Elia richt zich tot Van Gangelen: 'Ik hoop voor je dat je mij niet gaat groeten'
Maandag, 23 november 2020 om 21:04

Eljero Elia heeft maandag via Instagram gereageerd op de beelden die FOX Sports zondagavond naar buiten bracht. Op de beelden is te zien hoe Elia zondag na afloop van de wedstrijd tussen PEC Zwolle en FC Utrecht een praatje maakt met een cameraman. Presentator Jan Joost van Gangelen verzekerde bij het programma Dit Was Het Weekend dat Elia er niet van gediend was dat hij gevolgd werd. "Hij zei: 'Waarom volg je mij nou eigenlijk?' De cameraman zei: 'Ja, omdat ik een cameraman ben en ik het mooiste beeld probeer te maken'", zei Van Gangelen over het gesprek tussen Elia en de cameraman. De 33-jarige Elia vertelt zijn kant van het verhaal en deelt een waarschuwing uit aan Van Gangelen: "Ik hoop voor je dat je mij echt niet gaat groeten. Echt niet!"

Vanuit zijn auto doet Elia maandag zijn verhaal. Hij geeft aan dat hij via social media veel vragen heeft gekregen over wat er precies is voorgevallen na afloop van het 1-1 gelijkspel in Zwolle. "Dus ik ga snel vertellen wat er gisteren is gebeurd", begint de dertigvoudig Oranje-international. "Niet dat ik me ermee bezighoud, maar ik ga het één keer vertellen en het is uit de wereld. Na de wedstrijd zag ik mezelf op een televisiescherm in het stadion. We moesten na de wedstrijd lopen van achterlijn naar achterlijn. Toevallig stond de cameraman aan die kant waar wij naartoe moesten lopen."

Elia ging op de cameraman af met een vraag. "Ik vroeg hem: 'Heb jij een oortje in?'", herhaalt Elia zijn eigen woorden. Volgens de buitenspeler gaf de cameraman aan dat hij geen oortje in had. "Ik zei: 'Want ik dacht dat FOX Sports misschien aan jou vroeg om specifiek mij te filmen.' Dat is het enige wat ik heb hem heb gevraagd. Hij zei: 'Nee, echt niet.' Dus ik zei: 'Oké, fijne avond.' En nogmaals, normaal zou ik dit nooit doen, maar ik zie dat bepaalde mensen op tv altijd wel wat hebben te zeggen. Het is nooit goed, dus ik laat ze ook gewoon."

Elia baalt stevig van de uitleg van Van Gangelen en laat dat duidelijk blijken. "Je moet me niet belachelijk gaan maken. Je moet niet gaan zeggen dat ik dat tegen die cameraman heb gezegd, terwijl dat gewoon zijn werk is. Dan moet ik niet op voetbal gaan als ik niet gefilmd zou willen worden. Maar dat jullie zó triest zijn om dit de wereld in te brengen, om mij proberen belachlijk te maken, dat vind ik wel jammer. Zoals gewoonlijk kom je de mensen weer een keer tegen en dan willen ze je groeten. Ik hoop voor je dat je mij echt niet gaat groeten. Echt niet!" Elia sluit positief af: "Ik wens iedereen een fijne dag. Stay safe. Love."

Kenneth Perez reageerde zondag in de uitzending ook nog op het gesprek tussen Elia en de cameraman, ervan uitgaande dat de woorden van Van Gangelen klopten. "Hij voelt zich iets te veel gezocht, vind ik", aldus Perez. "Hij zegt dat iedereen hem zoekt. Eljero. Elia. Ga alsjeblieft gewoon voetballen. Je kan gewoon echt heel goed voetballen als je vrij bent. Gewoon weer je werk doen zoals je vroeger hebt gedaan. Dan kun je iets toevoegen aan dit FC Utrecht. Ga je alsjeblieft daarmee bezighouden."

Meer nieuws
   
00:00
00:00
De 15 namen die Kylian Mbappé kunnen opvolgen bij Paris Saint-Germain
0
   
23:55
23:55
VZ Team van de Week: Steven Bergwijn blinkt eindelijk weer uit bij Ajax
24
   
23:53
23:53
Bas Nijhuis zorgde zelf voor de seponering van zijn net uitgedeelde rode kaart
5
   
23:40
23:40
VZ Kort: Jesse Marsch gaat als bondscoach naar het WK 2026
77
   
23:01
23:01
Liverpool geeft zege na blunder van Emi Martínez en goal van Gakpo tóch nog weg
21
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (173)

 
R.madrid/ajax
 
130
23 november 2020 om 16:18
Wat een gedoe weer met die elia??
 
maradungatje
 
205
23 november 2020 om 16:22
Inderdaad. Wat een triest geval joh die Elia. En maar doorgaan en doorgaan ipv gewoon niets te zeggen.
 
feye88
 
240
23 november 2020 om 16:28
Wat voor geks zegt hij precies? En waarom was dit zo interessant voor fox? Elia stelt een vraag aan een man. Wat een nieuws.
 
AjaxWestham
 
119
23 november 2020 om 16:32
Als je niet beseft dat deze actie voortkomt uit frustratie over zijn eigen optreden, laat dan maar.
 
MessiBazoer
 
101
23 november 2020 om 16:34
@feye88, Wat voor geks hij zegt? ‘Ik hoop dat je me niet gaat groeten, echt niet!’ En wat anders? Dan stompt die kleuter Jan Joost op z’n muil ofzo?
 
feye88
 
136
23 november 2020 om 16:34
Maar hij deed niks. Hij vroeg een cameraman iets. Niet dreigend, niks. Dus waar gaat de ophef precies over?@Messi dat vul je zelf zo in. Dat zegt Elia niet. Maar fox creëert wel een beeld rond Elia terwijl er niets aan de hand is. Krijg je die bijdehante Perez er ook nog eens overheen. En dat allemaal nadat hij de vorige keer zn dochter op de IC moest opzoeken en iedereen zn oordeel al klaar had dat hij met zn sterallures was gevlucht ofzo.Ik zou er ook wel klaar mee zijn
 
bliek
 
14
23 november 2020 om 16:35
Ik denk dat Elia slimmer moet zijn. Probeer de beste man gewoon te benaderen en doet het niet openbaar. Elia moet slimmer zijn. Je weet als je gehaald word en het loopt niet dat je gevolgd kan worden is inherent aan de sport die je doe en in de schijnwerpers staan. Als Elia er geen aandacht aan had gegeven was dit zo klaar nu is hij makkelijk voer....
 
GillyabrAkip
 
61
23 november 2020 om 16:40
Zou jij je laten groeten door iemand die leugens over je vertelt??? "Ergens zijn mensen die jou niet mogen, omdat er mensen zijn die slecht over je praten" Neem dit in je op en ontleedt het. Ik val je niet aan...maar als je iemand letterlijk op zijn leugens pakt, wil je geen aandacht aan hem besteden. Of ben er zo een die zijn linkerhand geeft voor de volgende klap.
 
Savano
 
35
23 november 2020 om 16:40
@MessiBazoer dat maak jij er weer van. Precies, het punt van Elia. Men maakt eigen (negatieve) invullingen en associaties aangaande ZIJN gedrag. Jij gaat hier vrolijk mee door en legt het hem dan in de schoenen. Accepteer wat hij zegt of niet maar ga anderen geen woorden in de mond leggen om een bepaald beeld te creëren van die persoon. Snap je het nu wel?
 
feye88
 
41
23 november 2020 om 16:41
Maar hij wordt wel op basis van niets afgekeken door fox sports. En dat is kort nadat gedoe met zn dochtertje. Is toch logisch dat je van je af bijt? Vind t eerder kwalijk van fox dat ze aan dit soort stemmingmakerij doen.
 
Feyenoorddude
 
68
23 november 2020 om 16:41
En waarom is hij een triest geval? Er worden woorden in zijn mond geduwd die hij helemaal niet gezegd heeft. Dit is juist Heel triest van van Gangelen om wat leugens te verspreiden
 
Savano
 
44
23 november 2020 om 16:45
@feye88 inderdaad jij begrijpt het. Men creëert met alle bombarie een negatief beeld vàn hem en als hij dit weerlegt met bewijs dan zijn diezelfde moraalridders heel stil. Dat van zijn dochtertje was een goed voorbeeld waarom hij zo getergd is tegen FOX. Men roept maar wat zonder te checken en als het dan niet klopt, vertikken diezelfde mensen om te corrigeren of excuses te maken. En het gros maar roepen dat Elia zich aanstelt en er niks van aan trekken moet. Prima te begrijpen dat Elia zoiets heeft van FOX flikker op, zeker nadat ze zo achteloos met de situatie van zijn kind omsprongen. Kwestie van kunnen inleven in een ander ...
 
MessiBazoer
 
14
23 november 2020 om 16:45
@Feye88, Maar ik heb het helemaal niet over dat moment. Ik heb het over zijn popie jopie reactie vanuit zijn auto. Ik snap best dat je van je af bijt hoor, zeker gezien de situatie met zijn dochtertje. Maar wanneer kiest Elia er eens voor om de verstandigste te zijn?
 
feye88
 
58
23 november 2020 om 16:53
Wie zijn wij om voor hem te bepalen wat verstandig is. Voor Elia is het belangrijk om niet over zich heen te laten lopen. Waar het om gaat is dat fox moedwillig Elia in een slecht daglicht stelt op basis van niets. Dat hoort gewoon niet bij de mediacode. En in plaats van dat te bespreken valt iedereen over Elia die precies niks doet en vervolgens van zich af bijt.
 
Savano
 
26
23 november 2020 om 16:57
@MessiBazoer waarom leg je dat bij Elia neer? Hij is degene die ergens op reageert toch? Je kijkt dus enkel naar de ontvanger van de boodschap ipv de zender ervan (in dit geval FOX). Als Elia niet reageert, blijft dit negatieve beeld ongecorrigeerd ... Snap je het nu? Waarom spreek je Fox, van Gangelen en Perez niet aan? Elia moet de verstandigste zijn terwijl Perez en Van Gangelen zeker 10 jaar ouder dan hem zijn. Vooral van Van Gangelen weet je over zijn popje Jopie gedrag waar dit precies in past en nog vind jij dat enkel Elia beter gedrag dient te tonen. Schei uit!
 
BadHabbit
 
35
23 november 2020 om 17:26
@feye88 Hij loopt naar de camera man en vraagt hem of hij specifiek hem moet volgen. Dan ben je met randzaken bezig, en niet met wat je op het veld moet doen. Als hij gewoon het rondje/cooldown met zijn team had gedaan, had ook letterlijk niemand het hier over gehad. Dus ja, hij deed wel degelijk wat.
 
feye88
 
7
23 november 2020 om 17:50
De cooldown die overduidelijk voorbij is. Je ziet nog een shot van het hele veld. Iedereen druipt af. Hij stelt nog een vraag. Dit heeft niks met randzaken te maken.
 
BadHabbit
 
28
23 november 2020 om 17:59
@feye88 En dan loop je naar de camera man en ga je vragen stellen? Hoe bedoel je niet met randzaken bezig?
 
feye88
 
13
23 november 2020 om 18:19
De wedstrijd is voorbij. Hij heeft niks meer te doen. Dan kan je toch een vraag stellen? Andere spelers delen een handtekening uit of zetten een post op social media. Is dat ook een randzaak? En wat zegt dat dan over die spelers? Waarom is dit een item in een sportprogramma?
 
THenry_228
 
10
23 november 2020 om 18:48
Hoe vaak zie jij dan spelers cameramannen aanspreken? Nooit. Is het dan zo abnormaal dat het opvalt wanneer Elia dat wel doet?? Vergeet ook niet dat hij zelf graag de aandacht opzoekt, dan moet je het ook aanvaarden dat dit soort dingen uitgelicht worden. Bij pakweg een random speler van NAC zou dit nooit een issue zijn.
 
BadHabbit
 
7
23 november 2020 om 19:27
@feye88 Appels met peren vergelijken. Zoals Thenry_228 zegt, hoe vaak zie jij een speler naar een camera man lopen, en dan al helemaal met deze vraag. Randzaken. Als hij handtekeningen had uitgedeeld had niemand wat gezegd, en precies het punt wat jij mist.
 
Redwhite_Army
 
3
23 november 2020 om 20:28
Helemaal eens, van Gangelen die sensatie zoeker
 
Redwhite_Army
 
2
23 november 2020 om 20:30
Probleem is dat van gangelen het onterecht negatief uitlicht
 
Clarkkent2
 
39
23 november 2020 om 16:37
storm in een glas water..maar 1 ding begrijp ik niet...elia vraagt nu toch aan die cameraman of hij opdracht heeft om hem speciaal te volgen? Dat is dan toch best wel een beetje paranoia van m of niet? Ik vind zn uitleg dat er helemaal niks aan de hand is een beetje apart. Blijkbaar heeft ie toch het gevoel dat ze m moeten hebben. Ik hoop voor m dat ie gewoon lekker kan voetballen en het gevoel van 'why always me 'kan afschudden. Op een gegeven moment wordt het ook wel selffulfilling prophecy....
 
Kaassie
 
12
23 november 2020 om 17:06
@ Clarkkent, misschien heb je gelijk en is hij een beetje paranoia maar daar heeft verder helemaal niemand last van. Hij wordt nu echter onterecht in een verkeerd daglicht gezet en dat vind ik een kwalijke zaak van een omhooggevallen presentator. Ik kan me dan wel voorstellen dat hij zich gevolgd voelt. Als die Joost nou eens niet zo kinderachtig zou doen en geen kinderachtige verzinsels de wereld in zou slingeren dan wordt het al een stuk eenvoudiger. Dat neemt niet weg dat de reactie van Elia over dat groeten ook helemaal nergens goed voor is.
 
BadHabbit
 
7
23 november 2020 om 17:30
@kaassie Als men stelt dat iemand met randzaken bezig is, wat hier overduidelijk blijkt, dan ben je niet met je werk op het veld bezig. Je hebt oog voor randzaken, niet met wt je moet doen op het veld. Als hij dat rondje/cooldown had gelopen,had je hier niemand over gehoord. Uiteindelijk loopt hij zelf naar de camera man, niet iemand anders. Logisch dat dat in beeld komt, want heb je dat zelf eerder gezien, nota bene NA een wedstrijd? Precies.
 
FCRRR
 
5
23 november 2020 om 18:59
Zijn werk bedroeg vier minuten die dag dus dan heb je tijd over om aan iemand met een koptelefoon op te vragen of hij een oortje in heeft.
 
Stua
 
7
23 november 2020 om 19:39
Wat een ongelooflijke rare reacties op Elia. Er wordt een leugen verteld door een sportverslaggever en niemand vindt dat de leugenaar over de schreef gaat. Nee, Elia is fout bezig. Niet iemand die leugens verteld. Al die commentaren blijven negatief over Elia. Randzaken? Een voetballer moet alleen voetballen en trainen, niks anders . Als ze iets anders doen dan alleen voetballen en trainen, dan moeten we ze maar naar Siberische strafkamp sturen. Hoe halen ze het in hun hoofd om leugens te weerspreken, ga trainen. Hoe halen ze het in hun hoofd om iets anders naast het voetballen te doen. Opsluiten die gasten. Wat een onzin.
 
BadHabbit
 
11
23 november 2020 om 20:23
@stua "er wordt een leugen verteld door een sportverslaggever en niemand vindt dat de leugenaar over de schreef gaat." Naast het feit dat de camera man en koptelefoon op heeft, er staat letterlijk in de tekst van Elia zelf: "“ik vroeg hem: ‘heb jij een oortje in?’”, herhaalt Elia zijn eigen woorden. Volgens de buitenspeler gaf de cameraman aan dat hij geen oortje in had. “ik zei: ‘want ik dacht dat FOX Sports misschien aan jou vroeg om specifiek mij te filmen.’" Dus vraagt Elia of specifiek hij wordt gefilmd, en is er dus geen leugen.
 
Stua
 
0
23 november 2020 om 23:15
Badhabbit, Het maakt niet uit wat er werkelijk gezegd wordt, want jij heb je oordeel sowieso klaar. Elia kan niks goed doen en de leugenaar met zijn stemmingsmakerij, doet het in elk geval goed, als het Elia betreft. Want de leugen is duidelijk , alleen verdraai jij het naar jouw waarheid. Het hele gesprek met de cameraman is dus helemaal anders dan van Gangelen heeft gezegd. En er is het een en ander eerder voorgevallen en dat is dus ook de reden waarom Elia de cameraman een vraag stelde.
 
hansje1969
 
1
23 november 2020 om 20:10
Ach ja, laat die mafketel lekker uitrazen. Waar maakt die zich in Gods naam druk om
 
DRL80
 
1
23 november 2020 om 22:32
De man is 33.., doe niet zo “stoer” op internet. Wanneer hij Van Gangelen ziet en die laatste begroet hem dan gaat er helemaal niks gebeuren. Ja, misschien gaat Elia hem negeren. Poeh poeh.. Ik snap z’n frustraties maar maak je niet zo druk en gedraag je naar je leeftijd. Spreek je gewoon uit en laat het daar dan bij. Dat hij een voorbeeldfunctie heeft vind ik niet eens zo interessant m.b.t. die verkapte ”bedreiging” maar wel met het opnemen van een video terwijl ie deelneemt aan het verkeer.
 
PaulR_1982
 
51
23 november 2020 om 16:23
Ik begrijp het niet. Wat boeit het of die man een oortje in heeft? Waarom moet hij dat die man vragen? Ga gewoon je werk doen en laat die cameraman ook gewoon zijn werk doen.
 
feye88
 
42
23 november 2020 om 16:33
Wat boeit het of Elia vraagt of die man een oortje heeft. Het enige Wat Hij deed was het vragen. Niet schelden, niet boos worden, helemaal niets. Is dat nou zo nieuwswaardig? Als je de reacties leest lijkt het alsof elia de lijger van memphis op van gangelen heeft afgestuurd. Alleen door de beeldvorming van fox. Laat Elia lekker in zn waarde. Hij doet toch niks fout?
 
Dolleleen
 
18
23 november 2020 om 16:41
Volgens mij is de enigste die het nieuwswaardig maakt Elia zelf door te reageren met een tweet en daarna met een filmpje. Laat het lekker gaan joh, hij maakt zichzelf compleet belachelijk en gaat ook nog eens van Gangelen waarschuwen, wat mensen ook als bedreiging op kunnen vatten.
 
@Osthoved89
 
16
23 november 2020 om 16:47
Elia mag dat natuurlijk best vragen, maar ik snap niet helemaal waarom hij die vraag stelt aan de cameraman? Wat is het doel van de vraag dan? Ik snap niet helemaal wat Elia er mee wilde bereiken..
 
feye88
 
23
23 november 2020 om 16:50
Mensen moeten eens stoppen met dingen opvatten die niet gezegd zijn. Elia dreigde niet naar de cameraman, hij was niet boos. Hij stelde een vraag. Fox is degene die er een conflict van maakt door hem af te branden. Ik zou dat ook niet pikken. En wat Elia zegt zal vast niet handig zijn, maar het had nooit een item moeten worden.
 
PaulR_1982
 
18
23 november 2020 om 17:22
@feye88: Het is geen onbeschoft gedrag inderdaad, maar waarom moet hij dat weten? Dat je je daar als voetballen al mee bezig houdt zegt genoeg. En wat als hij wel een oortje in had gehad? Had Elia dan FOX veroordeelt omdat hij in beeld was? Ik stel voor dat Fox Elia gaat blurren en het herhalingen van zijn doelpunten (mocht hij die dit seizoen nog gaan maken) niet meer uit zend, want meneer wil niet in beeld. En het had geen item geweest als Elia niet naar de cameraman was gegaan. Je bent profvoetballer, die komen wel eens in beeld. Als je dat niet wilt moet je stoppen of in de zandbak gaan voetballen.
 
Henk14
 
12
23 november 2020 om 17:23
Ja hij stelde een vraag, maar wat wil hij met die vraag? Wat had hij gedaan als hij wel een oortje had gehad? Wat wil Elia nou eigenlijk?
 
BadHabbit
 
12
23 november 2020 om 17:34
@paulr_1982 "en het had geen item geweest als Elia niet naar de cameraman was gegaan." Precies dat. Ik kan er met mijn pet niet bij dat feye88 dat gewoon niet snapt. Als ik het had gekund, had je een groen randje gekregen.
 
feye88
 
6
23 november 2020 om 17:57
Badhabit Het had geen item geweest als fox het gewoon had gelaten voor wat het is. Nu maken ze van een doodnormale situatie een probleem. Het feit dat Elia een vraag stelt aan een cameraman heeft echt totaal niks te maken met de sportman Elia. Als hij daar nieuwsgierig naar is kan dat. Het gaat om het oordeel dat aan deze situatie wordt gehangen. Alsof je hieruit kunt verklaren dat Elia niet bezig is met voetbal. Die link wordt totaal onterecht gelegd. En dat is dus stemmingmakerij.
 
BadHabbit
 
11
23 november 2020 om 18:01
@feye88 Vertederend hoe je het voor Elia opneemt. Je draait de zaken om. ALs Elia niet naar de camera man had gelopen, had het geen item geweest. Waarom? Welke andere speler heb je dit zien doen? Precies, niemand.
 
PaulR_1982
 
6
23 november 2020 om 18:19
Serieus feye88? De vraag of hij een oortje in had had niets te maken met de voetballer Elia? Was het persoonlijke interesse omdat Elia ook cameraman wil worden? Hij wil gewoon weten of Fox hem in beeld neemt. Als de cameraman wel een oortje in zou hebben, dan zou Elia niet eens vragen of de cameraman hem in beeld moest nemen, maar dan was zijn vooroordeel geweest dat dat de opdracht van Fox zou zijn geweest. Als deze man zich gewoon iets meer met voetbal bezig houdt en iets minder met randzaken, dan zou FC Utrecht misschien iets meer terug krijgen voor dat riante salaris wat ze elke maand naar Elia over maken.
 
feye88
 
7
23 november 2020 om 18:21
Wat maakt het uit of anderen dat doen? Wat is dat voor argument? Ik draai niks om. Ik vind alleen dat fox een imago creëert van Elia die nergens op gebaseerd is. Dat is het probleem. Waarom zeggen ze: hij was er niet van gediend? Dat blijkt nergens uit.
 
Lunny
 
1
23 november 2020 om 18:24
Hij mag best nieuwsgierig zijn, maar dan moet je ook accepteren dat mensen gaan speculeren. Letterlijk iedereen heeft vooroordelen of interpreteert meteen zaken wanneer ze iets zien gebeuren. Dat geroddel gebeurd ook al sinds jaar en dag. Bloedirritant natuurlijk, maar ook dat hoort bij die showbusiness. Als Elia vervolgens op een normale, correcte manier tekst en uitleg geeft is alles oké. Maar door nu semi te gaan dreigen wordt het opgeblazen. Elia zit in de herfst van zijn carrière, hij zal moeten weten hoe het er aan toe gaat.
 
feye88
 
2
23 november 2020 om 18:27
Dus omdat hij een vraag aan een cameraman stelt presteert hij niet? De wedstrijd is afgelopen. Dat hij naar die man loopt, dat hij wellicht een enorm ego heeft. Het zegt niets over of Elia zich met voetbal bezig houdt of niet. Het zegt ook niets over of hij wel of niet gediend is of hij gevolgd wil worden of niet. Op basis van aannames van beelden die fox selecteert, waar ze een mooi verhaal omheen hangen wordt er een beeld geschetst over de speler Elia. Maar al die suggestieve informatie is niets meer dan suggestief. Niet genoeg om een oordeel over te vormen.
 
@Osthoved89
 
4
23 november 2020 om 18:55
Ook als we Fox Sports hier buiten laten blijft het een vreemde actie van Elia. Wat is nou precies het doel van de vraag die hij stelt aan de cameraman? Hoe zo vraag je aan een cameraman of hij specifiek jou filmt? Het zegt inderdaad niets over of hij met voetbal bezig is of niet, dat ben ik met je eens hoor, @feye88.
 
Hoed74
 
5
23 november 2020 om 20:27
Hahahaha, ik begin echt gek te worden. Mensen die het niet eigenaardig vinden om aan een cameraman te vragen wat hij aan het doen is?! Sjezus, hou maar op dan...
 
Savano
 
8
23 november 2020 om 17:02
@Madridinhoo ga je eerst verdiepen over het onderwerp want je zegt in jouw eerste zin het te begrijpen om vervolgens onsamenhangend te zwetsen. Hoe hij speelt en al, daar gaat het in deze niet om. Dat is irrelevant. Van Gangelen is vies bezig door een negatief beeld te schetsen van hem door te doen alsof Elia agressief was tegen de camera man. Dit blijkt dus niet zo te zijn. Mag hij niet voor zichzelf opkomen dan?
 
BadHabbit
 
3
23 november 2020 om 20:17
@savano Van Gangelen zei dat Elia aggresief was? Hoe dan?
 
ArsenalFanehv
 
63
23 november 2020 om 16:20
Grappig hoe iedereen zijn mening meteen klaar heeft staan wanneer er iets negatiefs wordt verteld. Nu hoor je de kant van Elia en is het zo raar allemaal niet. Mensen maken tegenwoordig ook echt van alles een probleem.
 
CoMokum
 
144
23 november 2020 om 16:22
Je vindt het niet raar dat een speler bij een cameraman checkt of hij instructies krijgt om iemand op een bepaald moment te volgen? Al was dat zo, de regie doet dat met veel spelers en nu doen ze het met iemand die groots gepresenteerd is en ondermaats presteert. Als je je daar als speler druk om gaat maken zegt dat meer over jou dan over de mensen die je van vanalles verdenkt.
 
Branquinho
 
7
23 november 2020 om 17:29
Hey Comokum, heb jij Elia's verhaal aangehoord voordat je je gal hier komt spuwen? blijkbaar niet.
 
BadHabbit
 
22
23 november 2020 om 17:39
@branquinho Dit artikel gaat toch over Elia's reactie/verhaal: "vanuit zijn auto doet Elia maandag zijn verhaal...."
 
AjaxWestham
 
19
23 november 2020 om 18:00
Hey Branquinho, heb jij bovenstaand artikel wel gelezen? Blijkbaar niet.
 
 
5
23 november 2020 om 16:24
Alsnog heeft ie het gevoel dat de cameraman hem moest filmen, anders stel je die vraag niet lijkt me. Hij weet dat ie beroerd speelt, en denkt dus dat ze hem op beeld willen hebben om hem te kraken.
 
 
9
23 november 2020 om 16:53
De cameraman moet hem ook filmen, dat is zn werk. Het feit dat hij ooit zo'n groot talent was, maakt hem interessant. Mensen die hun potentie verkwisten zijn nou eenmaal boeiender dan de doorsnee Eredivisie voetballer die hard werkt en net goed genoeg is om prof te worden.
 
AjaxWestham
 
37
23 november 2020 om 16:29
De kant van Elia is op wat andere woorden na, dus eigenlijk gewoon hetzelfde, dus ja... dit is een ego actie van Elia die zich nu beroept op woorden, terwijl de strekking van de boodschap precies hetzelfde is. Kinderachtig gedrag en opzoeken van niet relevante mensen om te verbloemen dat je niet goed speelt.
 
Ewoud
 
24
23 november 2020 om 16:36
Nu is het zo raar allemaal niet? Ik vind het nu nog veel raarder. Hij zegt dat mensen hem zoeken, maar dat doet hem niks dus hij laat ze maar. Alleen hij spreekt er wel een random cameraman op aan en zoekt nu over social media ruzie met Jan Joost van Gangelen. Als volwassen man.
 
wtfunk
 
3
23 november 2020 om 16:40
Dan nog blijft het natuurlijk enorm passief agressief en apart. Dit hoor je als speler niet te doen en bevestigt nogmaals dat hij gefrustreerd is met zijn spel/leven. Belachelijk dat je dit probeert goed te praten.
 
Twenteov
 
12
23 november 2020 om 16:54
Vooral Elia maakt een probleem ergens van. Hij geeft na deze uitleg toch alsnog Van Gangelen gelijk? Hij vraagt m of hij een oortje in heeft en of hij instructies heeft hem te volgen, dat is toch precies hetzelfde als wat Van Gangelen suggereerde dat Elia met hem besprak? Verder gaat het nergens over dit, maar als Elia wil dat Elia niet meer in kwaad daglicht gezet wordt zou het verstandiger zijn juist niet te reageren en niet als een gefrustreerde rond te lopen en doen wat hij zo ontzettend goed kan: voetballen. Elia is voor mij als Twentefan nog steeds een held, fantastisch die periode dat hij bij ons was. Het plezier spatte er vanaf samen met Arnautovic aan de andere flank. Maar dat plezier lijkt weg en dan blijft er weinig leuks aan deze Elia over.
 
CoMokum
 
105
23 november 2020 om 16:20
Wat ongelofelijk zielig van Elia. Al had die man een oortje in en al had ie instructies gekregen om Elia te volgen, deal with it. Wat je er achter zoekt is namelijk volledig je eigen interpretatie.
 
feye88
 
13
23 november 2020 om 16:29
Hij vraagt het toch? Hij zegt toch niet: als dat zo is wacht ik je buiten het stadion op ofzo.
 
AjaxWestham
 
12
23 november 2020 om 16:30
Het is een statement maken, op basis van niks en het verbloemen van je slechte spel. Dus nog steeds een sneue actie.
 
CoMokum
 
21
23 november 2020 om 16:31
Dat zeg ik toch ook nergens? De vraag is wat je in godsnaam moet met waar je benieuwd naar bent, namelijk of ze hem bewust filmen/volgen. Maar al is dat zo, wat wil je daar dan mee? Fox gaan boycotten omdat ze bewust een hak willen zetten? Ze volgen een (voormalig) topspeler die nu geen deuk in een pakje boter slaat. Zo werkt dat, niets aan te doen en door dit soort acties wordt het waarschijnlijk alleen maar erger. Kinderachtig gedrag.
 
feye88
 
3
23 november 2020 om 16:37
Welk statement dan?
 
feye88
 
7
23 november 2020 om 16:39
Hij vroeg alleen of ze hem volgen. Vervolgens zit het team al weer klaar om te zeggen dat Elia zich niet met voetbal bezig houdt omdat hij met een man praat. Wat een onzin man
 
AjaxWestham
 
11
23 november 2020 om 16:51
Het statement: kijk mij eens op deze cameraman aflopen en hem eens vragen of hij orders heeft gehad van FOx mensen.... really?!?!!? Het komt net zo sneu over als die moraalridders die op straat politie staan te filmen, omdat het mag op de openbare weg. Elia zou slimmer moeten zijn en moeten weten dat deze weg die hij hiermee inslaat een doodlopende is. Bewaar je energie voor je spel ipv deze actie.
 
feye88
 
7
23 november 2020 om 16:55
Dat is geen statement. Hij loopt ook niet dreigend op de cameraman. Hij gaat netjes weg. Hij is al eerder onterecht in een negatief daglicht gesteld met zn dochter. Ik zou dat ook niet pikken. De grootste boosdoeners zijn fox en daar hoor ik niemand over
 
Ajax33*
 
9
23 november 2020 om 16:59
Hij vroeg alleen of ze hem volgde, ja en wat dan nog als de cameraman die instructie had gekregen. Wat maakt het uit waarom ga je überhaupt vragen of de cameraman je bewust volgt. Lekker belangrijk. Nu maakt hij er een punt van in de media en zijn wij er op aan het reageren. En de context van zijn vraag is niet veel anders dan wat van Gangelen zei, want waarom vraag je het anders, hij had er dus duidelijk moeite mee dat ze hem volgde.....
 
feye88
 
4
23 november 2020 om 17:02
Van gangelen hangt er anders een oordeel aan, nl dat Elia er niet van gediend is. Dat heeft hij niet gezegd. Er wordt stemming gemaakt.
 
AjaxWestham
 
10
23 november 2020 om 17:02
@ feye88 Ehm, naar een cameraman lopen en die beste man vragen in welke hoedanigheid hij zijn werk doet vind jij geen statement?? Wij verschillen echt teveel van mening.
 
feye88
 
4
23 november 2020 om 17:18
Weet je waarom? Omdat ik de context niet ken. Je ziet alleen Elia naar die man lopen. Hoe kun je daar nou een statement van maken? Het werd een statement omdat fox er iets achter zocht. En dat heb je kennelijk netjes overgenomen. Elia overschrijdt geen fatsoensnormen. Hij vraagt iets aan een man. Als dat al reden is om hem af te blaffen op tv en te vertellen dat Elia er niet van gediend was, dan weet ik t ook niet meer.
 
CoMokum
 
10
23 november 2020 om 17:18
'er wordt stemming gemaakt'. Even serieus, ben jij de enige hier die niet ziet wat Elia hier mee wil bereiken? Elia's woorden: 'want ik dacht dat FOX Sports misschien aan jou vroeg om specifiek mij te filmen'. Al was dat zo! Dat is was televisiezenders doen. Elia is degene die door deze actie iets lijkt te impliceren en wat hij impliceert is niet zo heel moeilijk toch?
 
CoMokum
 
6
23 november 2020 om 17:21
'je ziet alleen Elia naar die man lopen'. Niet waar, die man heeft aan zn Fox collega's verteld wat hem gevraagd werd. Van Gangelen gebruikt iets andere woorden dan Elia maar ze bedoelen precies hetzelfde.
 
feye88
 
2
23 november 2020 om 17:25
Ik zie totaal niet wat Elia wil bereiken. Hij vraagt het kennelijk ter kennisgeving want hij gaat er niet op door. De implicatie vindt plaats omdat van gangelen en Perez er over oordelen.
 
AjaxWestham
 
11
23 november 2020 om 17:57
Wacht even.... Elia loopt naar een cameraman toe en vraagt hem (als we Elia moeten geloven) of hij opdracht krijgt via een oortje om hem te filmen... Waarom doet Elia dat... heb je je dat weleens afgevraagd? Jij zegt ter kennisgeving.. ja zo lust ik er nog wel een paar. Je stelt een vraag omdat je dat belangrijk genoeg vindt en die behoefte komt nu omdat hijzelf ook wel weet dat hij slecht speelt.. ja dan is het even flink zijn als je gefilmd wordt meneer Elia... als je scoort mag je ook jouw dansje of weet ik veel doen tegen diezelfde camera... zo werkt t nou eenmaal. De reactie van v. Gangelen en Perez zijn spot on op de actie van Elia, dat jij nu de advocaat van de duivel gaat spelen voor Elia en het door jouw 'kennisgeving' af wil doen als speculatie is natuurlijk lariekoek.
 
Sieb nr. 15
 
10
23 november 2020 om 18:10
Feye88 denkt dat Elia dit enkel vraagt uit pure interesse over het vak van cameraman. Hij is zeer geinteresseerd in het wel en wee van een camera man, tijdens een dagje op de velden. :D Tuurlijk niet, het is toch duidelijk dat meneer hier weer voelt dat hij teveel in de spotlight wordt gezet? Hij is gefrustreerd omdat hij weinig minuten maakt en gaat dan op zo'n manier moeilijk lopen doen om niks. Vervolgens wordt dat de beeldbuis opgeslingerd (kun je verwachten lijkt me) en dan doe je net of ze iets compleet verkeerds zeggen in de studio. Dat terwijl ze bijna letterlijk aangeven wat er werd gezegd. Een tijdje geleden op zondagochtend liep hij heel stoer te vertellen over de aanbieding die Ado hem had gedaan met alle extra bonussen die ze aanboden. Vervolgens wordt ie boos als ze dat stuk uit het interview gebruiken op Instagram. Wat willlllll je dan vraag ik me af. Moeilijk doen omdat je denkt dat iedereen tegen je is.
 
Kyle66
 
1
23 november 2020 om 18:19
Vind jij het niet paranoia om naar een cameraman te lopen en te vragen of hij jou specifiek volgt? Ik vind dat behoorlijk paranoia.
 
Hoed74
 
5
23 november 2020 om 20:30
Vraag jij dan ook aan een buschaufeur wat-ie aan het doen is? Of een vuilnisman? Wat zou een cameraman noudoen bij zo'n wedstrijd? Je weet het soms niet he?!
 
Hoed74
 
0
23 november 2020 om 20:31
Vraag jij dan ook aan een buschaufeur wat-ie aan het doen is? Of een vuilnisman? Wat zou een cameraman noudoen bij zo'n wedstrijd? Je weet het soms niet he?!
 
BadHabbit
 
3
23 november 2020 om 20:35
@feye88 "an gangelen hangt er anders een oordeel aan" Nee, dat hang jij er aan. Je beticht de rest van stemmingmakerij, maar hier doe je precies hetzelfde.
 
feye88
 
1
23 november 2020 om 21:17
Hij zegt letterlijk dat Elia er niet van gediend was. Dat heeft Elia nooit gezegd. Hoe is dat geen stemmingmakerij? En hoe is dat geen oordeel?
 
CoMokum
 
4
23 november 2020 om 21:49
Hij ís er niet van gediend, hoe kan je Elia's woorden anders interpreteren? Je houdt je enorm van de domme en hebt het zelf niet eens door.
 
FCB_Catalunya
 
75
23 november 2020 om 16:21
Wat een enorme kleuter zeg. Heeft enorm lange tenen, deze jongen. Een cameraman en nu moet Jan-Joost van Gangelen hem ‘in het echt geen gedag’ gaan zeggen. Je zal je daar op je drieëndertigste (!!) nog maar aan storen...
 
JohanBeumer
 
10
23 november 2020 om 16:22
Het is maar goed voor rare Elia dat hij nooit echt een super voetballer is geweest of dat hij een album als Thriller heeft uitgebracht. Wat een jankert, hij mag blij zijn dat er überhaupt aandacht voor hem is.
 
PaulR_1982
 
17
23 november 2020 om 16:22
Elia maakt vooral zichzelf belachelijk. Daar heeft hij geen journalist voor nodig. Alleen hijzelf en zijn telefoon heeft hij nodig om zichzelf steeds belachelijk te maken. Je bent voetballer van een profclub. Dus wat boeit het of die cameraman een oortje in heeft of niet? Dat je je daar al mee bezig houdt zegt genoeg. Richt je gewoon op voetbal, dan kom je misschien een positief in beeld. En als de journalisten je dan met rust laten, nadat je een paar goals hebt gemaakt, is het dan wel goed? Of wil je dan wel graag op de camera, om te vertellen hoe goed je wel niet hebt gespeeld?
 
ExtraVaganza
 
10
23 november 2020 om 16:23
Wat een dramaqueen.. doet mij denken aan de brugklastijd. Hij moet hier ook helemaal niet op in gaan maakt het alleen maar erger. Elia strikes again.
 
armandode
 
42
23 november 2020 om 16:23
Ik ben Elia ben 33 jaar en ben albijna 16 jaar profvoetballer en heb ondertussen een gezin en opgroeiende kinderen, maar verder gedraag ik mij als een verongelijkte 13 jarige puber die denkt dat de hele wereld om de grote Elia draait en denkt dat iedereen tegen de grote Elia is. Elia ga weer eens je tegenstander voorbij en schiet dat balletje nou maar tegen het net en hou aub gewoon je mond.
 
Sir. JBA
 
11
23 november 2020 om 16:23
Man ga lekker voetballen joh. Het feit dat je naar de cameraman toeloopt om te vragen of hij een oortje in heeft, omdat jij het vermoeden hebt dat je specifiek wordt gefilmd door Fox, zegt al dat je niet tegen kritiek kan en het dus eigenlijk liever niet hebt dat je specifiek wordt gefilmd. Want wat nou als ie ja had gezegd? Had je hem dan de les gelezen door te zeggen dat FOX altijd het negatieve belicht? Of had je boos op de cameraman geworden omdat hij een loopjongen zou zijn van Fox? Pff hou op scheidt uit.
 
Master D
 
3
23 november 2020 om 16:24
Het gaat dus eigenlijk helemaal nergens over. Weten we dat ook weer. Jan Joost die het brengt alsof er iets opmerkelijks is gebeurd en Elia die zich wel erg bezighoudt met of zo`n cameraman hem expres in beeld neemt of dat hij gewoon een willekeurige speler in beeld nam en dat dit toevallig Elia was.
 
olevoorpsv
 
59
23 november 2020 om 16:25
"heb je een oortje in?" haha lol. Die man heeft een headset op die zo groot is dat hij er Sputnik signalen meet kan opvangen en doet hem af om hem te kunnen horen.
 
Mursie
 
8
23 november 2020 om 16:48
Dat was ook mijn gedachte, verhaal van Elia kan dus ook direct de prullenbak in. Als je dan een smoes wil verzinnen, doe het dan goed
 
borrelhond
 
6
23 november 2020 om 16:25
Dit moment is dus weer eens opgeblazen. Elia hoeft zich niet per se met de cameraman bezig te houden, die doet gewoon zijn werk en dat is voetballers (waar Elia er een van is) filmen. Lekker boeie joh dat hij dan precies jou filmt. Je bent tenslotte speler van naam in de Eredivisie aangezien je onder andere een WK finale achter je naam hebt staan. Jan Joost valt ook wel flink door de mand door dit soort dingen te roepen en er dan volledig naast te zitten.
 
AjaxWestham
 
23
23 november 2020 om 16:26
De strekking blijft dus hetzelfde en Elia gaat zich nu beroepen op de precieze woordjes....
 
Twenteov
 
9
23 november 2020 om 16:56
Inderdaad. Misschien zie ik nu iets over het hoofd, maar hiermee bevestigt hij toch juist wat Van Gangelen aannam?
 
AjaxWestham
 
6
23 november 2020 om 17:00
Exact, alleen mierenneukers vallen dan over de precieze woorden in deze situatie.
 
Sieb nr. 15
 
3
23 november 2020 om 17:41
Ja dat leek mij dus ook. De vraag was dus met iets andere woorden 'waarom volg je mij?' zoals van Gangelen in de studio zei. Raar mannetje. Perez heeft gelijk in dit geval. Ga lekker je best doen op het veld en doe waar je goed in was. De media vindt dit soort gedrag alleen maar leuk. Volgende week een schepje er bovenop om hem op de kast te jagen.. Zo werkt dat gewoon.
 
4Ever4Ajax
 
11
23 november 2020 om 16:26
Ik verbaas me altijd dat dit soort jongens niet mensen in hun "inner core" hebben die hem beschermen in dit soort situaties. Hij zet zichzelf zo enorm voor lul en doet er nu nog weer een schepje bovenop. Laat het gaan en laat het op het veld zien!
 
JK-Ajax
 
7
23 november 2020 om 16:34
Vermoedelijk heeft hij allemaal 'ja-knikkers' om zich heen. Elia heeft zelden laten zien om te kunnen gaan met feedback en/of kritiek dus in zijn innerlijke kring zal het niet heel veel anders zijn. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat hij intellectuelen om zich heen heeft.
 
29er
 
2
23 november 2020 om 16:31
Misschien moet Elia zich eens afvragen waarom altijd hij betrokken is bij dit soort dingen en bij zulke nieuwsgeving en zijn conclusies trekken. Het maakt in dit geval niet uit wat er exact is gezegd of Elia of Van Gangelen gelijk heeft. Feit is dat het wéér Elia is die zo in het nieuws komt. Daarnaast natuurlijk de hoop dat de cameraman het op beeld heeft opgenomen, daar zit hij namelijk voor
 
Spijkenisser
 
0
23 november 2020 om 16:38
Ik vermoed dat Balotelli momenteel heel jaloers is op Elia, want het lijkt alsof Elia zijn 'famous words' kaapt. 'why always me?!'
 
29er
 
2
23 november 2020 om 17:04
Ik vergelijk Elia eerder met B-een-nul-nul dan Balotelli. `ze moeten altijd mij hebben...`
 
Ajax33*
 
0
24 november 2020 om 00:00
Wat zeggie? Alle balle op tellie?
 
McMulenga
 
10
23 november 2020 om 16:39
"niet dat ik me ermee bezighoud" yeah right stoere bink Elia. Ook van Gangelen doet gewoon zijn werk en vertelt op beeld wat hem wordt ingefluisterd.
 
McMulenga
 
15
23 november 2020 om 16:58
Het wordt hierboven ook al gezegd maar kijk eens wat die de cameraman op zijn hoofd heeft. "heb je een oortje in? -Nee man, alleen een gigantische koptelefoon die niet te missen is". Nice try Elia.
 
Callee5
 
4
23 november 2020 om 16:40
Als men zegt dat Elia niet naar de cameraman hoefde te lopen snap ik, dezelfde cameraploeg brengen namelijk ook de spelers in beeld wanneer ze goed bezig zijn. Echter moeten we niet vergeten dat Jan Joost ook zeker verkeerd bezig is, als Elia's verhaal waar is, moet hij ook niet een verzonnen verhaal de wereld in gaan brengen.
 
Cas1
 
2
23 november 2020 om 16:42
In eerste instantie dacht ik dat Elia het zwaar had met zichzelf en daarom vreemd gedrag vertoonde, maar als je nadenkt dan geloof ik hem toch en is het merkwaardig waarom gangelen dit doet. Elia weet dat wat hij gezegd heeft vast en zeker opgenomen is en zal dan wel erg stom zijn nu met een ander verhaal aan te komen zetten
 
SahinL
 
6
23 november 2020 om 16:45
Haha en die Joostje was zo zelfverzekerd dat hij dat serieus gevraagd had. Triest dat mensen, die zo een groot bereik hebben, fake news naar buiten brengen.
 
voetbalfreak
 
4
23 november 2020 om 16:51
Wie brengt er fake news dan? Is mij totaal onduidelijk.
 
McMulenga
 
10
23 november 2020 om 16:59
Elia brengt fake news, al zal Sahinl wel iemand anders bedoelen.
 
SahinL
 
0
23 november 2020 om 20:30
@voetbalfreak @mcmulenga lees heel die artikel opnieuw en je komt er gauw achter wie met onzin naar buiten komt.
 
peet34
 
2
23 november 2020 om 16:50
Achja elia heeft gewoon wat verstandige mensen om hem heen nodig die hem wat common sense bijpraten. Als je je altijd gezocht voelt, ga je alles ook zo zien en kom je in een cirkel en blijf jebezig. Hij moet gewoon de media links laten liggen en niet steeds overal op ingaan, scheelt hem ook een hoop onnodige gedoe aan zijn hoofd, want hij heeft de schijn nou eenmaal tegen.
 
 
22
23 november 2020 om 16:51
Dit is echt de sufste rel allertijden. Kan die niet ff snel wat coke van iemands billen snuiven om het wat smeuiger te maken? Of weet ik veel, een goal maken ofzo.
 
Primetime
 
1
23 november 2020 om 17:49
Inderdaad, ben gewoon teleurgesteld. Zag lekker veel reacties dus goeie sensa maar nee. Niks
 
TilburgAjax
 
0
23 november 2020 om 18:15
Misschien een aangifte wegens bedreiging om de inzet wat te verhogen? Want de opmerking "ik hoop voor je dat je mij echt niet gaat groeten" kan, ook zonder de toevoeging van de woorden "want dan doe ik je wat", wel als zodanig worden uitgelegd. Maar inderdaad, misschien is ie na een goal van z'n frustratie af.
 
Dick Winnen
 
0
23 november 2020 om 16:57
Die Van Gangelen lult toch zo vaak uit z'n nek, dat is algemeen bekend. De uitleg van Elia vind ik trouwens ook niet sterk. Dus hij vroeg of de cameraman een oortje in had en specifiek de opdracht had gekregen om hem te filmen. Of dat wel of niet het geval is, maakt toch helemaal niet uit? Hij wordt gefilmd en moet zich daar helemaal niet mee bezig houden. De vraag over het oortje vind ik ook vreemd, aangezien de cameraman een aardige headphone met mic op z'n hoofd heeft zitten! Het komt allemaal een beetje sneu over, zowel van Elia als van Van Gangelen...
 
AjaxWestham
 
1
23 november 2020 om 16:58
Laten we anders die cameraman even vragen hoe het zit, zijn we gelijk van dit geneuzel af. Daarbij kan ik me goed voorstellen dat er wel een microfoon op die camera zit...
 
Piranha
 
0
23 november 2020 om 17:10
Nouja, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan die paar zinnetjes tussen een speler en een cameraman. Als hij hem nou bedreigd had ofzo, maar vragen staat vrij toch?
 
AjaxWestham
 
0
23 november 2020 om 17:49
Oh dat zeker, maar om dit snel uit de wereld te helpen lijkt me een geluidsfragment wel iets handigs.
 
StevenSeagull
 
8
23 november 2020 om 17:08
Hier hebben we weer zn aparte vogel.. het begint al met: niet dat ik mezelf er mee bezighoud... als ze dat al zeggen weet je genoeg, die is er juist alleen maar mee bezig en slaapt er slecht door. Vandaar dat hij ook geen knikker meer raakt.
 
Roel1908
 
5
23 november 2020 om 17:08
Die Jan Joost van Gangelen is sws een eng mannetje en een slang. Vrijdag op radio Veronica is hij ook al zo’n engnek. Elia ga er lekker boven staan en besteed geen aandacht aan deze flauwekul. De meesten mensen weten wel beter.
 
Sieb nr. 15
 
9
23 november 2020 om 17:45
Maar wat heeft van Gangelen verkeerd gedaan dan? Hij zei dat Elia vroeg waarom hij gevolgd werd. Elia zegt nu zelf dat hij had gevraagd of Fox hem de opdracht had gegeven hem te volgen. De strekking van de vraag is dus zo goed als hetzelfde, enkel gaf Elia er zelf een mogelijk antwoord bij (die werd ontkend door de cameraman). Ik vind eerlijk gezegd Elia de grootste engnek. Zelfde als laatst met zijn gesprek bij Fox op zondagochten, over de aanbieding van Ado. Hij gaat zelf alle details op tafel gooien om vervolgens zeer gefrustreerd te zijn dat Fox dat fragment gaat gebruiken. Wat verwacht hij dan?? Zoals je zegt, hij moet er lekker boven gaan staan, maar dat betekent ook dat ie gewoon lekker z'n uitloop oefening moet doen zonder dat moeilijke gedrag. Focus je op het voetbal in plaats van al die randzaken en stop met die slachtofferrol.
 
LW88
 
9
23 november 2020 om 17:10
Ik ben er niet mee bezig maar reageer er wel drie keer op, aldus Eljero Elia...
 
Musi26
 
0
23 november 2020 om 17:18
Elia elia elia, wordt nou eens verstandig. Juist door dit te posten krijg je negatieve reacties. Gewoon negeren of het nu waar is of niet.
 
ramesh
 
0
23 november 2020 om 17:20
Elia heeft helemaal gelijk. Dat die van gangelen probeert te scoren.... Zou ik ook niet willen, dit soort mensen in mijn buurt. Vertel de waarheid en geen bullshit over deze jongen omdat ie meer aandacht trekt. Zielig fox
 
Sieb nr. 15
 
4
23 november 2020 om 18:01
Van Gangelen had volgens mij voornamlijk gelijk en Elia bevestigt dat zelfs. Elia vroeg dus in andere bewoordingen waarom hij gevolgd werd door de camera (van Gangelen: `hij zei waarom volg je mij). Als je dat niet wil, moet je zorgen dat je geen publiek figuur bent. Kappen met betaald voetbal spelen en lekker je potjes bij FC Bal op`t dak 3 gaan spelen. Hij hoeft zich er nu gewoon helemaal niet mee te bemoeien wie of wat ze filmen en hoe meer hij dit soort gedrag vertoont, hoe leuker de media hem vindt.
 
brandkraan
 
0
23 november 2020 om 17:22
V Gangelen is juist degenen die moet beseffen dat hij grote invloed kan uitoefenen in de beeldvorming omdat hij de Nedelandse huiskamer toespreekt. Hij moet geen balletjes gaan opgooien. Hij kan iemand kapot maken. Heel gevaarlijk dit.
 
fcknudde
 
0
23 november 2020 om 17:26
Maak je niet druk Elisa, als je zo blijft voetballen ben je de vallende ster en niet meer de aandacht waard. Tenzij je blijft entertainen met randzaken! Maar laten we hopen dat je idd gewoon je voeten meer laat spreken en mooie dingen doet op het veld. Ps: als dat waar is met van Gangelen is dat ook een naaistreek.
 
Sieb nr. 15
 
3
23 november 2020 om 17:38
Maar wat hij nu als uitleg geeft, is toch ook in iets andere woorden wat er bij Fox in de studio werd aangegeven? 'elia vraagt, waarom volg je mij?' volgens Fox. En z'n eigen lezing is 'ik vroeg hem of hij een oortje had en wilde weten of hij van Fox de opdracht kreeg'. Volgens mij hebben de mannen van Fox in de studio weinig verkeerd gezegd en (ondanks dat ik geen fan van hem ben) ben ik het helemaal met Perez eens. Ophouden met die slachtofferrol en dat verongelijkte gedrag. Ga eens doen waar je goed in bent/was: voetballen.
 
linksbuiteadem
 
6
23 november 2020 om 17:43
Vreemd dat zoveel mensen nu voelen dat ze van Gangelen op z`n plaats moeten zetten. Elia bevestigt alleen maar wat van Gangelen ook al zei. Van Gangelen brengt het vrij vertaald in zijn eigen woorden maar de strekking is 100 procent hetzelfde, namelijk dat Elia zodanig bezig is met de vraag of hij extra gevolgd wordt dat hij zich genoodzaakt voelt om het aan de cameraman te vragen. Maar het boeit hem verder niks hoor...
 
ZortaX
 
2
23 november 2020 om 17:53
Nuja, dan heeft hij het wel gevraagd.
 
falcao1984
 
4
23 november 2020 om 18:11
Elia is nog nooit de snuggerste geweest. Het verheerlijken van die gangster uit Den Haag paar jaar geleden was ook al zo’n typerende actie.
 
ForzaRomale
 
2
23 november 2020 om 18:19
Sowieso een rare vraag om te stellen. Uit zijn lichaamshouding bleek ook niet echt alsof hij het heel vriendelijk vroeg. En deze man is 33 jaar en heeft 3 kinderen maar gedraagt zich vaak nog als een jochie van 18. Niet gek dat ie dan altijd de schijn tegen heeft.
 
MarekHamsik17
 
1
23 november 2020 om 18:24
Elia is sensatie en dat weten ze ook dus volgen ze hem bewust. Dat is niet erg, ze willen tv maken. Maar die van Gangelen is gewoon een engnek. Zonder enige vorm van kennis gewoon wat roepen. Denk serieus dat hij inhoudelijk ook niet veel over voetbal weet.
 
GerbenOverweg
 
5
23 november 2020 om 18:28
Die gozer kunnen ze beter opsluiten in een GGZ instelling. Wat een vreselijk naar mannetje zeg.
 
Dick Winnen
 
0
23 november 2020 om 18:59
En stel je dan ook voor dat ze jou opsluiten in een GGZ instelling? Want jouw opmerking is nog triester dan wat Elia (en/of Van Gangelen) hier doet.
 
Redwhite_Army
 
0
23 november 2020 om 20:33
Jij mag mee
 
RUTGERRR
 
4
23 november 2020 om 18:33
Als FC Utrecht zijnde moet je hier toch iets van zeggen. Ongelooflijk hoe zielig Elia zich hier gedraagt. Elke keer wanneer je denkt dat Elia zich niet meer voor schut kan zetten, doet hij het toch weer. Het Pieter Baan heeft vast nog wel plek.
 
Lenny1988
 
1
23 november 2020 om 18:51
Waar rook is, is vuur. Ik geloof echt niet dat JJ van Gangelen dit ter plekke verzint. En als t net wat anders ligt...Kom op.. je had toch op zó-veel andere mogelijke manieren kunnen reageren als Elia zijnde? Je had hier toch met een lach en een grap mee om kunnen gaan? Je had er ook voor kunnen kiezen om het netjes en respectvol uit te leggen. Maar nee, meneer kiest weer voor een verkapte bedreiging omdat ie met kritiek te maken krijgt. Ik vind het veel zeggend voor de persoon Elia.
 
Denn01
 
3
23 november 2020 om 19:19
Ik vind wat Elia zegt en wat er op Fox gezegd is niet veel verschillen. Komt er beiden op neer dat hij dacht dat ze hem express filmden. Wel een beetje steeds in de slachtofferrol moet ik zeggen. Alsof ze grote boze wereld tegen Elia is.
 
Soccerfan_1
 
2
23 november 2020 om 19:45
Elia moet eens niet zo kinderachtig doen. Waar heeft dat jochie last van zeg. Wat kan het hem boeien wat van gangelen roept. Zoals perez zei, ga gewoon voetballen.
 
Moraat
 
1
23 november 2020 om 19:49
Waar maken we ons druk om zeg. Elia heeft iets gevraagd aan de cameraman en iedereen begint van alles te suggereren. Met de bakken stront die hij over zich heen heeft gekregen begrijp ik zijn reactie volkomen.
 
DeDameUitVakG
 
1
23 november 2020 om 20:02
Aanwinst dit voor Utrecht. Prima aankoop beleid heeft die club :-)
 
PMO17
 
1
23 november 2020 om 20:03
Ik vraag Voetbalzone om Elia geen podium meer te geven. Deze jongen verspilt iedereen zijn tijd. Ik hoop dat hij dat ook ooit inziet. Dat maakt zijn leven een stuk gemakkelijker.
 
 
2
23 november 2020 om 20:16
30 interlands voor Oranje heeft hij.. voor een speler als hij is dat wel een enorm aantal. Wat een storm in een glas water is dit trouwens...van beide kanten erg overdreven.
 
Opafred
 
2
23 november 2020 om 20:17
Over het paard getild. Gewoon geen podium geven. Kan hij ook niet vallen. Wat een zielig figuur.
 
Cancellara
 
0
23 november 2020 om 20:41
Ergens heeft Elia wel een punt. Al die belachelijke programma’s op FOX Sports komen mij ook de keel uit. Voetbalpraat, Dit Was Het Weekend, Goedemorgen Eredivisie... Allemaal vrij nutteloze programma’s die totaal geen meerwaarde hebben voor de voetbalwereld. Mensen helpen aan een baantje is meer het idee erachter. Veels te veel nutteloze pietpraat met Van Gangelen voorop. Eigenaardig persoon. Is niet voor niets dat Elia zijn onvrede uit op hem. Eerder deed Pelle dit ook al. Met z’n overdreven uitspraken, verhaaltjes en gemaakte televisie. Wordt tijd dat die beste meneer wordt aangesproken door FOX Sports. Buiten dit alles is het van beide kanten hopelijk uit de lucht. Want dit schiet niet op.
 
Cancellara
 
0
23 november 2020 om 20:41
Ergens heeft Elia wel een punt. Al die belachelijke programma’s op FOX Sports komen mij ook de keel uit. Voetbalpraat, Dit Was Het Weekend, Goedemorgen Eredivisie... Allemaal vrij nutteloze programma’s die totaal geen meerwaarde hebben voor de voetbalwereld. Mensen helpen aan een baantje is meer het idee erachter. Veels te veel nutteloze pietpraat met Van Gangelen voorop. Eigenaardig persoon. Is niet voor niets dat Elia zijn onvrede uit op hem. Eerder deed Pelle dit ook al. Met z’n overdreven uitspraken, verhaaltjes en gemaakte televisie. Wordt tijd dat die beste meneer wordt aangesproken door FOX Sports. Buiten dit alles is het van beide kanten hopelijk uit de lucht. Want dit schiet niet op.
 
Optimist040
 
2
23 november 2020 om 21:14
En dat is dan een vader...
 
klausz
 
0
23 november 2020 om 21:19
Jeetje mina zeg. De reactie naar de camera man toe was "bijzonder" maar had het daar bijgelaten. Van Gangelen blaast het allemaal op en dit filmpje van Elia toont ook aan dat hij niet de slimste is. Snap wel dat hij soms denkt dat ze hem zoeken maar met dit gedrag lok je het wel uit...
 
AFCA_Babel
 
1
23 november 2020 om 21:51
Zielig kleinzerig figuur die kinderachtige Elia!! Had lekker in het buitenland moeten blijven. Ga lekker janken joh trieste zielepiet!!
 
Das-Phantom
 
2
23 november 2020 om 22:20
Niet dat ik me er mee bezighoud ??????
 
DRL80
 
1
23 november 2020 om 22:31
De man is 33.., doe niet zo “stoer” op internet. Wanneer hij Van Gangelen ziet en die laatste begroet hem dan gaat er helemaal niks gebeuren. Ja, misschien gaat Elia hem negeren. Poeh poeh.. Ik snap z’n frustraties maar maak je niet zo druk en gedraag je naar je leeftijd. Spreek je gewoon uit en laat het daar dan bij. Dat hij een voorbeeldfunctie heeft vind ik niet eens zo interessant m.b.t. die verkapte “”bedreiging” maar wel met het opnemen van een video terwijl ie deelneemt aan het verkeer.
 
unis
 
0
24 november 2020 om 00:05
Aan alle camera mensen, als Elia aan de bal is of gaat invallen moet hij geblurred in beeld gebracht worden. Alleen bij een goal of assist mag hij herkenbaar in beeld