Ramsey pakt Ronaldo doelpunt en record af: 'Ik heb mijn excuses aangeboden'
Donderdag, 7 november 2019 om 11:38

Aaron Ramsey heeft zijn excuses aangeboden aan Cristiano Ronaldo voor het stelen van zijn doelpunt in de wedstrijd tegen Lokomotiv Moskou. De Portugees baalde zichtbaar van de actie van zijn ploeggenoot, waardoor hij hem niet alleen een doelpunt maar ook een record werd ontnomen. Ramsey laat weten dat het niet zijn intentie was om het doelpunt van Ronaldo af te pakken.

Op bezoek bij Lokomotiv Moskou leek Ronaldo al vroeg in de wedstrijd te scoren vanuit een vrije trap. Doelman Guilherme blunderde en zag de bal door zijn benen over de doellijn rollen. Vlak voordat de bal de lijn passeerde, gaf Ramsey het beslissende tikje waardoor hij het doelpunt op zijn naam kreeg. Ronaldo was zichtbaar teleurgesteld in de actie van zijn ploeggenoot. Wanneer de Portugees de goal op zijn naam had gekregen, zou hij de eerste speler in de Champions League zijn geweest die tegen 34 verschillende clubs had gescoord. Door de actie van Ramsey blijft hij op 33 staan, naast Lionel Messi en oud-spits Raúl.

Juventus won de wedstrijd uiteindelijk met 1-2 door een late goal van Douglas Costa. Na afloop van het duel ging Ramsey in op het moment in de vierde minuut. "Ik dacht dat de keeper veel dichter bij me was en de bal bij me weg zou kunnen halen", wordt de ex-middenvelder van onder meer Arsenal geciteerd door Goal. "Op instinct schoot ik de bal over de lijn. Ik heb mijn excuses aangeboden aan Cristiano."

Door de overwinning verzekerde Juventus zich van een plek in de volgende ronde van de Champions League. Met nog twee wedstrijden voor de boeg is het gat met Lokomotiv Moskou en Bayer Leverkusen zeven punten. "We hebben nog genoeg werk te verrichten om bovenaan in de poule te eindigen. Maar ons doel was ons kwalificeren voor de volgende ronde en dat is ons vanavond gelukt", aldus Ramsey. Juventus neemt het op 26 november thuis op tegen Atlético Madrid, terwijl de groepsfase op 11 december wordt afgesloten met een uitwedstrijd tegen Bayer Leverkusen.

Meer nieuws
   
13:30
13:30
Live meepraten in de Eredivisie: Sparta Rotterdam - FC Volendam
0
   
13:30
13:30
Live meepraten in de Eredivisie: RKC Waalwijk - FC Utrecht
0
   
13:30
13:30
Wie is de Italiaanse idealist die mogelijk de nieuwe trainer wordt van Ajax?
4
   
12:42
12:42
Kraay jr. las 'belachelijk bericht': 'Te Kloese moet telefoon niet eens opnemen'
4
   
12:40
12:40
Noa Lang belt Brands op met speciaal verzoek: 'Dat zegt veel over hem'
9
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (83)

 
Petouchi
 
258
7 november 2019 om 11:56
Moet je tegenwoordig je excuses al aanbieden als je een goal scoort...
 
VitasAjax
 
97
7 november 2019 om 11:58
Inderdaad zeg, en laten we nou niet doen alsof het zo'n prachtige goal was. Een niet gehandicate keeper had die bal makkelijk gevangen.
 
AcePluto
 
64
7 november 2019 om 12:25
Insinueer je dat de keeper gehandicapt is? Want dat lijkt het geval hier.. Wat een niveau ook, maarja. Een spits die een doelpunt scoort - maakt niet uit hoe - is altijd teleurgesteld als een bal erin rolt en iemand geeft hier onnodig een tikje aan. Natuurlijk zou Ramsey niet eens zo gedacht hebben, want dit is het laatste waar je aan denkt als je aan het spelen bent. Een excuses is gewoon op zijn plaats want daarmee hou je gewoon een goede teamsfeer!
 
voetbalfreak
 
8
7 november 2019 om 12:00
Dat zie je vaker; wanneer spelers tegen hun oude werkgever gescoord hebben...
 
bf1994
 
20
7 november 2019 om 12:07
Dat vind ik ook zo idioot dom. Als je niet uitbundig juicht snap ik het, maar Om je excuses aan te bieden voor in principe het doen van je werk vind ik veel te gestoord en teveel billen kussen.
 
juvedeef
 
11
7 november 2019 om 12:26
Nou ja. Hij steelt een beetje de goal. Bal had er sowieso in gegaan. Dus vandaar dat Ramsey zich verontschuldigd. Maar vind het ook onnodig hoor. Goal is een goal.
 
100% Meijer
 
84
7 november 2019 om 12:39
Totdat de keeper hem van de lijn haalt omdat hij inhoudt. Liever het zekere voor het onzekere en de bal het laatste zetje geven.
 
XaviFCB
 
30
7 november 2019 om 12:45
Vind ik ook. Ik heb de beelden een paar keer bekeken, en ik denk dat het normaal is wat Ramsey doet. In die paar miliseconden gaat hij niet de afweging maken of die bal er zonder zijn tikje ook ingaat of niet. Hij komt natuurlijk ingestormd om een eventueel foutje van de keeper af te straffen. Dan is dat gewoon je doel en knal je de bal erin.
 
Xyzz
 
90
7 november 2019 om 13:10
Ronaldo zou geen moment twijfelen om het laatste tikje te geven zodat hij hem zelf op zijn naam kon schrijven als de rollen omgedraaid waren. En dan geeft hij ook geen excuses.
 
siepie
 
31
7 november 2019 om 14:19
Precies.. Ronaldo moet eerder zijn excuses aanbieden voor het direct op doel schieten vanaf daar. Of dat hij ze uberhaupt nog neemt met een specialist als Pjanic in de selectie.
 
Onlogisch
 
11
7 november 2019 om 15:07
Beter nog. In zijn tijd bij Real werd Ronaldo vaak genoeg boos als zijn teamgenoten scoorde in plaats van hij.
 
bf1994
 
75
7 november 2019 om 11:58
Ronaldo scoort wel weer een vrije trap in zijn volgende 30 pogingen. Belachelijk om hiervoor publiekelijk je excuus aan te bieden.
 
DVV20
 
80
7 november 2019 om 12:07
Onzin, als een bal al het goal in gaat dan blijf je er normaal gesproken van af. In dit geval begrijp ik dat Ramsey geen risico wilde nemen, maar na afloop je excuses aanbieden voor het 'stelen' van een doelpunt is normaal hoor. Maar omdat het Ronaldo is, is het leuk om er kritiek op te hebben natuurlijk.
 
bf1994
 
39
7 november 2019 om 12:12
Ik heb duidelijk kritiek op ramsey en niet op ronaldo. Jullie moeten eens stoppen met dit “ omdat het ronaldo is” als ik iets gek vind dan zeg ik dat, en kan mij het schelen of het ronaldo is of ibrahim affelay
 
shuba
 
13
7 november 2019 om 13:06
Pfffff het is dus normaal om je excuses aan te bieden? You gotta be kidding me!! ???????? Met dit soort uitspraken kan je direct de Alpha van de Beta poppetjes onderscheiden. Stelletje kuddedieren!!
 
DVV20
 
1
7 november 2019 om 15:11
Ja, duidelijk kritiek op Ramsey, daarin geef je nog maar even aan dat hij in de komende 30 vrije trappen wel weer 1x scoort. Los van dat dit helemaal niks met het artikel te maken heeft het ging om scoren tegen verschillende clubs in de CL, is het ook nog eens enkel ter provocatie bedoeld
 
DVV20
 
5
7 november 2019 om 15:14
Jij noemt het een verschil tussen Alpha en bèta poppetjes, ik noem het fatsoen wat sommigen duidelijk niet van huis uit hebben meegekregen. Het is hun werk en statistieken zijn belangrijk, als de bal al het goal in gaat door toedoen van een medespeler dan blijf je daar vanaf. Anders ben je het type die een onderzoek van een collega nakijkt, snel de naam aanpast en doorstuurt naar het management om vervolgens met de eer te strijken. Noem het Alpha mannetjes als je je daar beter door voelt.
 
bf1994
 
3
7 november 2019 om 15:25
@dvv20 ramsey biedt Zijn excuses aan. Ik zeg dat het belachelijk is om je excuses aan te bieden hiervoor. Dus mijn kritiek is op ramsey. Omdat ramsey zijn excuses aanbiedt.
 
DVV20
 
1
7 november 2019 om 15:37
''ronaldo scoort wel weer een vrije trap in zijn volgende 30 pogingen.'', hieruit leidt ik af dat je enkel kritiek hebt omdat de naam Ronaldo voorkomt in het artikel. Anders zou je deze overbodige sneer niet geven.
 
bf1994
 
3
7 november 2019 om 16:16
Ik vind het niet overbodig aangezienn deze scenario ontstaat uit een vrije trap die ronaldo neemt
 
DVV20
 
0
7 november 2019 om 16:34
Maar het artikel gaat over een record pakken tegen een club waar hij in de CL nog niet tegen gescoord heeft. Dus dat hij nu bijna uit een vrije trap scoorde en regelmatig ook vrije trappen mist heeft er helemaal niks mee te maken. Weet jij net zo goed als ik.
 
bf1994
 
1
7 november 2019 om 17:01
Vanuit die opzicht kan ik het me inbeelden dat jij het overbodig vindt.
 
arsen(e)al
 
16
7 november 2019 om 12:16
Hij zegt in de media dat hij in persoon zijn excuses heeft aangeboden. Dat is wat anders dan publiekelijk je excuses aanbieden. Maar goed, het is Ronaldo dus dan moet er altijd wat te haten zijn
 
bf1994
 
13
7 november 2019 om 12:20
Ik heb kritiek op ramsey en niet op ronaldo......
 
Arsenallz
 
2
7 november 2019 om 12:18
Dat Ronaldo nauwelijks scoort uit vrije trappen heeft niks te maken met het feit dat Ramsey een bal die al bijna over de lijn was binnen tikt. Wat heeft dat nou met elkaar te maken? Het is simpelweg oncollegiaal van Ramsey. Je logica is frappant. Ben benieuwd naar je antwoord.
 
bf1994
 
3
7 november 2019 om 12:21
Ik geef duidelijk aan waarom je dit publiekelijk zou doen..... zeg het tegen ronaldo en klaar is kees. Je hoeft het niet tegen het publiek te zeggen
 
Arsenallz
 
2
7 november 2019 om 12:23
Hij doet dit ook niet publiekelijk. Hij geeft in een interview aan dat hij zijn excuses heeft aangeboden aan Ronaldo. Als hij er niet naar werd gevraagd had je niks gehoord.
 
shuba
 
2
7 november 2019 om 13:09
Wat een bullshit! Het is een natuurlijke reactie om de bal daar voor de zekerheid nog een extra tik te geven.
 
Arsenallz
 
2
7 november 2019 om 13:21
Iets meer nuance is gepast. Een tik geven kan heel goed, maar als de bal al over de lijn rolt en millimeters verwijderd is terwijl er niemand binnen een straal van een meter is, is anders.
 
Linkerbaan
 
3
7 november 2019 om 12:19
Nouja het is niet echt collegiaal. En daarnaast moest Ramsey er wel heel zeker van zijn dat die geen buitenspel stond anders krijg je weer een zelfde incident als met Nani
 
bf1994
 
0
7 november 2019 om 12:57
Ramsey nam het zekere voor het onzekere. Hij zegt toch ik dacht dat de keeper er nog bij kon. Voor hetzelfde geld haalt de keeper hem uit het goal... ik heb wel gekkere reddingen gezien. Dan vind ik dat je daar geen excuus voor aan moet bieden.Maar blijkbaar zeg ik dit alleen maar omdat het ronaldo is. Ook al is mijn kritiek op ramsey en niet op ronaldo zijn er toch fanboys hier die op hun teentjes zijn getrapt
 
Bossie
 
50
7 november 2019 om 11:59
Wat zei Ronaldo ook al weer , ik zoek niet naar records , maar records zoeken mij ....ja juist hij is duidelijk er mee bezig om in de record-boeken te komen .
 
Arsenallz
 
15
7 november 2019 om 12:20
Ik zou ook pissig zijn als ik zo dichtbij een record ben, terwijl je de bal al over de lijn ziet rollen maar Ramsey nog even een onnodige tik geeft. Dat hij hiervan baalt betekent niet dat hij op zoek is naar records, maar als je zo dichtbij bent. Dat jij zo nodig een anti-Ronaldo campagne moet houden is je eigen keuze, maar je argumentatie is frappant.
 
Bossie
 
31
7 november 2019 om 12:26
Haha gelijk over een ant-Ronaldo campange beginnen , het zit je wel diep he . Ik geef alleen maar aan wat hij heeft gezegd , niks meer of minder . Jij gaat gelijk in de aanval , het ligt dus gevoelig bij je . Sterkte er zal zullen nog wel meer mensen zijn die iets neerzetten wat jou niet aanstaat over Ronaldo , het zal een hele klus worden om die allemaal aan te schrijven . Als hij niet zo met records bezig zou zijn , dan zou hij ook niet weten dat hij er vlakbij is . Niks mis mee dat hij er mee bezig is , geeft aan dat hij iemand met ambitie is en eer . Daar houd ik wel van een voetballer die een doel voor ogen heeft .
 
Arsenallz
 
5
7 november 2019 om 12:31
Nee jij framed het zoals je zelf wil zonder inlevingsvermogen. Waaruit blijkt dat hij naar records zoekt? Omdat hij graag wil scoren tegen Lokomotiv? Verder reageer je ook niet inhoudelijk op mijn reactie. Wat een verrassing zeg.
 
Bossie
 
9
7 november 2019 om 12:54
In je reactie staat iets over een anti-ronaldo campange , daar reageer ik op . Dus ga nu niet zo gev=frusteerd reageren je maakt je zelf een beetje belachelijk . Je zal waarschijnlijk wel een Ronaldo -adapt zijn dat mag hoor.en jij hebt het er zelf over dat hij dichtbij het record is , zonder dat jij ook maar weet , net als ik troiwens , of hij daar aan denkt. de enige die dat weet is Ronaldo zelf. Mocht hij echt pissig zijn dat hij dit record misloopt , dan is hij er wel mee bezig , niks mis mee , maar moet dan niet zeggen in een ander intervieuw dat je er niet mee bezig ben , that is all old chap....
 
Arsenallz
 
3
7 november 2019 om 13:20
Je begrijpt klaarblijkelijk niet dat een reactie niet direct gerelateerd is aan frustratie. Dat je vervolgens arrogant je betoog eindigt is misschien nog wel triester. Ik denk niet dat jij de nuance van de situatie begrijpt. Dat je niet zoekt naar records betekent niet, dat als je dichtbij bent je ze niet wilt verbreken. Misschien is dat een vorm van logica die je niet beheerst. Interessant dat je aangeeft dat wij niet weten wat hij denkt, dat is correct. Desondanks doe jij aannames waarin blijkt dat jij wel pretendeert zijn gedachte te kunnen lezen. Iets benoemen in een interview is niet gelijk aan de constante gedachte van iets willen verbreken. Dat het moment dichtbij is gekomen, want op de hoogte van het record is hij zeker, verlegt de aandacht erna. Desondanks impliceer jij dat hij er actief mee bezig is. Een statement die je niet kan onderbouwen behalve een interview Nadat zijn record heel dichtbij was. Aangezien je fan bent van het toepassen van Engelse woorden; adviseer ik je om ze correct toe te passen. Geen idee wat een Ronaldo-adapt. Adapt is namelijk aanpassen, maar enfin. Pseudo-intellectuele uitingen zijn het.
 
Lierse1997
 
7
7 november 2019 om 12:06
Om hier nu publiekelijk je excuses voor te bieden is er misschien een beetje over. Maar anderzijds snap ik de teleurstelling van Ronaldo in deze wel, het is toch wel een vrij uitzonderlijk record om op je naam te schrijven en zoveel kansen zal hij er niet meer voor krijgen.
 
Angelo77
 
3
7 november 2019 om 12:12
Ramsey kiest er toch zelf voor om z'n excuses aan te bieden? Dat Ronaldo op dat moment teleurgesteld was is ook niet heel gek. Zou een mooi record zijn.
 
arsen(e)al
 
8
7 november 2019 om 12:12
Heb alleen maar de samenvatting gekeken, maar daar zag ik hem alleen maar lachen na het doelpunt. Deels kan dat als een boer met kiespijn zijn geweest natuurlijk, maar 'zichtbaar balen'?
 
DeBers
 
1
7 november 2019 om 17:59
Klopt. Ze vierden het samen. Die foto is niet eens van het goal denk ik. De media is weer lekker bezig.
 
Sanderr
 
14
7 november 2019 om 12:24
Excuses nog wel.. Ramsey deed gewoon wat nodig was, namelijk de vroege goal verzekeren voor zijn ploeg in de Champions League. Ronaldo's vrije trap was niet goed, het was een gelukje geweest als die er in was gegaan. Snap ook niet dat Ronaldo daar over zou zeuren, hij gaat heus nog wel tegen een andere tegenstander scoren en dus (zij het misschien tijdelijk, want ook Messi zit natuurlijk niet stil) het record pakken.
 
Juveitalia
 
9
7 november 2019 om 12:27
Andersom had ronaldo hem ook eringetikt. Het is uiteindelijk een goal die we cadeau kregen, maar hij telt toch.
 
Sirius
 
1
7 november 2019 om 15:05
Precies. Ronaldo zou het ook niet nalaten om zo'n bal nog een tikje te geven. Dat heb ik 'm al zo vaak zien doen. Bovendien komt dat record ongetwijfeld vanzelf.
 
DeBers
 
0
7 november 2019 om 18:00
Voorbeelden? Anders is het makkelijk roepen.
 
azchelsea
 
4
7 november 2019 om 12:29
Die foto ook haha. Als blikken kunnen doden...
 
Suarez 7
 
11
7 november 2019 om 12:30
Die foto ook..... hahahahaha. Enorm slechte vrije trap en enorm slecht gekeept. Past dan wel bij de knulligheid van de goal dat Ramsey hem er nog intikt.
 
Freekystar
 
3
7 november 2019 om 12:47
Doet mij beetje denken aan de geweldige solo goal van Ronaldo tegen Spanje die buitenspel werd gevlagd omdat Nani het nodig vond om de bal er nog even in te koppen. Denk dat veel spelers zichtbaar geërgerd zouden zijn als een goal zo wordt ontnomen.
 
Sanderr
 
8
7 november 2019 om 13:09
Hoe kan dit je daar aan doen denken?? Dat was een fantastische kapbeweging en goal na een mooie stift van Ronaldo en dus een zekere goal die gewoon letterlijk verpest wordt door Nani. Dit was een bellaberde vrije trap die minstens 9 van de 10 keepers met het grootste gemak klem pakken. De keeper van Lokomotiv laat hem echter per ongeluk glippen en de bal stuiterd tergend langzaam richting doellijn. Ramsey doet gewoon zijn werk en verzekert de voorsprong voor Juve, je weet nooit zeker of die keeper die bal niet nog had kunnen wegslaan anders. Echt totaal onvergelijkbare situaties, de enige gelijkenis is dat Ronaldo erbij betrokken was, verder niks.
 
Freekystar
 
0
7 november 2019 om 15:21
Volgens mij had ik in mijn text ook benadrukt dat er een geweldige solo aan voorafging. De goal is uiteindelijk afgekeurd door buitenspel, echter wilde Nani wel zeker daar zijn goaltje wilde meepikken. Snap niet waarom je haast in paniek raakt omdat het twee losstaande situaties zijn.
 
Sanderr
 
2
7 november 2019 om 15:32
In paniek? Hoe kom je daar dan bij? Ik vroeg me alleen af vanwaar deze goal van Ramsey je aan die Nani-situatie deed denken, gezien ik ze niet bepaald vergelijkbaar vind. Die goal werd afgekeurd, deze wordt juist zeker gesteld. Die goal was buitenspel, deze niet. Die goal was een mooie actie en dito schot, deze was een mislukte vrije trap en slordigheid van de keeper. Vandaar dat ik vroeg: hoe kan dit je daaraan doen denken? Misschien doelde je op een overeenkomst die ik niet door had ofzo!
 
shuba
 
6
7 november 2019 om 13:03
Kan je nog zo een grote speler zijn, van mij had Ronaldo een stoot op zijn kokosnoot gehad. Meneer is zogenaamd niet met records en individuele prijzen bezig, maar wanneer zijn teamgenoot een bal voor de zekerheid een extra tik geeft is hij gepikeerd. Manmanman, wat een kneus ben je dan. Te gek voor woorden is het. Narcist pur sang niet meer, niet minder!
 
bf1994
 
0
7 november 2019 om 13:45
Ronaldo vond ik niet gepikeerd, die foto is een beetje ongelukkig neem ik aan. Maar dat ramsey zijn schuld aanbiedt vind ik belachelijk, want hij had een goede reden om de bal erin te tikken. Je wilt die vroege goal secuur hebben, en hij dacht dat de keeper er vlak acchter stond dus stond hij volledig in zijn recht om hem erover te tikken.
 
nederland79
 
7
7 november 2019 om 13:32
Ronaldo had hetzelfde gedaan. Lekker belangrijk. T gaat om t team. Als ramsey ook maar voor 1 procent dacht dat de keeper er nog bij zou kunnen, is zn actie al helemaal terecht
 
E.T.U.
 
2
7 november 2019 om 13:33
Beetje onzin om hier je excuses voor aan te biedden. Het is en blijft een team sport. Je staat op het veld om je team naar de overwinning te helpen. Tuurlijk baal je als je door zoiets je record misloopt maar dat soort dingen zijn toch bijzaak? Ik hoop dat Christiano hier snel om kan lachen.
 
theo uphus
 
5
7 november 2019 om 13:49
Het was in feite een zodanig slechte vrije trap dat je uberhaupt al niet de mening krijgt dat het een treffer verdiende. Door de superblunder van de keeper had het even goed nog een treffer voor Ronaldo kunnen worden, maar terecht joeg Ramsey door omdat ook de doelman zich nog dacht te herstellen. Of hij dat nog had kunnen doen is wat mij betreft, na 20 keer terug kijken, onzeker. Dat Ramsey daar niet op wilde wachten is niet meer dan logisch. Je doet dat al niet eens terwijl je er over nadenkt. Het gaat in een flits en je handelt dan instinctief. Duslogisch dat Ramsey de laatste tik geeft en triest is de reactie van de Portugese narcist.
 
Kay-leevan Alphen
 
2
7 november 2019 om 13:50
gewoon beschamend dit het is een team game. stel de keeper had hem nog gepakt was het weer van waarom liep je niet door.
 
Arnout108
 
5
7 november 2019 om 13:59
Ik vond het heel logisch dat Ramsey die bal binnenschoot. De bal ging heel langzaam richting de goal, de keeper maakte weer aanstalte richting de bal te gaan en hij weet niet of er nog verdedigers in z'n rug staan. Je kunt hem dan beter binnenschieten zodat het doelpunt zeker is. Uiteindelijk voetbal je om te winnen en niet om Ronaldo en record te gunnen. Geen excuses nodig, als Ronaldo wil scoren moet die de vrije trap maar beter nemen.
 
binny
 
2
7 november 2019 om 14:45
Oh man wat een onzin, mag hij de bal niet van Koning Ronaldo aanraken. De keeper staat erbij en de bal rolt heel sloom het doel in. Ik had het ook gedaan. Misschien moet Ronaldo iets minder geil zijn op goals en iets meer in het team belang denken, denk niet dat dit z'n laatste goal is.
 
PorQue
 
0
7 november 2019 om 14:52
Speelt Ramsey voor FC Juventus waarvoor hij assists moet geven en goals moet scoren of FC Cristiano Ronaldo bv? Wat waanzinnig om hiervoor je excuses aan te bieden. Als prof moet je gewoon achter die bal aan gaan als je geen buitenspel staat. Je moet alle risico voorkomen dat die keeper of het draaien van de bal ervoor zorgt dat het er niet in rolt.
 
Cyberize7x
 
2
7 november 2019 om 15:01
Uiteindelijk is het teamresultaat heilig boven individueel succes. Anders moet je tennis of golf gaan spelen. Zeker in dit geval was onduidelijk of de bal er wel in ging, die keeper had er zelfs nog bij kunnen komen. Logisch dat Ramsey besluit de bal erin te werken.
 
 
2
7 november 2019 om 15:21
Gebeurt in een splits second. Ramsay wil gewoon dat ie bal erin gaat. Logisch dat Ronaldo het jammer vindt, maar om er nou boos om te worden. Ik denk dat Ronaldo beter Tennisser of Golfer had kunnen worden. Dan hoef je je roem en succes niet te delen.
 
Marc Juventus
 
0
7 november 2019 om 18:54
Waar staat dat Ronaldo boos was? Er staat dat hij zichtbaar teleurgesteld was, maar dat heb ik ook niet gezien.
 
 
0
7 november 2019 om 19:17
Ah, dat nam ik aan uit de tekst. Ergens is het denk ik wel onderdeel van de reden dat Ronaldo zo goed is. Hij wil altijd goals maken, liever dan iedereen, ook liever dan dat z'n teamgenoot scoort. Maar ja storm in glas water dit sowieso.
 
Fortfit
 
1
7 november 2019 om 15:47
Zou Ronaldo em überhaupt op zijn naam hebben gekregen? Bal ging via de hak van de keeper richting goal
 
JJUnited
 
0
7 november 2019 om 16:43
Ronaldo speelt in een nieuwe competitie en heeft tegen genoeg ploegen niet gescoord vorig jaar. Genoeg kansen dus om Raúl te passeren en eigenlijk jammerlijk dat Ronaldo zelf niet komt met een reactie, al is het een politiek correcte reactie.