Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax apetrots na toptransfers: 'We kopen geen legendes, we creëren ze'

Laatste update:

Geelen legt in gesprek met Adformatie uit dat 'het opleiden van talent bij Ajax in het DNA' zit. "We don't buy legends, we create them. Dat hebben we met Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Donny van de Beek weer laten zien", vult de beleidsbepaler aan. Geelen stipt aan hoe spelers als De Ligt, De Jong en Van de Beek vanuit de jeugd van Ajax grote stappen hebben gezet, al belandde De Jong wel pas op latere leeftijd in Amsterdam.

View this post on Instagram

Ajax is goed zichtbaar in Barcelona! De Amsterdammers hebben Frenkie de Jong in een paginagrote advertentie in Mundo Deportivo gefeliciteerd met zijn transfer naar Barcelona, en doen hetzelfde met een gigantische advertentie op een bus! #ajax #forthefuture #afcajax #ajaxamsterdam #fcbarcelona #barcelona #barca #frenkie #frenkiedejong #ads

A post shared by Voetbalzone.nl (@instavoetbalzone) on

De Ligt en De Jong verkasten afgelopen zomer uiteindelijk naar respectievelijk Juventus en Barcelona, terwijl Van de Beek aankomende zomer op de nominatie staat om een toptransfer te maken. "Talentontwikkeling, creativiteit en aanvallend denken, dat zijn de kernwaarden waar we miljoenen mensen over de hele wereld mee willen inspireren", vervolgt Geelen. "Als we er zo trots op zijn dat we geen legendes kopen, maar creëren, dan moeten we niet de inkomende transfers vieren, want dat doet elke club al."

Nadat De Jong zijn transfer naar Barcelona had afgerond, feliciteerde Ajax de Catalanen middels advertenties in kranten en op een grote bus met hun aankoop. Dat legde Ajax geen windeieren. "Op deze manier vierden we juist dat ons toptalent bij een topclub terechtkwam. We kiezen graag voor een ander inzicht dan geldend in de markt. Het was sympathiek naar iedereen en het leverde voor een bedrag van twaalf duizend euro aan buitenreclame en een aftermovie een bereik op van dik 65 miljoen", legt Geelen uit.

Meer nieuws

'Wij moesten, voordat we lekker konden zuipen, eerst nog even voetballen'
10
'Galatasaray wil zich versterken en is van plan om toe te slaan bij Man United'
5
Een wedstrijd in LaLiga bijwonen? Tickets al beschikbaar vanaf 40,- euro!
0
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
PSV passeert Ajax op ranglijst van tv-gelden Eredivisie en krijgt mooi bedrag
31
De 15 namen die Arne Slot deze zomer kunnen opvolgen bij Feyenoord
32

Meer sportnieuws

Het is niet (meer) mogelijk om te reageren op dit document.
Reacties