Van Bommel voelt zich benadeeld: 'Dat zijn cruciale momenten'
Woensdag, 3 oktober 2018 om 23:46

PSV is woensdag benadeeld door de arbitrage, zo luidt het oordeel van Mark van Bommel. De trainer stelde na afloop van de 1-2 nederlaag tegen Internazionale, in een interview met Veronica dat Milorad Mazic de wedstrijd min of meer heeft beslist.

Van Bommel is van mening dat Samir Handanovic vanwege een handsbal een rode kaart had moeten krijgen. "Anders kan elke keeper voortaan gewoon hands maken buiten de zestien. Als hij geen hands maakt, komen wij op 2-0. Steven (Bergwijn, red.) was zeker tot een doelpoging gekomen."

Internazionale was op gelijke hoogte gekomen door een doelpunt van Radja Nainggolan. Aan die treffer ging echter buitenspel vooraf, hoorde Van Bommel na afloop. "Dat zijn gewoon cruciale momenten, al is Inter natuurlijk ook een goede ploeg. We hadden ook een paar keer pech, onder meer bij de omhaal van Donyell Malen die de keeper er goed uithoudt."

"Het was net niet goed genoeg voor een punt of de winst. De wedstrijd is op details beslist. Het klinkt raar om na een nederlaag te zeggen dat je tevreden bent, maar dat ben ik wel." PSV staat na twee speelronden op nul punten in Groep B, net als Tottenham Hotspur.

Meer nieuws
   
17:00
17:00
Live meepraten in de Süper Lig: Fenerbahçe - Besiktas
1
   
17:00
17:00
Live meepraten in de Serie A: Juventus - AC Milan
0
   
17:00
17:00
De 15 namen die Arne Slot deze zomer kunnen opvolgen bij Feyenoord
50
   
16:52
16:52
Onmisbare kracht van Feyenoord voedt geruchten met bezoek aan Liverpool
0
   
16:34
16:34
Salah weigert interviews na ruzie met Klopp: 'Als ik vandaag spreek...'
14
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (70)

 
Paauwer
 
26
3 oktober 2018 om 23:48
Het kan niet altijd meezitten. Beetje ongelukkige momenten, maar al met al was Inter gewoon beter vandaag.
 
XAJAcfa
 
25
3 oktober 2018 om 23:52
Inter was gewoon beter, Rood voor keeper zou objectief gezien niet terecht zijn. Zijn hand was op een natuurlijke plek als je een sliding inzet, daarbij komt dat er ook no g verdedigers achter hem stonden. Dus geen enkele reden voor rood, al hadden wij (ik ook) nederlanders dat graag gezien.
 
atleticofc
 
43
4 oktober 2018 om 00:15
Dat is onzin. Hij glijdt met zijn handen naar de bal. Dit was een bewuste handsbal. Bergwijn was daarna vrij om te schieten. Er stonden inderdaad nog inter spelers die de bal wellicht tegen hadden kunnen houden, maar Bergwijn had dan alle ruimte gehad. Maar ik vond psv verder heel slecht vandaag. Veel balverlies, lang niet altijd de aansluiting. En natuurlijk de fouten van Zoet.
 
memphisdepay
 
24
4 oktober 2018 om 00:50
Die handsbal was zo bewust als iets. Er stonden helemaal geen verdedigers achter, die stonden op 1 lijn. Als die keeper van die bal afbleef dan had die bal 100% zeker gezeten er was geen verdediger in de buurt die die bal nog kon blokkeren voor de doellijn. Ik raad je aan morgen even langs hans anders te gaan!
 
Savano
 
22
4 oktober 2018 om 00:55
Wat een onzin! Dit was paarsrood, Steven had de bal voor het intikken. Bovendien was de 1e goal van Inter buitenspel. PSV speelde heel goed en strijdbaar maar het zat ook niet mee met onder andere ballen op de paal, lat en die supersave op de Malen omhaal. Hoe kun je nou zeggen dat rood niet terecht zou zijn. Wat een onzin!
 
DeSteek77
 
2
4 oktober 2018 om 09:22
Was zeker rood. Is in mijn optiek geen discussie over mogelijk. Er kon hooguit één verdediger nog tussenkomen en dan is er maar een straf mogelijk. Hij wordt namelijk als speler beoordeeld in die situatie en er was hooguit eé'n verdediger die er nog tussen kon komen. Als je dat niet het ontnemen van een 100% doelkans noemt, dan weet ik het ook niet. Daarbij kon hij zijn hand wegtrekken en deed dat bewust niet. Het eerste tegendoelpunt benoem je verder ook niet. Was gewoon buitenspel hoor.
 
maurice1965
 
1
4 oktober 2018 om 10:18
Volgens mij moet jij toch echt de beelden er nog eens bijhalen en anders een brilletje erbij opzetten. Dit is natuurlijk donker rood, kom op zeg.
 
92643
 
11
3 oktober 2018 om 23:52
Neemt niet weg dat de 1 - 1 met een VAR teruggedraaid was en de wedstrijd een eerlijker verloop had gekregen.
 
DeSteek77
 
1
4 oktober 2018 om 09:23
Met VAR was het een rode kaart voor de keeper!
 
PSVChamps
 
14
4 oktober 2018 om 00:04
Niet altijd meezitten? Het zit Nederlandse ploegen überhaupt weinig mee...
 
RUTGERRR
 
53
3 oktober 2018 om 23:49
Ik kan van Bommel niet beoordelen op zijn capaciteiten als trainer, maar er staat daar wel een man met karakter hoor.
 
Arnavut1
 
4
3 oktober 2018 om 23:53
Tot nu toe vind ik hem wel aardig bezig. In de CL heeft hij wel twee keer verloren maar heeft wel goede wedstrijden neergezet. In de competitie 21 uit 7.
 
Pinchitter
 
45
3 oktober 2018 om 23:53
Vind iedereen beetje overdreven positief over van Bommel. Hij heeft gewoon een goede selectie en in de competitie zijn ze wel sterk maar alles zit tot nu toe ook mee. Maar de tactiek van vandaag vond ik waardeloos
 
RUTGERRR
 
17
3 oktober 2018 om 23:57
Daarom zeg ik ook dat ik hem op zijn vaardigheden als coach niet kan beoordelen, ik heb het puur over zijn karakter. Er staat gewoon een echt iemand die zegt wat hij wil, net als Frank naar mijn mening. Geen poespas, gewoon weten hoe het spelletje werkt.
 
PSVChamps
 
30
4 oktober 2018 om 00:07
Overdreven positief? We hebben eindelijk weer een Nederlandse trainer, die net als Van Gaal, een flinke dosis gif in such heeft.
 
4fRedondo
 
1
4 oktober 2018 om 08:06
Hoe hadden ze dan moeten voetballen? Ben zeer benieuwd!
 
DeSteek77
 
2
4 oktober 2018 om 09:25
Waardeloze tactiek? Hoe kom je daarbij. Je hebt zo'n beetje op iedere plek in het elftal een mindere speler en de keepers hebben uiteindelijk het verschil gemaakt. Daar waar Zoet twee keer blunderde, pakte de keeper van Inter die omhaal van Malen geweldig. Zo eerlijk moet je zijn.
 
Pieterpost
 
14
3 oktober 2018 om 23:54
Alleen mag hij wel eerder wisselen en kritischer naar zijn team kijken. Pereiro en de Jong hebben onbeperkt krediet lijkt het.
 
SpeedyAFC
 
16
4 oktober 2018 om 00:05
De Jong heb je niets aan tegen Inter, dat weet je van te voren, die Italiaanse verdedigers zijn veel te sterk en te goed in de lucht. Dan kan je beter zoals Ten Hag deed, helemaal geen spits opstellen maar een extra aanvallende diepgaande middenvelder. Dan win je tenminste wel de slag op het middenveld.
 
nickjwz
 
6
4 oktober 2018 om 00:31
De Vrij te sterk in de lucht voor De Jong. Dat is die verdediger die bij Feyenoord nog als watje en lichtgewicht werd beoordeeld. Uiteraard heeft hij zich heel flink ontwikkeld, maar ga niet doen alsof De Jong tegen twee IKEA-kasten duels moest uitvechten.
 
RUTGERRR
 
16
4 oktober 2018 om 00:40
Naja..Ikea kasten zijn ook geen kwaliteit meer tegenwoordig.
 
markerazzi
 
6
4 oktober 2018 om 07:23
En die speler die in het WK2014 team werd gezet, vanwege zijn prestaties op dat WK
 
Apolition
 
0
4 oktober 2018 om 12:48
Waarom is iedereen zo kritisch over Pereiro, ik vond hem gister juist sterk spelen. Rustig aan de bal, korte dribbels hield de bal dichtbij zodat hij toch wel een paar spelers van inter kon passeren. En de jong kon gister zijn sterkste spel niet spelen maar toch werklust gezien en bij de 1-0 heel goed weggelopen waardoor er 1-2 verdedigers van inter met hem mee liepen waardoor er ruimte voor het schot ontstond
 
Pieterpost
 
0
4 oktober 2018 om 17:07
Bij z`n dribbels komt hij vaak snelheid tekort en wordt de bal uiteindelijk simpel van hem afgepakt. Ook een aantal mislukte steekpasses. En verder kwam hij overall te weinig in het stuk voor.Nounou met werklust kom je een end zeg. Zal best dat hij dat goed deed, maar over de hele wedstrijd gezien heeft hij verder niks toegevoegd. Zie dan veel Liever Malen voorin tegen zon (kop) sterke tegenstander, want die kan voetballend wel mee in de combinatie en individueel wat forceren!
 
Dr. Duck
 
2
4 oktober 2018 om 07:13
klopt, maar gisteren vergat hij zijn ploeg te coachen. hij was duidelijk erg gespannen en reageerde dat af op de scheifsrechter en zijn assistenten. heeft v bommel uitgelegd waarom de jong op het middenveld moest gaan spelen, want dat is een vrij bizarre keuze die ook tegen fortuna niets positiefs bracht. ik vind dat hij gelijk had wat betreft de rode kaart, maar de blunders van zoet waren natuurlijk geen details!
 
Pinchitter
 
15
3 oktober 2018 om 23:51
Wat was nou de tactiek van psv dan? Want hoe ze vandaag speelde, speelde je hun in de kaart. Vroeg druk zetten deden ze niet. Denk dat dat beter had gewerkt want die Italianen zijn dat niet gewend. Lange ballen op Luuk heeft geen zin en counteren ook niet omdat ze niet ver van de goal afgaan
 
janter
 
7
4 oktober 2018 om 00:13
Dat staat in hun Plan-A en daarvan wordt niet afgeweken!
 
Savano
 
6
4 oktober 2018 om 01:02
@janter Als er 1 ploeg is met meerdere plannen/strategieën dan is het dit PSV wel. Onzin, wat jij uitkraamt! Of speelden ze ook op de counter tegen Ajax thuis? Dacht het niet hé ... MvB zei nota bene zelf dat PSV meerdere wapens heeft om een wedstrijd naar de hand te zetten als het tegen zit: countervoetbal, dominantie zie Ajax thuis, lange ballen op Luuk, ballen de 16 in pompen vanaf de vleugelslbacks, vecht voetbal ook laten zien tegen Ajax thuis. Lul dus niet zo slap als je zelf er niet op let. Je doet alsof PSV angstig speelde en ze verloren op pure kwaliteit.
 
armanxxx
 
17
4 oktober 2018 om 01:37
Savano, jij kraamt ook onzin uit. Totale dominantie? Ik vond psv heel goed tegen ajax maar ajax had toch echt 62% balbezit (staat op de ajax site). Veel dingen die je zegt zijn het zelfde. Lange ballen op luuk en de backs voorzetten op luuk laten geven in de 16 is bijna hetzelfde. Naar mijn mening hebben ze twee tactieken; Of luuk de jong als targetman gebruiken en veel voorzetten geven, of de snelheid van lozano en bergwijn gebruiken op de counter. Ik vind psv erg sterk dit jaar, maar ik vind dat ze niet heel veel verschillende en goed strijdplannen hebben hoor, kijk maar naar vandaag.
 
memphisdepay
 
5
4 oktober 2018 om 01:50
Totale dominatie is misschien een beetje overdreven, maar Ajax was in ieder geval niet in staat iets te creeren.
 
Deentje
 
0
4 oktober 2018 om 02:23
@arnanxxx lange ballen op Luuk en voorzetten vanaf de flanken lijkt qua tactiek in de verste verte niet op elkaar. Voorzetten op Luuk(en andere aanvallers) is als je ballen voorzet in de 16 omdat je de beste kopper van je competitie hebt (of gewoon een goede kopper in de CL) en denkt dat je daaruit een doelpunt kunt maken. Lange ballen op luukt is als je opbouw wordt afgeschermd met doordekkende spelers en daardoor je verdediging wilt overslaan. Je trapt dan de bal naar Luuk(die 9 vd 10 duels wint tegen eenieder in de ED) en hij legt hem of breed op de buitenspelers die kunnen doorstomen over de flanken, waarna hij de 16 in kan stomen terwijl nog niet alle tegenstanders terug zijn
 
Deentje
 
1
4 oktober 2018 om 02:26
Of hij geeft hem terug op een middenvelder waardoor je in ieder geval langs de 4 drukzettende spelers is en je wat chiller kunt oobouwen
 
gdoxu
 
1
4 oktober 2018 om 07:36
Dat is niet maar een beetje overdreven. PSV speelde kick&rush. Niks mis mee die wedstrijd, maar tegen Inter leek het nergens op. Het leek erop alsof ze niet wisten of ze vooruit of achteruit moesten lopen
 
janter
 
0
4 oktober 2018 om 10:03
@savano wat ik zonet zei, dat zei je grote vriend MvB ook vóór de wedstrijd tegen FCB. Echter, verandert hij wel accenten naargelang de tegenstander. Maar hee, vond je PSV dan zo lekker spelen tegen dit Inter? Hou jezelf vooral voor de gek man . Er zat namelijk zeker wel een kwaliteitsverschilletje.
 
Janta
 
16
3 oktober 2018 om 23:53
Niet lopen zeiken over ik ben benadeeld dat is voor een te makkelijk excuus. Die rode kaart had er moeten komen maar kwam niet en dan ga je verder. Niet Inter maar Zoet maakte de blunder en de bepalende spelers hebben zich te weinig laten zien op het hoogste podium.
 
franky_utrecht
 
23
4 oktober 2018 om 00:04
Als die gast geen hands maakt staat het gewoon 2-0 en wint Psv gewoon
 
SpeedyAFC
 
13
4 oktober 2018 om 00:05
Dat is iets te voorbarig, dan had Bergwijn een grote kans. Maar een grote kans is iets anders dan een zeker doelpunt.
 
PSVChamps
 
16
4 oktober 2018 om 00:08
Niks is een zeker doelpunt... Ook vanaf 5 meter worden kansen gemist....
 
FCBogarde
 
38
4 oktober 2018 om 00:12
Afgelopen weekend over de hands al van Viergever heb ik 'm niet gehoord. Soms zit het mee, soms zit het tegen.. Maar eerlijk is eerlijk Inter was veel beter, actiever en gretige. Dumfries en Rosario vielen op. Zoet, Pereira, Hendrix en Luuk 'huilebalk' de Jong vielen behoorlijk door de mand...
 
Kyle66
 
7
4 oktober 2018 om 00:42
@FCBogarde, ik dacht precies hetzelfde. Ik had het PSV gegund om te winnen, hoopte het ook, maar toen Viergever hands maakte en NAC een penalty had verdiend, hoorde je hem niet.
 
Deentje
 
0
4 oktober 2018 om 02:13
@fcbogarde ik vond ook dat de bal toen op de stip had gemoeten, maar dit is echt een hele slappe vergelijking. Als de scheids had geweten dat Bergwijn rechtsbenig was, wist hij dat het een 100% scoringskans was. Daarbij bestaat in de regels geen twijfel over de sanctie. En als de grensrechter een scherp oog had gehad, had hij gezien dat de speler die voor de bal ging (icardi, nadat zoet hem vast had moeten hebben) buitenspel stond. Dan fluit je af, is ook geen discussie over mogelijk. Bij Viergever had idd 90% wel een pingel gegeven, maar dat is nog vrij interpretabel. Los van de rest van de wedstrijd.
 
PSV1994T
 
18
3 oktober 2018 om 23:53
Had gehoopt dat hij wat meer kritisch was richting zijn eigen spelers. Vandaag speelde PSV nooit echt dominant en kregen ze geen grip op het middenveld. Normaal is hij kritisch en geeft hij toe dat PSV met momenten slecht speelde, dat doet die nu niet, hij doet alsof PSV heel goed was en we het slachtoffer zijn geworden van arbitrage dwalingen. Deels is dat natuurlijk wel zo maar ze hebben niet echt veel afgedwongen en hebben nooit echt de overhand gehad. Ben dan kritisch en geef toe dat PSV echt wel beter moet spelen wil je winnen in de CL.
 
soccersupp
 
0
4 oktober 2018 om 11:04
Goed dat je dit netjes en objectief ziet. In de paar maanden dat van Bommel coach is komt hij goed over, en noemt hij de dingen bij hun naam. Heeft een aantal keer met kunst en vliegwerk gewonnen, en toen gaf dit ook eerlijk toe. Maar nu legt hij de nadruk op de verkeerde zaken. Hij zal (hoop ik) vooral zijn spelers moeten wijzen dat ze niet meer zo naïef moeten spelen en met meer gif dit soort wedstrijden moeten spelen. Er was kritiek op Blind omdat hij het risico liep op een 2e gele kaart naar ik miste bij psv spelers die ook met het mes tussen de tanden speelden.
 
Yoda
 
4
3 oktober 2018 om 23:53
Van Bommel noemt details die in het voordeel van psv hadden kunnen uitvallen. Dat vind ik terecht. Wat hij ook aangeeft is dat inter beter was. Heel reeel. Ze waren beter en een punt of zelfs drie, was echt gestolen geweest.
 
LePenseur
 
5
4 oktober 2018 om 00:01
Bommel had wel wat extras kunnen proberen om te forceren, alleen Malen ingebracht. Heb geen enkel moment alles-of-niets-voetbal gezien. Dat vind ik hem wel kwalijk te nemen
 
Yoda
 
3
4 oktober 2018 om 00:02
Wat zou jij dan hebben gedaan in een alles of niets poging?
 
RamonDiaz
 
4
3 oktober 2018 om 23:54
Ik kan hem geen ongelijk vinden maar ben natuurlijk toch blij met de overwinning, Inter speelde goed en heeft zeker niet onverdiend gewonnen maar het moment met Handanovic was natuurlijk wel een rode kaart en had voor een andere wedstrijd gezorgd. Buiten dat moment had Inter buiten een aantal korte fases toch controle over de wedstrijd met een hele goeie partij van Politano en de Vrij, ik vond Brozovic misschien wel motm, speelde hij iedere wedstrijd maar zo.
 
theo uphus
 
4
4 oktober 2018 om 00:06
Ik ben geen supporter van PSV of Inter. Maar ik vraag mij wel af op grond van wat Inter de terechte winnaar is. Niet vanwege het spel lijkt mij. Maar andersom heeft ook PSV na het prachtige doelpunt van Rosario ook niks meer afgedwongen. Op dat ene moment na dan. Toen de scheids besloot geel te geven en waar je dan over kunt twijfelen. Maar PSV heeft vooral een machteloze 2e helft gespeeld. En ik denk dat dat het uiteindelijke verschil heeft gemaakt.
 
PSV1994T
 
9
4 oktober 2018 om 00:14
Je zegt zelf dat PSV een machteloze tweede helft speelde. Dat is ook de verdienste van Inter dus denk ik dat het terecht is dat Inter heeft gewonnen.
 
memphisdepay
 
4
4 oktober 2018 om 00:39
De bal van Pereiro op de paal of de kans van Malen die de keeper er op prachtige wijze uitpakt. Het verschil maakte Zoet vandaag die door 2 fouten ervoor zorgt dat PSV die wedstrijd niet over de streep kan trekken.
 
lausho
 
5
4 oktober 2018 om 00:15
Er staan nog spelers achter dus het is geen doorgebroken speler meer, hoe groot de kans ook als je de keeper voorbij bent. Verder viel mij op dat PSV daarna kort even minder scherp was en toen viel de 1-1, dus iedereen kan wel lopen jammeren, maar eigenlijk heb je jezelf daar mee.
 
memphisdepay
 
3
4 oktober 2018 om 01:08
Waar heb je het over? Die spelers staan gewoon op 1 lijn meters van de bal verwijderd. Het was echt niet dat Bergwijn de bal ver voor zich uittikte! Hij tikte hem op de juiste snelheid langs de keeper waarna hij op de 16 meter lijn binnen had kunnen schieten voor een leeg doel. Zelfs Usain Bolt zou het niet voor elkaar hebben gekregen om die bal nog tegen te houden. Daarnaast deed die keeper dit overduidelijk expres. Dit is gewoon rood.
 
franky_utrecht
 
2
4 oktober 2018 om 01:17
Er was maar 1 verdediger die op 1 lijn stond en die stond nog 10 meter er naast ofzo,dus Bergwijn kon gewoon doorlopen
 
Chefvoetbal
 
3
4 oktober 2018 om 00:16
Ik vind van bommel een frisse nieuwe trainer, maar hij liet vandaag zien ook nog veel te moeten leren. Kwam te laat met zijn wissels of wisselde helemaal niet (gutierrez) en daarnaast vond ik ook dat hij het tactisch beter had kunnen neerzetten. Waarom niet met twee of drie bewegelijke spitsen beginnen? Je hebt aan de Jong vrij weinig wanneer je speelt tegen een fysiek en goed georganiseerde verdediging. Ik denk dat het centrum het knap lastig had gehad met Bergwijn en Lozano of Malen naast hem.
 
Pieterpost
 
2
4 oktober 2018 om 00:19
Eens. Plus een echte creatieve hard werkende middenvelder er bij als Guti of zelfs Mauro jr. i.p.v. Pereiro.
 
PSV1994T
 
3
4 oktober 2018 om 00:21
Eens Pereiro eruit, die mist gewoon dat vuur en de power die je nodig hebt. Guti op 10 lijkt me beter in dit soort wedstrijden.
 
MATEJA_MEMPHIS
 
1
4 oktober 2018 om 00:39
Mauro Jr. had miss wel leuk uit kunnen pakken. Guti is ook geen 10 die kan versnellen. Aan de andere kant Pereiro heeft ook pech met die bal op de paal. Zat ook niet helemaal mee vandaag.
 
MATEJA_MEMPHIS
 
5
4 oktober 2018 om 00:27
Benadeeld is overdreven. Inter heeft laten zien dat PSV voor de internationale te kort komt. Is geen schande. Met wat meer geluk hadden we wellicht gelijk kunnen spelen. Ik ben fan Pereiro, maar op dit niveau vertraagd hij het spel. Juist in dit soort wedstrijden met twee controleurs heb je een 10 nodig die het spel kan versnellen. Hopelijk kunnen we boven ons zelf uitstijgen tegen Spurs. We houden hoop! Come on PSV!
 
Valceryn
 
2
4 oktober 2018 om 00:56
Pereiro is de ultieme haat/liefde speler, maar voor mij is het op dit moment meer haat dan liefde. Hij is gewoon zo wisselvallig dat ik me er dood aan erger. Op die ene bal op de paal na heb ik hem amper gezien, terwijl hij juist de schakel, de dirigent, naar de aanval moet zijn. Ik begin mijn vertrouwen in hem te verliezen. Ik denk als Guti daar komt te staan, we Pereiro een hele tijd niet meer in de basis gaan zien. Maar nu zul je zien dat hij er zondag weer 2 inlegt..
 
FC klapstoel
 
19
4 oktober 2018 om 04:42
Zure man die van Bommel.. Tegen ten Hag roepen dat hij niet om een kaart moet vragen... Had je hem gisteren moeten zien na de beslissing van de scheidsrechter om geel te geven ipv rood...
 
JeffreyMassing
 
2
4 oktober 2018 om 06:51
Dat dus!
 
JeffreyMassing
 
6
4 oktober 2018 om 06:50
Gevalletje pure hypocrycie!! Als Ten hag (terecht) om een tweede gele kaart vraagt wordt ie verrot gescholden want het is onsportief ... maar gisteravond deed Mr Van Bommel niets anders dan dat .. net zoals hij deed als speler... Hypocriete vent bah
 
BramHouten
 
4
4 oktober 2018 om 07:19
Ik dacht precies hetzelfde. Ik vind dat van bommel in de cl gewoon faalt. Barça kan je verliezen maar niet zo makkelijk. Gisteren had je gewoon moeten winnen. De jong hele wedstrijd niet gezien. Als je vd maken op de bank heb zitten laat je die toch spelen. Hendrix gisteren weer zo slecht. Leuk tegen de kleintjes maar komt gewoon tekort. Laat die Mexicaan dan invallen. Je gewoon thuis winnen.
 
Futures
 
0
4 oktober 2018 om 07:21
Het is vrees ik over en uit voor psv. Deze wedstrijd hadden ze moeten winnen. De 1 - 1 kwam door een zondagschot nadat zoet de bal slecht weg bokst. Als het al weg boksen was...
 
 
0
4 oktober 2018 om 11:57
Zoet was matig, maar de 1-1 was buitenspel, dus die had sowieso niet mogen tellen.
 
Futures
 
0
4 oktober 2018 om 12:02
Zou kunnen, het was millimeter werk. De arbitrage had dat nooit kunnen zien
 
 
0
4 oktober 2018 om 12:08
Het maakt niet uit hoever buitenspel het was, het was gewoon buitenspel. We hebben er nu de technologie voor, dus dat het nog steeds gebeurt is gewoon ruk. Nederlandse clubs zijn al zovaak genaaid in de CL, daar kunnen Ajacieden over meepraten lijkt me en dat moet een keer over zijn. Inter heeft best verdiend gewonnen, maar voor een onverdiend gelijkspel krijg je ook een punt.
 
jaakke
 
2
4 oktober 2018 om 07:55
Het is te makkelijk om vooral te focussen op de niet gegeven rode kaart. Over het algemeen is Inter gewoon een volwassener ploeg, meer geslepen met een heel erg goede spits. Daar komt PSV natuurlijk te kort, want dat doorkoppen van de Jong en af en toe een kopbal in de 16 is echt te weinig. En tevens is Zoet weer gebleken een zwakke schakel te zijn. Die gaat gewoon te vaak de fout in als het er om gaat.