'Feyenoord blijft rondkijken in Engeland en spreekt met Tahith Chong'
Woensdag, 29 juni 2022 om 22:46

Feyenoord onderzoekt de mogelijkheid om Tahith Chong naar De Kuip te halen, zo meldt 1908.nl. De 22-jarige rechtsbuiten komt al jaren niet meer voor in de plannen van Manchester United en lijkt zich op te maken voor een definitief vertrek. Feyenoord spreekt binnenkort met Chong, die gezien medio 2023 aflopende contract een transfersom zal moeten opbrengen. Feyenoord is sinds het vertrek van Arsenal-huurling Reiss Nelson op zoek naar een nieuwe vleugelspits.

Chong is een kind van Feyenoord, maar wachtte niet op zijn doorbraak in het eerste elftal. De linksbenige aanvaller vertrok in 2016 op zestienjarige leeftijd naar Manchester United, waarvoor hij sinds zijn debuut begin 2019 tot zestien officiële optredens kwam. De vleugelspits werd de afgelopen jaren veelvuldig verhuurd, maar kon ook op een lager niveau weinig potten breken.

Het afgelopen voetbaljaar kwam Chong uit voor Birmingham City, dat zich op de twintigste plaats ternauwernood handhaafde. De zesvoudig Jong Oranje-international kampte met een zware liesblessure en miste daardoor de nodige wedstrijden. Op de momenten dat hij wél fit was had Chong meestal een basisplaats. Zijn statistieken: 1 doelpunt en 3 assists in 19 officiële optredens. In Birmingham werd hij overigens ongeveer even vaak op nummer 10 als als vleugelspits geposteerd.

In het seizoen daarvoor beleefde de in Willemstad geboren aanvaller weinig succesvolle avonturen in Duitsland en België. De eerste helft van de voetbaljaargang werd Chong verhuurd aan Werder Bremen, dat hem in januari 2021 de tijdelijke overstap naar Club Brugge liet maken. Chong werd geen vaste basisspeler bij de Belgische topclub, maar kon aan het eind van het seizoen wel de kampioensschaal omhoog tillen. Met vijf assists en één goal in dertien wedstrijden sloot hij zijn periode in België ook af met vrij goede statistieken.

Meer nieuws
   
06:00
06:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
   
23:58
23:58
Feyenoord kan in elk geval één potentiële vervanger van Slot doorstrepen
8
   
23:38
23:38
Sporting Portugal kan landstitel ruiken na spectaculaire comeback tegen Porto
5
   
23:04
23:04
V/d Vaart ziet belangrijkste man bij PSV: 'We onderschatten hoe goed hij is'
4
   
22:53
22:53
Van Hanegem ziet aanwinst voor gehele Nederlandse top bij Sparta rondlopen
6
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (72)

 
NJfromVOL
 
30
29 juni 2022 om 22:49
Hij schijnt op 3,5 mln getaxeerd te zijn; dat vind ik dan wel weer aan de hoge kant voor zijn track record / stats.
 
Bobiku29
 
17
29 juni 2022 om 23:45
Wel met de kanttekening dat hij bij een tegen degradatie vechtend Werder Bremen terecht kwam. Dat was een heel ongelukkige move. Vervolgens in de winter naar Club Brugge gaan, dat is ook niet het ideale moment. Bij Birmingham schijnt hij het goed gedaan te hebben. Ben er in zijn geval wel van overtuigd dat Slot hem aan de praat krijgt. Ik zie liever voor drie miljoen Chong komen, dan dat Stengs gehuurd wordt
 
Bongiorno
 
4
29 juni 2022 om 23:59
Een goal en drie assists is niet best, alhoewel Birmingham natuurlijk ook weer een zwakke broeder is in hun respectievelijke competitie.
 
Bobiku29
 
2
30 juni 2022 om 00:20
Klopt, al heeft hij daar ook op het middenveld gespeeld. Plus, dat blijft toch best een pittige competitie om als creatieve jongeling echt je stempel te drukken. Ze waren er in ieder geval wel positief over hem
 
Weef
 
4
30 juni 2022 om 07:31
Hij heeft wel meer kansen gecreëerd dan bijvoorbeeld Reiss Nelsen in ongeveer evenveel wedstrijden in een team dat vaak de onderliggende partij was in een sterkere competitie. Hij kan zowel uit de voeten als linksbuiten, rechtsbuiten en aanvallende middenvelder. Ik vind het een hele interessante optie.
 
bliek
 
3
30 juni 2022 om 08:39
Het is toch wel een partij doodzonde van die jonge gasten. En het blijft denk ook een eeuwige discussie of je dus vroeg moet vertrekken of niet.er zijn er maar weinig die echt aanhaken. Ik denk persoonlijk dat ik liever eerst paar jaar eredivisie zou willen voetballen en om dan de volgende stap te maken het zei top het zei subtop. Maar ja ik zit helaas niet in die positie haha
 
Brasileiro
 
1
30 juni 2022 om 09:17
Puur rationeel is dat misschien ook de meest verstandige keuze, ik ben zelf ook voorstander van eerste eredivisie spelen en dan door. Maar ik kan niet in zijn portemonnee kijken of die van zijn ouders. Stel dat Man Utd hem een contract aanbiedt om als minderjarige al miljonair te worden en ze schotelen hem voor dat spelers als: X, Y, Z ook via de Man Utd jeugdacademie zijn gekomen dan is het voor hem op dat moment helemaal geen rare keuze. Hij was een toptalent bij Feyenoord, maar ook hier had hij geen 100% garantie gehad op een doorbraak.
 
Klapstoel88
 
57
29 juni 2022 om 22:50
Net niet speler voor mijn gevoel. Geef wahlemark maar de kans
 
paulmaxwell
 
9
29 juni 2022 om 22:57
Inderdaad. Wahlemark heeft volgens mij wel potentie. Maar voor mijn gevoel te weinig gezien tot nu toe. Ik ben benieuwd!
 
FR-Berend
 
23
29 juni 2022 om 22:59
Hoop echt dat Walemark een soort Sinisterra traject gaat aflopen. Aanpassingperiode en dan uitgroeien tot een geweldige speler.
 
GeenInspiratie
 
7
29 juni 2022 om 23:41
Talent is duidelijk aanwezig in ieder geval. Was regelmatig heel gevaarlijk in de minuten die die maakte. Hopelijk komend seizoen knallen!
 
Japie_Krekel
 
23
29 juni 2022 om 23:53
Met dat kapsel kan je wel een hoop spelers het bos insturen
 
fanaticus
 
12
30 juni 2022 om 00:00
Wahlemark krijgt sowieso een kans, maar alleen met hem ga je het niet redden, elke positie moet dubbel bezet zijn.
 
siepie
 
2
30 juni 2022 om 07:53
Met jahanbaksh is die positie toch dubbel bezet?
 
fanaticus
 
0
30 juni 2022 om 12:26
Zoals iedereen vorig jaar heeft gezien rendeert Feyenoord niet optimaal met ARJ op rechts.
 
Ryjuu
 
33
29 juni 2022 om 22:52
Het jaar van de verloren talenten? Ihattaren, Xavi Simons, Chong en misschien Zirkzee.
 
paulmaxwell
 
89
29 juni 2022 om 22:56
Xavi Simons een verloren talent? Dat is toch wel een andere situatie dan de andere talenten die vroeg naar het buitenland zijn vertrokken. Simons is in het buitenland opgegroeid en als klein kind de jeugdopleiding van Barcelona doorlopen. Dus dat vind ik een beetje een scheve vergelijking.
 
j3ro3ntj33__
 
2
30 juni 2022 om 09:54
@paulmaxwell, maar hij is toch ook naar PSG gegaan en daar gefaald? Wat is het verschil dan, omdat het niet van Nederland naar het geld is, maar vanuit Barca naar het geld ?
 
gomes1psv
 
41
29 juni 2022 om 23:07
Verloren? Hoe verloren ben je op hun leeftijd al dan? Moet je per se met vlag en wimpel slagen bij een absolute topclub op je 18e?
 
GeenInspiratie
 
3
29 juni 2022 om 23:43
Dat lijkt wel de trend te zijn tegenwoordig. Met 22 jaar ben je in mijn ogen absoluut nog een ruwe diamant die flink verbeterd in de komende jaren. Om nog maar te zwijgen over Ihattaren, Xavi en Zirkzee (die gewoon op het hoogste niveau minuten maakt).
 
Primetime
 
4
29 juni 2022 om 23:43
@gomes1psv, die regel geldt hier alleen als je op 16 jarige leeftijd naar het buitenland bent vertrokken. Toptalenten die gebleven zijn moeten tot hun 20e maar geduld hebben en niet zo verwent doen maar ben je vertrokken? Ja, dan moet je zeker basis staan op je 18e. Je had in Nederland namelijk al 2 seizoenen basis kunnen zijn.
 
Ryjuu
 
2
29 juni 2022 om 23:46
Verloren in de zin dat het voor de Eredivisie verloren talenten zijn. Het zijn Nederlandse talenten die ondere normale omstandigheden gewoon de Eredivisie route zouden zijn doorlopen. Ja Mo is dan weer een uitzondering, maar komt er op neer dat de talenten weer thuis zijn.
 
Vernon
 
7
29 juni 2022 om 23:48
@Geen inspiratie Chong heeft nauwelijks gespeeld. Dan is hij nog jong, maar om beter te worden moet je spelen. Vergelijk dat met Kokcu, Gakpo of De Ligt. Die gasten hebben op deze leeftijd allemaal veel meer gespeeld en verder ontwikkeld. Omdat ze in Nederland de kans kregen.
 
Raubaht
 
30
29 juni 2022 om 22:53
Chong, het eeuwige talent… Stond even te boek als groot talent maar dat is er nooit uitgekomen en ik betwijfel of het er ooit nog uitkomt. Tot dusverre overal mislukt. De enige aandacht die hij trekt is met dat bijzondere kapsel van hem. Hier moet Feyenoord geen geld, tijd en energie insteken, vergeefse moeite.
 
Vernon
 
6
29 juni 2022 om 23:49
Ik heb destijds zijn debuut gezien. Dat sloeg echt helemaal nergens op. Als een dol veulen stuiterde hij over het veld. En nu zijn we 4 jaar verder ofzo. Ik heb ook erg mijn twijfels.
 
LinkinPark13
 
6
30 juni 2022 om 01:10
Nou die jongen is dus echt nogsteeds dat dolle veulentje. Dat deze jongen profvoetballer is geworden is mij een raadsel.
 
Ronaldogoat7
 
6
29 juni 2022 om 22:57
zo krijg je toch een aantal jonge spelers die naar het buitenland gingen daar merkten dat ze te kort kwamen en het nu in de eredivisie proberen. Chong zal waarschijnlijk amper in actie komen bij United dus als je dan een jaartje bij Feyenoord kan spelen en daar je minuten maakt en belangrijk kan zijn dan is dat mooi meegenomen en misschien neemt feyenoord hem dan definitief over of kan hij naar een kleinere club in de Premier league La Liga of de Serie A want hij is niet goed genoeg voor United
 
R.Vatros
 
8
29 juni 2022 om 22:59
Als je hem voor 2/3 miljoen kan halen zou ik dat sowieso wel doen. Zal zich willen laten zien en blijft natuurlijk een prima voetballer.
 
KAWS
 
12
29 juni 2022 om 23:09
Ik vind dat persoonlijk wel teveel geld. Chong heeft feitelijk niks laten zien de afgelopen jaren. Daarnaast verdient hij een vorstelijk salaris bij United. Hij zal flink water bij de wijn moeten doen. En United weet ook wel dat ze aan Chong niks tot nauwelijks wat gaan verdienen.
 
R.Vatros
 
4
29 juni 2022 om 23:19
Denk dat Chong zelf ook wel snapt dat mocht hij nog iets van zijn carrière willen maken, dan dat Feyenoord de perfecte stap is, maar uiteraard tegen een stuk minder salaris.
 
Rashferr
 
10
29 juni 2022 om 23:28
Ik denk dat Chong de slechtste speler is die ik ooit voor United heb zien spelen. Büttner was duidelijk nog hoger niveau. Ik volg United en was erg hyped toen Chong bij de eerste selectie zat, maar bij zijn debuut was het al zo waanzinnig slecht dat ik toen eigenlijk al wel wist dat het niks ging worden. Hij heeft daarna nog meer wedstrijden gespeeld in de FA cup tegen kleine clubjes en daar was het precies hetzelfde. Geen enkel gevoel voor positioneren. Rennen als een kip zonder kop. 3 mil is veel te veel om het risico te nemen. Hij is nu wel wat ouder, maar hij heeft niet laten zien 3 mil waard te zijn voor Feyenoord. 3 miljoen is hartstikke veel geld voor Feyenoord helaas.
 
Brasileiro
 
1
30 juni 2022 om 09:27
@rashfer, ik heb het ook gezien en vond het ook echt bizar slecht, leek ook alsof hij stijf stond van de zenuwen. Alleen ik ben geen United volger per se, dus ik ben wel benieuwd wat jouw view is. Als hij zo enorm slecht is, waarom denk je dat hij dan de kans gekregen heeft om te debuteren? Hij heeft toch 6x in de Europa league gespeeld voor ze bijvoorbeeld. Was dat echt een heel duidelijk bericht dat in de groepsfase United niks om die competitie gaf en dit een kans was voor hem om zich in de picture te spelen denk je? Ik heb oprecht geen idee.
 
Rashferr
 
0
30 juni 2022 om 09:57
@brasileiro Hij deed het in de jeugd behoorlijk goed volgens mij. Moet wel zeggen dat ik dat minder volg dan het eerste team. Op United fora werd hij wel enorm gehyped, maar ik heb het nooit in hem gezien.
 
Messi_PSG
 
1
30 juni 2022 om 10:03
Ik heb wel wat jeugdpotjes van hem gezien en die waren wel goed, maar niet uitzonderlijk goed. Je kon wel zien dat hij daar een van de snellere spelers was, dat wel. Maar voor de rest stak hij niet met kop en schouders boven de rest uit wat je wel zou verwachten van een zogeheten supertalent. Bij zijn debuut in het eerste zag je naast dat hij vol zenuwen zat, ook dat hij gewoon (handelings)snelheid tekort kwam voor het eerste elftal. Bij Feyenoord zou hij wellicht nog leuk mee kunnen doen aangezien de druk daar niet vergelijkbaar is met spelen bij het eerste elftal van United, maar een supertalent is het in mijn ogen zeker niet.
 
binkiebaasie
 
13
29 juni 2022 om 23:01
Zou een topaankoop zijn dit. Weer eentje met restwaarde en heeeel veeel talent. Hopen dat Slot dat talent ook tot zijn recht laat komen. Bijlow/aankoop Geertruida/pedersen - Trauner - Senesi/hilgers - Maatsen/aankoop Kokcu/aursnes - Vilhena/wieffer - Lee/toornstra/basset/taabouni Chong/walemark - Gnonto/danillo/borbas - Sinisterra/aankoop
 
Camavingoat
 
5
29 juni 2022 om 23:10
Dat zijn wel heel veel aankopen. Wordt er ook nog iemand verkocht?
 
binkiebaasie
 
4
29 juni 2022 om 23:21
Malacia 17 miljoen, Linssen 1,3 miljoen, Bozenik 2,5 miljoen. Hendrix, Alireza en Marcino transfervrij voor salarisruimte. 5 miljoen was er ook al beschikbaar. Reservekeeper 1 miljoen Hilgers 3,5 Maatsen 2,5 Reserve linksback 1 miljoen Vilhena transfervrij Chong 2,5 (of in deal met Malacia) Gnonto 4 miljoen Borbas 1,5 miljoen Reserve linksbuiten (huur?) Het is een lange lijst maar toch zal er heel veel ook echt gaan gebeuren.
 
KAWS
 
0
29 juni 2022 om 23:49
Ik acht de kans wel groot dat Senesi of Kokcu nog vertrekt. Wellicht dat Senesi wel de grootste kans maakt om te vertrekken. In deze opstelling ga ik er vanuit dat ze allebei verpatst zijn. Bijlow, Geertruida - Trauner - Itakura - Maatsen, Til - Kang in Lee - Aursnes, Wålemark - Gnonto - Sinisterra.Reserves: Wellenreuther oid? / Troost / Jansen- Pedersen / Benita- Hilgers / Hendriks / Owusu- Bangura- Hendrix (helaas) / Toornstra/ Bassett / Dermane / Kleijn / Milambo / Hartjes / ‘t Zand- Chong / Jahanbaksh / Slory- Araki- Danilo / BorbasEdit: ik heb ook getracht het fatsoenlijk weg te zetten maar tevergeefs…
 
 
3
29 juni 2022 om 23:15
Pedersen centraal? Oké. Knap dat ik dat hier nog uit heb kunnen halen trouwens. Hele warrige post. Met erg veel aankopen
 
binkiebaasie
 
7
29 juni 2022 om 23:17
Het stond allemaal netjes op een rijtje maar soms verdwijnen mn spaties. En die aankopen zijn nodig maar niet heel duur of zelfs transfervrij.
 
Bobiku29
 
2
29 juni 2022 om 23:35
Jij ziet voor het gemak iedere genoemde speler al als aankoop?
 
binkiebaasie
 
1
29 juni 2022 om 23:43
Ik verwacht dat 80 procent van de namen die ik al noem gaan komen. De ‘aankopen’ is nog even afwachten wat dat gaat worden. Transfermarkt zit er zelden naast.
 
Bobiku29
 
2
30 juni 2022 om 01:09
Dan kom je bedrogen uit. Veel spelers worden ook genoemd voor dezelfde positie, en dan worden ze niet állemaal gehaald. Dat ze in beeld waren of zijn is iets anders
 
binkiebaasie
 
1
30 juni 2022 om 01:12
We gaan het zien.
 
KAWS
 
11
29 juni 2022 om 23:07
Feyenoord heeft met het vertrek van Nelson gewoon een extra buitenspeler nodig. Jahanbahksh heb ik zelf afgeschreven. Dan zou het fijn zijn als Wålemark een concurrent krijgt. Chong heeft Feyenoord natuurlijk veel pijn gedaan door destijds de overstap te maken vanuit de jeugdopleiding naar Manchester. Dat ging niet bepaald op een nette manier. Dus er is bij veel supporters nog oud zeer. Na het afhaken van Stengs, dacht ik al dat ze bij Chong uit zouden komen. Slot wilt immers voornamelijk werken met Nederlanders, aangevuld met goede buitenlandse spelers. Het liefst zou ik ook liever zien dat Feyenoord zou gaan voor een Boadu, maar we moeten ook gewoon realistisch blijven. Daarnaast is er ook geïnvesteerd in Wålemark. Die heeft een half jaar de tijd gekregen om rustig aan te wennen en conditioneel stappen te maken. Mocht Chong komen, zal ik hem met open armen ontvangen. Het is nog steeds gewoon een talentvolle speler. Nog steeds maar 22 jaar oud. Hij kan Feyenoord dubbel en dwars terugbetalen door terug te komen en de sterren van de hemel te spelen! In de jeugd was het echt een exceptioneel talent. Helaas was ook hij te vroeg vertrokken en is het uitgelopen op een miserie. Maar laat hem maar terug komen en zich bewijzen! Voetballen kan hij echt wel en slechter dan Jahanbaksh kan hij echt niet zijn!
 
mc significant
 
7
29 juni 2022 om 23:09
Wat moeten ze hier in vredesnaam mee? Die knul heeft het nog nergens laten zien (brugge en werder dacht ik) en had dacht ik ook al ergens voor onrust gezorgd. Lekker naar Dordrecht met hem
 
Alianate
 
8
29 juni 2022 om 23:11
dan heb ik toch liever Walemark en Slory. dit is ook weer zo'n eeuwig talent.
 
MixMaster
 
2
29 juni 2022 om 23:18
Niet doen ! Ik moet toegeven dat ik hem niet echt gevolgd heb maar de keren dat ik hem heb zien spelen kwam er bar weinig uit.Ik zou die paar centen die Feyenoord tot haar beschikking heeft aan iets beters besteden. Feyenoord heeft al Walemark en Azarkan. Die zullen het niet slechter doen.
 
gomes1psv
 
10
29 juni 2022 om 23:18
Leuk om zoveel Nederlands (top)talent aan de slag te zien in de ED dit seizoen. Persoonlijk zie ik in Ihattaren liever niet meer natuurlijk, maar met Unuvar, Simons, Hoever en mogelijk Brobbey, Zirkzee, Chong en Maatsen stroomt er van boven of onder toch een leuk stelletje onze competitie binnen. Verder kijk ik uit naar buitenlandse leeftijdsgenoten Walemark, Gnonto, Bakayoko en Savio. Wordt echt stevig gebouwd aan nieuwe teams, wat door de koers die Feyenoord en PSV momenteel vaart echt weer tot een spannende titelstrijd gaat leiden.
 
CaptainElite
 
1
29 juni 2022 om 23:30
Helemaal mee eens! En het zijn ook nog eens talenten met “naam”. Zo wordt de Eredivisie ook voor mensen buiten ons landje in meerdere opzichten interessanter. Voor 2/3 mil zou ik als Feyenoord zijnde zeker de gok wagen! Arne weet wel raad met dit soort talentjes.
 
GeenInspiratie
 
2
29 juni 2022 om 23:49
Die laatste zin. Had nooit gedacht zoiets ooit nog te lezen. Er is gewoon beleid bij Feyenoord! Eindelijk, we hebben beleid! Krijg ontzettend veel zin in de komende jaren op deze manier. Verwacht natuurlijk niet gelijk totale dominantie maar op deze manier zijn 2 titels in de komende 10 jaar toch wel reëel? Ervanuit gaande dat deze koers aangehouden wordt en Schreuder niet zoals Ten Hag van Ajax 1 of andere bij vlagen Terminator maakt.
 
Regulator
 
1
29 juni 2022 om 23:25
Misschien naief, maar ik dacht dat deze jongen echt ging slagen bij United. Stak er op jonge leeftijd behoorlijk uit totdat hij bij United terecht kwam. Niet veel zien spelen sindsdien, maar de keren dat ik hem zag was het allemaal redelijk matig. De stats spreken denk ik ook voor zich. Ik zou hier absoluut geen transfersom voor betalen. Misschien het gokje waard als hij transfervrij was, maar zelfs dan zou ik eerder op andere spelers gokken. Is denk ik wel een jongen die we over een tijdje zien spelen bij NEC, Pec oid.
 
GeenInspiratie
 
1
29 juni 2022 om 23:46
Geen voorstander van. Ondanks zijn jonge leeftijd kan die beter eerst even vlieguren maken bij een middenmoter. Minuten maken, vertrouwen kweken en van daaruit de stap omhoog.
 
fatooo
 
0
30 juni 2022 om 00:50
Ik heb deze jongen op geen een kwaliteit kunnen betrappen dat ik denk dat hij gaat slagen. Waar is hij nou goed in? Ik heb hem doe de jaren heen toch best een aantal keer aan het werk gezien maar nooit wist hij te overtuigen.
 
Batouwe
 
0
30 juni 2022 om 06:36
Hoe graag ik had gewild dat deze jongen zou slagen heb ik m'n twijfels en goed in de eredivisie kan iedereen zomaar floreren. 50/50 kans op slagen.
 
AjaxRosenberg
 
0
30 juni 2022 om 08:18
Zal wel aan mij liggen misschien maar enige opvallende aan hem vond ik altijd zijn vreselijke kapsel. Wedstrijden die ik heb gezien, was hij altijd zeer matig.
 
FlamengoBrasil
 
0
30 juni 2022 om 09:15
Vind dit, de keren dat ik hem bij united aan het werk heb gezien echt matig. Nu is het niveau in de eredivisie stukje lager, dus wie weet kan die het op een lager tempo wel aan, maar ik zou verder kijken.
 
VinRoo
 
0
30 juni 2022 om 13:02
Weet niet wat Feyenoord in Chong ziet. Hij is overal mislukt. Geef Walemark dan de kans. Zou niet weten waarom Feyenoord zo'n gastje met een vogelnest op zijn hoofd terug moet halen die eerder voor het geld vertrok uit de jeugdopleiding en Feyenoord met praktisch niks achter liet. Het is niet vergelijkbaar met Brobbey die wel degelijk kwaliteit heeft en waar alleen de hoogte van de transfersom mogelijk een struikelblok is. Het lijkt me heel simpel voor Feyenoord. Zeg die Chong dat hij nu niet met hangende pootjes terug hoeft te komen als hij eerder de club in de steek liet en dat hij op kan flikkeren. Hij is al 22 en heeft slechts iets meer ervaring dan een jeugdspeler. Hij heeft al voor een handvol clubs gespeeld terwijl de meeste jonge spelers er een stuk of 1 a 2 hebben gehad op die leeftijd. Hij is bijna 3 jaar geleden voor het laatst opgeroepen voor een interland van ons nationale, onder 21 elftal, heeft ook al twee langdurige blessures gehad en hij moet Feyenoord nog een transfersom kosten ook. Hij is volgens Transfermarkt 3.5 miljoen euro nu waard en is nooit meer waard geweest dan 7 miljoen euro, in 2019. Ik mag toch hopen dat Feyenoord iets meer waar voor hun geld verwacht en dat ze niet zo stom zijn om Chong ook daadwerkelijk te proberen te kopen, ze zijn juist financieel op de goede weg lijkt het.
 
Christian_1979
 
1
30 juni 2022 om 19:38
Tactisch zeer matig... geldt voor meer spelers die in Engeland gewoon slecht zijn opgeleid.... gebrek aan minuten in de vormende jaren wreekt zich en maken ze nooit meer goed.