Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Omsmelten kampioensschaal krijgt voor Ajax een gouden randje

Laatste update:

Ajax besloot in mei van dit jaar de gewonnen kampioensschaal van afgelopen seizoen om te smelten. De 42.000 kleine kampioenssterren die daar uit voortkwamen kwamen ten goede aan alle seizoenkaarthouders. Op die manier deelde de club het kampioenschap met zijn supporters onder de naam 'a piece of Ajax'. De club kreeg vanwege de bijzondere voetbaljaargang bij hoge uitzondering een tweede identieke schaal van de KNVB, die toegevoegd is aan het museum van de club.

In totaal werden uit meer dan 950 inzendingen 207 projecten genomineerd voor een award. Daarvan won Ajax er dus vier. "Prijzen op het veld winnen is het belangrijkste bij Ajax, maar deze prijzen buiten het veld zijn we ook erg blij mee", vertelt commercieel directeur Menno Geelen van Ajax op de website van de club. "De actie kreeg wereldwijde aandacht en waardering van fans en de voetbalwereld, het is mooi om te merken dat het ook lof krijgt vanuit de wereld van reclame en creativen."

'Agnelli zei: 'Edwin, fantastisch! Maar waarom deed Ajax dit niet bij Matthijs?"

Voetbalzone zette eerder dit jaar de beste marketingcampagnes van Ajax op een rijtje.Lees artikel

"De Gouden en Zilveren Lampen die we krijgen gaan we niet omsmelten maar we gaan de waardering wel delen met onze spelers, staf en KNVB die direct enthousiast waren over dit bijzondere gebaar naar onze fans. Wat mij betreft is dit een verlate kroon op een raar seizoen wat we hopelijk nooit meer meemaken", besluit Geelen. De Dutch Creativity Awards worden jaarlijks toegekend aan de organisaties die het meest creatief waren op het gebied van marketingcampagnes.

Ajax viel eind vorig seizoen ook al in de prijzen vanwege de weg die de club is ingeslagen op het gebied van marketing. Op 22 april werden de Amsterdammers bij de Dutch Marketing Awards namelijk uitgeroepen tot Marketing Transformer of the Year. Dat is een prestigieuze award die wordt toegekend aan organisaties die 'aantoonbaar succesvol een marketingtransformatietraject hebben ondergaan of kunnen aantonen dat er een indrukwekkende transformatie gaande is'.

Meer nieuws

Alle genomineerden voor Bronzen Schild in de KKD bekend: FC Dordrecht domineert
5
Boschker stopt als keeperstrainer Twente en wil door in opvallende nieuwe rol
9
Trainer AEK Athene is helemaal de weg kwijt en grijpt official bij de strot
4
Clarence Seedorf: van wereldster tot onbegrepen fenomeen in Nederland
77
Professionele liplezer onthult wat Mohamed Salah tijdens clash tegen Klopp zei
31
KKD Elftal van de Week: Twee talenten van Jong Ajax geselecteerd
3

Meer sportnieuws

Het is niet (meer) mogelijk om te reageren op dit document.
Reacties