Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Prijs voor reclame tijdens WK-finale ligt op 3800 euro per seconde

Laatste update:

"We zijn heel gelukkig. Niet alleen met de prestatie van het Nederlands elftal, maar ook wegens de unieke kans die we hierdoor de adverteerder kunnen bieden", laat Arjan Buurman, directeur van de STER (Stichting Etherreclame), weten. "De tarieven zijn weliswaar stevig, maar het ongelooflijke bereik van de commercials is erg aantrekkelijk. Televisiekijkers kiezen zondag immers unaniem voor Oranje."

Dat er steeds meer vrouwen naar voetbal kijken is volgens Buurman terug te zien in de reclames. "Trokken we vroeger met Oranjewedstrijden vooral adverteerders die zich op mannen richtten, nu adverteren ook supermarkten en energiebedrijven graag rondom Oranje." De directeur wil uit concurrentieoverwegingen niet laten weten hoeveel de STER, dat de opbrengsten afdraagt aan de Nederlandse staat, tot nu toe aan Oranje heeft verdiend.

Meer nieuws

Live meepraten in de Serie A: AC Milan - Genoa
0
Pak 2,6x je inzet als Uitblinker Minteh scoort tijdens Feyenoord-PEC Zwolle!
0
Unai Emery wijst aanbieding van Bayern München om twee redenen af
0
Veteraan gaat Real Madrid na 469 wedstrijden verlaten voor avontuur in MLS
2
Chelsea laat aan de hand van magistrale Palmer geen spaan heel van West Ham
7
Luuk de Jong grapt over zaakwaarnemersrol om selectie PSV intact te houden
5

Meer sportnieuws

Het is niet (meer) mogelijk om te reageren op dit document.
Reacties