Johan Derksen: 'Alles is vervelend aan die man, vooral zijn hoofd'
Zaterdag, 29 mei 2021 om 23:47

Thomas Tuchel slaagde er zaterdagavond in om met Chelsea de Champions League te winnen, maar de Duitse manager kan op weinig positieve kritiek rekenen van Johan Derksen. De analist van SBS 6 stoort zich mateloos aan het theatrale gedrag van Tuchel. "Ik vind dat zó'n vervelende man", zegt Derksen na afloop van de door Chelsea gewonnen finale tegen Manchester City (0-1).

"Alles is vervelend aan die man, vooral zijn hoofd ook", vervolgt Derksen. "Ik heb dat zelf ook. Ik weet zelf hoe je daaronder lijdt, maar hij heeft dat ook", knipoogt hij. "Ook dat opzwepen van het publiek... Och, kijk nou: gaat hij de beker kussen... Ze moeten die beker over zijn oren trekken. Het is toch amateurtoneel: kijk mij eens betrokken zijn." Wim Kieft begrijpt wat Derksen bedoelt, maar heeft ook positieve woorden over de Duitser. "Hij heeft er wel een team van gemaakt, want onder Frank Lampard was het helemaal niks", zegt Kieft.

Hakim Ziyech bleef tijdens de Champions League-finale de hele wedstrijd op de bank. Derksen reageert dan ook op Kieft met: "Ik weet niet of Ziyech hem ook een goede coach vindt", aldus Derksen, die vervolgens beelden te zien krijgt van een uitbundige Ziyech bij de prijsuitreiking. "Maar Ziyech kan in zijn hart nooit vrolijk zijn. Die jongen is veel te trots om op de bank te zitten. En lijdzaam toezien hoe er vijf invallers inkomen, en hij niet. Dan heb je dus geen enkel vooruitzicht voor het nieuwe seizoen. Deze trainer houdt niet van dit type speler. Ik zou als Ziyech dan liever bij een West Ham United of Brighton & Hove Albion gaan spelen, waar hij een basisplaats heeft, en dan maar wat salaris inleveren."

Marco van Basten komt bij Ziggo Sport tot een vergelijkbare conclusie als Derksen. "Het zal moeilijk voor hem worden om zich in dit systeem te spelen", zegt Van Basten. "De rol die hij bij Ajax vervulde was compleet anders. Deze middenvelders hebben hele andere opdrachten. Jorginho en N'Golo Kanté zijn echt controlerende, slopende middenvelders, terwijl er daarvoor eigenlijk een diepe spits en twee halve spitsen staan. Die twee (Mason Mount en Kai Havertz, red) bewegen continu van links naar rechts. Hoewel Ziyech dat ook wel zou kunnen, is dat niet waar zijn kracht ligt."

Meer nieuws
   
23:30
23:30
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
1
   
23:11
23:11
Racistisch gedrag richting Nico Williams smet op belangrijke zege Atlético
0
   
23:06
23:06
Chelsea vecht zich knap terug tegen Villa, maar vergeet zichzelf te belonen
6
   
23:02
23:02
Paris Saint-Germain poetst 1-3 achterstand weg en is officieus kampioen
10
   
21:47
21:47
Liverpool gebruikt Slot om af te stappen van traditionele Britse clubstructuur
28
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (69)

 
ModricMagic
 
147
29 mei 2021 om 23:50
Je kan zeggen wat je wil over die Tuchel maar die heeft een wereldprestatie geleverd met dit Chelsea. Op papier niet eens zulke bijzondere namen maar wat die Tuchel flikt is echt een wereldprestatie. Verdedigend ijzersterk dat zelfs City amper Mendy heeft getest. En daarnaast Simeone, Zidane en Guardiola tactisch volledig overklast. Chapeau en tactisch de beste op dit moment naar mijn mening. Het verschil tussen Lampard en Tuchel is dag en nacht.
 
Zermatt_Person
 
22
29 mei 2021 om 23:59
Precies. Daarom snap ik de kritiek op Pep niet zo. Het is eerder dat Tuchel heel goed is dan Guardiola heel slecht. Tuchel is misschien wel Klopp en Guardiola voorbij gestreefd als beste coach op aarde. Tuchel won namelijk ook al van Klopp eind februari. Als Tuchel nu nog een spits als Haaland of Kane haalt en Pau Torres of Bastoni als linksbenige centrale verdediger, is dit Chelsea echt onverslaanbaar en zelf beter dan Bayern en City. Vooral Bastoni kan echt een fantastische buitenkansje zijn, omdat Inter geld nodig heeft en dus moet verkopen. Bastoni kan bovendien met drie centraal achterin spelen en twee centraal achterin.
 
Fusionizing
 
95
30 mei 2021 om 00:16
De kritiek op Pep heeft voornamelijk te maken met het feit dat hij simpelweg meer kwaliteit had met zijn selectie, en toch verliest, en het feit dat hij opnieuw probeerde te experimenteren (geen cvm opstellen, opeens uit het niets sterling opstellen na 3 maanden dat niet te hebben gedaan, aguero/jesus niet opstellen dus geen echte spits)
 
LukaModric.10
 
84
30 mei 2021 om 00:23
Je hoeft Pep niet te verdedigen jongen. Pep heeft weer gefaald zoals hij heel vaak doet in de CL. In je belangerijkste wedstrijd van het seizoen kiest hij er voor om zonder een verdedigende middenvelder te spelen. Chelsea heeft daar gebruik van gemaakt en vervolgens de wedstrijd dood gespeeld.
 
Silvacity
 
4
30 mei 2021 om 02:16
Guardiola: Gundogan was de verdedigende middenvelder. Hij vond hem goed spelen. Al zal het verdedigend op het middenveld er beter uit hebben gezien met Fernandinho of Rodri Het probleem is dat City, ondanks de aanvallende opstelling, weinig kansen heeft gecreeerd tegen Chelsea. Dat is eigenlijk het hele seizoen al een groot probleem. En dan moet je dat net tegen Chelsea hebben die echt een ijzersterke defensieve tactiek hebben en geweldig hebben gespeeld
 
Makallelele
 
29
30 mei 2021 om 03:56
Ja hoor Zermatt, nu is Chelsea opeens zo ongeveer de beste club op aarde en Tuchel de beste coach. Excuses om te verbloemen dat Guardiola wederom Europees gefaald heeft. Met zo`n selectie had hij minstens eens de Champions League moeten winnen. Maar nee, het ligt nooit aan Pep.
 
Master D
 
23
30 mei 2021 om 07:52
@zermatt wat lachwekkend dat je de kritiek op Pep niet snapt die wederom de CL niet wint en zich wederom in de nesten heeft gewerkt in een beslissende wedstrijd omdat hij tactisch ging lopen klootviolen. Tuchel beste coach op aarde omdat hij van Klopp won en nu van Pep. Dan is de trainer van Brighton nog beter. Die won in die periode ook van Klopp en recent van Pep, terwijl met minder materiaal ook gelijkgespeeld werd tegen Tuchel. Onverslaanbaar? Daarom verloor Tuchel de laatste speelronde van Aston Villa waardoor hij bijna een CL-plek verloor. Daar had hij Spurs voor nodig om die alsnog te pakken. Tuchel is zo onverslaanbaar dat hij de FA Cup finale verloor. Laten we de man niet groter maken dan hij is, alleen maar omdat hij een bus voor het doel kan parkeren zoals Mourinho in zijn beste dagen.
 
JK-Ajax
 
10
30 mei 2021 om 08:30
Begint wel wat sneu te worden Zermatt, Pep heeft wederom in de CL tactisch gefaald en verkeerde keuzes gemaakt en daarmee Tuche in de kaart gespeeld. Geef gewoon eens toe dat het, volgens jou, genie wederom niet geleverd heeft in de CL met wederom een slechte opstelling. Maar nu ineens is Tichel de beste coach ter wereld, na de uitschakeling van PSG was je mening nog wat anders, het kan verkeren bij jou.
 
Sirius
 
1
30 mei 2021 om 16:00
Guardiola is natuurlijk niet heel slecht of iets dergelijks, maar hij maakt in de Champions League wel structureel domme fouten op het moment supreme. Waar dat aan ligt, ik weet het niet. Hij krijgt alle lof voor de successen, dus dan mag er ook kritiek zijn als er fouten gemaakt worden.
 
Moyashi
 
19
30 mei 2021 om 00:14
Inderdaad, vooral als je kijkt naar de CL prestaties van dit City gedurende campagne. Ze hebben van iedereen erg overtuigend gewonnen vond ik. incasseren in totaal 5 doelpunten en maakten gemiddeld 2 per wedstrijd en toch nog verloren van Tuchel's tactiek. Wat ik vooral mooi vind is hoe grote middelvinger dit richting PSG welniet is van Tuchel. Daar ontslagen worden om vervolgens binnen notime de CL te winnen en laat het net even tegen de team zijn die PSG in de halve finale uitschakelt lol.
 
Barca--070
 
172
29 mei 2021 om 23:51
Krijgen we dit weer. Nederlanders zijn zo moeilijk met mensen die ‘anders’ zijn het is echt niet te geloven soms. Alles is maar theatraal en aanstellerig en overdreven.
 
 
104
29 mei 2021 om 23:55
Dat we er af en toe in doorslaan prima, maar die Tuchel is ook wel echt theatraal, aanstellerig en overdreven. En echt niemand trapt in de 5 haren die over dat kale hoofd zitten gekamd.
 
PSV.1913
 
113
29 mei 2021 om 23:57
Krijgen we dit weer. Iedereen over een kam scheren.
 
salaaf
 
57
29 mei 2021 om 23:58
Dat komt omdat nederlanders zelf heel nuchter zijn. Als iemand dan veel emotie toont valt het vaker verkeerd. Wat ik zeg is natuurlijk wel iedereen over een kam scheren. Ik kom zelf uit een ander land en wat mij met name bij nederlanders op is gevallen is dat ze vrij nuchter zijn in hun blijheid enzo. Behalve bij carnaval
 
Jackiemilburn
 
14
30 mei 2021 om 00:19
Tenzij het om duikende, jankende en kaart vragende Spanjaarden gaat want naja het voetbal is best wel leuk om naar te kijken. Koekoek koekoe
 
AcKaka
 
6
30 mei 2021 om 00:42
In de jaren dat ik op VZ zit genoeg kritiek daarop gezien? Zeker op een Busquets bijv.
 
Metternich
 
2
30 mei 2021 om 11:50
Ik verbaas me juist dat ik steeds lees dat mensen zich zo ergeren aan Tuchel, vind hem juist supersympahiek overkomen altijd.
 
ben030
 
66
29 mei 2021 om 23:52
Ik ben zelf een Chelsea supporter en blij met de winst van de cl natuurlijk maar eerlijk is eerlijk ik vind tuchel ondanks deze winst ook ongelofelijk irritant/vervelend
 
EdKonijn
 
29
30 mei 2021 om 00:00
Hij heeft inderdaad een vervelend hoofd, ik kan er ook niets aan doen.
 
FcGrun050
 
39
30 mei 2021 om 00:29
Wel grappig, is weer zo typisch Nederlands. Britten zijn lovend over hem, en letten niet op dit soort randzaken (e.g., uitstraling). Als je zijn interviews hoort en ziet, dan is het echt een nuchtere gozert en zijn menig analist (ferdinand, Neville, etc.) en supporters van andere clubs in Engeland allemaal gewoon positief over zijn inbreng.
 
EdKonijn
 
17
30 mei 2021 om 01:04
Niemand bestrijdt dat het een top-vakman is, maar kom op, hij heeft een vervelende kop! Beetje hetzelfde als bij van Gaal, niemand vindt hem een slechte trainer maar het is, laat ik het voorzichtig zeggen, een aparte man. En ik denk dat er ook in de UK genoeg mensen zo over denken over Tuchel.
 
FcGrun050
 
10
30 mei 2021 om 01:32
Hoezo een vervelende kop? Mourinho heeft toch ook een wijsneuzerig hoofd, en daar heb ik tot nu toe niemand over gehoord? Alleen op zijn gedrag wordt Mourinho door onder andere Keane op gewezen, maar dat lokte Mourinho zelf uit. Maar heb nooit een analist op de Bbc, Sky Sports, of BT Sports hierover gehoord. Alsjeblieft zeg, wat een onzin weer en waar we ook druk om maken zeg.
 
Marchello020
 
1
30 mei 2021 om 02:02
Als Schmidt met PSV gaat winnen vinden ze hem ook leuk
 
blink182
 
100
29 mei 2021 om 23:57
Wat een vreselijke man die Derksen toch. Dat mensen hem nog serieus nemen joh.
 
AFCfokke
 
20
30 mei 2021 om 06:18
Volgens mij is dat de grap; primair mensen die zich aan Derksen storen nemen hem te serieus.
 
Captain Marvel
 
29
29 mei 2021 om 23:57
Waar trouwens ik zo lekker op ga vanavond: al die spelers lekker met zn allen die beker kussen Haha dat is het meest gorre, maar wel meest corona proof wat je kan doen nu Xd ON Topic: vind zulke opmerkingen over iemands uiterlijk altijd onnodig.. vind Tuchel wel sympathiek. Vorig jaar was zn interview na zn verlies ook heel sportief!
 
YoeriCFC
 
44
29 mei 2021 om 23:57
Ik ben te emotioneel om hier nu nog geïrriteerd door te raken.. Over een jaartje zijn we van die Derksen af en dat jaar kan niet snel genoeg om zijn.. Tuchel levert een wereldprestatie vanavond met dit team! Onder onze beste managers lukte het niet en hij flikt het gewoon in zes maanden tijd. Ik vind ook vandaag weer dat we echt de betere waren en dat is allemaal dankzij Tuchel, hij heeft echt een Machine gecreëerd! Wauw, wat een team en wat een potentie!
 
Bartvan der Veen
 
57
29 mei 2021 om 23:58
Het is ook vervelend om naar Derksen te kijken
 
rinkhsv
 
11
30 mei 2021 om 06:44
Ziggo zend de wedstrijd ook uit, kijk je daar toch naar? Overigens zegt hij dat hij hetzelfde heeft als tuchel
 
DylanVan Herpen
 
25
29 mei 2021 om 23:58
Dat heet passie, iemand waar een eerste klas zeikerd als derksen nog noôit heeft gehoord. Moet natuurlijk vanavond weer zijn gram halen over een persoon die hem irriteert.
 
droadnagel
 
25
30 mei 2021 om 00:00
Kan niet wachten op de dag dat deze zuur pruim van het podium verdwijnt en ergens achter de geraniums gaat zitten. Laat ieder mens in zijn waarde en geniet van wat deze persoon neerzet en begin dan niet over persoonlijke dingen.
 
jfit
 
6
30 mei 2021 om 00:02
Frank ook jouw hoofd is vervelend! Speel 5-3-2 en jouw elftal word ook vervelend... Dit is gewoon resultaat voetbal met een kwalitatief minder elftal als de grote concurrenten!
 
Primetime
 
17
30 mei 2021 om 00:03
Wat een dom gezeik van Derksen weer. Ik weet trouwens niet welke 5 spelers Derksen voor Chelsea heeft zien invallen trouwens. Ik heb er geen 5 gezien iig.
 
Joesto
 
17
30 mei 2021 om 00:09
Bij een groot voetballand als Nederland zit deze idioot als “analist” bij de grootste wedstrijd op de Europese velden. Gelukkig had Talpa de afgelopen tijd zelf al door dat je met deze idioten geen voor en nabeschouwing kunt doen, want die werd ingekort tot 5 min voor de aftrap in de vorige finale rondes. Johan is leuk in z’n eigen show, maar bij een CL finale verwacht je toch een beetje analisten met inhoud. Gelukkig kan Wim soms wel wat zinnigs vertellen.
 
Denn01
 
8
30 mei 2021 om 00:12
Ik mag altijd graag naar VI kijken maar ben aan de ene kant wel blij dat Derksen naar het volgende seizoen ermee stopt. Het begint nu allemaal een beetje hetzelfde te worden en de scherpte is ervan af. Herhaling van zetten. Derksen word oud en het wordt tijd voor vernieuwing. Hij is nog wel de enige die zegt wat hij denkt in de televisiewereld en ik vind het jammer dat verder niemand dat durft. Dat is wel iets wat ik zal missen. Dus in die zin hoop ik dat Derksen in zijn laatste jaar nog even wat gas geeft.
 
Beebo
 
13
30 mei 2021 om 05:50
Dan zitten er heel veel mannen op late senioren leeftijd op Voetbalzone en in dit topic. Beetje zeiken over het hoofd van Tuchel. Prima als men dat doet maar zet dan wel je eigen foto als avatar. Met de inhoud van het hoofd van Tuchel is heel weinig mis en daar gaat het uiteindelijk om. Briljante coach die ik dit succes van harte gun.
 
anfield YNWA
 
4
30 mei 2021 om 00:15
Ik heb het al een paar keer gezegd maar Tuchel vind zichzelf echt heel erg goed. Dat was al toen hij bij Dortmund binnen kwam. Klopp had de CL finale gehaald en 2 titels gepakt met Dortmund. Tuchel straalde in alles uit. Dat kan ik ook maar hij vertrok met de staart tussen zijn benen. Bij PSG straalde hij ook uit met deze grote sterren win ik de CL. Maar hij faalde.
 
Jackiemilburn
 
10
30 mei 2021 om 00:17
Volgens Arsenallz en menig andere Arsenal supporter is Tuchel een slechte manager. Dit werd meerdere benadrukt door hen na de gewonnen partij tegen Chelsea zo een kleine 3 weken geleden. Wat vindt VZ van de uitspraken van de Arsenal supporters? Waanzin? Of hebben zij snoeihard gelijk en is Champions League winnares Tuchel een waardeloze manager?
 
Emile Hesky G
 
15
30 mei 2021 om 00:33
Arsemallz moet je niet serieus nemen. Die is gefrustreerd door 15 jaar bagger bij Arsenal
 
ayCaramba
 
13
30 mei 2021 om 01:22
Arsenal supporters in meervoud alsof wij allemaal zo denken? Naar mijn mening hebben wij weinig te zeggen. Het was verrassend dat we wonnen van Chelsea maar iedereen kan zien dat Tuchel een top manager is, ik zou hem in a heartbeat inruilen met Arteta, al verslaat hij hem 10 keer.
 
Chefvoetbal
 
12
30 mei 2021 om 00:22
Het is natuurlijk ook een gigantische dorpsidioot. Dat zijn Guardiola, Klopp, Simeone en Conte ook. Buiten dat wel allemaal uitstekende trainers, maar ik heb zelf ook niks met dat geschreeuw en gedoe langs de lijn. Types als Zidane en Ancelotti kan ik veel beter hebben. Ik heb ook het idee dat dit een beetje een hype is van de laatste jaren. Het feit dat de succesvolle trainers van die gekkies langs de lijn zijn, inspireert de volgende generatie om hetzelfde te doen.
 
binny
 
5
30 mei 2021 om 00:35
Ik ken ook echt niemand die Tuchel fijn vind, het is natuurlijk een goede coach, dat vind hijzelf ook, maar het is inderdaad een vervelende man. Zelfs alle Chelsea fans die ik ken vinden het een rare snuiter.
 
ayCaramba
 
19
30 mei 2021 om 00:51
Haha dit is gwn pure haat man, waar heeft die man het over?? Ik heb werkelijk waar geen enkele andere media in Engeland of elders zo persoonlijk tekeer zien gaan tegen de persoon Tuchel of zijn uiterlijk, en waarom zouden ze ook? Wat een b*** gedrag man man. Je kan niks anders dan respect hebben voor Tuchel, Derksen heeft het niet eens in zich om constructieve kritiek leveren aan de man die sinds zijn komst Chelsea naar de top 4 bracht op ongekende wijze door in zijn eerste wedstrijden van Pep, Mourinho, Ancelotti en Klopp te winnen zonder tegendoelpunt en dit vrolijk verder deed in de CL tegen Simeone en Zidane. Pep heeft hem geen enkele keer weten te verslaan sinds zijn komst en ik durf best te beweren dat de punten indeling in de PL er anders uit had gezien als Tuchel eerder bij Chelsea was gestart. Ik zei het al voor de wedstrijd dat Chelsea favoriet is, mensen analyseren dingen niet zoals mij en gingen mee met de hype van Pep en City. Tuchel heeft mijn mening over hem hervormd en is naar mijn inziens manager van het seizoen, absolute legende. Te bedenken dat dit Chelsea van de 9de plek kon gaan naar een FA cup finale, Top four en CL winst is gwn niet normaal, tactische masterclasses en instant impact, gefeliciteerd Chelsea fans jullie hebben goud in handen!!
 
RM1335
 
9
30 mei 2021 om 01:07
Derksen die iemand vervelend noemt. Kettle, pot, black. Je moet je afvragen wie er meer om te kotsen is Derksen of De Vos. Er is enorm veel onkunde bij voetbalcommentaar van de lokale netwerken, en dat voor zo'n voetbalgek land, maar deze twee spannen de kroon. Alhoewel, ik kijk al jaren niet naar hen, maar als ik commentaren over hen lees dan komt de herinnering naar boven over hoe dom die twee zijn. Biologisch vrijwel niet te verklaren. Wetenschappers zullen zich flink achter de oren krabben wat dat betreft.
 
HakimZiyach22
 
3
30 mei 2021 om 01:10
Een beetje de moderne Mourinho is deze Tuchel, misschien met iets beter voetbal maar hij heeft een ploeg gebouwd waar niemand graag tegen speelt, zoals hij zelf in het begin al zijn. Vind hem langs de lijn een beetje een dwaas maar in interviews kan ik hem op zich wel luchten. Die spanning maakt hem een beetje een gek, doe mij maar een Zidane bijvoorbeeld. Maar enger dan Mourinho vind ik Tuchel zeker niet. Al vind ik het niet fijn om te zien hoe hij met Ziyech omgaat, maar dat is iets persoonlijks.
 
mcgregor
 
8
30 mei 2021 om 01:26
Zijn er nog trainers op de wereld waar hij geen hekel aan heeft natuurlijk op Dick advocaat na ? Guardiola,Klopp , Mourinho , ten hag, Smidth, Simeone , tuchel etc etc ... Kom op Johan elke trainer heeft zijn eigen style en presenteert zich zelf op zijn manier.
 
Teesboer
 
0
30 mei 2021 om 07:15
Het is inderdaad een vrij irritante man in zijn doen en laten langs de zijlijn. Hij wint wel met een club die ternauwernood 4e wordt in de PL, de CL. Dat is wel erg knap, hij heeft er een echte machine van gemaakt. Ik ben verre van fan van het voetbal dat ze spelen, maar het is wel effectief gebleken.
 
PSVeindje
 
10
30 mei 2021 om 07:29
Derksen is een type man die zou zeggen 'dat het niet uitmaakt hoe iemand eruit ziet als hij maar presteert', maar vervolgens wel iemand daarop afrekent als hij goed presteert maar niet in het straatje van Derksen past.
 
Savano
 
3
30 mei 2021 om 08:21
@PSVEindje inderdaad LOL ... Zoveel tegenstrijdige uitspraken van hem wat dus aangeeft dat ie maar wat roept en soms wat roept om te kunnen laten zien van; kijk mij eens opstandig zijn of een onpopulaire mening hebben. En drie keer raden veel kijkers trappen erin: 'ja Johan durft tenminste wel te zeggen waar het op staat`. Als je het boek topshow leest bevestigen ze zelfs dat elk van ze een rol (act) heeft. Wilfried (stoker) René (lolbroek) en Johan (nors en afkrakend). Een en al poppenkast wat jammer is want in de beginjaren bij RTL was het wel top en keek ik trouw. Toen voetbal inhoudelijk en humor ... Nu vi boulevard met azijn gooien om maar schokken te zijn.
 
skopmang
 
3
30 mei 2021 om 07:31
Deze muppets derksen en kieft twee oude mannen die nog leven in de tijd dat er met een veterbal werd gespeeld ,een tijd dat de snelste wedstrijd van toen nu nog te traag zou zijn ,en een rokende coach slapend aan de zijlijn stond Deze clowns hebben weer eens getoond niet over voetbal te kunnen praten. Dus gaan ze op de man spelen Ze kunnen liever voor Story,of Libelle gaan werken .Of is het om dat de troetelkinderen Vande beek(bank) en De jong totaal Niks hebben gewonnen
 
Bossie
 
2
30 mei 2021 om 08:44
Leuk dat het analist het over het uiterlijk heeft van een coach. Ik zou me als analist van een voetbal wedstrijd meer bezig houden met het spel en de tactiek . Dat over het gedrag en uiterlijk zou ik aan een andere show over laten .
 
Boris19
 
1
30 mei 2021 om 09:00
Als we het dan toch over theatrale aanstellerij hebben. Ik heb me naast Tuchel ook aan die Silva geergert. Alsof de finale om hem draait. Lekker met een shirtje over je hoofd gaan zitten, terwijl je team een finale speelt. Zelfs na de 1-0 zag ik hem dat nog doen. Lekker vooral met zichzelf bezig.
 
AK1905
 
1
30 mei 2021 om 09:03
Wat had die Tuchel dan moeten doen? Iedereen naar de kleedkamer roepen voor de bespreking van het aankomend WK voor clubteams? Ik snap ook niet wat voor vreemde instelling je als mens moet hebben om iemand die van blijdschap triomfeert `theatraal` te moeten vinden. De beste meneer is het jaar daarvoor de Chamions League op een haar na misgelopen. Mag hij even blij zijn? Johan en andere VZ-leden moeten leren om zich een keer te verplaatsen in andermans schoenen. Verdraagzaamheid is echt een onmogelijk begrip deze dagen, vooral in Nederland.
 
WQSMilan
 
0
30 mei 2021 om 10:11
De echte vraag is toch wel wie irritanter is. Is dat Tuchel of Pep? Want beide acteren toch de hele tijd langs de lijn.