het zat hem vandaag ook niet mee. Alleen dat die Koreaan zo`n dramatische bal moet geven kan je als trainer ook niets aan doen. CP had dit met 5-0 kunnen winnen, maar ongelofelijk hoe sommige ballen er niet ingingen zoals die kopbal voor open goal op het eind. Kan zijn dat die speler hem bewust naast kopte omdat hij een nieuwe trainer wilt... Ervan uitgaande dat Frank nu de zak krijgt, zou hij er goed aan doen om een tijdje eruit te gaan en misschien weer terugkomen in de ED of anders in Spanje, waar ik hem met zijn filosofie meer succes toedicht.
 
maradungatje
 
4
10 september 2017 om 16:35
Hij heeft na Ajax en Internazionale al 2 sabbaticals genomen. Waarom zou hij dat nu dan weer per se doen en waarom zou dat nu wel helpen?
 
enoxzr
 
5
10 september 2017 om 16:27
Sneu voor de Boer, maar ik ben benieuwd qat een vertrek voor Riedewald en in mindere mate voor Fosu-Mensah gaat betekenen. Gehaald door een coach die er 4 wedstrijden later niet meer is...
 
Sammerens
 
10
10 september 2017 om 16:30
Riedewald kan het nu al wel vergeten. Met een formatie met 4 man achterin komt hij totaal niet aan de bak, aangezien Sakho straks ook fit genoeg zal zijn om te spelen. Fosu-Mensah zal eventueel nog op rechts opgesteld kunnen worden, maar Riedewald heeft als linksback ook weinig kans met Schlupp en van Aanholt als concurrenten.
 
surreal
 
9
10 september 2017 om 16:43
En terecht natuurlijk, als je de goals ziet die ze de eerste wedstrijden tegen kregen. Riedewald past totaal niet in de PL waar er veel ballen hoog in de 16 worden gespeeld. Hij heeft een belachelijk slechte timing voor ballen die van de zijkant worden gespeeld.
 
LucasAndersen
 
1
10 september 2017 om 21:12
Hij zal in ieder geval voor Kelly in de rangorde staan, wat een grap is die zeg.
 
S-070
 
33
10 september 2017 om 16:27
De Boer is een zwakke trainer, dat mensen nog dachten toen hij de kans kreeg bij Crystal Palace dat die een betere club kon vinden in de Premier League, lachwekkend. Hij heeft zijn kans gekregen en zwaar door het ijs gezakt. Ik weet niet welke club met hem in zee wil gaan na dramatische avonturen bij Inter en Crystal Palace.
 
arsen(e)al
 
7
10 september 2017 om 16:31
Een goede trainer had het (nauwelijks) beter gedaan met dit materiaal en deze hoeveelheid pech
 
Chapecoense
 
12
10 september 2017 om 16:27
Wat laat dit verschrikkelijke team Frank de Boer vandaag in de steek zeg. Het begint allemaal uiteraard bij die kansloze terugspeelbal. Crystal Palace speelde gewoon een prima wedstrijd, en was duidelijk de betere ploeg. Maar wat een kansen hebben die om zeep geholpen. Het ergste is nog dat deze wedstrijd, waar hij helemaal niets aan kan doen, hem waarschijnlijk de kop kost.
 
Master D
 
6
10 september 2017 om 16:27
Hij heeft vandaag gedaan wat ie moest doen. Logische tactiek, logische opstelling en een redelijke wedstrijd. Dat de spelers de kansen niet maken en die Lee zo'n kansloze terugspeelbal geeft waardoor je meteen op achterstand komt. Daar kun je als trainer niks aan doen.
 
hummelo
 
4
10 september 2017 om 16:28
Nou ongelofelijk. Heb de wedstrijd gezien en het is niet te geloven dat zij niet gescoord hebben. Ze speelde echt aardig. Fosu Mensah speelde goed centraal trouwens en dat Burnley speelde lekker beton voetbal. Niet vaak zo n onverdiende nederlaag gezien. Hoop dat Frank nog kans krijgt....
 
noppa
 
17
10 september 2017 om 16:28
Overschatte trainer, in een topcompetitie laat hij het afweten. In Nederland met Ajax kampioen worden kan iedereen. Hij heeft vorig jaar ook het seizoen van Inter verpest, kijk eens hoe goed ze nu presteren. Bij Ajax nooit een ronde verder gekomen in de Europa League, zie wat Bosz gelukt is. Deze man is alleen geschikt voor een eredivisie club, ook Crystal Palace die best een goed team heeft brengt die nu na de afgrond. Per direct moet hij ontslagen worden
 
Rjckoempel
 
12
10 september 2017 om 16:40
Wedstrijd gezien? Bovendien Palace een goed team vinden is niet echt geloofwaardig. Dat team bestaat uit slechte spelers, jezus man. Townsend is nog de beste eruit, de rest is pure middelmaat. Vandaag had Palace in de laatste 10 minuten al 4 100% kansen die moesten hangen. Die kopbal van Dann is wel echt het dieptepunt, hoe kun je die niet scoren! Lijkt wel doorgestoken kaart!
 
Heista
 
7
10 september 2017 om 16:42
Je hebt de wedstrijd niet gezien. Dat kan. Je hebt dan ook niet gezien dat CP goed speelde en eigenlijk behoorde te winnen en op zijn minst gelijk spelen. Spelers in de eerste helft echt beneden de maat in voetbaltechnisch vlak en algemene dingen zoals overzicht en awareness. Dat is niet iets wat je een trainer kan verwijten. Het is ook niet zo dat ze expres FdB in de steek laten. Deels onvermogen en werkelijk waar alles zat tegen.
 
AjaxfanK
 
14
10 september 2017 om 16:43
Ja, met Ajax kan iedereen kampioen worden. Dat hebben Ten Cate, Van Basten, Danny Blind en Jol wel bewezen...
 
LucasAndersen
 
3
10 september 2017 om 21:13
En bosz
 
Dirk19
 
4
10 september 2017 om 16:29
De Boer zal beseffen dat hij na zijn waarschijnlijke ontslag geen goede club meer zal krijgen en dus blijft hij een tijdje werkloos. Ik verwacht dat Nederland jammer genoeg niet het komende WK gaat halen dus ik verwacht dat de Knvb de Boer als bondscoach gaat nemen. Ik zal tevreden zijn met de Boer als bondscoach van Nederland en ik denk en hoop dat de Boer met Nederland in 2020 of 2022 een grote prijs gaat pakken. Ik sluit het niet uit want er komt een goede generatie Nederlandse voetballers aan.
 
Patroo
 
4
10 september 2017 om 16:44
Ik zou Frank nog niet het bondscoachschap geven. Ook al hebben we straks een talentvolle lichting, deze zijn nog bij lange na niet van het niveau vd mondiale top 10. We hebben dan juist een trainer nodig die het systeem op de kwaliteiten vd spelers aanpast, terwijl ik bij Frank juist denk dat hij het andersom doet. Misschien dat Bert van Marwijk na het WK met SA weer bondscoach wilt worden. Mogen Frank en Phillip weer zijn assistenten zijn.
 
OzwardGozku
 
10
10 september 2017 om 16:30
Normaliter zou ik zeggen dat de verantwoordelijkheid ligt bij FdB, maar in deze geval is het team die hem zwaar in de steek laat. Hopelijk gunt Parish hem nog een kans, want hier kon hij echt niks aan doen.
 
Justinhveen
 
13
10 september 2017 om 16:31
4 wedstrijden tegen met alle respect 3 laagvliegers in Engeland en 0 doelpunten voor, dan is er iets goed mis
 
SpeedyAFC
 
1
10 september 2017 om 17:02
Dat is wel duidelijk, de cl;ub dacht de passing game te kunnen gaan spelen terwijl er jarenlang gescout is op spelers die fysiek stevig kunnen voetballen. Dat gaat niet, en dat is nu wel bewezen. Frank kan alleen het Ajax systeem spelen, dus als hij de spelers er niet voor heeft, dan krijg je dit, vier wedstrijden, nul goals en als eerste trainer ontslagen dit jaar in de PL.
 
Sulejmanii
 
5
10 september 2017 om 16:31
Het zat weer niet mee, jammer dat Frank weer vroegtijdig zal moeten inrukken! ?? Maar Frank lijkt ook erg koppig, en lijkt geen concessies te willen maken. Punten pakken is goud, bij dat soort degradatie clubs. Jammer dat zijn buitenlandse avonturen op niks zijn afgelopen, voor mij zal hij altijd een Ajax held zijn.
 
Denn7nho
 
2
10 september 2017 om 16:33
Hij heeft vandaag juist wel concessies gedaan. Dat hij dan moet werken met zo'n gruwelijke prutsers is dan klote.
 
Sulejmanii
 
0
13 september 2017 om 01:59
In de eerdere wedstrijden bedoelde ik meer, ik hoop dat hij toch weer ooit de kans krijgt bij een mooie club.
 
Denn7nho
 
1
10 september 2017 om 16:31
Krijg echt medelijden met De Boer na de wedstrijd van vandaag, ongelooflijk hoe alles tegenzit! Gruwelijke eigen fout van CP en aan de overkant worden er 4 100% kansen gemist.
 
 
0
10 september 2017 om 16:32
Pijnlijke nederlaag voor de Boer. Wat Palace 60 minuten lang liet zien ging echt helemaal nergens over, maar de laatste half uur zijn ze echt heel goed gaan voetballen. Lekker vooruit niet meer van die domme balletjes naar achteren elke keer. Opeens kregen ze ook meer kansen en hadden zeker wel een doelpunt moeten maken, Scott Dann die twee mega kansen mist, Benteke die een tegen een mist, Cabaye met een mooie schot. Vandaag misschien een beetje ongelukkig verloren maar toch denk ik dat het voorbij is voor de Boer. 4 wedstrijden 0 punten en 0 doelpunten, de voorzitter zag er ook niet echt happy uit.
 
jroennn
 
6
10 september 2017 om 16:32
FdB vliegt er uit. Bekijk de komende 5/6 wedstrijden maar eens die er aan komen. Met een beetje pech haalt hij ook 0 punten uit deze reeks..
 
surreal
 
0
10 september 2017 om 16:48
Tja, misschien kan het juist nog een redding zijn voor hem. Een nieuwe trainer gaat de komende wedstrijden ook geen punten pakken. Als ze hem laten zitten en hij pakt niets dan hebben ze alle recht om hem te ontslaan (8 wedstrijden geen punten dan ontsla je iedere trainer) en als hij wel weet te stunten een of twee keer dan kan hij het wellicht redden.
 
UltimateFreak83
 
5
10 september 2017 om 16:33
Ik behoorde van de eersten, toen de resultaten nog goed waren bij Ajax, dat het misschien beter was om F. de Boer te vervangen. Mijn belangrijkste argument is dat hij in zijn tijd van Ajax geen enkele buitenspeler beter heeft gemaakt. Naar mijn mening zijn buitenspelers meer intuïtieve spelers, en F. de Boer is een systeem-denker. Er zit geen greintje spontaniteit of avontuurlijkheid in die jongen. Dat hij heeft gefaald bij Inter en Palace komt ook niet als een verrassing voor mij. Hij is gewoon naïef en inflexibel. Beetje achterin traag de bal rond laten gaan, buitenspeler vrij proberen te spelen en dan voorzetje geven is niet meer van deze tijd. Ik hoop dat hij net als R. Koeman weet te schakelen naar speel- en managementstijlen die wat adaptiever van aard zijn. Hij heeft als voormalig Ajacied en winnaar van de CL wel de gunfactor.
 
Soccerfan_1
 
1
10 september 2017 om 16:57
Als je ziet hoe elke vleugelspeler onder hem heel avontuurlijk begon maar daarna al snel alle creativiteit eruit werd geramd dan geef ik je daarin gelijk. Hoop wel voor hem dat ie nu wel meer tijd krijgt. Vandaag was het al beter en kon ie er echt niks aan doen.
 
UltimateFreak83
 
2
10 september 2017 om 17:19
Met alle respect, maar als je Riedewald aantrekt voor 9,5m dan begrijpt hij PL voetbal niet. Tete had ik nog wel begrepen, dat is een bijtertje. Riedewald is gewoon de komende jaren een lichtgewicht en misschien dat het niveautje Wijnaldum kan halen, maar nu nog niet.
 
Soccerfan_1
 
2
10 september 2017 om 17:21
Ik heb toch ook niks over Riedewald gezegd. Die staat ook niet in de basis maar die aankoop begreep ik ook niet. Maar dat heeft niks te maken met dat het spel vandaag al veel beter was en hij nu pas een beetje zn vaste formatie begint te krijgen.
 
Dutchgio
 
3
10 september 2017 om 16:40
Het was wel een goede assist, maar helaas de verkeerde kant op. Het zit inderdaad ook niet mee voor De Boer. Nu weer zo'n ziekenhuis bal die de wedstrijd beslist. Veel blessure gevallen, etc.
 
Arsenal85
 
4
10 september 2017 om 16:41
Frank de boer is een slechte trainer/coach. Overschatte trainer. Ontslag zeker terecht. Gelet op de wedstrijden die er inderdaad gaan komen, zo snel mogelijk een nieuwe trainer/coach vinden. Crystale palace (team) wil volgens mij zelf een nieuwe trainer/coach
 
vitesseboy12
 
10
10 september 2017 om 16:45
Haha Crystal Palace faalt weer zo als gewoonlijk. Frank de boer kan beter de eer aan zichzelf houden
 
gilau
 
0
11 september 2017 om 11:48
Dan loopt hij wel een groot bedrag mis!
 
PeterVermeuIen
 
4
10 september 2017 om 16:48
Bij Ajax onder de Boer zag je ook dat Ajax vaak de bal, als het niet kon, naar de keeper terugspeelde. Zie resultaat bij zijn huidige club. Twee keer zelfs in een korte tijd.Het is dus het spel (filosofie) van Frank de Boer. Dit kun je in Engeland niet doen.Want tempo is in Engeland heel hoog... daar wordt weinig op tactisch gespeeld.
 
Soccerfan_1
 
1
10 september 2017 om 16:54
Dus omdat 1 speler een enorme blunder maakt en de rest van de spelers die bal er niet in weten te krijgen terwijl ze wel prima spelen moet de boer ontslagen worden? Nou sorry hoor maar hier kan de boer echt helemaal niks aan doen. Het spel was al stukken beter maar ze hadden echt ontzettend veel pech. Voor open doel naast koppen daar kan de boer ook niks aan doen. Ik zou ze voor zijn en gewoon zelf opstappen. De komende wedstrijden tegen de topclubs daar valt echt helemaal niks te halen dus zal ie toch overal de schuld van krijgen. Ik ben geen fan van de speelstijl van de boer en vind hem behoorlijk eigenwijs maar je moet iemand wel de tijd geven.
 
Thierry88
 
1
10 september 2017 om 20:44
Het gaat niet alleen om deze wedstrijd maar ook die er voor. 0 punten uit 4 wedstrijden waarvan 3 tegen directe concurrenten is gewoon een slecht begin en kan bij een club zomaar het einde van de trainer betekenen. Niet iedere club is een soort speeltuin waar een trainer de tijd krijgt om iets uit te proberen en waar resultaten pas later hoeven te komen.
 
Jeneverneus
 
6
10 september 2017 om 17:08
Ik weet het, hij heeft tal van prijzen in zijn spelers- en trainersloopbaan gewonnen, maar ik vind hem gewoon een matige trainer.
 
Millonario
 
2
10 september 2017 om 17:13
september 2016 all over again... Jammer dat het weer niet lukt, dit zal de druppel wel zijn waarschijnlijk? Nochtans een heel goeie coach, dat heeft ie bewezen. Gewoon lekker naar Spanje gaan, daar kan ie zijn spel wel overbrengen denk ik.
 
Pogboom
 
0
10 september 2017 om 17:17
Jammer sterke wedstrijd met genoeg kansen maar de apelers konden het niet afronsen..
 
Glossiandzozo
 
0
10 september 2017 om 17:23
Gaat zijn eigen spelletje hem de das om doen? Tikkie balletje terug? ik gun De Boer deze kans echt om langer te blijven bij CP
 
VCF-LosChe-VCF
 
2
10 september 2017 om 17:53
Zou erg zijn als hij nu wordt ontslagen. Deze wedstrijd was een wanprestatie van de spelers want dit hadden makkelijk 3 punten moeten zijn.
 
PorQue
 
1
10 september 2017 om 20:15
De Boer is gewoon een naïeve lichtgewicht als trainer. Dat zei ik ook toen het goed met hem ging bij Ajax en kampioenschappen won. Dit komt echt totaal niet uit haat naar De Boer toe. Hij won inderdaad op een knappe manier vele kampioenschappen met Ajax. Alleen was dat wel in een periode dat het veel minder ging met Feyenoord, Twente en AZ op hun retour waren en het met PSV financieel en sportief ook niet bepaald lekker ging. Ajax speelde zeer dominant in Nederland. Dat is zeker zo maar ze werden toch ook wel helemaal kapot gespeeld in Europa door iedere CL ploeg. De Boer bleef toen ook heel naïef ''zijn eigen spelletje'' vasthouden. Je gaat je eigen spelletje niet spelen als Ajax zijnde tegen Real Madrid of Barca toentertijd, kom op zeg. Dat werden enorme pakken slaag. Dit is mijn realistische mening: Frank de Boer is geen toptrainer. Hij valt iedere keer in dezelfde naïeve val om zijn eigen manier van voetballen en trainen vast te houden. Bij Inter en nu bij Crystal Palace gewoon totaal mislukt tot nu toe. Ik vond zijn eerste stap bij Ajax al niet echt heel denderend toe hij El Hamdaoui uit de ploeg gooide. Voordat De Boer kwam was El Hamdaoui gewoon een topper voor Ajax. De manier hoe hij met hem is omgegaan zou De Boer grote problemen hebben opgeleverd als hij bij een buitenlandse club zat. Hij zat in de veiligheid van zijn eigen club die hem door dik en dun steunde en een massa fans. El Hamdaoui kon het nooit winnen van Ajax legende De Boer. Maar dat is een ander verhaal als Ajax/barca legende De Boer bij Inter gaat trainen. Daar heeft hij niet dezelfde aanzien en daar komt hij minder weg met bepaalde zaken. Daar blijf je niet overeind met teksten als ''ons eigen spelletje spelen''. Naïef gedoe. Soms moet je gewoon een ander spelletje spelen. De beuk erin en de bal naar voren rossen als je positiespelletje niet loopt. De Boer is niet echt een warm mens in de kleedkamer. Hij moet het niet hebben van zijn charmes in interviews of zijn charisma richting spelers. Spelers zullen hem respecteren in eerste instantie omdat het een oude top voetballer is, maar hij heeft geen Mourinho, Guardiola of Klopp charisma dat een heel team een stukje beter maakt. Daarnaast is het een hele eenzijdige trainer die zijn teams alleen 1 manier van spelen wil bijbrengen. Dan roep je het zelf over je heen.