Voormalig Russisch bondscoach Slutsky strijkt neer bij Vitesse
Maandag, 12 maart 2018 om 12:33

Vitesse heeft de opvolger van Henk Fraser gevonden. De Arnhemmers maken maandag namelijk via de officiële kanalen bekend dat Leonid Slutsky met de ingang van het aankomende seizoen de nieuwe trainer wordt in GelreDome. De coach, die in het verleden werkzaam was bij onder meer CKSA Moskou, de Russische nationale ploeg en Hull City, heeft zich voor twee jaar aan Vitesse verbonden.

Het papierwerk van de Rus zou nog voor enige vertraging hebben gezorgd. Als alle formaliteiten afgerond zijn, maakt Slutsky tijdens de voorbereiding van seizoen 2018/19 zijn entree als hoofdtrainer, meldt Vitesse. "Leonid staat bekend om zijn tactisch vernuft, aandacht voor detail en heldere gedachten over speelstijl. Zijn komst is een buitenkans voor Vitesse", zegt Marc van Hintum op de clubsite.

"Ik ben blij dat we een man met zijn kwaliteiten aan onze club kunnen verbinden. Hij heeft veel internationale ervaring, waaronder als bondscoach en in Europees voetbal verband. In onze zoektocht naar een geschikte nieuwe hoofdtrainer is kwaliteit altijd belangrijker geweest dan nationaliteit", benadrukt de technisch directeur van Vitesse, dat momenteel nog onder leiding staat van de vertrekkende Fraser.

Meer nieuws
   
23:30
23:30
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
1
   
23:11
23:11
Racistisch gedrag richting Nico Williams smet op belangrijke zege Atlético
1
   
23:06
23:06
Chelsea vecht zich knap terug tegen Villa, maar vergeet zichzelf te belonen
7
   
23:02
23:02
Paris Saint-Germain poetst 1-3 achterstand weg en is officieus kampioen
12
   
21:47
21:47
Liverpool gebruikt Slot om af te stappen van traditionele Britse clubstructuur
28
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (88)

 
AjaxSoest
 
47
12 maart 2018 om 12:38
Geen verkeerde naam. Hopen dat hij Vitesse op kan knappen
 
vdvaart1
 
8
12 maart 2018 om 12:53
Pff nee hoor. Normaal gesproken wint ajax die wedstrijden gewoon hoor
 
Great-X
 
35
12 maart 2018 om 13:18
De laatste jaren heeft Vitesse anders redelijk vaak punten gepakt tegen ajax, zo normaal gesproken is dat al lang niet meer
 
AjaxRosenberg
 
5
12 maart 2018 om 13:31
De twee voorgaande seizoenen heeft Ajax alle vier wedstrijden gewonnen tegen Vitesse dus dit is gewoon een incident. Bovendien behoorlijk kinderachtig om te reageren op basis van een gebruikersnaam. Ben benieuwd wat het gaat worden met een Russische trainer in Nederland.
 
magnetics
 
7
12 maart 2018 om 13:42
Lekker onzinnig argument ook... Omdat er Ajax in zijn naam staat, ga je ervanuit dat hij hoopt dat geen enkele andere Nederlandse club er fatsoenlijk voor staat? Gelukkig denkt niet iedereen zo bekrompen en zijn er veel mensen die ook gewoon kunnen genieten van het spel van andere clubs. Vitesse heeft die potentie ook, dus ik ben ook benieuwd wat Slutsky ervan weet te maken.
 
whytho
 
10
12 maart 2018 om 14:02
Humor en sarcasme blijkt toch lastig te herkennen he Magnetics ??
 
yatsemata
 
3
12 maart 2018 om 15:21
Oh, dus daarom winnen we zo vaak van Ajax?
 
fcu_030
 
2
12 maart 2018 om 13:44
Moet vitesse eerst wel spelers erbij halen er lopen jongens in de ploeg die goed kunnen voetballen (foor mount en goede spitsen met luc en matavz) maar als je dan naar de achterste linie kijkt met spelers als faye dabo (dramatisch slecht!) Vd werff en pasveer moet daar echt wat gebeuren anders maakt het niet uit welke coach je aansteld. Verwacht wel wat van die rus veel goede verhalen gehoord en is iemand in de eredivisie met een andere kijk op voetbal.
 
Real Gunner
 
12
12 maart 2018 om 13:54
Als jij denkt dat castaignos nog steeds kan voetballen heb je dit jaar geen wedstrijd van Vitesse gekeken. Castaignos is veruit de slechtste speler die we hebben.
 
yatsemata
 
2
12 maart 2018 om 15:54
Ik schat Pasveer en Faye toch echt lager in. En Ja, ik kijk als Vitessenaar alle wedstrijden
 
fcu_030
 
0
12 maart 2018 om 16:06
Ja ze zijn eigenlijk alle 3 (dabo ook) niet het niveau wat bij vitesse past. Vooral het idee dat jullie vorig jaar met room een prima keeper hadden. Velthuizen traint toch ook bij vitesse mee? Had soms ook wel blunders maar heb ook goede tijden gekend bij vites is hij geen optie? Zal bijna zeggen dat het niet slechter dan pasveer kan.
 
yatsemata
 
2
12 maart 2018 om 17:58
Velthuizen traint inderdaad al een tijd mee. Ikk denk alleen niet dat Fraser en het bestuur hun fout inzake Pasveer toe gaan geven en dus aan Pasveer vast zullen blijven houden helaas...
 
SantinoFR
 
33
12 maart 2018 om 12:38
Uitstekende keuze van Vitesse natuurlijk.. Deze man heeft veel succesen geboekt in het verleden.
 
Constant kante
 
7
12 maart 2018 om 12:55
Dat denk ik dus ook. Dat zijn aanstelling door de beleidsbepalers in Londen is bepaald dat zal mij verder een zorg zijn. Slutsky is volgens mij wel een goede trainer en die heeft bij Cska toch mooie resultaten bereikt. Dus benieuwd hoe hij met Vitesse gaat presteren.
 
consy
 
17
12 maart 2018 om 12:39
Dat wordt wiebelen geblazen! On: leuk om weer eens een internationaal prima aangeschreven trainer te zien in de Eredivisie. Al zou ik als Vitesse supporter liever een Steijn hebben gehad.
 
s.arnhem
 
11
12 maart 2018 om 14:43
Ik heb liever Slutsky dan Steijn eerlijk gezegd. Een trainer met (positieve) ervaring op het hoogste niveau tegenover een trainer die het goed doet bij op papier degradatiekandidaten
 
voetbalfreak
 
0
12 maart 2018 om 14:53
Maar die de eredivisie niet kent en wat daar gevraagd wordt.
 
VitessA1
 
4
12 maart 2018 om 15:26
Maar die wel drie keer kampioen is geworden in een betere competitie dan de Eredivisie en ervaring heeft op hoger niveau (cl). Dat is wel wat anders dan Ado/Vvv. Met Steijn als trainer weet je bij voorbaad al dat je gewoon weer 5e-8e wordt. Een beetje een gemiddeld en saai vooruitzicht. Dan toon je niet erg veel ambitie en vind je het allemaal wel prima zo. Bij Slutsky hoop je ergens toch dat hij er meer uit kan halen, en als dat uiteindelijk niet zo is wordt je altijd nog 5e-8e.
 
Houtenklaas
 
4
12 maart 2018 om 15:30
Wat stelt de Eredivisie nou nog voor dan. Deze man heeft ervaring met presteren en is ook internationaal actief geweest. Daarnaast heeft hij mensen in de staf zitten die de club en de Eredivisie door en door kennen. Ik heb liever slutsky. Helemaal des Vitesse deze keuze.
 
Mexicanooo
 
6
12 maart 2018 om 12:41
En de Russische invloeden blijven maar komen. Na een Russisch lid in de RvC (valeri Oyf) en een Russische eigenaar (alexander Chigirinskiy) nu dus een Russische trainer.
 
 
51
12 maart 2018 om 12:46
En zonder die Russische invloeden was Vitesse allang failliet gegaan. De Russen hebben gezorgd voor een hele nieuwe sport complex en dat er überhaupt spelers naar Vittese konden.
 
geertje1981
 
37
12 maart 2018 om 12:47
Ja...En? We zijn al vanaf 2010 overgelegd aan de Russen. Hoeveel Russen hebben we in die tussentijd gehad? Ze gaan een keer iets anders proberen, is dat nu zou erg? We moeten de toekomst maar gewoon even afwachten. Misschien wordt het wel een groot succes. We gaan het zien. Ik ben er blij mee!
 
vdvaart1
 
7
12 maart 2018 om 13:00
Je verkoopt je ziel aan Russen. Zij bepalen wat er gebeurd. Je hebt niks te zeggen want als zij weggaan is Vitesse ook weg. Ik snap wel waarom de toesch. Aantallen zo laag zijn. Je kijkt toch liever naar leuk aanvallend voetbal waar mee jij je kan identificeren dan een Rus die verdedigend speelt en niks met de club heeft omdat hij daar wordt gestalt. Hou dan Fraser...
 
Marcoes
 
53
12 maart 2018 om 13:04
Bingo!! Mijn kaart is vol! Ziel verkocht, niks te zeggen, leeg stadion.... Weer iemand die alle dooddoeners eruit bralt. Lekker duimpjes scoren bij andere napraters. En dan die opmerkingen over verdedigend voetbal van de nieuwe trainer, je hebt deze man duidelijk nog never gevolgd...
 
Koni078
 
44
12 maart 2018 om 13:05
Volgens mij hebben de Russen prima werk geleverd met Vitesse door onder meer een goed trainingscomplex op poten te zetten en hebben ze voor het eerst in 125 jaar bestaan een prijs weten te pakken, dus ik snap niet zo goed wat er op tegen is.
 
Sammerens
 
19
12 maart 2018 om 13:06
Zo'n dooddoener dit iedere keer weer. Ja, die Russen hebben Vitesse al jaren in de houdgreep. Er spelen totaal geen Nederlanders en herkenbare spelers meer. Oh, wacht.....
 
vdvaart1
 
0
12 maart 2018 om 13:17
Ik bedoel ermee te zeggen dat juist als je toch een verdedigende trainer neerzet dan Fraser te houden die iig nadenkt over zijn keuze voor Vitesse. Die Slutskie wordt daar neergezet door Chelsea en die Rus terwijl hij nog nooit van de club had gehoord.
 
vdvaart1
 
0
12 maart 2018 om 13:19
@marcoes. Lees f het stuk op vz over de trainer. Vrij recent nog. Hij is juist weggegaan bij cska omdat de fans klaar waren met gereserveerde spel. Iets waar jullie toch vanaf willen..??
 
Great-X
 
9
12 maart 2018 om 13:22
Wie zegt dat Vitesse onder deze Rus ook geen aanvallend voetbal zal spelen. Gelukkig weet jij als Ajax supporter super veel af van Vitesse en zijn wij super blij om jou mening hier te lezen, bedankt! Ff serieus misschien kan je beter op je eigen club focussen, doe je iedereen een plezier mee, toppie.
 
Koni078
 
12
12 maart 2018 om 13:26
@vdvaart1, Hij is er weggegaan op dezelfde manier als dat Arsenal supporters van Wenger af willen. Voor de trainer was er niets meer dan respect, maar na zeven jaar werd het tijd voor een ander.
 
MartijnRegelink
 
8
12 maart 2018 om 13:32
@vdvaart. Op die manier. Dat zou kunnen. Maar Guram Kashia is ook aangeboden bij Vitesse en had nog nooit van de club gehoord. Is ondertussen aan zijn 8e seizoen bezig en doet het niet onverdienstelijk. Dus dat hoeft allemaal niet zoveel te zeggen.
 
MartijnRegelink
 
0
12 maart 2018 om 13:34
@vdvaart. Ik hoef niet van het gereserveerde spel af, zolang dat gekoppeld is met strijd en bij voorkeur resultaten heb ik er geen problemen mee. Maar dát is wat er ontbreekt
 
4Ever4Ajax
 
0
12 maart 2018 om 14:12
@marcoes: allemaal leuk en aardig, maar de Russen hebben er platweg geld ingepompt. En ja, ik begrijp heel goed dat Vitesse dat heeft geaccepteerd, omdat anders de kans groot was dat Vitesse nu niet meer had bestaan. Er wordt jaarlijks veel meer geld in gestopt dan dat er uitkomt, daarom dat Vitesse moest uitkijken met de Ffp. Dan is het toch wel logisch dat men daaraan refereert? Ook de Chelsea-connectie is erg groot, wat nu maar eens extra wordt gevoed. Mensen moeten accepteren dat het is, zoals het is. Dat betekent ook dat je deze opmerkingen over de Russen gewoon moet accepteren. Althans, dat is mijn bescheiden mening... ;-)
 
vdvaart1
 
0
12 maart 2018 om 15:04
@4ever4ajax. Precies. Accepteer gewoon dat het zo loopt op die manier anders waren ze er denk ik niet meer. Misschien was er ook geen andere keus maar dat maakt nog niet dat Vitesse zichzelf is gebleven. Ze hebben er voor gekozen om het op deze manier te doen. Prima maar accepteer dan ook de geluiden dat de club is overgeheven aan handelaars die niks met Vitesse hebben.
 
Houtenklaas
 
10
12 maart 2018 om 15:38
Maar wat weten buitenstaanders ervan dan? Die komen hooguit 2x per jaar in ons stadion. Weten niet wat er leeft onder de supporters. Denken jullie nu echt dat wij veel van die Russen merken? Loop Papendal op en het geel swerte Vitessegevoel komt je tegemoet. Het barst daar van de oud spelers en clubmensen. En op de tribune is het ook gewoon zeiken met een biertje op alles wat gebeurt op en rond het veld. Wie betaalt bepaalt. Echter kunnen veel supporters zich vinden in het beleid. Tuurlijk is er weleens gemor over bepaalde spelers, de trainer of supportersbeleid. Maar noem me eens een club waar dat niet gebeurt. Ik word een beetje moe van al die dooddoeners en clichés die mensen uitbraken die niet verder willen kijken dan hun neus lang is. De Derksens van deze wereld napapegaaien is ook wel makkelijker natuurlijk
 
Koni078
 
3
12 maart 2018 om 17:34
@houtenklaas, Derksen heeft laten merken totaal niet op de hoogte te zijn en dat merk je ook wel aan de vele reacties. Het jammere is dat Marcel van Roosmalen positief was, maar niet kon uitleggen waarom. Ik heb Slutsky lang gevolgd(puur omdat hij zo lang trainer was van mijn club) en het is een man die in Rusland vergeleken wordt met Mourinho, omdat hij dezelfde speelwijze hanteert met routine in het elftal, maar in zijn manier van werken is het iemand die respect en sympathie afdwingt. Bij Cska was in de meeste wedstrijden wel te zien dat spelers dat extra stapje voor hem willen zetten en ik hoop dat hij dat jullie ook mee kan geven.
 
yatsemata
 
4
12 maart 2018 om 18:02
Ach gut, ik begon me al af te vragen waar je de laatste tijd was vdvaart. Al die onzinnige teksten vol onwaarheden van jou over vitesse, kom er maar eens op. Dat doet bijna niemand jou na...Evern ter info, overal lopen de bezoekersaantallen (fors) terug. Bij Vitesse valt het in verhouding nog mee en zit er gewoon standaard 16000 man, wat zo'n beetje onze vaste kern supporters is. Daarnaast is dat voetbal van Fraser juist niet om aan te zien. Thuis tegen VVV, Excelsior, Utrecht, PEC etc vol op de verdediging spelen. Nou nou...
 
ilprincipe
 
7
12 maart 2018 om 13:25
Nou Mexicanooo ik kan wel zien dat je helemaal op de hoogte bent. Je hebt zelfs de namen van de enige twee Russen bij Vitesse weten te spellen. Is het niet heerlijk. Een Russische trainer en alle klassieke haat-opmerkingen worden weer van stal gehaald. Nu moeten we eigenlijk alleen nog even het Kremlin zelf of Gazprom als shirtsponsor strikken en dan volgend jaar lekker op de counter voetballen.
 
Milan_Psv
 
17
12 maart 2018 om 12:41
Heel interessant. Vind het goed nieuws dat er een trainer komt naar de Eredivisie die uit het buitenland komt, zal Vitesse volgend seizoen zeker met een schuin oog gaan volgen hierdoor.
 
grasveld7
 
26
12 maart 2018 om 12:41
Eindelijk een trainer met een buitenlandse status in Nederland, ik ben dan ook zeer benieuwd of dit iets gaat worden.
 
LosBlancos1999
 
18
12 maart 2018 om 12:42
Toch wel een grote naam binnengehaald. Misschien wel eens goed om de visie van zo een buitenlandse trainer in de eredivisie te zien.
 
Zytto34
 
7
12 maart 2018 om 12:43
Is dit die zenuwpees die in de CL tegen psv de hele tijd heen en weer zat te schommelen? On: Lijkt me een prima keus qua status. Of hij het gaat maken durf ik niet te zeggen. Buitenlandse coaches zijn niet heel vaak een mega succes.
 
NUFC_U2
 
12
12 maart 2018 om 12:45
Hopelijk neemt hij meteen een goede keeper mee ! Ik ben benieuwd naar deze coach en wat hij bij ons kan bewerkstelligen. Het spelletje en de selectiekeuze onder Fräser heb ik inmiddels wel gezien...
 
Kowalski
 
5
12 maart 2018 om 14:20
Zou wat zijn als hij Akinfeev over weet te halen!
 
Koni078
 
0
12 maart 2018 om 17:36
Die mag van mij wel blijven waar hij nu zit, maar er zijn in Rusland genoeg keepers te vinden die beter zijn dan Pasveer.
 
DannyUtreg
 
4
12 maart 2018 om 12:45
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Arnhem, sowieso omdat het een buitenlandse trainer is die we in de eredivisie (als ik me niet vergis) niet hebben en ben ook erg nieuwschierig hoe hij het tactisch bij Vitesse gaat doen. Ik ken hem niet als trainer maar hij heeft ook CSKA op zijn CV staan dus dat is ook niet voor niets. En met het spelersmateriaal wat eris moet Vitesse er toch wel in slagen om in de subtop terecht te komen.
 
Mexicanooo
 
2
12 maart 2018 om 13:09
We hebben een Belg in de Eredivisie. Stijn Vreven van NAC Breda. Maar er zijn in de loop der jaren weinig buitenlandse trainers geweest. Op de een of andere manier aarden ze niet zo goed in ons kikkerlandje.
 
MartijnRegelink
 
0
12 maart 2018 om 13:29
Vreven is een Belg toch?
 
yatsemata
 
1
12 maart 2018 om 18:06
Vitesse is subtop Danny. Samen met jouw Utrecht. Daaronder is er een soort sub-subtop met onder andere PEC en Heerenveen. AZ en Feyenoord zijn dan weer sub-toppers...
 
dzwanziger
 
11
12 maart 2018 om 12:46
Zijn eerste taak : Zoek een goede keeper! Zijn tweede taak : probeer de selectie in stand te houden
 
MartijnRegelink
 
2
12 maart 2018 om 13:19
De selectie in stand houden gaat je niet lukken. Miazga is sws weg. Ik hoop dat ze Mount nog een jaar kunnen huren, maar als je ziet hoe hij bezig is, is dat denk ik wishful thinking. Dabo heeft het matig tot redelijk gedaan, maar die moet je eigenlijk niet nog een jaar willen hebben. Castangos mag ook vertrekken. Tot slot krijgen we er nog een hele kluif aan om Linssen binnen te houden, maar daar heb ik wat meer vertrouwen in
 
Koni078
 
18
12 maart 2018 om 12:53
Prachtig dat het eindelijk is afgerond. Hopelijk krijgt hij bij Vitesse wat meer tijd dan bij Hull, want hij kan wel de nodige mentaliteit in de ploeg brengen, al is Slutsky wel meer iemand die voor ervaring gaat dan voor jeugd. Leuk ook dat hij weer met Karavaev kan werken nadat hij Cska verliet om ervaring op te doen in het buitenland.
 
MartijnRegelink
 
3
12 maart 2018 om 13:27
Ik ben wel benieuwd naar deze trainer. Goede staat van dienst, maar in het verleden behaalde resultaten bieden natuurlijk geen garantie. Misschien dat er eens een frisse wind gaat waaien in de eredivisie. Een andere kijk op tactiek, arbeid en mentaliteit. Wat ik ook hoop is dat deze man een goede klik met Kashia krijgt, en die het in het veld overbrengt op de selectie. Lees her en der over Russische invloeden, maar dat kan ook een positieve kant hebben. Ik denk dat deze man beter kan communiceren met die commissarisen ( Merkel en oruf oid.) En dat kan ook een hoop intern gezeik besparen. Per slot van rekening is een Rus eigenaar van Vitesse, dus als je de hand van de eigenaar terug gaat zien is dat alleen maar logisch.
 
RamTwo
 
0
12 maart 2018 om 13:36
Goede keuze, deze man heeft zich al bewezen bij een topclub in Rusland. Zekerheid heb je nooit in het voetbal, maar hij lijkt me daardoor toch een betere keuze dan een Nederlandse optie.En hopelijk zet Fox een keer de camera 90 minuten lang op hem. Ik zou met oprechte interesse naar zijn gewiebel kijken.
 
fredoosterbeek
 
4
12 maart 2018 om 13:41
Welkom Leonid! Eindelijk weer een bekende buitenlandse trainer in Nederland. Heel benieuwd.
 
XIII
 
0
12 maart 2018 om 14:11
Ik ben benieuwd. Heeft het zeer verdienstelijk gedaan bij CSKA toen. Ik hoop dat die een succesje wordt en dit de lans openbreekt voor meer buitenlandse trainers/invloeden. Dit kan Nederland wel goed gebruiken uiteindelijk, denk ik.
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 14:48
Zoveel Nederlandse werkloze trainers en dan moet er een Rus worden aangesteld als trainer. Denk Vitesse dat deze man Vitesse kampioen gaat maken ofzo. Denk echt niet dat deze man het nou zoveel beter of slechter zou doen als bijvoorbeeld een vd gaag als ze die voor de groep zouden zetten
 
Houtenklaas
 
11
12 maart 2018 om 15:44
We zijn het UWV niet. Ik ben blij om eens een buitenlander met een goede staat van dienst bij mn club te zíen. De Hollandse school kennen we nu wel
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 16:38
Wat is zijn goede staat dan ? Een paar keer kampioen worden in Rusland ? Welke trainer daar ook een topclub gaat trainen word kampioen of doet iig mee om het kampioenschap, dus zo bijzonder is dat niet. Deze man is net zo goed als zijn spelers materiaal, kijk maar naar zijn resultaten bij hull city. Of denk jij dat jullie met deze man structureel in de top 3 gaan spelen ?
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 16:38
Wat is zijn goede staat dan ? Een paar keer kampioen worden in Rusland ? Welke trainer daar ook een topclub gaat trainen word kampioen of doet iig mee om het kampioenschap, dus zo bijzonder is dat niet. Deze man is net zo goed als zijn spelers materiaal, kijk maar naar zijn resultaten bij hull city. Of denk jij dat jullie met deze man structureel in de top 3 gaan spelen ?
 
MartijnRegelink
 
1
12 maart 2018 om 17:09
Geen idee of we structureel om de top 3 gaan spelen, ik hoop het. Als ik naar dit jaar kijk, zou ik denken dat een Slutsky meer uit de groep kan halen dan Fraser op het moment doet.
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 17:16
En op basis waarvan concludeer jij dat hij er meer uit zou halen dan fraser ? Hij is ontslagen bij hull, een club die toen net was gedegradeerd uit de PL. Dan zou je toch minstens verwachten dat hij het daar wat beter zou doen. Maarja ik hoop hard met jullie mee hoor volgend jaar. Weet een vracht aan 3e rangs huurlingen en Chelsea 3 doet weer mee
 
Koni078
 
6
12 maart 2018 om 17:53
@talent1987, Ja, dat zien we natuurlijk aan toptrainer Roberto Mancini bij Zenit die met het grootste budget van Rusland keurig vijfde staat. Slutsky heeft het bij Cska met beperkte middelen moeten doen, maar blijkbaar wist je dat al als 'volger' van de Russische competitie. Hoe doet Hull het trouwens na Slutsky? Naar mijn weten bungelen ze nog steeds onderaan in de Championship.
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 20:08
@koni Hoe bedoel je beperkte middelen ? Noem even de spelers op voordat je zoiets roept. En het voorbeeld van hull city geeft dus aan dat deze man dus ook gwn net zo goed is als z'n spelers materiaal. Met CSKA doet hij mee in Rusland voor de bovenste plekken. En met hull bakt hij er niks van net als z'n opvolger. Dus verwacht nou geen wonderen van deze man bij Vitesse, doet net al fraser en bosz gwn mee in de subtop. Daarentegen presteert ve gaag wel beter dan de begroting van Excelsior doet vermoeden. Nu jij weer !?
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 20:15
@koni Voor je info. Dit noem jij beperkte middelen Berezutski, dzagoev, wernbloom, tosic, necid, musa, doumbia. Hahaha laat me niet lachen man, je weet niet waarover je praat.
 
Koni078
 
4
12 maart 2018 om 20:38
Jij wilt tegen een supporter van Cska zeggen dat hij niet weet waarover hij praat? Haha zoek eens op hoe lang geleden het is dat die spelers zijn gehaald. Allemaal voor de tijd dat het geld aan een stadion is uitgegeven. De laatste drie jaar zijn er geen eens aankopen gedaan en daar heeft ook Slutsky mee te maken gehad.
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 22:29
Ik praat over de jaren dat hij kampioen is geworden en champions league speelde. En dat jij supporter bent wil idd niet automatisch zeggen dat je weet waarover je praat, dat bewijs je maar weer eens met je reactie.
 
Koni078
 
1
12 maart 2018 om 22:34
Dat zijn precies dezelfde jaren waar hij amper spelers aangekocht heeft, dus je moet me niet wijs maken dat ik niet weet waar ik over praat.
 
MartijnRegelink
 
1
12 maart 2018 om 22:40
@talent, dat baseer ik op het verschil tussen Vitesse dit jaar( 2e seizoenshelft en Vitesse vorig jaar. (1e seizoenshelft) Het lijkt mij alsof Fraser dit jaar minder greep op de groep heeft. Misschien tengevolge van onbegrijpelijke opstellingen en raar wisselbeleid of het feit dat sinds die tijd ongeveer bekend is dat ie weggaat, dat weet ik ook niet. Verder heb ik begrepen dat ie het in Rusland niet onverdienstelijk heeft gedaan met een relatief beperkte groep. Dus dat zegt dan wat over de trainer. Tot slot, als je vind dat Mount en Miazga 3e rangs huurlingen zijn, moet je misschien je huiswerk beter doen. Ze zijn iig prima voor de Eredivisie.
 
MartijnRegelink
 
3
12 maart 2018 om 17:06
@talent. Is Vd Gaag werkloos dan? De laatste keer dat ik het checkte werkte hij bij Excelsior
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 17:12
vd gaag niet nee, maar als je goed zou lezen zou je kunnen lezen dat ik dat ook niet zeg. Ik zeg genoeg werkloze trainers zonder een naam te noemen, en daarna geef ik het voorbeeld van vd gaag, een trainen die na dit seizoen Excelsior gaat verlaten, dus ook aangesteld had kunnen worden. Als je de betweter wilt uithangen kan je beter eerst goed lezen wat er staat.
 
yatsemata
 
3
12 maart 2018 om 18:09
Noem eens een geschikte werkloze Nederlandse trainer die beter is dan Fraser? Dat moet niet moeilijk zijn gezien het gebrek aan kwaliteit bij Fraser...
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 22:30
Frank de boer, Erwin Koeman. Hoeveel voorbeelden wil je ?
 
MartijnRegelink
 
0
12 maart 2018 om 22:48
@ talent. Ook goed. Alleen in dat geval raakt je zin over werkloze Nederlandse trainers en het feit dat er dan een Rus aangesteld moet worden kant nog wal.
 
talent1987
 
0
12 maart 2018 om 23:33
Tuurlijk raakt het kant noch wal. In mijn eerste reactie geef ik aan dat er genoeg werkloze Nederlandse trainers zijn, en in hetzelfde stuk geef ik een voorbeeld van een trainer die na dit seizoen geen club heeft tot nu toe om te trainen. Dus ik geef gwn 2 mogelijkheden aan. Beter lezen pikkie.
 
vites038
 
2
12 maart 2018 om 15:57
Zal me een worst wezen wie wat te vertellen heeft als ik maar leuk voetbal zie en dat we kunnen gaan voor een prijs, dus beter voetbal en betere bank en keeper