Schreuder zou met kennis van nu niets veranderen aan opstelling van Ajax
Zaterdag, 1 oktober 2022 om 22:45

Alfred Schreuder vindt dat Ajax zaterdagavond onnodig punten heeft laten liggen tegen Go Ahead Eagles. Dat zegt de oefenmeester in gesprek met Hans Kraay junior van ESPN. In de eigen Johan Cruijff ArenA kwamen de Amsterdammers niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Kowet, waardoor de ploeg heeft nagelaten optimaal te profiteren van de nederlaag van PSV bij Cambuur.

Op de vraag van de journalist wat Schreuder zichzelf kwalijk neemt, reageert de trainer stoïcijns. "Ik denk dat ik de opstelling die ik gemaakt heb met mijn staf zo weer zou doen. Als je naar de wedstrijd kijkt, dan moet je de wedstrijd gewoon met 1-0 of 2-0 winnen. We speelden geen hele goede wedstrijd, maar de 2-0 zat er eerder aan te komen dan de 1-1. Wij hadden niet het gevoel dat Go Ahead aan het aandringen was." De bezoekers kwamen door Willum Willumsson een kwartier voor tijd op gelijke hoogte, nadat Davy Klaassen vlak voor rust voor de openingstreffer zorgde.

PSV leed eerder op de dag duur puntverlies, maar desondanks leidde dat dus niet tot een overwinning voor de Amsterdammers. "In de eerste helft hebben we geen goed Ajax gezien, de ruimtes waren heel klein", analyseert Schreuder. "Je zag dat we elkaar wat stroef vonden in de eindfase. Het was gewoon te statisch voorin en we hadden te weinig creativiteit om het uit elkaar te spelen. We maken het (veld, red.) wel breed, maar in de eindfase spelen we te kort in plaats van een keer een vroege voorzet te geven."

Dinsdag staat de Champions League-wedstrijd tegen Napoli op het programma, maar Schreuder zegt zich geen zorgen te maken. "Nerveus? Waarvan? Waarom zou ik nerveus moeten zijn? Ik analyseer deze wedstrijd gewoon en denk dat het helemaal niet in de wedstrijd zat dat het 1-1 zou worden. Als je naar het spel kijkt in de tweede helft hebben we genoeg mogelijkheden gehad om de 2-0 te maken. Ik ben het eens dat het geen goede wedstrijd was, maar we vergeten gewoon de 2-0 te maken." Klaassen gaf eerder bij Kraay aan zich te schamen, maar daar gaat zijn trainer niet in mee. "Ik vind dat we beter moeten spelen, dat is duidelijk. Daar kijken we vooral naar."

Meer nieuws
   
21:47
21:47
The Times weet welke rol Slot precies gaat krijgen binnen organisatie Liverpool
6
   
21:37
21:37
Late gelijkmaker van Leverkusen wekt grote woede: 'Het is een schande!'
1
   
21:05
21:05
Robin van Persie gaat in op vraag of hij ooit trainer van Feyenoord wordt
3
   
20:28
20:28
Ongekend: Leverkusen behoudt ongeslagen status door goal in minuut 97
28
   
20:15
20:15
Arne Slot: de trainer die 'sleeping giant' Feyenoord ontwaakte
11
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (68)

 
4sigare
 
5
1 oktober 2022 om 23:02
Zal schreuder de carneval halen.
 
Adzevedo
 
43
1 oktober 2022 om 23:07
De vraag is momenteel of Schreuder de volgende Eredivisie wedstrijd in de Arena gaat halen tegen Excelsior. Napoli thuis en uit en tussendoor tegen Volendam uit. Het kan gewoon in 1,5 week klaar zijn.
 
Andres13
 
5
1 oktober 2022 om 23:31
Denk niet dat Ajax zo opportunistisch is. Volendam winnen ze wel. Napoli is een ander verhaal, maar die kun je verliezen
 
Kaassie
 
9
1 oktober 2022 om 23:44
Volendam kan je ook verliezen, die zijn eindelijk weer eens terug in de eredivisie en hebben wel zin in een feestje tegen hun buurman
 
Adzevedo
 
30
2 oktober 2022 om 00:03
Ik vind, wanneer je tegen Napoli slechts 1 punt pakt en weer morst in de Eredivisie je toch wel conclusies mag trekken. Ik maak even de rekensom : een achterstand in de Eredivisie in de titelrace ondanks geen heel zwaar programma, geen overwintering in de CL en de JC schaal verloren. Dan ben je 14 wedstrijden hard onderweg naar een rampseizoen. Dan is het alles behalve voorbarig om in te grijpen.Winnen thuis van Napoli en bij Volendam en de crisis gaat liggen. Maar Ajax moet niet wachten tot de schade zo is opgelopen dat het niet meer te repareren is.
 
JizZzy
 
19
2 oktober 2022 om 01:23
Daarom hoop ik ook dat we verliezen. Klinkt wellicht raar, maar als we vandaag gewonnen hadden was er weer geen kritiek gekomen. Nog twee slechte resultaten en we zijn van hem af, dat heb ik er voor over. Wat een stuitend arrogante man, als je zo’n interview geeft heb je echt een enorme plaat voor je hoofd. Ik lees hier over ‘opportunisme’ en ‘te vroeg’, maar in de zakenwereld is het heel normaal dat je eruit vliegt als je niet presteert. Wachten tot het seizoen volledig verknald is zou ridicuul zijn.
 
Adzevedo
 
2
2 oktober 2022 om 01:56
Als het bij 1-0 was gebleven was er ook kritiek geweest, dit was namelijk gewoon vreselijk om naar te kijken. De crisis was minder geweest, maar ook in dat geval was dit geen voldoende geweest. Ik heb nog hoop dat het goed komt. Zodra ik die hoop niet meer heb is het wat mij betreft ook klaar. Dus komende week weer volle bak achter Ajax! Maar als het de komende anderhalve week zo slecht blijft qua spel en resultaat zie ik geen andere optie meer. Doormodderen en wachten tot het goed komt met het risico dat het helemaal een rampjaar gaat worden zie ik absoluut niet zitten.
 
mvbfan
 
20
2 oktober 2022 om 02:22
Ja Napoli kun je verliezen. Zo kun je over iedere goede tegenstander praten, Op een gegeven moment zul je ook van ze moeten winnen toch? Dit seizoen hebben ze gefaald in alle testen. Liverpool, PSV en AZ.
 
JizZzy
 
0
2 oktober 2022 om 08:26
Adzevedo ben heel benieuwd waar je die hoop op baseert dan? Want ik heb nog niets gezien waarvan im denk: daar zit progressie in.
 
GluubsterTJ
 
3
2 oktober 2022 om 08:49
Kan mij de frustratie goed voorstellen. Het voetbal is, zeker voor de Ajax-standaard, niet om aan te zien en dat met spelers met zulke kwaliteiten. Maar is dit niet wat opportuun? Wie moet hem gaan vervangen, is dat een garantie op beterschap? Verdient de coach het niet om in ieder geval de tijd te krijgen tot het wk ot de winterstop?!
 
barcefail
 
1
2 oktober 2022 om 11:51
De fout hem aan te stellen, mag van mij liever gister dan vandaag verholpen worden
 
SterkeJerke
 
2
1 oktober 2022 om 23:41
Vieren ze dat wel helemaal daar in het Noorden? Denk toch eerder dat Ruud de carnaval niet gaat halen
 
RubioRubin
 
49
1 oktober 2022 om 23:02
Dit gaat toch nergens over. "We hadden niet het idee dat Go Ahead aan het aandringen was". Nee dat zou wat zijn Alfred.. Je staat maar met 1-0 voor en speelt met veel ruimte achter je.. dan moet je niet raar opkijken als er uit een counter een 1-1 komt.
 
Thamike
 
14
1 oktober 2022 om 23:33
Gaat niet om die counter want GAE was nauwelijks in staat iets met die ruimte te doen. Dit had te maken met zelf niet de trekker over te halen, tempo omhoog te gooien en sneller linies over te slaan en van kant wisselen. Dit lag toch echt aan de spelers die er schijnbaar geen zin in hadden. Dat kan ik Schreuder wel aanrekenen dat hij schijnbaar dit elftal niet zo gebrand krijgt dat ze de urgentie snappen. Maar deze opstelling had de wedstrijd binnen moeten halen.
 
RubioRubin
 
3
1 oktober 2022 om 23:52
Tuurlijk. Geef ik je groot gelijk in. Maar als ie dan niet valt, moet je niet raar opkijken als ie aan de andere kant wel een keer goed valt..
 
mvbfan
 
8
2 oktober 2022 om 02:29
Ligt sowieso aan de tegenstanders met alle respect voor GAE. Maar alleen de opstelling zelf al, is bijna geen tribune waardig toch? Tuurlijk ga je naaar de wedstrijd om je club te supporten. Maar met zo’n begroting en koploper, en verschil in begroting met de tegenstander verwacht je wel een attractief opstelling toch? De spelers waarvoor je naar het stadion gaat (de creatieve spelers) zaten allemaal op de bank. Geen één basisspeler die een mannetje kon passeren. Daar kun je Schreuder zeker wel op aanrekenen. Ten Hag speelde tenminste altijd met de sterkste opstelling. Ook al was het voor of na een zware wedstrijd
 
erodinho
 
4
2 oktober 2022 om 00:23
Schreuder is heel naief. Je moet gewoon de wedstrijd op slot gooien met 2-0. Hoe kan je zoveel moeite hebben om je team te laten scoren? Kudus is hij weer uit beeld?
 
barcefail
 
1
2 oktober 2022 om 11:53
Denk dat hij een beetje voorzichtig is met kudus, niet onverstandig gezien zijn blessure gevoeligheid..
 
oigatinha
 
9
2 oktober 2022 om 00:51
We zoudenet 1-0 winnen. Ook dan moet je je schamen. Thuis moet je deze clubs met 5-0 oprollen. Als je tempo en pressing speelt weten ze het niet meer en komen hun fouten vanzelf. Als je dat niet doet en 1-0 wel goed vind, kun je tegen een counter aan lopen. En nu gaan alle clubs geloven in een resultaat. Wat een onwaardige coach zeg. Die gaat ons geen kampioen maken.
 
Homelander
 
63
1 oktober 2022 om 23:02
Wat een interview.. en dat na zo'n wedstrijd. weer een trainer die geilt op balbezit en statistiekjes en denkt daarmee de betere partij te zijn. Totaal geen zelfreflectie, de 2-0 hing niet in de lucht, het is zelfs een wonder dat we 1 goal hebben gemaakt met zo weinig kansen. Neem aub afscheid en de personen die hem heb aangenomen moeten ook kritisch worden bekeken, Schreuder doet precies wat hij tot nu toe bij elke club heeft gedaan, dat moet haast wel een vriendendienst zijn geweest om hem binnen te halen.
 
Erasmus-rules
 
10
2 oktober 2022 om 00:32
Schreuder is een zegen voor de Nederlandse competitie, hierdoor is deze nog spannend.
 
JackHerrer
 
93
1 oktober 2022 om 23:03
Een rasverliezer. Vreselijk nonchalant en zonder enige zelfreflectie. Die mag van mij zonder pardon op straat gezet worden. Op geen enkele wijze competent genoeg voor zijn rol als hoofdtrainer. Exit!
 
vtotheb
 
9
1 oktober 2022 om 23:14
Exact dat
 
Marc 433
 
26
1 oktober 2022 om 23:48
@ Jackherrer, helemaal eens! De supporters zijn zwaar teleurgesteld en Schreuder maakt het erger door dit bizar interview. Dikke plaat voor z`n kop. Schreuder had zich net zoals Klaassen dood moeten schamen voor dit resultaat en vooral spel. Excuses aanbieden aan de supporters en beterschap beloven. Nee, ik heb geen vertrouwen in Schreuder. Zeker niet na dit interview. Hij ziet niet in wat hij fout doet. Om het seizoen te redden moet Ajax afscheid van hem nemen en Kasper Hjulmand, bondscoach van Denemarken aanstellen. Of desnoods Sarina Wiegman. Die is echt wel beter dan Schreuder.
 
Strandbal
 
1
2 oktober 2022 om 08:12
Hear hear! We hebben in principe een CL-waardige selectie. Maar Schreuder is niet meer dan een redelijke trainer voor de eredivisie. Hij heeft een totaal gebrek aan tactisch vernuft. Dat laat hij keer op keer zien (met de wedstrijd tegen Liverpool als dieptepunt).
 
HakimZiyach22
 
15
1 oktober 2022 om 23:03
Ik heb niks gehad tegen Schreuder, vind een ontslag ook veel te vroeg, maar zijn laatste twee interviews zijn van een bedroevend niveau. Begint opeens te hakkelen, terwijl hij normaal vlotte praatjes heeft (en die vullen geen gaatjes momenteel). Zegt dingen die totaal niet bij een Ajax trainer passen.. 'we spelen geen goede wedstrijd, maar 2-0 was dichterbij dan 1-1'... als je zulke dingen zegt, speel je met vuur.
 
Adzevedo
 
23
1 oktober 2022 om 23:09
Nu ontslag is nog te vroeg, maar in een week tijd kan het gewoon klaar zijn. Verliezen van Napoli en een misstap tegen Volendam? Dan is het wat mij betreft klaar.
 
HakimZiyach22
 
21
1 oktober 2022 om 23:14
Keizer werd voor minder ontslagen inderdaad. Maar die kwam uit de kliek van Bergkamp. Lullig hoe dat gegaan is. Ik ben overigens helemaal klaar met dat gegeil op Nederlandse trainers en Nederlandse aankopen. Doe mij maar kwaliteit en jeugd.
 
Adzevedo
 
11
1 oktober 2022 om 23:24
Ik geloof dat er niemand is voor de combi kwantiteit en oude spelers Keizer is eruit gegooid toen Ajax :1 eruit was gevlogen in de voorronde CL tegen Nice. 2 eruit was gevolgen in de voorronde EL tegen Rosenborg3 Ajax 5 punten achterstond na 17 wedstrijden op PSV4 Ajax eruit vloog in de achtste finales van KNVB beker na strafschoppen tegen FC Twente.Hoewel Schreuder het niet heel goed doet momenteel (de laatste drie duels gaat het zwaar bergafwaarts) is de schade minder groot dan onder Keizer. Die er tactisch ook maar een zooitje van maakte in mijn optiek, met zijn kamikaze voetbal.
 
HakimZiyach22
 
26
1 oktober 2022 om 23:38
Keizer had wel met een van de grootste trauma's in de clubgeschiedenis te maken, had wel echt te doen met die man. Groepsfase Europa mislopen kan natuurlijk niet. Maar in de topwedstrijden presteerde hij toch netjes, 3-0 tegen PSV en 1-4 tegen Feyenoord. Schreuder komt in een gespreid bedje terecht vergeleken met Keizer.
 
El Barto
 
10
1 oktober 2022 om 23:45
Ja, dat wordt nog wel eens vergeten. De ploeg had een grote klap gekregen met Nouri. Wat ik lees van die periode is dat Keizer zich echt hard heeft gemaakt om dat trauma te verwerken. Dat het geen groot tacticus is, ok, maar hij had eigenlijk andere zorgen aan het begin van het seizoen die hij moest aanpakken.
 
Adzevedo
 
5
2 oktober 2022 om 00:12
@HakimZiyach22Dat klopt, daarom kreeg hij al meer tijd dan gebruikelijk. Het was voor mij meer het totaalplaatje. Want ik geloof dat een week voor Ajax - PSV de achterstand zelfs 10 punten was. Uiteindelijk is het besluit Keizer eruit te gooien juist geweest : hij vertrok en Ten Hag kwam. We kunnen toch wel zeggen dat dit een succesvolle trainerswissel genoemd kan worden.Ik neem Keizer persoonlijk weinig kwalijk, misschien kon hij door omstandigheden het ook wel nooit serieus kon slagen. Een succesvolle trainer opvolgen, een clubtrauma en dan bij een stroming horen midden in een stammenstrijd.Maar het besluit hem te ontslaan en de keuzes die daarna volgde maakte Ajax wel weer succesvol. Nog altijd wat mij betreft het juiste besluit.
 
KeesSchonhage
 
23
1 oktober 2022 om 23:09
Krijg steeds meer het gevoel dat de kwaliteiten van dhr Schreuder een stuk minder zijn dan de meeste mensen hem hebben toegezegd. Het is echt met de week beroerder qua voetbal
 
KokkieAFCA0341
 
33
2 oktober 2022 om 00:11
Volgens de kenners was hij het tactische brein in het CL jaar, helaas is daar weinig van terug te zien.. We zitten naar Frank de Boer voetbal te kijken terwijl Frank het met spelers moest doen die nu niet eens op de bank zou zitten
 
Svenmans
 
48
1 oktober 2022 om 23:10
Deze man is niet oké. Hij is in alles een assistent trainer. Lijkt zijn mannen ook niet te kunnen motiveren en is tactisch erg matig.
 
vtotheb
 
15
1 oktober 2022 om 23:16
Totaal geen overwicht, geen leider. Hoe kan het dat Blind of Tadic nog spelen... Ongelooflijk...
 
Piker
 
12
1 oktober 2022 om 23:11
Hopen op een 0 - 8 dinsdag. Kan hij Tadic en Blind opzouten.
 
vtotheb
 
19
1 oktober 2022 om 23:13
Wat een clown. Totaal ongeschikt voor dit niveau. Heeft dat ook nooit aangetoond, dus wat een enorm risico van een stuurloos Ajax. Teert nu nog even op een restje Overmars/Ten Hag, maar totaal geen signalen dat er iets goeds creatiefs wordt voortgezet. Heel verontrustend, met voorop deze coach die keer op keer tactisch afgetroefd wordt en niet voorbij lievelingen als Blind, Tadic en Taylor kan kijken, omdat hij het dan dun in de broek doet. Heerlijke tijd als supporters van Az, Feyenoord en zelfs PSV op moment...
 
ninjakai
 
3
2 oktober 2022 om 01:33
@vtotheb Heerlijke tijd als supporter van een andere club? Zou me juist zorgen maken. Echt grote zorgen. Na rotzooi komt altijd een periode van vooruitgangen bij Ajax. En die rotzooi komt nu veel te vroeg. Rotzooi op het moment dat een andere ploeg is aangehaakt is top. Rotzooi als Ajax ver voor ligt op de rest qua bedrijfsvoering inkomsten en aankopen is funest. Wat impliceert dat wel niet voor de volgende vlucht naar voren. Dit voelt voor mij als Ajax supporter als de periode tussen Bosz en Ten Hag. Een jaartje feest voor PSV en toen ging de versnelling erop.
 
GluubsterTJ
 
6
2 oktober 2022 om 08:54
Na zo'n wedstrijd zo' misplaatst arrogant bericht typen. Dan zit de frustratie echt heel hoog of je hebt een flink bord voor je kop. Maar leuk om te lezen dat jij gebeurtenissen in het verleden ziet als garanties voor de toekomst. Bezoekje aan Jomanda wagen wellicht?
 
vtotheb
 
2
2 oktober 2022 om 09:15
Exact dat... Waar haal je die hoop vandaan? Je ziet toch net als de rest dat de coach er echt helemaal niks van snapt en niet durft..?
 
sportweek86
 
11
1 oktober 2022 om 23:15
Rvn en schreuder zijn de mark rutte's onder de coaches. Lullen kunnen ze als de beste, maar inhoudelijk komt er vrij weinig uit. Je kan af en toe slecht spelen, maar dan moet je iig patronen terug kunnen zien als het gaat om drukzetten e.d.
 
vtotheb
 
10
1 oktober 2022 om 23:18
Precies dat. Ten Hag verloor ook wel eens, maar zelden zo schrikbarend zoals tegen Liverpool zonder je eigen spel te spelen. Dan liever met 3-0 weggecounterd dan met poep in de broek ballen naar voren rossen. En tegen Az en gae ook totaal niet onverdiend punten ingeleverd. Slechtste coach die ik me kan heugen, incl Keizer of Wouters
 
Adzevedo
 
7
1 oktober 2022 om 23:17
Hoezo niks anders doen? We hebben zojuist 1-1 gespeeld tegen Go Ahead. In die wetenschap en met de wetenschap hoe Ajax heeft gespeeld zou je toch ten alle tijden wat anders hebben geprobeerd aangezien dit recept een waardeloos resultaat met dito spel heeft opgeleverd? Schreuder moet snel verbetering laten zien, zijn krediet begint heel hard op te raken.
 
Erik Teunissen
 
3
1 oktober 2022 om 23:19
Dat wordt wat tegen Napoli ??
 
miki1959
 
2
1 oktober 2022 om 23:28
Doet Schreuder niet aan zelfreflectie? Een gevalletje het ligt aan iedereen behalve aan hem
 
HenryVan de Velde
 
2
1 oktober 2022 om 23:45
Je moet je echt kapot schamen 3 wedstrijden in de competitie waar je gewoon 9 punten moet halen en je verspeeld in de eerste wedstrijd al punten terwijl je weet wat je concurrent heeft gedaan Ik hou mijn hart vast tegen napoli
 
Savinho
 
13
1 oktober 2022 om 23:47
AZ zou er wel eens met de titel vandoor kunnen gaan. Gezien dat PSV het helemaal kwijt is, en er bij Ajax weer gevoetbald word als onder Frank de Boer.
 
Supportert
 
2
2 oktober 2022 om 00:37
En Feyenoord?
 
The_F-Sider
 
15
1 oktober 2022 om 23:54
Zei het al vanaf dag 1. Schreuder straalt in niets een Ajax-coach uit. Zelfs niet een hoofdcoach. Meeste geschikte rol is als assistent. Alhoewel, dat is hij eigenlijk al. Assistent van Tadic. Met de kerst afscheid nemen en een coach nemen die Ajax weer smoel geeft en met branie laat spelen.
 
JizZzy
 
7
2 oktober 2022 om 01:27
Roep ik al sinds 1 juli. Nul lijn in het spel, geen tactiek, vriendjespolitiek en open deuren intrappen. Deze slapjanus verdient deze positie niet, bizar dat het toch gebeurd is.
 
JanMetDeKorte
 
11
2 oktober 2022 om 00:02
Mijn gelijk wordt gewoon keer op keer bewezen. Waarom zou een trainer die altijd heeft gefaald als hoofdtrainer, het bij Ajax wel goed doen. Ontsla die man zo snel mogelijk.
 
Givenchy.
 
4
2 oktober 2022 om 00:22
Ik heb zo vaak gelezen dat hij het brein zou zijn achter alles waar hij bij betrokken is geweest, bij welke club dan ook. Mede daardoor zijn er natuurlijk behoorlijke verwachtingen vanuit alles en iedereen die Ajax een warm hart toe draagt. Ik heb vandaag de wedstrijd gekeken met de conclusie dat ik ze weinig succes zie boeken in de CL. Ze missen een spelverdeler, iemand met echt spelinzicht die iets geniaals heeft. Een Eriksen/ziyech die gewoon snel kunnen handelen en aanvallend denken. En Brobbey is echt véél te statisch. Je hoeft echt niet alle ballen vast te houden. De aankopen/huurlingen zijn echt totaal niet van niveau. Dit kan Ajax toch ook wel uit de jeugdopleiding halen?? Die middenvelder Grillisch is zo extreem degelijk...daar zit niets in. Die lange spits kan echt alleen maar koppen (al heb ik zelfs daar mijn twijfels bij), en die rechtsbuiten is een trage, nonchalante speler met een slechte individuele actie terwijl hij volgens mij zelf denkt heel wat te kunnen.
 
vtotheb
 
6
2 oktober 2022 om 00:30
Terwijl er in Jong met oa Hanssen echt wel wat rond loopt. Misschien ook Blind, Taylor of Tadic het bankje eens te laten zien? Over die spelverdeler, how about unuvar of kudus?
 
Givenchy.
 
2
2 oktober 2022 om 00:44
Ik vind het opvallend stil als het om Unuvar gaat, kan fantastisch voetballen maar zal ongetwijfeld nog wel iets missen. Betreft Kudus eens, die kan dat makkelijk, maar dan moet er wel beweging zijn. Brobbey moet echt veel creatiever daarin worden, maar dit zal ongetwijfeld zijn opdracht zijn..ballen vasthouden.
 
HakimZiyach22
 
2
2 oktober 2022 om 00:38
Een spelverdeler is inderdaad al tijden niet te bekennen op '10'. Terwijl we die wel in huis hebben. Een ander groot probleem is de zijkanten. We hebben veel te weinig dynamiek daar. - Blind: een typische as speler - Rensch: een as speler (vult het nog aardig in) - Tadic: een as speler - Ocampos: een vraagteken Allemaal redelijk traag, weinig vernuft en redelijk makkelijk te verdedigen. Groningen werd helemaal gesloopt met Bergwijn, Antony, Wijndal en Rensch aan de zijkanten. We hebben de spelers in huis, maar daarvoor moet Alfred even lef tonen en de gevolgen accepteren.
 
Givenchy.
 
1
2 oktober 2022 om 00:54
Ja, eens. Tadic op de flank is echt zo ontzettend voorspelbaar. Het mooie aan hem is dat hij dan uiteindelijk wel die assist weer geeft. Maar die Ocampos kan echt niet, die heeft gewoon helemaal niks.
 
dav036
 
1
2 oktober 2022 om 08:14
Dramatische wedstrijddd!!! En hij was het brein achter ten Hag??? Zal geen enkel idee achter. Ze deden maar wat leek het en nog slecht ook.
 
basbroek
 
2
2 oktober 2022 om 08:33
Kijk die Ajaxieden huilen. Iedereen is zeker de laatste fase van vorig jaar vergeten waarbij ETH nog trainer was. Toen was het ook al niet best. 3 wedstrijden geleden zou Ajax volgens sommige nog wel een de CL kunnen winnen. Tot dat ze voetballes kregen van Liverpool. Ajax is gewoon niet zo goed als velen denken. Internationaal is het gewoon middenmoot. Zorg eerst maar dat je kampioen wordt van de Eredivisie. Misschien iets minder arrogantie. Iets meer nederigheid. Even geen WZAWZDB. Wat een verademing.
 
vtotheb
 
4
2 oktober 2022 om 09:26
Al een tijdje dit bericht klaar staan? Nou, superfijn voor je; nu schone boxer aan en weer lekker van je weekend genieten hè? Eind van de rit mag je de jaarlijkse huldiging bij de Arena weer op tv bekijken, ook van een Ajax dat ver onder z`n eigen potentieel balt. Tschuss
 
Carlovan den Bosch
 
1
2 oktober 2022 om 08:57
Ongeacht zijn resultaten in de aankomende wedstrijden vind ik dat deze trainer niet past in Amsterdam. Uit zijn bemoeienis met aan aantrekken van spelers blijkt dat deze trainer een andere visie er op nahoud dan Ajax voorschrijft. Je lijdt spelers zelf op en op de posities die je niet goed genoeg kan invullen scout je naar het gewenste niveau. Kijk naar de aankopen van nu. Meer dan de helft hebben we zelf in huis en waren ze niet nodig. Beslis zel maar over wie ik het allemaal heb. Deze grote selectie gaat Ajax niets opleveren dit seizoen. Geen cubspelers,geen passie. Veel problemen vooral in uitwedstrijden waar dit gevraagd gaat worden. Twente ,Az en Feyenoord de grote kanshebbers.
 
TheHaque1969
 
1
2 oktober 2022 om 12:46
Kansloos Schreuder. Hoop snel er uit. Dramatische coach. Kut opstellingen, geen zelfreflectie, geen uitstraling Dat maakt je dus kompleet ongeschikt. Zaadpartij, geen druk, geen gevaar en dan nog zeggen, ik zou het zo weer doen
 
FCKnuddeuh
 
0
2 oktober 2022 om 14:22
Hoe is het mogelijk dat Rensch mag blijven aanmodderen, terwijl we in potentie met Jorge Sanchez een top rechtsback hebben die geen kans krijgt… alsof de basis per se vol moet zitten met Nederlanders..