Rode kaart Wan-Bissaka en blunder Lingard worden Man United fataal
Dinsdag, 14 september 2021 om 20:40

Manchester United is met een nederlaag tegen Young Boys begonnen aan de groepsfase van de Champions League. Cristiano Ronaldo opende de score, maar Nicolas Moumi Ngamaleu zorgde voor de gelijkmaker en diep in de blessuretijd maakte Jordan Siebatcheu er 2-1 van. The Red Devils speelden vanaf minuut 35 met tien man, doordat Aaron Wan-Bissaka een directe rode kaart ontving. Donny van de Beek had voor het eerst dit seizoen een basisplaats in een officiële wedstrijd.

Ondanks het doelpunt van Ronaldo in de dertiende minuut was de rode kaart van Wan-Bissaka het meest besproken moment van de eerste helft. De rechtsback plantte zijn noppen in minuut 35 vol op de enkel van Christopher Martins Pereira en werd door scheidsrechter François Letexier weggestuurd. Ole Gunnar Solskjaer wisselde daarna verdedigend, door Jadon Sancho te vervangen door Diogo Dalot, en in de pauze koos hij ervoor om Van de Beek af te lossen door Raphaël Varane. Manchester United hoopte de 0-1 voorsprong vast te houden die het gevolg was van de alertheid van Ronaldo. De aanvaller ontsnapte aan de aandacht van Young Boys, ontving een voorzet van Bruno Fernandes met de buitenkant van de voet en schoot van dichtbij raak.

Acht minuten na de pauze vroeg Ronaldo tevergeefs om een strafschop. De aanvaller zag verdediger Mohamed Camara mistasten, waardoor hij kon afstormen op keeper David von Ballmoos. Vervolgens ging Ronaldo naar de grond na een duel met Camara, maar de arbitrage kende geen penalty toe. Young Boys had daarna het betere van het spel en rook kansen om tegen het tiental van Manchester United toe te slaan. Halverwege de tweede helft verstuurde Silvan Hefti een lage voorzet vanaf de rechterflank. De bal ging voorbij aan Martins Pereira, waarna Ngamaleu van dichtbij kon scoren.

Zeven minuten voor tijd maakte Miralem Sulejmani zijn entree bij Young Boys. De aanvaller, met zijn doelpunt namens Ajax tegen Dinamo Zagreb in 2011 de enige speler in de selectie die vóór dinsdag al eens had gescoord in de Champions League, moest voor een late doorbraak zorgen. Zijn invalbeurt toonde aan dat Young Boys aasde op een overwinning en de thuisploeg had ook daadwerkelijk de overhand. Een afstandsschot van Sandro Lauper werd door doelman David de Gea over de lat getikt, maar verder leek Manchester United niet in grote problemen te komen. In de vijfde minuut van de blessuretijd verstuurde invaller Jesse Lingard echter een veel te korte terugspeelbal richting De Gea, waardoor Siebatcheu kon scoren. Dinsdagavond spelen Villarreal en Atalanta tegen elkaar in de andere wedstrijd in Groep F.

Meer nieuws
   
23:30
23:30
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
0
   
23:11
23:11
Racistisch gedrag richting Nico Williams smet op belangrijke zege Atlético
0
   
23:06
23:06
Chelsea vecht zich knap terug tegen Villa, maar vergeet zichzelf te belonen
6
   
23:02
23:02
Paris Saint-Germain poetst 1-3 achterstand weg en is officieus kampioen
7
   
21:47
21:47
Liverpool gebruikt Slot om af te stappen van traditionele Britse clubstructuur
27
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (112)

 
est-1913
 
121
14 september 2021 om 20:42
Man Unt met Van de Beek 1-0; Man Unt zonder Van de Beek 0-2. Kan OGS nog om Van de Beek heen? Keurige assist van Lingard, overigens.
 
consy
 
68
14 september 2021 om 20:44
Kunnen er natuurlijk best om lachen maar die jongen verdiende het niet om gewisseld te worden. Fred en Pogba speelden echt minder maar toch moet die jongen dan geslachtofferd worden? Echt, waarom werd hem niet gewoon die overstap naar Everton gegund. Off topic: hoe kan het toch zo zijn dat het in de app nog steeds niet mogelijk is om een reactie goed aan te kunnen passen? Ik kan niet eens naar beneden scrollen, ben erg benieuwd wat er zo moeilijk aan is om dit goed te programmeren.
 
Yeagear
 
16
14 september 2021 om 20:47
Kom op,Toch logisch dat ze allebei erin blijven?? Fred voor de meters/vuile werk en Pogba kan zomaar iemand voor de goal zetten met zijn passing.
 
real8madrid
 
44
14 september 2021 om 20:51
man zelfs de browserversie werkt nog nauwelijks om aan te passen. Dan verschijnen er bij mij zowel boven als onder mijn comment 5-6 blanco regels waardoor mijn reactie 3-4 keer zoveel plaats inneemt als nodig.
 
 
2
15 september 2021 om 07:04
Fred speelde beter dan Donny. Pogba was inderdaad ook niet geweldig, maar ik snap dan wel weer dst je Pogba laat staan en Donny niet
 
Mas_AFCA
 
43
14 september 2021 om 20:45
Pure minachting van de tegenstander door Donny op te stellen. Dan krijg je de deksel op de neus..
 
JordyPA
 
51
14 september 2021 om 21:04
Die deksel ging anders pas op de neus toen Donny er al af was gehaald.
 
thucan
 
2
14 september 2021 om 20:45
Dat kan hij prima, dat heeft hij afgelopen jaar wel laten zien ;-)
 
Straight to th
 
7
14 september 2021 om 21:39
Waarom denk je dat Manu beter is met Van de Beek? Alleen omdat het scoreverloop nu aan de kant van Van de Beek is? Dat is een zwak argument. Hij heeft immers vaak zat aan de verkeerde kant van de medaille gestaan.
 
gebr.timber
 
42
14 september 2021 om 20:42
Fout van lingard. Maar Wan bis heeft z’n team in de steek gelaten. Rare plek voor zo’n overtreding.6 jaar geleden nooit gedacht dat Van Dijk beter zou worden dan Varane. Laatste 1,5 jaar is hij niet meer zo spectaculair. Vind hem nergens meer echt in uitblinken. Vond het juist een super atletische veelzijdige cv.
 
El Fenomeno
 
46
14 september 2021 om 20:48
Die Wan Bissaka kun je het niet zo aanrekenen. Die jongen kan gewoon voor geen meter voetballen, slechte passing, slechte balbehandeling, het is een houten klaas. En daar betaal je dan 57 miljoen voor. Dit United mist zoveel voetballend vermogen vanuit achteruit en ook een spelverdeler. Die gaan niet meedoen voor de hoofdprijzen.
 
gebr.timber
 
3
14 september 2021 om 20:59
Als je zo inkomt op zo’n plek. Wat bezielt je dan. Helemaal de stand erbij en de klok. Je loopt te veel risico. United is standaard goed in de start en kunnen in laatste potjes b team zetten. Nu moet je gewoon alles volle bak als je gelijk 3 verliespunten leidt.
 
Tjeerd94
 
8
14 september 2021 om 22:22
Ik was die 57 miljoen dus helemaal vergeten. Lachwekkend.
 
gebr.timber
 
3
14 september 2021 om 23:39
Benjamin Mendy ook 58 mil. Laatst dacht ik; Pep ergert zich zo vaak. Mendy kwam voor groot geld dus verdient 5/7 mil per jaar. City heeft een fatsoenlijke back nodig. Hoe hij nu in t nieuws staat is voor city makkelijker om hem weg te doen. Ontslaan bijvoorbeeld.
 
Tunined13
 
7
14 september 2021 om 20:49
Varane is gewoon prima alleen niet in deze 5 back formatie
 
gebr.timber
 
5
14 september 2021 om 20:57
Eens. Maar ben sowieso erg geschrokken afgelopen tijd bij real. Te veel veltmannetjes om t even zo te zeggen. Terwijl hij in periodes ervoor niet op voel naast ramos of Pépé.
 
Hombre_Guapo
 
34
14 september 2021 om 20:43
Geweldige uitslag dit en zo zie je maar dat niet alles hosanna is en Ronaldo het niet kan als het erop aan komt.
 
Samcro
 
88
14 september 2021 om 20:45
Dolletje of ben je serieus? Deze wedstrijd is toch geen do or die?
 
Dysentery Gary
 
30
14 september 2021 om 20:48
De 1e wedstrijd wil je toch altijd winnen? Dit is gewoon een pijnlijke nederlaag.
 
Samcro
 
19
14 september 2021 om 20:50
Tuurlijk, maar geen man overboord. Er wordt gedaan alsof het de finale is door de groene golf.
 
lfc11
 
7
14 september 2021 om 23:35
Zeker geen man overboord, maar vorig seizoen deed United zichzelf de das om in de CL door een vergelijkbare knullige nederlaag tegen Basaksehir.
 
Samcro
 
6
15 september 2021 om 00:29
Ja wel grappig dat Ole recent nog zei dat ze sws niet nog zo’n wedstrijd wilden zien.
 
El Fenomeno
 
2
15 september 2021 om 01:13
Vorig seizoen deed die uit nederlaag bij Leipzig ze de das om. Als ze daar wonnen of volgens mij zelfs gelijk hadden gespeeld dan waren ze door. Natuurlijk geen schande om van een beter voetballende Duitse ploeg te verliezen, maar enkel wijzen naar die Turkse club is niet helemaal eerlijk.
 
gimpet
 
105
14 september 2021 om 20:45
Hilarisch hoe dit ronaldo word aangerekend
 
ayCaramba
 
85
14 september 2021 om 20:46
Dude, hij scoort, 3 goals in 2 wedstrijden? Het is niet zijn schuld dat zo’n amateur de coach is. United gaat nergens heen zolang Ole er zit.
 
tyuin
 
14
14 september 2021 om 20:54
Ik ben juist blij dat Solskjear daar zit en hoop daarom ook dat hij nog even blijft. Na Ferguson heb je daar een waslijst trainers gehad die allemaal wel voor onrust hebben gezorgd en over het algemeen slecht voetbal. Onder Solskjear is er tenminste weer wat rust en lange termijn ontstaan. Daarbij heeft hij bijvoorbeeld Fred weer aardig aan het voetballen gekregen. Dat Donny amper speelt is zuur, maar niet heel gek. Zijn beste plekken worden bezet door Pogba en Bruno Fernandes, ja dan heb je gewoon pech.. Overigens speelde Donny vandaag gewoon prima en verdiend hij zeker meer kansen, maar dat kan een 23 jarige toch ook best pas krijgen na 1 jaar aanpassen?
 
mmahsayar
 
31
14 september 2021 om 20:56
Thegreenwave gaat binnenkort nog claimen dat Ronaldo corona heeft bedacht, alles is mogelijk met deze man. Wat hij elke keer roept gaat verder dan obsessie, hij komt net niet klaar als een team waarin Ronaldo speelt verliest of gelijkspeelt.
 
Hombre_Guapo
 
2
15 september 2021 om 16:11
Nou als hij het biertje Corona had bedacht dan was ik blij met hem natuurlijk. Maar helemaal lyrisch afgelopen weet dat hij scoorde tegen een extreem zwak Newcastle en nu ga ze eraf tegen Young Boys dat is toch dieptriest of niet? Hij voegt niks aan het team toe ook niet als het goed gaat.
 
cicaldau
 
4
14 september 2021 om 23:48
Klopt echt raar dat ronaldo tegen wan bissaka zei dat hij een rode kaart moet krijgen en dat hij gewisseld wilde worden. Echt niet normaal.
 
 
14
14 september 2021 om 20:43
Arme Lingard. Wel een vrij hilarisch einde. Verdiende overwinning ook.
 
TakeMeHome
 
21
14 september 2021 om 20:43
& zo ga je dus kei-hard, op je bek Ole!
 
AFC-BusbyBabe
 
3
14 september 2021 om 21:01
Met z'n 5 mans verdediging weer. Was nergens voor nodig. Hij had het al om gezet met Dalot erin. Maar dan nog meer verdedigen. En dan ga je op je bek idd.
 
TakeMeHome
 
1
14 september 2021 om 22:00
Belachelijk.. zijn wisselbeleid is altijd wazig te noemen. Of te laat, niet de juiste wissel & tactisch met onbenul gaan wisselen zoals vandaag! Met 10 man hoort United dit gewoon over de streep te trekken. Zelfs Cristi zou het beter doen als coach!
 
LosBlancos1999
 
11
14 september 2021 om 20:43
Nogal een pijnlijk begin. Solskjaer toch wel aan te rekenen.
 
ConchaEspina
 
7
14 september 2021 om 20:52
Kan je nog Sancho en Ronaldo halen, met een coach als Solskjaer...
 
tyuin
 
17
14 september 2021 om 21:01
Ik snap de ophef over Solskjaer niet zo, United presteert toch gewoon naar hun kunnen? Het mag dan Young Boys zijn, maar 65 minuten met 10 man spelen in de CL is gewoon altijd lastig. Ik denk oprecht niet dat een andere trainer 1,2,3 beter zou presteren dan Solskjaer. Daarnaast is er met Solskjaer tenminste weer eens wat cultuur binnen United en is United ieder jaar vooruit gegaan sinds zijn komst, laat die man lekker zitten en die puinhoop bij United langzaam opruimen, dat gaat hem tot nu toe prima af. Dat gaat niet over 1 nacht ijs.Solskjaer is geen Mourinho, van Gaal of Guardiola. Vandaag was het ook ronduit slecht, maar met een man minder achterin en Maguirre op het veld zou ik ook niet zomaar naar voren lopen.
 
ConchaEspina
 
7
14 september 2021 om 21:27
Naar kunnen? United heeft toch een enorm sterke elf en moet zelf meedingen naar de CL. Dat Maguire op het veld staat is geen verrassing aangezien dat een recordaankoop was (van hem?).
 
Samcro
 
12
14 september 2021 om 21:45
Heb je ook gekeken hoeveel er is uitgegeven sinds Ole er zit en hoeveel prijzen dat opgeleverd heeft?
 
Silvacity
 
5
14 september 2021 om 21:58
@Tyuin Ondertussen is United er klaar voor om de stap te maken om echt serieus om de prijzen mee te gaan doen. Vorig jaar werd de EL finale verloren. Het spel is matig en ook dit jaar zie ik het niet gebeuren. Solsjaer gaat United niet verder brengen en vandaar is de kritiek terecht.
 
AFC-BusbyBabe
 
2
14 september 2021 om 22:19
United heeft onder zijn hoede, maar een handvol goede wedstrijden gespeeld. Spelen niet constant. Steeds worden er weer slechte en schandalige resultaten behaald. Zoals vanavond. Geen progressie. Dat United tweede is geworden. Komt door blessuregolf in Liverpool. En trainers wissel bij Chelsea. Veel geïnvesteerd. En her spelbeeld is nog steeds niet beter geworden. Ook voor die rode kaart was het drama. De 4-1 van afgelopen weekend geeft een heel ander beeld dan hoe de wedstrijd verlopen is.
 
OutlawTurk
 
2
15 september 2021 om 07:23
Sorry hoor, maar als Chelsea tegen Liverpool 45 minuten lang geen tegendoelpunt incasseert, dan moet Utd dat ook wel lukken tegen een YB!
 
IronManUtd
 
8
14 september 2021 om 20:43
Intens slechte wedstrijd van united. Van de spelers en coach. Snel verder!
 
Busby
 
18
14 september 2021 om 20:43
Solskjaer, wat een schande. Hoe kan je zo defensief spelen ook al is het met 10 man? We gaan nooit iets winnen en het gaat weer een jaar duren voor mensen het gaan beseffen.
 
Rikkkiee
 
7
14 september 2021 om 20:43
Na die behoudende wissels van OGS is dit volledig terecht! Keihard gewerkt die Zwitsers en ik vond het echt zo laf dat je meteen al de bus gaat parkeren. Als je een beetje blijft voetballen kom je met die kwaliteit echt wel aan kansen maar na die wissels was het alleen maar achteruit lopen. En Lingard wat doe je…
 
YoeriCFC
 
44
14 september 2021 om 20:44
Tsja, dit is natuurlijk wel heel erg typerend voor Solksjaer`s United. Als het loopt dan is het allemaal koek en ei, maar als ze een beetje tegenwind krijgen dan heeft hij niet de kwaliteiten om zijn team zo neer te zetten dat ze vanuit een winnende positie de punten overhouden. Daarin is hij absoluut de mindere van Pep, Tuchel en Klopp en dat is ook een van de redenen waarom ik denk dat United met deze manager nooit serieus mee gaat doen om een titel tot het einde van het seizoen. Solksjaer zou met dit team toch een punt of 90 moeten kunnen, ze hadden vorig seizoen met hun selectie op de sloffen de EL moeten winnen en eigenlijk is het een schande dat ze compleet prijsloos zijn sinds hij daar zit. Als Solksjaer dit jaar weer geen prijzen wint, ondanks het aantrekken van Ronaldo, Varane en Sancho, dan moet hij echt op staande voet ontslag krijgen!
 
ConchaEspina
 
15
14 september 2021 om 20:53
Solskjaer is in heel veel aspecten de mindere van Pep, Tuchel en Klopp. En dat lijstje kan je nog gerust uitbreiden.
 
YoeriCFC
 
3
14 september 2021 om 20:55
Helemaal met je eens, het is lullig voor United dat ze een marathon aangaan met de andere topclubs terwijl ze zelf maar 1 been hebben.. Solksjaer is de grote handicap bij die club imo
 
Japie_Krekel
 
5
14 september 2021 om 21:27
De man die met Bayern en de duurste selectie ter wereld bij City al 11 jaar geen CL heeft gewonnen? die Pep? als er nou een coach is die tactisch structureel faalt in de CL is het Guardiola wel. als de tegenstander het achterin dicht gooit blijft City zich altijd 90 minuten lang vast combineren tegen een overvol centrum. Een plan B is er nooit
 
YoeriCFC
 
23
14 september 2021 om 21:37
Heeft iemand weer per ongeluk in niet negatieve zin de naam Pep genoemd? Staat het schuim je weer in de mondhoeken? Houd toch op man.. Ja, die Pep ja.. De man die het bij elke club waar hij zit heel erg goed doet
 
Samcro
 
10
14 september 2021 om 21:39
Abort abort, noooooit Pep noemen op CL avonden!
 
YoeriCFC
 
1
14 september 2021 om 21:50
@samcro, ja stom natuurlijk.. Mijn fout. Zelfs als Pep's team niet speelt kan hij er helemaal geen snars van natuurlijk..
 
Japie_Krekel
 
5
14 september 2021 om 21:53
Hij wordt landskampioen met de duurste selectie uit zijn competitie. Dan zijn bijna alle coaches die Bayern, Juventus, Celtic en PSG de afgelopen 10 jaar ook absolute topcoaches te noemen
 
Japie_Krekel
 
2
14 september 2021 om 21:55
@YoeriCFC nee, maar als je dan Solskjaer zijn prestaties in de CL gaat bekritiseren ga dan geen andere coach noemen als beter terwijl die ook structureel faalt in de CL. Als je nou Zidane ofzo had genoemd had ik dat beter begrepen
 
Silvacity
 
7
14 september 2021 om 22:03
@Japie Want Bayern, Juventus en PSG moeten ook concurreren met zowel Liverpool, United en Chelsea? Als je kijkt naar 2017-2019 toen City 97 en 100 punten haalt. Dat was een geweldig team waarbij Pep het maximale eruit heeft gehaald in de competitie. Daar moet je hem absoluut de credits voor geven. Guardiola heeft ook beperkingen zoals zijn experimenten in de CL. Als je kijkt naar het voetbal dat Solskjaer op de mat legt, dan is hij niet geschikt om met met de uitstekende selectie van United te gaan domineren en prijzen te pakken.
 
YoeriCFC
 
2
14 september 2021 om 22:04
A. Ik heb het over Pep, Klopp en Tuchel omdat ik zeg dat ik ze door Solksjaer geen kandidaat vind om lang te vechten voor de titel, daar bedoel ik natuurlijk de landstitel mee. B. Pep’s “falen” is op een aantal momenten na lang niet altijd zijn persoonlijke fout geweest. C. Ik verwacht absoluut niet dat een bepaalde trainer elk jaar de CL wint, aangezien dat ongelofelijk lastig blijkt en eigenlijk alleen op FM haalbaar is.. Daarentegen verwacht ik wel dat een club met het budget, uitgavenpatroon en de selectie van United jaarlijks voor de prijzen meedoet, doen ze dat niet dan moet je toch vraagtekens gaan zetten bij het huidige management. De Europa League bijvoorbeeld is wel zo’n prijs die ze absoluut hadden moeten winnen.
 
Japie_Krekel
 
1
14 september 2021 om 22:07
@Silvacity ik snap heel je vergelijking met Liverpool niet. Die hebben geloof ik onder Klopp niet eens de helft uitgegeven als wat Guardiola heeft uitgegeven. Met de rijkste selectie uit een competitie kampioen worden is overal hetzelfde want je hebt nog steeds meer gespendeerd als je directe concurrentie. Hoeveel coaches in Engeland hebben net als Guardiola voor meer dan een miljard aan aankopen mogen doen? Ik ben heel benieuwd
 
Japie_Krekel
 
1
14 september 2021 om 22:08
@YoeriCFC dat laatste ben ik zeker met je eens en United hoort gezien de uitgaven gewoon tweede te worden. Ik begreep in eerste instantie dat je een vergelijking trok tussen deze coaches in CL verband want dan vind ik Guardiola wel zwaar misplaatst in dat rijtje. Qua landstitels idd niet
 
Samcro
 
12
14 september 2021 om 22:40
Japie, misschien moet je eerst goed lezen, even nadenken en dan pas reageren als je een reactie gelezen hebt waar Pep in staat.
 
SRKurd
 
46
14 september 2021 om 20:44
Ongelofelijk die Ole. Speelt gewoon met 5 verdedigers tegen Young Boys. Haalt Cristiano eruit die als enige continue riep om naar voren te gaan. Ole is echt een coach van niks. Wie of wat heeft die man nou eigenlijk beter gemaakt?
 
Dimmer
 
6
14 september 2021 om 20:44
Ik zou het contract van OGS nog een keer openbreken. Wat een United onwaardige coach is dat. Gaat ze echt niet verder brengen.
 
Oelie Wapper
 
4
14 september 2021 om 20:44
Kon wel eens een dure nederlaag worden, gezien de poule waar ze in zitten.
 
Cr7 Mayorga
 
14
14 september 2021 om 20:44
Maar ey, Ronaldo heeft gescoord hhahahahaah
 
Aqua1
 
30
14 september 2021 om 20:47
Ja heeft hij toch gedan, kan hij eraan doen dat die solsjaer tactisch zeer matige coach is.
 
Cr7 Mayorga
 
17
14 september 2021 om 21:00
En wat kan solskjaer er aan doen ? Dat Ronaldo voetballend matig is ,kan niks creeren. Moet bediend worden gebeurd dat niet speel je met 10 man
 
maurootje
 
12
14 september 2021 om 20:45
Man man man, wat heb ik me geïrriteerd aan Sancho, heeft in 5 wedstrijd NIETS! Laten zien. En natuurlijk moet je wennen enzo, maar voor het aantal wedstrijden dat hij al heeft gespeeld op hoogste niveau en het prijskaartje, laat hij gewoon helemaal niets zien; speelde vandaag maar 30 minuten (en in die tijd heel slecht) maar de wedstrijden ervoor was ook al om te huilen
 
Samcro
 
8
14 september 2021 om 20:47
Maar hij heet geen Pépé dus je zult de media er niet over horen.
 
ConchaEspina
 
3
14 september 2021 om 20:55
Heeft vooral een Brits paspoort *aangepast Jackie
 
Jackiemilburn
 
3
14 september 2021 om 21:02
Er bestaan dan ook zoiets niet als een Engels paspoort een Brits paspoort daarintegen wel.
 
Yeagear
 
1
14 september 2021 om 20:49
Is nog een jonkie en genoeg spelers die een heel seizoen nodig hebben om hun niveau daarna te halen.
 
YoeriCFC
 
2
14 september 2021 om 20:50
Sancho was bij Dortmund de laatste maanden erg goed, maar heeft natuurlijk ook daarvoor redelijk geworsteld met zijn vorm. Het was niet te verwachten dat hij zo de basiself in zou lopen en dan beslissende dingen ging doen. Geef hem een seizoen, misschien wel anderhalf de tijd en dan kunnen we echt zien hoe hij het doet. Misschien met een beetje mazzel zelfs onder een andere (een echte) coach
 
El Fenomeno
 
4
14 september 2021 om 20:51
Kreeg veel kritiek over mij heen nadat ik bij zijn transfer al zei dat het totaal geen topspeler is en overschat wordt, maar toen kreeg ik de wind van voren van mensen die de Bundesliga klaarblijkelijk zelf niet volgen. Deze jongen heeft nog nooit iets laten zien in topwedstrijden en ook niet in de CL of in het nationale elftal. 90 miljoen maar ook 3,5 ton per week is lachwekkend.
 
Jackiemilburn
 
5
14 september 2021 om 21:03
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Die Sancho heeft de mentaliteit niet en de kwaliteiten niet, het is totaal geen speler voor de top. Waar die hype vandaan komt? Only God knows..
 
El Fenomeno
 
2
14 september 2021 om 21:40
EPL fans hier hypen altijd alles overdreven. Pepe was een top rechtsbuiten en Lacazette was een topspits. Rashford was beter dan Mbappe heb ik hier weleens gelezen destijds.
 
Jackiemilburn
 
9
14 september 2021 om 20:45
Sancho speelde geweldige tot hij gewisseld werd. Zoveel dreiging nu pas snap ik waarom United zoveel poen voor hem over heeft.. Jezus wat een drama speler zeg. Nog nooit hem op een goede wedstrijd betrapt.
 
 
1
15 september 2021 om 07:10
Bij United is het nog niets. Dit was bij Dortmund wel anders. Daar speelde hij vaak echt geweldig (naast zijn vormdip na zijn afgeketste transfer vorig jaar)
 
Cr7 Mayorga
 
4
14 september 2021 om 20:45
Jongens dit utd , doet mee om alle prijzen.
 
Aqua1
 
11
14 september 2021 om 20:46
Wissels die Soljaer deed heeft United zwakker gemaakt en tegenstander sterker, wat blijft het tactisch ene hele matige coach. Ronaldo die uit het niets kan scoren haal je eruit, wat een schand om met 5 verdedigers tegen younboys te spelen en zelfs de 1-0 massaal gaan verdedigen.
 
Cr7 Mayorga
 
19
14 september 2021 om 20:46
Viva Ronaldo Siuuuuuuuuu
 
Aqua1
 
11
14 september 2021 om 20:48
Leuk he provoceren....
 
Rikkie7
 
17
14 september 2021 om 21:18
Ik dacht even dat Man Utd de grote loser vanavond was, maar jij doet er niet voor onder!
 
duckie89
 
5
14 september 2021 om 20:48
Geld van Sancho moeten investeren in cvm positie. Fred Matic VdBeek Pogba! Allemaal ongeschikt! Pogba brengt aanvallend nog wat. De rest van deze gasten hebben geen meerwaarde!
 
messino
 
5
14 september 2021 om 20:53
Logisch, Donny is nooit gehaald als CVM want dat heeft die jongen nooit gespeeld. Wel lekker om hem daar op af te serveren. Heeft nog geen kans gehad bij ManU.
 
real8madrid
 
3
14 september 2021 om 20:49
Pijnlijk hoor. En niet eens een gevalletje van United dat een beetje een off day had, pech had of Young Boys dat boven zichzelf uitstijgt voor een avond. Young Boys was gewoon zichzelf, best bedroevend niveau, en alsnog schijnbaar makkelijk de betere partij. Die jongens van United mogen zichzelf achter de oren krabben hoor. Dit is echt denken dat je er bent, de wedstrijd onderschatten en met de verkeerde mindset het veld opstappen en niet doorheen de wedstrijd kunnen schakelen. Wat een slechte coach trowuens die OGS. Hoe lang mag die nog aanmodderen?
 
blaugrana11
 
5
14 september 2021 om 20:49
Echt zonde van lingard. Vind dat echt een leuke speler die zich ondanks dat hij enorm wordt lastigevallen ( gepest) op internet heerlijk herpakt heeft vorig seizoen.
 
ericvanloo
 
1
14 september 2021 om 20:50
Toch wel armoedig dat ze zo'n pot op de mat leggen, komen nog op voorsprong na een geweldige pass van Bruno maar daarna was het toch te weinig, domme overtreding die de wedstrijd kantelt van gelijkwaardig naar zwaar voordeel voor Young Boys. En daarna een geweldige assists van Lingard. Maar man man man wat mag United blij zijn dat ze niet in de aller sterkste poule zitten want anders kon het nog wel eens heel zwaar worden, als schat ik Villareal en Atalanta wel iets hoger in dan Young Boys. Ronaldo weer een goaltje gescoord maar was voor de rest onzichtbaar en daarom ook een logische wissel van Ole om hem ervan af te halen in een wedstrijd waarin hij niks meer te winnen had.
 
Radi Yachou
 
1
14 september 2021 om 20:50
Afgang
 
blaugrana11
 
3
14 september 2021 om 20:51
Heel pijnlijk dit. Ajax speelde deze gasten met edje alvarez op het middenveld helemaal scheel
 
Oortap
 
1
14 september 2021 om 20:51
Enige waar Man Utd nog achterloopt op de concurrentie op het niveau waarop ze willen acteren is de coach. OGS heeft misschien de historie, maar heeft toch geen enkel tactisch vermogen? Met het materiaal wat er rondloopt hoor je gewoon bij de top te horen. Zet Zidane er maar neer.
 
messino
 
4
14 september 2021 om 20:51
Ombegrijpelijk weer die OGS. Er staan spelers te schutteren op het veld waar je u tegen zegt. Er spelen jongens ver beneden de maat. Donny speelt een behoorlijke pot en wordt weer gewisseld. Dit kun je toch niet meer serieus nemen. Die jongen heeft sinds zijn komt naar ManU nog geen eerlijke kans gehad. Dat moet frustrerend zijn.
 
XaviKoning
 
2
14 september 2021 om 20:52
Ik snap ook niet zo goed waarom die Ole coach van United mag blijven. Grootste club ter wereld en er zit zo een tactische slechte coach… hoe is het mogelijk?
 
Jackiemilburn
 
2
14 september 2021 om 20:59
Ja ongelooflijk. Typisch united dit dat ze zich willen onderscheiden door trouw te blijven aan een manager tot er niets meer te lijmen valt. Er komt geen Sir Alex meer. Het is voorbij Sir Alex was de beste manager ooit, dit soort managers ga je niet meer tegen komen. Maar wat doen ze bij United? Geven Solskjaer een contract verlenging.. Er zit enorm veel potentie in dit United maar met Solskjaer en aankopen zoals Sanchzo wordt het weer drama.
 
Samcro
 
11
14 september 2021 om 21:31
Drie coaches in de 6 jaar na Ferguson/voor Ole, typisch Utd idd.
 
Japie_Krekel
 
1
14 september 2021 om 22:19
Maar wie moet je dan nog nemen? Moyes, Van Gaal en Mourinho flopten ook hard
 
RvB94
 
1
14 september 2021 om 20:53
Lingard met de winnende assist. Schiet die bal naar voren of pass hem terug op Varane die op 2 meter van je staat, maar dan dit. Hoe dan….
 
MR_United
 
0
14 september 2021 om 20:53
Wat een slechte pot zeg. Die wissels kunnen ook echt niet tegen, met alle respect, Young Boys. Deksel op de neus voor Ole. Dit ga je heus nog wel herstellen maar het is wel een zuur begin zo. United heeft nog niet de vorm hervonden van de wedstrijd tegen Leeds.. toen liep alles geweldig. Zoveel potentie in dit team maar het draait nog niet lekker.
 
RvB94
 
2
14 september 2021 om 20:58
Herstellen dachten we vorig jaar ook. Bleek het puntverlies tegen de mindere god ook fataal
 
90 Minutes
 
0
14 september 2021 om 20:54
Oeiii pijnlijke slipper dit. AWB heeft vandaag zn team in de steek gelaten. Normaal gesproken is ie degelijk en fair, maar vandaag zat ie er volledig naast. United heeft dit vandaag toch wel enigszins over zichzelf uitgeroepen. OGS laat toch wel blijken dat hij niet capabel is voor deze klus en zal vanavond echt zichzelf in de spiegel moeten aankijken. Cristiano en Bruno wisselen voor Matic en Lingard, als er dan toch 2 spelers zijn die vanuit het niets kunnen scoren zijn zij het wel. En dan heb ik het niet eens over het inbrengen van een 5e verdediger. WANPRESTATIE VAN OGS!
 
dreetje888
 
0
14 september 2021 om 20:55
Ja joh, dit kunnen we wel af met een veredeld b elftal met Donny enz, tis maar Young boys , twee vingers in de neus toch solsjaer
 
Aguerooo
 
4
14 september 2021 om 21:51
B elftal? Kijk nog een keer goed naar wie er meespeelde. De enigste basisspelers wie op de bank zaten waren Greendwood en Varane, voor de rest stond iedereen gewoon in de basis.
 
FR4EVAH
 
2
14 september 2021 om 21:01
Ik hoop echt zo dat Solskjaer snel ontslagen wordt. Eindelijk heeft United (qua namen!!!) een goed team staan. En dan heb je zo`n afschuwelijk zwakke coach. En wat was die Pogba toch ongelooflijk slecht aan het spelen. Ook tegen Newcastle was dat het geval. Die gast verliest op cruciale posities alle ballen en laat zich simpelweg aftroeven. Wordt tijd dat hij op de bank gaat zitten en de gevolgen gaat merken van zijn waardeloze spel. Verder helemaal niks positiefs te melden over vanavond. Het was slecht, slechter, slechtst! Team en staff mogen zich kapot schamen!
 
S-070
 
0
15 september 2021 om 07:52
Altijd Pogba de schuld geven is makkelijk. Maar dit was de fout van AWB en Solskjaer. Vergeet niet dat Pogba 7 assists heeft in 4 wedstrijden in de Premier League. Die speelt behoorlijk terwijl vaak de cdm het af laat weten Fred, Matic etc.
 
RobinFrancois
 
4
14 september 2021 om 21:10
Hahaha, net goed voor die Solskjaer. Hoe die met Donny omgaat is gewoon een gebrek aan integriteit. Karma, bitch!
 
 
0
15 september 2021 om 01:25
Falend wisselbeleid is ManU fataal geworden.