Donnarumma gaat naar Paris Saint-Germain voor megasalaris
Maandag, 7 juni 2021 om 23:21

Gianluigi Donnarumma staat op het punt om naar Paris Saint-Germain te verkassen, zo melden onder meer Sky Italia en Fabrizio Romano. De 22-jarige doelman vertrekt transfervrij bij AC Milan en gaat volgens beide media twaalf miljoen euro netto per jaar inclusief bonussen opstrijken in de Franse hoofdstad.

De directie van PSG onderhandelt op dit moment met Mino Raiola om de laatste plooien glad te strijken. De zaakwaarnemer zal naar verwachting een contract tot medio 2026 in de wacht slepen voor Donnarumma. De verwachting is dat de deal binnen 24 uur afgerond wordt. PSG spreekt tegelijkertijd met Raiola over de contractverlenging van Xavi Simons. De achttienjarige Nederlander ligt nog maar één seizoen vast bij PSG. Ook Moise Kean, die de Franse topclub graag nogmaals wil huren van Everton, komt ter sprake. PSG staat ook op het punt om Georginio Wijnaldum transfervrij over te nemen van Liverpool. De Oranje-international wordt dinsdag medisch gekeurd.

Donnarumma stond ook in de belangstelling van Barcelona en Juventus, maar concrete aanbiedingen van beide grootmachten bleven volgens Romano uit. Het is dan ook de verwachting dat Marc-André ter Stegen en Wojciech Szczesny ook volgend seizoen onder de lat staan bij respectievelijk Barça en Juve. Het is niet geheel duidelijk of PSG Donnarumma beschouwt als eerste doelman voor volgend seizoen. De Sunday Times speculeerde de afgelopen dagen over een mogelijk verhuur aan een Italiaanse topclub, zodat Keylor Navas nog een extra seizoen eerste keus blijft in PSG. Volgens Sky Italia gaat Donnarumma echter de concurrentie aan met Navas.

Al op zestienjarige leeftijd brak Donnarumma als toptalent door bij AC Milan. De Italiaan heeft er inmiddels zes volledige seizoenen als basisspeler opzitten en speelde 215 officiële wedstrijden voor i Rossoneri. Donnarumma bereidt zich momenteel voor op het Europees kampioenschap. Ook in het Italiaanse elftal is hij de onbetwiste nummer één.

Meer nieuws
   
07:30
07:30
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Stengs en Gimenez aan de aftrap
0
   
07:10
07:10
Vermoedelijke opstelling Ajax: Van 't Schip schuift door afwezigheid Bergwijn
1
   
07:00
07:00
Ajax gaat op zoek naar een rechtsbuiten: 10 potentiële kandidaten op een rij
1
   
06:30
06:30
Vermoedelijke opstelling PSV: Bosz kiest opnieuw tussen Tillman en Lozano
0
   
06:00
06:00
Yankuba Minteh: binnen twee jaar van zandvlaktes naar uitblinken bij Feyenoord
8
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (153)

 
psv-dor-liv
 
19
7 juni 2021 om 23:23
Zo sonde, gaat dit jaar Keylor er nog niet uitkeepen. Jaartje verhuren?
 
aadgranaat70
 
118
7 juni 2021 om 23:25
Al keept hij de volgende 5 jaar niet is hij alsnog maar 26 jaar.
 
real8madrid
 
11
8 juni 2021 om 10:27
Maar ben je wel meer dan 100 miljoen kwijt aan salaris voor een bankzitter de komende 5 jaar
 
aadgranaat70
 
0
8 juni 2021 om 16:32
60 miljoen. Niet zo gek voor 5 jaar. Messi krijgt dit bedrag in minder dan een jaar. Of zelfs omdat hij zo loyaal is en uit liefde een verbeterd contract tekent. Hier 90€ Mil messi dankjewel dat je zo loyaal bent.
 
665
 
54
7 juni 2021 om 23:26
Donnaruma is echt wel beter als Keylor hoor. Ik schat Donnaruma zelfs bij de beste 5/10 keepers in de wereld. Hij keept al jaren op het hoogste niveau maar is nog steeds pas 22.
 
BME12
 
307
7 juni 2021 om 23:28
Donnaruma is wel redelijk overschat vind ik, goede keeper, maar echt niet beter dan Navas momenteel. In potentie wel
 
BamiWorst
 
24
7 juni 2021 om 23:30
Ik vind hem best wel overrated. Heb hem vaak zien keepen en viel me elke keer op dat die houdbare ballen niet tegenhield.
 
665
 
23
7 juni 2021 om 23:31
Dan heb je hem niet zien keepen afgelopen seizoen bij AC Milan. Zijn reflexen vind ik echt ongekend gewoon. Waar Donnaruma overigens ook gewoon lang is, wat een voordeel is ten opzichte van Navas. Navas is zeker een goede keeper, maar ik vind Donnaruma echt wel beter.
 
maurootje
 
63
7 juni 2021 om 23:31
Overschat, met alle respect zeg… slechts 6 a 7 zijn beter en die zijn al gauw 8-10 jaar ouder, Donnarumma is al op 22 bijna de aller beste op aarde en dan zit hij nog niet eens op piek leeftijd wat voetballers hebben rond hun 27e a 28e, 22 jaar en al 253 wedstrijden gekeept, dit jaar beste keeper vd Serie met maar liefs 14 clean sheets, veel beter ga je ze niet krijgen
 
BamiWorst
 
23
7 juni 2021 om 23:35
Niet alle wedstrijden nee, maar degene die ik zag waren niet zo goed van zijn kant. Geen schande natuurlijk aangezien hij pas 22 jaar is. Zoals je al zegt is de lengte van Dona ook een pluspunt tegenover Navas die klein is voor een keeper. Achja we gaan zien hoe die het bij PSG gaat doen.
 
maurootje
 
35
7 juni 2021 om 23:41
@bamiworst Ik heb bijna alle wedstrijden gezien van Milan en wat jij schets is echt nauwelijks voor gekomen, beetje uit je nek lullen denk ik. Donnarumma was weer rock solid dit seizoen met misschien 3 mindere wedstrijden, wat heel normaal is, dus voldoet aan de verwachtingen in mijn ogen
 
VanGaaltje
 
110
7 juni 2021 om 23:49
Haha, Maurootje. Van jou weten we dat je onwijs objectief bent aangaande spelers van Milan en Italië. Kijkend naar resultaat heeft Donnarruma dit jaar pas voor het eerst sinds lange tijd in de top van Italië gekeept. Jarenlang subtoo, simpelweg. Of gaan we jonge doelmannen van pak 'm beet Lazio ook zo ophemelen? Groot talent hoor, maar dat iemand beter is dan Navas heb ik vaker gehoord. Toch heeft men er in Madrid wel van gebaald dat hij vertrok voor Courtois (die het nu overigens goed doet). Als Donnarruma niet overschat is, dan is Navas wel onderschat. Zwaar onderschat. Juist Keylor Navas is al erg lang één van 's werelds beste keepers. Ik denk dat dat Donnarruma nog vies gaat tegenvallen om hem er even uit te keepen. Maar uiteraard, hij is nog zo jong. Kan geweldig worden. Eén van de besten, zo niet de beste. Maar dat is hij nu echt nog niet hoor. Kom nou. Ik noem een Remko Pasveer, Kepa, Lamprou.. Ho, verkeerde rijtje. Ik noem een Courtois, Oblak, Neuer, Mendy, Onana, Navas, Alisson ondanks even mindere vorm, Ederson, Ter Stegen, Lloris.. Donnaruma is denk ik ergens onderin de top 10 te vinden.
 
RamboKolombo
 
58
7 juni 2021 om 23:52
Keylor Navas is de beste keeper van de wereld, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Hoe hij de verdedigers neerzet en watvoor reddingen hij vericht en zijn staat van dienst is van ongekend niveau. Deze man is de meest onderschatte speler allertijden. Misschien niet zo acrobatisch als Oblak of vliegend als Neuer maar absoluut de keeper met de hoogste rendement en de minste blunders. In de afgelopen 7 jaar in 5 CL finales gestaan waar hebben we het over? Real Madrid heeft met deze keeper geschiedenis geschreven een absurde prestatie. Real draaide uiteindelijk met hem en Casemiro. Die ene jaar dat hij geen CL finale had gehaald was hij aan het banken. Met Costa Rica desnoods door de knock-out fase heen op een WK. Met een Costa Rica? Waar hebben we het over? Dan ga je een lange slungel met Navas vergelijken, die Italiaan kan niet eens in zijn schaduw staan man. Courtois is ook geweldig maar met Navas draaide Real gewoon veel beter dat zegt al genoeg wie de betere is van de 2. Oblak kan je misschien beter vinden maar als je de prestaties naast elkaar legt dan verdwijnt Oblak in het niets. Je moet gewoon eerlijk oordelen over Navas want die man vlamt in de juiste wedstrijden.
 
Lierse1997
 
23
7 juni 2021 om 23:52
Navas heeft te vaak een flatertje op een belangrijk moment. Wat jammer is want hij maakt soms echt geweldige saves maar 1 flatertje is zeker op CL niveau gewoon onacceptabel. Real is er met Courtois echt wel 100% op vooruitgegaan, en dan hebben we het niet eens over het leeftijdsverschil.
 
Rossoneri27
 
15
7 juni 2021 om 23:53
Los van Donnarumma kwaliteiten (die voor mij heel duidelijk zijn), wat maakt het nu uit of Donnarumma keept bij een Milan dat 5de wordt in de Serie A of 2de? Zijn toch gewoon dezelfde tegenstanders in de league?
 
Lierse1997
 
18
7 juni 2021 om 23:56
Amper fouten? In de CL heeft hij Real gewoon al een paar keer bijna de uitschakeling opgeleverd door individuele fouten (tegen Juventus, Bayern, Napoli en Atletico bijvoorbeeld).
 
nick140
 
7
7 juni 2021 om 23:59
Als je met zo`n matig team als Real eigenlijk was drie keer de CL kan winnen ben je een klasbak van een keeper hoor. Courtois heeft er, buiten het voorbije halfjaar misschien, ook wel een aantal keer naast gezeten
 
nick140
 
64
8 juni 2021 om 00:03
Navas had vooral last van Makelelitis. Dat is het syndroom dat Florentino Perez vindt dat je niet het recht hebt om voor Real te spelen omdat je te weinig uitstraling hebt, ongeacht het aantal titels dat je er al gewonnen hebt
 
Lierse1997
 
1
8 juni 2021 om 00:04
Waar zie je me zeggen dat hij geen klasbak is? Het is gewoon een klasbak die net iets teveel foutjes in de CL gemaakt heeft.
 
RamboKolombo
 
3
8 juni 2021 om 00:09
Een echte voetbal liefhebber begrijpt wat ik bedoel, Gerrard was op zijn tijd ook de allerbeste van de wereld. In de verdediging kwam er niemand langs en als hij in de aanval speelde scoorde hij een stuk of 20 of 25. Die man heeft ook nooit de erkenning gehad omdat hij niet elegant voetbalde maar hij was in 2004 en 2005 echt wel de allerbeste maar toch ging die goudenbal naar Kaka omdat die geen flair had. Navas heeft ook geen flair maar is absoluut de allerbeste keeper.
 
Lierse1997
 
23
8 juni 2021 om 00:13
Op die manier dus. Je onderbouwing blijkt niet te kloppen dus nu ga je het steken op “voetballiefhebbers”. Interessant.
 
alkatorian
 
8
8 juni 2021 om 00:14
Ik heb Navas eerlijk gezegd op weinig tot geen blunders/fouten kunnen betrappen in de CL destijds met Real. Enorm stabiele keeper met geweldige reflexen. Zeer onderschat ook. Weet niet op welke fouten je dan doelt?
 
RamboKolombo
 
6
8 juni 2021 om 00:15
Bedankt voor de ondersteuning echt een hele mooie voorbeeld, Dankjewel dat je begrijpt wat ik probeerde te vertellen. Makelele wat een voetballer Real viel als een kaartenhuis toen in elkaar. Hele prachtige woord Makelelelitis kort en krachtig.
 
maurootje
 
8
8 juni 2021 om 00:18
@vangaaltje “Donnarumma is ergens onderin top 10 te vinden” zoals in dus al zin, slecht 6 A 7 zijn beter dus minstens nummer 8, bedankt voor het bevestigen ervan. En daarbij ben ik juist redelijk kritisch, als je kut speelt, zeg ik dat,als je fantastisch speelt. Zeg ik het ook, duidelijk mijn reacties niet gezien onder de Milan artikelen, voor de rest niets mis mee. Maar ga niet beweren dat ik super subjectief ben, want ik ben alles behalve… oké behalve als je vraagt welke club de mooiste op aarde is dan maar op spelers geef ik altijd mijn ongezouten negatieve of positieve mening
 
Lierse1997
 
8
8 juni 2021 om 00:21
Een enorme flater tegen Juventus waardoor Matuidi kan scoren (ik dacht de 2-0 of de 3-0). Dan zijn er ook twee redelijk gelijkaardige goals tegen Atletico (Costa dacht ik) en Bayern (kimmich) waar hij al op de grond gaat liggen voor er getrapt wordt waardoor ze makkelijk hoog in kunnen trappen. En dan is er ook nog de goal van insigne waar hij helemaal verkeerd opgesteld staat (wel een speciale situatie) en dan nog wat struikelde.
 
Lierse1997
 
7
8 juni 2021 om 00:23
En in de competitie heeft die er ook wel wat gemaakt tegen onder andere Las Palmas en Betis. Begrijp trouwens dat ik hem een heel goede doelman vind, maar fouten als die tegen Juventus zijn onvergeeflijk.
 
RamboKolombo
 
1
8 juni 2021 om 01:23
Ik probeer je helemaal niet te steken, als je gewoon echt met je hele ziel en verstand de spel zou snappen dan spuw je niet zulke meningen uit. Dan had je gelijk begrepen wat ik bedoel. Maakt niet uit, je mag zo denken, 5 van 7 of 4 van 6 je moet begrijpen waar ik naar toe wil en wat ik probeer aan te wakkeren en wat ik probeer eigenlijk te vertellen. Je moet gewoon niet te veel naar flair kijken want dan zie je het spelletje niet goed en dat geldt voor 90 procent van de mensen die hier beweren dat ze wat van voetbal snappen en roemen soms spelers waar me hoofd van explodeert.
 
nick140
 
2
8 juni 2021 om 02:47
Knap dat je dan wel exact de fouten van Navas herinnert maar aangeeft dat dat de reden is dat Courtois zo`n vooruitgang is. Want tsja, als je op die manier redeneert, dan kostten foutjes zoals die van Courtois tegen Alaves en Villarreal Real toch ook gewoon de titel ?? (ik zeg niet dat dat zo is, ik denk alleen dat je kijkt zoals Perez kijkt en Navas meer afrekent op zijn fouten dan Courtois)
 
RM1335
 
6
8 juni 2021 om 02:49
Beste 5/10, Navas is top 4, dus echt wel beter valt wat tegen.
 
capitanojuve
 
0
8 juni 2021 om 09:02
@mauro Mee eens.. vorig jaar had hij duidelijk een minder jaar, vooral op de belangrijke momenten.. maar afgelopen seizoen was hij echt wel goed..
 
DerKaiser123
 
0
8 juni 2021 om 09:22
Eens Maurootje, maar het probleem is wel dat Navas bij die 6 a 7 keepers hoort.
 
YoeriCFC
 
36
7 juni 2021 om 23:24
PSG krijgt echt een heel goed team zeg! Die eerste Champions League komt steeds dichterbij.
 
665
 
71
7 juni 2021 om 23:27
Zolang ze met Kehrer/Dagba/Bakker als backs spelen gaan ze het nooit redden. PSG moet ook wel echt 2 backs halen al kan Kurzawa op links wel.
 
 
9
7 juni 2021 om 23:29
Tagliafico is een prima optie. Staat in de etalage bij Ajax.
 
Lerfr12
 
66
7 juni 2021 om 23:33
Tagliafico haha, leuke speler voor Leeds United waaraan die gelinkt was.
 
Broodje Eend
 
13
7 juni 2021 om 23:42
Ik denk dat Tagliafico bijna overal wel LB kan spelen. Is geen wereldtopper maar zal gewoon goede wedstrijden spelen.
 
Joey91
 
47
7 juni 2021 om 23:52
Hakimi schijnt dus ook een toptarget te zijn voor PSG, met hem op rechtsback ga je er aanvallend maar ook verdedigend op vooruit op rechtsback. Donnaruma; Hakimi, Marquinhos, Kimpembe, Bernat; Paredes, Verratti, Wijnaldum; Di Maria, Mbappe, Neymar is een topteam dat alles heeft
 
DerKaiser123
 
0
8 juni 2021 om 09:24
Bernat en Florenzi zijn de backs. En volgens mij zijn ze bezig met Hakimi.
 
Bon Jovi
 
12
7 juni 2021 om 23:27
Voor mij zijn ze geen stap dichterbij. Je mag natuurlijk geen 2 keepers opstellen. Ik snap dat ze denken van deze buitenkans kunnen we niet laten liggen en het is een investering op lange termijn, maar nu zit je met 2 eerste keepers en nul volwaardige backs, ja dan zou ik eerder voor backs gaan.
 
NJfromVOL
 
32
7 juni 2021 om 23:45
Wees gerust, ze hebben zich al gemeld voor Malacia en Geertruida ...
 
messi_123
 
5
7 juni 2021 om 23:28
@yoericfc dat zei iedereen ook over neymar en mbappe maar uiteindelijk niks geworden
 
Deem.
 
5
7 juni 2021 om 23:29
Nog niet. Maar dat ze daarmee vooruit gegaan zijn kan iedereen wel zien. Voorheen kwamen ze niet tot een finale.
 
messi_123
 
2
7 juni 2021 om 23:36
@deem vorig jaar speelden ze nog de finale tegen bayern dus ja.....
 
Deem.
 
31
7 juni 2021 om 23:38
Dat bedoel ik ook. Voor Neymar en Mbappé niet. Daar kom jij mee aanzetten.
 
baloog
 
13
7 juni 2021 om 23:32
Maar niet door deze transfer. Donnaruma is op het moment namelijk niet beter dan Navas.
 
Upamecano
 
7
7 juni 2021 om 23:33
Gaya ophalen bij Valencia is ook een optie.
 
BME12
 
20
7 juni 2021 om 23:24
Geniale business van Psg. Jammer dat Barca deze kans niet heeft gegrepen. Ter-Stegen is echt inmiddels een slechte keeper aan het worden. Zo gek dat keepers een paar seizoenen zo geweldig zijn en daarna helemaal niks meer van die oude vorm terug laten zien. ( Ter Stegen, De Gea etc. )
 
locomotif
 
95
7 juni 2021 om 23:24
Wat is het toch met clubs die Keylor Navas blijkbaar niet goed genoeg vinden. Wat mij betreft is dat gewoon een topkeeper.
 
BME12
 
21
7 juni 2021 om 23:25
Blijft eerste keeper volgend jaar, maar die wordt natuurlijk oud en kan niet eeuwig mee. Gewoon heel slim gedaan door PSG, Donnarumma jaartje verhuren en daarna Navas laten vervangen
 
locomotif
 
17
7 juni 2021 om 23:30
Heel slim gedaan van PSG inderdaad. Toch zou ik het apart vinden dat Donnaruma tekent in de wetenschap niet eerste keeper te worden.
 
BME12
 
22
7 juni 2021 om 23:40
Denk dat hij tekent in de wetenschap dat hij in de komende 5 jaar 60 miljoen gaat verdienen
 
locomotif
 
1
7 juni 2021 om 23:46
Ja dat zal het inderdaad wel zijn, dus eigenlijk toch wel te begrijpen haha.
 
AsRoma8
 
0
7 juni 2021 om 23:56
Het is helemaal niet raar als een keeper tot zijn 38ste een topniveau haalt.
 
Deem.
 
18
7 juni 2021 om 23:28
Dit is meer dat Donnarumma transfervrij gewoon een buitenkansje is. Als je de geruchten moet geloven blijft Navas eerste keeper, al is het mij een raadsel hoe dat er dan uit gaat zien. Of ze Donnarumma dan nog een jaar verhuren, of dat die een jaar kan verpieteren. Ik zou dan juist eerder Navas proberen te verkopen. Niet omdat hij niet goed genoeg was, maar omdat je nu je keeper voor de toekomst hebt.
 
locomotif
 
9
7 juni 2021 om 23:29
Ja dat zou natuurlijk goed kunnen. Toch zou ik het niet helemaal begrijpen als Donnaruma kiest om een jaar als tweede keeper te spelen/verhuurd te worden.
 
AZE/CHE 4 EVER
 
6
7 juni 2021 om 23:31
Denk niet dat het een geval is van niet goed vinden. Met Donnarumma haal je een groot talent die nog jaren mee kan terwijl Navas al op leeftijd is. Kunnen nu gratis een vervanger klaarstomen, al is gratis niet helemaal de juiste woord den ik, met zo'n salaris en waarschijnlijk een hele grote tekenbonus.
 
baloog
 
0
7 juni 2021 om 23:34
Gaat Donnaruma dan nog jaren mee bij Psg? Wie zegt dat hij over een paar jaar weer niet opnieuw moeilijk gaat doen qua salaris zoals nu bij Milan is gebeurd?
 
AZE/CHE 4 EVER
 
1
7 juni 2021 om 23:40
Oh absoluut die gast doet elke keer moeilijk bij contractonderhandelingen en dat zal die wel blijven doen. Kan zomaar dat je over drie jaar leest dat hij naar Barca wil en uiteindelijk bijtekent tegen een fors hogere salaris. PSG zal hem wel steeds meer geld geven om hem niet kwijt te raken en daardoor denk ik wel dat hij nog jaren in Parijs blijft. Zijn hele carrière laat hij al zien het vooral voor het geld te doen.
 
Deem.
 
0
7 juni 2021 om 23:40
Ze gaan hem tot 2026 vastleggen... Dus de situatie zoals nu bij Milan zou voorlopig niet voor komen.
 
nederland79
 
2
7 juni 2021 om 23:50
Navas is oud. Als je dan nu vast zo goedkoop zo'n goede jonge vervanger kunt halen ben je gek als je t niet doet
 
LW88
 
0
8 juni 2021 om 10:25
Navas is 30+, Donnarumma kan nog 15 jaar mee. Dus snap het wel.
 
Lerfr12
 
18
7 juni 2021 om 23:24
PSG gaat los! Prima aanwinst weer. Nu nog Memphis wegkapen bij Barcelona en Hakimi halen en ze kunnen weer knallen. Linksback wel matig. Bernat prima maar verder niks. Wil ze graag zien op tv… Espn ff de rechten kopen
 
TomV_
 
2
7 juni 2021 om 23:24
Zo, die zag ik niet aankomen. Navas is al jaren geweldig voor ze, maar nu lijkt hij net als bij Real aan de kant geschoven te worden
 
Tazaboy
 
12
7 juni 2021 om 23:32
PSG is een voorbeeld van koop een elftal met veel geld en bouw een team. Velen vinden dit oneerlijk maar de UEFA vindt dit blijkbaar ok. Er worden resultaten behaald en de Champions league beker komt steeds dichterbij maar de Franse competitie gaat zo wel heel snel kapot, uitgezonderd dit jaar. Geld gaat gewoon een te grote rol spelen in de toekomst voor het voetbal en de kleinere clubs gaan zo kapot. Jammer allemaal.
 
VeyselSn31jder
 
13
7 juni 2021 om 23:24
Moet PSG per se elk seizoen een nieuwe keeper aantrekken? Heb nooit problemen opgemerkt met een keeper van PSG de laatste 5-6 seizoenen. Navas was ijzersterk afgelopen seizoen..
 
Barthosz Reis
 
3
7 juni 2021 om 23:29
Je hebt voor de komende 12 jaar dan wel waarschijnlijk de beste keeper ter wereld in je selectie zitten.
 
AsRoma8
 
3
7 juni 2021 om 23:58
Donnaruma heeft de hype omdat hij op hele jonge leeftijd al ontzettend goed was/is. Maar groei is niet lineair, voor hetzelfde geld wordt hij niet veel beter. Op dit moment is hij misschien net top 10.
 
Deem.
 
2
8 juni 2021 om 00:44
Zelfs als hij nu een plateau raakt zit je voorlopig wel met een goede keeper. Zolang hij niet inkakt zoals bijvoorbeeld de Gea, na United jarenlang te hebben gedragen.
 
VeyselSn31jder
 
2
7 juni 2021 om 23:30
Buffon, Areola, Sirigu, Kevin Trapp (op volgens mij 1 seizoen na keepte hij sterk). Ze hadden beter zo'n jaarsalaris kunnen besteden aan iemand voor op het middenveld.
 
Shiraz
 
5
7 juni 2021 om 23:31
Die eigenaar heeft koopdwang. Als hij niks koopt voelt ie zich niet goed in zn vel. 12 miljoen per jaar voor een keeper terwijl je ook Navas hebt, blijft echt abnormaal.
 
BamiWorst
 
4
7 juni 2021 om 23:24
Dat PSG begint toch echt wel een ziek team te krijgen zo. Geld speelt natuurlijk weer een rol bij deze transfer. Datzelfde geldt voor Wijnaldum.
 
droppie
 
0
7 juni 2021 om 23:37
Bamiworst, geld speelt in ieder geval geen rol voor Psg, maar goed dat dacht mijn ex-vrouw ook, het verschil is wel dat zij er kwaliteit voor krijgen :P De CL bokaal lijkt nu toch haast wel een verplichting te worden.
 
BamiWorst
 
4
7 juni 2021 om 23:41
Nou dat verwachten we ook van Man City en ook daar lukt het niet.
 
droppie
 
0
8 juni 2021 om 00:03
Bamiworst daar heb je wel een punt, een hele grote trouwens. Maar goed ik dacht dan ook in de zin van verwachting (net als bij Man City).
 
AlmeloHAFC
 
4
7 juni 2021 om 23:25
Man man wat een elftal staat er alleen al op papier straks. Wel doodzonde dat hij bij AC Milan verlaat als je het aan mij vraagt. Maar vanuit sportief oogpunt gezien kan ik de overstap wel begrijpen.
 
Lerfr12
 
10
7 juni 2021 om 23:26
Matige backs man. Dagba, Diallo, Kehrer, Bakker, Kurzawa, Bernat enige die prima is.
 
AlmeloHAFC
 
0
7 juni 2021 om 23:28
Ze mogen inderdaad wel een keer investeren in hun backs. Dat wedstrijdformulier met al die namen is gewoon ziek.
 
mcgregor
 
3
7 juni 2021 om 23:31
Mee eens. De backs zijn al jaren de zwakke plekken. Zelfs bakker heeft daar moeten spelen tegen München en city. Word tijd dat psg 2 goede aanvallende backs haalt. Psg was toch ook al ver in onderhandeling over hakimi ? Verder Wijnaldum en nu donnaruma transfervrij binnen halen is zeker uitstekend.
 
messi_123
 
0
7 juni 2021 om 23:27
@almelohafc doodzonde? iedereen kan zijn keuze wel begrijpen hij is toe aan een nieuwe uitdaging en wilt graag ucl spelen
 
AlmeloHAFC
 
4
7 juni 2021 om 23:30
Daarom mag ik het toch wel doodzonde vinden. Gelet op het feit dat hij al vanaf ongeveer zijn 16e eerste doelman is. Ik begrijp hem verder helemaal hoor.
 
nick140
 
6
7 juni 2021 om 23:33
Ik vind het ook doodzonde. Dat PSG is toch vreselijk, voor welke speler die uit het buitenland gehaald is is dat nou echt een goeie carrieremove gebleken ? Nog buiten het feit dat hij Milan geen eurocent oplevert
 
WQSMilan
 
6
8 juni 2021 om 07:20
Wat speelt Milan dan?
 
messi_123
 
11
7 juni 2021 om 23:25
ik zou als psg zijnde gewoon doorgaan met navas die man is zo underrated
 
nick140
 
4
7 juni 2021 om 23:30
Ja sowieso beter dan Donnarumma nu, maar goed, die is 12 jaar jonger of zo. Er zijn geruchten dat ze Donnarumma eerst een jaar verhuren, Navas blijft nog 1 jaar
 
SocioFan1
 
12
7 juni 2021 om 23:26
Poehh wat een macht van Psg zeg. Tsja zulke staat clubs is toch wel een probleem voor de voetballerij, eveneens een City. Maar goed voor hun, de club en fans is het geweldig, dit is wel een aardige transfer zeg. Maar van Donna vind ik het erg jammer gewoon. Oke, financieel leuk maar man hoe kan je Milan zo verlaten. Geen transferbedrag niets, de club waar je als jeugd doorbrak. Ging dan een leuk deal aan met de club maar zo tjsa vind het sneu maar goed het is zijn goed recht. Maar man wat wordt Psg zo wel enorm sterk zeg en ze zijn volgens mij nog niet klaar. Gini, Donna en ik zie Ronaldo ook nog wel komen en wie weet Hakimi, poeh!
 
Kappie93
 
3
7 juni 2021 om 23:26
Uitstekende move van PSG. Zou mooi zijn als die nog 2 jaar aan Milan verhuurd wordt.
 
AsRoma8
 
5
7 juni 2021 om 23:59
Bij Milan kotsen ze hem uit en ze hebben al een prima vervanger te pakken.
 
nick140
 
2
8 juni 2021 om 00:08
Ja via een move die ook PSG`s concurrent Lille verzwakt heeft, ze zijn wel echt spekkoper in Parijs zo, bah. Hopelijk loopt Mbappe gratis de deur uit volgend jaar, dat zou ik geestig vinden
 
maurootje
 
3
7 juni 2021 om 23:28
Wauw, is het Raiola toch gelukt, absurd. Tevens wel erg blij, pff was zo bang dat hij juve zou joinen, zeker nu hij bij met het nationale team zit waar Bonucci en Chiellini op hem in kan praten, en mocht hij verhuurt worden aan juve vind ik het ook prima, dan is het maar voor n jaartje en het ging voor mij om de directe stap naar de concurrentie. Of het nou aan het salaris lag dat juve niet kon matchen of dat Donnarumma toch wel genoeg liefde voor Milan heeft om niet naar juve te gaan, dank u, nu kan ik je zonder hartenzeer toe juichen, en mag hopelijk win je een ton aan prijzen, Gianluigi!
 
SocioFan1
 
4
7 juni 2021 om 23:41
Maar vind je het dan niet jammer hoe hij vertrekt? Ja het is zijn goed recht maar de manier waarop, zonder Milan iets op te brengen. De club waar je je jeugd doorbracht. Geen deal wat voor beide een win win was geweest zoals dat bij Ajax gebeurde met bepaalde top eigen jeugd spelers. Raiola heeft enkel Milan willen uitpersen en zo Donna teveel beinvloed lijkt het. Je ziet het ook gebeuren met Brobbey die nu opeens spijt heeft. Vind het toch jammer.
 
maurootje
 
4
7 juni 2021 om 23:47
Klopt, vooral nadat Maldini met Donnarumma zat zei hij ook :”ik doe wat Raiola zegt” ook Mourinho heeft Donnarumma gebeld Roma te joinen naar verluid, kreeg exact het zelfde antwoord. Het is zuur, Raiola heeft Donnarumma liefde omzet in denken aan financieel succes, maar toch, het is en blijft een jongen uit De Milanello jeugdopleiding die al op z’n 16e voor het grote Milan ging spelen, net zoals Maldini en tevens bijna net zo getalenteerd, tja daar kan ik niet op haten, ik zal altijd hem zien als een van AC Milan. De enige manier waarop hij mijn trots naar hem kon breken is naar Juve gaan en/of Milan trashtalken, een (directe) stap naar juve wordt het niet, en zolang hij respectvolle woorden blijft houden naar Milan, wat beide kampen verdienen, gun ik hem de wereld
 
SocioFan1
 
1
8 juni 2021 om 00:08
Nee dat is waar, mooi gezegd. Dat is ook zo. Het is ook zijn goed recht natuurlijk en hij mag kiezen waar hij wil spelen. Had alleen gedacht dat een jongen van de club ook zou denken aan de club die hem veel heeft gegeven, waar hij zo jong mocht debuteren. Dus om samen ervoor te zorgen dat beide profiteren aan zijn kwaliteiten ipv zo Milan te willen uitpersen. Vind het toch jammer maar goed.
 
mcgregor
 
1
7 juni 2021 om 23:28
Zo psg kaapt even iedereen weg voor de neus van barca .. navas heeft wel een sterk seizoen achter de rug en heeft het super gedaan. Ben benieuwd wie de voorkeur zal krijgen. Las dat psg donarumma eerst het komende seizoen nog zal verhuren aan zijn oude club Milaan maar weet niet of dat klopt
 
alkatorian
 
5
7 juni 2021 om 23:29
PSG krijgt wel een aardig team zo. Vraag me alleen af hoe ze al die bizarre salarissen kunnen (blijven) uitkeren met het oog op FFP. Wijnaldum (9 miljoen per jaar) en Donnarumma (12 miljoen per jaar) komen er nu ook weer bij.
 
mabdallaoui
 
5
8 juni 2021 om 00:00
In de Premier League wordt natuurlijk wel meer gegenereerd dan in de Ligue 1.
 
alkatorian
 
3
8 juni 2021 om 00:09
Nee, maar het komt er wel weer bovenop. 21 miljoen schoon aan de haak. In coronatijd (hoewel dat weer wellicht gevolgen heeft voor hoe strikt de FFP-regels moeten worden nageleefd dacht ik). En als ik de verhalen mag geloven blijft het daar niet bij. Hakimi, Depay, Ramos, Ronaldo worden genoemd.
 
mabdallaoui
 
1
7 juni 2021 om 23:59
En dat komt bovenop de salarissen van Neymar, Mbappe, di Maria en Marquinhos. Kan natuurlijk nooit voor een Ligue 1 club. Als je tegen de super league bent trouw bent aan de uefa. Krijg je natuurlijk een vrijbrief om te doen wat je wilt. Dit was natuurlijk te verwachten nadat de eigenaar de positie van Agnelli innam.
 
Reservebank
 
2
8 juni 2021 om 00:22
Heel makkelijk, ze kopen gewoon een paar Nikes ofzo van Neymar voor 50 miljoen belastinggeld uit Qatar en geven hem dan op papier minder salaris. Alsof ook maar iemand in die club ook maar een seconde wakker ligt van Ffp, om te gieren
 
Homelander
 
0
7 juni 2021 om 23:33
Nou nog 2 backs en een transfervrije Memphis en misschien kijken of er nog een talentvolle middenvelder rondloopt in de jeugd, dan zijn ze favoriet voor de CL.
 
LouayAtmani
 
1
7 juni 2021 om 23:33
Mooie transfer voor Psg en voor Donna. En ik begrijp niet dat Barca interesse had wanneer ze gewoon Ter stegen hebben in doel.
 
MT87
 
2
7 juni 2021 om 23:34
Was oprecht bang dat hij naar Juve zou verkassen, dus dit is eigenlijk wel prima zo. Het is jammer dat hij geen clublegende wilde worden, maar van dat contractgezeik ieder jaar word je ook moe. Tegen het geld van PSG kan uiteindelijk ook niemand op, en dat heeft ie in ieder geval binnen nu. Heb verder geen binding met PSG dus zal zijn carrière niet meer volgen, maar wens hem alle succes!
 
RealXIIImadrid
 
1
7 juni 2021 om 23:39
Wat een salarissen keren die uit zeg in deze tijden
 
Real Madr!d
 
2
7 juni 2021 om 23:46
Succes Pochettino om 2 keepers die in de basis horen, blij te maken. Snap deze keuze echt niet. Je hebt met Navas al een topkeeper die nog jarenlang mee kan. Verlengde zelfs zijn contract en dan ga je deze Donnaruma ook nog binnenhalen? Geld is speelgoed voor Nasser. Op deze manier ook Gini Wijnaldum naar PSG gelokt. Wie wordt de volgende?
 
SocioFan1
 
3
7 juni 2021 om 23:54
Memphis of Ronaldo denk ik. En die Nasser is toch niet echt 100 ja, tsja. Heeft volgens mij die Ceferin ook al in z'n broekzak. Money talks!
 
Arnout108
 
2
8 juni 2021 om 00:12
Arme Kaylor Navas. Wordt hij alweer vervangen door een jongere keeper met een grotere naam. Ben wel benieuwd hoe Donnarumma het gaat doen. 22 is wel een mooie leeftijd voor zijn debuut in de Europese top. De kans dat hij bij PSG een keer de CL wint is vrij groot dus voor Donnarumma is het een logische stap. Voor PSG ook wel trouwens. Transfervrij zo'n toptalent binnenhalen is natuurlijk geweldig. Het salaris is wel vrij hoog maar dat zou die ook zijn bij een transfer.
 
DavidKJ
 
0
8 juni 2021 om 00:28
PSG zal denk ik een tussenstap van een aantal seizoenen zijn met Juventus als eindstation.
 
WQSMilan
 
1
8 juni 2021 om 07:22
Zoveel salaris verschil zit er ook weer niet tussen wat Milan bood en wat PSG nu gaat betalen. Verhaal gaat dat Raiola een dikke commissie wou en gelukkig heeft Milan dat geweigerd.
 
Timoooow
 
0
8 juni 2021 om 07:45
In de eerste plaats toch wel een verlies voor AC. En dan nog transfervrij. De laatste tijd gebeurd het precies meer en meer. Jammer voor Navas, nu willen ze hem weer vervangen. En ik vind dat toch ook wel een heel goede keeper.
 
 
0
8 juni 2021 om 07:48
Psg doet me denken aan zo'n oude Fifa spelen met een oneindig geld cheat. Was altijd even leuk, maar uiteindelijk is winnen leuker als je er iets voor moet doen.
 
Laros1983
 
0
8 juni 2021 om 07:52
Het verschil waarom PSG dit kan doen en bijvoorbeeld clubs als Barcelona en Juventus mis grijpen is dat er bij PSG nog geld zit en bij de andere clubs beduidend minder.
 
zanci
 
0
8 juni 2021 om 07:55
Goede keuze...afgelopen jaar in cl in mijn ogen toch paar x gestunteld...Ruma volg ik al jaren is een top keeper!! Hoop dat de deal.door gaat!!
 
Gelijkmaker
 
0
8 juni 2021 om 09:39
Goede transfer zeg. Jaartje afwisselen met Navas en daarna vlammen. De Champions leauge overwinning komt steeds dichterbij voor Psg.
 
 
0
8 juni 2021 om 17:17
Donnarumma was never a genuine option for Barça. The club has helped agent Mino Raiola by raising the price for PSG. This could help Barça in future operations involving Raiola's players. Als dit waar is dan is het slim gespeeld!!
 
PSVparasiempre
 
0
8 juni 2021 om 19:41
Donnarumma is een overschatte keeper. Voor mij is Navas echt de betere van de twee. Benieuwd wie er gaat spelen