Johan Derksen maakt gehakt van transferbeleid PSV: 'Wat een onzin!'
Maandag, 14 september 2020 om 21:08

De analisten van Veronica Inside begrijpen er niets van dat PSV doelman Yvon Mvogo heeft gehaald. De van RB Leipzig gehuurde goalie maakte zondag bij zijn debuut tegen FC Groningen (1-3 winst) een blunder, door met een verkeerde pass op Jorrit Hendrix een tegendoelpunt in te leiden. Johan Derksen haalt uit naar de technische leiding van PSV, die volgens de oud-voetballer zijn oren heeft laten hangen naar trainer Roger Schmidt.

Mvogo werd op voorspraak van Schmidt juist gehaald vanwege zijn voetballende kwaliteiten. "Die keeper van PSV, daar gaan wij nog heel veel lol aan beleven", lacht René van der Gijp. "Die kan er geen reet van. Die keept over een maand niet meer", voorspelt de oud-rechtsbuiten, die niet begrijpt dat PSV per se een 'voetballende doelman' wilde. "Er bestaan geen 'goed voetballende' keepers. Het enige wat je weleens bij een keeper hebt, is dat hij een goede trap heeft. Manuel Neuer en die gozer van Manchester City (Ederson Moraes, red.), die hebben een geweldige trap. Maar een keeper die technisch de juiste oplossing vindt, die zijn er niet, want anders had-ie niet in de goal gestaan."

Ook Derksen is bepaald niet onder de indruk van de 26-jarige Zwitserse keeper. "Hij kan niet meevoetballen, maar hij kan niet keepen ook", stelt Derksen vast. "Zou hij bij Leipzig voor niks op de bank zitten? In Leipzig zijn ze niet bijgekomen van het lachen", zegt Derksen, die vervolgens uithaalt naar het beleid van PSV. "Er komt een Duitse trainer, en die wil dan meteen een keeper uit de Duitse competitie, want daar heeft hij contacten. En ze hadden bij PSV geen topkeepers, maar wel twee redelijke keepers", doelt hij op Jeroen Zoet en Lars Unnerstall. Overigens is Zoet inmiddels verkocht aan Spezia.

Derksen vindt dat directeuren Toon Gerbrands en John de Jong niet naar Schmidt hadden moeten luisteren. "Ze hebben bij PSV een algemeen directeur, een technisch directeur, ze hebben een technische staf, en die knikken allemaal 'ja en amen' als een nieuwe trainer een tweede keeper uit Duitsland wil halen. Wat een onzin, wat een onzin! En ze hebben een keeper uit de selectie van het Nederlands elftal (Zoet, red.), die doen ze naar een flutclubje in Italië. Een trainer heeft niks te willen, dat zijn passanten. Je moet een keeper hebben die ballen tegenhoudt."

Meer nieuws
   
21:28
21:28
Besiktas plaatst zich voor bekerfinale en kan seizoen kleur geven
0
   
21:07
21:07
Emotionele Noa Lang doet zijn verhaal op Instagram: 'Er zijn fouten gemaakt'
5
   
20:58
20:58
Jeremain Lens kondigt live op televisie het einde van zijn carrière aan
8
   
20:33
20:33
Schalke 04 handhaaft zich middels klinkende zege in de 2. Bundesliga
8
   
20:12
20:12
Enrique verrast met invulling spitspositie voor return tegen Dortmund
5
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (64)

 
Superman123
 
78
14 september 2020 om 21:33
Ik denk niet dat het vermoeiend is om gewoon je mening te geven lijkt me..dat doe ik ook elke zaterdag met bier in me hand na de wedstrijd. Daarvoor is dit programma ook bedoeld. Wil je mensen zien die elkaar nog net niet aflikken, dan kijk je maar naar de NOS op zondagavond. Joe
 
LovreFC
 
31
14 september 2020 om 23:16
Zeggen dat Mvogo "ook niet kan keepen" is toch echt ongelooflijk dom geleuter? Welke fout heeft hij keepend gemaakt dan? Onana heeft wel eens dezelfde fout gemaakt als Mvogo nu, dat zegt toch helemaal niks. Ik vind het echt zo dom.
 
Millonario
 
10
14 september 2020 om 23:56
Jij logt je in op Vz, jij leest het artikel en reageert vrijwillig. Dus daar wordt jij ook niet moe van, toch? Dus, Derksen wordt heel, heel goed betaald om zijn mening te geven. Ik denk niet dat ik daar nog meer aan moet toevoegen om het duidelijk te maken, he?
 
PaulR_1982
 
8
15 september 2020 om 07:58
Dat jij steeds weer de moeite neemt om berichten te lezen (tenminste, dat neem ik aan) waarvan je weet dat ze gaan over Johan Derksen, terwijl je schijnbaar niets met die man hebt, dat vind ik nou bijzonder. En dan ook nog elke keer weer reageren.
 
ajax01-95
 
95
14 september 2020 om 21:13
Tja Johan Derksen... volgende week lult die weer dat psv geweldig heeft ingekocht met Max.
 
Ingmar van der
 
40
14 september 2020 om 21:35
Tja dat is toch ook gewoon het concept van het programma? René heeft dat ook gewoon toegegeven. Hoe lul je anders 2x per week anderhalf uur vol?
 
Zinedane
 
20
14 september 2020 om 22:11
Is ook zo. Maar begrijp daardoor oprecht niet dat men niet liever naar Studio Voetbal kijkt op de Nos. Kijk, Theo Janssen, Rafael vd Vaart en Van Hooijdonk hebben niet de aanstekelijke lach van Gijp en zijn niet de meest entertainende gasten. Maar er wordt wel beargumenteerd waarom en er wordt serieuze analyse gedaan naar een team en naar spelers. Rafael zei dat zelfs nog afgelopen aflevering. Daar zul je echt niet na 1 blunder meteen horen dat Mvogo niks kon. In tegendeel er wordt gekeken naar hoe hij breder gespeeld heeft en laten we even eerlijk zijn, er is wel degelijk een gigantisch verschil tussen de meevoetballende capaciteiten van voetballers....
 
Ingmar van der
 
16
14 september 2020 om 22:17
Snap je wel hoor maar VI is iets unieks. Mannen zeggen wat ze willen en vaak waar het op staat. Er is gewoon geen 1 programma op tv te vinden waar dat zo is. Als er dan hier en daar een keer onzin uitkomt, neemt iedereen dat graag voor lief.Zelf vind ik geen klote aan studio voetbal, zoals je zelf zegt het zijn een beetje dooie normale gasten. Tom Egbers of die andere brengt het niveau ook niet echt omhoog. Kijk overigens ook niet wekelijks naar VI maar heeft wel mijn voorkeur omdat het dus een mengelmoes is van analyses, humor en ze weten vaak leuke/grappige dingen eruit te pakken die bij een normaal voetbalprogramma niet aan bod komen
 
FCB_Catalunya
 
9
15 september 2020 om 00:17
Jij snapt niet dat mensen niet liever naar de NOS kijken? Van Hooijdonk is zo ontzettend nietszeggend, icm met van der Vaart al helemaal. Die analyses bij het Nederlands elftal waren echt schrijnend. Vreselijk. Vd Vaart heeft ook zijn stokpaardjes en favoriete spelers en daar slaat hij dan helemaal in door. Verder betrap je de mannen zelden op een schokkend inzicht.
 
FCB_Catalunya
 
2
15 september 2020 om 00:17
Jij snapt niet dat mensen niet liever naar de NOS kijken? Van Hooijdonk is zo ontzettend nietszeggend, icm met van der Vaart al helemaal. Die analyses bij het Nederlands elftal waren echt schrijnend. Vreselijk. Vd Vaart heeft ook zijn stokpaardjes en favoriete spelers en daar slaat hij dan helemaal in door. Verder betrap je de mannen zelden op een schokkend inzicht.
 
acmilan2019
 
1
14 september 2020 om 22:07
Dat kan toch? Dat is een andere speler dan deze jongen volgens mij?
 
Sirius
 
2
14 september 2020 om 23:14
Definieer geweldig. Het is nou niet bepaald moeilijk om die jongen te scouten en er is ruim 10 miljoen euro voor betaald. Daar mag je dan ook wel wat van verwachten. Het transferbeleid is toch ook gewoon een ramp sinds John de Jong er technisch directeur is? Dat kan werkelijk niemand ontkennen. Los van de daadwerkelijke kwaliteiten van deze Mvogo getuigt het ook van zeer weinig creativiteit als je een eerste doelman gaat huren terwijl er geld op de bank staat.
 
El_Guaje7
 
100
14 september 2020 om 21:14
Ach wat zijn we er weer eens snel bij met ons oordeel. “Die kan er geen reet van”. Alex en Gomes hadden we ook na een dramatisch begin direct af kunnen schrijven en dat zijn nu club legendes. Senesi van Feyenoord kon er ook helemaal niets van na een paar potjes bij Feyenoord en nu vertegenwoordigd hij grootste waarde in hun gehele selectie. Waanzin hoe snel mensen domme dingen uit kunnen kramen.
 
JustPSV95
 
48
14 september 2020 om 21:26
Derksen en vd gijp verdiepen zich sws nooit in de speler. Roepen tegenwoordig bijna alleen dingen ongefundeerd
 
falcao1984
 
16
14 september 2020 om 21:37
Park en Lee niet te vergeten.
 
gomes1psv
 
7
14 september 2020 om 23:30
Precies Gomes en Alex, die twee wilde ik ook al aanhalen, in het bijzonder die eerste. En ook Onana maakte in het begin geen zekere indruk. Een heel beleid afkraken na één blunder, maar bij het onderwerp Ihattaren wel ineens het inzicht hebben dat die jongen teveel gehyped is door de media...
 
HupVanDeDonk
 
0
15 september 2020 om 08:36
@el_guaje, ze hebben meerdere keren aangegeven bewust deels de waan van de dag te willen volgen in hun analyses. Structureel proberen te denken levert vaak onzin op (zie een van hooijdonk), terwijl waan-van-de-dag-denken onzin oplevert die echter wel vermakelijk is en soms tot verfrissende inzichten leidt.Waar ik me trouwens aan stoor bij deze keeper is z`n haar, wat een achterlijk kapsel haha!
 
Oelie Wapper
 
48
14 september 2020 om 21:15
Ach, zo maakten ze ook gehakt van Senesi na 1 wedstrijd, geloof ik. En ik kan me de eerste wedstrijd van ene Edwin van der Sar ook nog herinneren, die ongeveer net zo'n fout maakte, alleen zonder dat daar een goal uit voortkwam.makkelijk scoren...
 
FlamengoBrasil
 
39
14 september 2020 om 21:15
Makkelijk na 1 wedstrijd. Geef hem anders even de kans om zich te bewijzen.
 
TechnoBastard
 
13
14 september 2020 om 21:15
Flinke mening na welgeteld een wedstrijd. Ik vond hem niet slecht keepen en hoop dat hij zijn draai gaat vinden. Unnerstall en Zoet natuurlijk prima lijnkeepers, maar beide met rare fratsen (rare uittrappen, paniek bij druk). Dat moet niet kunnen bij een ploeg als PSV, maar dat is mijn mening. Doet niks af aan vooral de wedstrijden waarin Zoet boven zichzelf uitsteeg hoor, ere wie ere toekomt. Zal ook een mooi afscheid krijgen en dat verdient hij ook..
 
KokkieAFCA0341
 
2
14 september 2020 om 22:06
Een speler aan spelen op de eigen 16 die al onder druk staat zijn geen rare fratsen? Dit gaat vast wel vaker gebeuren aangezien er volgens hem zo op getraind wordt maar hier is een keeper toch niet voor bedoeld?
 
Japie_Krekel
 
13
14 september 2020 om 21:16
helemaal niks tegen die Mvogo verder maar ik wordt ook een beetje moe van die zogenaamde meevoetballende keepers. zo een Ter Stegen is zogenaamd ook een meevoetballende keeper maar op het moment dat Bayern ook maar een heel klein beetje druk op hem zette wist hij het niet meer en ging hij de raarste capriolen uithalen achterin wat leidde tot allerlei hachelijke momenten. Ederson zie ik vaak ook de gekste dingen doen bij City wat ook nog wel eens een onnodige tegengoal wil opleveren. keepers staan idd niet voor niks op goal. die zijn daar beland omdat ze niet konden voetballen
 
DaveKattenberg
 
8
14 september 2020 om 21:50
De groep die niet kon voetballen en ook niet goed kon keepen zit bij de amateurs of is al gestopt. Hou nou aub eens op om te doen alsof elke mislukte middenvelder of spits wel een goede verdediger of doelman zou zijn.
 
ajax1812
 
6
14 september 2020 om 21:52
Waar in zijn comment wordt dat gezegd?
 
barcalover123
 
3
15 september 2020 om 04:43
Japie japie.. je wordt zo moe van die mee voetballende keepers. Vervolgens haal je 1 wedstrijd aan waar het hele team door het ijs zakt om je punt te maken. De beste keepers zijn jou eenmaal de mee voetballende keepers. Ik heb Ter stegen en Neuer ballen zien geven die middenvelders im de top nog niet eens kunnen geven. Mee voetballende keeper is ooh zo belangrijk voor clubs die willen opbouwen van achter want het geeft je gewoon een speler meer op het veld. Nee hoor Japie vind weer onzin
 
Japie_Krekel
 
0
15 september 2020 om 13:02
ik vind het idd onzin want keepers kunnen niet voetballen, anders hadden ze niet op goal gestaan. iemand met de techniek van een Neymar wordt echt niet tussen de palen gezet. een keeper moet imo gewoon de ballen tegenhouden en zo weinig mogelijk de bal aan ijn voet hebben. zo een Ter Stegen kan misschien een leuke pass geven tegen een Eibar ofzo als hij niet onder druk komt te staan maar tegen Bayern zag je dat als er een team is die hem wel onder druk zet hij helemaal niks met een bal kan en allemaal rare fratsen gaat uithalen
 
barcalover123
 
2
15 september 2020 om 13:24
Dat is zo'n onzin. Misschien dat het bij jou op het schoolplein gebeurde dat de gene die niet kan voetballen op doel moet maar dat is natuurlijk niet overal zo. Denk dat een Neuer of een Ter stegen echt wel vanaf jongs af aan door hadden dat ze heel goed kunnen keepen. verder geef je aan dat Ter stegen tegen Eibar balletjes kan geven.. Heb hem ook tegen Spurs, Inter, Sevilla en Atletico ballen zien geven. Jij denkt dat Bayeren de enige club is die de afgelopen 3 seizoenen barca onder druk heeft gezet? Ook weer haal je 1 wedstrijd aan waar het hele team door het ijs zakt. Er valt ook verder gewoon niet met je te discussiëren als je zegt dat Ter stegen en Neuer niet kunnen voetballen
 
IpswichTown
 
16
14 september 2020 om 21:17
Wat een slap gelul. Ze hebben Mvogo waarschijnlijk voor het eerst een potje zien keepen. Heel makkelijk om iemand dan gelijk af te serveren. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem buiten de voorbereiding bij PSV ook niet eerder aan het werk heb gezien, maar geef iemand op zijn minst de kans om iets te laten zien. Dat dit een blunder was, daar kunnen we niet omheen met zijn allen. Maar ik heb nog nooit een keeper gezien die nooit een fout maakt in zijn carrière.
 
Arnout108
 
16
14 september 2020 om 21:19
Een keeper maakt 1 foutje en we hebben gelijk alweer de nieuwe Manolev. Hij heeft in die wedstrijd heel vaak ervoor gezorgd dat de verdediging onder de druk vandaan kwam maar dat schijnt helemaal niks meer uit te maken als het 1 keer misgaat. Wat een onzin dat ze het nu al over een miskoop hebben. Mvogo heeft verder niks verkeerd gedaan, weet zeker dat PSV met Zoet of Unnerstall veel moeilijker onder de druk uit zouden komen. Als PSV ervoor kiest om te spelen op de Schmidt manier dan is er een keeper nodig die kan voetballen. Dat maakt het voetballen een stuk makkelijker maar het gaat helaas ook weleens fout.
 
JustPSV95
 
2
14 september 2020 om 21:24
Met understal hadden we veel meer moeite met Groningen gehad. Die had dan de bal ipv de middenvelders in te spelen de bal naar voren geschoten, waardoor je steeds in duels komt. Precies wat Groningen wilt en elk verloren duel had een gevaarlijke counter ingeleid. Mensen zeiken tegenwoordig spelers wel heel graag af, zoals via Twitter.
 
Arnout108
 
9
14 september 2020 om 21:44
Ja inderdaad, de heren van VI vinden modern voetbal wat lastig te duiden. Ze hebben het niet over wat er in een wedstrijd gebeurt maar ze pikken er liever een paar momenten uit waar je makkelijk grapjes over kunt maken. Wat PowNed met normaal nieuws doet doen zei met voetbal.
 
Gerben1978
 
0
14 september 2020 om 21:51
Ja, maar het moet wel zorgen baren dat hij achteraf niet begreep dat hij fout zat. 'Wij oefenen op het aanspelen onder druk' zei hij, maar dan is het wel een gebrek aan voetbal intelligentie als je op deze manier een speler bedient. Dan kun je mee voetballend nog zo goed zijn, maar als je niet beschikt over spel inzicht.... Any way het is de eerste speeldag dus laten wij hem even de tijd geven om te acclimatiseren.
 
Arnout108
 
3
14 september 2020 om 22:19
Weet niet of hij het moment toen al teruggezien had. Ga er toch vanuit dat hij wel iets anders zou zeggen na het zien van de beelden.
 
Simon_Toivonen
 
6
14 september 2020 om 21:20
Als PSV'er ben ik zelf ook heel moe geworden van het geneuzel over het halen van een "meevoetballende" keeper. Dat de keeper gelijk de eerste wedstrijd zo'n fout maakt, vind ik een gevalletje karma.
 
JustPSV95
 
9
14 september 2020 om 21:21
Derksen die weer dingen roept zonder zich er maar enigzins in te hebben verdiept. Denk dat het grootste gedeelte van de keepers daar op de bank zal zitten met gulacic voor je.
 
Davilla_7
 
16
14 september 2020 om 21:27
ik vind derksen een vermakelijke vent om naar te luisteren, maar zodra het inhoudelijk over voetbal gaat heeft hij toch zelden iets nuttigs te melden. sowieso bijzonder dat hij zoet jarenlang wekelijks heeft afgezeken en het in zijn ogen nu ineens een redelijke keeper is die de komst van mvogo niet zou rechtvaardigen.
 
falcao1984
 
2
14 september 2020 om 21:32
Vind ze ook altijd nog een beetje naar over Duitsers praten. Humor is prima maar hetzevorming en de oorlog er direct bij halen vind ik erg goedkoop. Gelukkig dat Derksen dit beeld nu wat bijstelde.
 
hanniec
 
2
14 september 2020 om 21:31
Gelukkig heeft derksen er veel verstand van. Was zelf een geweldige schopper
 
cuco10
 
7
14 september 2020 om 21:31
Psv speelde een goeie pot maar waar hebben ze het over bij vi: het enigste wat mis ging. Verder natuurlijk wel veel humor vind ik. Kijkt lekker weg op de maandag avond.
 
falcao1984
 
11
14 september 2020 om 21:35
Genee vraagt Gijp iets over PSV te zeggen en die spint het direct weer naar Feyenoord. Daarnaast vind Gijp alles in Engeland altijd geweldig valt me op. Rooney, Delle Alli, Kane, Spurs... het wordt altijd zo extreem opgehemeld...
 
Boris19
 
4
14 september 2020 om 21:31
Iedereen die zich een beetje in PSV verdiept, wist allang dat Zoet deze zomer zou vertrekken, dus er moest sowieso een keeper bij. Of dit een geweldenaar is, valt nog niet te zeggen, maar als een trainer hem graag wil hebben, dan is het niet vreemd dat je hem haalt.
 
007
 
10
14 september 2020 om 21:35
Geef die vent een kans. Wat zijn die analisten toch opportunistisch als de pest. Of ze hemelen spelers direct op als of de "Nederlandse Messi" geboren is, of ze maken na een fout een speler compleet af. Het was een ongelukkige fout van de nieuwe PSV keeper, maar hij kan heus wel iets.
 
Soccerfan_1
 
5
14 september 2020 om 21:38
Tja of dit een goede keeper is geen idee. Was niet echt onder de indruk gister maar ja als je Onana zag schutteren in jong Ajax en dan nu kijkt. Je weet het maar nooit. Vind wel dat het een ontzettend sympathieke gast is als ik dat interview zag gister met hansie hansie
 
falcao1984
 
6
14 september 2020 om 21:40
Inderdaad. Vond die Mvogo erg goed overkomen in het interview. Lijkt een prima persoonlijkheid te zijn.
 
marton3103
 
4
14 september 2020 om 21:40
Beetje snel om deze keeper af te branden na 1 wedstrijd, al geeft Derksen wel zijn mening op basis van wat hij ziet. En wat hij zag, en met hem heel veel anderen, is wel dat deze keeper nog niet echt indruk heeft weten te maken. Dat trainen onder druk nam hij iets te letterlijk, maargoed laten we hem nog even de tijd geven. Dat het bestuur de oren heeft laten hangen snap ik opzich wel, mag hopen dat Schmidt er ook een beetje verstand van heeft en hij heeft sowieso niet veel gekost. Krijg van mij nog een paar wedstrijden het voordeel van de twijfel.
 
Kevin1989
 
8
14 september 2020 om 21:42
Zoet is toch verkocht, kunnen unnerstal en mvogo de concurrentiestrijd aan gaan. Prima toch. Je kan ook van een mug een olifant maken. Als je het transferbeleid van PSV wil afkraken begin dan bij de spits Romero.
 
GfZola
 
8
14 september 2020 om 21:46
We zijn net begonnen hoor, na 4 wedstrijden kunnen misschien oordelen, man man wat kunnen deze 2 oude grijze zuurpruimen zeiken zeg!
 
MT87
 
1
14 september 2020 om 21:48
Je kunt het transferbeleid van PSV op allerlei manieren inhoudelijk aanvallen, mits je even 5 minuten neemt om je te verdiepen in de aan en verkopen van de afgelopen tijd. Dat is al teveel gevraagd voor de heren. Die zien een keeper een fout maken en hangen daar een heel kulverhaal aan op. Gemiste kans vind ik. Het transferbeleid van PSV kun je juist een mooie inhoudelijke, lachwekkende, discussie over houden. Wat betreft Mvogo, geef hem even de tijd om weer in het ritme te komen. En voor de zekerheid Unnerstall allerlei trainingen met de voeten want die kan er op dit moment echt alleen op staan en dat is wel te weinig.
 
Voetbalgogme
 
6
14 september 2020 om 21:49
Als hij gisteren een goede pot had gespeeld dan had Derksen het een geweldige aankoop gevonden. Johan is weer lekker snel met oordelen. Geef die jongen een paar maanden voordat je zulke domme dingen roept.
 
SocioFan1
 
7
14 september 2020 om 21:49
Kunnen we niet gewoon artikelen van Derksen een Driessen even volledig negeren...? Zou top zijn. 1 match gekeept en meteen een felle oordeel klaar hebben en niet weten dat Zoet zowiezo weg gaat, waar gaat het over. Riooljournalistiek. Laten we vanaf nu beginnen, wie doet er mee! #NegeerDerksen
 
Japie_Krekel
 
2
14 september 2020 om 22:36
laat die man lekker vinden wat hij ervan vindt. Vd Vaart vind dat Veltman er niks van kan, Perez en Van Basten vinden Ziyech een matige voetballer, de ander vind weer dat Memphis of Dumfries er niks van kunnen en Derksen is niet gecharmeerd van deze keeper. wie ligt daar wakker van? het is maar een mening
 
Ziyechgoat22
 
8
14 september 2020 om 21:53
Ik begrijp niet waarom mensen deze drie “analisten” nog serieus nemen. Ze kunnen alleen mensen neerhalen, je kan best kritiek hebben, maar om nou een keeper af te schrijven na 1 (!) wedstrijd slaat nergens op. Ik kijk al jaren niet meer, en dat voelt geweldig.
 
Bartvan der Veen
 
6
14 september 2020 om 22:16
Na 1 wedstrijd hem al beoordelen... erg knap Derksen. Mvogo had wel een cruciale redding verricht op het afstandschot van Lundgvist. Hij kan wel keepen
 
Rudeboy65
 
7
14 september 2020 om 22:44
Ja. Het was een enorme blunder. Maar om daarmee het hele transferbeleid van PSV af te branden is ongelofelijk dom en kortzichtig. Het is een kwestie van tijd voor ze weer schoorvoetend moeten toegeven dat die keeper toch niet zo heel slecht blijkt te zijn.
 
Only1Romario
 
0
14 september 2020 om 23:02
VI is toch ook gewoon gebaseerd op de waan van de dag, doet die jongen het goed volgende week, dan is het ineens weer een topkeeper. Daarnaast is het aankoopbeleid bij PSV toch ook niet best de laatste jaren? Die nieuwe back lijkt een goede aanwinst, maar verder zijn de beste spelers die uit eigen jeugd. Zo raar vind ik het niet dat ze weinig positief zijn over het aankoopbeleid van de Jong, maar ook dat is gewoon een mening en meningen kunnen verschillen.
 
Rudeboy65
 
2
14 september 2020 om 23:32
Tuurlijk mag je van mening verschillen, dat lijkt mij zeer gezond, maar wat die heikneuters van VI doen is echt dom. Mbt de Jong: niet vergeten dat PSV al tig jaar achter Bruma aanzat en nu we hem dan eindelijk hebben valthet vies tegen. Maar wie weet komt het met hem ook goed.
 
Lucas97
 
5
14 september 2020 om 22:54
1 blunder en hij kan er al niets van. De beste man was geweldig bij Young Boys en tweede keeper bij Leipzig is geen schande met Gulasci voor je. Unerstall is echt niet beter hoor.
 
NouryAlmis
 
1
15 september 2020 om 08:36
1 wedstrijd, kun je toch nog niks over zeggen. ‘De analisten’ van VI hebben er meer verstand van hoor. Wat een clown is die Derksen toch.
 
BertBert
 
0
15 september 2020 om 09:37
In dat zegt iemand die zelf niet geloofwaardig eerst heel hard roepen stop er mee en dan toch terug komen om dat de Mol dat wil gewoon gelul maar ik weet wel zelf elke keer iemand in dekzeil nemen en anders om mag niet
 
AidenMcGeady
 
1
15 september 2020 om 10:08
Ach dit weet je van tevoren toch? Als je een foutje maakt wordt je gefileerd bij VI. Niet al te serieus nemen, dat maakt dit programma ook. Buiten dat vond ik dat ie wel echt van toegevoegde waarde was(buiten die flater om). Speelde verder een prima pot, zoals heel PSV verfrissend was. Gakpo maakt flinke stappen, Mauro verrast evenals het centrale duo. Wat een lange trap heeft die Boscagli. Of ze titelkandidaat zijn weet ik niet, maar er zit wel een duidelijke visie achter. Het was na lange tijd weer eens leuk om naar PSV te kijken.
 
Lawless
 
0
15 september 2020 om 12:12
Buiten dat de analyse van Mvogo nergens op slaat hebben ze wel gelijk dat ik het aankoopbeleid van de afgelopen 2 jaar echt heel zwak vind. Doan, Bruma, Baumgartl, Mvogo (als je toch zoet en unnerstall hebt).
 
Anunciato32
 
0
16 september 2020 om 02:46
Ik ben zo blij dat dit programma weer terug is in alle openhartigheid!Aflevering 1 gewoon weer vanouds de confrontatie opzoeken!Laat de wereld maar kijken naar Rtl boulevard,Arie ..j.v Gelder etc.