Mislukte truc van Mendy leidt tot hilariteit bij presentatie voor Real Madrid
Woensdag, 19 juni 2019 om 16:46

Meer nieuws
   
17:55
17:55
Matthijs de Ligt verliest race tegen de klok en mist CL-clash met Real Madrid
0
   
17:37
17:37
Zoon van Peter Bosz gaat in de Eredivisie aan de slag als hoofdscout
0
   
17:35
17:35
Dumfries reageert via Instagram op veelbesproken actie tijdens kampioensfeest
6
   
17:00
17:00
Alle genomineerden voor Bronzen Schild in de KKD bekend: FC Dordrecht domineert
5
   
16:42
16:42
Boschker stopt als keeperstrainer Twente en wil door in opvallende nieuwe rol
17
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (38)

 
Djabber
 
63
19 juni 2019 om 16:52
Je zou zeggen dat iemand die jarenlang 30+ uur per week op het veld doorbrengt en miljoenen per jaar verdient fatsoenlijk 'n balletje hoog kan houden. Of je nou verdediger bent of niet. Wil natuurlijk niet zeggen dat ie niet kan voetballen, maar vind het wel beetje merkwaardig.
 
YT42
 
144
19 juni 2019 om 16:55
Ik zie dit niet echt als een kwaliteit die je moet bezitten. Sterker nog als ik Real Madrid fan was zou het me niet interesseren of die hoog kan houden. Zolang die maar van toegevoegde waarde is voor het team en bijdraagt aan nieuwe successen.
 
RbarcaFan
 
14
19 juni 2019 om 17:48
Dat zegt hij toch ook niet ??
 
RomanoRossin
 
25
19 juni 2019 om 18:00
Hooghouden is iets waar je wat aan hebt. Het laat zowel balcontrole als aanname zien. Ik vind het niet zo spannend dat het bij een presentatie niet zo lukt, maar wel dat ze naar 10x echt kijken van: moet ik nog meer doen of wat? Ik vind de presentaties op dat gebied echt bagger. Laat ze latje tikken, met fans hooghouden of whatever
 
NL_Modric
 
1
19 juni 2019 om 18:23
Inderdaad, ronduit waardeloos van Mendy. Als ik op een voetbalveld ga staan en ik heb een bal bij me, dan probeer ik wat leuke dingetjes. Dat lijkt me ook de reden waarom een ieder gaat voetballen. Mendy, echter, staat te kijken en denkt: wat ben ik hier in hemelsnaam aan het doen?
 
Lucasvan Bemme
 
19
19 juni 2019 om 19:46
Volgens mij onderschatten jullie de zenuwen een beetje vergeet niet dat je in een groot stadion staat met duizenden mensen erin die allemaal iets van je verwachten
 
stravven
 
59
19 juni 2019 om 16:59
Ik heb liever een verdediger die kan verdedigen en geen bal kan hooghouden dan een verdediger die niet kan verdedigen maar wel een bal kan hooghouden.
 
bf1994
 
3
19 juni 2019 om 19:41
Het is niet zoveel gevraagd aan iemand die miljoenen per jaar verdient om een bal beter te kunnen controleren
 
JamesRodriquez
 
119
19 juni 2019 om 16:59
Heb je ooit gehoord van zenuwen?
 
AadMaat
 
8
19 juni 2019 om 17:07
Zou je inderdaad denken, maar gelukkig is dat niet wat er van deze speler wordt verwacht.
 
bpreal
 
7
19 juni 2019 om 17:22
Who cares, hij moet gewoon goed verdedigen en aanvallen en fit blijven. De rest boeit me niet en de fans ook niet. Maar je mag prima hierom lachen, ma Thats it
 
T.r.menko
 
8
19 juni 2019 om 18:22
Jij vindt het dus belangrijk dat een goed betaalde chef zijn pannenkoeken kan omdraaien in de lucht zonder een spatel te gebruiken? Hoeveel keer moet de pannenkoek over de kop precies? Who cares man? Als die pannenkoek maar lekker is.
 
NL_Modric
 
4
19 juni 2019 om 18:26
Maar het verschil in techniek en flair met Marcelo is toch wel schrikbarend.
 
Stsgrunn
 
1
20 juni 2019 om 00:15
Reken er maar op dat eenbgoed betaalde chef dit kan
 
R9Neymar
 
3
19 juni 2019 om 19:06
Die jongen kan best nerveus geweest zijn, als er zoveel op je afkomt?
 
FC-Legend
 
29
19 juni 2019 om 16:52
Achja van de verdedigers verwacht ik ook geen hoogstaande trucs. Misschien een Marcelo die wel zeer technisch is maar dit is niks aparts naar mijn mening. Welkom bij Real!
 
bruh
 
75
19 juni 2019 om 16:54
Dat le havre produceert toch wel een vrachtlading aan talenten zeg. Doen die dan toch iets anders in de opleiding of qua scooting dan andere clubs.
 
stravven
 
39
19 juni 2019 om 17:06
Inderdaad. Mandanda, Diarra, Pogba, Benjamin Mendy, Payet, Ferland Mendy, Mahrez, niet de minste namen als je zo kijkt.
 
Jackieboy10
 
2
19 juni 2019 om 17:28
Overigens zelfde met Clairefontaine volgens mij. Daar kwam dan de hele lichting van Henry vandaan toen.
 
Rossoneri27
 
13
19 juni 2019 om 17:40
Maar waar Clairefontaine opgebouwd is als opleidingsinstituut is Le Havre nog gwn een voetbalclub die ook te maken hebben met alle zorgen en problemen van een club.
 
N.Chelsea
 
8
19 juni 2019 om 17:10
Toch gek dat het nog steeds een relatief kleine club is op een laag niveau. Jammer dat ze nog niet die stap hebben weten te maken en te groeien als club zodat ze echt geld voor hun geweldige talenten kunnen gaan vangen.
 
NL_Modric
 
1
19 juni 2019 om 18:31
Hoe zit dat in Frankrijk dan met opleidingsvergoedingen ? Als dat een beetje lijkt op dat van Nederland, dan moeten ze toch aardige bedragen incasseren.
 
Zinedane
 
39
19 juni 2019 om 17:12
Le Havre heeft een regio waar ontzettend veel talent rondloopt. Klinkt misschien erg stom om het op deze manier te beschrijven. Maar rond 1900 had Le Havre een belangrijke haven waar veel immigranten op af kwamen. Le Havre is geen rijke regio op het moment in Frankrijk. Dit resulteert in een omgeving waar veel jongens gok ik minder kansen hebben en zich daarom meer storten op voetbal. Een beetje dat standaard verhaal van voetballers die vertellen dat als ze niet gevopetbald hadden dat ze dan de criminaliteit in gaan zegmaar. Het is, in principe, hetzelfde geval in Rotterdam. Veel jongens die in Rotterdam zijn doorgebroken bij Sparta/feyenoord/excelsior komen ook uit armere gezinnen. Lang niet allemaal hoor ik wil absoluut niet bagalatiseren. Maar het lijkt wel duidelijk dat onder voetballers er een groot gedeelte jongens zitten die weinig andere kansen zagen.
 
Toumi
 
7
19 juni 2019 om 17:16
Vele van die bekende namen komen niet uit Le Havre. Grootste deel komt uit Parijs of de omgeving er van
 
Zinedane
 
8
19 juni 2019 om 17:35
Valt toch wel mee? Volgens mij alleen de twee linksbacks die toevallig Mendy heten komen uit Parijs. Parijs is natuurlijk wel echt het epicentrum van talent in Frankrijk. Niet normaal hoeveel talenten er jaarlijks uit Parijs doorbreken
 
stravven
 
1
19 juni 2019 om 18:32
Ook niet gek voor een enorm grote stad met relatief veel mensen met een migratieachtergrond, die hebben over het algemeen minder geld dan mensen die geen migratieachtergrond hebben.
 
SjonnyvdBeek
 
6
19 juni 2019 om 17:05
Ik ga bijna denken dat ze bij Real Madrid scouten op matige presentatie-skills. Lucas Hernandez, Ferland Mendy. En volgens mij ging er bij Hazard of Jovic ook al iets niet helemaal lekker, meende ik.
 
CristiJarmo
 
7
19 juni 2019 om 17:23
Tja, bij Cristiano ging ook 1 van z'n trucjes mis. Gaat erom dat ze van toegevoegde waarde ook al zijn ze zo skillloos als wat.
 
SjonnyvdBeek
 
6
19 juni 2019 om 18:50
Uiteraard, haha. Maar ik vind het wel opvallend om te zien dat sommige bijna moeite hebben een bal hoog te houden. Dan sta je week in week uit, dag na dag op het veld met nota bene een bal. Je verdient er miljoenen mee en je wordt getransfereerd voor miljoenen. Of je even een balletje wilt hooghouden. En dan springt 'ie van je voet na 2x. Is gewoon komisch, haha. Wellicht zijn het wat zenuwen maar het ziet er wel tamelijk grappig uit.
 
khalid3073wx
 
3
19 juni 2019 om 17:13
Dit is wel een gangmaker een uitstekende back. Tijd om Theo Hernandez te verkopen die liet het dit jaar bij zijn verhuur niet echt zien. Zoveel stress en haat voor niks.
 
Millonario
 
7
19 juni 2019 om 21:08
Er gaat natuurlijk niks boven de presentatie die Ronaldinho gaf toen hij bij Barcelona arriveerde, maar dat zal nooit iemand kunnen nadoen. Ga maar roepen dat het niet belangrijk is. Als een basketter geen truukjes kan doen met de handen gaan de mensen snel twijfels krijgen bij zo iemand. Dus bij een voetballer geldt dat ook vind ik. Je moet kunnen laten zien hoe behendig je bent met de bal. Het is beschamend, dan nog wel in een Real shirt. Ben benieuwd hoe Hazard het zal doen