Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Ajax verstevigt financiële positie op de markt met gloednieuwe deal

Laatste update:

De samenwerking tussen Ziggo en Ajax loopt al enkele jaren. Beide partijen gingen in 2015 met elkaar in zee en besloten eind vorig jaar om de samenwerking mee twee jaar te verlengen. Ziggo blijft met het nieuwe contract tot 2025 de hoofdsponsor van de Amsterdammers. Dinsdag maakt Ajax bekend dat GigaNet, het glasvezel-kabel netwerk van Ziggo, vanaf komend seizoen bij de deal wordt betrokken. Ajax verdient momenteel met de samenwerking minimaal negen miljoen euro per jaar. Daar komt door de nieuwe deal twee miljoen euro bij aan bonussen.

Van der Sar is verheugd met de nieuwe inkomstenbron. "We zijn Ziggo erg dankbaar voor het vertrouwen, de steeds groter wordende steun die ze bieden en het geloof in onze ambitie", aldus de algemeen directeur, die verder laat weten ook na het vertrek van Erik ten Hag hoge ambities te hebben met de club. "Mede dankzij de groei van het hoofdsponsorschap kunnen we onze financiële positie verder versterken. Iets wat noodzakelijk is om onze sportieve ambitie, structurele aansluiting bij de Europese top, na te kunnen blijven streven."

Directeur consumentenmarkt van Ziggo Marcel de Groot is eveneens enthousiast met de hernieuwde samenwerking. "We zijn blij dat we de aantrekkingskracht van Ajax nu ook kunnen laten werken voor ons krachtige GigaNet, waarmee je klaar bent voor de toekomst", aldus De Groot, die veel waarde hecht aan de samenwerking. "Dat is belangrijk omdat de databehoefte van onze klanten snel stijgt. Wij hebben daarbij een dubbele rol: we zijn aanjager van de digitalisering in Nederland én bouwer van de bijbehorende infrastructuur."

Meer nieuws

Een buitenlandse wedstrijd bijwonen? Koop je officiële tickets in de ticketshop!
0
'Feyenoord grijpt mis: target één stap verwijderd van transfer naar Spanje'
1
Antony, Amrabat en nog acht spelers die moeten vrezen bij Manchester United
15
Van Nistelrooij heeft gesprekken gevoerd om weer aan de slag te gaan als trainer
7
'Europese grootmacht sprak intern over het aanstellen van Louis van Gaal'
10
Oud-speler Gandu (31) doet oproep: 'Enige kans is een niertransplantatie'
1

Meer sportnieuws

Het is niet (meer) mogelijk om te reageren op dit document.
Reacties