'Deal van 222 miljoen euro aan het einde van de week afgerond'
Dinsdag, 25 juli 2017 om 17:32

De geruchten dat Neymar naar Paris Saint-Germain gaat verkassen blijven de ronde doen. Dinsdagmiddag meldt RMC dat de recorddeal van 222 miljoen euro aan het einde van deze week beklonken gaat worden. De aanvaller van Barcelona zou namelijk een boegbeeld willen worden van een topclub en kan dat niet realiseren bij de Spaanse grootmacht, waar hij steevast Lionel Messi voor zich moet dulden.

Jonatan MacHardy van RMC meldt dat de overeenkomst tussen de twee clubs binnenkort honderd procent definitief is. De laatste twee pijnpunten in de onderhandelingen: de portretrechten van Neymar en de waakzaamheid van PSG aangaande Financial Fair Play. MacHardy is overigens de journalist die het hele geruchtencircus omtrent Neymar richting PSG naar buiten bracht. Naast het bericht van RMC zijn er nog meer aanwijzingen dat Neymar daadwerkelijk gaat veranderen van werkgever.

Globo Esporte meldt namelijk dat Dani Alves Manchester City en Josep Guardiola links heeft laten liggen en voor PSG heeft gekozen, omdat Neymar hem had verteld dat hij ook naar Parijs gaat verkassen. Daarnaast stelt het medium dat de Braziliaanse sterspeler helemaal niet op de hoogte was van het Twitter-bericht van Gérard Piqué, die met de woorden Se queda stelde dat Neymar zou blijven bij Barça. Dat bericht kon uiteindelijk volgens het medium niet op goedkeuring van de dribbelaar rekenen.

Meer nieuws
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
   
21:55
21:55
Kenneth Perez waarschuwt Arne Slot: 'Die komt geen lantaarnpaal voorbij'
2
   
21:55
21:55
Brighton ademt zelfspot en nomineert Burnley-speler voor Doelpunt van de Maand
0
   
21:09
21:09
Perez dubt over PSV'er: 'Als hij 45 miljoen moet kosten, is zo'n dip wél erg'
14
   
21:00
21:00
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
7
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (99)

 
SamirHammadi
 
33
25 juli 2017 om 17:35
Wanneer beseffen mensen nou eens dat dit zware onzin is?
 
kartal1
 
36
25 juli 2017 om 17:43
Waarom denk je dat dit onzin is ? Parijs is een topclub en het word hem de hof gemaakt. Salaris zal dik in orde zijn en hij zal als absolute topspeler behandeld worden. Ik heb in het verleden veel "onzin" transfers zien doorgaan hoor. Tegenwoordig bestaat er geen clubliefde (op enkele uitzonderingen na).
 
MR_United
 
19
25 juli 2017 om 17:49
Ook niet te vergeten dat Neymar echt een showmannetje is, en in tegenstelling tot Messi geen kind van de club is. Daardoor zal hij ook niet de mate van loyaliteit hebben naar Barca zoals Messi die heeft.
 
Jaybee
 
13
25 juli 2017 om 19:03
Sportief gezien zal hij alleen maar achteruit gaan. Hij komt in een team terecht vol met spelers die enkel voor het geld naar PSG zijn gekomen. Een club die tot enkele jaren geleden standaard tot de middenmoot van Frankrijk behoorde. Een club die uit komt in 'maar' de vijfde competitie van de wereld. Een club met nauwelijks een eigen identiteit en filosofie. Ja hij komt bij een aantal Braziliaanse maatjes van hem met wie hij het goed zal vinden, maar dat gaat z'n aftakeling alleen maar versnellen net zoals dat bij zijn Braziliaanse voorgangers is gegaan. Bij Barca wordt hij ten minste in het gareel gehouden en hebben ze een enorme winnaarsmentaliteit die niet te vinden is bij PSG. Ja er is enorm veel geld mee gemoeid, maar hij verdient al tientallen miljoenen per jaar. Overigens zie ik vandaag meerdere berichten zoals deze voorbij komen van oa the Sun en dergelijke ook eentje waarbij Verratti in de deal betrokken wordt. Ik denk dat al die berichten voor nu naar het rijk fabelen kunnen worden gewezen. Vanavond zal er meer duidelijkheid zijn (hopelijk) aangezien PSG als Barca bijna gelijktijdig een persconferentie hebben belegd. Bij die van Barca zou Piqué aanwezig zijn wat er mogelijk op zou duiden dat Neymar blijft. We zullen vanavond meer weten.
 
MR_United
 
8
25 juli 2017 om 19:25
Zoveel achteruit gaat hij ook weer niet. Als Neymar weg valt ben je als Barca zijnde een belangrijke schakel kwijt. Het Barca van nu is niet zo bijzonder meer.. ze leunen vooral op reputatie en die drie voorin. Zonder MSN is Barca niets bijzonders.. een middelmatig middenveld (Iniesta was geweldig maar heeft zn beste tijd gehad) en ook geen bijzondere verdediging. De doelpunten van MSN verbloemen alles.. objectief gezien heeft Real de heerschappij in Spanje gewoon overgenomen en dat gaat niet veranderen zolang Barca geen echte toppers aantrekt (ipv de middelmaat van de afgelopen transferperiodes).
 
Jaybee
 
1
25 juli 2017 om 20:30
Ik denk zelf dat zowel Barca als Neymar hierop achteruit zullen gaan. Neymar zeker weten, kijk maar naar alle grote Braziliaanse voetballers van de afgelopen jaren. Barca kan een achteruitgang voorkomen door hele goede aankopen te doen en dan denk ik aan Veratti, Dybala, Dembele. Maar ik zie ze niet daarin slagen eerlijk gezegd. Ik hoop gewoon dat Neymar in ziet dat blijven voor hem en z'n huidige team het beste is.
 
MR_United
 
0
25 juli 2017 om 21:02
Dat zijn inderdaad de namen waar Barca achteraan moet om weer aan te haken. Probleem voor Barca is dat die spelers al bij topclubs zitten die geen geld nodig hebben en dus niet hoeven te verkopen. Voor de spelers die jij noemt zal sowieso het transferrecord weer moeten worden gebroken. Ik denk alleen dat het budget van Barca (in tegenstelling tot de toppers uit de PL) niet zo toereikend is.
 
Marriitoosss
 
1
26 juli 2017 om 00:23
Real de heerschappij??? Real is na jaren pas landskampioen geworden, barca heeft het afgelopen seizoen af laten weten tegen de kleintjes
 
MR_United
 
1
26 juli 2017 om 00:53
Ik ben geen Real supporter, maar je kan niet ontkennen dat sinds de aanstelling van Zidane Real het bijzonder goed doet. Het Galactico tijdperk is grotendeels voorbij, waarbij Real meer investeerd in jonge talenten. 3x de CL winnen in 4 jaar, en afgelopen jaar tevens kampioen.. ik denk dat Real deze vorm voorlopig wel gaat vasthouden.
 
puskas
 
26
25 juli 2017 om 17:52
Wanneer Neymar een statement maakt dat hij blijft.
 
Brown
 
2
25 juli 2017 om 18:00
Lijkt mij onwerkelijk dat PSG daadwerkelijk 222 miljoen zou gaan besteden aan 1 speler al heet hij Neymar, Messi of wie dan ook. In het geval dat er een dergelijk bedrag betaald gaat worden zou ik als penningmeester van barca dit zeker toejuichen. Met het geld wat vrijkomt zou Verrati en Dybala of Griezman opgehaald kunnen worden en hou je nog voldoende geld over om een gedeelte van de immense schuld in te lossen. Neymar is zeker een topspeler echter geen 222 miljoen waard. Wil hij blijven prima, echter niet ten koste van alles gezien er uitstekende vervangers beschikbaar zijn. Voetbal wereldje wordt met de dag gekker.
 
Benjamins
 
2
25 juli 2017 om 18:22
Ze hebben het ook over de waakzaamheid betreft de ffp, wat eigenlijk gewoon betekent dat ze hem nietnkunnen betalen. Er zullen waarschijnlijk allemaal verschillende constructies bedacht worden om dit te omzeilen, maar wanneer een club meer dan de helft van de begroting aan 1 speler uitgeeft, moet de UEFA ingrijpen. Ik ben benieuwd met wat voor constructie ze gaan komen.
 
Stua
 
9
25 juli 2017 om 18:56
Waarom MOET de UEFA ingrijpen als een club meer dan de helft van de begroting aan 1 speler uitgeeft ? Dat heeft niks met financial fair play te maken. Als ze het geld hebben , mogen ze het uitgeven.
 
CRMadrid7
 
2
25 juli 2017 om 19:02
Vreemde zinsopbouw. Dus clubs die de helft van hun begroting uitgeven aan meerdere spelers hebben geen probleem. Maar als je 1 speler wilt breekt de hel los.
 
Rooney_10
 
0
26 juli 2017 om 00:28
Sinds de sjeiks zijn de prijzen geëxplodeerd... Ik hou er niet van om over geld te zagen, maar ik zou het leuk vinden moest een truitje 25 euro kosten of dat je naar een Premier League wedstrijd zou kunnen voor 30 euro.
 
Ben_Ajax
 
7
25 juli 2017 om 18:41
Vind dit geloofwaardiger dan mbappe voor 180 miljoen naar Madrid
 
hRich85
 
4
25 juli 2017 om 18:51
Neymar heeft zelf ook geen statement naar buiten gebracht, dus ik denk wel dat er iest gaande is tussen hem en Psg.
 
B@rca
 
0
26 juli 2017 om 14:27
Hij mag opzouten Kopen we ousmane Dembele en Lewa voor terug Mag Suarez op links gaan ballen
 
SampaoliFeye
 
25
25 juli 2017 om 17:35
Heel raar dit. De ene dag blijft die 100 procent zeker, 1 dag later vertrekt hij zeker.
 
 
6
25 juli 2017 om 17:54
Helemaal niet raar, aangezien het allemaal geruchten uit roddelkranten zijn.
 
romarky
 
10
25 juli 2017 om 18:39
Eigenlijk toch absurd dat sportkranten tegenwoordig ook meer onzin verkopen dan waarheid. En als een journalist geweigerd wordt, schreeuwen al snel moord en brand dat het volk recht heeft op het nieuws. Wat dat betreft kunnen we allemaal tegenwoordig journalist worden. Ik zie de headlines al: Messi snuift een lijntje mee met Maradonna... Pogba en Lukaku beginnen boyband... Mourinho wil graag Engelsman worden... bla bla bla...
 
origineel
 
2
25 juli 2017 om 19:56
Ook zeer spijtig dat Voetbalzone meent al deze geruchten over te moeten nemen. Zet dit dan in de wandelgangen, maar de hoofdsite lijkt soms wel de nieuwe wandelgangen. Begrijpelijk sinds het enorm veel hits oplevert maar desalniettemin zeer jammer. Denzel Washington geeft in een interview wel precies aan waar het misgaat. "in our society, now it's just first — who cares, get it out there. We don't care who it hurts. We don't care who we destroy. We don't care if it's true, just say it, sell it. Anything you practice you'll get good at — including Bs." Ontopic: Zou toch wel fijn zijn als deze saga snel tot een einde komt. Maar denk dat het merk Neymar hier alleen maar sterker van word en hij daardoor wijselijk zijn mond houdt.
 
TheJurgenKlopp
 
27
25 juli 2017 om 17:36
Zover ik weet had Pique een tweet met de woorden 'se quedo' ofzo gezegd, wat betekent hij blijft, onder een foto van hem en neymar. Ik betwijfel dus ten zeerste dat hij vertrekt.
 
BarcaAnalist
 
20
25 juli 2017 om 17:38
Klinklare onzin. Neymar blijft en zal een Barcalegende worden. Punt .
 
ZiZou 7
 
18
25 juli 2017 om 17:55
Bel je Neymar of waar heb je dit vandaan BarcaAnalist? Ik denk ook niet dat hij gaat puur omdat hij bij een van de beste clubs zit
 
koekeloereboy
 
5
25 juli 2017 om 17:39
Bijna goed! Maar inderdaad dat betekent hij blijft. Word niet goed van deze soap, je mag hem wel verkopen wat mij betreft dan blijft coutinho ook lekker bij jullie.
 
TheJurgenKlopp
 
8
25 juli 2017 om 17:49
Klopt, maar het zou wel heel merkwaardig zijn mocht een teamgenoot (en zo ver ik weet goede vriend) van Neymar een volkomen op niks gebaseerde statement de wereld in zou werpen.
 
Bon Jovi
 
13
25 juli 2017 om 17:52
JurgenKlopp, mocht het niet om die gekkerd van een Pique gaan, zou ik dit beamen.
 
TheJurgenKlopp
 
3
25 juli 2017 om 17:54
Daar heb je dan wel gelijk in haha
 
ilprincipe
 
1
25 juli 2017 om 18:04
Het zou meer betekenen als het statement van Neymar zelf komt, maar aangezien dat niet gebeurt, blijven er speculaties.
 
ElPistolero16
 
6
25 juli 2017 om 17:51
Uiteindelijk staat het antwoord gewoon in de tekst.
 
SocioFan1
 
4
25 juli 2017 om 18:02
Ja leuk en aardig allemaal, maar Pique kennende zegt dat niks. Wat moet dat ook betekenen, zijn post? Enige wat we kunnen zeggen is, dat Pique hoopt dat hij blijft, wat ook logisch is. Maar volgens mij gaat het nou echt de richting op, dat Neymar daadwerkelijk gaat vertrekken.
 
unis
 
3
25 juli 2017 om 18:19
zozozo, dat betekend dat hij blijft, dus een ander zegt iets en jij denkt dat het waar is? is pique zijn zaakwaarnemer dan? die pique schrijft wel meer onzin op twitter...
 
eazy-e
 
0
25 juli 2017 om 20:56
@thejurgenklopp Het gaat erom wat Neymar of Barca naar buiten brengt, Pique speelt geen enkele rol hierin. Pique kan dat bericht ook naar buiten hebben gebracht om Neymar en zijn vader onder druk te zetten, kortom dat bericht zegt helemaal niets. Feit dat Neymar en/of Barca niets laten blijken zegt eigenlijk meer.
 
Perspectief
 
0
26 juli 2017 om 07:19
Waar heb je het over? Barcelona heeft al gezegd dat Neymar niet weg gaat.
 
BarcaAnalist
 
26
25 juli 2017 om 17:37
Ergens geniet ik wel van al die geruchten en roddels. Lachwekkend soms. Vond de mooiste toch wel het whatsapp gesprekje met Ronaldo XD
 
App3ltaart
 
0
25 juli 2017 om 21:36
Hoewel ik mij erger aan al die nep nieuws vond ik dat ook hilarisch. Alsof ze in een groepsapp met Ronaldo en Neymar zitten.
 
vdvaart1
 
2
25 juli 2017 om 17:38
Wow eerst mbappe naar real voor 180 m en nu dit. Word flink met geld gestrooid
 
louise v. gaal
 
3
25 juli 2017 om 17:53
Je weet dat geruchten niet gelijk waarheden zijn he ? En dat gerucht van mbappe was 180 mil waarvan 30 mil aan bonussen. Toch wel een wezenlijk verschil
 
Wally8
 
5
25 juli 2017 om 17:39
Ben er nu echt klaar mee!! In begin hoopte ik dat hij zou blijven, maar waarom moet dit zo slecht nieuws zijn voor Barca. Investeer dat geld in een top middenvelder (eriksen), verdediger en een aanvaller. Als team zijnde zou de kwaliteit dan vooruit moeten gaan, ook al lever je een Neymar in.
 
Dante
 
8
25 juli 2017 om 17:43
Ik denk dat Barca stiekum zo hoopt dat het waar is
 
Spandoek
 
7
25 juli 2017 om 17:40
Zijn alle journalisten elkaar nou in een cirkeltje aan het citeren of hoe zit dit? Het lijkt wel alsof al die kranten geen onderzoek meer doen maar op basis van vage bronnen en geruchten tot hun conclusies komen. Geloof er helemaal niks van dat dit doorgaat namelijk.
 
Origami
 
3
25 juli 2017 om 17:48
Hoogstwaarschijnlijk doen ze dat ook. Transfergeruchten rondom een speler van het statuur als Neymar leveren immens veel traffic op. Het is dan ook aannemelijk om te denken dat bij het geringste geluid een nieuw artikel wordt opgehoest. De integriteit binnen de journalistiek is al zo een decennium geleden gestorven.
 
Casermirood
 
3
25 juli 2017 om 18:04
Dit is jammer genoeg hoe de journalistiek al jaren opereert, en gevaarlijk genoeg niet alleen in de sportjournalistiek. #allesvoordiehits
 
Spandoek
 
5
25 juli 2017 om 18:53
Klopt, ik ben zelf niet actief in de journalistiek dus ik kan er niet over oordelen, maar het heeft er wel alle schijn van. We liggen er zelf ook wel als consumenten ten grondslag aan, door geen kranten meer te lezen en alle informatie via gratis kanalen binnen te halen. Dan missen bronnen hun inkomsten en moeten ze het hebben van advertenties (en dus clickbait). De incentive om goede informatie te verstrekken is niet meer zo sterk als dat het was.
 
Casermirood
 
0
25 juli 2017 om 19:05
Ja dat is de keerzijde inderdaad. Het is een beetje cirkel.
 
Grzegorz Krych
 
5
25 juli 2017 om 17:41
Top middenvelder en Eriksen zijn 2 begrippen die niet hand in hand gaan.
 
Arwinos
 
17
25 juli 2017 om 17:46
Meen je Dit? Ik denk dat eriksen bij uitstek geschikt is voor Barça. Eriksen heeft het nog steeds in zich 1 van de beste te worden hoor!
 
PSVchelseaboy
 
7
25 juli 2017 om 17:47
Jawel Eriksen is een top middenvelder.
 
claro2
 
4
25 juli 2017 om 17:48
O nee? Waarom niet?
 
Orgullo
 
4
25 juli 2017 om 17:42
Tsja, ik vind dit het betalen van dit soort prijzen voor een spelers fnuikend. Het kenmerkt het schrijnende gebrek aan creativiteit, en scoutingvernuft bij de 'big money' clubs zoals Psg: met de allergrootste portemonnee lekker voor de big shots gaan en je helemaal scheel betalen, in plaats van een voetbalcultuur proberen neer te zetten die daadwerkelijk innovatief is en je als club op de kaart zet.
 
toelie11
 
3
25 juli 2017 om 17:49
Zo als welke club dan? En kom niet met barca, want daar staan ook maar drie spelers van eigen jeugd in de basis. En piqué en alba zijn teruggekocht
 
Casermirood
 
1
25 juli 2017 om 18:01
Waar zie jij hem "alle spelers zelf opleiden" zeggen?
 
toelie11
 
0
25 juli 2017 om 18:16
Waar zie jij dat ik alle zeg? En ik snap ook dat veel clubs spelers uit eigen jeugd op de BANK hebben. Het liefst wil je zo veel mogelijk spelers uit eigen jeugd in de basis hebben. En ik noemde barca op omdat ze 3 tot 4 jaar geleden 5 tot 6 spelers uit eigen jeugd basis hadden en nu ook gezellig mee doen met de grote bedragen uitgeven.
 
Casermirood
 
1
25 juli 2017 om 18:28
Ik bedoelde dat clubcultuur iets anders is dan alleen opleiding. Je kan daar zoals deze trotse orgullo al zei heel creatief in zijn.
 
App3ltaart
 
0
25 juli 2017 om 21:47
Borussia Dortmund, RB Leipzig, Sevilla doen het behoorlijk aardig met het aantrekken van jonge talentvolle spelers, of hele goede spelers voor relatief gezien 'weinig geld'. En succesvol zijn ze daar mee ook. Sevilla al paar keer de Europa Cup gewonnen, Dortmund finale Champions League, bekerfinale gewonnen en RB Leipzig is in hun eerste seizoen 2e geworden. Niet slecht.
 
Stua
 
2
25 juli 2017 om 19:09
De van oudsher grote clubs , zijn ooit ook begonnen met het kopen van de beste spelers in de wereld. Heeft niks met gebrek aan creativiteit te maken en gebrekkige scoutingsvernuft. Vanuit een succesvolle periode kun je je plaats tussen de groten verdienen en vasthouden. Juist ditbsoort spelers kopen , geeft de club een boost en maakt dat andere spelers sneller instappen en dat de supporters schare zal groeien. Elke grote club is klein begonnen en heeft het met het grote geld weten waar te maken. Kleine stapjes zijn voor de kleine clubs. Grote stappen voor de grote clubs en voor die clubs die willen groeien. Dat er veel geld in de sport omgaat is nu eenmaal een feit. Het is hypocriet om dat te veroordelen. Vrijwel iedereen zal kiezen voor verbetering wanneer de kans zich voordoet. Of het nu om miljoenen gaat of om enkele honderden euro's. Iedereen op zijn eigen level gaat luisteren als er meer geld wordt geboden. Als ik 200 euro per maand erop vooruit ga bij een andere werkgever , dan zal ik dat zeker overwegen. Als die nieuwe werkgever er 400 euro bovenop doet, dan hoef ik niet lang na te denken. Dan ben ik vertrokken. Voor de 1 is het 100 euro en voor de ander is het 10 miljoen.
 
fc Mourinho
 
5
25 juli 2017 om 17:45
Voetbal zou weer leuk worden als dit door gaat. Heerlijk dit. Ik vind het klote dat alle sterspelers bij een dezelfde club of competitie spelen. Dit zou de champions league ook leuker maken.
 
Stua
 
0
25 juli 2017 om 19:11
Ja ik vind het ook jammer dat al die sterren bij 1 club spelen. Tenzij het mijn club is. ??
 
Dante
 
7
25 juli 2017 om 17:46
Ik heb echt het gevoel dat dit hele verhaal van a tot z verzonnen is .. Ik zou het mooi vinden als zo'n "journalist" ook gewoon op straat gezet wordt als dat blijkt. Zelfs politici komen niet zo makkelijk weg met liegen (al scheelt dat ook niet veel)! Gewoon vrijdagavond bureau opruimen en oprotten als er niets op de site van psg of barca staat!
 
Dante
 
2
25 juli 2017 om 21:20
@hangover96 Ja misschien iets te fanatiek van me Laat ik het anders zeggen dan. Als blijkt dat het echt onzin is/was.
 
Chanfan
 
0
25 juli 2017 om 18:47
Waarom denk je dat dit verzonnen is? Voor élke transfer worden zo'n verhalen naar buiten gebracht. Er zijn ook tal van berichten verschenen toen Lukaku nog speler was van Everton. Chelsea, Man United en tal van andere clubs zaten achter hem aan. De laatste dagen, weken verscheen er bijna elke dag een bericht over Lukaku. En wat blijkt nu? Lukaku heeft getekend bij Man U. Net als bij Neymar misschien. Er zijn nu onderhandelingen aan de gang en af en toe worden medewerkers betaald door journalisten voor scoops om dit als eerste naar buiten te brengen. Het is al langer geweten dat Neymar in de belangstelling staat van Psg. Dat er nu tijdens de transferperiode zo veel berichten verschijnen over hem moet je er dan maar bijnemen.
 
Dante
 
0
25 juli 2017 om 21:24
@chanfan Ja zo werkt het vaak idd. Maar dat wil niet zeggen dat alles wat in de pers komt gelekt en dus (gedeeltelijk) waar is. Ik geloof dit gewoon niet! En ook al speelt er iets, dan nog geloof ik al die zogenaamde updates niet. Bovendien schijnt zijn afkoopsom een paar weken geleden met 22 miljoen omhoog gegaan te zijn. Dat maakt het verhaal ook minder logisch. Al weet ik daarvan ook niet of het waar is
 
App3ltaart
 
0
25 juli 2017 om 21:50
Probleem is dat het niet een journalist is, maar bijna elk nieuwsmedium.
 
Palmares
 
1
25 juli 2017 om 17:48
De hoeveelheid berichten met non informatie begint een beetje vervelend te worden. Dat Rmc zal wel genoten hebben van de aandacht de laatste tijd en denken, kom we halen hetzelfde grapje gewoon nog een keer uit, goed voor de sales. On topic: als Neymar inderdaad boegbeeld wil worden van een topclub, laat hem dan zo z'n best doen bij z'n huidige topclub dat hij het onbetwiste boegbeeld wordt. Dan heb je pas een wereld prestatie geleverd.
 
SamiraTehrani
 
3
25 juli 2017 om 17:58
Als hij daadwerkelijk naar Psg gaat kan hij daar zeker de ster van de club worden niet dat hij dat nu al niet is. Maar helaas is Psg wel een mindere club dan Barca en is de Ligue 1 een stuk minder spannend.
 
La~Decima
 
2
25 juli 2017 om 18:04
Ligue 1 was anders erg spannend met Nice, Monaco en PSG vorig jaar. Nu Monaco leeggekocht wordt en PSG zich lijkt te versterken met Neymar (al geloof ik het nog niet) zal dit natuurlijk wel wat veranderen. Als Madrista zou ik het zowel jammer vinden dat een speler van onze rivaal, die in dat befaamde trio voorin zit vertrekt. Aan de andere kant ben ik geen fan van hem en erger ik me vaak aan zijn trekjes. Toch zou een barca zonder neymar zonde zijn.
 
ReVision
 
1
25 juli 2017 om 18:06
De roddelbladen moeten tot het einde van deze week nog steeds goed blijven verkopen dus ja dan krijg je deze berichten. Volgende week is er wel weer een ander bullshit verhaal waar de kranten weer een week van kunnen leven.
 
binny
 
1
25 juli 2017 om 18:09
Neymar heeft deze foto gister op zijn Snapchat gezet, wat denken jullie dat het betekent? Of hij is blij met zijn goals, of hij bedankt iedereen voor alles bij Barca, of hij is dankbaar om bij Barca te voetballen /var/folders/kp/ghmy13qj4rs72tm0dw5mj0740000gn/t/c...
 
Snesi10
 
3
25 juli 2017 om 18:10
Neymar is bij Barcelona simpel en alleen om het financieel success dat hij en zn familie uit de deal hebben gehaakd...barcelona heeft als een beest voor m gevochten om RM voor te zijn....zodanig dat zelfs hun president is ontslagen!!! Maar hij hoort daar niet thuis....de Braziliaanse # 10 die in dienst speelt van de Argentijnse # 10??? Come on guys...deze transfer mag niemand raar doen opkijken....misschien als Messi was verkast dit jaar was ie gebleven maar die heeft bijgetekend en moet Neymar dan de tweede viool blijven bespelen??? Waar ie nb ook nog 2,5 keer zn salaris gaat verdienen en 4 keer zn salaris als tekengeld opstrijkt?? Ligue 1 minder dan La Liga? Inderdaad maar dat maakt hem geen hol uit...feit is dat PSG in Frankrijk op en top zal zijn wat ze overigens nu al zijn maar hij zal de show meer dan uit stelen met al zn kunnen in deze mindere league!! In de CL worden ze een hele grote kanshebber!!! En financieel halen Neymar en zn pa nu weer het onderste uit de pot...de 2de keer dus! En als het bij PSG niet mocht lukken waar denken jullie dan dat ie eindigt??? hahaha....real Madrid voor het 3de grote kas succes!!! Financieel smart is de familie Neymar wel!!!
 
Zaeraph
 
1
25 juli 2017 om 18:15
Ja die deal is al drie weken aan het einde van de week afgerond. Ga is wat nieuws schrijven joh.
 
fcknudde
 
1
25 juli 2017 om 18:15
Als het onwerkelijk was had hij het zelf eerder kunnen afkappen door dat uit te spreken. Financieel zijn er ook genoeg geluiden geweest omtrent zijn jacht snee geld uitgaven en tel daarbij op dat de fiscus in Spanje behoorlijk huishoud. Met het vertrek van Alves/Pep en bestuurlijke mannen en het stoppen van Xavi/Puyol zijn er veel veranderingen binnen Barca. Messi zal altijd op eenzame hoogte staan en die records zal hij niet meer breken en Messi is als een God (en terecht). Als je dan Neymar ziet toch ook wel een mannetje van show en spotlights en hij krijgt een podium waar je de CL kan winnen en in de competitie nog een beetje ruimte hebt om naast het winnen wat meer te showen. Je financieel nog grotere hoogtes begeven dan waar dan ook. Dat mensen het jammer vinden snap ik maar onbegrijpelijk vind ik het niet.
 
Snesi10
 
1
25 juli 2017 om 18:23
Ik denk dat je Neymar flink onderschat hoor....hij speelt momenteel in dienst...t is niet zijn team!! Let maar op!
 
bmquc
 
3
25 juli 2017 om 18:17
Misschien een gekke vraag, waarom nemen clubs (In dit geval Barcelona) geen juridische stappen tegen de desbetreffende journalist en tegenpartij (psg) voor het verspreiden dit soort geruchten en dit soort nieuws niet de grond in te drukken?
 
Chanfan
 
0
25 juli 2017 om 18:35
Wat als het wel waar is? Waarvoor kan die journalist dan beschuldigd worden?
 
alwaysback
 
1
25 juli 2017 om 18:17
Het blijven geruchten en daar heeft de hoofdrolspeler altijd baat bij. Als de geruchten blijven bestaan en de broodheer van de betreffende speler ook maar iets gelooft dan zullen zij de speler een betere aanbieding doen. Daar zijn al veel voorbeelden van geweest. Dus Neymar blijft gewoon maar zal een verbeterd contract krijgen en dus iedereen blij. Dat hij het maar niet zou kunnen verkroppen dat hij Messi voor zich heeft is onzin. Iedereen wilt samen met Messi spelen. Is ook niet zo dat Messi op zijn positie speelt en door Messi is Neymar juist zo goed. Het is dus een spel die door vele voetballers gespeeld wordt en dat blijft voorlopig ook wel zo gaan.
 
Snesi10
 
1
25 juli 2017 om 18:18
En clubliefde??? Dat is voor Pique en misschien Messi ja die op zn 7 of 8 jaar al werd gehaald maar voor Neymar??? T is logisch als die als de beste ter wereld wil worden aangemerkt, welke potentie hij 100% heeft, kan hij niet langer bij Barcelona vertoeven en Messi voor zich dulden......
 
ACMilan_1993
 
0
25 juli 2017 om 18:34
En dan klagen clubs bij de fifa/uefa ofzo dat ac milan veel heeft uitgegeven...
 
Blaugrana1899
 
3
25 juli 2017 om 18:42
vraag me toch af wanneer deze onzin stopt het woord nu toch wel een beetje vermoeiend
 
AlexDelPiero10
 
1
25 juli 2017 om 19:46
Wanneer Neymar getekend heeft bij Psg. Kunnen jullie meteen Dybala komen halen voor 222 miljoen
 
Blaugrana1899
 
0
25 juli 2017 om 20:58
Hahaha hij zou zeker welkom zijn maar ik weet niet of hij iets is als linksbuiten
 
AlexDelPiero10
 
0
25 juli 2017 om 21:31
Neen dat denk ik ook niet, Dybala is toch meer een 10/schaduwspits. Ik denk dat Dembele dan de juiste man is voor Barcelona, als het zover komt natuurlijk.
 
Ajax_Fan10
 
1
25 juli 2017 om 20:23
Het kan ook zo zijn dat neymar dit zegt en dat PSG dat niet allemaal kan betalen maar ik denk dat dat niet zo is maar zoon indruk heb ik wel
 
Ajax_Fan10
 
1
25 juli 2017 om 20:24
Want coutinho kost ook 100 miljoen zegt liverpool en neymar erbij dat is 322 miljoen
 
Ajax_Fan10
 
1
25 juli 2017 om 20:24
Maar ik vind dit ook te ver gaan 222 miljoen zegt al genoeg dat dit niet normaal is
 
SamiraPersian
 
0
25 juli 2017 om 21:26
Hij kiest gewoon voor zijn ego en het geld. Als je echt een ego had bleef je bij Barca en presteerde je goed totdat je boven Messi kwam te staan. Vind het zo slap dat hij hiervoor wil vertrekken naar Psg en dan ook nog zijn vriendjes wil meenemen.
 
MVMahir
 
0
25 juli 2017 om 21:50
Voor mij maakt het niet uit als Neymar gaat vertrekken voor 222 miljoen. Is gewoon veel te veel ook in de huidige tijd nog. De prijzen stijgen elk jaar wel maar Ney is zeker 50 miljoen minder waard. En ik betwijfel of dit door gaat gaan zonder dat PSG een deal met Verratti zal moeten toestaan. Goed als PSG 222 kan betalen dan moet Barca met 200 miljoen en nog 25 miljoen huidig transferbudget en misschien nog wat verkopen dan met 250 of 275 miljoen gewoon Coutinho, Thiago halen als Verratti niet lukt. En verder ook aanvallend Dybala of Ousmane Dembele. 85 miljoen voor het middenveld en 85 tot 105 voor de aanval genoeg zal zijn en dan heeft barca nog 60 tot 85 miljoen over voor extra breedte en dan vooral een 3de top centrale verdediger in de plaats van Mathieu en Vermaelen en dan gaat Barca zelf er op vooruit gaan en qua salaris van Neymar, Mathieu en Vermaelen gaan ze zeker 30 of 35 miljoen terug vrij hebben voor die 3 nieuwe topspelers. Semedo, Thiago/Coutinho en Dybala zou een droom zijn + een top verdediger. En Turan, Mathieu, Vermaelen, Neymar, Douglas wegdoen en eventueel nog kiezen tussen Munir of Deulofeu.
 
Gaalmeister
 
0
25 juli 2017 om 21:57
Gaat gewoon gebeuren. We geloofden ook niet dat Bale voor 100 miljoen gekocht zou worden... of Pogba. Dit is het nieuwe normaal.