Cristiano Ronaldo komt met meer vernietigende uitspraken over Erik ten Hag
Donderdag, 17 november 2022 om 21:33

Cristiano Ronaldo is in het beruchte interview met Piers Morgan uitgebreid ingegaan op zijn relatie met Erik ten Hag. Het tweede deel van het gesprek tussen de interviewer en Ronaldo werd donderdag uitgezonden in Engeland en daarin bleek dat Ronaldo het niet ziet zitten in de Nederlandse trainer van Manchester United.

Eerder werd al duidelijk dat Ronaldo gezegd had dat hij Ten Hag niet respecteerde. Nu legt de Portugese aanvaller uit waarom hij dat niet doet. "De coach respecteerde mij ook niet. Hij blijft tegen de media maar zeggen dat hij met me heeft gepraat en dat hij me er graag bij heeft... bla, bla, bla. Dat is alleen maar voor de bühne, honderd procent. Hij geeft me niet het respect dat ik verdien en dat vind ik onacceptabel. Maar het is wat het is. Waarschijnlijk is dat waarom ik wegging tijdens de wedstrijd tegen Tottenham."

Daarin weigerde de aanvaller om in te vallen in de slotfase. Eerder besloot Ten Hag om Ronaldo juist niet in te brengen in de laatste minuten tijdens de vernedering tegen Manchester City (6-3). De Nederlander zei dat niet te doen uit respect voor de grootse loopbaan van CR7. "Dat zijn gewoon excuses", reageert Ronaldo nu. "Ik respecteer het als hij andere spelers kiest omdat hij denkt dat dat beter is voor het team. Nu sloeg het nergens op wat hij zei. Je laat me niet spelen tegen City uit respect voor wat ik heb gedaan, maar je wil me wel drie minuten mee laten doen tegen Tottenham? Dat slaat nergens op. Hij heeft het expres gedaan."

Ten Hag schorste Ronaldo naar aanleiding van het incident tijdens de wedstrijd tegen Tottenham. "Ik was heel, heel, heel erg teleurgesteld in Manchester United", zegt de Portugees daarover. "Om eerlijk te zijn had ik nooit een probleem met iemand binnen de club en nu werd ik plotseling voor drie dagen geschorst? Dat voelde als te veel. Mijn zoontje vroeg ook of ik niet naar de wedstrijd hoefde en toen ik zei van niet, moest hij lachen. Hij vroeg zich af hoe ze me konden schorsen als beste speler ter wereld."

Meer nieuws
   
13:00
13:00
'Het heeft er alle schijn van dat Van Bommel gaat vertrekken bij Royal Antwerp'
2
   
12:26
12:26
Daley Blind weet wat hij na spelerscarrière wil doen: 'Wil wel die kant op'
7
   
11:52
11:52
Erik ten Hag in beeld als opvolger van Thomas Tuchel bij Bayern München
14
   
11:14
11:14
Johan Bakayoko maakt supporters van Feyenoord warm met lofzang over speler
9
   
10:36
10:36
Gehele Italiaanse top staat in de rij voor Nederlander: 'Een groot kampioen'
18
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (234)

 
Japie_Krekel
 
197
17 november 2022 om 21:54
Toch klinkt het logisch wat Ronaldo zegt. Hij wil eerlijkheid en geen lovende teksten om vervolgens steeds iemand te passeren of een paar minuutjes te laten invallen. Dan wordt het idd ongeloofwaardig. Of je ziet het zitten in een speler of je ziet het niet in hem zitten, maar wees daar gewoon eerlijk over. Ga hem niet allemaal veren in zijn kont steken, om hem vervolgens op de bank te zetten
 
Suarez 7
 
481
17 november 2022 om 22:00
De beste man eist respect, professionaliteit en eerlijkheid, terwijl hij zelf gebedeld heeft bij de hele Europese top om een transfer en daarna op verschillende momenten is gaan muiten. Ronaldo acht zichzelf groter dan de club.
 
Japie_Krekel
 
92
17 november 2022 om 22:02
Zijn dochter was ernstig ziek in de voorbereiding en hij was net zijn kind verloren
 
Muke10101
 
381
17 november 2022 om 22:04
Hij werd in de 81e minuut gevraagd om in te vallen. Of dat respectloos is, misschien wel. Maar hij stormt dan publiekelijk weg en verlaat voor de 2e keer het stadion voordat de wedstrijd is afgelopen. Hij krijgt maar 3 dagen schorsing en mist 1 wedstrijdje. Een andere optie had ten Hag niet. Daarna speelt ie 3 wedstrijden op rij 90 minuten en krijgt dan zelfs nog de aanvoerdersband. Allemaal om meneertje tevreden te houden. En zo'n respectloos interview geven terwijl je constant over respect praat. Wat een onzin.
 
benzema08
 
78
17 november 2022 om 22:05
Zijn pasgeboren kind was toen net dood. Elke mens zou kiezen voor zijn familie dan een voorbereiding.
 
bochherief
 
67
17 november 2022 om 22:06
Ten hag heeft dit slecht gemanaged. Je merkt duidelijk dat hij onervaren is. Een donny vd beek of een groene frenkie coachen is kinderspel vergeleken bij de vedettes. Gaultier bij psg kan met vedetten omgaan
 
Thamike
 
160
17 november 2022 om 22:06
Voor jou klinkt Ronaldo altijd logisch. Maar dit hele verhaal is niet logisch. Ronaldo eist respect en dan pas krijg je respect? Zo werkt dat niet. Hij is een speler en TH een trainer. TH bepaald en als Ronaldo eerst boos wordt dat TH hem niet in wilt laten vallen vanwege de vernederende wedstrijd en Ronaldo wordt daar pissed over dan kun je toch niet pissed worden als je dan wel moet invallen.Ronaldo zegt dat hij respect heeft voor andere trainers die hem wel begrijpen en naar hem luisteren. Zijn wereld is verknipt en beseft niet dat zijn beste tijd geweest is. Heeft er alles aan gedaan om weg te komen en daardoor zijn focus op ManU totaal voorbij laten gaan.Hij kan de eer niet aan zichzelf laten en wil afscheid nemen door vooral andere aan te wijzen als schuldigen. Wees de grote ster die je was en verlaag je niet in die speler die je nooit hoopt te zijn.
 
Suarez 7
 
12
17 november 2022 om 22:07
Oke, gerectificeerd dat: dacht dat daar twijfels over waren, vanwege de timing (tijdens transferverzoek). Uiteraard erg sneu. De rest blijft staan.
 
Slimmeshady
 
19
17 november 2022 om 22:11
Kijk dan eerste de interview voordat je, met ronaldos woorden, garbage verkondigt. Ronaldo geeft duidelijk aan dat al die nieuweberichten over rejected en aangeboden bij vele clubs gewoon helemaal gelogen is.
 
bochherief
 
42
17 november 2022 om 22:13
Thamike je laat niet een absolute vedette 40 min voor gekke henkie warmlopen om hem daarna niet in te zetten. Totaal respectloos en walgelijk gedrag van ten hag
 
Suarez 7
 
113
17 november 2022 om 22:21
Elke betrouwbare journalist (dus niet de riooljournalisten) hebben opgetekend dat Ronaldo een transferverzoek heeft ingediend en is aangeboden bij verschillende clubs. Maar omdat Ronaldo blijkbaar zelf zegt dat het niet waar is, geloof je hem. Geloof je ook Rutte die verkondigd dat hij geen actieve herrinnering had aan de inhoud van de notulen?
 
Slimmeshady
 
12
17 november 2022 om 22:25
Die journalisten hebben gezegd dat bepaalde clubs hem niet willen. Dat betekent niet dat hij daar aangeboden is. Dortmund en napoli voorzitter hebben beide gezegd nee we willen ronaldo niet is te duur, maar dat was als antwoord op een vraag van een journalist die puur uit speculatie kwam. Vervolgens hebben fabrizio en ornstein gemeld dat napoli en dortmund hem niet willen hebben. Dat betekent niet dat hij daar aangeboden is. Anders zou jorge mendes toch wel onderhandelen en zouden die voorzitters niet zeggen is te duur want denk dat als ronaldo daadwerkelijk weg had gewild dat hij zeker wel salaris vermindering had geaccepteerd.
 
Muke10101
 
122
17 november 2022 om 22:26
Daarom kiest Ronaldo ook voor Piers Morgan. Die is totaal niet objectief en heeft hem geen enkele kritische vraag gesteld. Hoevaak Piers Ronaldo ophemelde was beschamend. Als je dan de ballen hebt om een "interview" te geven, ga dan bij een echte journalist zitten.
 
Woutballoh
 
21
17 november 2022 om 22:27
Dat is natuurlijk waar. Misschien had hij dit toen naar buiten kunnen brengen. Nu lijkt het of het Ronaldo goed uitkomt. Ik vind dat hij zichzelf flink te kijk zet met dit interview.
 
 
62
17 november 2022 om 22:32
Je hoeft helemaal niets te rectificeren. Ronaldo wilde gewoon weg en dat is niet gelukt, daarom miste hij de voorbereiding. Dat ie nu dit verhaal aan die menselijke lintworm van een Piers Morgan ophangt is leuk, maar dat gelooft niemand.
 
wiezie
 
10
17 november 2022 om 23:01
Nou nou gebedeld dat is media die maakt het altijd groter dan het is. Feitelijk is er van beide kanten zowel Ronaldo als man united fout geweest in vele aspecten. Maar de enige die echt fout is geweest is Eric ten Hag, een people coach zegt echt de verkeerde dingen op de juiste momenten. Hij had Ronaldo veel volwassener moeten behandelen want Ronaldo heeft status en is zeker niet dom maar Ronaldo had ook proffesioneler moet zijn op de momenten dat ie er doorheen zat kwa bank zitten etc dus al met al een mislukt huwelijk
 
PanFC
 
4
17 november 2022 om 23:07
@Suarez 7. Behalve dat hij dat dus ontkent. Hij geeft zelf aan dat de club hem niet geloofde dat zijn vriendin en dochter ziek waren.
 
Vernon
 
39
17 november 2022 om 23:16
Ik vind het helemaal niet logisch klinken. Eerder zei hij dat hij weg ging uit de heat of the moment. Nu zegt hij dat hij "waarschijnlijk" weg ging vanwege gebrek aan respect. Tja. Dat Ten Hag mooie dingen in de media zegt, daar kan ik ook niks mee. Hoe denken we dat Ronaldo had gereageerd als Ten Hag had gezegd "ronaldo is an older player, he is not as good as he used to be. So I will only use him as a substitute." Denk je dan dat Ronaldo ad gezegd, "ja hij is eerlijk, dat respecteer ik"?
 
TotoSikilacci
 
18
17 november 2022 om 23:17
Ik heb het hele interview gekeken en het was echt niet zo erg .Tenminste iemand die gwn zegt wat hij voelt ipv al die mediarobots .Het was gwn geen goed huwelijk klaar punt uit al dat gelul elke x weer CR7 vs ManU.
 
FabianHuizBaazMarten
 
34
17 november 2022 om 23:18
Goos start een "ik haat Ten hag" blog ofzo man. Al je statements zijn belacheljjk. Je bent een all in Ronaldo mannetje en bekijkt niks helder meer. Stop en gooi jezelf weg
 
AFC-BusbyBabe
 
34
17 november 2022 om 23:23
Hoezo logisch??Het is alleen maar eigen belang en moet allemaal in Ronaldo`s straatje passen. Anders wordt je er gewoon uit geknikkerd.Meneer wilt eerlijkheid. Maar als er mensen (Rooney, Neville) eerlijk zijnover dat hij niet presteerd of over z`n gedrag, weigerd hij ze te groeten of gaat hij fel in de aanval over uiterlijk. Vergeet niet dat Ronaldo in pre season ook al eerder de wedstrijd verliet. Ook dat was onprofessioneel gedrag en respectloos vanuit zijn kant. Je verwacht van zo`n speler wel meer profecionaliteit. Maar daar hoor je niemand over. Imo was er toen geen respect van Ronaldo naar ten Hag toe. Ronaldo moet zelf in de spiegel kijken over het respect met ten Hag. Respect moet van 2 kanten komen. En er moet niet eerst respect naar Ronaldo getoond worden om vervolgens dan pas respect terug te verwachten. Zo werkt het niet. Daarbij is juist ten Hag altijd lovend over hem geweest. Dan had die Morgan erop door moeten vragen waar het dan in de ogen van Ronaldo fout is gegaan. We vergeten natuurlijk ook hoe Ronaldo van het veld liep toen die gewisseld werd tegen Newcastle en lekker lang bleef mopperen op de bank. Voor meneer was het nooit goed. Jij vind het respectloos, ik vind het respectloos hoe Ronaldo zich gedroeg die periode voor die wedstrijd tegen Spurs en denk dat Ten Hag hiermee een punt wilde maken wie bepaalden wie de Boss is. Dat is de coach en niet Ronaldo. Want Ronaldo zet zichzelf dus boven alle regels, wetten en spelers. United presteerde ook beter zonder Ronaldo. Speelde hun beste wedstrijd zonder hem. Daarbij is ten Hag altijd lovend over zijn spelers en zal ze nooit afvallen. Op Mourinho na is er geen 1 trainer die ik dit hem zien doen. Denk dat het Ronaldo vies is tegen gevallen en snel in zag dat Ten Hag geen meeloper is van zijn fancluppie.
 
Balletjeterug
 
5
17 november 2022 om 23:25
Denk dat de term 'aangeboden' en de definitie daar belangrijk zijn. Dat Ronaldo daar een andere invulling aangeeft dan de media dat doet. Denk wel dat Ronaldo de bui al vroeg zag hangen, omdat hij door de reden van zijn verlies een achterstand had in zijn conditie. Maar de werkelijkheid ligt in het midden. Hij is de eerste die in een interview niet al te chique uit de kleedkamer is gekomen.
 
Japie_Krekel
 
4
18 november 2022 om 00:21
@FabianHuizBaaz En zo te zien aan je reactie ben jij een all in Ten Hag mannetje
 
jeroen 123
 
6
18 november 2022 om 03:18
Inderdaad Vernon dan zou ie ook klagen.wat met ze kinderen gebeurt is wens je niemand toe natuurlijk maar Ronaldo moet niet zeuren en gewoon doen waar hij voor betaald wordt ook al is dat 2min invallen. iedereen ziet dat ten Hag gelijk heeft een United zonder Ronaldo is gewoon beter.
 
 
5
18 november 2022 om 06:27
Ja en?? Moet je dan willen vertrekken omdat je dochter ziek is . Als iedere werknemer dat doet komt het eruit te zien ..
 
 
4
18 november 2022 om 06:29
Is Ronaldo meer dan een ander ? Lijkt mij niet . Je kunt niet met iedereen rekening houden natuurlijk
 
 
7
18 november 2022 om 06:30
Gelukkig bepaalt een trainer dat altijd zelf nog .
 
JohanVlerksen
 
6
18 november 2022 om 07:04
Vedetten die leveren zijn makkelijk te managen. Deze man speelt gewoon heel het seizoen al matig. Ook niet gek want hij is 38 jaar oud. De sleet zit er op, prima. Hij moet niet zeuren gewoon, heeft genoeg kansen gehad dit seizoen en ze niet waar gemaakt. Hij verdient klauwen met geld zonder dat hij dit terug verdiend op het veld. Hij moet gewoon z’n grote waffel houden. Kan nog een hoop leren van de bescheidenheid van Messi.
 
steeck03
 
2
18 november 2022 om 07:56
Je weet dat dit in April was? Geen idee hoe dat voelt, maar als hij daardoor niet kon presteren prima, maar dan accepteren dat je niet de nr1 bent. Na de dood van zijn net geboren kind heeft hij nog aardig wat gevoetbald, zonder daar kennelijk te veel hinder van te hebben gehad. De klap kan later zijn gekomen, maar accepteer dan dat je minder presteert
 
 
1
18 november 2022 om 08:37
Moet geen excuus zijn man. Ik heb ake alles zien geve een dag nadat hij zijn vader verloor en zo zijn er genoeg voorbeelden. Dat iets in je privé gebeurd wat invloed kan hebben op je spel prima maar dit gedraag gaan vertonen is gewoon diva gedrag. Iemand die duidelijk niet weet wat hij moet zo der aandacht. Als hij geen doelpunten maakt dan maar zo op tv scoren he lafaard man.
 
 
0
18 november 2022 om 08:40
Wat omdat hij nu toevalig 1 seizoen goed draait. Toen pep bij barca kwam was het ook ober en uit met Ronaldinho is pep dan een slechte trainer nee. Sommige speler zullen nou eenmaal aan het einde van hun carrière geconfronteerd worden met je ego. Denk je nou echt dat als Ronaldo aan de lopende band zou scoren dat hij zelf z'n interview zou geven. Mensen vergeten Ro aldo nu bijna en als je geen positieve reactie lokken dan maar negatief. Alles om maar belangrijk gevonden te worden
 
 
1
18 november 2022 om 08:45
Dus als het een jeugd speler was geweest maakt het niet uit een vendette nog wel die telefoon van kinderen kapot maakt als hij verlies gtfoh man. Ook al moet je 90 kin warm lopen heb je geIen wat die man per week verdient shit dan loop ik 3 uur voor de wedstrijd al warm man. Man harkt grof gezegd bijna half mil per week en heeft hoeveel doelpunten gemaakt dit seizoen?? Precies gtfoh dan
 
Mrj79
 
0
18 november 2022 om 14:15
Hij heeft vorig seizoen zijn kind verloren. En klopt zijn kind was ziek en dat gaat voor. Volgens mij was Ten Hag toen in Amsterdam. Ik denk dat hij dan bedoeld dat de directie geen rekening met hem hield.
 
BoykeMeghoe
 
0
19 november 2022 om 01:25
Uitslover!!! nooit wk gewonnen als pele maradona zidane etc.
 
SambaSam
 
247
17 november 2022 om 21:36
You either die as a hero or live long enough to see yourself become the villain
 
ronvdmaten
 
122
17 november 2022 om 21:37
Ik heb nooit een hero in hem gezien
 
RealXIIImadrid
 
22
17 november 2022 om 21:39
Ronvdmaten// interessant.
 
NasirMahmud
 
24
17 november 2022 om 22:26
Hij is ook geen hero. Hij is een voetballer.
 
voetbalsaus
 
18
18 november 2022 om 00:06
In geen enkele voetballer , waarom zou een voetballer een held zijn? Eerder se vrijwillige brandweer!
 
nino brown
 
8
17 november 2022 om 21:47
Gejat van The Dark Knight.
 
Suarez 7
 
30
17 november 2022 om 21:49
When the chips are down, these "civilized people" will eat each other alive. They are only as good as the world allows them to be ;-)
 
John Terry
 
24
17 november 2022 om 21:50
Nino brown. Not the villain vz needs, but the one it deserves.
 
real8madrid
 
4
17 november 2022 om 21:57
Ik dacht dat het van Batwo(ke)man kwam?
 
Tim00w
 
22
17 november 2022 om 22:07
@nino brown Why so serious?
 
RealXIIImadrid
 
2
17 november 2022 om 22:26
Suarez// eeuwig zonde van de zoetsappige keuze. Ik had me geld gezet dat de ‘goede’ burgers als eerste op de knop hadden gedrukt.
 
Suarez 7
 
6
17 november 2022 om 22:32
Totaal niet realistisch ook. Iemand zou toch zijn morele waarden wel weggooien. Zeker die vrouw met dat kind >.<. Enige fout in een meesterlijke film.
 
JopieCruijff
 
6
17 november 2022 om 21:51
Precies de woordkeuze die ik al een week zocht, maar niet op kon komen.
 
Slimmeshady
 
126
17 november 2022 om 21:37
Hij heeft ook helemaal gelijk over ten hag. Laatste 3 min tegen spurs erin zetten is provocatie en respectloos. Ook hem op de bank zetten omdat hij pre season heeft gemist met een meer dan logische reden. Terwijl andere spelers meteen in de basis mocht spelen. Dat doe je gwn niet tuurlijk is het dan respectloos. Tegen city zeggen laatste minuten kan niet uit respect, maar wel tegen spurs dan? Ronaldo heeft echt helemaal gelijk over ten hag.
 
RickertB1999
 
75
17 november 2022 om 21:40
Het meest hypocriete hier is wanneer dit gebeurd en een speler doet alsof er niks aan de hand is klagen we allemaal politiek correct, maar wanneer een speler zegt waar het op staat is het weer respectloos en kan het niet.
 
Slimmeshady
 
38
17 november 2022 om 21:43
Terwijl iedereen altijd zegt dat ze die pr media praatjes zat zijn en dat spelers eerlijk moeten zijn, maar zodra ronaldo het doet. Is het vies en walgelijk en weet ik het allemaal.
 
Vernon
 
17
17 november 2022 om 23:18
Ze zijn allemaal hypocriet. Ronaldo zegt hier dat Ten Hag niet eerlijk is. Stel dat Ten Hag had gezegd: Ronaldo is oud, minder goed dan vroeger, dus hij is voor mij niet meer dan een invaller. Denk je dan dat Ronaldo dat respectvoller had gevonden? het is aan beide zijden nooit goed.
 
AjaxxxLove
 
48
17 november 2022 om 21:42
Als jij denkt dat je beter presteert met andere spelers dan hij in het team, moet je dan toch Ronaldo opstellen uit respect voor zijn carrière?
 
Slimmeshady
 
30
17 november 2022 om 21:45
Nee dan moet je dat zeggen tegen hem en geen leugens verkopen. Wees gwn eerlijk en zeg dat je hem niet meer goed genoeg vind. Iedereen verdient wel eerlijkheid vind ik.
 
Rodekaart1
 
27
17 november 2022 om 21:45
Nee. Dat zegt Ronaldo letterlijk zelf. Hij vind het logisch en begrijpelijk dat die voor andere spelers kiest, maar dan gaat hij niet accepteren als hij voor 3 minuten moet gaan invallen
 
Slimmeshady
 
20
17 november 2022 om 21:48
Hij zegt dat ten hag hem niet liet invallen tegen city uit respect, maar begrijpt niet dat hij hem tegen spurs wel 2 3 minuten voor het eind wil laten invallen. Dat is toch ook gwn respectloos?
 
IniestaFCB
 
48
17 november 2022 om 21:48
Wat voor leugens zei hij tegen Ronaldo dan? En hoezo respectloos? Hij moet Ronaldo behandelen net als elke andere speler in de selectie. Zeker als hij niet presteerde en zich gedraagt als een kleuter.
 
Slimmeshady
 
8
17 november 2022 om 21:50
Hij zegt zoals ik hierboven aangeef dat hij hem niet liet invallen tegen city uit respect. Vervolgens wilt hij hem 3 min laten spelen tegen spurs. Hij zegt dat ronaldo op de bank moest zitten omdat hij pre season heeft gemist (met een meer dan geldige reden), maar andere spelers mogen direct zonder pre season spelen. Etc.
 
AjaxxxLove
 
65
17 november 2022 om 21:54
Tegen City, stadsrivaal, stonden ze 6-1 (?) op dat moment achter, tegen Spurs stonden ze voor. Nogal een andere situatie, niet?
 
Muke10101
 
36
17 november 2022 om 22:11
Het was trouwens de 81e minuut, met blessuretijd was het 14 minuten geweest.
 
voetbalfreak
 
32
17 november 2022 om 22:24
Je laat niet iemand met zo'n status bij een grote achterstand tegen je concurrent invallen. Dat was dus heel respectvol van Ten Hag toch!?
 
cardo87
 
14
17 november 2022 om 23:15
Wat was de stand en het spelbeeld tegen City en wat was het tegen Spurs? Als je in een verloren wedstrijd hem in laat vallen, waar je van het kastje naar de muur wordt gespeeld, dan is dat inderdaad respectloos. Als ik het goed heb stond united tegen Spurs met 2-0 voor. Dan kan je gewoon een overwinning ‘meevieren’. Lijkt me toch een heel andere setting.
 
Vernon
 
9
17 november 2022 om 23:19
@slimmeshady, ja, want daar gaat Ronaldo vermoedelijk heel erg professioneel mee om enzo
 
voetbalsaus
 
0
18 november 2022 om 00:08
Dan zou messi nooit meer opgeroepen moeten worden voor Argentinië, heeft 3 x gezegd niet meer te komen en zeuren na elke verloren toernooi, of is messi dan geen kleuter?
 
Pii2
 
3
18 november 2022 om 00:12
In het ene wedstrijd werd United weggespeeld en in het andere niet
 
marton3103
 
31
17 november 2022 om 21:43
Dan nog is hij net zo goed werknemer van de club, net zoals ten Hag, en krijgt zelfs flink meer betaald om zijn werk te doen. Als ten Hag vindt dat hij wel of niet moet invallen, hoort hij dat gewoon te doen. Maakt niet uit wat voor reputatie je hebt.
 
Slimmeshady
 
12
17 november 2022 om 21:47
Laatste 2 3 minuten laten invallen heeft helemaal geen nut of toegevoegde waarde. Enige wat je krijgt is een boze/teleurgestelde speler. Als ten hag dat niet begrijpt heb ik twijfels over zn iq. Maar ik denk dat hij het wel begrijpt en gewoon expres deed.
 
Muke10101
 
39
17 november 2022 om 22:12
81e minuut is geen 2-3 minuten. En je wisselt dan voor tijdrekken of voorkomen van blessures
 
voetbalsaus
 
2
18 november 2022 om 00:09
Was helemaal geen 81 min je kan het nog 1000x roepen, hij moest de 81 min gaan warmlopen schandalig!
 
Jaapio90
 
2
18 november 2022 om 08:54
Hij krijgt er anders wel 6ton voor op zijn rekening gestort…
 
IniestaFCB
 
29
17 november 2022 om 21:44
Of hij zit op de bank omdat de andere spelers beter presteren..?
 
ZLuuk
 
11
17 november 2022 om 21:51
Niemand heeft een probleem met het feit dat hij pre season gemist heeft, neem dat gewoon voor waar van hem aan. Echter heeft hij het wel gemist en is dus minder fit en dus is het geheel logisch dat hij minder aan bod komt. Heeft desondanks zat minuten gemaakt en absoluut niets laten zien. Altijd groot Ronaldo fan geweest maar dit slaat natuurlijk nergens op.
 
Sirius
 
17
17 november 2022 om 21:53
Het lijkt me logisch dat je spelers opstelt die wedstrijdfit zijn en hun pre-season niet hebben gemist. Als je dat aanhaalt, ben je echt totaal niet objectief. Het is natuurlijk niet verstandig om Ronaldo 3 minuten voor tijd in te brengen, dat ben ik met je eens. Echter zijn er op sportief vlak wel redenen om hem niet op te stellen. Hij verdedigt niet, hij trekt de gehele aanval naar zich toe en je moet hem een vrije rol geven, want hij loopt continu uit positie. Dat is prima als je er minimaal 50 per seizoen in schiet (zoals hij in z'n hoogtijdagen deed), maar niet als je hooguit 25 doelpunten maakt verdeeld over alle competities. Maar goed; Ronaldo moet het woord respect niet in de mond nemen. Die was al respectloos voordat Ten Hag er was en heeft dat continu opgevoerd om een transfer te kunnen forceren, niet wetende dat hij gewoon niet betaalbaar is voor clubs waar plek voor hem is, terwijl de clubs die hem kunnen betalen al voorzien zijn. Ronaldo heeft sinds het einde van vorig seizoen geen moment respect getoond, dus dan moet je het zelf ook niet gaan eisen. Dat laat al zien dat dit meneertje in z'n eigen wereld leeft.
 
Slimmeshady
 
3
17 november 2022 om 22:04
Denk je echt dat ronaldo niet wedstrijdfit was? En hoelang zou het duren om weer fit te worden denk je? Dat niet meeverdedigen etc is ook bullshit want hij kwam juist bijna altijd meeverdedigen en veroverde veel ballen op eigen helft.
 
Sirius
 
49
17 november 2022 om 22:14
Zoals ik al aangaf; geen enkele objectiviteit. In alle defensieve statistieken komt Ronaldo gemiddeld niet eens tot 1 volledig defensieve statistiek. Dat betekent dat hij in zijn laatste 29 wedstrijden gemiddeld nog geen halve tackle succesvol heeft uitgevoerd (0,3), hij heeft gemiddeld 0 intercepties (0,1), hij komt niet eens tot 1 clearance per game (0,5). Hoe kun je dan met droge ogen tot dat argument komen?
 
IniestaFCB
 
28
17 november 2022 om 23:09
Hier krijg je heel toevallig geen reactie op van 'slimme' shady.
 
Sammerens
 
5
18 november 2022 om 07:16
Daarnaast loopt United zo'n 10km minder in wedstrijden waarin Ronaldo aan de aftrap stond. Heb de exacte cijfers niet bij de hand maar het was afgerond 100km met en 110km zonder Ronaldo aan de aftrap. Exemplarisch voor zijn 'harde werken en meeverdedigen'.
 
borrelhond
 
27
17 november 2022 om 21:54
Is het ook respectloos om meerdere weken later aan te sluiten omdat je te druk was met jezelf door heel Europa aan te bieden bij concurrenten/andere clubs omdat je geen zin hebt in de Europa League?
 
Slimmeshady
 
2
17 november 2022 om 22:03
Ah zo zie je maar dat je de interview niet hebt gekeken en dezelfde media onzin komt verkopen hier. Ronaldo zegt duidelijk dat hij van een aantal clubs biedingen heeft gekregen en dat mendes naar napoli en chelsea etc is gegaan voor andere spelers.
 
voetbalfreak
 
32
17 november 2022 om 22:26
Jij gelooft ook alleen dingen wat Cristiano zegt..?
 
Slimmeshady
 
2
17 november 2022 om 23:04
Over zijn leven? Ja tuurlijk.
 
voetbalsaus
 
1
18 november 2022 om 00:10
Misschien moet je wat minder borrelen, heb je wat meer hersencellen over. Een dood kind en dan zo een reactie...
 
AjaxxxLove
 
2
18 november 2022 om 08:22
Overigens heeft De Laurentiis, voorzitter van Napoli, al meerdere malen gezegd dat Ronaldo bij hen is aangeboden.
 
binny
 
23
17 november 2022 om 21:57
Helemaal gelijk! Hoe durft hij hem te laten spelen en te werken voor z'n geld!
 
Mobesiktas
 
37
17 november 2022 om 21:37
Ssiiiiiuuuuuu heeft gewoon gelijk over dat invallen tegen Tottenham
 
RUTGERRR
 
47
17 november 2022 om 22:02
Dat je hem zo noemt, zegt toch wel weer genoeg over je algehele denkwijze rondom deze situatie.
 
Totti_Nr10
 
9
17 november 2022 om 21:37
Kom maar naar AS Roma toe, dan kun je weer onder Mourinho spelen.
 
Sirius
 
3
17 november 2022 om 21:55
Waar wil AS Roma dat geld vandaan toveren? Buiten een exorbitant salaris van minimaal 20 miljoen euro per jaar komt daar ongetwijfeld een gigantische tekensom overheen.
 
FrisianReds
 
17
17 november 2022 om 22:16
Mourinho is daar binnenkort toch weg. Die zit alweer midden in zijn proces: binnenkomen met veel bombarie, een paar succesjes, slechtere resultaten, een speler als zondebok aanwijzen, etc. Als het slecht gaat, wijst hij steeds meer spelers aan, tot zijn situatie onhoudbaar wordt en hij er met een mooie afkoopsom uitvliegt.
 
LR17
 
223
17 november 2022 om 21:37
"Hij vroeg zich af hoe ze me konden schorsen als beste spelers van de wereld" man man man ??
 
Suarez 7
 
26
17 november 2022 om 21:41
Vind dat niet raar ofzo. Een zoon ziet zijn vader altijd als de grootste man ter wereld. Laat staan als die man Ronaldo heet en meer dan 800 goals heeft gescoord.
 
messino
 
166
17 november 2022 om 21:44
Het gaat erom dat Ronaldo dit echt durft te reproduceren in interview. Het tekent zijn narcisme. Maar goed, de Ronaldo van vandaag de dag hoort niet meer thuis bij de allerbeste teams. Niet in gedrag, niet in sportief opzicht.
 
Suarez 7
 
10
17 november 2022 om 21:44
Nee, zijn zoon vraagt: hoe kan het dat je niet speelt terwijl je de beste speler ter wereld bent? Zo heb ik het begrepen. Dat is niet vreemd. Misschien dat een meer bescheiden vader zoonlief op de schoot had genomen en vertelt had dat gedrag belangrijker is dan "de beste zijn". Maar ja, dat hoeft ook niet en het is verder ook totaal niet raar die conversatie.
 
Onside
 
40
17 november 2022 om 21:49
Je kan het stuk ‘beste speler van de wereld’ ook weglaten in je verhaal. Het typeert hem wel dit te moeten vermelden.
 
Sirius
 
63
17 november 2022 om 21:57
Hij laat hier gewoon z`n ego spreken via zijn kind. Dat is gewoon een heel naar trekje, want dat vertel je niet als je dat niet zelf zo vindt. Hij is een levende legende en een ware atleet, maar hij hoort momenteel niet eens bij de top 20. Iedere speler raakt ooit in verval, maar Ronaldo lijkt dat nog niet te zien. Het is sowieso schrijnend als je zo'n interview geeft met 0 zelfreflectie. Geen moment kijkend in de spiegel, dan ben je echt af.
 
ConchaEspina
 
7
17 november 2022 om 23:31
Ik lees telkens het artikel met nog een zekere vorm van begrip. En steeds is die laatste zin er teveel aan en een facepalm momentje. Eerst die anekdote van zijn uiterlijk, nu dit van de zoon.
 
voetbalsaus
 
3
18 november 2022 om 00:12
Wie is dat dan? Messi ? Met 6 goals vorig jaar in een micky mouse competitie?
 
AjaxxxLove
 
3
18 november 2022 om 08:24
Waren we bijna vergeten dat Ronaldo en Messi de enige twee spelers op aarde zijn. Hoeveel goals heeft Ronaldo dit seizoen (uiteindelijk gaat het toch om het heden), trouwens?
 
Filip
 
95
17 november 2022 om 21:38
0 zelfkritiek en alles ligt aan de ander... Charming!
 
RUTGERRR
 
105
17 november 2022 om 21:38
Tegen City werd hij er niet ingegooid omdat de achterstand te gek was. Tegen Tottenham was het verschil niet zo groot en moest hij warmlopen voor een eventuele invalbeurt als het scoreverloop dit zou vragen. Maargoed, dat snapt Ronnie natuurlijk niet. Man, wat is hij hard gevallen. Als voetballer al een tijd niks meer en als mens zinkt hij nu nog dieper als dat hij al was gezonken met zijn gigantische ego.
 
Arends
 
10
17 november 2022 om 21:43
Ten Hag zei gewoon in een interview dat hij hem niet liet invallen uit respect, dus wat je zegt klopt niet. Ronnie heeft gewoon gelijk hier
 
Suarez 7
 
38
17 november 2022 om 21:47
De achterstand is te gek, dus uit respect laat je een speler met die staat niet invallen bij een grote vernedering. Tegen Spurs loopt hij warm omdat het een spannende wedstrijd is, en krijgt hij als het scoreverloop daar aanleiding toe geeft minuten (dat kon bij een 1-1 zijn, maar nu bij een 2-0). Wat onhandig van Ten Hag omdat het wat laat is, maar wel wezenlijk anders.
 
Kelbergen
 
12
17 november 2022 om 21:52
Arends dat zegt Rutgerr toch, dat ie er niet in kwam tegen tottenham omdat de achterstand te groot was. Dus uit respect.. dat snappen alleen jij en Ronnie niet volgensmij. En ook al zou Ronnie hier op gelijk hebben, wat dus niet zo is, is de rest van zn story klinklare onzin.
 
RUTGERRR
 
18
17 november 2022 om 21:58
Haha, oke Arends. Dan zal ik het speciaal voor jou even iets duidelijker neerzetten: United stond te ver achter, dus uit respect voor Ronaldo heeft hij hem niet laten invallen. Oh correctie, uit respect voor de carrière van Ronaldo*.
 
XaviHernandez_
 
49
17 november 2022 om 21:47
Hij klaagt in het interview over de professionaliteit van de jonge jongens. Maar is zelf niet bereidt om zich in de laatste paar minuten volledig te geven. Respect voor Ten Hag. Er zouden maar weinig managers het team/ club boven CR7 hebben verkozen. Helemaal als ‘beginnende’ trainer.
 
RUTGERRR
 
29
17 november 2022 om 22:01
Ten Hag zal op de weg heus wel een fout hebben gemaakt, of achteraf gezien misschien iets anders hebben gedaan (lees: niet moeten). Maar hoe Erik het nu doet, groot applaus. En hoe Ronaldo zich nu opstelt.. veel te triest. Wat een kind. Ik heb respect voor de manier waarop hij omgaat met het verlies van zijn kind, dat staat los van het voetbal en raakt een ieder keihard. Maar wij beoordelen hem als voetballer en daarin zakt hij gewoon gigantisch door het ijs.
 
yassinwest12
 
6
17 november 2022 om 22:36
Hij zegt zelf als de team mij echt nodig zou hebben zou ik die 3 min hebben gespeeld maar hij doet dit om mij te pesten en dat weet ik 100% tegen de media liegt hij maar binnen de club weten jullie niet hoe hij tegen mij is, want ze hadden hem toch niet meer nodig die wedstrijd
 
XaviHernandez_
 
5
17 november 2022 om 23:49
@Yassin daarom juist. Wie bepaald er bij United. Ten Hag en niet C. Ronaldo of welke andere speler ook. Hij gaat op de stoel van de manager zitten.
 
RUTGERRR
 
2
18 november 2022 om 00:16
Ach weet je. Nu wilde hij hem laten invallen en is het niet goed. Als hij hem niet wilde laten invallen kregen we het gejank dat hij voor niets moest warmlopen. Ten Hag kan het niet goed doen bij Ronnie, tenzij hij hem in de basis zet. Feit is dat kleine Ronnie zijn team in de steek laat door niet in te vallen én weer eens vroegtijdig te vertrekken.
 
memphisdepay
 
2
18 november 2022 om 00:25
@RUTGERRR, Gewoon dom van ten Hag! Eerst zeggen dat je hem niet in laat vallen uit respect voor zijn carrière. Vervolgens wel zeggen dat je hem wil belonen met 3 minuten. Voor ten Hag zeker een lastige kwestie, omdat hij het nooit goed doet. Maar als je dit doet weet je wat er gaat gebeuren. Natuurlijk heeft meneer een groot ego maar dat hebben er wel meer en was natuurlijk ook al langer bekend. Ik kan je zo 10 spelers noemen die precies hetzelfde zouden hebben gedaan.
 
Q-pete
 
54
17 november 2022 om 21:39
Ik haak altijd af als mensen beginnen over niet het respect krijgen dat ze volgens henzelf verdienen...
 
nederland79
 
2
18 november 2022 om 00:12
Haha ja mooi he. Je zult toch maar om respect moeten vragen. Respect moet je verdienen daar vraag je niet om. Ronaldo heeft met zijn narcistisch karakter nog nooit respect verdiend. Wel met zijn arbeidsethos als topsporter, maar dat vernielt hij zelf met zn persoonlijkheid
 
Sankento
 
17
17 november 2022 om 21:40
De enige ding dat Ten Hag fout heeft gedaan met CR7 is hem vragen om 5 minuten voor tijd in te vallen. (Ik vind sowieso dat iedere coach daarmee moet ophouden, is gewoon vernederd) Voor de rest heeft hij het gewoon goed aangepakt.
 
MR_United
 
13
17 november 2022 om 21:43
Voor onervaren, jonge spelers vind ik het niet perse vernederend. Die genieten waarschijnlijk van de minuten die ze mogen maken in de hoofdmacht. Bij een Ronaldo of welke andere speler met zo'n carriere snap ik hem echter ook totaal niet. Die zit echt niet meer te wachten op die paar minuten.
 
Sta plaats
 
11
17 november 2022 om 22:00
10 minuten tegen aanvallend Tottenham geeft Ronaldo veel counter mogelijkheden wellicht. City was gaten dichten en loopwerk.
 
Sankento
 
0
17 november 2022 om 22:27
Ok. Dat kan nog wel inderdaad maar iemand met de status van CR7 vijf minuten voor tijd in brengen slaat nergens op.
 
voetbalsaus
 
0
18 november 2022 om 00:14
Torre aanvallend en het was 4 min , totthm stond 2 0 voor en viel niet aan , grappen maker.
 
Kelbergen
 
19
17 november 2022 om 22:08
Misschien vroeg het verloop van de wedstrijd er niet om Ronaldo eerder in te brengen? Misschien is de coach eindverantwoordelijk voor het wisselbeleid? Of moet iedere coach zo nu dan Ronaldo gwn zn zin geven? Even wat vraagjes hoor..
 
Sankento
 
3
17 november 2022 om 22:28
Dat kan best maar Man Utd stond voor. Je hebt CR7 niet nodig voor 5 minuut voetbal. Ik heb nooit gezegd dat CR7 altijd zijn zin moet krijgen.
 
Kelbergen
 
2
17 november 2022 om 22:34
Klopt, je gaf aan dat je het van iedere coach vernederend vind om een speler 5min van te voren inbrengen? Dat heeft met een onderbuikgevoel te maken. In dit geval een populaire speler Ronaldo. Maar als coach van zo een grote organisatie ben jij verantwoordelijk voor toezien op het verloop van het ingeslagen traject.
 
SAS32
 
41
17 november 2022 om 21:41
Accepteer nou eens dat je niet meer de grote Ronaldo van 10 jaar geleden bent.
 
voetbalsaus
 
4
18 november 2022 om 00:15
10 jaar geleden? Vorig jaar met man u in de premier leuge 24 goals topscorer van man u en nummer 3 van de gehele PL. Vergelijken met messi, oke die had er vorig jaar 7 in een Mickey mouse competitie...
 
 
16
18 november 2022 om 00:55
Wat lul je nou hele tijd over Messi? Die heeft hier 1. geen reet mee te maken. 2. Die speelt niet als balletjesafwachter in de punt maar als spelmaker hoog op het veld. Sla zijn assists en keypasses er maar op na.
 
Kelsb01
 
1
17 november 2022 om 21:43
Ten Hag zijn argument over het niet invallen tegen City sloeg idd helemaal nergens op..
 
Cabosilly
 
15
17 november 2022 om 21:43
Het wordt steeds triester met deze man. Niks over zijn eigen gedrag, alleen andere doen het niet goed
 
desdinova
 
11
17 november 2022 om 21:53
Natuurlijk heeft Ten Hag dat expres gedaan. Hij weet al vanaf dat hij werd aangesteld dat hij zo snel mogelijk van Ronaldo af moest komen. Die past namelijk niet in zijn systeem en visie met zijn one man show, welke ook nog eens over the hill is. Ten Hag echter kon deze legende vanwege diens status niet zomaar op de transferlijst zetten, omdat hij het dan snel verbruid zou hebben bij de hele voetbalwereld. Nu heeft hij Ronaldo net voldoende ingezet om te kunnen zeggen dat hij een belangrijke eerste elftal speler is, terwijl de trainer wist dat de superster deze rol nooit zou accepteren en zou leiden tot deze breuk. Een vuil spel dat soms nodig is in de absolute top. Well played Ten Hag!
 
IniestaFCB
 
17
17 november 2022 om 23:11
Wat een complottheorie. Zal Ten Hag ook verantwoordelijk zijn voor de covid-pandemie?
 
desdinova
 
2
18 november 2022 om 06:20
Je mag het vergezocht vinden, maar het is flauw om het zo belachelijk te maken. Als jij denkt dat dit soort spelletjes niet business as usual is in situaties met grote belangen, dan ben je behoorlijk naïef. En als dit eenvoudige `complot` al boven jouw petje gaat, vrees ik dat je nog vaak gepiepeld gaat worden in je leven.
 
Frits Michels
 
27
17 november 2022 om 21:54
Één ding is duidelijk: CR7 doet er werkelijk alles aan om ervoor te zorgen dat Man United hem niet meer terug wil en dat hij op een heel bewuste wijze. Wat een naar mannetje is het toch
 
JK-Ajax
 
9
17 november 2022 om 21:54
Hij is natuurlijk nog boos van de billenkoek die hij kreeg van Ajax onder ons Erik hehe
 
Hyballa
 
28
17 november 2022 om 21:57
Het lijkt me niet heel onverstandig dat hij een keer met een psycholoog gaat praten.
 
galid1
 
15
17 november 2022 om 21:59
Wat heb ik een hekel aan hem nu waar ik vroeger respect voor had hij heeft gewoon wraakgevoelens omdat hij voor de eerste keer in zijn carrière gestraft is en terecht hij denkt gewoon dat die boven de ploeg sta en ten hag wil juist dat niemand boven de ploeg moet zijn en durft Ronaldo te wisselen ondanks wie hij is en daar heeft meneertje Ronaldo problemen mee vooral dat laatste zin zegt genoeg over hem klein kind
 
De Toekomst
 
32
17 november 2022 om 21:59
Sorry hoor, maar snapt Ronaldo het echt niet? Hij wilt zich niet aanpassen aan een trainer. Aan niemand eigenlijk, maar verwacht wel dat iedereen zich helemaal aan hem aanpast.... Dat kan je natuurlijk verwachten of eisen als je presteert zoals 7 jaar geleden, maar nu niet meer.... Daarbij blijft Ronaldo zelfs dan een werknemer die moet luisteren naar zijn manager en zijn plannen zo goed mogelijk moet uitvoeren. Als je dat vertikt of niet kan opbrengen, ga dan lekker een solosport doen.
 
Soccerfan_1
 
35
17 november 2022 om 22:19
Daarom was hij ook vol lof over solskjaer. Trainer van niks maar in Ronaldo’s ogen heel goed omdat hij alles om Ronaldo liet draaien. Ik heb nog nooit zo’n enorme egoist gezien. Nog nooit zo’n ontzettende narcist gezien.
 
De Toekomst
 
17
17 november 2022 om 22:38
Precies dat zei ik ook onder een ander bericht. Solksjaer maakte Ronaldo echt het epicentrum van het spel en liet hem vrij van verdedigend werk. Ja, dat vind Ronaldo wel fijn, maar wat leverde dat United op? 9 andere spelers die totaal ondergesneeuwd raakte en vaak niet hun maximale niveau konden halen, omdat ze ondergeschikt waren aan een 36/37-jarige. Die situatie was natuurlijk nooit houdbaar. Vroeg of laat zou er een trainer komen die inzag dat dit de club meer kwaad dan goed deed. Ragnick deed dat al, nu Ten Hag. Beiden hadden respect voor Ronaldo en wilde hem belangrijk maken, maar dan moest Ronaldo zich ook deels aanpassen. Hij moest meer verdedigend werk gaan doen, zou minder gaan spelen en het team zou niet meer afgericht zijn op één speler/hem te dienen. Als je dat niet begrijpt en/of kan accepteren, snap je het niet. Ten Hag heeft echt wel geprobeerd om Ronaldo mee te krijgen in zijn visie, maar blijkbaar was dat vanaf het begin af aan al kansloos.
 
AFCA74
 
18
17 november 2022 om 22:00
En daar is de echte cr7 helemaal vol van zichzelf en niemand is beter en moet ook altijd spelen. Van zgn held tot een heel erg zielig mannetje. Was op en top sportman, ik was nooit geen fan van hem, maar waardeerde hem wel en ook dat is over. Zit ie ook niet mee, maar ik heb het toch ff gezegd ??
 
Bilal Woerden
 
0
18 november 2022 om 01:57
Haha vind het wel gek dat alle Ajax fans zo los gaan op Ronaldo??
 
jomar3
 
5
17 november 2022 om 22:02
Het was ook geen hele stijlvolle actie van Ten Hag tegenover Ronaldo. Maar dan bespreek je dat intern en ga je zeker niet weigeren om in te vallen en verlaat je zeker niet het stadion. Dat maakt dat je eerst zelf 2 fouten maakt. Los daarvan stond Ronaldo de laatste weken vaak in de basis en heeft hij in die minuten ook niet laten zien onomstreden te zijn. Ik vraag me dat dus af wat je doel is met zo’n interview los van contract ontbinding en jezelf onmogelijk maken bij de club waar je groot bent geworden. Zo zonde..
 
Muke10101
 
19
17 november 2022 om 22:44
Het doel van het interview is vrij duidelijk; het onmogelijk maken om ooit nog voor United te voetballen. Hij wil weg. Hij weet ook wel dat als je zo publiekelijk je trainer te kakken zet, dat er dan geen weg terug is
 
Sirius
 
3
17 november 2022 om 23:55
Exact dit. Hij gaat door waar hij na het einde van vorig seizoen mee begonnen is. Zijn probleem is echter dat Manchester United zeer waarschijnlijk minimaal de kosten van dit seizoen tot nog toe eruit willen hebben en er is geen club die hem kan betalen die hem ook daadwerkelijk kan gebruiken op de manier waarop hij rendeert. De kans is er dus gewoon dat hij het seizoen af zal moeten maken in Manchester en dan hoeft hij niet op speeltijd te rekenen. Slim is het sowieso niet, maar met dat in het achterhoofd oliedom. Om nog maar te zwijgen over zijn status bij Manchester United die hij eigenhandig in een razend tempo aan het afbrokkelen is. Ronaldo denkt alleen aan zichzelf. Dat is ook de reden dat hij enkel nog kan afwerken.
 
lord
 
11
17 november 2022 om 22:11
1 van de grootste voetballer van de laatste 30 jaren en dan zo zeuren. Hij bakt er toch weinig van laatste jaren (in vergelijking met daarvoor). Je zo laten kennen laat zien, dat je zelf ook iets teveel in jezelf bent gaan geloven. Man man man, speelde je de sterren van de hemel, dan stond je er echt wel in.
 
 
28
17 november 2022 om 22:15
Hoi Ronaldo, wil je misschien een spiegel kopen? Zou je veel aan hebben. Nog treuriger dan Ronaldo zelf zijn al die sukkels die volledig irrationeel hun grote held overal komen verdedigen. Zo`n raar concept, die onvoorwaardelijke verering. Het is gewoon een vervelend en arrogant kereltje dat extreem goed kon voetballen en het lastig vindt te accepteren dat ie oud wordt. Boehoe.
 
SjempjesLiek
 
17
17 november 2022 om 22:20
Denk dat hij thuis aan iedere muur een spiegel heeft hangen.
 
Soccerfan_1
 
19
17 november 2022 om 22:16
Ik sta geen basis boehoe. De coach laat het team niet helemaal om mij draaien boehoe. Ga lekker weg man.
 
Sa2Juve
 
7
17 november 2022 om 22:17
Geeft gewoon zijn versie en mening. Dacht dat Nederlanders dat zo graag hadden? ?? Maar een Nederlander staat hier negatief in het daglicht, het zal dat zijn. Als je het hele interview ziet en beluisterd en dan een optelsom maakt dan is het nog redelijk cava naar mijn mening. Quotes loskoppelen en apart overal plaatsen geeft een vertekend beeld van het hele interview.
 
Papichulo007
 
7
17 november 2022 om 22:27
Was wel een vet interview eigenlijk. Maarja ik heb die wedstrijden gezien met hem, hij is gewoon best wel slecht in de 16 momenteel. Zal hem ook niet lekker zitten allemaal. Twijfel of zo'n interview dan de manier is, beter gewoon weggaan wanneer je kan.
 
FCB_Catalunya
 
8
17 november 2022 om 22:55
Je proeft gewoon aan alles dat de beste man niet kan accepteren dat hij geen onbetwiste basisplaats heeft of de beste ter wereld is. Daarnaast heeft hij zich respectloos gedragen naar zijn teamgenoten, maar beticht EtH en anderen van een gebrek hieraan. Tsja, zoals men zaait, zal men oogsten.
 
 
12
17 november 2022 om 23:51
Nederlanders houden van recht voor z`n raap (of bot) zijn. Dat is vrijwel het tegenovergestelde van gaan zitten uithuilen bij Piers Morgan dat je niet genoeg respect krijgt. En je kan context toevoegen tot je een ons weegt, maar iemand die zegt, ze zijn gemeen tegen mij omdat ik knap ben is echt een megantische huilstruik. Daar doen alle centjes, ballon d`ors en CL bekers niets aan af. Niemand misgunt Ronaldo dingen omdat ie zo goed is, mensen misgunnen hem dingen omdat ie ondanks al zn succes zo'n klein verongelijkt mannetje is gebleven.
 
Sirius
 
2
18 november 2022 om 00:01
Dit heeft niets met Ten Hag te maken. Niet voor niets heeft bijna niemand in Engeland begrip voor zijn gedrag en dan is Manchester United ook nog eens de kritiekclub van Engeland de laatste jaren. Je bent gewoon af als je zo overduidelijk enkel aan jezelf denkt en alles en iedereen voor de bus gooit om een transfer te forceren, als een klein kind. De knaap (wat zo gedraagt hij zich) vertelt in dat hele interview misschien 5 tot 10 correcte zinnen, maar laat daartegenover 0 zelfreflectie zien. Schrijnend is dat. Of gebruik je dit betoog ook als Ten Hag zijn versie en mening geeft? Ik betwijfel het...
 
nederland79
 
1
18 november 2022 om 00:14
@sa2juve haha dat heeft dus 0 procent met ten hag te maken. Als hij dit zou doen bij mourinho niet de meest geliefde coach hier zou iedereen t zelfde zeggen
 
SjempjesLiek
 
29
17 november 2022 om 22:18
Ronaldo beschadigt hier Ten Hag niet mee, alleen maar zichzelf. Al zijn narcistische trekjes komen steeds duidelijker naar voren. En dan moet ik zo lachen om mensen die hier roepen dat de media op oorlogspad is en Ronaldo proberen zwart te maken. Hij doet het toch echt helemaal zelf. Hij zoekt contact met de interviewer om zijn frustraties te uiten zonder ook maar aan het belang van de club te denken. Hou het binnenskamers, los het op en ga desnoods weg en schrijf er later een boek over. Maar dit is echt zo laag. Ik kan ook niet geloven dat zijn peetvader SAF dit gedrag van Ronaldo goed keurt. Kwal dat het is. En als er maar één iemand kritiek op hem heeft weigert hij een hand te schudden bij Sky Sports. Zo’n grote sportman die zichzelf zo klein maakt.
 
Lottie95
 
5
17 november 2022 om 22:24
Ter Hag zal wel te veel last hebben gehad van zijn stinkende EGO brrrr. Hij is niet meer de beste en hij heeft zijn tijd gehad van roem en glorie. Bye bye Ronaldo
 
Nijogeth
 
1
17 november 2022 om 22:28
Hij was het toch helemaal niet eens met het feit dat hij niet nog mee mocht doen tegen City? Dan luistert Ten Hag naar je en wil je alsnog laten invallen tegen Tottenham en dan is het weer niet goed. Wat wil die vreemde kwast nou?
 
MrMischa!
 
3
17 november 2022 om 22:30
Maar hij denkt dat hij waarschijnlijk daardoor eerder weg gegaan is in de wedstrijd tegen Tottenham. Dat weet je toch gewoon zeker dan. Beetje vreemd.
 
JWD81
 
19
17 november 2022 om 22:39
Wat hoop ik dat Messi met Argentinië het WK wint. Dan gaat ie nog meer janken. Deze speler is echt een huilebalk (het persoonlijke leed daargelaten, dat staat er los van ) en vind zich zelf een echte God en iedereen moet hem aanbidden. Hij is op zn retour maar wil dat zelf niet geloven
 
Kings.RMadrid
 
5
17 november 2022 om 23:08
Wat hoop ik dat CR7 het WK wint. Dan gaat JWD janken.
 
 
6
17 november 2022 om 23:59
Messi zeker de beste ooit. Voetballend mag Ronaldo z’n veters niet eens strikken
 
Sirius
 
2
18 november 2022 om 00:03
Hoe graag CR7 ook zelf met die eer wil strijken, daar heeft 't knaapje een team voor nodig. Hij meer het team dan het team hem.
 
Kings.RMadrid
 
0
18 november 2022 om 00:24
Het lijkt me ook best moeilijk om andermans veters te strikken als je aan het voetballen bent
 
llooccoo
 
2
17 november 2022 om 22:40
Beste speler of niet, ik vind het gewoon respectloos om iemand een halve (misschien wel meer dan een hele helft) te laten warm lopen voor 3 minuten. Met alle respect zeker met zijn staat van dienst, maar dat vind ik met elke speler die een flinke waarde heeft met zijn verleden, voor een paar minuten te laten invallen. Het maakt me geen .... uit of het om Ronaldo gaat of wie dan ook gaat.. als je tijd wilt rekken of iets doe het dan met een jeugdspeler. Maarja het punt is dit is het verhaal van Ronaldo, misschien ligt het wel totaal anders. We weten het niet.
 
Frenke
 
14
17 november 2022 om 22:51
Respect dit, respect dat. Respect verdien je door je acties en door dit interview ben je alle respect verloren.
 
MattDR
 
16
17 november 2022 om 22:51
Poeeehh wat respectloos. De beste man krijgt 100nogwatduizend per week betaald. Er wordt dan gevraagd om voor 3 minuten je werk uit te voeren waar je meer dan vorstelijk voor beloond wordt. Cry me a fudging river met je "respectloos".
 
RUTGERRR
 
6
18 november 2022 om 00:20
Bijna 800.000 pond per week
 
FCB_Catalunya
 
11
17 november 2022 om 22:53
Zoals men zaait, zal men ogen. Hij eist respect, professionaliteit en weet ik het al niet meer, maar vertrekt voortijdig bij wedstrijden, geeft Neville geen hand omdat hij durft te zeggen dat hij er niets meer van bakt en weigert in te vallen. Houd toch op. Dat over zijn zoontje is nog belachelijker, met z’n ‘beste speler ter wereld’.
 
ArsenioParadja
 
5
17 november 2022 om 22:58
Het komt wel vaak voor dat NL Trainers niet om kunnen gaan met sterspelers - Advocaat vs Ronaldo (psv) - Van Gaal vs Marcio Santos (ajax) vs Rivaldo (barcelona) - Ten Hag vs Cristiano (manchester United) - De boer vs (speler Inter Milan) Ligt aan de speler of de NL trainers????
 
Isco24
 
16
17 november 2022 om 23:15
Onzin. Bijna iedere trainer heeft problemen met Ronaldo gehad. Mourinho, Zidane (werd gewisseld en scheldt vervolgens Zidane uit voor hoerenzoon) en nu maakt ie zich wederom onmogelijk. Maar het ligt altijd aan iemand anders ipv hem zelf
 
memphisdepay
 
1
18 november 2022 om 00:15
Uitschelden is natuurlijk niet netjes, maar ja vind dat persoonlijk geen schande. Zal vaker gebeuren. Onder die trainers was hij een machine en ongetwijfeld zal hij ooit dingen fout gedaan hebben, maar ook heel veel dingen goed natuurlijk. Zij prestaties waren sowieso fenomenaal en het is ook echt een atleet.
 
Janta
 
6
17 november 2022 om 22:58
Ronaldo is over zijn houdbaarheidsdatum maar heeft dat zelf nog steeds niet door. ETH probeerde hem daarvan bewust te maken maar blijkbaar heeft hij dat nog steeds niet door.
 
pinko
 
1
17 november 2022 om 23:06
Ten Hag is Ronaldo aan het sarren.....
 
Isco24
 
10
17 november 2022 om 23:32
Die doet dat natuurlijk in opdracht van Mark Rutte. Nog meer fabeltjes?Als de waarheid te moeilijk wordt, gaat men van alles verzinnen om maar ver weg van die waarheid te blijven..
 
pinko
 
0
18 november 2022 om 09:59
Je moet niet alles te serieus nemen. Vooral Rutte niet;-)))
 
Ziyechgoat22
 
13
17 november 2022 om 23:09
wat Ben ik blij dat ik al sinds 2005 kamp Messi ben. Ik had altijd al een hekel aan Ronaldo, sinds zijn eerste Man U periode, nu weet ik weer waarom ik hem niet mag. Arrogant, narcistische trekjes, geen team speler en vooral het feit dat hij zijn teamgenoten het licht in hun ogen niet gunt, bij Real Madrid was dat al zo. Het draait allemaal om Ronaldo in zijn wereldje, Florentino Perez zei het al, deze man is niet goed bij zijn hoofd. Dat hij tot de dag van vandaag Benzema niet heeft gefeliciteerd zegt alles over hem als persoon. Ik zag laatst een quote voorbij komen op Twitter wat precies de mens Ronaldo omschrijft. “it’s not enough that I succeed in life, others must fail”
 
ericvanloo
 
9
17 november 2022 om 23:20
Waar is nu de zelfreflectie van Ronaldo? De man is een grote narcist die aan grootheidswaanzin lijdt, hij moet hulp zoeken bij een professional. Je trainer helemaal met de grond gelijk maken, beginnen over respect maar zelf ook geen respect hebben voor de regels die de trainer hanteert, en zijn fans zijn van hetzelfde kaliber, hem maar blijven beschermen en roepen dat er niks mis is met wat hij zegt over Ten Hag. 1 ding is zeker dat Ronaldo niet meer zal spelen voor United zolang Ten Hag trainer is, hoop dat hij vandaag voor de tv heeft gezeten en heeft gekeken naar zichzelf en dan ziet dat hij volledig de weg kwijt is en eens moet gaan focussen op Portugal en gaan proberen met de beste selectie die hij ooit heeft gehad de wereld titel proberen binnen te halen. Maar meneer is meer bezig met randzaken dan met voetballen het afgelopen jaar.
 
RedondoNo5
 
8
17 november 2022 om 23:28
Kansloos interview. Een grote speler ben je ook naast het veld. Hij verkloot zijn reputatie. Vind zichzelf nog net zo goed als een paar jaar terug, maar hoort niet eens meer bij de top 50.
 
ArsjadKrijenhoff
 
6
17 november 2022 om 23:38
Deze man is zo vermoeiend aan het worden he....
 
Kritische Blik
 
7
17 november 2022 om 23:41
Op tijd stoppen is ook een kunst...
 
voetbalsaus
 
1
18 november 2022 om 00:19
Een paar maanden gelden nog topscorers van united ... en de nr 3 van de PL...
 
IniestaFCB
 
5
18 november 2022 om 00:47
Proficiat. Daar koop je momenteel helemaal niks voor. Hopelijk stopt hij na het WK, walgelijke gozer.
 
QuincyBrada
 
7
18 november 2022 om 00:00
Dit was geen interview, maar een sit-down met een aandachtsgeile fop reporter. Hij speelt de fanboy, dus geen goede/kritische vragen, krijgt gruwelijk veel aandacht voor z’n showtje, en Ronaldo kan z’n breuk forceren. Wat een goedkope poppenkast,
 
ZiZuZooitje
 
4
18 november 2022 om 00:03
Ze hadden vroeger een bepaalde benaming voor mannen zoals CR7. En dat was geen 'held'.
 
voetbalsaus
 
0
18 november 2022 om 00:21
Wat zijn mensen toch vergeetachtig ... hij is te oud en passé... het gaat wel heel snel.. nog geen maand of 3 geleden was hij topscorer van man united en was hij de nummer 3 van de PL... hij wordt altijd vergeleken met messi toch... die had er met PSG alleen maar wereld spelers een top team 6 of zo in een micky mouse competitie.... man man man ... zet ronaldo in de spits eeen heel seizoen en scoort er weer 20+ bij ren team als psg zelfs meer...
 
gomes1psv
 
2
18 november 2022 om 01:17
Treurig, het gaat nog lang duren voordat deze man inziet dat hij niet de wereldvoetballer meer is die hij eens was. Wat een zielige vertoning dit zeg; hoe denkt hij dat dit hem goed doet ook?
 
marouan007
 
0
18 november 2022 om 03:24
Waar maken jullie druk om als hij transfervrij weg mag en salaris inlevert staan er genoeg clubs in de rij 6 ton per week kunnen weinig clubs betalen ga spelen voor 2
 
DinamoM
 
2
18 november 2022 om 05:09
“Those who want respect, give respect.”
 
HvdH7
 
1
18 november 2022 om 06:00
Ronaldo heeft zeer respectabele cijfers in het voetbal, een levende legende. Hij is echter op een leeftijd dat hij niet meer de hele wedstrijd dreigend is, zoals het was. Ten Hag maakt keuzes die niet in zijn voordeel zijn, die kan geen rekening houden met de status per individu.. United komt van ver en is er nog lang niet, Ronaldo heeft de kansen gehad, en brengt, helaas, de club niet naar een hoger niveau. Dan kom ik tot de conclusie dat Ronaldo in de spiegel moet kijken, ipv bij een talkshow gaan klagen over de trainer.
 
Lala Lacrime
 
0
18 november 2022 om 06:57
Iedereen lult over Ronaldo maar met deze uitspraken heeft hij groot gelijk! Uit respect niet laten invallen maar wel 3min laten spelen tegen Tottenham,ik zou precies hetzelfde doen je bent geen debutant ofzo die t leuk vind om ff op t veld te staan! Je gaat zo ook niet om met Messi of Neymar.. dan liever op de bank laten ma niet zo met grootheden omgaan!
 
fcknudde
 
3
18 november 2022 om 07:27
Het is gewoon een verwende narcist die zijn zin is niet krijgt. En dan je zoontje aanhalen als soort van referentie kader haha wat een gek joh. Veel bereikt en ontzettend voor geleefd meer dan de Max eruit gehaald daarvoor heb ik respect. Nooit een teamspelers geweest, die finale met Real zag je zijn ware aard (niet juichen bij de 2-1 en je eigen onbelangrijke goal helemaal los gaan).Ik snap heel goed dat je als trainer en spelersgroep dit niet pikt! Dat in alleen als die de sterren van de hemel speet dan blijft iedereen stil. Die tijd is helaas voor hem geweest.En als je een echt grote club bent blijf je er niet in hangen maar pak je door.
 
 
2
18 november 2022 om 08:35
Iedereen die voor Ronaldo kiest moest eens gewoon stoppen met zij ass likken nu. De feit is gewoon dat Ronaldo deze zomer niet bij manchester wilde blijven omdat ze geen champions league spelen. Hij kwam later binnen en dan ga je diva gedrag vertonen uiteraard vriend je wilde weg dus dan sta je al aan de einde van de lijst want je wil weg. Een trainer kan niet op een speler bouwen die weg wil. Vervolgens komt niemand voor Ronaldo. En dat zeg al iets alles grote rijke clubs, maar Niemand die Ronaldo wou. Je krijgt de kans om terug te keren in de team dan moet je je bek houden en doen wat de trainer zegt al helemaal als je 500.000 per week verdiend. Smoel dicht en je best doen en dan diva gedraag gaan tonen met morgen persmap want daar gaat Iedereen tegenwoordig als ze commentaar op iets hebben en dan afsluiten met je weet niet waarom de beste speler niet speelt, man je bent al een paar jaar al niet meer de beste gtoh
 
Jannie1109
 
1
18 november 2022 om 09:13
De laatste zin zegt alles. Zijn zoon, en hijzelf waarschijnlijk ook, denkt nog steeds dat hij de beste speler ter wereld is. Terwijl hij niet eens meer goed genoeg is voor een basisplaats bij de nr 5 van Engeland. Vergane glorie. Je moet gewoon op tijd stoppen of accepteren dat je afzakt in de rangorde.
 
GLENNN
 
1
18 november 2022 om 09:55
Haha, ''als beste speler van de wereld'' op het einde. Dat hij (en zijn zoon) blijkbaar nog altijd denken dat hij dat is, slaat werkelijk nergens op. Overigens kan ik wel begrip opbrengen voor het feit wat Ronaldo zegt over Ten Hag m.b.t. de laatste minuten invallen. Hoezo zou Ronaldo, vanwege zijn status etc, niet 3 minuten kunnen invallen tegen Manchester City? Maar wel 3 minuten moeten invallen tegen Tottenham Hotspur? Dat Ronaldo vervolgens weigert en wegloopt, dat is inderdaad spijtig en niet te verantwoorden in mijn ogen. Hij moet gewoon doen wat de coach je opdraagt. Maar ik snap best dat hij dan zoiets heeft van: wtf gebeurd mij hier. Eerst heb je ''respect voor mijn status'' en breng je mij niet 3 minuten? En paar weken later wil je mij wel 3 minuten brengen? Wat dat betreft, snap ik hem en zijn redenatie daar wel. Al had ik persoonlijk wel ingevallen tegen Spurs en na afloop gewoon een interviewer opgezocht en gezegd: waarom mag ik 3 weken later wel invallen voor 3 minuten met mijn status ? Zo had hij ook een statement kunnen maken...
 
Mrj79
 
2
18 november 2022 om 14:19
Ronaldo heeft serieus 90 minuten met Pierce morgan gesproken over het feit dat hij niet met respect wordt behandeld. Echt een baby shit. Kan hem toch niet serieus meer nemen. Zonde maar 1 ding wel hij houdt van de supporters wuahahhaa. Wat een clown is het
 
BoykeMeghoe
 
0
19 november 2022 om 01:22
Hij is goedevoetballer,maar hij moet respect hebben voor zen coach! Hij deed orgie met zijn team spelers!!!hij is geen god!bevendien hij heeft nooit de wk gewonnen zoals pele en maradona zidane etc.arogante vent is het!ik ben zijn fan geweest!maar allang niet meer!hij denkt dat hij heel wat is!!!
 
MarcelMoekotte
 
0
19 november 2022 om 23:16
Tja. Jammer. Was ooit beste voetballer ter wereld. Nu niet meer. Next!