Arne Slot linkt AZ'ers aan Oranje: 'Misschien wel meer dan één'
Donderdag, 10 oktober 2019 om 10:06

AZ-spelers worden dit seizoen steeds nadrukkelijker in verband gebracht met het Nederlands elftal, maar vooralsnog blijft het daarbij. Marco Bizot is de enige speler van de Alkmaarders die is opgenomen in de selectie van bondscoach Ronald Koeman. AZ-trainer Arne Slot ziet dat zijn spelers er goed opstaan en hij vindt dat sommigen nadrukelijk op de deur bij Oranje kloppen.

Teun Koopmeiners, Calvin Stengs, Myron Boadu, Owen Wijndal en Dani de Wit zitten deze interlandperiode bij de selectie van Jong Oranje. Koeman gaf deze week op een persconferentie aan dat hij diverse spelers nadrukkelijk in de gaten houdt en noemde de naam Koopmeiners. "Hij is een van de spelers die iedereen genoemd wordt, en terecht. Wij hebben AZ meerdere keren gezien en hij is dan een van de spelers die het voortouw neemt en op jonge leeftijd aanvoerder is", aldus Koeman.

Slot staat dagelijks met zijn spelers op het veld en erkent de kwaliteiten van zijn talenten. "Het lijkt me niet uitgesloten dat op termijn eentje de selectie gaat halen. Misschien wel meer dan één", zegt de trainer in gesprek met Voetbal International. "Het is aan die spelers constant te bevestigen wat ze de laatste tijd hebben laten zien. Dan lijkt het me een kwestie van tijd. Het is in ieder geval prettig dat Marco er weer bij zit. Hij krijgt zó weinig goals tegen en hij voetbalt zeer goed mee."

"Volgens mij is dat ook bij het Nederlands elftal een belangrijke eigenschap voor een keeper", aldus Slot. "Marco heeft dit verdiend. Een paar andere AZ-spelers zijn steeds harder op de deur aan het kloppen. Wanneer die deur opengaat, dat is aan de bondscoach."

Meer nieuws
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
   
21:55
21:55
Kenneth Perez waarschuwt Arne Slot: 'Die komt geen lantaarnpaal voorbij'
4
   
21:55
21:55
Brighton ademt zelfspot en nomineert Burnley-speler voor Doelpunt van de Maand
1
   
21:09
21:09
Perez dubt over PSV'er: 'Als hij 45 miljoen moet kosten, is zo'n dip wél erg'
16
   
21:00
21:00
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
7
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (29)

 
kleinegeneraa7
 
14
10 oktober 2019 om 10:23
Ik snap wel dat vooral deze interlandperiode er geen van deze AZ'ers zijn opgeroepen. Sommige zouden zeker niet misstaan om de selectie kwalitatief beter te maken in de breedte, maar zie er geen 1 op dit moment bepalend zijn en ook speelt Nederland twee wedstrijden tegen zwakkere broeders. Daarin tegen speelt Jong Oranje een bepalende interland tegen Portugal, waarom zou je Jong Oranje verzwakken, om de bank van het Nederlands elftal te versterken?
 
Zinedane
 
6
10 oktober 2019 om 10:46
Ik denk dat het Jong Oranje argument niet zo op gaat. Al vind ik het wel verstandig volgens mij is altijd heel duidelijk geroepen dat Jong oranje achter Oranje staat en weten de trainers van Jong oranje dit ook en zijn er content mee. Ik vind echter dat momenteel de getalenteerde Az'ers (van wie ik er graag een aantal binnenkort in de voorselectie zie) nog niet iets definitiefs toevoegen aan de kansen van Oranje. Boadu gaat Malen er nog zeker niet uitspelen en wanneer je Malen en Depay als spisten oproept is het logisch dat je daarnaast een ander soort spits erbij haalt (De Jong of Weghorst). Op de plek van Stengs heeft Oranje op dit moment 1 jongen die met zijn ervaring een grote rol speelt (babel), 2 jongens die qua niveau nog niet te bereiken zijn (promes en Bergwijn), 1 spelers die de sleutelspeler bij Feyenoord is in Berghuis en met Kluivert een ander talent wat het in een zwaardere league momenteel laat zien. De Concurrentie is moordend met veel jongens met een vergelijkbare kwaliteit. De enige positie waar ik oprecht over twijfel is die van Koopmeiners. Ik ben altijd fan geweest van Strootman en vind dat vaak de kritiek op hem onterecht is geweest in een Nederlands elftal wat in zijn geheel bagger speelde. Maar Strootman speelt ook dit seizoen niet sterk bij Marseille en wordt langzamerhand uitgekotst door de aanhang vanwege zijn dure contract. Marseille staat op dit moment 8e met maar 1 gewonnen wedstrijd in de laatste 5 duels. Ik vraag me oprecht af of dit AZ niet flink van Marseille zou winnen. En zelfs al zouden ze gelijkwaardig zijn dan heb je de keuze tussen een uitblinkende en de leidende rol van Koopmeiners of de schrale schlemiel rol van Strootman bij Marseille. Ik denk dat het tijd is voor Teun in oranje. Wat de andere jongens betreft zie ik Stengs, Boadu en Wijndal zeker op termijn aanhaken. Wijndal is samen met Maatsen de hoop voor de toekomst op de linksback positie gok ik. Dani de Wit zie ik oranje niet halen
 
MrKrillin
 
4
10 oktober 2019 om 10:54
@zinedane"ik vraag me oprecht af of dit AZ niet flink van Marseille zou winnen. En zelfs al zouden ze gelijkwaardig zijn dan heb je de keuze tussen een uitblinkende en de leidende rol van Koopmeiners of de schrale schlemiel rol van Strootman bij Marseille. Ik denk dat het tijd is voor Teun in oranje."nee dit AZ zou niet winnen van Marseiile. Kom op man, ook al draait het nu niet ze zijn veel meer geslepen. Daarnaast AZ kon niet winnen van een zeer slechte, matige en onervaren Man U. Er speelden veel jonkies die nog lang niet zo ver zijn. AZ heeft nog helemaal niets bewezen buiten landgrens. Dat ophemelen van AZ is echt nergens op gebaseerd.ook hoe Koopmeiners opeens in Oranje hoort. Op basis van wat? Die paar wedstrijden. Tegen FC Antwerp had AZ ook veel geluk (dat hoort bij voetbal), als ze er uit lagen benieuwd of mensen dan ook zo overdreven positief waren geweest.laat AZ en vooral Koopmeiners het straks in Europa echt laten zien. Laat ze eerst ervoor zorgen dat ze een ronde verder komen. Een Strootman zou echt de absolute sterspeler zijn als hij bij AZ speelde. Koopmeiners zou hem echt niet van basis afhouden. Hij speelde vorig jaar als CV omdat Maher daar speelde en die niet uit basis kon spelen. Strootman zou zelfs bij PSV een van de stekhouders zijn. De kapitein. Dit zou Koopmeiners echt niet lukken op dit moment. Die speelt Hendrixs er niet eens uit.
 
Zinedane
 
10
10 oktober 2019 om 11:13
Ik ben het met je eens dat we niet AZ moeten ophemelen bij een paar leuke wedstrijden. Maar Marseille is wel echt heel slecht dit seizoen. Gelijkspelen tegen Montpellier en Dijon kan AZ namelijk echt wel. Marseille heeft een aantal wedstrijden (waaronder tegen Saint-Ettienne en AS Monaco) meer dan prima gevoetbald. Maar de club steek wat mij betreft met dezelfde problemen als Feyenoord de laatste jaren. Echt een beleid van niks. AZ speelde tegen Antwerp als zo veel ploegen de afgelopen jaren in Europa. Veel te naief. Maar tegen United vond ik AZ echt de betere ploeg. Bij United stonden 2/3 jongens in het veld die je als onervaren kan benoemen. Greenwood en Williams speelde vorig seizoen nog in de jeugd. Dalot en James staan dit seizoen vaak in de basis en hebben al jaren tegen portugese en engelse topploegen gespeeld in vorige seizoenen. Van Mata, Rojo, Matic en Fred kan je misschien zeggen dat ze geen basisspeler bij United zouden moeten zijn. Maar absoluut niet dat ze onervaren zijn of dat ze bij Marseille niet ab-so-luut in de basis zouden staan momenteel.....ik ben trouwens een enorme Marseille fan hoor. Daar niet van. Samen met Ajaccio mijn favoriete teams in Frankrijk. Maar ik ben het er niet mee eens dat Strootman op dit moment bij AZ Koopmeiners uit de basis zou spelen.
 
MrKrillin
 
1
10 oktober 2019 om 11:21
@zinedine eens. Ik zal je gelijk geven over Marseille dit seizoen, want jij volgt ze beter dan ik. Over Strootman niet eens, ik denk zeker dat hij absolute sterspeler zou zijn bij AZ. AZ zit nu in een flow en benieuwd hoe ze gaan zijn als tegen zit.
 
Zinedane
 
1
10 oktober 2019 om 11:38
Laten we hopen dat AZ de flow kan vasthouden right? Ik denk ook dat ze nog een flinke terugval gaan krijgen. Maar hoop dat ze de flow in ieder geval door de groepsfase van de Europa League kunnen vasthouden
 
tifo92
 
2
10 oktober 2019 om 10:40
Kwalificatie voor het EK is op dit moment het belangrijkste. De punten zijn hard nodig, daarom begrijp ik dat Koeman dit met de vaste groep wilt doen. Jongens als Stengs en Boadu kunnen vanaf maart worden uitgetest bij Oranje. Zelf verwacht ik dat Stengs en Boadu pas vanaf de Wkcampagne in 2020 vast in de groep worden opgenomen, al zou het mooi zijn als één van deze twee spelers het EK mag meemaken. Koopmeiners heb ik mijn twijfels over, maar ik laat mij graag verrassen.
 
FcExclusief
 
19
10 oktober 2019 om 10:41
Ik moet zeggen dat het wel prachtig zou zijn om een linkerflank te hebben met Wijndal, Wijnaldum en Bergwijn... Cheers! Ik zie in Boadu wel ons meest waardevolle talent van deze jongens. Een echte centrumspits is nog wat er aan ontbreekt en het is aan de andere jongens om te bewijzen dat ze beter zijn dan de jongens die er nu staan.
 
Peter_Selie
 
5
10 oktober 2019 om 10:59
Een centrumspits ontbreekt? Wel eens van Malen gehoord?
 
FC Guinness
 
5
10 oktober 2019 om 11:13
Ik vind Malen veel meer een valse 9 dan een echte centrum spits. Ik zie Luuk de Jong, Wout Weghorst en Bas Dost als echte centrum spitsen. Echter heeft Oranje vaak genoeg laten zien dat die speelstijl niet bij het team past dus wat dat betreft ontbreekt er in principe niets, op fatsoenlijke backs na.
 
misseva88
 
3
10 oktober 2019 om 10:49
Er zijn een aantal Nederlandse middenvelders die ik hoger in schat dan Strootman, maar Koopmeiners is er toch wel één van. Prima voetballer. Wijndal en vooral De Wit schat ik toch flink wat lager in.
 
London Calling
 
1
10 oktober 2019 om 13:46
Koopmeiners heeft zeker wel de potentie maar hij moet het eerst nog laten zien in de top. Ik denk ook dat AZ een fantastische groep met jonge talenten heeft maar we mogen op basis van het verleden best enigszins terughoudend zijn over de AZ talenten.hoeveel zijn er de afgelopen jaren niet geweest die van AZ de stap maakten naar de Nederlandse top of een van de grote competities die het vervolgens niet gehaald hebben daar? Voor Weghorst (over wie gek genoeg misschien wel de meeste twijfel was bij zijn stap) moet je denk ik terug gaan tot Vlaar en kom je langs een lijst met best indrukwekkende namen voor de eredivisie. (o.a. Maher, Janssen, jahanbakhsh, Altidore, Luckassen, Gudelj, Hoedt, Berghuis (i.i.g mislukt bij Watford), Jóhannsson, Beerens, etc...).strootman is natuurlijk geen wereld top en heeft veel pech gehad met blessures. Maar was wel een succes bij Psv, is ondanks al zijn blessures zeker niet mislukt in de subtop van de Serie A en staat nu meestal in de basis bij een subtopper in Frankrijk.
 
misseva88
 
1
10 oktober 2019 om 14:25
Strootman laat het al vele jaren niet meer zien in de top. Zelfs in Marseille is hij niet meer onbetwist. Sterker nog, hij heeft veel kritiek gekregen in Frankrijk en Marseille wilde hem graag kwijt om maar van zijn gigantische salaris af te zijn. Dit is direct door Strootman bevestigd. Zo behandel je je beste spelers niet, zeg maar. *volgende alinea* De geschiedenis van spelers bij AZ die een stap omhoog hebben gezet is een voetnoot, maar wat mij betreft niet meer dan dat. Voor Michels bij Ajax kwam was het erg amateuristisch, voor Feyenoord in de EC1 finale stond hadden ze er nog nooit gestaan en voor Louis van Gaal bij AZ kwam was het decennia sinds hun laatste landskampioenschap. Situaties kunnen veranderen. Wat daarbij mijns inziens relevanter is, is de huidige vorm van spelers, de manier waarop spelers op het moment spelen en over welke basiskwaliteiten een speler beschikt. Het is lastig inschatten in hoeverre dit allemaal voldoende is voor een stap hoger, wat Oranje natuurlijk is. Maar Strootman laat ook geen van deze drie factoren zien. Dus je kan hem makkelijk lozen en iemand als Koopmeiners er bij halen om eens te kijken hoe zijn niveau is op de training.
 
London Calling
 
0
10 oktober 2019 om 16:52
Laat ik vooropstellen dat ik voor AZ en het Nederlandse voetbal hoop dat Koopmeiners, Boadu en Stengs allemaal de top halen.m.b.t Strootman die was-is niet onomstreden, met name door zijn salaris, maar hij staat wel (bijna) altijd in de basis. En dan moet je er ook bij vermelden dat de clubs die interesse hadden op het moment dat hij weg zou mogen Roma en Inter waren (niet de minste) en dat Villas-Boas (ook niet de minste) hoopte dat hij zou blijven.natuurlijk kunnen situaties verranderen, maar voorlopig is er helemaal niet zoveel verranderd voor AZ. AZ is al jaren Nederlandse subtop, met zo nu en dan uitschieters naar boven en beneden. Op dit moment hebben ze een leuke selectie met talenten die in Nederland wel eens derde zou kunnen worden... Mogelijk de beste van de Nederlandse subtop dus, voorlopig staan ze gelijk met Vitesse, wat overigens van AZ won, en al tegen 4 van de 5 andere clubs in de top 6 heeft gespeeld terwijl AZ alleen dus nog maar die wedstrijd die ze verloren van Vitesse.vorig seizoen werden ze met veel dezelfde spelers op gepaste afstand 4e en zelfs op een hele grote afstand naar de top 2.strootman staat echt niet voor niets in de basis bij Marseille, dus zo slecht is zijn vorm en zijn spel helemaal niet terwijl zijn basis kwaliteiten dan ook gewoon in orde zijn. Maar zelfs uit vorm dan ben je waarschijnlijk beter dan een speler die op een lager niveau in topvorm vekeerd. Tot Koopmeiners, of een van de andere AZ talenten, het op een hoger niveau ook laten zien is er helemaal niets waar uit blijkt dat ze daadwerkelijk beter zijn. Wat ze gezien hun leeftijd en het talent op dit moment wel hebben is de mogelijkheid om ook op dat niveau to komen of om misschien wel een nog hoger niveau te halen.
 
4Ever4Ajax
 
5
10 oktober 2019 om 10:49
Kom op zeg. Laat die jongens in de EL maar eerst eens presteren. Ja, er zit heel veel potentie in die jongens, maar in de EL hebben ze nog weinig laten zien (tegen Antwerp hadden ze er ook zo uit gelegen tegen 9 man). Jong Oranje is voor nu een prima bestemming. Laten ze het daar zien, tegen Ajax & PSV en in de EL voordat we zo polonaise gaan lopen.
 
Benzema.
 
5
10 oktober 2019 om 11:00
Europese prestaties worden echt te vaak als argument aangehaald. Dat zijn maar een paar wedstrijden per seizoen. Stengs, Boadu en Koopmeiners hebben gewoon laten zien over veel talent en kwaliteiten te beschikken. En dit zie je ook tegen kleinere tegenstanders.
 
MrKrillin
 
7
10 oktober 2019 om 11:23
@bewnzema "dat zijn maar een paar wedstrijden per seizoen" Klopt net als de wedstriden voor Oranje ook maar paar wedstrjden per seizoen zijn. Maar bij zowel Oranje als Europa gelden andere regels en moet je er ondanks alles gewoon staan. Je kan weinig fouten permitteren anders lig je eruit. Dus argument dat ze nog niets hebben laten zien in Europa is geldig.
 
Benzema.
 
1
10 oktober 2019 om 12:27
En als ze twee wedstrijden goed gespeeld hebben, hebben ze zich in Europa bewezen. Zo snel gaat dat. En daarom vind ik dat dat argument te vaak aangehaald wordt.
 
mayarood
 
0
10 oktober 2019 om 11:17
Ik geloof niet in AZ in Oranje. Daarvoor is de club te klein. In de toekomst zie ik spelers die bij grote internationale clubs spelen bij Oranje spelen. Dat is nu al het geval met Frenkie, de Ligt, van Dijk en Wijnaldum. Geleidelijkaan zullen er meer Nederlandse spelers naar grotere clubs gaan, dus verwacht ik dat die bij speeltijd gewoon in Oranje opgesteld gaan worden, zoals van de Beek. Verder zal elke bondscoach spelers nemen die bij een Nederlandse club het goed doen in de Champions League, zoals Ajax nu doet met Promes, Blind en Veltman. Verder zijn er nog spelers bij de Europese subtop die ook oproepbaar zijn zoals de Roon, Depay en Cillessen. Dit zijn de clubs die de spelers voor Oranje nu en in de toekomst zullen leveren. Alleen voor posities die bij deze clubs open blijven zal Koeman in de eredivisie gaan kijken. Op dit moment gaat PSV nog voor AZ. Als spelers van AZ in Oranje willen spelen doen ze er goed aan om AZ te verlaten voor een betere club. Natuurlijk komt Slot voor zijn spelers op, maar het huidige Oranje heeft gewoon geen open plekken voor AZ. Hooguit kun je Strootman afschrijven, maar die krijgt nu weinig speeltijd in Oranje.
 
pprins
 
4
10 oktober 2019 om 11:23
Deze jongens zullen vroeg of laat ook naar een grotere club gaan. Ik had Koopmeijrs en Stemgs er vast bijgehaald . Ik bedoel : als Je strootman op de bank hebt zitten kun je daar beter Koopmeijers hebben. Niet alleen is die veel beter , ook heeft die de toekomst
 
MrKrillin
 
2
10 oktober 2019 om 11:32
@pprins " Ik had Koopmeijrs en Stemgs er vast bijgehaald " op basis van wat had je ze vast bij gehaald? Koopmeiners speelde vorig jaar gedwongen CV omdat Maher een klasse beter was. Als Maher gebleven was, speelde hij nog steeds CV. En waarom Stengs boven bijv een Kluivert die basis speelt nu bij Roma of een Danjuma, Ghazi, Een koopmeiners ipv Klaassen, de Guzman, Mahar, Hendrixs of Ruud Vormer. Hebben Stengs en Koopmeiners nu echt in deze paar wedstrijden al meer bewezen dan deze spelers? Al deze spelers zouden incl Strootman, zouden ongetwijfeld bij de beste spelers horen als ze nu bij AZ geplaatst worden. Koopmeiners zou gewoon weer naar CV moeten als deze middenvelders bij AZ kwamen en Stengs op de bank. Snap dus niet dat je beweert dat Koopmeiners veel beter is dan Strootman.
 
pprins
 
0
10 oktober 2019 om 11:48
Dat heet vooruit kijken. Al de spelers die je noemt spelen dan wel in het buitenland maar zijn allemaal de categorie “net niet”tot zelfs pure middelmatigheid. Geen van allen zal Oranje structureel halen, laat staan het naar een hoger niveau tillen. Jij kijkt alleen naar namen . Als je maar in het buitenland speelt , dan ben je automatisch goed . Van deze 2 jongens die pas 20 zijn zie je de kwaliteit al. Die gaan al jou genoemde namen met gemak voorbij . Ook zij zullen binnen een jaar of 2-3 bij een grotere club spelen. Waarom zou je in vredesnaam investeren in pure middelmatigheid als Vormer , Hendrickx , maher , strootman ; El Ghazi die ook nog eens oud zijn. Deze jongens worden beter , daar hoef je geen geleerde voor te zijn om dat te zien .
 
London Calling
 
0
10 oktober 2019 om 13:59
Maar daar zit wel een beetje het probleem. Ja deze jongens hebben talent. En ik hoop stiekem dat ze alle drie de top en oranje halen.maar AZ heeft de afgelopen jaren heel veel top spelers afgeleverd die vervolgens allemaal faalden bij een stap hoger op in Nederland of in het buitenland. denk Maher, Janssen, jahanbakhsh, Altidore, Luckassen, Gudelj etc (de lijst is nog heel veel langer)...alleen Weghorst doet het nu goed (en daar had iedereen juist twijfels over). Ik ben geen fan van Strootman, maar die heeft het, in tegenstelling tot al die spelers van AZ die eerder een stap maakten, wel laten zien bij Psv, het ondanks zijn blessures goed gedaan in de Serie A en staat nu in de basis bij Marseille (subtopper en misschien wel de populairste club in Frankrijk). Of deze jongens echt de toekomst hebben - zijn, of de volgende groep spelers uit de subtop die het (net) niet redden zal dan ook moeten blijken.
 
MrKrillin
 
0
10 oktober 2019 om 15:42
@pprins"dat heet vooruit kijken. " Eens maar dat doe je vooral met talent wat zich echt bewezen heeft. Dus een de Ligt die er vroeg bij gehaald werd omdat hij als 17e jarige staande hield in de Europa league. Vooruit kijken is ook die jongens goed monitoren bij Jong Oranje. Als ze daar uitblinken dan kan je best ze erbij halen. Het is zelfs de vraag of een Stengs zal spelen bij Jong Oranje aangezien je daar ook andere buitenspelers hebt die voorkeur zullen hebben zoals een Kluivert. " dan ben je automatisch goed" Nee hoor je bent niet automatisch goed als je in het buitenland speelt. Er zijn veel meer spelers die in het buitenland spelen. Een Maher en Hendrixs spelen zelfs in NL. Ik heb deze namen genoemd omdat ze op dit moment gewoon verder zijn. Dat jouw AZ spelers mogelijk al deze spelers voorbij streven dat kan, maar dat is nu niet van toepassing. "zijn allemaal de categorie “net niet”tot zelfs pure middelmatigheid" ik snap ook niet dat je bijv een Kluivert, die meer bewezen heeft dan Stengs als middelmaat of net niet bestempeld en een speler als Stengs die vorig jaar nog bakken kritiek kreeg als beter. "deze jongens worden beter , daar hoef je geen geleerde voor te zijn om dat te zien ." Zo werkt dat niet he! Je weet niet eens hoe ze verder gaan ontwikkelen. Stengs en Boadu hebben zelfs al een zware blessure achter de rug. Kan ook zomaar weer gebeuren.
 
MrKrillin
 
6
10 oktober 2019 om 11:24
@mayarood"op dit moment gaat PSV nog voor Az." Geldt ook voor Feyenoord. Die hebben ook nog voorsprong. Presteren bij Feyenoord met de druk, media aandacht, legioen is anders dan zonder druk presteren bij AZ waar alles mag en niets hoeft.
 
azchelsea
 
5
10 oktober 2019 om 11:52
Kies je een speler om de grootheid van de club denken of aan de kwaliteiten van de spelers? Als een speler van AZ de missende link is, is het toch onzin om hem niet op te nemen 'want de club is te klein'. Ik begrijp het dat er nu nog niemand opgeroepen is, maar zie Koopmeiners volgende interlandperiode wel de voorkeur krijgen boven Strootman. Als de huidige vorm zo doorgaat is Stengs voor Berghuis ook niet gek. En daarover gesproken, wat vind je van Berghuis (feyenoord dus) in Oranje. Of is dat opeens wel goed genoeg?
 
D@nny
 
0
10 oktober 2019 om 11:51
Misschien voor de breedte maar ik zie ze (nog) niet voor de basis. Daarvoor moet je wat mij betreft iets langer laten zien dat je op een hoog niveau kan ballen.
 
Azb100
 
0
10 oktober 2019 om 13:10
Precies. En dat is totaal geen schande als je de leeftijd van deze jongens bij de optelsom meeneemt. Mij lijkt het toch prima om een jongen als koopmeiners op te roepen voor bijvoorbeeld strootman. Lekker wat ervaring opdoen op de bank en wat minuutjes maken als het nergens meer om gaat. Tenzij jong oranje een belangrijke wedstrijd heeft lijkt dit toch geen probleem? Ik snap gerust dat je deze jongens geen basis plek geeft omdat er spelers hoger in de pikorde staan en sommige ook gewoon gigantische talenten zijn. Maar de ervaring alleen al kan een hele hoop doen voor dit soort jongens.
 
FcKnudde1988
 
1
10 oktober 2019 om 12:13
Stengs vind ik wel dat een kans verdiend, laat het ook al lange tijd zien en is ook echt heel erg goed.wijndal is echt niet zo goed als Blind is, Blind heeft zoveel rust, ziet het spelletje zo goed, Wijndal is een leuke speler hoor, maar niet zo goed als Blind, vind hem ook minder dan Ake, dus nee, dankje.koopmeiners heb je ook betere middenvelders voor, ik bedoel Frenkie De Jong,wijnaldum,vd Beek, Ihattaren,propper.... nee ook niet nodig.alleen Stengs.