Vitesse is gered van de ondergang door plotseling akkoord
Donderdag, 30 maart 2023 om 20:49

Vitesse heeft een akkoord bereikt over de huur van GelreDome, zo schrijft de club donderdagavond via de officiële kanalen. Na intensieve onderhandelingen hebben stadioneigenaar Nedstede en Vitesse overeenstemming bereikt over een voortzetting van de huurovereenkomst, die zal lopen tot 1 oktober 2030. Het stadionakkoord betekent dat Vitesse de KNVB tijdig kan informeren dat zij haar thuiswedstrijden volgend seizoen in GelreDome zal spelen. Het gevaar dat de proflicentie van Vitesse wordt ingetrokken is daarmee geweken.

Met de nieuwe huurovereenkomst is de patstelling omtrent het stadion doorbroken. Onderdeel van het tussen partijen bereikte akkoord is dat alle lopende gerechtelijke procedures per direct worden beëindigd. Hiermee is tot tevredenheid van Stadion Arnhem en Vitesse een einde gekomen aan een langslepend juridisch conflict, waardoor de blik weer op de toekomst kan worden gericht.

Voor Vitesse is het van essentieel belang dat de stadionkwestie opgelost is. "Er is nu eindelijk duidelijkheid en daarmee ook rust rond dit dossier gekomen, ook in het kader van de licentievoorwaarden", aldus Peter Rovers, algemeen directeur ad interim van Vitesse.

Het akkoord volgt op een lange periode van gesprekken, procedures en onduidelijkheid. "Het was een vervelende situatie, die we als club eerder hadden moeten oplossen", zegt Rovers. Uiteindelijk is dat dus toch gelukt. "Daarvoor spreken we onze dank uit richting de betrokken partijen, in het bijzonder aan Michael van de Kuit van Stadion Arnhem, en natuurlijk ook aan onze beoogde nieuwe eigenaar Coley Parry. Hij heeft een belangrijke rol gespeeld in de onderhandelingsgesprekken, hetgeen illustratief is voor zijn betrokkenheid bij onze club", stelt de interim-directeur van Vitesse.

Van de Kuit is blij dat er nu eindelijk na lange tijd overeenstemming is bereikt. "Het was een gecompliceerde kwestie, die ons allemaal veel tijd en energie heeft gekost. Het is goed dat we dat nu achter ons kunnen laten. Ik kijk uit naar de samenwerking met Coley Parry, Peter Rovers en alle andere bij Vitesse betrokken personen. Stadion Arnhem zal toetreden tot de Raad van Advies van Vitesse."

Meer nieuws
   
17:55
17:55
Eerste goal Antony van dit seizoen is niets waard na oliedomme actie Onana
30
   
17:27
17:27
Simons en Openda excelleren en walsen met Leipzig over Dortmund heen
5
   
17:25
17:25
Sublieme Kane zet jacht op Lewandowski voort met twee goals voor Bayern
2
   
17:00
17:00
Live meepraten in de Süper Lig: Fenerbahçe - Besiktas
2
   
17:00
17:00
Live meepraten in de Serie A: Juventus - AC Milan
0
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (95)

 
lars040
 
25
30 maart 2023 om 20:53
Mooi voor Vitesse maar dit was natuurlijk wel te verwachten. Zon club kan niet kapot gaan omdat er geen stadion beschikbaar is
 
Willem1609
 
6
30 maart 2023 om 21:15
De club moet denk ik er vooral voor zorgen dat het nu niet weer langzaam richting de volgende soap werkt. Het is ook nog afwachten wat al die onthullingen m.b.t. Abramovich teweeg gaan brengen. Ik verwacht weinig, maar het zijn wel roerige tijden in Arnhem
 
Marc 433
 
16
30 maart 2023 om 22:33
Goed nieuws dit inderdaad. Het gaat hier niet om de bestuurders van Vitesse (twee zijn al weg volgens mij), maar vooral om de de club Vitesse, de supporters, spelers, kantinejuffrouw, beveiliger, etc. Zo behouden we ook de Gelderse derby's.
 
Voetbalvader_
 
60
30 maart 2023 om 20:53
Lang spelletje 'wie heeft de langste' gespeeld
 
nuanceman
 
60
30 maart 2023 om 21:01
Met de stadioneigenaar als winnaar. De huur opzeggen omdat je het te duur vind en uiteindelijk met het mes op de keel een verhoging moeten slikken en nog zeggenschap ook. Wat een soap.
 
MarcoVitesse
 
24
30 maart 2023 om 21:09
Ze zitten nu tenminste niet aan een contract vast van 20 jaar maar voor 7 jaar dus heeft het onder aan de streep toch wat opgeleverd...
 
marton3103
 
9
30 maart 2023 om 21:15
Maar wat is de verhoging dan? Die lees ik niet terug in t artikel. En welke zeggenschap? Rovers spreekt nog wel z'n dank uit naar Van der Kuit.. vraag me af waarom dan precies aangezien ze eerder nog lijnrecht tegenover elkaar stonden. Nou bedankt stadioneigenaar, voor het laten wachten tot het laatste moment en al die tijd en energie die iedereen er in heeft gestoken terwijl iedereen wist dat er op het laatste moment wel een akkoord zou komen aangezien die stadioneigenaar nooit met een leeg stadion gaat zitten.
 
Hazardinho77
 
11
30 maart 2023 om 21:32
Wat heb je aan een contract van 7 jaar ipv 20 dan? Alsof vitesse een ander stadion gaat bouwen in die tijd. Goedkoper huren zal het ook niet worden. Dus zit je over 7 jaar met hetzelfde probleem.
 
marton3103
 
2
30 maart 2023 om 22:05
13 jaar minder betalingsverplichting. Opnieuw (wellicht) aan de onderhandelingstafel, kans op andere prijzen, andere voorwaarden. Dus niet hetzelfde probleem als nu. Nu dacht Vitesse eenzijdig de overeenkomst op te heffen en recht te hebben op een nieuwe overeenkomst met lagere huur.
 
Willem1609
 
6
30 maart 2023 om 22:22
Van de Kuit lijkt wel als winnaar uit de bus te komen. De twee pionnetjes waar hij vanaf wilde bij Vitesse, zijn weg en het huurcontract is verlengd. Vitesse heeft nu wat lucht, maar er moet op zoek naar een lange termijnoplossing denk ik. Het GelreDome is te groot en de afgelopen 20 jaar is wel bewezen dat de visie van Aalbers (“er is maar ruimte voor 1 club in Gelderland”) niet klopte, omdat de rivaliserende clubs een trouwere fanbase hebben dan verwacht, dus ik verwacht dat het GelreDome nooit structureel 85% tot 95% gevuld gaat worden. Een kleiner stadion (capaciteit van 16.000 tot 20.000) is volgens mij een must.
 
SpeedyAFC
 
2
30 maart 2023 om 22:47
En wat levert dat dan op? Situatie veranderd niet. Over zeven jaar krijg je precies hetzelfde.
 
Eindtovenaar10
 
1
31 maart 2023 om 01:45
Het lijkt wel alsof sommige VZ leden tijdens de onderhandelingen aan tafel zaten
 
juweel
 
0
31 maart 2023 om 06:40
@marco dus over 7 jaar weer hetzelfde spelletje?
 
nuanceman
 
1
31 maart 2023 om 08:10
@marcovitesse het heeft opgeleverd dat over 7 jaar weer de huurprijs kan worden verhoogd inderdaad.
 
nuanceman
 
1
31 maart 2023 om 08:12
@marton3103 de verhoging staat niet in dit artikel maar wel in eerdere nieuwsberichten en het artikel van de Gelderlander.
 
graafschapfan9
 
58
30 maart 2023 om 20:53
Goed nieuws voor onze rivalen. Was toch een enorme domper geweest als Vitesse was verdwenen uit het voetbal. Was er nog maar 1 Gelders onderonsje geweest.
 
wheener
 
52
30 maart 2023 om 20:56
Klasse, zo hoort het. Niet zo simpel als NECvakG. Gezonde rivaliteit maakt de sport mooi.
 
Hazardos
 
29
30 maart 2023 om 20:59
Kijk, zo kan het ook. Jullie moeten even snel terugkomen naar de Eredivisie!
 
superboeruhhh
 
13
30 maart 2023 om 21:02
Met dit beleid zal dat nog wel even duren... helaas!
 
Melvin1982
 
23
30 maart 2023 om 21:07
Absoluut. Derby's maken het voetbal mooi. Ik begrijp de primitieve reacties ook nooit zo goed dat mensen een club graag kapot zien gaan. Die clubs hebben ook supporters die ook hart voor hun club hebben maar geen invloed hebben op het beleid.
 
gestrekte-poot
 
3
30 maart 2023 om 21:08
Maak je niet druk "het is maar een spelletje.."
 
4fRedondo
 
5
30 maart 2023 om 21:19
Nou Melvin, Ik heb in mijn vriendengroep best wel wat Vitessenaren, en die gasten waren dolgelukkig toen NEC degradeerde. De mooiste 2 wedstrijden in het jaar is de Gelderse derby tussen de hoofdstad en de grootste stad van Gelderland, gescheiden door een rivier en jullie zijn blij dat deze wedstrijd niet meer plaatsvindt totdat de 1 weer promoveert of de ander niet tegelijkertijd degradeert. Ik snap echt jullie blijdschap niet. Afijn dat gezegd hebbende is het maar de vraag hoe lang die Parry het vol gaat houden. Vitesse betaald 2 miljoen huur voor 20 dagen per jaar en krijgt 7% van de horecaomzet op deze 20 dagen. Ongeveer evenveel als Twente per thuiswedstrijd ontvangt. Dat de stadioneigenaar alsnog tot een compromis is gekomen heeft denk ik te maken dat MOJO niet meer in zee gaat met Gelredome. Gelredome ontwikkelt om 345 dagen per jaar concerten te geven en 20 voetbalwedstrijden. Totdat Ziggodome roet in het eten gooide.
 
goaltjehoor!
 
10
30 maart 2023 om 21:25
Idd 4fredondo, ik gun Vitesse natuurlijk niet dat ze naar de klote gaan . Maar toen het bij ons mis ging lachte zij het hardst. Gelukkig hebben ze nog even een stadion en kunnen we weer mooie derbys tegemoet zien
 
juvedeef
 
5
30 maart 2023 om 22:07
Heeft dat niet meer te maken met leedvermaak. Natuurlijk zijn derby's het mooiste. Maar als je rivaal degradeert heeft het ook iets geinigs.
 
Melvin1982
 
1
30 maart 2023 om 22:30
Oh, ik zal ook niet ontkennen dat die supporters er ook zijn. Persoonlijk zie ik ze liever beide in de eredivisie zodat je jaarlijks 2 derby's hebt. Verder ook eens met je verhaal. Die Amerikaan maakt een goede 1e indruk, maar eerst maar eens zien wat er van komt. Z'n andere 2 clubs doen het met verstandig beleid wel heel goed zonder met geld te smijten .
 
ErnumsJung
 
3
31 maart 2023 om 10:08
Ik vond het ook jammer dat ze destijds degradeerden. Aangezien beide clubs nooit echt serieus meestrijden om de prijzen is de derby daar wel een soort vervanger voor. De nummer 1 van Gelderland! Daarnaast hebben derby’s iets speciaals, je voelt het al dagen van tevoren en op de dag zelf ben ik extra gespannen…
 
 
14
30 maart 2023 om 20:54
Goh, zodra de pan bijna overkookt 'eens goed met elkaar om tafel', wonderen gegarandeerd
 
BMG45
 
25
30 maart 2023 om 20:54
Mooi. Opdoeken van een club gun je niemand.
 
wesley1910
 
4
30 maart 2023 om 21:39
Ik kan toch wel een paar clubs opnoemen die ik liever kwijt dan rijk ben hoor. Al zou dat voor hun supporters natuurlijk wel super vervelend zijn
 
YoeriCFC
 
8
30 maart 2023 om 20:54
Gelukkig voor de club, gelukkig voor de mensen die er werken en gelukkig voor de fans. Wellicht kan er nu gekeken worden naar een langdurige oplossing voor dit probleem. Wellicht kan Vitesse een kleiner stadion laten bouwen? Ik heb niet het idee dat de Gelredome vaak helemaal vol zit en voor een club als Vitesse zou het toch mooi zijn om een stadion op maat te hebben, wat tot de nok toe gevuld is met mensen die de club een warm hart toe dragen?
 
Oenieboy
 
2
30 maart 2023 om 20:58
Tja, het nadeel is dat een stadion ongelofelijk duur is en Vitesse nou niet echt goede cijfers schrijft. Het stadion zou ook weer vrij groot moeten zijn, aangezien er toch ca. 14000/15000 man komt.
 
YoeriCFC
 
2
30 maart 2023 om 21:17
Zo’n stadion hoeft toch geen honderden miljoenen te kosten of zie ik dat verkeerd? Ze hebben nu in principe 8 jaar om plannen te maken, ze kunnen dan nog een keer verlengen met het Gelredome voor een zelfde soort periode en het stadion bouwen en financieren? Het ligt er aan wat je als club wilt. Wil je elke 10 jaar dit gevecht hebben of wil je baas in eigen huis zijn?
 
SpeedyAFC
 
0
30 maart 2023 om 22:39
Waar haalt Vitesse bedragen van tientallen tot 100 miljoen euro vandaan om een nieuw stadion te bouwen? De club maakt jaarlijks verlies, er moet geld bij.
 
Sirius
 
6
30 maart 2023 om 21:20
Dat zie ik niet gebeuren. Een gloednieuw stadion is behoorlijk duur. Vitesse heeft er gemiddeld toch zo`n 13.000 tot 17.000 toeschouwers zitten, afhankelijk van de staat van de club. Je hebt dus sowieso een stadion met een capaciteit van zo`n 18.000 nodig. Dan zit je al snel op zo`n 40 tot 50 miljoen euro. Dan houd ik het nog laag aan denk ik, want materialen e.d. zijn nog steeds vrij duur. Gemeente Arnhem gaat zich daar niet in mengen en voor investeerders is het momenteel ook totaal niet interessant. Het moet dan betreft evenementen immers concurreren met het grotere Gelredome en het gaat nou niet bepaald lekker met Vitesse op het moment. Veel geld is er op korte termijn dus ook niet te verdienen, terwijl ook de lange termijn onzeker is.
 
SpeedyAFC
 
0
30 maart 2023 om 22:49
Precies. Dus veranderd er niks en blijft Vitesse gewoon een hoge huur betalen. Over zeven jaar krijg je weer hetzelfde.
 
Arnhem2001
 
0
31 maart 2023 om 00:59
Hm, ik vraag me af of misschien de Amerikanen niet iets van plan kunnen zijn op dat gebied. Enige vraag is waar het nieuwe stadion dan gebouwd zou worden.
 
Dutchgio
 
7
30 maart 2023 om 20:54
Nou soap voorbij, viel allemaal wel mee dus.
 
VoetbalVreugd
 
10
30 maart 2023 om 20:55
Vind Vitesse een gedrocht van een club, maar dit zal voor supporters toch als een opluchting voelen.
 
MarcoVitesse
 
14
30 maart 2023 om 21:12
Dat mag je vinden natuurlijk maar ik ben wel blij met dit nieuws ??
 
Nijmegen_1
 
8
30 maart 2023 om 20:55
ah zonde.. Nee zonder gekheid, was te verwachten en natuurlijk mooi dat een club als vitesse blijft voortbestaan, de eredivisie wordt een stuk saaier wanneer er zo'n club wegvalt.
 
The-Jump
 
3
30 maart 2023 om 21:02
Moeten ze het sportief ook nog even voor elkaar krijgen om niet te degraderen.
 
Oenieboy
 
9
30 maart 2023 om 20:55
Goed nieuws, zou zonde zijn als de ED zo'n grote club zou missen.
 
ajaxrkc33
 
3
30 maart 2023 om 20:58
Zo gaat het meestal uit eindelijk komt het allemaal goed.
 
goaltjehoor!
 
1
30 maart 2023 om 21:01
Ben alleen wel benieuwd wat de sancties zijn, aangezien het 1 maart al bij de knvb moest liggen. Nu zijn ze 4 weken te laat, lijkt me wel dat daar een straf op moet staan of staat.
 
Sirius
 
1
31 maart 2023 om 00:37
De KNVB is er niet voor om geld te innen, maar in deze context om de toekomst van clubs te waarborgen waar ze dat kunnen. Natuurlijk deelt men boetes uit, maar dat is in deze volstrekt overbodig. De KNVB deelt doorgaans niet zomaar acute straffen uit in dit soort situaties. Dat doen ze enkel als het echt niet anders meer kan.
 
goaltjehoor!
 
0
31 maart 2023 om 07:53
Sirius, wel gek dat ze dan een datum opgeven van 1 maart. Als het dan toch geen gevolgen heeft, kan je net zo goed het einde vh seizoen aanhouden!
 
Pesso-PSV
 
4
30 maart 2023 om 21:00
Had niet anders verwacht. Vitesse hoort daar te spelen. Alleen jammer bijna nooit uitverkocht.
 
-NEC-
 
4
31 maart 2023 om 00:11
Bijna nooit? Je bedoeld nooit. Eerder minder dan de helft zou je bedoelen…
 
ArnhemGooner
 
8
31 maart 2023 om 01:46
En toch meer man als bij jou clubje.
 
ErnumsJung
 
4
31 maart 2023 om 10:46
Het GelreDome is destijds mede gebouwd met het oog op Euro2000 dat in Nederland en België werd georganiseerd. Voor een dergelijk toernooi moeten stadions een bepaalde capaciteit hebben, destijds was dat volgens mij minimaal 30000 toeschouwers (dat kan in het GelreDome als ze tijdelijke tribunes bijplaatsen, dat hebben ze met Euro2000 wedstrijden ook gedaan). De capaciteit van het GelreDome is dan ook niet berekend op de supporters aantallen van Vitesse. Voor Vitesse was dit destijds een goedkope optie (korte termijn gedachte van Karel Aalbers) om een groot modern stadion te betrekken en afscheid te nemen van het kleine en zwaar verouderde Monnikenhuizen. Uit die tijd stammen de problemen waar we nu nog steeds tegenaan lopen… op de lange termijn is huren namelijk helemaal geen goedkope optie…
 
jomar3
 
5
30 maart 2023 om 21:04
Fijn voor de supporters. Toch zonde als je club door al die schimmige bobo’s en het uitblijven van een overeenkomst omtrent het stadion uiteindelijk ten onder zou gaan. Ik gun ze een liefhebbende Nederlandse eigenaar die de club met gezond verstand gewoon lekker laat meedraaien in de Eredivisie. Vind het persoonlijk geen sfeervol stadion, maar Vitesse is wel een volwaardige Eredivisie club.
 
SkanderBen Say
 
1
30 maart 2023 om 21:15
Plotseling... Je kon hier gewoon vanuit gaan dat het contract werd verlengd. Die zocht gewoon de publiciteit op. Wat dacht je als hij niet had verlengd of tot een overeenkomst was gekomen dat ie nog rustig door de stad kon lopen.
 
tinus45
 
2
30 maart 2023 om 21:52
Dit accoord hing al een tijdje in de lucht inderdaad. Vitesse had weinig andere mogelijkheden dus het zou hoe dan ook wel rond komen.
 
MarcoVitesse
 
1
30 maart 2023 om 21:16
En nu weer focus op voetballen! Het seizoen is nog lang voor de Vitesse supporters! En door!
 
nec77
 
0
30 maart 2023 om 21:21
Was te verwachten natuurlijk. Vitesse zit natuurlijk totaal niet te wachten op uitwijken naar een ander stadion en voor de eigenaar van het Gelredome zijn het ook belangrijke inkomsten om Vitesse daar te hebben spelen. Ben wel erg benieuwd wat de nieuwe huur nu gaat worden en of het Vitesse echt wat heeft opgeleverd om in eerste instantie de huur op te zeggen.
 
Bolso
 
15
30 maart 2023 om 21:21
Vd Kuijt in de raad van advies..... Gewoon slikken of stikken is dit. Hebben we er als club nou een probleem opgelost, of er in de persoon van vd Kuijt er een probleem bij?! ????
 
Sirius
 
1
30 maart 2023 om 21:22
Dit zat er natuurlijk aan te komen, maar mooi voor Vitesse dat het wat ademruimte heeft nu. Dan kan de focus ook weer over op het voetbal. Het zou immers ook jammer zijn als de Eredivisie een relatief grote club zou verliezen.
 
basbroek
 
7
30 maart 2023 om 21:23
Mooi nu met de gemeente in gesprek over een stadion op een andere plek. Vitesse betaald waarschijnlijk veel voor een sfeerloos stadion waar men niets kan en mag. Nul inkomsten van horeca. Veel te groot. Noem maar op. Doe mij maar een stadion voor max 15000 man. Zelf vanaf het begin in het Gelredome gezeten. Heb het met de jaren minder zien worden. Man wat verlang ik terug naar de oude staantribunes vak CC en DD. Klein maar fijn. Oude zooi maar super gezellig. En sfeervol.
 
Bolso
 
4
30 maart 2023 om 21:35
Je haalt me de woorden uit de mond. Grond is echter schaars. Mijn ideaal zou zijn een mooi stadionnetje bij het vernieuwde Valkenhuizen. Geen idee hoe het met bestemmingsplan zit. Maar zou mooi zijn om eea te combineren met de sport faciliteiten daar.
 
Willem1609
 
1
30 maart 2023 om 22:30
Dat lijkt mij ook het verstandigste. De ambities waren torenhoog (en dat mag altijd natuurlijk). Alleen had Aalbers destijds geen rekening gehouden met het feit dat de mensen die zijn komen in de nieuwbouwregio’s tussen Arnhem, Nijmegen en Doetinchem zich (meer) aangetrokken voelden tot NEC of De Graafschap en ook loyaal bleven/blijven in slechtere tijden. Als je kijkt wat er tussen het Gelredome en de Waalbrug de afgelopen jaren is bijgebouwd, was dat natuurlijk idealiter een prachtig achterland voor Vitesse. Een stadion van 15.000 toeschouwers met een mogelijkheid tot uitbreiding naar 18.000 of 20.000 lijkt mij de beste oplossing en hierdoor zal Vitesse ook van de stempel ‘weinig fans’ afkomen.
 
Garco
 
1
30 maart 2023 om 23:28
Het achterland tussen het GelreDome en de Waalbrug waar jij het over hebt is overwegend NEC supporter.
 
ErnumsJung
 
3
31 maart 2023 om 10:54
Onder de Rijn is geen Arnhem ??
 
SpeedyAFC
 
0
30 maart 2023 om 22:41
En waar haal je die tientallen miljoenen euros vandaan om een nieuw stadion te bouwen? Vitesse heeft dat geld helemaal niet!
 
Sirius
 
0
31 maart 2023 om 00:34
@basbroek - Aan de hand waarvan denk je dat gemeente Arnhem daar interesse in heeft? Als ze zich erin wouden mengen, hadden ze het verschil tussen vraag en aanbod wel bijgelegd. De gemeente is in financieel opzicht wel klaar met Vitesse, dus dat gaat absoluut niet gebeuren. Al helemaal niet, aangezien Gelredome er ook gewoon al is. Waarom zou je dan als gemeente tientallen miljoenen gaan betalen voor een tweede stadion met ook nog eens een mindere capaciteit? En waarvoor, die 10 tot 15 procent aan omzet van het Gelredome? Dat is financieel allesbehalve aantrekkelijk voor een gemeente.
 
Silencioo
 
2
30 maart 2023 om 21:25
De overname is ook nog steeds niet rond. Vind wel dat dat lang duurt. Dit is 1 ding, maar nu de rest nog. En handhaven, ook niet onbelangrijk
 
ErnumsJung
 
0
31 maart 2023 om 10:56
Precies, er is 1 van de 3 hordes genomen… handhaven en nieuwe eigenaar zijn de volgende hordes. Als 1 van deze hordes niet worden gehaald dan kan het voortbestaan van Vitesse nog steeds in gevaar komen ben ik bang…
 
Fctwent3
 
0
30 maart 2023 om 21:28
Geweldig nieuws voor jullie! Gefeliciteerd.. nu kan het seizoen eigenlijk niet meer kapot.
 
ErnumsJung
 
0
31 maart 2023 om 10:42
Uuuuuh we kunnen nog steeds degraderen hè? Dat zou een regelrechte ramp zijn! Ik weet dan ook niet of die Amerikaan blijft eerlijk gezegd…
 
TUKKERCOTE
 
7
30 maart 2023 om 21:47
Prima een subtopper als Vitesse wil je niet zien verdwijnen, hopen dat het bestuur ervan geleerd heeft.
 
M.Boekhoorn
 
1
31 maart 2023 om 01:04
Subtopper yeah right
 
Vitessegek
 
7
31 maart 2023 om 08:38
Omdat ze nu een keer lager staan dan jullie betekend niet dat het geen subtopper meer is. We hebben enorm ingeboet met spelers en als alle ellende weer achter de rug is komen ze echt wel weer waar ze horen. Als jullie ooit een keer kampioen zullen worden dan betekent dat ook niet dat jullie ineens een superclub zijn of wel? Dus niet zo neerbuigend ineens over een club die normaal structureel boven jullie staat. Succes met tannane.
 
TechnoBastard
 
0
30 maart 2023 om 22:19
Zou nu beginnen met de onderhandelingen voor na 2023. Haal je misschien nog net..
 
SnijdersNr10
 
1
30 maart 2023 om 23:58
De hamvraag is of Vitesse nu een acceptabele huur gaat betalen, is daar iets over bekend?
 
 
1
31 maart 2023 om 11:23
Geweldig nieuws voor Arnhem.
 
BENV70T
 
0
31 maart 2023 om 13:11
Goed om te zien dat het gelukt is, helaas moet de club wel bloeden voor het mis management uit het verleden,dhr vd Kuit zal wel in zijn handen wrijven, zakelijk gezien heeft hij het top gedaan. Ook leuk om te lezen dat er toch veel supporters zijn die het fijn vinden dat het niet mis is gegaan vooral bijval uit Doetinchem en Nijmegen doet me goed bedankt.
 
Edforce2
 
1
31 maart 2023 om 14:03
Fijn om te lezen dat het gelukt is voor Vitesse de licentie en faciliteiten te behouden. Ik had het behoorlijk sneu gevonden, als ze door die reden de pijp uit zouden gaan. De club heeft al genoeg tegenslagen gehad, en ik hoop dat ze er serieus uit kunnen komen. Wat mij betreft : Eredivisie met Vitesse!