Jorrit Hendrix hakt knoop door en tekent nog deze week bij Feyenoord
Dinsdag, 25 januari 2022 om 18:25

Weinig lijkt de tussentijdse overgang van Jorrit Hendrix naar Feyenoord nog in de weg te staan. Het Algemeen Dagblad meldt dinsdag namelijk dat de 26-jarige middenvelder nog deze week zal tekenen bij de club uit Rotterdam. Hendrix verblijft momenteel nog in Dubai, waar Spartak Moskou een winters trainingskamp heeft belegd. Feyenoord gaat de voormalig PSV'er voor anderhalf jaar huren en er is door technisch directeur Frank Arnesen tevens een koopoptie bedongen.

Het is echter niet bekend welke transferbedrag aan de koopoptie is verbonden. Het aan Feyenoord Transfermarkt gelieerde 1908 meldde zondag al dat de verhuurperiode van Hendrix anderhalf jaar zou beslaan. De centrale middenvelder, die in Rusland vastligt tot medio 2024, wordt door trainer Arne Slot gezien als breedteversterking. Hij zou ook in de verdediging kunnen worden gebruikt, mocht die noodzaak bij Feyenoord er zijn.

Feyenoord werkt aan komst van Jorrit Hendrix: huur met optie tot koop

De middenvelder werd zondag voor het eerst gelinkt aan Feyenoord.Lees artikel

Slot liet na de door Feyenoord met 1-4 gewonnen uitwedstrijd tegen NEC van zondag optekenen dat hij nog een defensieve middenvelder aan zijn selectie wil toevoegen in de winterse transferwindow. "We hebben voor de positie verdedigend op het middenveld eigenlijk maar één speler die dat kan en dat is Fredrik Aursnes", zei Slot. De afgelopen tijd werd Riechedly Bazoer nadrukkelijk in verband gebracht met Feyenoord. Slot rekent er echter niet meer op dat er nog een akkoord zal worden bereikt met Vitesse. Joey Veerman was ook enige tijd in beeld, maar hij koos ervoor om sc Heerenveen in te ruilen voor PSV. De komst van Sevilla-middenvelder Nemanja Gudelj bleek financieel gezien onhaalbaar te zijn.

Hendrix, enkelvoudig Oranje-international, verruilde PSV een jaar geleden voor Spartak Moskou. Tot dusver slaagde Hendrix er nog niet in om bij de huidige nummer negen van Rusland een vaste basisplaats te veroveren. Hendrix speelde tot dusver 684 minuten voor Spartak Moskou, verspreid over 22 wedstrijden en waarin hij geen doelpunten of assists leverde. Ondanks dat zijn contract nog doorloopt tot medio 2024, mag de middenvelder nu dus tussentijds vertrekken. Mocht Hendrix daadwerkelijk bij Feyenoord tekenen, dan is hij na Patrik Wälemark en Cole Bassett de derde winteraanwinst.

Meer nieuws
   
10:36
10:36
Gehele Italiaanse top staat in de rij voor Nederlander: 'Een groot kampioen'
6
   
10:17
10:17
Journalist doet opmerkelijke bewering: 'Marino Pusic kleineerde Mats Wieffer'
18
   
09:49
09:49
'Barcelona denkt aan Nederlander in zoektocht naar aanvallende middenvelder'
12
   
09:30
09:30
Kassa Feyenoord en PSV rinkelt: alles wat je moet weten van het nieuwe CL-format
15
   
09:27
09:27
'Ajax kijkt rond in LaLiga en hoopt op komst van Williot Swedberg'
16
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (100)

 
assiee96
 
33
25 januari 2022 om 18:48
Misschien heeft Drenthe nog een goeie kapper voor hem in Rusland.
 
 
7
25 januari 2022 om 19:19
Inderdaad! Hij leek wel kaal in mijn optiek toen hij nog bij PSV speelde. Wellicht implantaten gehad hAha
 
UitNistelrooy
 
20
25 januari 2022 om 20:24
Klopt, in Turkije. heeft ie ook vrij open op zijn socials gemeld (waarschijnlijk tegen een leuke vergoeding)
 
XAJAcfa
 
1
26 januari 2022 om 11:38
Blij dat Hendrikx door Feyenoord wordt aangetrokken, hij doet het altijd desastreus tegen Ajax :-) na vertrek van Van Beek had Feyenoord niet meer een type speler wat de tegenstander sterker maakt dus dat is klasse aanvulling van de selectie.
 
stpn84
 
12
25 januari 2022 om 18:49
Misschien niet de aansprekende naam die je graag ziet bij een transfer, maar laat me graag verrassen. Wie weet is hij dit seizoen gewoon van waarde voor Feyenoord, we gaan het zien.
 
jajoh89
 
27
25 januari 2022 om 18:51
Heeft het bij PSV in zijn taak prima gedaan op het middenveld. Goeie toevoeging van Arnesen. Ook in de winter is die man scherp. Zou toch gaan voor Danilo ook als die transfervrij is.
 
XAJAcfa
 
0
26 januari 2022 om 11:39
Schijnt dat Arnesen ook nog geinformeerd had of de Kromme nog interesse had. Na afzeggingen van Veerman, Bazoer en de Kromme bleef Jorit over.
 
Japie_Krekel
 
20
25 januari 2022 om 19:01
Hij speelt een stuk zelfverzekerder sinds zijn haarimplantatie
 
GluubsterTJ
 
6
25 januari 2022 om 19:11
@Japie: dan ga ik het ook maar eens overwegen! Hendrik vond ik altijd een grijze muis die mee ging in het niveau van de ploeg. Zowel positief als negatief. Of dit is wat we nodig hebben, k weet het niet, laat mij graag verrassen. Grote pre is zijn multi-inzetbaarheid natuurlijk.
 
Japie_Krekel
 
8
25 januari 2022 om 19:15
Niks mis mee ?? Ik denk dat Hendrix best nuttig kan zijn in het onderscheppen van de bal maar met de bal aan de voet is het niet best. Ik hoop daarom dat het idd voor de breedte is en niet dat hij straks opeens in de basis staat
 
Bobiku29
 
3
25 januari 2022 om 19:43
Slot roemde Til om zijn vermogen om spelers van de bal te lopen. Ik denk dat hij die kwaliteit (weliswaar op een andere positie) ook in Hendrix ziet, en eerder in Vilhena zag
 
DennisVanNamen
 
0
25 januari 2022 om 20:18
Japie_Krekel toen hij een keer een paar wedstrijden achter elkaar de kans kreeg was tie goed hoor,alleen te lief en uit de jeugd tussen al die aankopen steeds,dan weet je al wie de dupe word. Vertel mij maar eens een wedstrijd dat hij Echt slecht was
 
Japie_Krekel
 
1
25 januari 2022 om 20:58
Ik vond Hendrix toen heel goed in dat CL seizoen onder Cocu maar daarna vond ik het een pak minder. Vooral toen hij en Rosario op het middenveld stonden bij PSV vond ik het povertjes
 
273618
 
1
25 januari 2022 om 21:32
Ik was in z'n eerdere jaren altijd best onder de indruk van hem, maar heb wel het gevoel dat hij daarna redelijk stil stond in zijn ontwikkeling. Desalniettemin een solide back-up voor Aursnes (en Malacia is Senesi) als de nood aan de man is denk ik.
 
blaugrana11
 
11
25 januari 2022 om 19:26
Je laat je graag verassen? Kom op, dit kan toch niet. Wat een waardeloze aanwinst dit zeg. Heeft echt helemaal niets speciaals deze man. Was bij psv ook echt zwaar overbodig. Dit soort jongens moet feyenoord echt niet meer halen. Heb je echt helemaal niks aan. Kan je toch 10 keer beter iemand uit de jeugd doorschuiven? Besef dat jong ajax en jong psv echt 6 keer zo goeie middenvelders heeft lopen als Jorrit hendrix
 
 
Bobiku29
 
15
25 januari 2022 om 19:45
Jong PSV heeft middenvelders lopen die zes keer zo goed zijn als de middenvelder die in de basis stond toen ze kampioen werden?
 
blaugrana11
 
1
25 januari 2022 om 19:57
Taylor, regeer, fitz jim. PSV kan ik ff niet op namen komen maar hebben een erg talentvolle ploeg dit jaar.
 
Joostv97
 
8
25 januari 2022 om 20:11
Vorig seizoen toen hendrix er nog zat was er echt geen jong psv speler die zomaar even verkozen werd boven hendrix en maakte hij toch bijna altijd minuten en nu lopen er ineens, 1 jaar later, allemaal middenvelders rond bij jong psv die 6 keer beter zijn dan hendrix? Wat een onzin man.
 
273618
 
3
25 januari 2022 om 21:34
Nou is het natuurlijk altijd makkelijk een totaal ongefundeerde stelling te droppen als die objectief is, want daarmee ook niet te weerleggen, maar ik hoop dat je zelf ook wel inziet dat dit onzin is.
 
Mr_knowledge
 
6
25 januari 2022 om 19:30
Na zoveel goede aankopen kom je nu weer echt bij middelmaat terecht. Wat moet je in hemelsnaam met deze jongen? Je speelt waarschijnlijk met Kokcu en Aursnes op middenveld. Dan heb je nog Toornstra en de gehuurde Amerikaan. Zelfs voor de breedte is dit geen versterking. Had dan een jeugdspeler erbij gehaald.
 
MGMV
 
3
25 januari 2022 om 19:34
En welke jeugdspeler moet dat worden?
 
Kowalski
 
5
25 januari 2022 om 19:53
Hartjes?
 
Suc6Magnet
 
0
25 januari 2022 om 21:48
Mag toch aannemen dat Feyenoord inmiddels wel voldoende vertrouwen in Arnesen maar vooral in Slot heeft dat als Hartjes maar enigszins goed genoeg zou zijn, dat Slot hem er echt wel bij genomen had. En dus is dit voor de breedte prima. Met een optie tot koop houden ze bovendien Hendrikx gemotiveerd. En als het niet goed genoeg is stuur je hem na een half jaar terug.
 
Bananana
 
3
25 januari 2022 om 21:50
Hartjes moet nog veel groeien. Heeft de body gewoon echt nog niet op het moment. Hij is een heel leuke speler om te zien spelen, maar voor de Eredivisie is hij helaas nog te tenger. Kan daardoor simpelweg geen fysieke duels winnen, wat je van een speler op 6 wel wilt in Slot's spel. Ik zie Hartjes heel graag doorbreken, maar nu is nog niet het moment voor hem helaas.
 
RomBomCu
 
52
25 januari 2022 om 18:49
Nou van Veerman naar Bazoer naar Vilhena naar Gudelj om dan uiteindelijk bij 13 in een dozijn voetballer zoals Hendrix uit te komen. Verder is het natuurlijk wel een speler die goed zal scoren bij het legioen, van hard werken is Jorrit namelijk niet vies.
 
Goalski
 
5
25 januari 2022 om 18:56
Voor een half jaartje als back up prima, nuttige speler, wanneer die niet veel kost is het gewoon een degelijke aanwinst.
 
MeMyselfAndI
 
3
25 januari 2022 om 19:31
Was het maar voor een half jaartje. We gaan hem gewoon voor anderhalf jaar huren. Dit is echt een transfer waar ik zo enorm pissig van kan worden. Zelfs van Geel had deze transfer niet durven maken. Arnesen is zo lekker bezig en dan komen we ineens bij deze gozer uit. Haal dan gewoon helemaal niemand of haal AEB terug van RKC. Hopelijk gaat deze transfer op de een of andere manier niet door want dit hoeft van mij echt niet.
 
MGMV
 
4
25 januari 2022 om 19:35
In plaats van anderhalf is het 'gewoon' een half jaar.
 
Suc6Magnet
 
1
25 januari 2022 om 21:52
In de tekst staat 1,5 jaar. Maar dan nog, ook een speler die je 1,5 jaar huurt kan je na een half jaar terugsturen als het niet functioneert. En het is in ieder geval iemand die het klappen van de zweep kent en waarvan Aursnes ook weet dat het een ervaren speler is. Dus dat zet Aursnes ook meteen weer op scherp.
 
XAJAcfa
 
0
26 januari 2022 om 21:27
Je zegt Arnesen is prima bezig maar denk vooral dat het slot is. De aankopen van Arnesen zijn niet heel geweldig, vergeet niet dat de beste speler van Feyenoord (nu een mindere fase) Senesi al gehaald was door Sjaak Troost. Als je dan kijkt wat Arnesen heeft gehaald zijn er enkele spelers bij die prima zijn voor het niveau van Feyenoord zoals Linssen
 
memphisdepay
 
13
25 januari 2022 om 18:57
Tja je moet iets als je geen budget hebt. Als Hendrix zijn PSV vorm terugkrijgt van destijds onder Cocu dan kan ik jou wel vertellen dat hij een versterking is. Denk niet dat er dan veel middenvelders rondlopen die verdedigend sterker zijn. Heb ook vrij weinig klachten gehoord destijds in die periode, niemand maakte zich druk als hij met Propper/v Ginkel en Guardado op het middenveld stond.
 
Japie_Krekel
 
6
25 januari 2022 om 19:00
Een extra ballenjongen is altijd handig op de training
 
SCIREA1897
 
5
25 januari 2022 om 19:02
Waarom is dat handig?
 
houtapp
 
12
25 januari 2022 om 19:05
Ach Japie bij de transfer van Linssen werd ook geroepen dat hij er niks van kon. Nu is hij een van de leidende figuren binnen de selectie van Feyenoord en daarnaast scoort hij zijn goals. Dus her roepen dat Hendrikx er niks van kan neem ik niet serieus.
 
Japie_Krekel
 
2
25 januari 2022 om 19:08
Dan hoeven de spelers zelf niet meer achter de bal aan te rennen als er een die bal een beetje ver weg schiet
 
Japie_Krekel
 
2
25 januari 2022 om 19:11
Ik zeg niet dat hij er niks van kan maar dit zijn het type spelers waar ik als voetballiefhebber niet vrolijk van wordt. Hendrix kan mensen goed voor de voeten lopen maar dat is ook echt het enige wat hij kan. Ik zie liever iemand die ook wat met een bal kan
 
Guido96
 
0
25 januari 2022 om 20:22
Linssen kan nog steeds niet zoveel. Meeste goals zijn meer geluk dan wijsheid. Heel erg afhankelijk.
 
Japie_Krekel
 
0
25 januari 2022 om 21:00
Klopt. Linssen brengt meer dan ik van hem had verwacht en complimenten daarvoor, maar het is aan de andere kant ook weer niet voor niks dat reservespits Dessers zo vaak punten voor ons heeft binnengehaald in de slotfase
 
MGMV
 
21
25 januari 2022 om 19:03
Ah, kunnen we 'hard werken' weer afstrepen.
 
NJfromVOL
 
3
25 januari 2022 om 20:10
Psv'ers die menen te weten hoe Feyenoord supporters denken. Ik zou zeggen: 'check je assumpties'
 
RomBomCu
 
6
25 januari 2022 om 20:21
Door dit harde werken was Hendrix ook gewoon een leuke speler voor PSV publiek hoor. Kwalitief kwam hij natuurlijk tekort voor PSV, dat zag iedereen maar hij was nog wel geliefd onder de fans omdat je zag dat hij altijd 110% gaf en natuurlijk een kind van de club was. Feyenoord en Rotterdam zijn natuurlijk wel enorm verbonden aan het heerlijke gezegde "niet lullen maar poetsen" en werden/worden spelers zoals Toornstra en immers ook erg gewaardeerd terwijl dit niet de meest verfijnde voetballers zijn/waren. Leuke gozer voor Feyenoord maar kwalitief kan hij niet zoveel leveren maar met een lege portemonnee kom je natuurlijk bij dit soort spelers uit.
 
Alsjemenou
 
1
25 januari 2022 om 22:44
Dacht altijd dat 100% het maximale is...
 
Japie_Krekel
 
4
25 januari 2022 om 19:17
Ik had Feyenoord dan liever die oud Excelsior speler van Bologna zien halen. Ik ben even zijn naam kwijt
 
MGMV
 
6
25 januari 2022 om 19:24
Da's Jerdy Schouten. Die speelt eigenlijk nooit meer bij Bologna.
 
Rochester
 
6
25 januari 2022 om 19:29
Jerdy Schouten, goede speler inderdaad. Deed het in de voorgaande seizoenen goed bij Excelsior maar de afgelopen seizoenen ook erg goed bij Bologna in de Serie A, maar heeft dit seizoen pas 2 wedstrijden gespeeld voor Bologna maar dat komt door blessureleed. Als hij fit is, is hij altijd vaste basisspeler bij Bologna en denk eerlijk gezegd niet dat hij haalbaar voor Feyenoord is zodra hij weer fit is. Is, zoals ik al schreef, gewoon vaste basisspeler en werd vorig seizoen maar ook afgelopen zomer genoemd bij o.a. Atalanta en Fiorentina en zelfs Napoli als ik mij niet vergis. Zal waarschijnlijk ook te duur zijn qua transfersom voor Feyenoord, aangezien dus o.a. Veerman, Bazoer en Gudelj niet kwamen wegens hoge transfersommen en Schouten sowieso minimaal 5 en misschien wel richting de 10 miljoen moet opleveren zodra hij weer fit is en gewoon weer basisspeler zal zijn.
 
Rochester
 
1
25 januari 2022 om 19:31
Is in de voorgaande seizoenen gewoon altijd basisspeler geweest, maar speelt dit seizoen bijna niks doordat hij al vanaf het begin van het seizoen te kampen heeft met blessureleed. Was volgens mij iets aan zijn knieën, maar is sinds zijn komst van Excelsior tot zijn blessureleed dit seizoen (waardoor hij dit seizoen pas 2 wedstrijden heeft gespeeld) altijd basisspeler geweest.
 
MGMV
 
2
25 januari 2022 om 19:38
@Rochester - Mijn fout in dat geval, zag dat z'n laatste blessure in 2018/2019 was. Voorgaande seizoenen inderdaad basisspeler.
 
Japie_Krekel
 
0
25 januari 2022 om 21:03
Schouten bedoelde ik inderdaad. Een goede jonge speler met veel potentie. Wie weet ligt daar volgend seizoen een kans voor ons
 
Goalski
 
0
25 januari 2022 om 21:41
Met alle respect is Hendrix toch wel een klasse beter dan die Schouten, nog altijd geen topper maar een nuttige aanwinst voor dit smalle elftal van Feyenoord.
 
Bobiku29
 
3
25 januari 2022 om 19:48
Dat 'hard werken' wordt ook een beetje overdreven. Het legioen wil ook gewoon goede voetballers zien. Aursnes heeft niet de uitstraling van een havenarbeider, maar kan goed voetballen. Daar is iedereen heel blij mee
 
Japie_Krekel
 
2
25 januari 2022 om 21:05
Ik kan me daar ook aan storen. Alsof we in Rotterdam allergisch zijn voor technische frivole spelers en alleen maar harde werkers willen zien. Die mythe is echt een eigen leven gaan leiden
 
El Fenomeno
 
4
25 januari 2022 om 20:30
Weer zo'n dooddoener, heel veel supporters hebben liever een voetballende, technische speler dan die beperkte spelers die zogenaamd hard werken.
 
273618
 
1
25 januari 2022 om 21:37
Hou op hoor met dat hard werken stigma, dat wil echt geen Feyenoorder meer horen. Maar Veerman en Bazoer waren als vervangers van respectievelijk Kökcu en Senesi bedoeld, en Hendrix is puur degene die er in komt als Aursnes niet meer verder kan.
 
Suc6Magnet
 
0
25 januari 2022 om 21:57
En toch blijf ik erbij dat je daar dan ook Toornstra voor zou kunnen gebruiken.
 
Bananana
 
2
25 januari 2022 om 23:06
Daar kan je zeker Toornstra voor gebruiken. Maar tot Bassett fit is, is Toornstra de enige stand-in voor alle 3 de middenvelders. Dat is simpelweg te smal voor een selectie.
 
Larsaah1
 
5
25 januari 2022 om 18:51
Vind t niet verkeerd voor een breedte aanwinst. Welkom Jorrit!
 
RZA_1987
 
22
25 januari 2022 om 18:51
Als je zo'n speler niet in je jeugdopleiding heb zitten kan je daarmee net zo goed stoppen. Wat een middelmaat.
 
jajoh89
 
14
25 januari 2022 om 18:53
Je wil natuurlijk ook ervaren speler waar de jongeren wat van kunnen opsteken door middel van coaching en gesprekken. Is een goed recept gebleken en denk dat Feyenoord hier goed aan doet.
 
AsRoma8
 
12
25 januari 2022 om 19:01
Een speler met meer dan 6 jaar ervaring hoogste niveau? Die ervaring is niet inwisselbaar door een puur talent.
 
Rochester
 
1
25 januari 2022 om 19:34
Voor de breedte opzicht niet verkeerd. Ben zelf geen Feyenoord-fan, maar lijkt mij voor de breedte gewoon prima en Feyenoord heeft volgens mij ook wel aangegeven dat hij geen vaste basisspeler zal worden. Misschien ook wel voordelig dat Hendrix niet alleen op het middenveld kan spelen, maar ook eventueel in de verdediging en dat is wel handig. Is net zo'n aankoop zoals Ajax met Klaiber deed. Is nu al lang geblesseerd en zal waarschijnlijk ook niet spelen dit seizoen, maar puur een beetje als opvulling voor de breedte gewoon oké.
 
Robodinho007
 
4
25 januari 2022 om 18:52
Ik hoop van harte dat dit alsnog afketst. Ik vind Hendrix echt een hele beperkte speler die niets aan Feyenoord toevoegt. Bovendien kan Toornstra prima als verdedigende middenvelder uit de voeten, dus er is wel degelijk een back-up voor Aursnes.
 
memphisdepay
 
13
25 januari 2022 om 18:55
Toornstra gaat nooit brengen wat Hendrix verdedigend kan brengen. Aan de bal is Toornstra zeker sterker, maar als je een slot op de deur wilt op je middenveld is Hendrix gewoon beter. Na de komst van van Bommel was het afgelopen met hem, maar daarvoor toch jaren een geode speler geweest.
 
MGMV
 
6
25 januari 2022 om 18:55
Ja maarja, Toornstra is ook de vervanger van Til of Kokcu. En Geertruida blijft ook maar schuiven, tot Pedersen (zoals afgelopen weekend) er ook ineens niet is. 2 blessures of afwezigen en je hebt plots niemand meer achter de hand.
 
Maugaza
 
9
25 januari 2022 om 18:52
Hij heeft wel een beetje een David Beckham 1998 kapseltje hè? Het is toch wennen Hendrix met haar, ben er jaloers op. ON Gaat hij van toegevoegde waarde zijn bij Feyenoord? Hendrix was in zijn periode bij PSV toch ook gewoon een matige voetballer?
 
RomBomCu
 
3
25 januari 2022 om 18:58
Hendrix was bij PSV ook al zeer matige selectie opvulling en was wel een favoriet van het publiek omdat hij altijd 110% gaf en een kind van de club was . Door dit zal hij wel in de smaak vallen bij het Legioen maar van zijn voetballende kwaliteiten hoef je niet teveel verwachten. Zeer benieuwd hoe deze zelf betitelde "Ras-PSV'er" het gaat doen in een Feyenoord shirtje.
 
barcaspectator
 
6
25 januari 2022 om 18:59
Eerder de huidige Jack Grealish wb kapsel
 
MGMV
 
16
25 januari 2022 om 18:53
Ach, prima. Het is/was duidelijk dat Slot (en/of Arnesen) er graag iemand bij wilde die voor - minimaal - het komende half jaar de selectie kon komen versterken in de breedte en het was blijkbaar belangrijk dat diegene de competitie al kent. Wat natuurlijk wel logisch is als het voor dit komende half jaar is. We hebben ons beschikbare potje (gelukkig) gestopt in Walemark en moest Arnesen dus vooral met een huurcontructie iemand binnen halen. Dan vind ik een hele nuttige kracht als Hendrix gewoon echt prima. Toornstra is zowat de enige vervanger achter zowel Aursnes, Kokcu én Til en wat extra ademruimte is top.
 
Maugaza
 
3
25 januari 2022 om 20:03
Uitstekende beredenering, lijkt mij waarom Hendrix is gehaald. Prima opvulling voor wanneer hij er daadwerkelijk moet staan.
 
vastrekuh22
 
2
25 januari 2022 om 18:55
Hendrix deed het in zijn psv tijd goed Bij Moskou wat uit het oog verloren Maar verwacht dat Hendrix zeker van waarde kan zijn voor dit Feyenoord
 
AS_Monaco_Fan
 
1
25 januari 2022 om 18:56
heb je niks aan, zou bij een keuken divisie team niet eens opvallen. je kan zeggen "dat is een kracht", maar dat is gewoon onzin. hij speelt inderdaad vaak de bal naar de juiste kleur, maar verder voegt hij helemaal niks toe. bij spartak was ook helemaal niks
 
Bossie
 
2
25 januari 2022 om 18:57
Een breedte versterking . Lijkt me wel ok. Het enige wat je van hem mag verwachten is dat hij de bal afpakt en die direct bij een mede-speler inleverd. Dat moet denk ik wel lukken, lijk me een vervelend mannetje om tegen te spelen , een kuitenbijter
 
itsTom
 
8
25 januari 2022 om 18:59
Mooi om Jorrit weer terug te zien in Nederland. Heb hem altijd wel gewaardeerd bij PSV. Mooie gozer ook! Harde werker en verzaakt nooit. Prima voor de breedte.
 
Baardgrasmus
 
5
25 januari 2022 om 19:06
Geen spectaculaire terugkeer, in tegenstelling tot zijn haar. Als Slot hen wil dan heb ik er wel vertrouwen in, plus de positie is matig bezet nu.
 
SCIREA1897
 
4
25 januari 2022 om 19:06
Was bij PSV altijd een prima speler, harde werker en kan echt wel een versterking zijn voor Feyenoord
 
Wessnijderin
 
2
25 januari 2022 om 19:06
Jorrit is een prima versterking. Voetballend niet de beste maar kan prima stofzuigen op het middenveld
 
tyuin
 
0
25 januari 2022 om 19:06
Tsja als het een breedte investering is snap ik niet waarom je bij Gudelj uitkomt. Als die al niet bij Ajax op de bank wil zitten waarom dan wel bij Feyenoord?
 
fiorenoord
 
2
25 januari 2022 om 19:07
Heel blij met deze huurdeal. Is gewoon een speler die heeft bewezen mee te kunnen in de ED. Je moet er niet aan denken dat je straks in belangrijke wedstrijden moet terugvallen op een jeugdspeler.
 
Arsenallz
 
1
25 januari 2022 om 19:32
Hendrix met haar ziet er heel onnatuurlijk uit. Ook direct van de lange lokken, heel bijzonder. Ik denk wel dat het een functionele speler is voor Feyenoord. In ieder geval goed om op de bank te hebben.
 
DennisVanNamen
 
0
25 januari 2022 om 20:14
Geen hoge hoed op van hem,wat ik me herinneren is dat deze jongen uit eigen jeugd nooit echt een eerlijke kans heb gehad,miss dat tie ze wilde haren nu kwijt is haha,was ff een grappie maar dat haar nu en toen hahaha
 
Guido96
 
0
25 januari 2022 om 20:20
Ik vind dit wel echt een sneer naar de jeugd. Heb je een mogelijkheid om eventueel een jeugdspeler door te schuiven, haal je Hendrix. Slot levert prima werk maar ik zie nog weinig jeugdspelers doorbreken....
 
marknr1
 
0
25 januari 2022 om 20:31
Ja er leken wat spelers door te stromen maar zijn nu 3 aankopen verder. En ja ik weet dat er 2 voor 1,5 jaar gehuurd zijn.
 
FCBogarde
 
0
25 januari 2022 om 20:35
Wat is dit nu voor een versterking? Voor wie gaat hij spelen? Aursnes ? Die doet het toch hartstikke goed. Als je hem als backup haalt, dan gaat er ergens iets niet goed. Zo'n modale voetballer, veelal reserve bij Psv en nu naar de achtergrond verdreven op de bank in Rusland. Ik had 'm eerder in Sittard of in Zwolle verwacht. Een speler die meer bezig is met zijn haar, is niet het toonbeeld van de onverzettelijke havenarbeider... Bazoer of Gudelj waren goede aankopen geweest, maar Hendrikx....
 
273618
 
3
25 januari 2022 om 21:44
Als je eerst het artikel eens leest kan je de helft van je verbazing alvast schrappen. En hij heeft een flinke bak CL- of andere topwedstrijden bij PSV gespeeld waar geen jeugdspeler wat dat betreft tegenop kan. Onverzettelijke havenarbeiders moeten lekker in de haven blijven, die hoeft niemand in de Kuip te zien hoor.
 
FCBogarde
 
0
26 januari 2022 om 09:21
Fijn dat jij zo tevreden bent met deze bankzitter. Veel plezier met Hendrikx. Zo ga je in ieder geval nooit om de prijzen spelen.
 
273618
 
1
26 januari 2022 om 12:35
Ik ben inderdaad best tevreden met een reservespeler van dit niveau voor specifiek desbetreffende positie. En ik zal je uit de droom helpen: er zijn misschien tien clubs ter wereld waar geen beperkte voetballers in de selectie zitten, en daar hoort geen Nederlandse club bij.
 
Drumsgoon
 
4
25 januari 2022 om 20:38
Tips: - Hij is niet ipv Veerman, of Bazoer. Hij is voor de breedte. Het geld is in Walemark gestopt. Vervanging van Kokcu komt pas als die verkocht is denk ik... - Vergelijking met Diemers is onzinnig, dat een 10 of wellicht een 8. Hendrix is een 6 en kan eventueel op CB. - Ervaring, ook met prijzen pakken, is nuttig. Enkel Milambo, Hartjes en Bassett als middenvelder 5,6,7 is nogal karig.
 
273618
 
3
25 januari 2022 om 21:46
Dank je wel, dit topic wordt echt een orgie van misvattingen inderdaad
 
janter
 
1
25 januari 2022 om 20:45
Hahaha Feyenoord het nest voor derderangs spelers. Echt jammer dat Feyenoord niet financieel stuk sterker is geworden in de afgelopen 10 jaren. Het blijft een club te vergelijken met brandjes blussen i.p.v. projectmatig te werk gaan naar een duurzame oplossing. Weet iemand hier wat nou het plan is van Feyenoord? Op financieel vlak bedoel ik / visie.
 
273618
 
4
25 januari 2022 om 21:47
Heb je een consultant als ontbijt gegeten of heb je zelf ook daadwerkelijk een idee bij wat je allemaal uitkraamt?
 
janter
 
0
25 januari 2022 om 23:21
Vertel me dan wat je wilt vertellen? Dit klinkt me allemaal te vaag. Dus vergeet je poëzie, maar zeg wat je zou willen zeggen .
 
273618
 
1
26 januari 2022 om 09:17
Grappig, iets met potten en ketels. Je gooit er namelijk een hoop holle frasen zonder samenhang uit. Maar om op je enige vraag in te gaan: er is wel degelijk een plan met Feyenoord, wat onder andere gestoeld is op één voetbal- en wedstrijdvisie vanaf de jongste jeugd tot het eerste om de doorstroom te optimaliseren, zsm instromen met een Jong team in de KKD om de stap van O21 naar eerste verder te verkleinen, gericht inkopen obv een spelsysteem, veel aandacht voor data-analyse en opleidingsmethodologie, en voornamelijk inzetten op aankopen die een potentiële waarde vertegenwoordigen, zoals neo-internationals van 'kleinere' landen. Waarvan er deze transferperiode twee zijn gehaald overigens.
 
cabinessence
 
3
25 januari 2022 om 20:54
Ik denk dat Feyenoord hier wel een goeie aan heeft. Eigenlijk is hij een speler volgens het ultieme Feyenoord-cliche: altijd hard werken, nooit zeuren, goeie stofzuiger, niet bang zijn om eens een schop te krijgen. Hij heeft bij PSV een mindere periode gehad, maar daar zaten ook pittige priveredenen achter. In verreweg de meeste wedstrijden was dit een speler die je er gewoon prima bij kon hebben. Aanvallend heb je weinig aan hem, maar afgezien daarvan heeft hij stiekem best veel van de kwaliteiten waarvoor Sangare nu de hemel in wordt geprezen.
 
fc moulijn
 
1
25 januari 2022 om 21:45
Voor de breedte denk ik nu een prima oplossing.
 
Bananana
 
1
25 januari 2022 om 22:00
Prima aanwinst voor de breedte. Heel leuk om technisch begaafde spelers als Bazoer of Veerman te willen, maar hoe lang zouden dat soort spelers (zeker Bazoer) tevreden zijn met roulatie of bankzitten? Dan heb je binnen de kortste keren of een Veerman die alleen maar moppert, of een Bazoer die stennis gaat schoppen. Buiten dat Hendrix best onderschat was als stabiele factor in PSV wordt hij ook met een heel duidelijk doel gehaald. Hij kan op meerdere posities invallen die momenteel heel dun bedekt zijn (6 en 8). En die breedte is gewoon nodig, want het geluk met blessure-arm blijven is een keer op. Toorsntra is momenteel de enige echte vervanger voor héél het middenveld. Eigen jeugd moet een kans krijgen, maar is er gewoon nog niet klaar voor. Hartjes kan fysieke duels nog niet aan in de Eredivise, en Milambo is 16. Heel gaaf om ze te zien spelen, maar daar kan je niet op bouwen momenteel. Die moeten nog groeien. Geen twijfel over mogelijk dat Bazoer en Veerman beter zijn dan Hendrix. Maar voor de breedte heb ik liever iemand die niet een probleem wordt als het niet lukt om zichzelf in de basis te spelen. Veerman is minder multi-inzetbaar, wat Slot graag wil. Bazoer is dat wel, maar of die genoegen zou nemen met minder dan een vaste basisplaats betwijfel ik ten zeerste.
 
Denn01
 
0
25 januari 2022 om 22:52
Ik vond hem samen met Rosario altijd de slechtste speler van PSV. Ik hoopte altijd dat hij basis zou staan. Veel plezier ermee Feyenoord.