Interesse in Ibrahim Sangaré groeit: ook Liverpool stuurde scouts
Vrijdag, 20 mei 2022 om 16:43

Liverpool is serieus in de markt voor Ibrahim Sangaré. Voetbal International en het Eindhovens Dagblad melden vrijdag dat scouts van de Champions League-finalist in de slotfase van het seizoen meerdere keren op de tribune hebben gezeten voor de middenvelder van PSV. Een concreet bod vanuit Liverpool is echter nog niet binnengekomen in het Philips Stadion.

Sangaré is naar verluidt ook herhaaldelijk bekeken door scouts van Leicester City, Newcastle United en Aston Villa. Volgens het Eindhovens Dagblad maakte de middenvelder met name in de laatste fase van het seizoen een uitstekende indruk tijdens wedstrijden van PSV, zowel bij balbezit als balverlies. Mede hierdoor is dus ook Liverpool uitgekomen bij Sangaré, die in Eindhoven vastligt tot medio 2025.

Door een bepaling in zijn doorlopende contract mag Sangaré PSV deze zomer voor 37 miljoen euro verlaten. Leicester en Newcastle hebben concrete interesse in de middenvelder, maar hebben vanwege de afkoopsom van bijna veertig miljoen euro ook zo hun twijfels. Beide clubs hebben nog geen eerste aanbieding uitgebracht. Het is nog onduidelijk of Liverpool wel wil voldoen aan de vraagprijs die door PSV wordt gehanteerd.

Sangaré werd in 2020 voor ruim zeven miljoen euro overgenomen van Toulouse, waardoor de Eindhovenaren flinke winst lijken te gaan maken. Newcastle was afgelopen winter ook al geïnteresseerd in de diensten van de middenvelder, maar kreeg toen nul op het rekest. Sangaré vormde afgelopen seizoen een belangrijke schakel binnen het elftal van Roger Schmidt. Na een moeizaam debuutseizoen in Eindhovense dienst kwam hij deze jaargang tot 29 optredens in de Eredivisie, waarvan 26 keer als basisspeler. Daarin wist hij drie keer te scoren.

De middenvelder won met PSV onder meer de Johan Cruijff Schaal en de TOTO KNVB Beker ten koste van Ajax en deed tot de een na laatste speeldag mee om de landstitel. Ook bij de nationale ploeg van Ivoorkust is Sangaré een vaste waarde. Het land werd in november uitgeschakeld door het Kameroen van André Onana in de strijd om een WK-ticket.

Meer nieuws
   
17:31
17:31
Bayern verliest Bundesliga-topper en beleeft slechte generale voor Real Madrid
0
   
17:30
17:30
Live meepraten in de Premier League: Manchester City - Wolverhampton W.
0
   
17:30
17:30
Live meepraten in LaLiga: Girona - FC Barcelona
1
   
17:25
17:25
Marco Reus geeft afscheidstournee meteen glans, ook Malen scoort
0
   
16:46
16:46
Bizar: Brugge-fan na flinke blunder door medesupporters (!) in elkaar geslagen
9
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (87)

 
PelotaZiyech7
 
40
20 mei 2022 om 16:51
Vind dit echt geen Liverpool speler sorry, is gewoon weggegooid geld als Liverpool deze jongen haalt.
 
meneerja
 
98
20 mei 2022 om 16:58
En jij denkt het beter te weten dan de scouting van Liverpool? Ik zeg niet dat dit een match made in heaven is maar mocht Liverpool daadwerkelijk een speler kopen is daar echt heel goed over nagedacht en zit daar een fantastisch recruitment team achter. Zij geven niet zomaar geld uit in tegenstelling tot veel andere clubs
 
Jeffrey__
 
5
20 mei 2022 om 17:14
*en ZAT daar een fantastisch recruitment team achter.Aangezien de geniale laptop scout Michael Edwards recent is vertrokken moet nog maar blijken of er net zulke geniale aankopen zullen blijven komen. Zijn aandeel in de opbouw van dit Liverpool team wordt overigens extreem onderschat, zonder hem geen successen afgelopen jaren
 
e013willem
 
9
20 mei 2022 om 17:24
@jeffey__, Julian Ward heeft de transfer van Luis Diaz uitonderhandelt dus dat zit allemaal wel snor by Liverpool hoor. Daarnaast, zoals je zegt is het een team. Het vertrek van Michael Edwards hoeft geen klap te zijn aangezien hij een enorm fundament achter laat.
 
Jeffrey__
 
9
20 mei 2022 om 17:30
Als je de opmerkelijke mediahype weghaalt, dan praat je over een speler, winger, met welgeteld 6 goals in een half seizoen Liverpool. Leuke speler, maar zo snor is dat niet voor de absolute wereldtop. Is gemiddeld 12 goals per seizoen.Qua fundament kun je gelijk hebben, maar dat blijft natuurlijk gissen. Voor hetzelfde geldt neemt hij z`n truks en werkwijze mee en deelt hij dit niet vanwege bepaalde redenen. Maar goed, misschien ook niet.
 
ThulaniSerero
 
38
20 mei 2022 om 17:39
@Jeffrey, Als je niet ziet hoeveel meer hij toevoegt aan het spel van Liverpool dan alleen goals weet ik het ook niet
 
Jeffrey__
 
12
20 mei 2022 om 17:44
Valt wel mee hoor, id nou niet zo dat Liverpool opeens zoveel beter speelt met of dankzij hem. Mane - Jota - Salah lijkt me een betere voorhoede dan Diaz - Jota - Salah. Maar goed, nogmaals, de mediahype waardoor sommige na elke dribbel ?????? gaan. Goede speler hoor, maar echt geen absolute wereldklasse. Creëert overigens ook niet echt veel kansen btw. Is nog maar de vraag of hij een heel seizoen naar behoren gaat presteren, gezien zijn beperkte rendement heb ik er een hard hoofd in
 
PelotaZiyech7
 
24
20 mei 2022 om 17:53
Idd mensen gaan zoveel met de hype mee deze Sangare komt zoveel tekort voor het niveau Liverpool die zal echt 3 omwegen moeten maken voordat hij bij Liverpool meekan en ook helemaal mee eens over die Diaz die word zo gehyped door zijn dribbel maar is geen wereldklasse en met Jota, Salah en Mane stond het in mijn ogen zelfs beter zowel Diaz als Sangare maken Liverpool niet beter.
 
Bongiorno
 
12
20 mei 2022 om 17:59
Maar Jeffrey, Diaz is toch ook geen basisspeler geweest? Ik vind je rekensom een beetje krom hoor, 6 plus 6 is 12.
 
Robjones
 
22
20 mei 2022 om 18:09
Jeffrey, grote vriend. Als je geen idee hebt waar je over praat, zeg dan ook niks alsjeblieft. Mané is sinds de komst van Diaz al getransformeerd tot centrumspits, wat hij buitengewoon goed uitvoert. Sterkste aanval van Liverpool is dus: Diaz, Mané, Salah. Dus niet de andere twee formaties die jij met je bijdehandte toon aankondigde.
 
Jeffrey__
 
11
20 mei 2022 om 18:14
LOL, gefrustreerde Diaz fan hierboven die moeite heeft met gefundeerde kritiek. Je hebt je MENING ook lekker goed onderbouwd met feiten!@Bongioro. Nou, sinds Jota z`n blessure speelde hij zowat alles. Heeft een goed aanname, balvast, maar voor de absolute wereldtop is meer vereist als aanvaller zijnde. Volgens de logica hierboven "goals zijn niet belangrijk want voegt veel toe" heb je met 3 Diazzen voorin nauwelijks goals, maar gelukkig voegen ze o zoveel toe, ofzoiets. Aanvallers zonder rendement winnen je geen prijzen. De hoeveelheid likes op zijn ietwat vreemde logica bewijzen idd de mediahype. Goals zijn opeens niet meer belangrijk voor aanvallers wanneer het niet in het straatje past.
 
Jeffrey__
 
1
20 mei 2022 om 18:27
Overigens betwijfel ik of Sangare zou slagen bij Liverpool, goede speler uiteraard, alleen met nauwelijks UCL ervaring en fus voornamelijk Eredivisie ervaring gaat het heel moeilijk worden oo dat niveau. Beter een tussenstap, bijvoorbeeld een Crystal Palace oid. Premier League is geen grap. En meedraaien bij voetbalmachine Liverpool al helemaal niet
 
Hulkster
 
0
20 mei 2022 om 19:11
Liverpool koopt jonge spelers bij de vleet. Ze hopen dan dat er één of twee echt doorbreken. Sangare zou Liverpool materiaal kunnen worden wellicht maar is nu nog ver verwijderd van dat niveau.
 
FR-LFCDirk
 
4
20 mei 2022 om 19:22
Op zich is het duidelijk ook de mening van Klopp als je een beetje Liverpool volgt. Wel eens met Rob, het lijkt er veel op dat of Jeffrey geen Liverpool kijkt of dat hij niet heel veel van het spelletje smart.
 
MessiBazoer
 
13
20 mei 2022 om 17:08
Voor de basis van Liverpool komt hij (op dit moment) voetballend te kort denk ik. Maar verdedigend natuurlijk ijzersterk en is ook jong genoeg om zich te ontwikkelen. Absolute luxe positie voor PSV, 4/5 PL club die interesse hebben in dezelfde speler. Dan kan je er van uit gaan dat er minimaal 2 tegen elkaar op gaan bieden. Hier moet je minimaal 35 uit slepen, anders heb je slecht gehandeld met al deze interesse.
 
MrKrillin
 
16
20 mei 2022 om 17:14
Pelota Huh hoezo niet? Lijkt mij juist echt wel een Klopp-speler. Fysiek berensterk, loopvermogen en blijft op en neer gaan. Waarom zie jij hem niet als L'pool speler, los even of hij niveau wel of niet aan kan.
 
G-schock
 
30
20 mei 2022 om 17:17
Ik denk oprecht dat Sangare met elk elftal mee kan komen. Ook met het spel van Liverpool. Ik heb het vermoeden dat een hoop mensen maar wat roepen omdat ze af en toe eens een wedstrijd hebben mee gepakt. Sangare word voetballend echt heel erg onderschat!
 
SjempjesLiek
 
11
20 mei 2022 om 17:18
Iedere speler die Liverpool heeft gehaald onder Klopp is een voltreffer. Nu ook weer die Diaz, wat een speler is hij zeg.
 
Sandurrr
 
0
20 mei 2022 om 17:56
Klopt. Is leuk voor de middenmoot in Engeland met zijn fysiek, maar verder een matige speler
 
consy
 
49
20 mei 2022 om 16:56
Knap dat jij al kan bepalen dat hij dat niveau niet aan kan.
 
Rochus
 
11
20 mei 2022 om 17:01
Nou ja, van het goed doen bij PSV naar de absolute wereldtop. Het verleden heeft toch wel bewezen dat dat praktisch onmogelijk is voor spelers uit de ED. Zeker niet voor een speler die er niet echt met kop en schouders bovenuit steekt. Het is niet dat sangare de ed kapot heeft gespeeld?
 
jmaassen
 
1
20 mei 2022 om 17:02
Is toch geen gekke gedachte? Kreeg zat kritiek met zijn spel in de eredivisie. Natuurlijk was hij de laatste maanden beter maar we zien toch allemaal dat dit geen speler is voor de absolute top? Spelers voor in breedte zijn ook nodig maar als hij veel wil spelen dan is Liverpool natuurlijk onzin
 
BurtMacklin
 
6
20 mei 2022 om 17:03
Denk dat het veel scheelt dat hij met name in dienst van het team speelt, ipv een spelmaker / spits is
 
NL_Modric
 
5
20 mei 2022 om 17:03
Nee dat klopt Rochus, maar als breker heb je dan ook andere taken. In het begin bij Psv leverde hij iedere bal direct weer in, maar wanneer hij zoals de laatste periode steeds naar de goede kleur kan passen, dan kan ie zich prima staande houden. Hij heeft iig het fysiek en het loopvermogen voor de PL.
 
Gerben1978
 
2
20 mei 2022 om 17:45
Kreeg kritiek, maar was in mijn ogen onterecht want dit kwam vooral uit de Derksen hoek. Nou, als er iemand geen inschatting kan maken van een goede speler... Deze jongen ontwikkeld zich tot een absolute topspeler en die potentie is vanaf dag 1 al zichtbaar bij PSV, maar omdat hij hier en daar wat balverlies had was het meteen niks.
 
jonkero
 
3
20 mei 2022 om 17:11
Zal als backup van Fabinho worden gehaald lijkt mij dan. Als je voor speelminuten gaat moet je zeker niet voor Liverpool kiezen. Wordt overigens wel veel genoeg gerouleerd onder Klopp om je kansen te krijgen, heb altijd wel het gevoel dat hij zijn bankspelers gemotiveerd weet te houden.
 
FcGrun050
 
0
20 mei 2022 om 17:32
Alleen kunnen Hendo en Milner ook op de positie van Fabinho spelen, waarbij Hendo nog een paar jaartjes meekan. Dus het zal een beetje een redundant zijn om Sangare te halen. Hij kan beter nog een paar jaartjes rijpen bij Aston Villa als Douglas Luiz waarschijnlijk weggaat en dan de stap hogerop maken naar de Engelse top als hij het goed doet.
 
jonkero
 
1
20 mei 2022 om 17:42
Klopt maar die zijn qua fysiek en type speler toch niet een pure Defensive Midfielder. Daar waar Fabinho en Sangare dat wel zijn, al schat ik dan Fabinho qua voetballende kwaliteiten nog echt een paar niveaus hoger in dan Sangare. Clubs als Liverpool en City willen het liefst iedere positie (of iedere type speler beter gezegd) dubbel bezet hebben. Vanuit dat oogpunt is een Sangare voor de breedte zo gek nog niet. Kan je relatief goedkoop ophalen en heeft nog veel potentie om te groeein.
 
Jaap-Pieter
 
6
20 mei 2022 om 16:52
Leuk als back-up van de back-up misschien, denk dat Liverpool wat hoger mikt bijv. Tchouameni.
 
Matavz15
 
1
21 mei 2022 om 07:19
Dit. Sangare doet het goed maar Liverpool is momenteel wel echt wereldtop. Dan moet je van goede huize komen om dat te redden. Middenveld heeft wel een paar versterkingen nodig maar Sangare is te duur om ‘even’ als back up te halen
 
 
51
20 mei 2022 om 16:52
Snap ik wel. Echt een hele sterke cvm. Ik denk dat een type Sangaré voor bijna elke club wel een toevoeging is. En nog steeds jong ook. Hij begon bij PSV ook minder, maar hoe hij zich heeft ontwikkeld is echt indrukwekkend
 
gomes1psv
 
9
20 mei 2022 om 17:05
Precies, hij wordt door sommigen al beoordeeld of-ie gelijk op Brits topniveau in de basis zal spelen. Maar ik denk dat Liverpool genoeg oog heeft om hem vooral vanwege zijn potentie te halen. Bij PSV is hij dit jaar een totaal andere voetballer geworden dan het jaar ervoor, als Liverpool hem op de groei koopt is hij over anderhalf jaar sowieso basisspeler. Overigens zou het me worst wezen waar een speler terecht komt trouwens. Voor hemzelf hoop ik dat ie zich ontwikkelt en het naar zijn zin heeft, maar ik zie hem toch vooral graag naar de hoogste bieder gaan. En ben dan vooral benieuwd wie zijn opvolger wordt; hoop dat in dat licht de veronderstelde interesse in Vinicius Souza van Mechelen waar is. Wat mij betreft de ideale speler om voor zijn plek aan te trekken.
 
MessiBazoer
 
6
20 mei 2022 om 17:11
Voor PSV is het natuurlijk wel belangrijk dat een speler een succes gaat worden bij zijn volgende club. Tellen ze 40 miljoen neer en bakt hij er niks van, dan zullen ze ook denken; Tja Bergwijn net niet, Sangaré net niet. Wordt Sangaré een succes dan leggen ze de volgende keer ook sneller grotere bedragen neer. Althans, zo zou ik denken. Denk persoonlijk dat Newcastle perfect is voor Sangaré én PSV. Komend seizoen zie ik die wel voor plek 7/8 gaan en daar is hij denk ik ook wel gegarandeerd van een basisplek. PSV vangt daar ook wel de hoofdprijs.
 
gomes1psv
 
5
20 mei 2022 om 17:28
Dat zou je denken, maar draai het eens om: PSV heeft met Depay, Bergwijn en Malen klappers beleefd die (uiteindelijk of tot dusver) stuk voor stuk flopten. Maar dat weerhoudt topclubs er kennelijk toch niet van om dit jaar weer met een zak geld naar Eindhoven te komen om Gakpo of Sangaré op te halen. Denk dat de voetballerij gewoon iets teveel waan-van-de-dag-is en elke club er ook vanuit gaat dat zij een uitzondering van dit scenario gaan meemaken. Voor speeltijd zou NUFC inderdaad kansrijker zijn, maar anderzijds: als hij zijn kans op het hoogste wil grijpen, Liverpool kiest en uiteindelijk beseft dat die broek hem toch wat te wijd is kan ie alsnog naar een club als NUFC natuurlijk.
 
wandering
 
3
20 mei 2022 om 17:30
Heb het idee dat clubs daar juist helemaal niet naar kijken, kunnen toch concluderen dat niet 1 speler vanuit Nederland slaagt in de absolute top. En nog steeds blijft de top in Nederland winkelen
 
 
7
20 mei 2022 om 17:34
Messibazoer dat zelfde geldt bijv. voor Ajax en AZ. Frenkie, van de Beek, Boadu, Stengs en Jahanbaksh zijn hun geld ook niet waard geweest (tot nu toe).
 
gomes1psv
 
6
20 mei 2022 om 17:48
@wandering: misschien heb je een hele nauwe definitie van absolute top, maar je kunt toch ook weer niet stellen dat Frenkie de Jong, Mathijs de Ligt en Denzel Dumfries mislukt zijn? Ik vind dat zij hun transfers echt wel waarmaken. Maar toegegeven, het is wel uitzondering op de regel inderdaad.
 
wandering
 
0
20 mei 2022 om 18:03
Inter staat nog onder Ajax in de UEFA rangschikking, Juventus is ook niet meer wat het geweest is maar staat nog wel in de top 10, dus daar kun je over twisten, Europees gezien reken ik Juventus al niet meer tot de top, maar kan mij voorstellen dat anderen dat wel doen. Tja Barcelona, weet niet zo goed waar ik die nu moet inschatten, maar denk niet dat Frenkie aan de verwachtingen voldoet, dus het niet waarmaakt
 
Dr. Duck
 
0
20 mei 2022 om 18:32
Topclubs blijven natuurlijk bang dat ze die ene die de top wel haalt mislopen.
 
gomes1psv
 
2
20 mei 2022 om 18:41
@wandering: ik weet ook niet of je hier per definitie de UEFA rangschikking ook voor moet hanteren. Niets ten nadele van Ajax, maar elke club uit een van de vier grotere competities is natuurlijk meer 'top' dan Ajax (of Feyenoord of PSV for that matter). Die lijsten zijn gebaseerd op enkele jaren, wat maakt dat een gevallen Juventus, een gedeukt Barcelona of een opkrabbelend Inter - allemaal clubs die betere tijden hebben gekend - nog niet per se verworden is tot Europese subtop in mijn ogen. En wat De Jong betreft denk ik dat hij zijn carrierekeuze beter had kunnen maken; het is toch makkelijker om binnen te komen, je te ontwikkelen en impact te maken bij een club waar alles crescendo verloopt en het niveau stabiel en hoog is dan de omstandigheden die hij heeft opgezocht. Over het geheel vind ik dat De Jong wel voldoet in Barcelona - niet voor niets verkopen ze hem straks niet met verlies. Over de mate van geslaagdheid kun je discussieren, maar mislukt is hij allerminst daar.
 
LosBlancos1999
 
30
20 mei 2022 om 16:52
Laat die Engelse clubs maar komen en de prijs opdrijven met zijn allen. Als Sangaré verkocht word dan ook voor de hoofdprijs. Gewoon een hele belangrijke speler.
 
bruh
 
3
20 mei 2022 om 17:00
Zou wel echt heel leuk zijn als de andere clubs in NL ook voor grote bedragen kunnen gaan verkopen. Hoop uiteindelijk toch weer Ajax, PSV en Feyenoord met zijn 3en europa te zien bestormen. 1 a 2 in de CL en 1 a 2 in de EL afhankelijk van het seizoen.
 
Boris19
 
14
20 mei 2022 om 17:13
In top 10 transfers staan 4 PSV’ers, dus PSV verkoopt nog best vaak voor een groot bedrag.
 
Dr. Duck
 
0
20 mei 2022 om 18:39
Dat opdrijven van de prijs doen clubs bijna niet meer. Alle clubs houden vast aan de waarde die een speler vertegenwoordigd. Die wordt bepaald door allerlei statistieken. Zelden gaat een club meer bieden dan die waarde. Sterker nog,vaak gaan ze eronder zitten en maken ze het bod voor het salaris van de speler hoger. De speler geeft dan aan dat hij alleen naar die club wil ...en dan moet de verkopende club kiezen. Laten we hem voor minder dan de waarde gaan of houden we hem aan zijn contract, met alle risico's die daarbij horen. De macht ligt tegenwoordig meer bij de spelers en de makelaars dan bij de clubs.
 
djdiondj
 
6
20 mei 2022 om 16:55
Past perfect in de Premier League. Liverpool lijkt me wel te hoog gegrepen, maar bij een Tottenham of West Ham zie ik hem wel spelen.
 
Boris19
 
3
20 mei 2022 om 16:59
Afkoopsom in contract schijnt 37m te zijn, dus meer dan dat gaat het sowieso dan niet worden.
 
Westend
 
2
20 mei 2022 om 16:55
Hoe meer scouts, hoe meer aandacht/ gevoel voor concurrentie, hoe hoger PSV in de boom kan zitten qua transfersom. Of je speelft de clubs tegen elkaar uit. Het is net de huizenmarkt. Overbieden incoming. Vraag me wel af of hij dat niveau al aan kan. Liverpool is champions league niveau. Daar spelen spelers als Frenkie, Rice, Busquets, Kimmich, Veratti, Modric voor die posities. En dan vergeet ik er nog een hele hoop.
 
Boris19
 
4
20 mei 2022 om 16:58
Volgens psv watcher Rik is de afkoopsom 37m, dus als een club dat wil aftikken, is ie weg.
 
Westend
 
0
20 mei 2022 om 17:12
Ja een bod vanaf 37 miljoen hè. PSV kan niet eisen dat hij moet blijven bij een bod van 37 miljoen (tenzij hij zelf niet wil). Maar Als een club komt met 37 en een andere club komt met een bod van 60, kan psv dus wel voor de 60 gaan.
 
Westend
 
0
20 mei 2022 om 17:13
Zelfde dat er een afkoopsom is van 37: maar psv ook akkoord zou kunnen gaan met 10.
 
Boris19
 
3
20 mei 2022 om 17:15
Maar waarom zou een club dan 60m bieden. Kun je nog beter 37m bieden en de speler een tekenbonus van 15m geven. Ben je goedkoper uit en weet je zeker dat de speler voor jouw club kiest.
 
Westend
 
0
20 mei 2022 om 17:23
Hum not sure. Club moet volgens mij eerst naar PSV en daarna mag de speler maar met 1 club verder onderhandelen. Officieel. Geen idee of die optie van jou kan tbh
 
Boris19
 
0
20 mei 2022 om 17:31
Ikdenk niet dat dingen zo volgens de regeltjes gaan. Die clubs zullen vast al informeren bij zijn zaakwaarnemer. Lijkt me ook dat de zaakwaarnemer die afkoopsom heeft gelekt, want PSV heeft daar geen baat bij.
 
Dr. Duck
 
0
20 mei 2022 om 18:34
Euhm, dit is erg onlogisch. Er gaat geen enkele club 60m neerleggen als 37m vast ligt. Wat ze wel kunnen doen is opbieden als het om de tekenbonus en salaris gaat. Maar never nooit gaat een club meer bieden dan 37m.
 
Zytto34
 
0
20 mei 2022 om 18:44
Je zegt zelf als dat psv niks kan eisen bij een bod van 37, dus waarom zou een club meer bieden? Die clausule geldt voor alle clubs natuurlijk, dus als Newcastle met 37 komt moet psv mee werken en als Liverpool hem ook wil dan moeten ze ook mee werken met 37 miljoen. Waarom zou je dan in hemelsnaam meer gaan bieden?Elke euro die je na 37 miljoen zou betalen is er 1 te veel. Mocht een club zo dom zijn, wat me niet lijkt, dan gaan sangare denk ik liever naar de club die 37m + 10m tekengeld biedt dan naar een club die 60m aan psv biedt.
 
Kenada
 
0
20 mei 2022 om 22:46
Iedere club die 37 bied mag gaan onderhandelen. Die voldoet nml aan de comtractuele voorwaarden. Het is dan aan sangare wat hij er mee doet
 
Marc 433
 
4
20 mei 2022 om 16:55
Sangare past zeker in Engeland. Met zijn fysiek moet ie het kunnen redden. Ik vraag mij alleen af of hij het ook kan wanneer het te snel gaat. Intensiteit ligt hoog in de PL. En dat 90 minutenlang. Maar Liverpool is een prachtige club voor hem natuurlijk. Overigens lees ik dat hij een gelimiteerde transfersom heeft van 37,5 miljoen euro in zijn contract staan. Moet geen probleem zijn voor de PL clubs, zeker Liverpool niet.
 
Nick_10
 
5
20 mei 2022 om 16:57
Logisch van clubs om Sangare te gaan bekijken. Erg goede speler met nog steeds veel potentie. Kan zeker nog beter worden, zeker als je hebt gezien wat voor stappen hij het afgelopen jaar heeft gemaakt. Echt de beste speler van de eredivisie op die specifieke positie. Ik vind Sangare ook enorm goed gescout van de PSV-scoutingsafdeling, echt fantastisch. Hij werd op het begin een beetje negatief beoordeeld ( deels terecht) maar heeft zich enorm versterkt. Zou hem graag in de top willen zien, ben ervan overtuigd dat hij in de top van de PL mee kan en op zijn manier zijn stempel gaat drukken. Veel clubs in de wereld kunnen een speler zoals Sangare zeker gebruiken in de selectie. Eigenlijk zou ik hem graag nog een jaar in de eredivisie zijn, daar word onze competitie ook beter van als zulke spelers langer blijven.
 
DaveyAjax4
 
1
20 mei 2022 om 16:58
Zou een geweldige stap zijn! Is ook echt gegroeid dit seizoen. Een sterke bal afpakker die ook nog eens af en toe zijn goaltjes meepikt. Zijn passing was wel erg slordig maar ook hier is hij in gegroeid. Scheelt enorm dat je in zijn rol al snel de bal moet inleveren zodra je em hebt, en dit zal vooral bij Liverpool niet anders zijn. Betwijfel wel of hij bij Liverpool aanspelen toe zal komen. Een Fabinho is een paar klasse beter, en daarnaast speelt Liverpool 80% op de helft van de tegenstander. Een verdedigende middenvelder moet daar echt kunnen voetballen, en bij afwezigheid van Fabinho kunnen ze daar Thiago, Henderson, Keita, Jones of Elliot neerzetten. Een club als Tottenham of Dortmund vind ik meer bij hem passen, al denk ik niet dat ie daar klaar voor is.
 
ajaxfanstef
 
1
20 mei 2022 om 19:08
Sangare is echt gegroeid. Fabinho is geen klasses beter meer hoor. Sangare zou zich daar echt in de basis kunnen spelen. Vraag is vooral: kan hij wekelijks 3x p/w leveren en is hij bestand (mentaal) tegen de druk. Fysiek ijzersterk
 
ik1988
 
1
20 mei 2022 om 16:59
Moet PSV nog een gedeelte van de transfersom afstaan aan zijn vorige club of Sangaré zelf?
 
JK-Ajax
 
1
20 mei 2022 om 17:00
Benieuwd of hij kan groeien naar het niveau om dit aan te kunnen, bij dit soort ploegen spelen toch wel een heel ander kaliber spelers naar mijn idee. Mooi de hoofdprijs vragen
 
Noano
 
0
20 mei 2022 om 17:56
Denk dat hij wel Liverpool Niveau kan worden, alleen lijkt mij het verstandig om eerst voor een tussenstap te kiezen in Engeland. en via daar alsnog naar Liverpool te gaan, maar wieweet dat Sangare ons kan verrassen en dat ie nu al het Niveau Liverpool aan kan.
 
Mootje El
 
1
20 mei 2022 om 17:01
United misschien ? Veel beter dan fred en matic.
 
mitchajax020
 
1
20 mei 2022 om 17:09
Ik weet niet of hij dat niveau aan kan maar zal voor Psv wel echt een gemis zijn als hij vertrekt
 
binny
 
1
20 mei 2022 om 17:10
Prima zaak voor PSV dat er meer en meer komen kijken, dan loop je zo opeens tegen een bedrag van 37 miljoen ipv 25 miljoen aan
 
FCkorsou
 
2
20 mei 2022 om 17:14
Volgens zogenaamde kenners zal hij wel weer tekort komen omdat er een bepaald beeld is gecreëerd, maar dit is de meest onderschatte speler in de Eredivisie, terwijl de potentie enorm is. De power waarmee hij druk kan zetten, ballen onderschept en zelfs zijn voetballende vermogen zijn van een hoog niveau. Als hij zijn focus erbij houdt (simpel houden, niet onnodig bal verspelen) en wat verbeterd qua koppen zie ik hem het echt wel redden bij een Liverpool of bijv Chelsea.
 
TILBURG013
 
6
20 mei 2022 om 17:16
Met al deze interesse moet PSV toch wel voor een bedrag van 40 miljoen gaan. Goede middenvelders zijn schaars voor topclubs..
 
Giovinazzi
 
0
20 mei 2022 om 17:17
Heeft zich ten opzichte van vorig seizoen erg verbeterd, maar voor een Liverpool zal hij toch 3 tempo’s hoger moeten gaan spelen. Op dit moment doet hij alles in één tempo, daar kom je op dat niveau absoluut niet mee weg. Ook heeft hij er nog al eens wedstrijden tussen zitten dat ie elke bal inlevert. Liverpool lijkt me toch echt iets te hoog gegrepen.
 
PijlSnelVentje
 
4
20 mei 2022 om 17:30
Laat ze dan maar het hele bedrag aftikken. Zie liever Gakpo vertrekken dan Sangaré. Het lijkt erop dat ze allebei gaan. Gakpo kan je nog wel kwaliteit voor terugzetten maar van dit soort spelers lopen er maar weinig goeie rond in Nederland. Helaas, is dat ons hele scoutingsgebied.
 
TalentAnalist
 
0
20 mei 2022 om 17:41
En dat te bedenken dat die aan het begin van t seizoen geen pepernoot raakte zelfs simpele ballen kwamen niet aan ongelofelijk sterk herpakt dat weer wel en misschien kwam het door het rare systeem maar Liverpool vind ik persoonlijk iets te hoog gegrepen wel goed nieuws voor PSV!
 
PijlSnelVentje
 
4
20 mei 2022 om 17:40
Overigens moet ik wel lachen terugdenkend aan het collectief van analisten onder leiding van Kenneth Perez die maar roeptoeterden over hoe slecht Sangaré was. Het paste niet in hun Cruyffiaanse ideaalbeeld van een rasvoetballer. Laten we als Nederlanders in het vervolg vooral onze mond houden over centraal verdedigende middenvelders want daar hebben wij duidelijk geen kaas van gegeten. Dit is het enige land op aarde waar types als Nigel de Jong en Sangaré verketterd worden als stofzuigers of waterdragers.
 
GL
 
1
20 mei 2022 om 19:02
Maar voetballend is hij stiekem ook helemaal niet zo slecht. Om hem slechts een waterdrager te noemen, ga je eigenlijk een beetje mee in de kritiek van de analisten.
 
PijlSnelVentje
 
1
20 mei 2022 om 19:52
Dat weet ik. Ik noemde hem ook geen waterdrager. Ik bedoelde juist dat we dit type spelers altijd oneerbiedig zo noemen.
 
Sir Paul
 
2
20 mei 2022 om 17:45
Laat ze maar opbieden en proberen Wijnaldum te huren om vervolgens definitief over te nemen volgend jaar. Zal wat kosten ,vooral qua salaris,maar niet zoveel als Sangare gaat opleveren. Gelijk een brok ervaring ,kwaliteit en scorend vermogen. Met dat pezige lijf kan ie nog wel 4 jaartjes eredivisie.
 
Noano
 
0
20 mei 2022 om 17:53
Liverpool zou wel vet zijn voor Sangare, ik weet alleen niet of die het niveau aan kan. misschien dat het slimmer is om eerst een tussenstap te doen in Engeland en dan naar Liverpool gaan.
 
T-Star
 
1
20 mei 2022 om 17:55
Scouts hebben meerdere keren op de tribune gezeten voor hem. Het zou natuurlijk ook gewoon heel goed kunnen dat ze na die paar keren tot de conclusie zijn gekomen dat hij niet goed genoeg is. Wat ik prima begrijp voor een team als liverpool. Neemt niet weg dat ik nog steeds denk dat hij gaat slagen in Engeland, maar het lijkt mij verstandiger om de geleidelijke route te nemen. Zijn maar weinig voorbeelden van psv'ers te noemen die direct zijn geslaagd in de absolute top.
 
AlexTheTank
 
6
20 mei 2022 om 18:00
Ik heb letterlijk elk wedstrijd van PSV gezien dit seizoen en heb geen enkele speler heb ik gezien die qua duelkracht van Sangaré kon winnen. Geen Tielemans, geen Tchouameni, geen Alvarez etc. Er is voldoende kritiek op zijn voetballende kwaliteiten, maar hij heeft zoveel progressie geboekt dit seizoen. Hij moet niet de speler zijn die bal komt ophalen bij de centrale verdedigers dan heb je heel veel aan hem. Sangere is gewoon door zijn fysieke gesteldheid enorm interessant voor de Engelse clubs. Laat de clubs maar de hoofdprijs betalen. Ik vind hem persoonlijk eigenlijk wel bij Arsenal passen. Xhaka is het net niet en Partey is vaak geblesseerd. Diep in mijn hart hoop ik dat hij bij PSV blijft, maar dat lijkt nu door de interesse onmogelijk.
 
real8madrid
 
1
20 mei 2022 om 18:15
Ik vond hem echt geweldig in de Ligue 1. Een van de betere defensieve middenvelders in Europa dat laatste seizoen imo. Schrok dus ook van het gebrek aan belangstelling. Sinds hij naar PSV trok een beetje uit het oog verloren maar ik hoop dat hij deze zomer een mooie stap maakt. Ik zie hem absoluut in de top eindigen als hij zijn belofte kan inlossen.
 
Raubaht
 
0
20 mei 2022 om 18:23
37 miljoen... Dat is een mooi bedrag voor PSV, in 2 jaar tijd zijn aankoopbedrag 4-voudig terugverdienen. Een vertrek zou wel een serieuze aderlating zijn voor PSV, deze man kan gerust een absolute sterkhouder genoemd worden die je niet zomaar opvangt. De Engelse competitie zal hem ook goed passen en ik denk dat die zich moeiteloos aanpast aan het niveau van Liverpool.
 
Mosta man
 
1
20 mei 2022 om 18:50
Waarom zou hij het niveau van Liverpool niet aankunnen. Is fysiek sterk, heeft loopvermogen en is voetballend enorm gegroeid. Heeft in de Afrika Cup ook een sterke indruk achtergelaten en daar speelde geen koekenbakkers, ook veelal spelers van Afrikaanse landen die actief zijn in de PL. Mahrez heeft in de Afrika Cup geen knikker geraakt en speelt toch bij de Oh zo grote Man City. Ik zie Sangare zeker wel slagen bij Liverpool of andere grootmacht.
 
GL
 
0
20 mei 2022 om 19:01
Zelfs toen er nog veel kritiek was op zijn voetballende vermogen vond ik het al erg overdreven. Legde wel wat risico in het spel, maar eigenlijk vond hij ook toen al meestal een oplossing vooruit. Analisten praten elkaar maar een beetje na en willen grappig zijn met teksten als "sangare moet je de bal niet geven". Ik wil hem wel eens in een topteam zien.
 
WhyNotJazz
 
0
21 mei 2022 om 09:58
Ik heb een beetje een Dumfries gevoel bij Sangare en denk dat hij enorm wordt onderschat. Ook bij Dumfries dacht bijna iedereen bij iedere stap dat het te hoog gegrepen was en die doet het toch goed in Italie.