Kuyt adviseert nieuwe bondscoach: 'Die twee zou ik nooit afschrijven'
Maandag, 27 maart 2017 om 22:27

Als het aan Dirk Kuyt ligt, heeft de toekomstige bondscoach van het Nederlands elftal oog voor routiniers als Robin van Persie en Nigel de Jong. De spits van Fenerbahçe speelde op 13 oktober 2015 zijn laatste interland, terwijl de middenvelder van Galatasaray op dinsdag exact twee jaar niet meer uitkwam voor Oranje.

Kuyt betreurt die situatie: in zijn ogen heeft Oranje juist behoefte aan ervaren krachten. "Arjen Robben is er helaas niet altijd bij geweest vanwege blessures en dan komt het aan op Wesley Sneijder. Ik zou Robin van Persie zeker in deze situatie oproepen", vertelt de aanvoerder van Feyenoord, die zelf een punt heeft gezet achter zijn interlandloopbaan, maandagavond bij Ziggo Sport.

Vincent Janssen komt weinig aan spelen toe bij Tottenham Hotspur en ontbrak zaterdag wegens griep tegen Bulgarije. Volgens Kuyt had Oranje moeite een vervanger te vinden. "Bas Dost doet het goed, maar voor hem is het ook lastig om te moeten leveren op het moment dat Janssen er niet is. Van Persie had het prima gekund. Types als Van Persie en De Jong zou ik nooit afschrijven."

Meer nieuws
   
23:58
23:58
Joseph Oosting gaat live op tv in op contact met Feyenoord
6
   
23:38
23:38
Sporting Portugal kan landstitel ruiken na spectaculaire comeback tegen Porto
5
   
23:04
23:04
V/d Vaart ziet belangrijkste man bij PSV: 'We onderschatten hoe goed hij is'
4
   
22:53
22:53
Van Hanegem ziet aanwinst voor gehele Nederlandse top bij Sparta rondlopen
6
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (61)

 
Gerard13
 
32
27 maart 2017 om 22:22
Dat zijn spelers die ook al 2 jaar niks meer hebben laten zien. De Jong kan het conditioneel niet meer aan en heeft veel overtredingen nodig en van Persie is ook totaal geen leider en kan het conditioneel ook niet meer aan
 
Ijsmuts
 
13
27 maart 2017 om 22:56
Misschien heb je gelijk. Kijkend naar clubverband is zeker het niet-selecteren van de Jong logisch geweest. In Oranje hebben ze echter noot verzaakt op het gebied van werklust of prestaties (kijkend naar de Wk's van 10 en 14).
 
Roytje78
 
39
27 maart 2017 om 23:07
Klopt niet. De Jong is zeer zuinig op z'n lijf en is nog steeds erg fit. Daarnaast heeft hij kwaliteiten die er nu niet/nauwelijks bij Oranje te vinden zijn. Indien Van Persie fit is, is hij zeker nog bruikbaar. Hij kent het spelletje, scoort veel en heeft de benodigde ervaring die broodnodig is.
 
Kraai301
 
8
27 maart 2017 om 23:45
Daar gaat het niet alleen om. De meeste nu NL-spelers kijken enorm op tegen deze gasten en ze kunnen er een hoop van leren. Alleen hun aanwezigheid kan al zorgen dat anderen boven zichzelf uit gaan stijgen of leren om slim om te gaan met bepaalde situaties. We zijn op het moment veel te onervaren.
 
AsRoma8
 
7
27 maart 2017 om 23:47
De Jong is nog steeds in vorm hoor. Kijk jij regelmatig Galatasaray of is dit gewoon een aanname?
 
Thamike
 
5
28 maart 2017 om 00:40
We vergeten gewoon dat de laatste periode van zowel de Jong als v Persie slecht was bij Oranje. Iedereen schreeuwde om de nieuwe generatie en dat dit soort jongens echt niet meer kon. Te traag, conditioneel niet meer geschikt etc etc. Nu alles drama is vergeten we dat en denken we met nostalgie en mooie.momenten van deze spelers toen ze nog groot waren. Begrijpelijk maar niet verstandig. We moeten bouwen aan een nieuw vertrouwd elftal. Een team die minder vaak moet wisselen en op elkaar ingespeeld raakt. Een bondscoach die spelers kan raken.
 
Stua
 
11
28 maart 2017 om 01:35
Niet iedereen schreeuwde die onzin. Heel het elftal draaide slecht en dat kwam niet door van Persie en Nigel de Jong. Die twee horen er gewoon bij. Onzin om ze niet te selecteren. Deze bondscoach kon ook zonder deze twee genoeg andere keuzes maken, maar maakte op details de nodige fouten. Domste fout was de Ligt op te roepen en op te stellen. Ik ben wel fan van de Ligt, maar die is nu nog te licht.
 
Feelingood
 
1
28 maart 2017 om 12:05
De laatste periode van de Jong was slecht? Wanneer heeft de Jong voor het laatst in Oranje gezeten? Volgens mij is hij na het WK, waar hij een van de sterkhouders was. (waar iedereen er vreselijk van baalde toen hij geblesseerd raakte) niet meer serieus in beeld geweest. De wedstrijden toen we roemloos ten onder gingen tegen pak m beet Ijsland en Turkije voor de kwalificatie werd zijn oproep niet nodig geacht.
 
LuukaModric
 
3
28 maart 2017 om 07:32
Van Persie is sowieso wel een leider en was niet voor niets aanvoerder onder Van Gaal. En De Jong is veel waardevoller met zijn ervaring dan bijvoorbeeld Strootman.
 
falcao
 
2
28 maart 2017 om 09:01
Toch vind ik dat Kuyt gelijk heeft. Bij Duitsland werden / worden Klose, Gomez en Podolski ook nog steeds geselecteerd ondanks dat ze minder speelden bij hun clubs. Gewoon omdat ze over enorm veel interlandervaring beschikken wat altijd van pas komt.
 
Juventus07
 
45
27 maart 2017 om 22:23
Heeft Dirk helemaal gelijk in, zou de score instict van Van Persie en de dynamiet van De Jong graag weer is in het NL elftal zien. Vorm Karsdorp De Vrij Van Dijk Pieters/Blind De Jong Strootman/Wijnaldum Sneijder Robben Van Persie Depay/Promes Dan staat er weer een goed elftal
 
FabianJuve
 
19
27 maart 2017 om 22:37
Is Van Aanholt van Crystal Palace niks voor de linksachterpositie? Doet het toch wel redelijk naar mijn idee in de Premier League.
 
Sammerens
 
3
27 maart 2017 om 23:16
Zeker. Is momenteel echter geblesseerd, dus wellicht daardoor niet opgeroepen. Een prima linksback met aanvallende kwaliteiten.
 
binny
 
5
27 maart 2017 om 23:16
Hij doet het zeker redelijk, maar van Aanholt komt nog net tekort voor Oranje, dan moet hij in de iets hogere regionen het doen als je het mij vraagt. Hij speelt wel bij de nummer laast, Blind speelt bij de nr 5 Pieters bij nr 9, dat is toch andere koek
 
rkallan
 
2
27 maart 2017 om 23:39
Het is jammer dat Ake terug gehaald is door Chelsea. Die was ook goed bezig als linksback
 
Leopart
 
6
28 maart 2017 om 08:26
Wat een onzin om naar de ranglijst te kijken. Van Aanholt is voor veel geld gekocht op basis van zijn kwaliteit. Van Aanholt speelt bij de nummer 16 als je had opgelet en de nummer 9 tot 16 zit heel dicht op elkaar
 
Ruudos
 
0
28 maart 2017 om 11:14
Men selecteert liever spelers uit onze eigen Eredivisie. Als Psv'er zat Pieters er bijvoorbeeld nog wel bij.
 
alkatorian
 
11
27 maart 2017 om 23:24
Ik denk dat 4-3-3 niet meer werkt. Ook op het succesvolle WK van 2014 werd eens te meer aangetoond dat het afstappen van de traditionele Hollandse school wellicht zo'n gek idee nog niet is. 3-5-2 of 5-3-2 (ligt eraan of je in de aanval of aan het verdedigen bent) lijkt mij het meest geschikt op dit moment. Toch wat extra defensieve zekerheid inbouwen, gezien het flinke aantal tegendoelpunten van oranje. Ik denk dat er met Cillessen, de Vrij, van Dijk en Hoedt toch een alleraardigste laatste linie kan staan.
 
AsRoma8
 
2
27 maart 2017 om 23:49
We kunnen ook gewoon 4-2-3-1 spelen ipv gelijk totaal anders te gaan spelen. Met 3/5 verdedigers heeft ook nadelen en kost veel aandacht om aan te leren wat niet handig is met internationaal voetbal.
 
rkallan
 
4
27 maart 2017 om 23:50
Het ligt er ook aan wat voor spelers je tot je beschikking hebt. En tactisch gezien is 532/352/541 geen verkeerde zet. De meeste teams spelen 442. Zo kan je met 5 verdedigers 2 verdedigers op de aanvallers zetten met behoud van rugdekking. De verdedigende flankspelers kunnen de links en recht midden opvangen. En je linker en rechter middenvelders vangen de backs op. Als je 433/343 wilt spelen moet je dominant zijn en het spel maken. Het 532/352 werd overigens in Nederland geïntroduceerd door Koeman bij Feyenoord.
 
B_C_R
 
5
27 maart 2017 om 23:54
Natuurlijk, met 5 verdedigers voetballen tegen zeer aanvallende teams als Luxemburg, Bulgarije, Wit Rusland en Zweden is een prima idee. Wellicht is 6 verdedigers nog beter, dan weet je zeker dat er niks meer gebeurt
 
alkatorian
 
1
28 maart 2017 om 00:58
5 verdedigers bij balverlies. 3 in balbezit, met 2 opkomende backs.
 
Thierry88
 
0
28 maart 2017 om 08:20
Richting het WK van 2010 had Van Marwijk dat al door samen met de spelersgroep van toen, toen speelden we 4-2-3-1 met Van Bommel en De Jong ter ondersteuning van de zwakkere verdediging met Heitinga en Mathijsen. Toen liepen mensen te klagen dat het on-Nederlands was, te defensief en te saai. Maar we stonden wel in de finale die helaas dan verloren werd. Echter waren we verder gekomen dan met die gouden generatie er voor die het tot de halve finales schopten in 96, 98 en 2000 (generatie Bergkamp, Kluivert, De Boertjes, Davids etc.). In 2012 was hetzelfde elftal totaal uit vorm, alle spelers speelden weinig bij hun club en lag de nadruk meer op aanvallen in plaats van defensieve zekerheid. Na een ongelukkige tegengoal tegen Denemarken kwam er twijfel in het elftal waarbij verdedigers vooral tegen wilde houden en aanvallers vooruit wilden, waardoor het elftal in tweeã«n brak. Van Gaal snapte wel dat 4-3-3 met de toenmalige spelersgroep niet ging werken. We werden derde op het WK van 2014 waar iedereen had gedacht dat het een afgang zou worden. Hidding en Blind gaan terug naar 4-3-3, wat dat zit in ons Dna, met een spelersgroep waarmee dat gewoon niet werkt omdat ze er de kwaliteit niet voor hebben.
 
Gunnerbos
 
0
28 maart 2017 om 14:01
Dit lijkt mij de meest logische opstelling. Verdedigend ijzersterk en zonder Blind. 2 middenvelders waarvan Wijnaldum/klaassen/fer lekker mag lopen. De nummer 10 onze good old Sneijder, die kan er altijd nog na 60 min' uit. Voorin de door iedereen altijd afgeschreven van Persie, die met het juiste vertrouwen(net zoals Janssen btw) gewoon weer goede wedstrijden gaat spelen. Depay is ook weer in vorm de laatste tijd en vind ik toch met 3 spitsen beter fungeren dan promes. Promes kan je altijd nog op tien zetten voor sneijder na 60 min
 
bruh
 
0
28 maart 2017 om 01:38
Qua spelers materiaal zouden we in principe maar 10 landen voor ons hoeven dulden, alleen onze tactiek is zo slecht dat we gelijk afdalen naar nummer 80 op de lijst. Als je zit te kijken en je ziet gwn 0 beweging, geen druk op de bal bij balverlies, geen agressie, geen tactische machine zoals italie bijv, dan springen de tranen je in de ogen. Tegen die landen die de chinese muur aan het bouwen zijn heb je lopende mensen nodig die zonder bal loopacties maken zodat spelers als robben niet langs 6 man hoeven te dribbelen en dat iemand als sneijder steekpassen kan geven, maar bij het NL elftal staat iedereen er als een zoutzak bij waardoor er 0 aanspeelbare mensen zijn en je telkens tegen een muur komt te staan als je robben heet.
 
LuukaModric
 
0
28 maart 2017 om 07:36
Ik zou dan voor Cillesen op doel gaan en sowieso Wijnaldum boven Strootman en Depay boven Promes. Verder eens.
 
Leopart
 
21
27 maart 2017 om 22:25
Helemaal gelijk! Heel jammer dat Blind het persoonlijk maakte tussen hem en van Persie. Wel moet gezegd worden dat Janssen het vorig seizoen goed deed in oranje en dat van Persie geen wisselspeler is. Dit jaar had van Persie meer moeten spelen aangezien Janssen totaal niet het niveau aantikt. Van Persie is op dit moment de beste spits voor oranje aangezien hij mee kan voetballen
 
Verpatopspits
 
9
27 maart 2017 om 22:37
Precies. Hij had beter de kant van V Persie kunnen kiezen ipv Depay.
 
Dante
 
16
27 maart 2017 om 22:54
Een goede trainer moet proberen te voorkomen dat er kanten zijn.
 
Calm
 
3
27 maart 2017 om 22:56
Tja, vanuit Blind snap ik het ook wel weer. Je wilt liever het WK starten met jonge jongens die de hele kwalificatie hebben meegemaakt ipv (tegen die tijd) opgebrandde oude sterren. Als je het WK moet starten met jonge jongens die dan ook nog eens minder dan 3 interlands achter de naam hebben staan, ga je helemaal op je bek. Hij gokte en gokte mis. Niet goed natuurlijk, maar dat zegt niet dat de alternatieven veel beter waren. Als je met 2-0 verliest van Bulgarije met Sneijder, Van Persie, Vd Vaart en Kuijt in de basis, dan had je ook de hel los zien barsten. Schiet niet veel op. Voor NL-elftal en ook voor Blind zelf is het wel beter dat hij nu vertrekt. Maar wie hem op moet volgen? Beter goed zoeken dan snel iemand aanstellen.
 
rkallan
 
4
27 maart 2017 om 23:52
Om een wk te spelen moet je toch eerst kwalificeren. Bij het Nederlands elftal selecteer je de spelers die op dat moment in vorm zijn en uitblinken.
 
Calm
 
0
30 maart 2017 om 19:40
Ja, dilemma. Probleem is dat: - we hebben nu een selectie staat die lang niet kan tippen aan wat we de afgelopen 40-50 jaar hebben gehad - onze talenten hebben problemen om aan te haken, talenten van nu lijken duidelijk minder ontwikkeld dan in de tijd van Van Basten, Vanenburg, Gullit, Koeman, etc. De potentie is er echt wel. - er is totale onduidelijkheid over welke strategische doelen te stellen - en dus weet niemand welke strategie nodig is om dat doel te bewerkstelligen - we missen nieuwe briljante mensen (michels, Cruijff, Van Gaal, etc), wie hebben we nu die topkwaliteiten heeft? Koeman groeit er naar toe, maar verder? - De tijd dat we tegelijkertijd Beenhakker (zelfs Real Madrid getraind), Hiddink, Van Gaal, Advocaat, e.d. hadden, is voorbij. Maar hier moeten we ook in investeren: De Boer, Van Bronkhorst, Cocu, Stam, Hasselbaink, etc.
 
Pieterpost
 
2
27 maart 2017 om 23:00
Met van Persie er bij zouden we echt niet ineens beter gaan presteren. Uit tegen Turkije was hij er ook gewoon bij en thuis tegen Tsjechie ook en toen scoorde hij nog een eigengoal. Hij mag er van mij wel bijgehaald worden, maar heb Janssen en Dost toch hoger zitten momenteel. Janssen moet alleen wel echt een stapje terug doen van de zomer dan komt het vast goed met hem! En Nigel de Jong is voor mij ook passe. Over gebrek aan creativiteit gesproken. De Jong is echt een statistische tikkie breed tikkie terug speler die je elftal niet naar een hoger niveau zal tillen.
 
Ijsmuts
 
6
28 maart 2017 om 00:07
@pieterpost: misschien is de Jong voetbaltechnisch minder onderlegd dan Klaassen, Wijnaldum en Strootman, maar ik heb hem nooit simpel opzij gezet zien worden zoals deze 3 'mannen' tegen Bulgarije. Dat is toch ook iets waard?
 
falcao
 
1
28 maart 2017 om 09:04
Dat geen wisselspeler kunnen of willen zijn snap ik niet. Kijk eens hoe belangrijk Klose, Gomez en Podolski de laatste jaren nog waren als een soort van back-up.
 
Dejan
 
11
27 maart 2017 om 22:35
Ooit zul je toch moeten bouwen op een nieuwe generatie, die zal hoe dan ook minder zijn dan wat we gewend zijn. Je kunt niet continue blijven leunen op spelers die 33, 34 en straks zelfs 36 zijn. Door alle huidige problemen ben ik het er zeker mee eens dat je het zult moeten overwegen mannen zoals Robin van Persie en Nigel de Jong weer op te roepen, maar het zijn echt niet meer de spelers van weleer. Dus hoge verwachtingen kun je er niet van hebben.
 
apjo
 
1
27 maart 2017 om 22:41
Het wk is bijna niet meer haalbaar en met deze spelers het ek van 2020 in gaan doe je ook niet. Verjonging is nodig dus geef je jeugd een kans.
 
WILKYFEYENOORD
 
4
27 maart 2017 om 23:02
Het EK is pas over 3 jaar, je moet nieuwe spelers langzaam brengen. De ligt, Riedewald, Tete, El Ghazi, etc zijn spelers, die veel te snel gebracht zijn. Ook al zijn jonge spelers de toekomst, je moet wel een toernooi halen en dat doe je niet alleen met jonge spelers. Bekijk de selectie eens van Italiã« voor woensdag.
 
L10Ajax
 
9
27 maart 2017 om 22:49
Cillessen, Karsdorp, van Dijk, Blind, Pieters, Nigel, Strootman, Sneijder, Robben, van Persie en Wijnaldum. dan staat er opeens een prima team, het enigste wat je dan nog nodig hebt, is een type Louis van Gaal.
 
falcao
 
1
28 maart 2017 om 09:06
Van Persie heeft intelligente spelers om zich heen nodig.
 
RobinNijman
 
0
30 maart 2017 om 16:36
dit is dus echt niet waar. Zoekt altijd ruzie op? Dat was 1 keer ja maar toen daagde iemand anders hem uit. Dus dat is het eerste wat niet klopt. allang over de datum? Heb je dost zien spelen zaterdag? luuk de jong? Juist hij is uit vorm. Van persie hoort er gewoon bij heel simpel. Jonge spelers kunnen juist nog dingen van hem leren. Dus wat je nu zegt is totale onzin
 
EdenHazard
 
1
27 maart 2017 om 23:24
Sneijder zie ik zich nog schikken in een rol als reserve maar kan van Persie zijn ego dit wel aan? de Jong moet dit ook kunnen, is ook een intelligente jongen en moet de jongere jongens helpen met zijn ervaring. Laat de Ligt en Ramselaar maar bij Jong Oranje en geef vol gas voor de volgende interlands..
 
RobinNijman
 
0
30 maart 2017 om 16:37
ego? hij is totaal niet ego
 
De.TheKing
 
5
28 maart 2017 om 01:04
Van Persie is er de afgelopen jaren niet beter op geworden. Lens echter is echt een beest geworden. Wat betreft De Jong ben ik het ook met hem eens. 442 met een ruit zou ideaal zijn: Cillessen - Karsdorp - De Vrij - Van Dijk - Kongolo - De Jong - Strootman - Wijnaldum - Sneijder - Memphis - Robben (Lens bij afwezigheid) . Bondscoach: Fabio Capello met Seedorf
 
falcao
 
0
28 maart 2017 om 09:07
Lens wordt al heel lang onderschat. Eigenlijk altijd gevaarlijk in het Nederlands elftal en heel allround.
 
Ruudos
 
0
28 maart 2017 om 11:18
Klopt maar mensen vergeten snel. Lens was bijvoorbeeld erg belangrijk tijdens de kwalificatie voor het WK van 2014. Niemand die dat nog schijnt te weten.
 
falcao
 
0
28 maart 2017 om 15:23
Inderdaad. Is explosief, op meerdere posities inzetbaar en heeft een neusje voor de goal.
 
lausho
 
0
28 maart 2017 om 12:32
Nope.. Nooit met twee rechtspoten in het centrum, daarnaast vind ik daarmee het centrum te langzaam. Kongolo vind ik een heel groot talent, die hoort wat mij betreft in de basis op LCV heeft ook snelheid, op LB zou ik liever iemand willen die meer aan de bal kan om een kopsterke spits als Dost te bedienen. Het is te hopen dat Willems zijn oude vorm oppakt. Heb je een fysiek sterke spits dan zou ik voor van Dijk op RCV kiezen en anders de Vrij. Strootman zou ik voorlopig even niet meer oproepen, wanprestatie tegen Bulgarije. Wijnaldum ook zeer slecht, die moet uit de basis, Klaassen speelde nog redelijk. Cillessen - Karsdorp - de Vrij - Kongolo - Willems - Klaassen - Vormer (vm) - Promes (am) - Robben - Dost - Depay
 
Streepan
 
0
28 maart 2017 om 02:19
Niet mee eens. Kijk eens naar sneijder afgelopen zaterdag. Vond hem er vrij fors uitzien en hij had een paar beroerde ballen die hij normaal nooit geeft. Toen van persie en de jong nog speelden waren ze ook uitermate zwak (na het wk). Heb het idee.dat het niveau van die jongens in Turkije pijlsnel achteruit holt en dat hun aanwezigheid weinig meerwaarde biedt.
 
falcao
 
1
28 maart 2017 om 09:09
Dat kun je van bijvoorbeeld Mario Gomez ook zeggen maar die staat er nu ineens weer. Duitsland had dit ook met Klose en Podolski. Het gaat niet altijd alleen maar om het clubverband. Roger Milla was the man in 1990 op 38-jarige leeftijd.
 
legende
 
1
28 maart 2017 om 06:28
Dat is een deel van het probleem: Sterren die te vroeg naar met alle respect nietzeggende competities trekken. En als de lichting erna de naam lichting niets draagt, heb je dit probleem: Slechte oranje ooit. Las vd week dat janssen ook interrsse oogst vanuit turkije...niet doen! Daarmee zeg je vaarwel tegen ontwikkeling.
 
Rawinho
 
0
28 maart 2017 om 07:56
Doorselecteren aub, anders raak je nog verder achterop. Het is gewoon een feit dat de nieuwe generatie lichter is, maar toch moeten we vooruit blijven kijken.
 
flexymus
 
1
28 maart 2017 om 09:17
Deze 2 hebben genoeg ervaring in het Nederlandse elftal en zijn spelers die je altijd kan gebruiken. Spelers uit het buitenland zullen zich meteen geïntimideerd voelen als ze dat calibers op het veld zien. Vooral die kleinere landen als Bulgarije (met alle respect). Van Persie hoefde je dan niet op te stellen maar je kon hem wel tegen Bulgarije goed gebruiken ipv Luuk de Jong. Ik hoop dat de toekomstige 11 zo zal uitzien met 4-4-2 : Cillessen Karsdorp De vrij van Dijk Blind Klaassen wijnaldum strootman/de Jong promes Robben Depay
 
La~Decima
 
0
28 maart 2017 om 09:57
Nigel moet men gewoon oproepen, bijna geen team op topniveau speelt zonder balafpakker... Wijnaldum en strootman zijn dat niet. Bij beide doelpunten (vooral de eerste) was pijnlijk duidelijk dat er een defensieve middenvelder moet komen... Dan kom je al snel op Nigel de Jong uit. Wat van Persie betreft verwacht ik hem niet terug. We hebben Dost, Janssen en Promes voor de spits. (ja Promes, speelde in de spits bij Spartak voordat die braziliaan kwam)
 
RobinNijman
 
0
30 maart 2017 om 16:39
dost? speelde dit weekend weer zwak. Tegen luxemburg ook al. Janssen zit allen maar op de bank bij zjn club. Dus van persie Altijd selecteren
 
pinko
 
0
28 maart 2017 om 11:06
Die twee zijn nu niet meer nodig. Oranje moet al verder kijken, we moeten ons concentreren op plastsing voor het EK 2020. En dan is de generatie Robben voor Oranje verleden tijd, dus waarom nu niet alvast starten met het boetseren van de daarvoor benodigde selectie?
 
lausho
 
1
28 maart 2017 om 12:26
Vind ik niet de oplossing, wel vind ik dat Strootman per direct naar Rome terug gestuurd mag worden, man, hem vond ik met stipt het slechtste, zeker gezien wat hij kan. Graag Vormer oproepen, die speelt geweldig bij Brugge en heb ik liever dan Nigel de Jong op dit moment. Is een zelfde type.