Hartman mist ook start van het nieuwe seizoen bij Feyenoord wegens knieblessure
Maandag, 1 april 2024 om 14:20

Quilindschy Hartman mist wegens zijn zware knieblessure ook de start van het nieuwe seizoen bij Feyenoord, zo meldt Dennis Kranenburg van RTV Rijnmond maandagmiddag. De linksback komt dit seizoen niet meer in actie en wacht een langdurig herstel, zo meldde Feyenoord zondagavond via de officiële kanalen.

Hartman liep de blessure zondagmiddag op in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. De 22-jarige Feyenoorder en tevens Oranje-international speelde dit seizoen 38 officiële wedstrijden in clubverband en 4 interlands.

De linksback van Feyenoord probeerde uit alle macht de doorgebroken Niklas Vesterlund af te stoppen, maar haakte de rechtsback van FC Utrecht ongelukkig en kreeg een penalty tegen. Hartman raakte bovendien dus geblesseerd bij die actie.

Vesterlund dacht een-op-een met Feyenoord-keeper Timon Wellenreuther te gaan schieten, maar Hartman zette daar nog net zijn voet voor. Vesterlund schoot daardoor onbedoeld vol op de hakken bij Hartman.

De medische staf van Feyenoord probeerde Hartman nog op te lappen, maar direct was duidelijk dat hij de wedstrijd niet kon vervolgen. Hartman kon het veld wel zelfstandig lopend verlaten, al ging dat niet van harte. Bart Nieuwkoop verving hem.

Hartman was pas net hersteld van een lichte blessure. De vleugelverdediger moest zich twee weken geleden na de wedstrijd tegen sc Heerenveen (2-3 winst), die hij uitspeelde, afmelden voor het Nederlands elftal en gebruikte de interlandperiode om aan zijn herstel te werken.

Na de wedstrijd onthulde trainer Arne Slot dat Hartman in de jeugd bij Feyenoord ook een zware knieblessure had waar hij lang van moest herstellen.

Dit artikel betreft een update van een eerder nieuwsbericht. De reacties onder het bericht kunnen daardoor minder actueel zijn.

Meer nieuws
   
18:52
18:52
Groningen dreigt 'kind van de club' kwijt te raken na mislukte onderhandelingen
0
   
18:33
18:33
Verweij weet hoe de selectie van het Nederlands elftal over Wout Weghorst denkt
9
   
18:20
18:20
De Gelderlander: 'Vitesse krijgt eigenaren uit twee verschillende landen'
7
   
17:49
17:49
VZ Kort: Porteous hoort schorsing na rode kaart in openingsduel met Duitsland
77
   
17:35
17:35
Süleyman Öztürk: 'Het is de meest onderschatte speler van Nederlands elftal'
23
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (134)

 
FR-4life
 
120
31 maart 2024 om 22:49
Zo, Das ff balen, zowel voor Feyenoord als het Nederlands Elftal. Mogen we weer gaan genieten van Blind..
 
JayJack
 
204
31 maart 2024 om 22:51
Al hadden we prime Jordi Alba ter beschikking krijgt Blind alsnog de voorkeur…
 
Damsterdam
 
50
31 maart 2024 om 22:51
Dat is dus onzin, want Hartman had gewoon gespeeld als hij fit was
 
JayJack
 
76
31 maart 2024 om 22:53
Tegen nietszeggende ploegen misschien ja, maar als t om het echie gaat dan is Koeman met zijn vriendjespolitiek niet te missen..
 
Vinniewarnar91
 
23
31 maart 2024 om 22:56
Of Ake of Maatsen
 
caribbean
 
121
31 maart 2024 om 23:02
Eens. Maar draai het eens om, we moeten maar al te blij te zijn dat we een Blind hebben die 365 dagen per jaar paraat en fit staat om de positie van linksback, CV en zelfs als het nodig CVM in te vullen. We kunnen hem altijd afzeiken, maar veel beter hebben we blijkbaar niet. Doe het overigens prima bij Girona. Daarnaast om niet te vergeten, de grootste val van Ajax begon met het vertrek van Blind.
 
Ijsmuts
 
88
31 maart 2024 om 23:07
De grootste val van Ajax kwam met het vertrek van Overmars volgens mij
 
Peter Houtman
 
5
31 maart 2024 om 23:08
Ake is ook geblesseerd uitgevallen bij M.city
 
caribbean
 
28
31 maart 2024 om 23:15
@ijsmuts, ik heb het nu over kwaliteit op het veld. Henderson wordt binnen gehaald als de grootste held, maar daar had net zo goed ook een Blind kunnen staan. Daarnaast heeft Ajax zo’n 40m verspilt aan verschillende backs (Wijndal, Bassey, Sossa Etc), die schijnen allemaal niet beter te zijn. Met het vertrek van Overmars stond nog steeds een prima elftal. Blind was de eerste pion dat weg werd gedaan, toen viel het hele kaartenhuis in elkaar. We kunnen wel elke keer naar Overmars blijven kijken, maar de keuzes na Schreuder inclusief wegsturen Blind is killing geweest. Overigens, ook apart dat Ajax na het vertrek van EtH voor Schreuder koos terwijl hij daarvoor faliekant gefaald heeft met Koeman bij Barcelona.
 
myvision
 
44
31 maart 2024 om 23:16
Ajax werd "gewoon" kampioen toen Overmars weg was. Ajax stond "gewoon" 1e toen Blind nog basisspeler was, ook bij Schreuder. Pas toen Blind voor Schreuder te lastig werd, hem vervolgens wegpestte, toen is de downfall gestart. Toen Ajax vervolgens ook Tadic en andere clubhelden ten kosten van alles weg wilden hebben, is de situatie onomkeerbaar geworden. Ja, Overmars wordt gemist maar de directe pionnen op het veld die wisten wat Ajax echt was en hoorde te zijn, werden ook hier op VZ veel te makkelijk naar de uitgang gepraat.
 
Meneer Daniel
 
13
31 maart 2024 om 23:35
Jay Jack Het was vrij duidelijk dat Hartman nu juist diegene was die we misten in Oranje. Dit had zeker weten gespeeld.
 
Heiky
 
3
31 maart 2024 om 23:48
Peter Houtman: van Aké is de aard en eventuele duur van de blessure toch (nog) niet bekend? Dat zou zelfs gewoon kramp geweest zijn toch?
 
Musi26
 
6
1 april 2024 om 00:05
Nee, het ging mis toen Blind op Bank werd gezet.
 
ProTukker
 
42
1 april 2024 om 00:48
Hou toch eens op met Blind man! Deze man is gewoon echt te traag. Dat kan echt niet meer op het allerhoogste niveau. Deze man rent als een bejaarde. Een hoog-bejaarde zelfs. Eentje die op sterven na dood is. Gewoon lachwekkend en triest tegelijk om hem te zien rennen. Ik speel nog liever met Dumfries, Schouten, of een Wieffer linksback dan met het hobbelpaard dat Blind heet. En myvision voordat je begint…ik heb het over Blind in Oranje. Die heb ik al zeker 5 jaar bijna geen fatsoenlijke wedstrijd voor Oranje zien spelen. Wat hij bij zijn club doet of kan interesseert mij niets meer want in Oranje levert hij niet en draagt hij weinig tot niets bij. Want zijn veelgeprezen positionering en passing heb ik al jaren nauwelijks iets van gezien in oranje. .
 
Nico_Hollander
 
1
1 april 2024 om 17:02
Blind speelt volgens mij meer dan uitstekend in de Laliga bij Girona en is hij daar zeer belangrijk. Geen idee waarom jij stelt dat hij niet meer op het hoogste nivo meekan. En als je klaagt over Blind bij oranje en dat hij daar niet presteert, dan zijn er meer die mogen afvallen voor Oranje. Bijvoorbeeld Wieffer, Depay, Simons.
 
elcommandante9
 
65
31 maart 2024 om 22:51
Gelukkig hebben we met Ian Maatsen een linksback van hetzelfde niveau
 
FCTLeon
 
17
31 maart 2024 om 22:54
Vind Maatsen zelfs nog wel een klasse beter. Maarja Hartman was natuurlijk wel 100% zeker van een plek bij de selectie. Misschien zouden ze Blind dan een keer thuis laten.
 
myvision
 
30
31 maart 2024 om 23:23
Waarom? Gewoon weer 90 min bij een overwinning van Girona vandaag. Je kan Blind op meerdere plekken kwijt, ook als er blessuregevallen zijn tijdens het EK dus zou echt niet handig zijn om die thuis te laten in een buitengewoon goed seizoen. Of Koeman moet zo`n onderbuikreaguurder zijn op VZ.
 
Eindtovenaar10
 
22
31 maart 2024 om 23:49
Al hadden we Prime Alba, Cole, Marcelo en Theo Hernandez had Blind nog meegegaan
 
elcommandante9
 
4
1 april 2024 om 01:02
Blind doet het inderdaad goed bij Girona, maar daar speelt hij in een 4 mans verdediging als linker centrale verdediger en niet als linksback/wingback in een 5 mans verdediging. Daar kunnen we Maatsen beter voor gebruiken of Aké wingback en Blind LCV
 
FR010FRDAM
 
35
1 april 2024 om 02:52
Myvision zou Blind zelfs in een rolstoel in de basis zetten
 
myvision
 
6
1 april 2024 om 08:39
Nee, dat zou ik met deze ongelukkige Hartman doen Fr010Frdam. Ik baal net zo hard als jij, begrijp me goed.
 
zoma20
 
2
1 april 2024 om 09:18
Dan zou ik maar beginnen met Blind als LCV in Oranje, ja. Deed hij ook echt heel goed tijdens de interlandperiode voor de afgelopen interlandperiode. Bouwt zelfs beter op dan Virgil en staat ook vaak op de juiste plek.
 
Tazza
 
5
1 april 2024 om 09:20
Blind is misschien wel op meerdere plekken inzetbaar, maar op al die plekken zijn zeker 3 betere alternatieven. Waarom zou je hem dan nog meenemen??
 
Real_Amsterdam
 
2
1 april 2024 om 15:41
Omdat je op dit moment maar 23 spelers mag oproepen waaronder 3 keepers. Dus 1 of 2 spelers die op meerdere posities kunnen spelen zijn in dat geval gewoon welkom. En van onze linksbenige verdedigers zijn botman en vd ven geblesseerd, hartman nu dus ook voor linksback en ook ake is gisteren geblesseerd uitgevallen (hoewel die blessure waarschijnlijk niet zo erg is). Of je het nou leuk vind of niet, blind oproepen is helemaal geen gekke keuze
 
Primetime
 
2
1 april 2024 om 16:34
@real_amsterdam, als op meerdere plekken inzetbaar een belangrijk punt is, dan moet je Maatsen helemaal meenemen. Die heeft overal gespeeld behalve spits, centrale verdediger en keeper.
 
Real_Amsterdam
 
1
1 april 2024 om 18:57
1: Ik zou maatsen (vooral nu bij afwezigheid van hartman) sowieso meenemen. 2: Blind heeft zowel op links(wing)back, centraal en middenveld naar behoren gepresteerd. (Bij maatsen was het naar mijn weten vooral overal en nergens ipv langere tijd vast en goed presterend op meerdere posities) 3: Blind heeft daarbij ook nog een karrevracht aan ervaring. Tuurlijk is het niet meer een speler die je direct bij de eerste 11 zet. Maar hem oproepen is echt niet meer dan logisch. Ja, hij is tegenwoordig zo traag als dikke stront in een trechter, maar dat is dan aan de trainer om daar tactisch een oplossing voor te vinden. Genoeg spelers die in de top spelen, bijna geen sprint meer kunnen trekken, maar nog steeds een prima niveau halen. Ik ben dat gebash op Blind wel zat eigenlijk.
 
curtazimo
 
8
31 maart 2024 om 22:51
Aké links als alternatief?
 
Zeballos
 
14
31 maart 2024 om 22:54
Aké op linksback in een viermans-defensie zou kunnen, maar op linkervleugel moet je hem echt niet neerzetten.
 
FR-4life
 
10
31 maart 2024 om 22:54
Daar hoop ik wel op, maar ik vind Ake wel heel goed als linker centrale. We gaan het zien.
 
ilpepino
 
3
31 maart 2024 om 23:24
Die is dit weekend ook geblesseerd uitgevallen.
 
bruno22alves
 
11
1 april 2024 om 00:19
Ik denk dat Oosterwolde ook serieus kans maakt voor een plek in de selectie. Speelt als linksback, maar kan ook op LCV. Speelt echt een bijzonder goed seizoen bij Fenerbahce.
 
NB-NB
 
4
31 maart 2024 om 22:54
Michell Bakker misschien? Lijkt me een beter alternatief dan Blind als je 532 gaat spelen
 
Baardgrasmus
 
17
31 maart 2024 om 22:56
Speelt ie inmiddels al? Laatste keer dat ik keek zat ie vrijwel constant op de bank
 
Daei16
 
1
31 maart 2024 om 23:17
Mitchell bakker? Die is verdedigend zo ontzettend matig… dan liever oud Feyenoorder Verdonk, die speelt een dijk van een seizoen.
 
myvision
 
39
31 maart 2024 om 23:25
Calvin Verdonk? Het wordt steeds gekker. Een met alle respect NEC speler verkiezen boven een multi inzetbare speler van Girona die lange tijd meedeed om de Spaanse titel. Schiet mij maar lek.
 
GluubsterTJ
 
39
31 maart 2024 om 23:26
Verdonk, Mitchell van Dijk, wat hebben jullie gerookt joh en waar kan ik ook wat krijgen? Dit zijn toch geen serieuze opties voor Oranje, kom op zeg. Dan stel ik liever blind Blind op...
 
Daei16
 
6
31 maart 2024 om 23:34
Haha ik denk oprecht dat als wingback Verdonk meer heeft dan Blind, maar ik was niet al te serieus toen ik hem aandroeg voor NL elftal nee… maar zo’n bakker ook absoluut niet.
 
Pii2
 
13
31 maart 2024 om 23:49
Een NEC speler schat je beter in als een dragende speler bij Girona? Hmmm
 
Superboer1997
 
13
31 maart 2024 om 23:56
Ja of Dijks? Of anders Viergever als linksback? Misschien wil Alexander Buttner ook nog wel? Jeetje zeg wat hebben we hier een voorbeelden.... Daley Blind doet het altijd prima en die lijkt me ook terecht de voorkeur te gaan krijgen voor het ek! Draait weer een prima seizoen bij Girona!
 
Hangover96
 
1
1 april 2024 om 01:04
Bakker verdedigend slecht? Dat is zijn hele ding (is van origine ook centrumverdediger), hij is juist aanvallend niet geweldig.
 
Kieftenbeld
 
6
1 april 2024 om 01:11
Ik zou zelf ard van peppen terug halen uit zn voetbalpensioen
 
Paolo Maldini
 
16
31 maart 2024 om 22:58
Frimpong zou je ook op links kunnen proberen, maar gaat toch niet gebeuren
 
RubenFey
 
2
1 april 2024 om 10:29
Als Koeman hem rechts al niet eens opstelt, dan zal dat links helema niet gebeuren
 
PSV18
 
4
31 maart 2024 om 23:04
4-3-3 met Ake als linksback was al logischer geweest. Sneu voor die Hartman wel. Maatsen zal nu wel meegaan naar het EK.
 
IceThee
 
7
31 maart 2024 om 23:05
Maatsen is wel een niveau hoger dan Hartman, en 2 als Blind. Basisspeler in de top van de Bundesliga en CL kwartfinalist, terwijl hij pas in de winter kwam vrijwel alles gespeeld. Dat zijn talenten van een ander kaliber, jammer dat onze bondscoach dat niet ziet, al ziet hij wel meer niet. Desalniettemin erg sneu voor Hartman, hopelijk is de schade straks niet te ernstig en lukt het hem om enigzins op niveau terug te keren, liefst volledig uiteraard.
 
Migi
 
31
31 maart 2024 om 23:11
Ik heb Maatsen maar in 2 potjes gezien dit seizoen (in de CL tegen Psv), maar als dat zijn niveau is hoop ik dat we Aké op links zetten. Vond het echt totaal niet bijzonder.
 
IceThee
 
3
31 maart 2024 om 23:16
Die is nog een paar stappen verder, ook de beste keus. Viel ook geblesseerd uit vandaag, dus ook maar weer afwachten hoe dat gaat. Overigens doet Maatsen het in de Bundesliga vrij behoorlijk, speelt sowieso op een veel hoger niveau als de eredivisie spelers dus zou wat mij betreft altijd de voorkeur boven Hartman moeten krijgen.
 
madmarcel
 
7
31 maart 2024 om 23:22
@icethee: nee hoor....die is niks beter dan Hartman en
 
GluubsterTJ
 
15
31 maart 2024 om 23:28
En.. ? Goede cliffhanger dit!
 
IceThee
 
3
31 maart 2024 om 23:32
Ben ook benieuwd haha. Hartman is zeker een talent, maar vind goed spelen in de Bundesliga wel wat belangrijker als goed spelen in de Eredivisie. Bedoel overigens ook niet dat Hartman per definitie minder als Maatsen, alleen heeft die op een hoger niveau al wat meer laten zien en daar hecht ik wel meer waarde aan. Vind het niveau van de eredivisie ook niet echt hoogstaand, vandaar mijn mening.
 
buluciano
 
6
31 maart 2024 om 23:07
Echt heel erg balen dit zeg. Altijd bizarre ellendig als een speler dit overkomt. Hopen dat Hartman snel weer opknapt en kan gaan schitteren. Vind het trouwens wel echt Hollands hoe denigrerend jij over Blind spreekt. Dat is een van de motoren van Girona en bewijst zich 100% dit seizoen. Gezien zijn prestaties hoort hij gewoon in het Nederlands elftal.
 
BurdyM
 
33
31 maart 2024 om 23:18
Heb je de laatste 15 interlands dan wel gezien? Ziet er niet uit. Mooi dat hij het goed doet bij Girona. Daar staat hij LCV. In Oranje staat hij back. En dat kan hij niet meer. Tegen Duitsland kwam hij ook ontzettend tekort. Is niet denigrerend, is een feit.
 
myvision
 
7
31 maart 2024 om 23:27
Tsja. Tegen Duitsland kwam ook Reijnders op z'n positie te kort. En kwam ook Dumfries die ik niet heb gezien op de andere kant back te kort. En kwam eigenlijk het hele middenveld dat niet goed stond te kort. Dat is niet denigrerend, het is een feit dat Koeman het tactische plan weer heel armoedig voor elkaar had.
 
Tazza
 
2
1 april 2024 om 10:34
Maar Blind op LB of LWB kan niet meer. En dat is ook niet de positie waar hij nu wekelijks speelt. Alleen heb je op LCV van Dijk, Ake en van de Ven. En die sla ik toch hoger aan op die positie…
 
ModricMagic
 
21
31 maart 2024 om 23:15
Ik mag hopen dat Koeman gewoon Maatsen gaat oproepen. Doet het prima bij Dortmund. Met Blind als linksback op een EK starten zou echt hilarisch zijn.
 
RUTGERRR
 
16
31 maart 2024 om 23:38
Weer dat gejank op Blind. Triest
 
PijnSteijn
 
5
1 april 2024 om 02:36
Je vergeet eventjes te melden dat het vooral balen is voor een speler van 'jouw' club Feyenoord. Feyenoord redt zich prima zonder hem: 2e plek is een zekerheidje. Oranje redt zich ook prima; zijn echt nog wel wat alternatieven. Voor Hartman is dit een enorme klap en toch wel een speler van de allerlaatste categorie die je dit gunt. Erg sympathieke jongen, veel sterkte. Had je graag bij mijn clubje Ajax zien spelen.
 
rayvg
 
0
1 april 2024 om 16:31
Timber en frimpong kunnen beide ook linksback
 
AmsterdamNR1
 
1
1 april 2024 om 17:11
Ben juist opgelucht, komt echt enorm tekort voor het Nederlands elftal. Wel lullig voor die jongen zelf natuurlijk!
 
Ajajajajax
 
32
31 maart 2024 om 22:49
Aiiii balen voor Feyenoord Nederland en natuurlijk Hartman zelf… sterkte met het herstel
 
Armindo Bruma
 
10
31 maart 2024 om 22:49
Wat een klote timing voor het nederlands elftal zeg... sterkte Hartman!
 
Klapstoel88
 
10
31 maart 2024 om 22:50
Basisplaats van blind incoming...
 
Baardgrasmus
 
5
31 maart 2024 om 22:50
Wat een ellende zeg, je zag direct dat het ernstig was. Al weer pech, ook slecht nieuws voor oranje.
 
BMG45
 
4
31 maart 2024 om 22:50
Oei oei heel triest. Voor jammer voor hem zelf het missen van ek
 
Tiki Tacktiek
 
3
31 maart 2024 om 22:50
Balen voor Hartman en Oranje. Ligt de weg open voor Blind en Maatsen op het EK
 
Afcakampioen
 
3
31 maart 2024 om 22:50
Zuur voor vooral hemzelf maar ook het Nederlands elftal. Had goede kans op een basisplek gehad denk ik.
 
ApyroG
 
12
31 maart 2024 om 22:50
Dit is echt heel sneu. Die jongen speelt al een lange tijd gewoon echt ontzettend sterk en had als hij op het EK gespeeld had een hele mooie stap kunnen maken. Hopelijk komt hij sterker terug.
 
RicottoFC
 
2
31 maart 2024 om 22:51
Dat is toch wel een flinke domper voor het NL team zo vlak voor het EK. Hopelijk komt hij sterker terug, sterkte met het herstel.
 
Migi
 
14
31 maart 2024 om 22:51
He bah wat zuur. Had zomaar basis kunnen staan op het EK.
 
henkie antonio
 
3
31 maart 2024 om 22:51
Verschrikkelijk voor hem... Hopelijk valt het mee en kan hij het EK nog meemaken
 
Trissy
 
12
31 maart 2024 om 22:51
Ontzettend sneu voor Q. In de jeugd ook al zwaar geblesseerd geweest, dus zit hem wat dat betreft niet mee. Voor Oranje heel vervelend, want in de interlands die hij speelde, maakte hij een goede indruk. Leek eigenlijk wel zeker van zijn plek.
 
BlubBlub
 
3
31 maart 2024 om 22:53
Ach ja, we hebben Wijnaldum en Daley Blind. toch!
 
Rochester
 
32
31 maart 2024 om 22:57
Balen. Gaf het vandaag in het topic waar Slot al vreesde over zijn blessure, aan dat ik Hartman vandaag tegenkwam in het Erasmus en dat hij op krukken liep. Vroeg of ik met hem op de foto mocht, wilde hij best wel maar dan niet met z'n krukken en hebben toen een selfie gemaakt. Toen was hij nog best positief en vrolijk. Wenste hem een voorspoedig herstel, maar helaas mist hij nu dus het restant van het seizoen en het Ek. Heb overigens niet gezegd dat ik een Ajacied ben haha.
 
lexus69
 
1
1 april 2024 om 16:35
Als je dan toch in het Erasmus bent, had jij je ook kunnen laten behandelen voor dat verschrikkelijke Ajax virus.??
 
Sulejmanii
 
2
1 april 2024 om 17:14
Lexus jij bent gek man, het Ajax virus is één van de weinigen virussen die je graag wilt bezitten. ??
 
maurootje
 
5
31 maart 2024 om 22:57
Kans dus mega groot dat Blind dus mee gaat, man man man..
 
KiRoNi
 
4
31 maart 2024 om 22:59
Ik wens Quilindschy Hartman veel sterkte en een voorspoedige revalidatie. Ronald Koeman moet op zoek naar een andere linksback en ik ben bang dat het dan weer Daley Blind wordt. Ian Maatsen komt nog tekort schat ik in, ik zou gaan voor Aké als hij tenminste niet geblesseerd is.
 
RedondoNo5
 
5
31 maart 2024 om 23:04
Heel sneu voor Hartman. Was echt lekker bezig en met het EK voor de deur een zekerheid in de selectie. Hopen dat hij volledig hersteld en snel weer op zijn oude niveau zit.
 
Juventus07
 
7
31 maart 2024 om 23:05
Waarom niet Wijndal linksback en Bergwijn linksbuiten? Beste linker kantje op het EK?
 
cato2
 
1
31 maart 2024 om 23:09
Sterkte Q!!!
 
marcs
 
1
1 april 2024 om 14:48
?? dat zal m goed doen! Hij leest altijd de comments...
 
JePa
 
7
31 maart 2024 om 23:13
Ugh weer blind. Miss van de ven en ake opstellen?
 
Heuvel 1974
 
2
31 maart 2024 om 23:20
Da moet v.d Ven eerst weer eens fit worden. Maar gewoon 4 mans verdediging met Geertruida, De Ligt, V. Dijk en Aké, dan is je verdediging toch sterk genoeg, daar hoeft geen 5e bij. Want die heiligverklaring die Dumfries schijnt te hebben gekregen in NL snap ik ook niet helemaal.
 
ZLuuk
 
3
31 maart 2024 om 23:25
Heilig zeker niet maar wel beter dan Geertruida natuurlijk, bij voorkeur Frimpong imo
 
JePa
 
2
1 april 2024 om 01:17
Frimpong is voor mij eentje die ze zeker moet hebben.
 
Oenieboy
 
1
1 april 2024 om 06:04
Heuvel, wellicht omdat hij (buiten de laatste interland om) steevast tot de drie beste spelers behoort?
 
XIII
 
4
31 maart 2024 om 23:44
Maatsen hebben we ook nog, die doet het gewoon behoorlijk in Dortmund. Ik denk zelfs dat die aardig gelijkwaardig is aan Hartman
 
Dj Davidoff
 
2
1 april 2024 om 00:55
Ake is toch zekerheidje
 
ZLuuk
 
5
31 maart 2024 om 23:24
Hopelijk forceert dit een 433 met Ake linksback maar het zal wel blind wingback worden
 
RedBaron
 
2
1 april 2024 om 08:11
Erg zuur voor deze jongen. Had een goede kans op een basisplaats op het ek. Voordeel is wel dat ik nu weer extra kan genieten van alle Blind-haters met hun negatieve gezeur.
 
juvedeef
 
1
1 april 2024 om 15:04
Mee eens zou ook voor een 433 gaan nu met een nummer 10. Ake op linksback is ook gewoon goed en iets wat hij bij Man city ook gedaan heeft en volgens mij nog steeds doet als ze die formatie spelen.
 
Bruine Kevin
 
2
31 maart 2024 om 23:28
Lomp is lastig. Kwam nog goed weg met geel. Wel balen voor Oranje.
 
krovikan
 
10
31 maart 2024 om 23:38
Benadeeld zijn club en zijn land met een oliedomme actie. Zuur voor hem jazeker, maar zo'n rare actie waarbij hij nog goed wegkomt met geel. Ik hoop dat hij hier lering uit haalt. Zie het alweer gebeuren hoor, 1 weekend na de interland break vlak voor het EK valt even je hele linkerkant weg en moeten we straks teren op oldtimer Daley Blind aldaar
 
Musi26
 
2
1 april 2024 om 00:10
Hij benadeeld misschien juist niet zijn club. Er staat voor Feyenoord niets meer op het spel en geen club koopt een geblesseerde speler. Daardoor blijft hij dus nog een jaartje bij Feyenoord.
 
ADRO
 
18
1 april 2024 om 01:05
Deze reactie is echt schandalig… die jongen maakt een verkeerde inschatting mag het eens na bijna foutloos te zijn sinds Kudus? Alsjeblieft hou op
 
Sulejmanii
 
2
1 april 2024 om 17:17
Wat is de referentie naar Kudus exact?
 
FRSDS
 
3
1 april 2024 om 00:26
En dan waren er mensen tijdens live meepraten. Die beweerden dat hij dit veinsde om onder die rode/gele kaart te muizen.. zijn geschiedenis niet eens weten hij dit eerder heeft gehad.
 
Dj Davidoff
 
4
1 april 2024 om 00:50
Man man dat eeuwige gezeur over blind zeg . Die jongen doet gewoon zijn ding , wat een trainer verwacht van hem . Niet de snelste meer ,maar wel overzicht , en slim spelen . Ja het is jammer voor Feyenoord en oranje , maar vooral Voor hem zelf. Het is aan Koeman , wat de beste optie is per wedstrijd .
 
ADRO
 
6
1 april 2024 om 01:03
De mooiste de puurste en de sociaalste jongen uit de selectie… Q kop omhoog ??
 
Salmon238
 
0
1 april 2024 om 01:18
Blind ging sws gebeuren
 
MT87
 
1
1 april 2024 om 01:21
Voor de winterstop had ik gezegd: absolute aderlating voor Oranje. Want hij was hét antwoord op linksback. Geen gemankeerde (wing)back, maar aanvallend én verdedigend superieur, zodat hij ook op het hoogste niveau kan spelen in een viermansverdediging. De tweede helft van het seizoen was hij echter een heel stuk minder bepalend, vooral wat betreft zijn aanvallende rushes. Degelijk, dat wel. Ik ben bang dat er roofbouw op hem gepleegd is, met deze ernstige blessure als gevolg. Het verschil tussen de Hartman van de eerste seizoenshelft en de Hartman van de tweede is te groot. Nu moeten we wel met 5 achterop, want anders heb je linksback geen dubbele bezetting.
 
Sambazzz
 
0
1 april 2024 om 10:48
Waarom zouden we met vijf achterop op de linkerwingback wel een dubbele bezetting hebben en met vier achterop op linksback niet?
 
MT87
 
0
1 april 2024 om 16:26
Omdat Ake de enige linksback is die ik in 433 vertrouw. Met 5 heb je Maatsen nog als backup. Maar zonder Hartman moeten we vooral hopen dat Ake niet tegen een blessure of schorsing oploopt in het toernooi.
 
HenkieKoffie
 
1
1 april 2024 om 01:25
Enigste positieve is is dat hij volgend jaar dus bij Feyenoord blijft. Voor de rest 3x kut dit.
 
erodinho
 
2
1 april 2024 om 01:48
Frimpong kan prima linksback, ik zou voor hem kiezen. Rechtsback heb je met Jurrien Timber al een goede back. Wat je nog kan doen is Van de Ven linksback maken, maar idealiter zou ik kiezen voor Van de Ven links centraal en Blind linksback. Dan kan Blind wat dieper staan en als een linke middenvelder fungeren. Maatsen is ook prima en doet het niet slecht bij Dortmund. Een ander tactiek zou zijn om gewoon met 4 mans verdediging te spelen zonder backs en dan Frimpong vrije rol rechtsvoor. Van de Ven heeft denk wel de beste papieren op die positie, die is explosief en kan goed verdedigen. Maare wat ik mij blijf verbazen met overvolle agenda, dat er zo ontzettend veel spelers tegenwoordig geblesseerd zijn. Timber, Noa Lang, Bergwijn, Berghuis, Frenkie, Malacia, Botman, Brobbey, Zirkzee, Gravenberch. Maar een Ronaldo, Messi die zijn nooit geblesseerd. Licht het aan lichaamsbouw, voedsel. Ronaldo is een opa net als Messi, maar beiden zijn bijna nooit weken of maanden eruit.
 
Primetime
 
0
1 april 2024 om 15:45
Ronaldo is bijna nooit geblesseerd maar Messi wel regelmatig, hoor. Toevallig nu ook een maand geblesseerd. Aan het begin van zijn carriere had hij ook steeds iets waarmee hij maanden zoet was, daardoor had hij op zijn 21e pas zo'n 100 wedstrijden gespeeld. Zijn eerste seizoen van PSG miste hij ook best wat. Zo'n Gravenberch is juist bijna nooit geblesseerd, die is er gewoon echt lomp uitgetrapt. Daarom vertrok hij ondanks zijn jonge leeftijd toch al met 100 wedstrijden in de benen voor Ajax 1. Berghuis was ook bijna nooit geblesseerd.
 
binny
 
6
1 april 2024 om 03:30
Iedereen heeft het over blind. Maatsen is echt een hele goede back en wingback. Die gaat die plek pakken.
 
Oenieboy
 
3
1 april 2024 om 06:06
Ik denk dat de meesten Frimpong en Maatsen het wel zien doen. Ik zie echter een iemand dat niet doen, onze bondscoach.
 
mitchajax020
 
1
1 april 2024 om 05:45
Dit is echt klote voor hem zeg, de beoogde linksback van het Nederlands elftal in mijn ogen nu gaan we het met Blind doen denk ik pfff
 
Jean64
 
1
1 april 2024 om 09:09
Chips, das slecht nieuws, ik heb geen blind vertrouwen in Blind
 
Rownaldo9
 
0
1 april 2024 om 10:11
Wat zonde zeg! beterchp Q!
 
hoogdrukzetten
 
1
1 april 2024 om 10:24
Ik zie mensen honend reageren wanneer er heel creatief Verdonk wordt aangevoerd. Maar misschien is dit wel de oplossing. Waar Koeman buiten zijn sterkte punten naar moet kijken zijn de zwakte punten en of dat in het elftal goed valt weg te werken. Kijk naar (voor de ouderen onder ons) Pascal Boschaert bij Utrecht: helemaal prima oranje waardig vervolgens koopt Feyenoord hem en blijkt hij helemaal niet zo goed maar werden zijn zwakte punten gemaskeerd door de rest van Utrecht. Ik weet wel dat blind z’n zwakte namelijk snelheid niet te compenseren is en er op zoek moet worden gegaan naar een andere misschien creatieve oplossing.
 
Sambazzz
 
0
1 april 2024 om 10:51
We hebben een betere selectie dan in 2019, en toen waren we ook het beste in een gewone 4-3-3. Als Koeman nou gewoon de volgende elf op stelt:
 
273618
 
0
1 april 2024 om 14:33
Aiaiai, echt heel zuur zeg. Nou maar hopen dat Smal een waardige vervanger blijkt dan.