Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

ESPN zorgt met langverwachte aankondiging voor euforie bij heel veel fans

Laatste update:

ESPN laat weten dat met ingang van komend weekend 'zoveel mogelijk wedstrijden' uit de Keuken Kampioen Divisie worden uitgezonden. De TOTO KNVB Beker, Johan Cruijff Schaal en Jong Oranje waren al exclusief te zien bij de betaalzender. Aan dat aanbod verandert niets.

"Omdat het niet mogelijk is gebleken om lopende dit seizoen structureel spreiding aan te brengen in de speeldagen en aanvangstijden van de Keuken Kampioen Divisie, kan het voorkomen dat op een speeldag een of twee wedstrijden niet live uitgezonden kunnen worden", plaatst ESPN een kanttekening.

"Een juiste spreiding is dan nodig om het productioneel en organisatorisch mogelijk te maken. EMM blijft in gesprek met de clubs, Coöperatie Eerste Divisie en de KNVB om dit op weg naar volgend seizoen opnieuw te bekijken en te realiseren."

De bestaande samenwerking binnen Eredivisie Media & Marketing (EMM) is met vijf jaar verlengd. EMM is de joint venture van The Walt Disney Company, de Eredivisie CV en de KNVB. Het vorige contract van ESPN met de Eredivisie CV liep tot 2025.

Met de totale deal zou 750 miljoen euro gemoeid zijn, wat neerkomt op ongeveer 135 miljoen euro per jaar, exclusief een tekenbonus van 70 miljoen. Het consortium van telecompartijen (Delta Fiber, KPN, Odido en VodafoneZiggo) deed er vorig najaar alles aan om een deal tegen te houden.

'Verbindende factor'


"We zijn blij dat de clubs unaniem hun vertrouwen hebben uitgesproken in de samenwerking die we met elkaar hebben", aldus Frank Rutten en Marco de Ruiter van Eredivisie Media & Marketing."We blijven met ESPN met veel passie de verbindende factor voor voetbalminnend Nederland, door het totale Nederlandse clubvoetbal op de best mogelijke manier live bij de mensen thuis te brengen.

"Daarmee creëren we een nog bredere en solide financiële basis onder het voetbal, die belangrijk is om de competities kwalitatief te laten blijven groeien en te ontwikkelen. Maar vooral bouwen we zo samen met de clubs aan een podium waarop het Nederlandse clubvoetbal, bij de mannen én de vrouwen, breed beschikbaar en toegankelijk is voor de supporters. Dat is en blijft onze missie."

Meer nieuws

De EK-selectie van Italië: dit zijn de spelers die kans maken
1
Clarence Seedorf: van wereldster tot onbegrepen fenomeen in Nederland
91
Sneijder loopt helemaal leeg: 'Real-onwaardig, hij kan echt niet op dit niveau'
10
Alle genomineerden voor Bronzen Schild in de KKD bekend: FC Dordrecht domineert
5
Ipswich Town met één been in de Premier League na overwinning op Coventry City
6
Bayern en Real houden elkaar in evenwicht in heerlijk voetbalgevecht
126

Meer sportnieuws

Het is niet (meer) mogelijk om te reageren op dit document.
Reacties