'Moeder van Rabiot shockeert door ruzies met families van Pogba en Mbappé'
Woensdag, 30 juni 2021 om 09:04

Véronique Rabiot heeft het maandagavond tijdens de wedstrijd tussen Frankrijk en Zwitserland aan de stok gekregen met de familie van Paul Pogba en de ouders van Kylian Mbappé, zo meldt RMC Sport. De regerend wereldkampioen werd in de achtste finale van het EK verrassend geëlimineerd, nadat het na 120 minuten 3-3 stond en de Zwitsers de strafschoppen beter namen. Het gedrag van de moeder en tevens zaakwaarnemer van Juventus-middenvelder Adrien Rabiot heeft de families van de andere Franse spelers 'geshockeerd'.

In eerste instantie kreeg Rabiot het aan de stok met de familie van Pogba. Balverlies van de middenvelder van Manchester United leidde de gelijkmaker van Mario Gavranovic in blessuretijd in. Rabiot vroeg zich hardop af waarom Pogba op zo'n cruciaal moment balverlies leed. Daarvoor was er al sprake van een gespannen sfeer, toen beveiligers naasten van Pogba moesten kalmeren nadat zij agressief en negatief reageerden op het optreden van Adrien Rabiot.

Overigens kregen Rabiot en Pogba het op het veld ook met elkaar aan de stok. De middenvelder van Juventus hief na de gelijkmaker van Zwitserland zijn handen in de lucht en bleef zijn irritaties kenbaar maken richting Pogba, waarop een verhitte discussie ontstond. Bondscoach Didier Deschamps moest zelfs ingrijpen om Pogba te kalmeren. "Hij moest een beetje gekalmeerd worden, omdat hij een leider is en de anderen op sleeptouw neemt", verklaarde Deschamps na afloop. "Ondanks alles moesten we op dat moment rustig te blijven, omdat er nog een verlenging te spelen was."

De moeder van Rabiot kreeg het na het laatste fluitsignaal echter ook nog aan de stok met de ouders van Mbappé, die uiteindelijk de beslissende strafschop miste. Ze zei tegen Wilfried Mbappé dat zijn zoon zich minder arrogant moest opstellen. Tegelijkertijd richtte ze haar pijlen op enkele journalisten, die in haar woorden zouden slijmen bij de aanvaller van Paris Saint-Germain. Vervolgens ontstond er een 'agressieve woordenwisseling' tussen Rabiot en Fayza Lamari, de moeder van Mbappé.

Rabiot zou daarna nog de confrontatie hebben gezocht met verschillende andere familieleden van spelers op de tribune van de Arena Nationala van Boekarest. Het gedrag en de uitbarsting van Rabiot 'shockeerde' de familieleden van de Franse spelers, mede door de timing. Alles zou kort na de wedstrijd hebben plaatsgevonden. Het is overigens niet de eerste keer dat de moeder van Rabiot voor opschudding zorgt. Ze kreeg het als zaakwaarnemer van haar zoon aan de stok met de clubleiding van PSG, toen de onderhandelingen over een nieuw contract op niets uitliepen en Rabiot transfervrij zou gaan vertrekken.

Nadat Rabiot uit de selectie was gezet, opende ze in een interview met L'Équipe de aanval op PSG. "Adrien is een gevangene. Hij wordt zelfs gegijzeld door Paris Saint-Germain. Binnenkort wordt het droog brood en water. In een kelder! De omstandigheden zijn wreed", sprak de moeder en zaakwaarnemer van de middenvelder. "Ik wil niet huilen om de situatie, of zeggen dat Adrien niet goed is. We hebben het over een aanval op de persoon Adrien. We zijn bescheiden mensen. Ik kan je wel vertellen dat hij alles wat gaande is, heel erg vindt."

Meer nieuws
   
23:30
23:30
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
0
   
23:11
23:11
Racistisch gedrag richting Nico Williams smet op belangrijke zege Atlético
0
   
23:06
23:06
Chelsea vecht zich knap terug tegen Villa, maar vergeet zichzelf te belonen
6
   
23:02
23:02
Paris Saint-Germain poetst 1-3 achterstand weg en is officieus kampioen
6
   
21:47
21:47
Liverpool gebruikt Slot om af te stappen van traditionele Britse clubstructuur
26
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (92)

 
ConchaEspina
 
317
29 juni 2021 om 23:08
Ziet er eerder een Karen uit dan een Veronique. Moet ook weer lukken dat het uit kamp-Rabiot komt
 
Douwe Dabbert
 
71
29 juni 2021 om 23:50
Veronique zal de Franse benaming zijn van K(q)aren.
 
665
 
133
29 juni 2021 om 23:11
Van je familie moet je het hebben zullen we maar zeggen. Overigens het gedeelte van Mbappe klopt wel. Ik heb me ook dit toernooi mateloos aan hem geïrriteerd en zijn arrogante houding daarbij. Als hij die mentaliteit niet aanpast zal hij nooit het niveau van Messi en Ronaldo aantikken, terwijl die geweldig kan voetballen.
 
ViscaCatalunya
 
384
29 juni 2021 om 23:14
Hij moet eerst het niveau van een Benzema aantikken voor hij ook maar aan het niveau van de grote 2 kan denken.
 
Sulejmanii
 
98
29 juni 2021 om 23:23
Haha touché, ben toch wel onder de indruk geraakt. Van wat ik had gezien bij Real Madrid, maar ook voor de Fransen op dit Ek. Wat een klasbak zeg. ????
 
XAJAcfa
 
15
30 juni 2021 om 09:07
Probleem voor Mbappe was juist Benzema, Doordat hij aan de selectie is toegevoegd speelt Mbappe slechter, hij krijgt minder ballen dan voorheen. neemt niet weg dat ik Benzema ook beter vind, Mbape gaat ook nooit het niveau van Messi of Ronaldo halen dat is al wel duidelijk die waren op zijn leeftijd beduidend beter dan hij is.
 
WQSMilan
 
0
30 juni 2021 om 19:35
Onzin. Mbappe kreeg veel meer ballen aangespeeld.
 
Donderdon
 
52
30 juni 2021 om 00:13
Dat hij arrogant over komt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij dit ook is. Ik heb ook artikelen over hem gelezen (waar of onwaar dat weet ik niet), dat hij een geweldige werk ethiek heeft. En heel erg geweid is aan voetbal zelf. Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat Mbappe geen goede mentaliteit heeft alleen door wat je ziet op het veld.
 
MSN10
 
18
30 juni 2021 om 08:02
Ik vind het heel makkelijk om te zeggen dat Mbappe geen goede mentaliteit heeft “alleen door wat je ziet op het veld”. op het veld zie je ook bijna alles of een speler wel of niet een goede mentaliteit heeft en ga zo maar door. Een andere voorbeeld is de persconferentie over dat gedoe met Giroud. Ik durf te wedden dat als hij nooit zoveel aandacht gekregen zou hebben hij nooit live op tv zoiets zeggen van waarom zegt hij dat niet tegen mij en vind het niet leuk dat hij het in het openbaar zegt. Hij trok daar ook zo een houding van wie ben jij alles draait om mij. Het is de speler die na ronaldo en messi gaat/zal overnemen en iedereen weet wat voor beest het is maar doe gewoon. Hij weet van zichzelf hoe goed hij is maar slaat erin door.
 
Broodje Eend
 
7
30 juni 2021 om 09:53
Ronaldo en Zlatan waren/zijn ook altijd zo arrogant als de pest op het veld, maar de kwaliteit spatte er vanaf. Het is irritant om naar te kijken soms maar met kwaliteit heeft het niets te maken.
 
AFC-BusbyBabe
 
21
30 juni 2021 om 06:23
Over Pogba ook. Aanvallend kan hij mooie dingen laten zien. Maar op belangrijke momenten laat hij verdedigend wel eens steekjes vallen. E regelmatig op een domme plek balverlies leiden. Dit gebeurd erg vaak bij Pogba. In hoeverre ben je dan die dragende speler zoals Deschamps zegt
 
De Toekomst
 
14
30 juni 2021 om 07:37
Precies dat denk ik dus ook van Pogba. Ik zie er gewoon niet de wereldtopper in die anderen wel in hem zien.... Hij heeft duidelijk kwaliteiten, maar ook redelijk duidelijke tekortkomingen. En dat is niet erg, als je dat kan compenseren/eruit kan halen.
 
Psvlld
 
40
30 juni 2021 om 07:53
Compenseren doet hij dan ook zeker. Je gaat mij namelijk niet vertellen dat je alle drie wedstrijden hebt gevolgd en niet hebt gezien hoeveel kansen Pogba heedt gecreëerd tegenover zijn spontane cruciale balverlies. Hij speelde dit EK echt fantastisch (zoals bij Juve), en balverlies lijden is wel beetje risico van zijn spel.
 
AFC-BusbyBabe
 
4
30 juni 2021 om 10:51
Zeg ook niet dat hij niet hij fantastisch speelde. Maar als je echt die dragende speler bent. En echt wereldtop. Dan heb je op zijn positie ook je verdedigende taken. En zeker zijn in bepaalde momenten/situaties in de wedstrijd. Dat je geen gevaar voor de tegenstander veroorzaakt. Maar dat gebeurd echt heel vaak. Al jaren bij United. En ook nu bij Frankrijk. Een spits moet de kansen benutten. Een verdediger moet er alles aan doen om de tegenstander van scoren af te houden. Een middenvelder heeft beide taken. Punt.Pogba leert niet van zijn fouten. Jij zegt risico van zijn spel. Prima. Maar dan ben je imo niet die dragende speler. Want ze liggen uit het toernooi. Door oa een fout van hem. Zulke acties mag je maken. Maar wel op de juiste plek en momenten in een wedstrijd. Ik zie bijv Toni Kroos zulke fouten niet maken.
 
De Toekomst
 
24
30 juni 2021 om 07:35
Ik heb alles van Frankrijk gezien, maar die arrogante houding is mij volledig ontgaan. Er lukte zo goed als niks bij hem, dat klopt, maar arrogant...
 
ManOnTheMoon
 
13
30 juni 2021 om 08:45
Precies gewoon onzin, niks arrogants gezien, juist humble voor Benz, imo de reden dat ie niet uit de verf kwam Giroud speelt voor Griez en Mbappe, Benz is “te goed” daarvoor.
 
ManOnTheMoon
 
13
30 juni 2021 om 08:44
Haha wat een grap, Mbappe is arrogant hoor.. Mbappe die de absolute ster moet zijn maar mensen hebben liever Benzema en naar huis als Giroud en een betere Mbappe en EL winst haha. Mbappe heeft zichzelf weggecijferd voor Benzema. Zijn respect naar Benz is juist te groot maja arrogant want Ronaldo is humble natuurlijk??
 
665
 
12
30 juni 2021 om 09:01
Want Giroud in de media belachelijk maken is natuurlijk niet arrogant. Overigens is met arrogantie niks mis, je moet het alleen waarmaken. Als je dat niet kunt moet je het ook niet zijn.
 
THenry_228
 
22
30 juni 2021 om 09:29
Nee CR7 is niet bescheiden ( of ‘humble’) maar die is zowat topscoorder aller tijden, won 4x de CL, 1x EK, speelde kampioen in PL, La Liga en Serie A, won 5x Ballon D’Or,… Maw die laat het al 15 jaar lang, jaar in jaar uit, zien. Dus die hoeft niet ‘humble’ te zijn. ( al vind ik persoonlijk dat je nooit arrogant hoeft te zijn, ongeacht wat je al dan niet verwezenlijkt hebt).
 
CIC13
 
0
30 juni 2021 om 23:08
Wanneer heeft Mbappe Giroud in de media belachelijk gemaakt? Of verdraai je nu een situatie om toch een argument te kunnen maken..
 
CIC13
 
0
30 juni 2021 om 23:12
@THenry_228 Jouw tekst hangt aan elkaar van de tegenstrijdigheden. Eerst stel je dat Ronaldo niet 'humble' hoeft te zijn vanwege zijn prestaties om vervolgens aan te geven dat je vindt dat je nooit arrogant hoeft te zijn. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
 
SashHaha
 
4
30 juni 2021 om 11:36
Wat is er dan arrogant en wat is er mis aan zijn mentaliteit? Het is zo makkelijk om een voetballer als arrogant af te spiegelen terwijl je hem nooit hebt ontmoet. Hij speelde op de manier waarop hij dat al jaren deed, maar nu lukte er weinig.
 
Branquinho
 
2
30 juni 2021 om 12:19
Weet je zeker dat Mbappe arrogant is? Of ben je onzeker, ik zie alleen een zelfverzekerde tiener en daar is niks mis mee. Overigens ken jij Mbappe niet persoonlijk dus is het raar om hem arrogant te noemen. Of is Mbappe arrogant omdat hij een penalty mist? Waar gaat het heen?
 
TheresOnlyOne
 
151
29 juni 2021 om 23:11
Maar dit hele gebeuren begon dus eigenlijk toen de familie van Pogba, Adrien Rabiot (verbaal) aanviel tijdens de wedstrijd?
 
WQSMilan
 
0
30 juni 2021 om 19:37
Nee. Na de gelijkmaker van Zwitserland. Ik weet het staat heel raar hier
 
Bossie
 
13
29 juni 2021 om 23:12
Als een team verliest brengt dat het beste in de mensen naar boven .....
 
Kakadu
 
110
29 juni 2021 om 23:13
Haha nog gekker dan de moeder en vooral zus van C. Ronaldo. Je zou maar zo’n moeder hebben zeg, sta je mooi voor lul als moederskindje.
 
ViscaCatalunya
 
162
29 juni 2021 om 23:15
Het is als die schreeuwende tokkie ouders langs de amateurvelden.
 
Richdinho
 
38
30 juni 2021 om 06:41
Maar tis wel oke als de familie vab pogba wat over Rabiot roept
 
Branquinho
 
11
30 juni 2021 om 12:25
Dat is volgens mij omdat Veronique (karen) Rabiot de hele discussie op de tribune begon.
 
GillesDB9
 
3
30 juni 2021 om 12:13
En dat dan ook nog je zaakwaarneemster laten zijn. Neem dan een professional.
 
Straight to th
 
11
29 juni 2021 om 23:19
Als je wint is alles leuk en als je verliest zegt men dat je de ware aard van de mensen zult zien. Ik zou als mvr. Rabiot oppassen als ze wedstrijden wilt bezoeken. Ik denk niet dat iedereen dit zal vergeten.
 
BJK-Q7
 
41
29 juni 2021 om 23:20
Rabiot was al eens paar jaar geleden niet geselecteerd omwille van zijn moeder. En nu nogmaals zorgt ze voor commotie!
 
Ronaldogoat7
 
49
29 juni 2021 om 23:20
over Pogba heeft ze helemaal gelijk hij kon de bal afgeven op rechts, maar wil nog 1x kappen en draaien leid balverlies en zorgt daarmee voor de 3-3
 
Aqua1
 
52
29 juni 2021 om 23:40
Toch wordt hij geprezen om zijn goede wedstrijd, maar als je zo de fout ingaat heb je in mijn ogen helemaal geen goede wedstrijd gespeeld. op dit niveau wordt er beslist op details...
 
Ronaldogoat7
 
3
30 juni 2021 om 00:15
helemaal mee eens hij schoot die bal geweldig in de kruising maar maakte daarna de fout die ze de wedstrijd koste, dus dat cancelt elkaar uit en dan sta je weer op 0. verder wel genoten van pogba in de 4 gespeelde wedstrijden
 
achmedn
 
34
30 juni 2021 om 00:49
Hij verliest de bal op middenveld. Er is nog lang weg naar goal en met voldoende verdedigers aan de bal. 1 verdediger zit helemaal mis.
 
Ronaldogoat7
 
4
30 juni 2021 om 01:44
het was een simpele paas van Xaka die de spits voor de keeper zet
 
binny
 
0
30 juni 2021 om 14:57
ze stonden gewoon 1 op 1 na die domme actie van Pogba. Slecht verdedigd daar na, maar je ziet dat Zwitserland in een flow zit en Pogba komt itneressant doen. Buiten dat was hij weergaloos.
 
adriano9
 
66
29 juni 2021 om 23:59
Pogba was misschien wel de beste speler van het toernooi. Tuurlijk word die gerpezen. Het zou gewoon een hetze zijn als hij nu ze bloemen niet krijgt. Wat een absolute klasse heeft hij laten zien. Heb echt genoten van hem.
 
Ronaldogoat7
 
28
30 juni 2021 om 00:13
helemaal mee eens echt genoten van Pogba maar hij heeft Frankrijk wel de wedstrijd gekost dat is ook een feit.
 
BJK-Q7
 
11
30 juni 2021 om 10:49
Waarom heeft Pogba de wedstrijd gekost? Coman geeft ook de bal weg bij het 2de doelpunt van Zwitserland. Alleen Pogba eruit singelen is niet eerlijk terwijl hij gewoon de beste speler was van Frankrijk gedurende het hele toernooi.
 
blink182
 
32
30 juni 2021 om 00:27
Pogba was de beste speler van Frankrijk en mssn wel van het hele EK. Mbappe en de rest hadden hun kansen (op aangeven van Pogba) moeten afmaken.
 
Ronaldogoat7
 
12
30 juni 2021 om 00:38
ik heb ook echt genoten van Pogba de beste speler dit EK maar we mogen ook zijn enorme fout benoemen. hij is verantwoordelijk voor de verlenging speelt hij de bal naar rechts. dan krijg je zeer waarschijnlijk geen verlening
 
Japie_Krekel
 
78
30 juni 2021 om 00:28
Pogba heeft in deze wedstrijd meer laten zien dan Rabiot in zijn hele carriere
 
Ronaldogoat7
 
13
30 juni 2021 om 00:36
eens maar dat veranderd niet het feit dat Pogba in minuut 90 verantwoordelijk is en ervoor zorgt dat Frankrijk de Verlenging ingaat
 
FCVoetbal23
 
17
30 juni 2021 om 00:45
Volgens mij speel je 90 minuten. En kan je in die 90 minuten bij wijze van zorgen dat je met 6-0 voorsprong richting het einde van de wedstrijd gaan. Wat ik wil zeggen is dat 1 actie niet bepaald dat je de verlenging in gaat. Nogal kortzichtig vind ik dat.
 
Aqua1
 
24
30 juni 2021 om 00:52
Je overdrijft echt omtrent Pogba die heeft wel Kante naast zich, dat scheelt enorm dat ontlast Pogba veel, die heeft zelf Drinkwater een wereld voetballer doen lijken. je gaat aan feit voorbij dat Pogba verantwoordelijk bij de 3-3 van Zwitserland.
 
Ronaldogoat7
 
8
30 juni 2021 om 03:09
serieus? 6-0 en een enorme fout betekent 6-1 maar een enorme fout bij 3-2 betekent 3-3 dat is de waarheid. dus bij 3-2 is de bal extreem belangrijk en kan je geen onnodig balverlies lijden
 
Psvlld
 
6
30 juni 2021 om 08:01
Is het niet Kimpembe die vervolgens kinderachtig wordt uitgespeeld door zijn tegenstanded? Balverlies lijden zit een beetje in het spel van Pogba, waardoor hij vaak zulke geniale dingen doet, hij is ook geen laatste man.. als iemand hier verantwoordelijk is voor die goal is het Kimpembe wel. Als Pogba niet zo geniaal had gescoord was het misschien wel 2-2 geworden.
 
BoscoJean
 
27
29 juni 2021 om 23:22
Dit verbaast me niet ze deed ook ongelooflijk moeilijk bij PSG voor zijn contract onderhandelingen,daardoor speelde Rabiot een hele tijd niet echt niet normaal ze lijkt me echt een controlfreak
 
Ronaldogoat7
 
27
30 juni 2021 om 00:17
geen control freak gewoon een sterke vrouw met een ruggengraat en een mening dat is zeldzaam in deze tijd
 
nrvier
 
6
30 juni 2021 om 07:41
Maar de fout bij een ander leggen zie je juist heel vaak. Je wint met zijn allen en verliest met zijn allen.
 
ThaAnalyzer
 
34
29 juni 2021 om 23:22
Dit artikel staat bol van de aannames en mensen slikken het als zoete koek met alle vooringenomen vooroordelen van dien. Waar is de button 'melding maken' want 'niets toevoegend (gebrek aan onderbouwing) ? Ik vraag het voor een vriend (-;
 
real8madrid
 
33
29 juni 2021 om 23:26
Kijk eens aan! Een artikel waar aannames in staan en vervolgens mensen op reageren... Je zou haast denken dat je op een voetbalforum zit? 90% van de artikels hier zijn gebaseerd op aannames. Anders zou je enkel nog droge interviews kunnen posten en wie zit daar op te wachten.
 
ThaAnalyzer
 
10
29 juni 2021 om 23:42
Ik begrijp je goed mijn waarde. En inderdaad. Dit is een voetbalforum. Maar naar ik mag aannemen (-; geen voetbal boulevard. Dat gezegd hebbende. Elke moeder zou haar zoon verdedigen en het beste voor hem hebben. Alleen de ene ouder is de ander niet. En geld doet rare dingen met (ooit) normale moeders. Mbappé staat nu gelijk aan Depay. Beiden de betere van het elftal. Beiden hopeloos gefaald. Maar dat is ook voetbal. En dat maakt deze sport zo mooi.
 
ProTukker
 
5
29 juni 2021 om 23:41
â€ëœmensen slikken het als zoete koekã¢â‚¬â„¢ â€⦠mensen gaan af op wat er in het artikel staat, hã£â©? Of verwacht je dat we zelf een onderzoek in gaan stellen om erachter te komen wat er werkelijk gebeurd is? Vooroordelen? Leg even uit als je wilt. Als je doelt op vooroordelen jegens Mbapee en/of Pogba dan raad ik je aan om in de spiegel te kijken en je af te vragen wie er bevooroordeeld is. Want op het moment van schrijven zie ik bij geen enkele reactie een vooroordeel! En die knop â€ëœmelding makenã¢â‚¬â„¢ (gebrek onderbouwing) slaat nog het meest op jouw eigen reactie.
 
ThaAnalyzer
 
6
29 juni 2021 om 23:54
Begrijpend lezen zou fijn zijn om enig sarcasme te herkennen met een lichtelijk serieuze ondertoon. Zoveel vraag - en uitroeptekens in je tegel. Daarnaast, zie boven. Een inhoudelijke reactie op dit topic.
 
ProTukker
 
4
30 juni 2021 om 00:01
Ben je nu sarcastisch of toch wel lichtelijk serieus? Klinkt mij namelijk redelijk tegenstrijdig. Maar misschien kan ik niet zo goed begrijpend lezen.
 
BillyJean203
 
4
29 juni 2021 om 23:23
Als je eigen ouders het voetbal niet eens kunnen relativeren...
 
real8madrid
 
22
29 juni 2021 om 23:24
Zie stelt er nou ook zo'n Karen aan als zaakwaarnemer. Al is het je moeder? Jeetje dan moet je toch ook een oliebol zijn hoor.
 
Formus
 
19
29 juni 2021 om 23:25
Lijkt op die moeder uit de Goonies.... (voor de connaisseur ??)
 
23VDV23
 
5
29 juni 2021 om 23:32
Één van mijn favoriete jeugdfilms...en nou je het zegt! Haha, sprekend
 
Formus
 
4
29 juni 2021 om 23:57
Ook de mijne. Heerlijk. Laatst met mijn kids gekeken, maar die delen mijn liefde voor die film helaas niet ??
 
BJJTyson
 
31
29 juni 2021 om 23:26
Dit is echt typerend. Die moeder moet echt eens ophouden met alles verzieken.. uit de PSG selectie gezet en dan nog eens eens eisen dat haar zoon Basis zou moeten staan bij het WK of niet geselecteerd zou moeten worden… gewoon wereldkampioen kunnen zijn als ze hun ego gewoon hadden ingeslikt.
 
nickelodeon
 
14
30 juni 2021 om 00:00
Exact! DIe hele familie Rabiot deugt gewoon niet. Hele nare trekjes. Terwijl dit de eerste keer is dat de familie Pogba en familie Mbappã© slecht in het nieuws komen, niet toevallig nadat de moeder van Rabiot erbij betrokken is.
 
Aqua1
 
17
29 juni 2021 om 23:38
Ze heeft wel gelijk over Pogba, meeste hier hemelen Pogba helemaal op, uit eindelijk kost Pogba Frankrijk de volgende ronde, dan heb je in mijn ogen gefaald als Pogba zijn. Snap niet die lofzang hier
 
CIC13
 
26
29 juni 2021 om 23:57
Ik denk dat die lofzang (valt wel mee op deze site) vooral komt door zijn geweldige spel. Naast de Bruyne zijn er geen andere middenvelders die zulke moeilijke en vooral mooie passes kunnen geven. Vergeet niet zijn goal in reguliere tijd en penalty. Kan jij een andere middenvelder noemen (dus geen Kdb) die op zulke momenten zo bewust en vol vertrouwen een bal kan trappen? En hij verliest de bal op de helft van de tegenstander (na een betwistbare overtreding). Als je hem die goal aanrekent, mag je ook naar de verdediging en de rest van het middenveld kijken.
 
Formus
 
9
29 juni 2021 om 23:59
Ben geen Pogba fan, maar hij speelde wel echt een goed EK. Maar laat het imo bij zijn club veel te weinig zien.
 
adriano9
 
21
30 juni 2021 om 00:04
Heb je Pogba zien spelen Aquaman??? Die man was verre weg de beste speler dit toernooi. Ik ben als kind van voetbal gaan houden door dit soort spelers. Hij is zeldzaam. Kijk jij liever naar Dirk Kuit? Is niets mis mee maar ik ben verbaasd dat jij verbaast ben dat deze baas van een Pogba opgehemeld word. Heeft pure klasse laten zien. Ik zal zeggen probeer een beetje van mooi voetbal te genieten daar draait het eigenlijk om en Pogba was sierlijk en functioneel. En gelukkig zien de meest mensen dat in en gaat die ene halve fout op de helft van de tegenstander dat niet veranderen hoe graag je dat ook zou willen.
 
nickelodeon
 
11
29 juni 2021 om 23:49
Niet de eerste keer dat Rabiot en zijn moeder lastige mensen blijken. Rabiot en mama waren al belachelijk, onterecht en in de media kritisch toen Deschamps de middenvelder van Juve niet selecteerde voor het WK. Bij PSG deed hij in zijn laatste contractjaar ook alleen maar belachelijk. Heel naar ventje. Blijkt die trekken dus van zijn ma te hebben. Bovendien ook echt een matige speler. Een mislukte diva dus. Afvoeren.
 
lfrancis
 
2
29 juni 2021 om 23:58
Gelukkig verlies je als team en niet als individu een wedstrijd, en zijn er hier 17 miljoen bondcoaches in plaats van 1 ??
 
theo uphus
 
6
30 juni 2021 om 00:25
Je schaamt je als voetballer toch kapot voor zulk familievolk. Die zus van Ronaldo had onlangs ook al zulk walgelijk gedrag. Waarom houden die nullen zich niet gewoon lekker buiten de publiciteit ? Ze doen hun voetballende zoon of broer er echt geen plezier mee.
 
Wilgenduin
 
2
30 juni 2021 om 06:23
Misschien moet haar zoon zelf eerst is wat beter gaan presteren voor ze commentaar geeft op andere spelers. Triestige vrouw, lijkt me dit. Beetje zoals de papa van Neymar. Ze wordt slapend rijk door haar zoon.
 
Arnout108
 
0
30 juni 2021 om 07:55
Wat een sneu gedoe dit. Dat spelers een keer ruzie met elkaar krijgen snap ik nog wel maar familie moet toch gewoon niks meer dan hup of jammer roepen. Vooral die Veronique Rabiot zou ik niet uitnodigen op feestjes.
 
KapiteinClaus
 
2
30 juni 2021 om 09:17
Heel erg al die randfiguren die zich bemoeien met spelers. Of het dan de posse van Ziyech of Tete is (kansloos) of de vriendin van Icardi (vreselijk mens) of wie dan ook, laten we het gewoon bij de spelers houden.
 
RedondoNo5
 
2
30 juni 2021 om 10:06
Ach de Fransen dachten wel even de titel op te halen. De arrogantie spatte er van af. Met name Pogba gedroeg zich als een diva op het veld. Hij speelde zeker goed, maar blijf gewoon normaal doen. Blij dat dit is afgestraft en ze naar huis zijn met hun laffe spelopvatting. Moeder van Rabiot is een ouderwetse bitch als ik dit zo lees. Kan me voorstellen dat mensen zich kapot irriteren aan haar.
 
HZ7-22
 
1
30 juni 2021 om 11:09
Een hele simpele oplossing. Laat Rabiot buiten de selectie, krijg je dit gezeur ook niet. Ook gaat Frankrijk hierop vooruit, Rabiot haalt echt het niveau omlaag. Die moeder was trouwens al toen Adrien bij PSG speelde heel erg naar tegenover PSG..
 
JurBoekema
 
0
1 juli 2021 om 10:21
Hahah dit is dus 1 reden waarom ze eruit liggen. Arrogantie en onderlinge ruzies. Rabiot een heeft een karen van een moeder. Zelf is Rabiot ook een vervelende jongen in de groep met een gebruiksaanwijzing. Tel daarbij de grote en snel gekrenkte ego's van de andere Franse spelers en hun families op, en je hebt een kruidvat vol ellende. Maar ik geniet van het feit dat die Frambozen die gemiddeld gezien zeer arrogant zijn, klagen over een arrogante landgenoot. ??