Feyenoord heeft met Idrissi mogelijke opvolger van Sinisterra binnen
Woensdag, 27 juli 2022 om 12:54

Feyenoord huurt Oussama Idrissi komend seizoen van Sevilla, zo maken de Rotterdammers via de officiële clubkanalen bekend. De Marokkaans international moet de aanvallende opties voor trainer Arne Slot vergroten. Idrissi beschikt bij Sevilla nog over een contract tot medio 2025, waardoor het vooralsnog gaat om een huurperiode van één jaar.

"De jaren hier in de jeugdopleiding hebben mij veel gebracht, als voetballer en als mens," vertelt Idrissi op de clubsite van Feyenoord. "Ik heb daar hele warme en mooie herinneringen aan en wil er hier graag meer aan toevoegen. Als speler van Feyenoord in De Kuip spelen is altijd een droom geweest. Ik ben enorm vereerd dat dat er nu van gaat komen."

Dinsdagochtend maakte 1908.nl melding van de interesse in Idrissi, waarna de ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgden. Feyenoord bereikte nog dezelfde dag een akkoord met los Rojiblancos. Idrissi kwam woensdag zonder problemen door de medische keuring en nu ook het papierwerk op orde is, kan de aanvaller aansluiten bij de selectie van Slot. Volgens het Algemeen Dagblad geldt Idrissi als feitelijke vervanger van Luis Sinisterra, die voor een recordbedrag van 25 miljoen euro exclusief bonussen naar Leeds United vertrok.

Idrissi maakte na twee sterke jaren in Groningse dienst in januari 2018 de overstap naar AZ, de club waar hij in het seizoen 2019/20 al succesvol samenwerkte met Slot. Bij AZ groeide de vleugelaanvaller uit tot absolute smaakmaker, waarmee hij tweeënhalf jaar later een fraaie transfer naar Sevilla verdiende. De Andalusische club legde destijds twaalf miljoen euro op tafel in Alkmaar. Dat prijskaartje heeft Idrissi echter nog niet waar kunnen maken. In zijn eerste half jaar in Sevilla kwam hij tot slechts drie duels in LaLiga, waarop de club hem besloot te verhuren aan Ajax.

Ook in Amsterdam belandde Idrissi op het tweede plan, al kon hij er wel zijn eerste landstitel op zijn palmares bijschrijven. Na terugkomst in Sevilla gaf trainer Julen Lopetegui de rappe linksbuiten nog een handvol invalbeurten in LaLiga, voordat hij wederom op huurbasis mocht verkassen. Bij Spaanse laagvlieger Cádiz raakte Idrissi eindelijk weer verzekerd van speeltijd: in dertien optredens stond hij twaalf keer aan de aftrap.

Meer nieuws
   
20:12
20:12
Enrique verrast met invulling spitspositie voor return tegen Dortmund
2
   
20:00
20:00
Live meepraten in de Champions League: Paris Saint-Germain - Borussia Dortmund
1
   
19:43
19:43
'Mislintat wil namens Borussia Dortmund voormalig Ajax-doelwit alsnog strikken'
5
   
19:35
19:35
FC Twente deelt nieuw contract uit: 'We zijn onder de indruk'
2
   
19:30
19:30
VZ Team van de Week: Ajax, Feyenoord en PSV aanwezig na doelpuntrijk weekend
24
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (108)

 
DeBers
 
21
27 juli 2022 om 12:58
Shit... Dan gaat gnonto dus echt niet meer gebeuren.
 
R.Vatros
 
13
27 juli 2022 om 13:00
Dit staat los van een aankoop linksbuiten.
 
SoJermaine7
 
39
27 juli 2022 om 13:01
Ik hoop voor Feyenoord en de Eredivisie dat Gnoto nog gaat gebeuren, smaakmaker wel die evt links spits en centraal aanvallend kan spelen
 
Wayne3100
 
8
27 juli 2022 om 13:02
Idrissi zou best tweede keus kunnen worden achter een Gnonto/ramazani als die worden gehaald, toch? De andere buitenspelers die we hebben spelen volgens mij allemaal liever op rechts
 
bizzlad
 
12
27 juli 2022 om 13:47
Denk dat je hier gelijk in hebt. Zowel Jahanbaks, Walemark als Dilrosun spelen liever vanaf rechts. Op links hebben we nu dan alleen Idrissi en evt. Boetieus? Ik hoop oprecht dat er nog een echte versterking komt op links, want met deze 2 gaan we normaliter het verlies van Sini niet kunnen opvangen, tenzij Idrissi z'n AZ vorm terug krijgt. Daar hoopte ik bij Jahanbaks ook op, maar dat viel even vies tegen.
 
V-Watcher
 
4
27 juli 2022 om 13:59
Slot heeft aangegeven dat hij Boetius niet ziet als optie voor op de flanken. Dat is ook de reden waarom men nog niet heeft gehapt. Voor de 10 positie ben je prima bezet en voor het salaris dat hij wil is hij veel te duur om er bij te nemen voor de bank.
 
Clarkkent2
 
10
27 juli 2022 om 17:56
Ik vind de reacties op deze transfer echt heel raar...Idrissi heeft het bij Sevilla niet gered omdat de trainer koos voor 2 Argentijnse internationals. Afgelopen halfjaar belangrijke schakel bij Cadiz met 2 goals en 3 assists en goede wedstrijden tegen bijv Real Madrid in laliga. Bij Ajax vorig jaar amper een kans gehad omdat Tadic heilig was. Maar bij AZ aangetoond juist onder deze trainer dat het een absolute smaakmaker is. Hij is topfit, heeft de juiste leeftijd en heeft er zin An, mede door z'n opleiding op varkenoord. Ik vind dit n kwaliteitsinjectie voor Feyenoord en denk echt dat ie een sensatie kan worden in de kuip waar ze wel van technische buitenspelers houden . Op zich alleen maar goed dat de verwachtingen een keer niet overspannen zijn in Rotterdam....maar veel reacties vind ik ronduit negatief. Zeker aangezien de portemonnee van Feyenoord nu eenmaal geen 20 miljoen plus bevat....
 
repuiztav
 
21
27 juli 2022 om 13:02
Feyenoord is naar verluidt nog steeds bezig met Ramazani of Gnonto.
 
Lierse1997
 
5
27 juli 2022 om 13:45
Is dat geen heel stevige of? Gnonto zal toch echt veel meer moeten kosten dan Ramazani?
 
repuiztav
 
7
27 juli 2022 om 13:50
Lijkt me een stevige of ja. Ik gok op Ramazani, maar hoop op Gnonto
 
R.Vatros
 
4
27 juli 2022 om 14:01
Hangt denk ik ook puur van het resultaat van Zürich af. Als ze er uit geknikkerd worden vanavond zal de prijs wel iets zakken denk ik.
 
Joostv97
 
6
27 juli 2022 om 13:06
Of dit verhoogt juist de kans, zo heb je goedkoop een jongen die er waarschijnlijk gelijk staat en kan je voor er achter een talent halen die dat niveau nog niet heeft die dan rustig eerst een jaar kan wennen.
 
IkWeetAlles11
 
5
27 juli 2022 om 13:55
Gnoto kan nog steeds, afhankelijk wat Zurich vanavond doet....
 
ajaxrkc33
 
15
27 juli 2022 om 12:58
Mooie transfer voor Feyenoord.
 
Thamike
 
41
27 juli 2022 om 13:06
Waarom? Weinig gespeeld. Heeft bij zijn buitenlandse clubs niets laten zien. Terug keer bij Ajax heeft iedereen hem uitgelachen en verteld hoe waardeloos hij wel niet is. Nu huurt Feyenoord hem en zie ik ook ineens veel begrip. Zou mooi zijn als ie beetje zijn AZ tijdperk kan aanraken qua niveau maar ik zie en zag ook bij Ajax geen enkele reden tot optimisme.
 
11tegen11HJ
 
67
27 juli 2022 om 13:09
Hij heeft 200 minuten de kans gekregen bij Ajax...dat is niet eens een kans te noemen. En we kunnen nu vanalles roepen, maar over Jahanbaksch dacht iedereen vorig jaar dat het een koopje was en om Dessers en Til werden we uitgelachen. Afwachten hoe dit uitpakt
 
mc significant
 
14
27 juli 2022 om 13:20
Onzin. Hij heeft gewoon 14 wedstrijden in totaal gespeeld. Ik heb vrijwel al die wedstrijden van hem live gezien en heb me alleen maar dood geergerd aan hem. Goeie genade, wat was hij slecht altijd
 
11tegen11HJ
 
19
27 juli 2022 om 13:35
7 wedstrijden in de competitie 205 minuten, 6 wedstrijden EL 65 minuten....13 wedstrijden, 270 minuten...geen onzin dus
 
Sanderr
 
18
27 juli 2022 om 13:35
Nee, mc siginificant. Hij heeft 285 minuten voor Ajax gespeeld (verdeeld over 14 invalbeurten). Je snapt toch zelf wel dat dat heel iets anders is dan "gewoon 14 wedstrijden in totaal", of niet? Acht invalbeurten van minder dan een kwartier, de overige 5 ietsje langer en 1 keer in de basis tegen VVV toen Ajax al kampioen was. Verder heeft hij overigens niks laten zien in die spaarzame minuten hoor, maar bij Feyenoord zal hij in een andere situatie komen in ieder geval.
 
Sanderr
 
2
27 juli 2022 om 13:36
En dan nog een kwartiertje tegen Heerenveen in de halve finale van de beker, @11tegen11hj
 
Thamike
 
5
27 juli 2022 om 14:03
@Sander, jij weet ook waarom hij altijd inviel en nooit mocht starten toch? Jij hebt toch ook kunnen zien hoe verschrikkelijk slecht hij al was in zijn invalbeurten? Normaliter kun je in een paar invalbeurten onopvallend zijn maar zelfs dat lukt hem niet. Hij was opvallend slecht. Kreeg geen bal richting het goal en kon amper zijn man voorbij. Nee, volgens mij was toen echt iedereen overtuigd van zijn terugval en dat hij niet kon aanhaken en bij Emmen ook op de bank zou zitten.
 
mc significant
 
1
27 juli 2022 om 14:10
@sanderk91 dat ben ik met je eens. Maar dan nog heeft hij verspreid over 14 wedstrijden tegen 14 verschillende tegenstanders de mogelijkheid gehad te laten zien wat hij kon. Bovendien is als invaller zijn directe tegenstander al vermoeid. Als je dan in al die wedstrijden telkens niks voor elkaar krijgt kun je enkel concluderen dat het gewoon een drama was
 
Suc6Magnet
 
6
27 juli 2022 om 14:24
@Thamike de enige reden dat hij alleen mocht invallen was omdat Ten Hag niet Tadic durfde te wisselen. Idrissi werd bij Ajax als noodoplossing gehaald en het was helemaal niet de intentie dat hij zou gaan spelen. Was puur en alleen voor ALS Tadic onverhoopt geblesseerd zou raken, net als Klaiber zeg maar.
 
London Calling
 
0
27 juli 2022 om 16:31
Als hij in de buurt komt van hoe hij bij AZ speelde is het zeker een mooie aanwinst. Zijn situatie bij Sevilla was niet heel anders dan die van Bergwijn bij de Spurs, alleen werd hij de 2e seizoenshelf verhuurd aan een degradatie kandidaat, waar hij misschien niet vaal liet zien maar iig wel speelde.
 
Thamike
 
0
27 juli 2022 om 17:04
@Suc6 ik had Tadic ook niet durven wisselen voor Idrissi. Die staalde alles uit van een speler dientotaal uit vorm was en niet meer wist hoe te lopen, schieten en passeren. Denk echt dat sommigen zijn invalbeurten compleet zijn vergeten.
 
London Calling
 
0
27 juli 2022 om 17:47
@suc6magnet hij kwam toch als vervanger van Promes, die speelde regelmatig dus ik geloof niet dat hij alleen kwam om bij hoge nood een keer in te vallen voor Tadic. Alleen liet hij die periode gewoon niet veel zien, veel balverlies, verkeerde keuzes, schoot vaak te snel - was te nadrukkelijk op zoek naar een goal.
 
Clarkkent2
 
0
27 juli 2022 om 18:00
@thanike, wat ben jij negatief joh...bij Ajax heeft ie echt geen kans gehad. Tadic was heilig op linksbuiten en dat is zijn positie. Op rechtsbuiten invallen als het gespeeld was op tegen n stug getafe is geen kans. Idrissi is n klasbak maar wel 1 die vertrouwen moet voelen. Bij slot gaat ie dat krijgen en dan spreek ik jou in december en eet jij je woorden op....
 
bobson1982
 
4
27 juli 2022 om 13:06
Als ie zn AZ vorm weer kan oppikken wel.
 
FCTwenteRSD
 
1
27 juli 2022 om 13:07
Vind het niet echt een mooie transfer. Ik hoop voor feyenoorders dat er nog wel wat beter komt.
 
Wayne3100
 
4
27 juli 2022 om 12:58
Lijkt me niet de aangewezen vervanger voor Sinisterra, maar goed om erbij te hebben voor de breedte. Hoop dat hij ons kan verrassen dit seizoen.
 
thomas0356
 
2
27 juli 2022 om 12:59
Huur voor een jaar, lijkt me een goede optie, goed de tijd om iemand te halen voor de linkerkant en die op te trainen, benieuwd of hij voor de XI is gehaald, moeilijk om zijn spel nou te peilen met de weinige speelminuten de laatste jaren, risicoloze actie van Feyenoord, goede deal
 
Alianate
 
17
27 juli 2022 om 12:59
volgens 1908 is zelfs na de komst van idrissi het nog altijd de bedoeling dat Gnonto en/of ramazani nog komen. ben benieuwd of dat financieel haalbaar is. mocht aursnes vertrekken voor 15 mil hoop ik het toch wel.
 
khalid3073wx
 
12
27 juli 2022 om 13:02
Als Aurnes vertrekt en we halen Gimenez, Gnoto en Ramazani dan krijgt Kloese een standbeeld. Ik zelf denk en de geruchten gaan dat Gnoto afhankelijk is van wanneer Zurich uitschakelt is voor CL.
 
mc significant
 
0
27 juli 2022 om 13:25
Ik vraag me af hoeveel van de transferopbrengsten ze kunnen herinvesteren in spelers. Je hebt nu Timber (8,5), Idrissi (huur), Dilrosun (4), Scymanski(2mln huur) en nog wat kleins voor Wieffer etc. Dat is bij elkaar zo'n 15/16 miljoen. Ervan uitgaande dat een groot deel van de sommen voor Malacia en Sinisterra gebruikt worden om gaten te dichten is dit het misschien wel?
 
arsenal890
 
1
27 juli 2022 om 13:29
Sini en Malacia zijn voor 40+ miljoen verkocht en Aursnes gaat vertrekken voor 15+. Dus heb je nog geld zat voor Hancko, Gnonto, gimenez en een echte linksback.
 
mc significant
 
5
27 juli 2022 om 13:32
Ervan uitgaande dat ze dat opnieuw kunnen investeren ja. Maar slechts een beperkt percentage van die transfersommen (na belasting, fee, opleidingsvergoeding, gaten dichten etc..) kun je weer herinvesteren. Daarom ben ik benieuwd wat de mogelijkheden zijn
 
11tegen11HJ
 
2
27 juli 2022 om 13:51
mr significant, geloof mij dat Feyenoord niet zonder linksback aan de competitie begint en er wordt gezegd dat er ook nog een cv en een extra buitenspeler komt.
 
sebikola
 
1
27 juli 2022 om 13:55
Er is gecommuniceerd dat ongeveer 40% van de transferinkomsten herinvesteerd kan worden, de rest gaat naar zaken die je opnoemt. 40% van de 47M die Malacia en Sinisterra hebben opgeleverd komt neer op ongeveer 20M. Mocht Aursnes voor 20M uiteindelijk weggaan kun je daar ook weer 8M van investeren. Als de geruchten kloppen moet Gimenez rond de 4M kosten, Gnonto en Hancko zullen beiden wel tussen de 5 en 8 kosten. Budget is krap in vergelijk met Ajax/psv/buitenland, maar er is zeker nog wel wat mogelijk, je moet alleen zuinig doen met je geld en dan komt het neer op geduld hebben.
 
arsenal890
 
7
27 juli 2022 om 13:00
Best een prima speler om erbij te hebben denk ik. Ik hoop nog wel op bijv Gnonto. Dan heb je tenminste een goede en ruime aanval ook qua bank. Dan nog Gimenez, Timber, Hancko en een echte linksback en je bent er wel klaar voor denk ik.
 
khalid3073wx
 
0
27 juli 2022 om 13:04
Hoop dag Hanko komt maar ben bang dat Linksback positie dit jaar door pedersen bezet word met talent erachter.
 
11tegen11HJ
 
1
27 juli 2022 om 13:12
Nee joh, Slot wil geen rechtspoot op linksback
 
arsenal890
 
2
27 juli 2022 om 13:27
Reken er maar op dat 2 linksbacks bijkomen hoor. Het duurt misschien wat langer maar er is geld zat ook als Aursnes nog vertrekt. Hancko zou ik juist als back up gebruiken voor linksback en als opvolger van Senesi volgend seizoen. Is niet een echte linksback namelijk.
 
jorisdijk
 
0
27 juli 2022 om 13:00
Prima om een gaatje te vullen, zo zit je wat rustiger op je stoel voor de rest van de window. Die Mexicaan komt waarschijnlijk ook nog dan heb je een goede mix. Nog een talentvolle linksbuiten erbij die je in de luwte klaar kunt stomen en dan zit je kwa aanval weer goed
 
Baardgrasmus
 
8
27 juli 2022 om 13:00
Qua kwaliteit gaan we er wel wat op achteruit, maar je pakt 25 miljoen plus bonussen op Sini, dan is het wel heel lekker als je die plek zo goedkoop kan opvullen. Een kwalitatief vergelijkbare vervanger vind je toch niet.
 
mc significant
 
11
27 juli 2022 om 13:27
Wel wat op achteruit? Sinisterra vervang je nu door iemand die vorig jaar 14 wedstrijden voor Ajax speelde en daarin door iedereen werd uitgelachen. Kwam geen lantaarnpaal voorbij en heeft daarna vrijwel niet meer gespeeld. Er moet toch een wonder gebeuren wil deze vent iets aan Feyenoord toevoegen
 
wandering
 
9
27 juli 2022 om 13:33
Hij heeft vorig seizoen in de 2e seizoenshelft bijna alles gespeeld bij Cádiz en deed dat verdienstelijk
 
Bongiorno
 
2
27 juli 2022 om 13:44
Wandering, even serieus he- Idrissi heeft al drie jaar niet meer gescoord. Nauwelijks gespeeld. Ik weet niet wat jij verdienstelijk noemt, maar dat halfjaartje bij Cadiz was nauwelijks verdienstelijk te noemen.
 
wandering
 
13
27 juli 2022 om 13:53
3 jaar niet meer gescoord? In Nederland misschien want bij Cádiz heb ik hem toch echt zien scoren. En ja deed het verdienstelijk, had graag gezien dat hij was gebleven
 
SergioRamosHM
 
5
27 juli 2022 om 16:10
Lol. Iedereen lult degene na dat heeft verkondigt dat hij 0 x heeft gescoord na zijn vertrek bij AZ. ??
 
R.Vatros
 
0
27 juli 2022 om 13:01
Prima wisselspeler. Dit staat zoals het lijkt los van die andere 2 linksbuitens. Feyenoord wilt sowieso nog een aankoop doen. Walemark verhuren. Alireza verkopen, en dan heb je een prima voorhoede straks.
 
binkiebaasie
 
8
27 juli 2022 om 13:02
Hoppa die is vast binnen!Nu Giminez en Gnonto nog.Idrissi - Giminez - DilrosunGnonto - Danilo - Walemark.Lekker aanval op deze manier ?? Eventueel nog Ramazani - Borbas - Paixao voor extra opties. Alireza lekker wegsturen.
 
mc significant
 
0
27 juli 2022 om 13:29
Zou mooi zijn als het lukt, maar lijkt me wel heel optimistisch
 
bizzlad
 
0
27 juli 2022 om 14:23
Lijkt me niet dat Gnonto voor de bank gehaald wordt een we Idrissi huren voor de basis. Als je die 2 omdraait denk ik dat we het best redelijk hebben staan hoor. Middelveld er achter van: Kokcu-Szymanski-Timber Ook prima. De overige namen die je noemt voor extra opties kune je wel weg laten. Hoeveel opties wil je hebben voor 3 posities . Hoop dat die Gnoto nog komt...dan moet er onderhand wel echt een goeie links back (liefst 2) worden aangetrokken. Mocht Senesi nog blijven, dan ben je toch ineens heel ver in het samen stellen van de selectie.
 
binkiebaasie
 
0
27 juli 2022 om 16:13
Gnonto heeft tijd nodig. Idrissi staat er meteen. Vandaar dat ik Idrissi nu nog even in de basis zet.
 
HenkieKoffie
 
0
27 juli 2022 om 16:49
Liever Ali behouden en walemark verhuren. die moet minuten maken!
 
binkiebaasie
 
0
27 juli 2022 om 21:34
Met Dilrosun gaat hij genoeg minuten maken. 2 verschillende types. Ali wil ik gewoon nooit meer in een Feyenoordshirt zien hoe hard hij zichzelf ook wil bewijzen. Het begint echt zielige vormen aan te nemen.
 
GLENNN
 
2
27 juli 2022 om 13:02
Prima speler om er bij te hebben. Als Feyenoord Timber, Idrissi, Gnonto, Gimenez en Hancko haalt heb je het gewoon goed gedaan. Denk wel als Timber komt dat Aursnes dan (helaas) weg gaat.
 
Jopie22
 
31
27 juli 2022 om 13:06
Idrissi heeft na zijn tijd bij AZ vrijwel niets meer laten zien. Bij Sevilla, Ajax en Cadíz heeft hij geen enkele indruk kunnen achterlaten. Ik hoop voor Feyenoord dat Slot hem weer aan de praat krijgt, maar ik ben wel wat sceptisch.
 
wandering
 
15
27 juli 2022 om 13:19
Bij Cádiz deed hij het vrij aardig hoor, heeft zeker zijn bijdrage geleverd in het lijfsbehoud. Had ook graag gezien dat hij gebleven was
 
Jopie22
 
10
27 juli 2022 om 13:59
Jij als supporter van Cadíz zult ongetwijfeld meer van hem gezien hebben dan ik Wandering. Maar in de wedstrijden dat ik hem heb zien spelen vond ik hem niet erg overtuigend. Ik heb zijn cijfers (via Transfermarkt) er nog even bijgepakt, maar deze waren ook niet `je van het`. En de rol die Feyenoord speelt / wil spelen is natuurlijk ook anders dan dat van Cadíz. Ik denk dat Feyenoord meer van hem (mag) verwacht(en). Oók qua rendement.
 
wandering
 
2
27 juli 2022 om 14:07
Nu speelt Feyenoord toch ook tegen andere tegenstanders dan waar Cádiz tegen speelt natuurlijk, Idrissi was echt belangrijk voor Cádiz, al was het maar met die zo belangrijke goal tegen Rayo, maar ook in het spel, altijd aanspeelbaar, redelijke dribbel, rendement is bij heel Cádiz wel een dingetje trouwens. Ze hebben minder gescoord dan wedstrijden gespeeld in La Liga
 
Jopie22
 
7
27 juli 2022 om 14:24
Dat laatste klinkt niet heel goed.. Enig idee hoe ze dat gaan oplossen met het oog op aankomend seizoen? Hebben ze al enkele spelers aangetrokken die voor creativiteit, aanvoer en doelpunten moeten zorgen?
 
wandering
 
1
27 juli 2022 om 14:36
Vooralsnog alleen de linksbuiten van Midjyllant wat jeugdspelers vanuit B bij de selectie gehaald, ben bang dat ze het dit seizoen niet gaan redden, of er moet snel wat bijkomen ander kunnen ze in januari weer wat spelers gaan huren.
 
Jopie22
 
2
27 juli 2022 om 16:19
Dat klinkt inderdaad nog niet erg overtuigend.. Hopelijk redt Cadíz het!
 
R.Vatros
 
0
27 juli 2022 om 13:22
Hij heeft in ieder geval meer inzet en agressie dan die alireza.. Wat een enorme slapzak is dat geworden zeg
 
Bobiku29
 
7
27 juli 2022 om 13:39
Als Alireza iets nog wél heeft, dan is het wel inzet en agressie. Vecht als een leeuw. Helaas is de term waarmee Perez hem omschreef heel accuraat: een botsauto
 
SergioRamosHM
 
5
27 juli 2022 om 16:08
Cadiz wou verlengen dus hoezo niets laten zien? Wat een onzin verkondig jij zeg. ??
 
Jopie22
 
15
27 juli 2022 om 16:16
Há, daar hebben wij onze pro Feyenoordsupporter weer die alles wat met Feyenoord te maken heeft verdedigt! Beter dim jij een beetje met dat vervelende toontje. Ik hoop oprecht voor Feyenoord dat Idrissi mijn ongelijk gaat bewijzen. Maar ik heb er een hard hoofd in.
 
SergioRamosHM
 
2
27 juli 2022 om 17:50
Als iemand niets laat zien, waarom zou de club dan willen verlengen? Vervelende ondertoon? Onzin verkondigen is vervelend.
 
Jopie22
 
9
27 juli 2022 om 18:57
Hoezo verkondig ik onzin? Ik heb in geen enkel artikel voorbij zien komen dat Cadíz hem graag nog een seizoen had willen huren. Want jij spreekt over verlengen, maar als je meer research gedaan had, dan wist je dat Idrissi eigendom is van Sevilla en niet van Cadíz. Iets met pot en ketel. Daarnaast kom je behoorlijk zwart-wit en kortzichtig over. Het is niet zo dat clubs spelers enkel en alleen willen vastleggen om bij de selectie te houden hè? Er zijn genoeg andere opties zoals bijvoorbeeld: handel. Of wil je beweren dat Idrissi een doorslaand succes was bij Cadíz?
 
HenkieKoffie
 
1
27 juli 2022 om 16:37
Ze zijn nog bezig meet een jongere Linksbuiten(ramanzi/gnoto). als die Binnen is lijkt het me meer dan prima dat je Idrissi haalt dan en je wel sterk bezet. evt kan die linksbuiten ook nog even wennen aangezien Idrissi met zn leeftijd en ervaring er gelijk moet staan.
 
benjj
 
10
27 juli 2022 om 13:06
Het is natuurlijk jammer dat het om een huurdeal gaat maar Idrissi is gewoon een heel sterke vervanger voor Feyenoord. Bij AZ ging het altijd maar over Stengs en Boadu maar als je het mij vraagt was Ous de belangrijkste en beste speler van de in de aanval. Begrijp dan ook niet zo goed waar het overdreven negatieve sentiment vandaan komt op deze site.
 
Bobiku29
 
9
27 juli 2022 om 13:40
Inderdaad Benji, het wordt wel erg overdreven allemaal. Bij Ajax had hij nota bene Tadic als concurrent en Sevilla is gewoon een heel hoog niveau. Ik ben best blij met Idrissi. Een gok blijft het altijd, maar dat was bij bijvoorbeeld Elia niet anders
 
MeMyselfAndI
 
6
27 juli 2022 om 13:07
Ik hoop echt dat deze gozer geen minuut in ons shirt gaat maken. Ik snap niet dat er überhaupt iemand binnen Feyenoord heeft voorgesteld om deze gozer te halen, werkelijk schandalig. In de tijd van van Geel hebben we veel vreemde transfers gezien maar geen enkele zo idioot als deze. Ik zou bijna zeggen dat ik liever een Vertonghen of Tadic in ons shirt zie. Hopelijk sturen ze hem snel terug naar Sevilla en anders moeten we hem als publiek daar weer naartoe terug fluiten vanuit de Kuip. Iedere speler verdient de support als ze ons rood en wit dragen maar deze gozer moet gewoon snel wegwezen.
 
jellert18
 
22
27 juli 2022 om 13:10
Gaat het lekker daar kerel?
 
Deenb
 
12
27 juli 2022 om 13:11
Waar komt dit vanaf joh? Ik sta ook geen gat in de lucht te springen maar mocht hij vertrouwen krijgen dan is dit een goede transfer. Voor een jaar huren, breedte versterking ( wie weet uiteindelijk basis klant ), ervaring, bekende van de trainer, bekende in de Eredivisie en lage kosten. Ik schrijf hem nog niet af ondanks dat dit ook niet de eerste naam was die op het wensenlijstje zou zetten.
 
Joga_Bonito10
 
16
27 juli 2022 om 13:21
Mymyselfandhigh lijkt me veel toepasselijker .
 
repuiztav
 
10
27 juli 2022 om 13:22
Eigen spelers uitfluiten? Ben je wel lekker?
 
Oortap
 
13
27 juli 2022 om 13:22
Het gaat om Idrissi, niet om Rai Vloet ofzo. Doe rustig aan, is goed voor je levensverwachting.
 
Gerben1978
 
11
27 juli 2022 om 13:28
Tot hij 2 x scoort tegen Ajax of PSV en ben je de eerste die staat te juichen.... Wacht het nou ff af ipv direct deze transfer af te schieten. Heeft onder Slot prima gepresteerd en speelt in vertrouwde omgeving dus kan best goed uitpakken.
 
MeMyselfAndI
 
0
27 juli 2022 om 16:01
Geen denken aan.. Prestaties of niet, deze gozer wil ik niet in een Feyenoord shirt zien. Al maakt hij hoogstpersoonlijk kampioen, deze gozer mag van mij weg.
 
bizzlad
 
9
27 juli 2022 om 14:27
Mag hopen dat jij nooit in De Kuip komt gozer. Je eigen spelers uitfluiten. Doe ff lekker normaal man. Weet niet wat die jongen jou ooit misdaan heeft, maar laten we hem net als ieder ander gewoon een eerlijke kans geven joh.
 
MeMyselfAndI
 
0
27 juli 2022 om 16:03
Ik zit haast iedere wedstrijd op de tribune. Alleen de afgelopen 2 jaar is dit minder door de combinatie covid en veel projecten in het buitenland. Verder heeft deze gozer geluk dat ik niet echt hard kan fluiten want van mij gaat hij het horen.
 
bizzlad
 
1
27 juli 2022 om 17:21
Triest. Waarom zou je in godsnaam je eigen spelers uit fluiten. Leg nou eens uit waarom je zo enorm tegen dit ventje bent dan?
 
Bobiku29
 
2
27 juli 2022 om 14:29
Haha waarom vind je dit?
 
 
1
27 juli 2022 om 13:08
Te weinig diepgang en snelheid. Had liever een speler gezien die echt op de brommer is.
 
rbn_
 
3
27 juli 2022 om 14:21
Daarom komt er nog een extra linksbuiten. Tot nu toe zijn de namen Gnonto en Ramazani naar buiten gekomen. Met name Ramazani is op de brommer.
 
rubje
 
3
27 juli 2022 om 13:11
Hoop dat de titel niet klopt en hij niet gezien wordt als de vervanger. Een speler waarmee je net je transferrecord hebt verbroken vervangen door een speler te huren voor 1 jaar is toch wel een behoorlijke achteruitgang. Leuk om hem erbij te hebben als extra optie(als slot hem weer aan het voetballen krijgt) maar voor de toekomst van Feyenoord hoop ik toch ook dat ze weer nieuwe waarde op het veld gaan creëren.
 
LeWizKid
 
4
27 juli 2022 om 13:12
Geen creatieve oplossing, maar hij heeft bewezen bij AZ dat hij een van de betere vleugelspeler in de ED is. Nu ik dit schrijf besef ik dat dit ook op Alireza toegepast kan worden en hij heeft niet overtuigd afgelopen seizoen . Toch denk ik dat Idrissi het beter gaan doen, ook kan Dilrosun nu op rechts spelen. Ik ben wel een voorstander van vleugelspelers die naar binnen gaan
 
mc significant
 
1
27 juli 2022 om 13:30
En bij Ajax heeft hij weer het tegendeel bewezen. Vervolgens niet meer gespeeld
 
Pendeco
 
2
27 juli 2022 om 14:54
Alireza heeft bij Feyenoord inderdaad nog weinig gepresteerd, maar bij AZ was hij voor Eredivisie begrippen gewoon een prima speler. Dat zelfde geldt voor Idrissi, bij AZ goed en bij Ajax onzichtbaar geweest, maarja dat was halfverwege een seizoen en ook maar een half jaartje. Was heel knap geweest als hij opeens een basisplaats had bemachtigd toen. Beide spelers hebben gewoon de potentie en kwaliteit om succesvol te zijn bij Feyenoord, de vraag is alleen of het eruit gaat komen. Soms moet je ook gewoon een beetje geluk hebben waardoor je weer in een positieve flow komt en het ritme en zelfvertrouwen terugkeert.
 
The_F-Sider
 
2
27 juli 2022 om 13:23
Zal wel uit de koker van Slot komen. Ook Idrissi is z'n typische AZ-speler. Leuk en vrijblijvend spelen bij AZ, maar na een stapje hoger vallen zij al gauw door de mand.
 
deevon
 
0
27 juli 2022 om 13:24
Over 1.5 week begint de competitie en ik zou toch graag eens een linksback zien komen of willen ze echt met Pedersen gaan spelen?
 
Soccerfan_1
 
0
27 juli 2022 om 13:34
Van Sinisterra naar Idrissi. Ik zou daar als Feyenoord supporter niet super enthousiast van worden. Gelukkig is het maar hoor. Misschien dat meer speeltijd hem weer op laat bloeien. We gaan het zien
 
SergioRamosHM
 
2
27 juli 2022 om 16:05
Zullen we gewoon even afwachten? Wellicht is hij enkel voor de breedte. Je hebt ook spelers op de bank nodig. Nelson, Sinisterra, Dessers en Linssen zijn vertrokken en daarvoor zijn tot nu toe maar 2 spelers terug gekomen. Dit met de wetenschap dat Feyenoord ook nog van Alireza af wilt en Walemark verhuurd mag worden is het niet gek als Feyenoord nog verder kijkt naar andere.
 
HenkieKoffie
 
1
27 juli 2022 om 16:48
Feyenoord kijkt ook nog steeds naar een extra linkbuiten! dan is het niet verkeerd om Idrissi achter de hand te hebben.
 
FairPlayprijs
 
1
27 juli 2022 om 14:30
Jammer geen optie op koop en dan wordt kans op Gnonto kleiner, duidelijk dat Walemark en Jahanbaksh niet als serieuze opties worden gezien.
 
Heinazijn
 
2
27 juli 2022 om 15:05
Leuk om Idrissi weer terug te zien op de Nederlandse velden. Hopelijk voor Feyenoord gaat hij het net van de tegenstander met regelmaat laten vibreren. Bij FC Groningen en AZ schitterde Idrissi op de Nederlandse velden, echter was dit niet het geval bij Ajax en Sevilla. Ben benieuwd hoe Idrissi het gaat doen bij Feyenoord.
 
Sondela
 
0
27 juli 2022 om 15:59
Leuk en aardig. Maar snel wat spelers halen maakt het nog geen team. Tot dus ver valt alles tegen. Ben benieuwd hoe het er aan de competitie aan toe gaat.
 
SergioRamosHM
 
0
27 juli 2022 om 16:02
Mag hopen dat het een breedte versterking is en dit betekent dat Boetius niet komt. Alireza en of Walemark (tijdelijk) eruit zou ook mooi zijn.
 
Markovv
 
1
27 juli 2022 om 16:10
Nog altijd wel een leuke speler, qua naam. Moet zeggen dat feyenoord erg creatief bezig is met de beperkte middelen. Het is natuurlijk altijd even de vraag hoe zo een speler uit een moeilijke periode komt. (Kijk naar Jahanbaks). Ik denk dat feyenoord dit seizoen PSV kan gaan benaderen. Het gat tussen die twee is kleiner geworden dan het gat tussen Psv en Ajax. Maar voor alle 3 geldt wel dat het een hele andere selectie is geworden... ben benieuwd wie er als eerste team echt staat.
 
machielr
 
1
27 juli 2022 om 16:29
Afwachten of dit wat wordt. Heeft weinig meer laten zien na AZ, maar wellicht dat Slot hem weer aan de praat krijgt.