Liverpool lijdt derde nederlaag op rij na nieuwe blunder van Alisson
Zaterdag, 13 februari 2021 om 15:22

Liverpool heeft zaterdagmiddag op bezoek bij Leicester City zijn derde nederlaag op rij geleden. De regerend kampioen van Engeland kwam halverwege de tweede helft dankzij Mohamed Salah nog op voorsprong in het King Power Stadium, maar zag die voorsprong in een tijdsbestek van zeven minuten als sneeuw voor de zon verdwijnen. Een nieuwe ketser van doelman Alisson Becker waardoor Jamie Vardy the Foxes op voorsprong kon zetten, leidde uiteindelijk een 3-1 nederlaag voor Liverpool in. Voor the Reds dreigt nu een vrije val op de ranglijst, aangezien Chelsea en West Ham United de huidige nummer vier van de Premier League in deze speelronde kunnen passeren én de achterstand op nummer twee Leicester oploopt naar zes punten.

Voorafgaand aan het bezoek aan Leicester, de nummer drie van de Premier League, had Liverpool twee wedstrijden op rij verloren, tegen Brighton & Hove Albion (0-1) en Manchester City (1-4). Waar the Reds lange tijd niet te verslaan waren in eigen stadion, presteerde de ploeg van manager Jürgen Klopp nu beter buitenshuis. In het King Power Stadium kon de derde uitzege op rij geboekt worden en een dergelijke reeks deed zich voor het laatst voor tussen november 2019 en februari 2020, toen er acht wedstrijden buitenshuis werden gewonnen. De van Preston North End overgekomen Ben Davies was daar overigens niet van de partij, omdat hij in de training in aanloop naar het duel geblesseerd was geraakt.

Meer: Sprookjeseinde raakt verder uit zicht voor Klopp na zeperd in Merseyside Derby | Zelfs Peter Bosz krijgt vraag over transferperikelen Arne Slot: ‘Laat mij...’

Met Georginio Wijnaldum in de basiself begon Liverpool sterk aan het duel. Salah dook als eerste op in het strafschopgebied na een afgemeten pass van Jordan Henderson, maar kon niet tot een schot komen. Aan de andere kant was de eerste mogelijkheid voor Jamie Vardy, die naast schoot. De beste mogelijkheid van de eerste helft kwam op naam van Roberto Firmino, toen hij na doorkoppen van Sadio Mané van dichtbij de bal voor het inschieten kreeg. Leicester-doelman Kasper Schmeichel voorkwam echter met een katachtige reflex een doelpunt van de Braziliaanse spits, die al eerder in de wedstrijd op de sluitpost stuitte.

In het restant van de eerste helft, waarin Liverpool overigens James Milner geblesseerd zag uitvallen, was Vardy tot drie keer toe dreigend voor Leicester: een kopbal bracht Alisson niet in de problemen, een schot (na al dan niet buitenspel te hebben gestaan) ging op de bovenkant van de lat en een inzet van binnen het strafschopgebied werd gekeerd. Na een gevaarlijke voorzet van James Maddison was de eerste echte kans van de tweede helft voor Trent Alexander-Arnold, die een vrije trap op de lat vuurde.

Met 67 minuten op de klok opende Liverpool de score. Leicester slaagde er niet in om de bal weg te krijgen, waardoor het leer voor de voeten kwam van Firmino. De Braziliaan legde de bal met een hakje klaar voor Salah, die de bal met de linkervoet bekeken in de verre hoek plaatste. Twaalf minuten voor het einde ging het toch nog helemaal mis voor Liverpool. Aanvankelijk leek scheidsrechter Anthony Taylor een strafschop te geven na een overtreding op Harvey Barnes, maar de VAR legde de bal toch buiten de zestien. James Maddison krulde die vrije trap in één keer in de verre hoek, maar de grensrechter stak de vlag de lucht in wegens vermeend buitenspel van Daniel Amartey. De VAR constateerde dat er geen sprake was van buitenspel, waardoor de treffer tóch goedgekeurd werd.

Twee minuten later was het andermaal raak voor Leicester, toen de bal na een miscommunicatie tussen Alisson en de debuterende Ozan Kabak voor de voeten van Vardy viel. De spits pakte het cadeau dankbaar uit en bracht the Foxes daarmee op voorsprong. Amper een minuut later voorkwam Alisson met een fantastische redding dat Vardy het duel meteen ook op slot gooide. Dat gebeurde in minuut 85 echter alsnog. Wilfred Ndidi zette Barnes vrij in het strafschopgebied, waar hij uiterst koel bleef en de eindstand op 3-1 bepaalde.

Meer nieuws
   
23:30
23:30
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
0
   
23:11
23:11
Racistisch gedrag richting Nico Williams smet op belangrijke zege Atlético
0
   
23:06
23:06
Chelsea vecht zich knap terug tegen Villa, maar vergeet zichzelf te belonen
6
   
23:02
23:02
Paris Saint-Germain poetst 1-3 achterstand weg en is officieus kampioen
7
   
21:47
21:47
Liverpool gebruikt Slot om af te stappen van traditionele Britse clubstructuur
27
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (106)

 
SocioFan1
 
24
13 februari 2021 om 15:25
Uiteindelijk toch een leuke pot geworden voor de neutrale kijker. Liverpool begon sterk alleen had eerder moeten scoren. Maar daarna ging het fout, de laatste half uur zat alles in. Sterke beslissingen van de Var en daarna de miscommunicatie bij Kabak en Becker. Kabak moet toch nog wennen en speelt best met wat spanning. En daarna maakte Leicester het af. Liverpool mist dan toch duidelijk een belangrijk puzzelstuk in hun machine. Genaamd van Dijk, niet alleen zijn verdedigende kwaliteiten maar ook zijn organiseren en leiderschap. En daarnaast ook Gomez en Matip. Dat is gewoon teveel. Klopp probeert maar de spelers laten het afweten op bepaalde plekken en ze verliezen hun kracht. En het geblunder helpt ook niet. Tsja niet best voor Liverpool. En Thiago`s kwaliteit wordt niet benut helaas, hij is werelds alleen past niet in Klopps Liverpool.
 
Silvacity
 
8
13 februari 2021 om 15:30
De blessures spelen natuurlijk een belangrijke rol. Maar Liverpool scoort de laatste tijd ook te weinig goals. Dat kan niet alleen verklaard worden door de blessures achterin. Liverpool was altijd mentaal zo scherp, zo geslepen. Dat alles is nu weg. Zie je wel vaker na een kampioenschap of na een periode van succes overigens.
 
SocioFan1
 
9
13 februari 2021 om 15:36
Eens hoor, dat speelt ook. Is het misschien een mentaal probleem ook? Wat verzadiging na 2 topjaren. Maar er stokt ook wat in Klopps machine en dat begint achterin, daardoor gingen opeens Fabi en Hendo achterin spelen en dan verlies je je kracht op het middenveld en wellicht straalt dat door. Het gebeurd ook andersom soms, dat er focus verlies ontstaat omdat de spelers voorin weten ah ons defensie is zwak waardoor je concentratie wat weg valt. Dat moet niet onderschat worden maar is er iig wel wat mis bij dit Liverpool. Maar als iedereen fit is, weet ik zeker dat zij er bovenop van komen.
 
Shadows
 
4
13 februari 2021 om 17:37
Het probleem is ook dat de verdediging van Liverpool ontzettend belangrijk was voor de aanval. De lange ballen van Van Dijk mis je enorm. En omdat je geen sterk centraal duo hebt kunnen Trent en Robbo niet met dezelfde vrijheid aanvallen. Ze zijn allebei nu defensief een stuk meer nodig. En dan komt het mentale probleem er nog eens bovenop.
 
PoetryInMotion
 
1
13 februari 2021 om 18:37
@Shadows, vandaag zag je echt na lange tijd weer prachtballen vanuit achterin, nu vanaf de voet van Henderson. Nu zag je alleen echt dat Salah de aanname niet had, of dat er te weinig aansluiting was in de voorhoede. Ook zijn de voorzetten van Robbo en Trent gewoonweg slechter dan voorheen, ook dat is niet alleen te wijten aan het centrum, dat gezegd hebbende, die laatste goal was zo bizar slecht qua organisatie achterin, dat kan echt niet, helemaal in de wetenschap dat luttele minuten daarvoor bijna hetzelfde gebeurde wat toen gelukkig genoeg niet tot een goal leidde.
 
dordt078
 
0
13 februari 2021 om 19:44
Ook wel eens lekker voor een aanvaller dat er een verdediger de score open. Maar ja ze hebben geen Van Dijk meer. Nee Becker kan je het ook niet kwalijk nemen een keeper gaat vaak fouten maken. Als het voor hem ook niet goed staat. Met Van Dijk voor je hebben ze een leider die hebben ze nu totaal niet. Je zie dat het daar door dus gewoon heel onbetrouwbaar is geworden achter in met allemaal fouten. Dat is echt niet lekker voor een keeper.
 
Japie_Krekel
 
0
13 februari 2021 om 18:01
er zullen best redenen zijn voor de minder resultaten maar als Liverpool niet in de top 4 eindigt mag je toch wel spreken van een heel slecht seizoen. dat je achter City en United eindigt dat kan gebeuren maar de rest van de teams in de PL hoort Liverpool gewoon achter zich te laten
 
PoetryInMotion
 
1
13 februari 2021 om 18:40
Mee eens, met dit materiaal moet je zeker derde worden, hoogstens vierde met het materiaal van Chelsea in ogenschouw. Maar momenteel lijkt echt niets te lukken, bizar. Waar de lijn van vorig seizoen doorgetrokken zou moeten worden, lijkt het potlood die die lijn moet trekken momenteel even opnieuw geslepen te moeten worden.
 
Silvacity
 
1
13 februari 2021 om 20:49
@japie Liverpool was de afgelopen 2 seizoen subliem. Dat ze met hetzelfde aantal wedstrijden nu 30 punten minder hebben dan vorig seizoen zegt dat het nu echt slecht gaat. Dat kan niet de bedoeling zijn.
 
UNAM Pumas
 
49
13 februari 2021 om 15:25
Die Ozan Kabak kan er ook geen houtje van he
 
realfan2.0
 
229
13 februari 2021 om 15:27
Ahahha ga je letterlijk de schuld geven aan een 20jarige jongen in zn 1e wedstrijd. Met zo een domme keeper en een middenvelder naast hem. En met 2 meest aanvallende backs die niet kunnen verdedigen. Zielig
 
UNAM Pumas
 
31
13 februari 2021 om 15:35
Kijk even die kans van Barnes terug met die goede redding van Allisson ver in de 80ste minuut. Wordt volledig op snelheid geklopt en staat totaal verkeerd + zo traag als dikke stront. Miskoop!
 
realfan2.0
 
73
13 februari 2021 om 15:52
Wat een analyse en kennis van zaken, misschien heeft ziggo nog een plek voor je. Miskoop roepen ma 1wedstrijd. En over de actie waar je op doelt dacht ik ook; pff zet een sliding in of een tackle. Maar besef dat hij nog jong is en zn 1e wedstrijd speelt voor liverpool die al ontzettend slecht presteert. Dan denk ik dat hij dacht k zet maar geen sliding en veroorzaak geen penalty.
 
UNAM Pumas
 
10
13 februari 2021 om 16:06
Strafschoppen veroorzaken is die ook koning in ja
 
LucaFache
 
7
13 februari 2021 om 16:39
Kabak kan er idd weinig van dat was bij Schalke ook al zo.
 
FcGrun050
 
15
13 februari 2021 om 17:39
Ja en bij Stuttgart was hij de rookie of the season in de Bundesliga. Kom op man, praat niet zoveel onzin. Heel schalke draaide voor geen meter. En nu heeft Liverpool wat zand in de motor.
 
Erikhof
 
97
13 februari 2021 om 15:28
Was toch echt de fout van de keeper, en de hele verdediging van liverpool was zwak, lekker makkelijk om het op een debuterende jonkie af te schuiven.
 
Cas1999
 
67
13 februari 2021 om 15:28
Volgens mij heb je zijn periodes bij Stuttgart en Schalke niet gezien. Klopp heeft niet voor niks hem gekocht en kent zijn kwaliteiten. Heel goedkoop om hem op een wedstrijd te beoordelen. Daarbij draait Liverpool al een tijdje niet en waren Robertson en Trent-Arnold nergens te bekennen. Een verdediging bestaat uit meer dan een man die net bij een nieuwe club speelt die uit vorm is.
 
sander1410
 
23
13 februari 2021 om 15:32
Bij Schalke stond die ook vaak niet goed. Kabak is talentvol maar nog lang niet klaar voor Liverpool. Kon beter een tussen stap maken in Duitsland bijv een Leverkusen, Dortmund of Leipzig. Nog genoeg te leren.
 
UNAM Pumas
 
19
13 februari 2021 om 15:37
Wat zijn zn kwaliteiten dan? Positioneel zwak, traag, voetballend matig, pakt veel te veel kaarten.
 
realfan2.0
 
23
13 februari 2021 om 15:39
Liverpool is nu toch een tussenstap voor de absolute top??
 
BMG45
 
4
13 februari 2021 om 15:40
Omdst ze nu in een slechte fase zitten ?
 
maurootje
 
4
13 februari 2021 om 15:43
@sander, excact. Ik las tijdje geleden dat bijna alle penalties door Kabak werd veroorzaakt. Maar hij heeft wel wat. Maar alleen nog niet genoeg ervaring en niet Liverpool niveau natuurlijk
 
Cas1999
 
22
13 februari 2021 om 15:49
Hij is wel klaar voor Liverpool, alleen mist hij gewoon een andere echte central verdediger naast hem die hem wat meer aanstuurt. Wel ben ik het ermee eens dat hij misschien beter voor Dortmund of Leipzig had kunnen gaan.
 
sander1410
 
5
13 februari 2021 om 15:51
Hij heeft zeker wel wat, maar is nog zo jong en maakte in de Bundesliga nog genoeg fouten. Te vroeg vertrokken na mijn mening. Had zeker nog een tijdje in de Bundesliga moeten blijven.
 
sander1410
 
6
13 februari 2021 om 15:53
Nee totaal niet klaar voor Liverpool Cas. Liverpool is de top van het voetbal al zitten ze nu in een slechte fase. Die jongen is 20 en kon nog genoeg leren bij Dortmund of een ander team. Maar misschien verrast die wel want talentvol is die zeker.
 
Webo
 
9
13 februari 2021 om 15:58
Zijn eerste half jaar bij Schalke was ijzersterk, maar in het laatste kalenderjaar heeft hij niets meer laten zien en maakte veel persoonlijke fouten die tot tegentreffers leidden. Zijn mentaliteit was ook best zwak in die periode. Natuurlijk is hij nog maar 20 en is heel Schalke vanaf dat moment slecht gaan spelen, maar van een speler met zoveel potentie en ambitie mag je toch wel wat meer verwachten. Hopelijk kan hij zijn goede niveau bij Liverpool weer terugvinden, maar het zal me benieuwen.
 
Cas1999
 
8
13 februari 2021 om 16:07
En waar baseer jij dat op? Jij bent echt een gevalletje roepen, maar niet onderbouwen. Je hebt pas een wedstrijd van hem gezien bij Liverpool. Geef die jongen wat meer credits en laat hem eerst wat wedstrijden spelen voordat je oordeelt... Daarbij zijn, zijn kwaliteiten goed genoeg bevonden door de scouts van Liverpool en andere grote Europese teams. Maar ik denk dat jij het veel beter weet dan al die mensen bij elkaar.
 
Cas1999
 
3
13 februari 2021 om 16:12
@sander1410 Hij had misschien inderdaad een tussenstap moeten nemen voordat hij naar Liverpool ging. Maar talent heeft hij inderdaad zeker en we zullen meer wedstrijden moeten zien voordat wij echt een oordeel kunnen vellen over zijn functioneren binnen dit team.
 
sander1410
 
3
13 februari 2021 om 16:12
Lees even die reactie boven je van Webo. Kijk jij Bundesliga of roep jezelf maar wat? Heb genoeg wedstrijden gezien in de Bundesliga van jou topspeler Ozan Kabak. Ik zeg toch dat hij talentvol is maar nog niet klaar is voor Liverpool en jij zegt dat het niet zo is, waar baseer jij het op? Jij roept ook zomaar wat.
 
besiktasalevi
 
7
13 februari 2021 om 16:18
wat voor doorgesnove mexicaan ben jij dan niet te veel lijntjes doen he
 
Clutch
 
8
13 februari 2021 om 16:21
Sander1410, daar dacht ik ook aan. Je gaat van een degradatiekandidaat waarbij de verdediging bijna in het doel staat naar een titelkandidaat waarbij je met veel ruimte in de rug bijna op de middenlijn verdedigt. Hij is natuurlijk ook niet de snelste, misschien was een tussenstap naar een Engelse middenmoter of subtopper beter geweest. Ik denk dat hij hetzelfde probleem ook bij Dortmund en Leverkusen zou ondervinden. Maar hij komt natuurlijk in een slechte situatie terecht waarbij hij direct moet presteren. Dat is niet makkelijk.
 
Cas1999
 
3
13 februari 2021 om 16:23
ik kijk zeker naar de bundesliga en heel wat andere competities die de gemiddelde voetbalkijkers niet kijken. maar om even terug te komen op jouw reactie dat je zegt dat jij zegt dat hij talentvol is maar nog niet klaar is, beaam ik juist wat jij reageerde. misschien heb je iets te snel gelezen of begrijp jij mijn bericht niet goed. ik beaam dat hij inderdaad beter voor leipzig of dortmund had moeten kiezen. en ik baseer mijn antwoord op wat ik gezien heb van hem bij: het nationale turkse elftal, heb hem in het echt zien spelen bij galatasaray tegen schalke waar hij een sterke wedstrijd speelde en zoals webo zelf zegt hij speelde heel sterk totdat heel schalke slecht begon te draaien.
 
CanBartu10
 
4
13 februari 2021 om 16:42
@unampunis Ja je hebt gelijk.. hele scouting van Liverpool, kloppen etc. iedereen heeft het mis, maar jij hebt gelijk..
 
maurootje
 
1
13 februari 2021 om 16:51
@Canbartu Liverpool koopt ook gewoon spelers die er nog niet klaar voor zijn.. spelers voor de toekomst. dat doet elke club. Kabak is er eentje voor de toekomst. Of denk jij dat hij gaat spelen als Van Dijk en Co terug is..?
 
SamuelSanders
 
36
13 februari 2021 om 15:56
Als daar Hans Anders stond ipv ozan kabak, had jij heel anders gepiept vermoed ik. Dan zou uw reactie meer in richting van "ach het is zijn 1e wedstrijd tegen een tegenstander van hoog niveau. Niet iedereen kan snel aarden in de snelle premier league" zijn, but correct me if I'm wrong.
 
Cas1999
 
13
13 februari 2021 om 16:01
@SamuelSanders Helemaal mee eens!
 
XIII
 
5
13 februari 2021 om 16:02
Wat had je verwacht van een verdediger van de Nr. 1 degradatie kandidaat van Duitsland. Ik weet niet wat mensen meer hadden verwacht van hem.
 
realfan2.0
 
19
13 februari 2021 om 15:25
als je een jonge veelbelovende keeper die een superseizoen had na 1 wedstrijd met 2 fouten wegdoet zonder pardon en zijn carriere beeindigt, wil ik dat nu ook zien bij alisson. ja hij is beter ja hij presteerde heel degelijk. maar dit.kost je de premier league dus is het net zo erg als een cl zege. misschien toch nog last van koude voeten kan altijd he.
 
La~Decima
 
40
13 februari 2021 om 15:28
Tja hey als Real fan had Courtios ook momenten aan het begin waar hij totaal niet in vorm was. Alisson kan prima keepen en zit nu in de hoek waar de klappen vallen, net als Liverpool. Volgens mij doel jij op Karius? Die toen ook al een heel seizoen aan het aankloten was en niet zo n groot talent was (was toen ook "al" 24 volgens mij).
 
realfan2.0
 
3
13 februari 2021 om 15:34
Precies mijn punt. Courtois kreeg kansen en werd de beste in laliga plus kampioen. Nu krijgt alisson ook alle kansen van de wereld. Dus wrm kreeg karius geen kans om het te herstellen. En karius was indd geen 16/17 talent ben je als keeper ook als je 23/24 bent vooral als keeper. En als je denkt dat karius drama was heb je het mis. Heel liverpool was ontzettend blij dat ze na al die jaren mignolet een hele goede keeper hadden in doel. Tot de cl finale was alles rooskleurig, maar 1 wedstrijd en klopp eindigt zijn carrière
 
RM1335
 
17
13 februari 2021 om 15:41
Karius heeft in dat seizoen van die CL finale ook heel vaak lopen blunderen in de league hoor, is gewoon een hele matige keeper die ook veel ruis van buiten in het koppie heeft.
 
Lierse1997
 
19
13 februari 2021 om 15:46
Omdat Karius helemaal niet zo een goede keeper is die al bewezen had een wereldtopper te zijn? Daarnaast is Mignolet gewoon een betere doelman dan Karius.
 
La~Decima
 
6
13 februari 2021 om 15:55
Nee ook voor de CL finale blunderde Karius er flink op los. De CL finale was de kerst op de taart waardoor hij door iedereen belachelijk werd gemaakt. Elke keeper heeft wel eens een mindere periode. Vraag maar aan de liverpool fans of ze liever Alisson of toch Adriano weer terug op doel willen.
 
Blieke
 
6
13 februari 2021 om 16:15
@lierse Klopt, velen lijken overigens al vergeten dat Mignolet best goed stond te keepen (hij leek zich te herpakken) toen Klopp hem zonder meer verving door Karius.
 
voetbalfreak
 
6
13 februari 2021 om 15:29
Al vind ik Allison wel de betere van de 2 Duitse keepers...
 
Broodje Eend
 
5
13 februari 2021 om 15:53
Heb je het nou over Karius? Die had allesbehalve een superseizoen en doet het nergens echt goed, nu nog steeds niet.
 
PeerBerwers
 
4
13 februari 2021 om 15:25
The curse is back...
 
Quincyadam
 
1
13 februari 2021 om 15:25
Teleurstellend
 
est-1913
 
27
13 februari 2021 om 15:25
Psa: Liverpool FC staat 9e op basis van verliespunten.
 
Silvacity
 
11
13 februari 2021 om 15:26
Liverpool heeft na 24 wedstrijden maar liefst 30 punten minder dan vorig seizoen na 24 wedstrijden. Als de inhaal wedstrijden worden gespeeld kunnen 5 teams Liverpool gaan inhalen en staan ze 9e. Er moet echt iets gaan veranderen willen ze CL deelname veilig gaan stellen. Dit is hoe dan ook een teleurstellend seizoen voor Liverpool. Er loopt nog steeds meer kwaliteit rond dan bij de concurrentie. Ze zijn zeker niet kansloos voor CL voetbal. Maar dan moet er wel echt iets gaan veranderen.
 
Moyashi
 
10
13 februari 2021 om 15:33
Denk serieus dat Klopp ook uit de deur geklopt kan worden als hij niet uitkijkt. Laatste tijden komt hij ook erg slecht over in de media. Misschien speelt mentaal iets in zijn hoofd sinds overlijden van zijn moeder, maar drie nederlagen op rij, waarvan twee in eigen huis is zeldzaam.
 
Silvacity
 
3
13 februari 2021 om 15:36
Als hij geen CL voetbal haalt en het volgend jaar wederom fout gaat misschien wel. Hij heeft natuurlijk wel kuddo's opgebouwd. Uiteindelijk is hij bij Dortmund ook weg gegaan en ging het op het einde ook helemaal fout dat seizoen.
 
BMG45
 
1
13 februari 2021 om 15:38
Helemaal met je eens Silva , buiten city moet Liverpool gewoon de beste zijn. Het vertrouwen ligt echt onder het vriespunt , zo zonde
 
Silvacity
 
4
13 februari 2021 om 15:49
Liverpool is de enige concurrent waar ik normaal gesproken oprecht bang voor ben. Aan de ene kant heerlijk om te zien dat zij eindelijk ook een keer diep door het stof gaan. Tegelijkertijd heb ik een diep respect voor ze en heb ik het liefst dat zij kampioen worden wanneer City geen kampioen wordt. Ik heb respect voor de manier waarop ze spelen en hoe goed ze zijn.
 
Master D
 
2
13 februari 2021 om 15:30
Eerste 60 minuten waren erg saai. Laatste half uur toch nog een levendige pot geworden waar veel gebeurde. Schitterende goal Salah en een gelukkige 1-1 uit een vrije trap. Daarna natuurlijk comedy capers achterin bij de Reds. Weer Becker met de beslissende fout. Hij had meer zicht op de situatie dan de verdediger en hoort er gewoon voor te gaan en die bal weg te rammen.
 
 
14
13 februari 2021 om 15:30
Goeie keeper hebben ze daar in Liverpool. Misschien Loris Karius terug halen?
 
realfan2.0
 
16
13 februari 2021 om 15:31
John van vliet is zo boos als een kind hahaha. Duidelijk geïrriteerd door zo een drama liverpool?
 
maurootje
 
6
13 februari 2021 om 15:31
Heb 2 Engels clubs waar ik enigszins zwak voor heb, en dat is Leicester en Liverpool(sinds Klopp). Dus ik dit altijd met veel genot naar hun onderlinge wedstrijden te kijken. Becker`s vorm kost Liverpool letterlijk (alle) punten de laatste wedstrijden. Van mij mag Donnarumma, mits hij niet bijtekent, naar Liverpool. Minstens net zo goed als Becker(in deze vorm zelfs veel beter) en heeft Liverpool een wereldkeeper voor de komende 20 jaar. Natuurlijk is dit puur een periode voor Becker, maar toch. Wilt Liverpool wat anders, beter dan Donnarumma krijg je niet. Leicester mag ook, maar die kunnen zijn salaris niet betalen. Wel jammer dat je een parasiet als zakenwaarnemer erbij krijgt.. Kabak is een onzettend groot talent maar stond bij Schalke ook bekend om zn veroorzaken van penalties. Deze fout is niet heel veel anders. Maar dat is puur gebrek aan ervaring, dat komt nog wel goed. Onzettend genoten van powerhouse Vardy. Wat vind ik dat toch een Engelse fenomeen. Liverpool heeft zoveel geblesseerd, je kunt ze niet zoveel kwalijk nemen. Behalve Becker. Die doet gewoon domme dingen de laatste wedstrijden
 
COYGX14
 
11
13 februari 2021 om 15:32
Thiago, man speel eens simpel. Hij irriteert mij zwaar op dit moment.
 
sander1410
 
4
13 februari 2021 om 15:37
Ook niet voor niks dat hij vaak gepasseerd werd bij Bayern. Heeft zeker veel kwaliteiten maar zoekt altijd de moeilijkste weg. Als je dan ook nog Goretzka en Kimmich voor je hebt staan dan kom je ook niet zo in de basis.
 
La~Decima
 
112
13 februari 2021 om 15:32
Klopp na de wedstrijd in de kleedkamer tegen Alisson: "I said carry us! Not Karius!"
 
Moyashi
 
3
13 februari 2021 om 15:33
haahaha, deze is geniaal.
 
Sirius
 
1
13 februari 2021 om 16:53
Veel beter komen ze niet voorbij. Chapeau!
 
Moyashi
 
0
13 februari 2021 om 23:45
Las net op social media ook een leuke: "breaking News: Alisson is zojuist positief getest op de Karius virus. Veel beterschap toegewenst". Mooi man :D
 
La~Decima
 
1
14 februari 2021 om 11:09
Hahaha prachtig, heb mijne ook van social media geplukt trouwens hoor. Ergens toch wel een beetje sad dat Karius een meme blijft. Maar ik kan altijd heerlijk genieten van al het banter.
 
Aqua1
 
7
13 februari 2021 om 15:33
Ik heb genoten van de wedstrijd, maar dat mag niet want he wordt gelijk uitgemaakt door socio voor successuppoter door blink en socio die vielen mij hele tijd persoonlijke aan, geen moderator die ze aanpakt, spelen op de man.... Ik moet dit kwijt zei ene keer iets over chi7 dat werd als een op de man spelen gezien, kreeg van exxcelent een LW voor, maar socio en blink spelen pas continue op de man dan wordt er niks aan gedaan, vind ik echt onrechtvaardig.
 
maurootje
 
0
13 februari 2021 om 16:06
Live topic wordt niet in de gaten gehouden helaas.
 
Aqua1
 
3
13 februari 2021 om 16:12
Ik vind het zo krom dat zulke types alles mogen flikken. Ik zei een woordje tegen Chi7 kreeg gelijk een zware straf van een lw die je alleen krijgt als je definitieve ban hebt..
 
blink182
 
6
13 februari 2021 om 17:54
Okay nu ga je wel te ver met je idioterie vind je niet? “Spelen pas continue op de man”? Ik reageer nooit maar ook nooit op je! Tijdens live meepraten vroeg ik of je fan van Liverpool of Leicester was omdat je zei dat je op t puntje van je stoel zat. Aub laat me buiten die onzin.
 
SuperNico31
 
4
13 februari 2021 om 15:35
Zo zie je maar hoe belangrijk VVD is. Zorgt toch voor de nodige stabiliteit en organisatie achterin. Helpt natuurlijk ook niet dat er geen fans in het stadion zitten, wat LFC altijd wel net wat extra's kan geven.
 
Aqua1
 
19
13 februari 2021 om 15:40
Ook met Van Dijk zouden ze tegen dezelfde probleem aanlopen, Liverpool heeft gewoon moeite met tegenstander die op eigen helft staan om er doorheen te komen. Van Dijk is het probleem niet....
 
AjaxCunian
 
4
13 februari 2021 om 15:49
Waarom lukte hen dat wel 2 jaar hiervoor?
 
SuperNico31
 
3
13 februari 2021 om 16:22
Met VVD zouden ze tegen hetzelfde probleem aanlopen dat het achterin niet loopt? Jij benoemt vooral problemen voorin, maar dat heeft helemaal niks te maken met de organisatie die achterin weg is sinds VVD geblesseerd is...Helpt uiteraard niet dat LFC bijna geen cv's meer heeft, maar met VVD zou het achterin echt wel stabieler zijn.
 
oldtrafford
 
1
13 februari 2021 om 15:37
Toch een onverwachte overwinning, had ergens gedacht dat de Liverpool spelers dit wel zouden winnen niet alleen voor de competitie maar ook voor Klopp die onlangs zijn moeder is verloren.
 
BMG45
 
2
13 februari 2021 om 15:42
Ze speelden prima pot maar je ziet toen de 1-1 viel werd het 200 procent minder. Vertouwen ontbreekt gewoon.
 
RM1335
 
21
13 februari 2021 om 15:37
Geen schwalbe van Salah/Mané? Dan wint Liverpool meestal niet, nee. Op basis vd 2e seizoenshelft zouden ze zelfs 6e van onderen staan zegt Robby Savage. Vorig seizoen was duidelijk een toevalstreffer waar alle concurrenten collectief faalden.
 
Silvacity
 
3
13 februari 2021 om 16:01
Vorig seizoen stond Liverpool na 24 wedstrijden op 70 punten. Dat is gewoon bizar. Dat ze het minder zouden doen dan vorig seizoen kon ook bijna niet anders. Maar 40 punten uit 24 wedstrijden is dan weer slecht voor een team als Liverpool.
 
Silvacity
 
0
13 februari 2021 om 16:36
Klopt. Je moet alles geven om wedstrijden te winnen in de PL. Die scherpte verlies je vaak na een succesvolle periode. Dat is o.a. ook zeker het geval bij Liverpool. Bij City was het ook heel herkenbaar in 2013, 2015 afgelopen seizoen. Mourinho werd kampioen met Chelsea en het seizoen daarna stortte het volledig in.
 
Schop1989
 
2
13 februari 2021 om 17:31
Dit is toch wel subjectieve afgunst naar een team of waar haal je anders deze rare uitspraken vandaan? Schwalbe argument is compleet achterhaalt en als je Savage erbij moet halen dan lijkt het wel op die BBC journalist die voor het coronabeeld in Nederland lange Frans gaat interviewen voor een objectief beeld van nederland haha
 
RM1335
 
3
13 februari 2021 om 20:34
Tsja, achterhaald? Nee dan kijk jij geen Liverpool wedstrijden. Notoire duikers zijn het. En Savage gaf geen mening als je dat dacht, op basis van de punten die ze in de 2e seizoenshelft haalden zouden ze echt 6e van onderen staan. Ik noemde dat het van Savage kwam omdat ik het niet zelf had gezien dus hoef ik ook niet te beweren dat het van mijzelf komt. Maar jij bent waarschijnlijk LFC fan en je baalt. Snap ik. Temeer daar City net de Spurs met 3-0 heeft ingeblikt.
 
Schop1989
 
0
15 februari 2021 om 09:13
Notoire duikers zijn het - kom maar met overduidelijke voorbeelden en dan praten we verder, dit is gewoon in de kroeg wat roepen om de aandacht te krijgen. Zoals ik al zei subjectief geleuter
 
Mobesiktas
 
5
13 februari 2021 om 15:42
Je keeper gaat je hele seizoen verpesten Klopp en ben bang dat als het zo doorgaat Klopp op straat wordt gezet.
 
Lierse1997
 
7
13 februari 2021 om 15:50
Haha wat een onzin. Liverpool heeft 30 punten minder dan vorig jaar na 24 wedstrijden maar het is de schuld van Allison (die twee wedstrijden in de fout ging)?
 
Mobesiktas
 
0
13 februari 2021 om 16:02
Precies zoals jou denk ik ook alleen je weet wel hoe het in de voetbalwereld en media gaat he omdat Klopp kampioen werd en de CL heeft gewonnen gaan ze een zondebok zoeken en dat wordt 100% Allison en dan wordt het kiezen tussen Allison en Klopp...
 
Lierse1997
 
2
13 februari 2021 om 16:16
En dan gooi jij Allison maar onder de bus?
 
Cas1999
 
10
13 februari 2021 om 15:43
Laten we beginnen met het feliciteren van Leicester. Ze hebben heel goed geanticipeerd op de fouten van Liverpool dat nu een tijdje uit vorm is. Vanaf de goal van Maddison uit de vrijetrap leek Liverpool het compleet kwijt geraakt te zijn. De bal breed gelegd van Salah die in de voeten van Ndidi kwam veroorzaakte een heel ontwrichte verdediging. Liverpool was in de aanval en de 2 vleugelbacks stonden hoog waardoor de 2 centerbacks alleen stonden en barnes niet meer bij konden houden. Allison helaas weer wat minder, maar die moet zijn vertrouwen gewoon weer terug vinden. Je merkt ook wel dat je VVD mist vooral met een jonge speler als Kabak die net nieuw bij de club is. Hij miste vandaag toch een beetje die aansturing en ervaring achterin. Op den duur zal dat wel goed komen. Liverpool kop op en volgende week gewoon lekker winnen!
 
Maestro020
 
1
13 februari 2021 om 15:45
Milner wissel Tiago was kantelpunt en Jones nooit eruit doen.
 
Schop1989
 
0
13 februari 2021 om 17:20
Jones is al weken bagger, dus waarom niet?
 
Maestro020
 
0
13 februari 2021 om 18:09
Bij Man City zag je dat toen Jones eruit ging begonnen de tegen doelpunten.
 
Maestro020
 
0
13 februari 2021 om 15:45
Milner wissel Tiago was kantelpunt en Jones nooit eruit doen.
 
KEIZER!
 
11
13 februari 2021 om 16:18
Ondanks het resultaat ben ik tevreden over de 1e 45min. Alisson mag van mij wel even paar wedstrijden op de bank. Kabak speelde prima, moet alleen duidelijk wennen aan speelstijl. Hefte buitenspel op bij 3-1, daar waar Hendo al een meter naar voren stond. Hopelijk over paar weken Jota weer fit. Die maakte het verschil tm begin december.
 
RudolfRoets
 
0
13 februari 2021 om 17:06
Je ziet maar weer hoe belangrijk onze Nederlandse kanjer Virgil is. Henderson en Thiago zie ik ook niet samen op middenveld. Kloppen is top, maar Thiago snap ik niet
 
Schop1989
 
1
13 februari 2021 om 17:24
Tot de 0-1 ging alles gewoon normaal en was Barnes met 3 absolute schwalbes goed voor 3 gele kaarten en 3 vrije trappen. Niets aan het handje, maar dan komt de 1-1 en schieten we in de paniek. Het was een wedstrijd waarin ik mij buiten Barnes alleen kon klagen over het opstoppen van Jones. Opstoppen als in elke keer op goede posities de bal aannemen en dan er 0,0 mee doen. Laatste kwartier was complete paniek en kan ik helemaal niets zinnigs over zeggen. Moet frustrerend zijn voor Henderson, Salah en Robertson want die 3 spelen gewoon wekelijks een dikke 8.
 
Maestro020
 
1
13 februari 2021 om 17:44
Jones vult juist de gaten en werkt keihard. Bij Thiago zie je gewoon dat hij heel slordig speelt. Mede door hem hebben ze verloren. Juist het middenveld worden wedstrijden gewonnen en jammer genoeg moest Milner eraf en zag je direct balans uit team verdwijnen.
 
Schop1989
 
0
13 februari 2021 om 20:09
Voor mij is het ook niet Jones of Thiago, maar Jones of Ox en Ox werkt net zo hard. In verdedigend opzicht lever je dan niets in en in aanvallend opzicht heb je dan een speler die meer aanvallende input heeft dan Jones. Jones kan schieten zeggen ze dan, maar wanneer heeft hij voor het laatst geschoten? Hij speelt safe, net zoals Thiago. Milner en Ox durven tenminste ballen naar voren te spelen en in de voeten.
 
Jackieboy10
 
0
14 februari 2021 om 01:59
Henderson is echt wel een zekerheid bij Liverpool hoor Hangover96. Dus normaal staat dan een Wijnaldum of Thiago niet in de basis.