La Gazzetta dello Sport claimt bod van PSV van 15 miljoen euro
Maandag, 3 augustus 2020 om 21:06

Diverse Aziatische media claimden anderhalve maand geleden dat Tottenham Hotspur de beste papieren heeft om aan de haal te gaan met de komst van Min-Jae Kim en onder meer PSV het nakijken gaat geven in de strijd om de Zuid-Koreaanse centrumverdediger van Beijing Guoan. PSV lijkt zich echter niet gewonnen te geven, want volgens La Gazzetta dello Sport heeft de Eindhovense club liefst vijftien miljoen euro over voor Kim.

De Italiaanse sportkrant maakt maandagavond melding van de belangstelling van Lazio voor Kim, maar benadrukt tegelijkertijd dat de concurrentie in strijd om de 23-jarige stopper niet mals is. La Gazzetta dello Sport noemt onder meer Tottenham Hotspur, RB Leipzig en PSV als geïnteresseerde clubs en claimt dat de Eindhovenaren zelfs al een bod van vijftien miljoen euro hebben neergelegd bij Beijing Guoan.

Kim is een bekende van nieuwbakken PSV-trainer Roger Schmidt. Laatstgenoemde werkte vanaf januari 2019 bij Beijing Guoan een halfjaar samen met de dertigvoudig international van Zuid-Korea en ziet naar verluidt wel heil in een hereniging. The Guardian wist in juni echter te melden dat Kim zijn loopbaan het liefst vervolgt in Engeland, terwijl Korean Broadcasting System zelfs specifiek Tottenham Hotspur noemde als belangrijkste gegadigde.

Voorlopig is een vertrek van Kim uit China echter niet aan de orde, zo stelt PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad via Twitter. "Min-Jae Kim mag van zijn huidige club niet weg. Maar goed, de transferperiode duurt nog lang en wordt een kwestie van lange adem. PSV volgt hem zeker, maar de kans op succes lijkt me minimaal", reageert hij desgevraagd op het gerucht van La Gazzetta dello Sport.

Meer nieuws
   
12:10
12:10
VZ Kort: SC Cambuur laat supporters thuis voor uitduel in Kerkrade
77
   
12:00
12:00
VZ Team van de Week: liefst 5 spelers van PSV na achtklapper in Friesland
10
   
11:31
11:31
Vertrekt Gimenez bij Feyenoord? Spits brengt bezoek aan Premier League-duel
23
   
11:02
11:02
Premier League-clubs komen budgetplafond overeen: dit zijn de details
21
   
10:26
10:26
V/d Vaart poogt transfertarget uit Oostings hoofd te praten: 'Niet verstandig'
25
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (76)

 
#040
 
20
3 augustus 2020 om 21:12
Ik ben benieuwd waarschijnlijk weer heel de zomer geruchten dat t rond is en op r laatste moment toch niet net als die Lyanco....
 
cuco10
 
17
3 augustus 2020 om 21:57
Zal lyanco nu niet een stuk goedkoper zijn? Paar wedstrijden dat ik gezien heb van lyanco dit seizoen speelde hij best sterk. Torino strijdt tegen degradatie dan kan hij toch beter bij psv komen?
 
De Toekomst
 
2
4 augustus 2020 om 06:47
Normaal gesproken wordt een speler die goed speelt niet goedkoper.. Maar ik hoop met je mee. Soms kan één hele goede aankoop direct een hele linie flink verbeteren, zodat de rest van het elftal ook beter gaat draaien. Kijk naar Van Dijk bij Liverpool bijvoorbeeld. Dat zou PSV ook moeten hebben, maar vaak kost het wel veel geld en ook dan is het afwachten, maar voor de Eredivisie zou het goed zijn. Ook als AZ alle steunpilaren behoud en Feyenoord hetzelfde doet.
 
Benzehmang
 
18
3 augustus 2020 om 21:13
Hoop niet op gevalletje Bruma.
 
Skede
 
174
3 augustus 2020 om 21:21
Hoop wel op gevalletje Romario
 
Boca2005
 
83
3 augustus 2020 om 21:52
Ik ben al tevreden met een gevalletje Lee of Park. ??
 
Benzehmang
 
11
3 augustus 2020 om 23:12
Het is jullie gegund.
 
Ahmed-psv
 
12
3 augustus 2020 om 21:13
Iemand die meer weet over hem? Als ik kijk naar de geïnteresseerde en het bod van PSV, moet het wel een goede speler zijn lijkt mij.
 
ajax1812
 
19
3 augustus 2020 om 21:22
CV van 1.90, fysiek heel sterk. Ook redelijk snel.
 
Grasmaaiertjes
 
38
3 augustus 2020 om 21:30
Was echt een van de uitblinkers van de Chinese competitie en is beresterk en ook aardig snel. Wordt door veel media al omschreven als de Aziatische versie van Van Dijk en lijkt toch echt op weg naar een internationale carrière bij een grote Europese club
 
BryanGoos
 
28
3 augustus 2020 om 22:05
Voor 2 miljoen is 50 km verderop Van Hecke op te halen... dat zou ik toch eerder doen dan voor 15 miljoen een Koreaan importeren die nooit verder is gekomen dan Azie, is nogal is risico wat je neemt voor 15 miljoen.
 
Zinedane
 
31
3 augustus 2020 om 22:34
Dat vind ik echt zeer kortzichtig. Kim Min speelt elke wedstrijd tegen de top aanvallers van de Chinese League. Tegen jongens als Hulk, Lavezzi, Talisca, Alan die 2x tegen Ajax scoorde met Salzburg en vele andere pure toppers. Van Hecke heeft met Muller z'n grootste tegenstander gehad. Ik zou absoluut ontevreden zijn als Van Hecke onze nieuwe vaste man zou moeten worden. Kim Min daarin tegen heeft al internationale wedstrijden gespeeld en het tegen topspelers laten zien. Ik zie kim.min jae heel graag komen. Ik twijfel echt ten zeerste of Van Hecke het niveau aan kan van de Nederlandse top. Zou hem graag bij een FC Utrecht zien of Heracles komend seizoen
 
BryanGoos
 
11
3 augustus 2020 om 22:45
Met alle respect, maar 95% van de spelers in die competitie zit op het niveau Tweede Divisie. De buitenlandse spelers zijn de enige die voor een redelijk niveau zorgen. Het is werkelijk waar niet om aan te gluren die wedstrijden. Dus dat hij 'het heeft laten zien' is onzin. Hij heeft niet meer laten zien dan Van Hecke in z'n 10 wedstrijden bij NAC. Internationaal heeft hij tegen wat matige landen gespeeld en Colombia en Polen (tegen wie ze er 3 om de oren kregen). 15 miljoen is een hele bak met geld. En als je ziet dat je met Baumgartl ook al 10 miljoen in rook hebt zien opgaan dan zou ik dat niet zomaar uitgeven aan deze jongen. Zijn waarde ligt volgens Transfermarkt ook maar op 1,5 miljoen, die geeft maar aan hoeveel hij heeft laten zien... Binnen de Europese en misschien zelfs Nederlandse grenzen zijn genoeg spelers waarvan ik zeker weet dat ze vele malen beter zijn dan deze Koreaan, en al meer weerstand te verduren hebben gehad. Maarja, Toontje is de weg al langer kwijt wat betreft inkomende transfers...
 
Skede
 
33
3 augustus 2020 om 23:06
Scheelt dan wel weer dat Toon Gerbrands niet over de inkomende transfers gaat. Ook niet ovet de uitgaande overigens.
 
Rondvaartboot
 
1
4 augustus 2020 om 09:59
Tja met die logica zouden Europese clubs eigenlijk nooit in de Aziatische vijfer moeten vissen. Of wat dacht je van de Zuid-Amerikaanse vijfer buiten Argentinie en Brazilie om.met name Japan en Korea hebben echt een kwaliteitsimpuls gehad sinds het WK van 2002, competitie is vele malen sterker geworden, opleidingen zijn sterk geworden en de afgelopen 10 jaar zijn er vrij veel Koreanen en Japanners richting Europa gegaan die van waarde waren in zelfs grote competities.
 
De Toekomst
 
56
3 augustus 2020 om 21:14
Haha, hier geloof ik niks van. Waar zou PSV dat geld vandaan halen? Volgens mij waren de mogelijkheden bij PSV deze transferperiode zeer beperkt en dan zou ik het heel erg vreemd vinden als PSV zoveel geld zou uitgeven aan een verdediger... Ik zie het niet gebeuren.
 
Klich
 
61
3 augustus 2020 om 21:16
Gerbrands heeft in de PSVeeee podcast van Fc afkicken gemeld dat er geld is voor transfers, de vraag is natuurlijk hoeveel. Rodriquez van Milan is te duur voor de salaris huishouding wat ik las. Mij lijkt 15 miljoen voor een verdediger die in CSL speelt is te gortig.
 
LionelGap
 
101
3 augustus 2020 om 21:19
Tuurlijk tegenvallers, maar Bergwijn is niet voor 20.000€ verkocht.
 
Rochus
 
12
3 augustus 2020 om 21:34
Er zal heus budget zijn maar volgens mij zou dit een recordtransfer voor psv zijn. Dat voor een relatief onbekende speler die ook nog Europa niet kent. Lijkt me een stevige gok.
 
Boca2005
 
3
3 augustus 2020 om 21:55
De coach kent de speler natuurlijk wel goed. Maar het zou mij ook verbazen als PSV deze zomer het 'persoonlijk' transferrecord zou verbreken.
 
JaouadAmhaouch
 
90
3 augustus 2020 om 21:36
PSV had gewoon voor 4 basisrechten. Snap niet waarom altijd ajacieden de gene zijn met "hoe komt PSV aan dit geld" ze komen er niet zwart aan of door drugs lijkt me lol. Kan ons het wat schelen
 
De Toekomst
 
33
3 augustus 2020 om 21:44
Weer zo iemand die mijn reactie verdraaid en zelf allemaal dingen gaat invullen. Het lijkt met de dag erger te worden. Hoe kan iemand zich nu goed verdedigen als mensen zo met je reactie aan de haal gaan? En PSV gaf vorig jaar zomer ook veel geld uit zonder, voor zover ik mij herinner, grote verkopen of inkomsten uit Europees voetbal. Daar komt nog eens de Coronacrisis overheen en ja, dan vraag ik mij af waar PSV het geld vandaan haalt om 15 miljoen uit te geven voor één speler en dan ook nog een verdediger.
 
Andres13
 
69
3 augustus 2020 om 21:55
Vorig jaar voor 100 miljoen verkocht en 35 ingekocht /-. Corona gaat de club inderdaad geld kosten, maar de club had wel Europese inkomsten tot de winter en is een redelijke inkomstenbron. Gerbrands heeft twee weken geleden ook aangegeven dat PSV een budget heeft voor een aantal basisaankopen. Dan mag ik er vanuit gaan dat Toon ook de waarheid spreekt.
 
TILBURG013
 
21
3 augustus 2020 om 22:24
Lozano, Angelino, Luuk de Jong? En ook gewoon CL gespeeld het jaar daarvoor..
 
blackpool
 
6
3 augustus 2020 om 22:28
Waarom zij Faber dan bij studio voetbal dat hij het elftal graag wilde versterken maar dat er dan eerst verkocht moest worden?
 
blackpool
 
4
3 augustus 2020 om 22:29
In december zei hij dat..
 
MT87
 
14
3 augustus 2020 om 23:23
PSV doet zich in de regel armer voor dan dat ze zijn, dat was onder Brands al zo. Des te harder hij riep dat een transfer onmogelijk was, des te waarschijnlijker was het dat het bijna rond was. Werd zelfs een beetje kolderiek op een gegeven moment. Bijna een meme. Zeker bij Lozano kenden we het riedeltje wel. Is natuurlijk ook niet handig qua onderhandelingspositie als de tegenpartij weet dat er geld te halen valt. Niet dat ik denk dat ze 15m voor deze jongen gaan betalen, maar als men bij PSV zegt dat ze blut zijn, is dat niet per se waar. Je kunt je ook voorstellen dat ze liever in de winter de hand op de knip hielden om Schmidt zelf gerichte aankopen te laten doen.
 
Rudeboy65
 
12
3 augustus 2020 om 23:36
Ze hebben een potje en er is stevig bezuinigd dus er moet best wat kunnen. Maar 15 mln + salaris lijkt mij sowieso te risicovol. Maar wie weet wordt Rosario binnenkort voor 35 mln verkocht. ??????
 
cuco10
 
32
3 augustus 2020 om 21:52
Waarom zou psv geen geld hebben? Bergwijn verkocht en vorig seizoen de jong Angelino en lozano waar nog geld van over is. Als deze jongen echt zo goed is dan ben je al snel 15 miljoen kwijt. Maar psv kan dat best wel betalen en dan is er ook nog wel budget over voor en linksback en/of middenvelder. Het is geen vetpot bij ons maar er is wel degelijk geld.
 
100% Meijer
 
10
3 augustus 2020 om 22:08
Hij zegt volgens mij niet dat psv het helemaal niet heeft. Maar kan me ook niet voorstellen dat psv 15M gaat betalen voor een relatief onbekende verdediger
 
cuco10
 
17
3 augustus 2020 om 22:18
Romario was ook onbekend Alex was ook onbekend, dat noemen ze scouten. Gezien de clubs die belangstelling in hem hebben zijn er meer die hem willen en kan hij echt wel wat.
 
Savano
 
13
3 augustus 2020 om 22:41
@100%Meijer Hij insuneert wel degelijk dat PSV het niet heeft. Onbekend voor wie? Zuid Koreaans international volgens mij PSV daar ook goede ervaringen mee ... Daarbij is hij niet onbekend voor Schmidt. Lees en denk toch eerst na voordat je gal spuwt.
 
100% Meijer
 
1
4 augustus 2020 om 09:26
Hij geeft aan dat hij meent dat de mogelijkheden van PSV deze periode beperkt zijn en eerlijk gezegd deel ik die mening. Als je niet overloopt van het geld, ga je geen verdediger halen voor 15m. En dat hij in Korea wel enorm bekend is zegt in Europa niet zo heel veel. Er zijn er genoeg voor wie de overstap vanuit Azie veel te groot is. Maar wel zullen wel zien of PSV daadwerkelijk 15M heeft geboden voor deze jongen...
 
Savano
 
37
3 augustus 2020 om 22:38
@De Toekomst ... Bergwijn onder andere, het is echt komisch om te zien dat Ajax fans denken dat alleen Ajax wat centen te makken heeft. Zodra PSV wat lijkt te gaan kopen is het 'waar halen ze het geld vandaan?' schei toch uit man ...
 
London Calling
 
8
3 augustus 2020 om 22:49
PSV heeft over de afgelopen 2 transfer windows een transfer balans van +60 miljoen. Hadden ook geen schulden voor corona dus zelfs als ze daarvan een deel moeten gebruiken en het gat agv corona te dichten dan is er nog steeds een flinke pot over voor transfers.in tegenstelling tot Ajax wat eerst een enorme bankrekening heeft opgebouwd heeft PSV eigenlijk de afgelopen 20 jaar de strategie gehad om het geld wat binnen kwam direct in versterkingen te stoppen (ze staan - stonden niet voor niets bekends als koop club). Dus ik denk dat er er best vanuit mogen gaan dat PSV deze zomer, zelfs als er geen spelers meer vertrekken 20 of 30 miljoen uit gaat geven en mogelijk meer wanneer spelers als Hendrix en Dumfries en een aantal miskopen als Bruma vertrekken.
 
KritiKaster
 
2
3 augustus 2020 om 22:55
Er zal toch nog wel geld zijn van de transfer van Bergwijn? En als PSV iets nodig heeft dan is een fatsoenlijke CV (naast LB en CVM). Maar gezien de concurrentie lijkt me dit een lastig verhaal.
 
itsjeboyguus
 
7
4 augustus 2020 om 07:28
Ja maar jij bent een zure Ajacied dus die zien alleen het beste in hun club??
 
Sander79
 
0
4 augustus 2020 om 09:12
PSV moet die speler niet eens willen los van het geld.
 
FlamengoBrasil
 
1
4 augustus 2020 om 09:21
Altijd maar weer de vraag waar PSV geld vandaan haalt. PSV heeft afgelopen winter Bergwijn nog verkocht voor dik 30 mln. Er is gewoon geld voor 3 tot 4 aankopen heeft Gerbrands al gezegd. Dus hou maar op met dat ongeloof en dat PSV geen geld heeft. Grote onzin iedere keer weer.
 
T. Alavez
 
9
3 augustus 2020 om 21:14
Goed nieuws dat ze bezig zijn met versterkingen. Al klinkt dit wel als serieus geld. Helemaal in deze tijd. Hopen dat het eindelijk zover is en de eerste aanwinst gaat komen.
 
Yelle
 
7
3 augustus 2020 om 21:15
Ken hem alleen van z’n totw kaarten in fut... gelukkig kent Schmidt hem wel dus die weet wel wat hij kan. Ik ben al lang blij dat er wordt gekeken naar de verdediging!
 
chill
 
3
3 augustus 2020 om 21:15
Ik geloof hier niet zoveel van. Ook kan PSV wel versterking gebruiken in de verdediging, verwacht ik niet dat ze 15 mil gaan investeren in een vrij onbekende speler. Dit is ongeveer net zoveel als waarvoor Dumfries (als echte sterkhouder) wellicht wordt verkocht. Enige voordeel is waarschijnlijk het merk uitbreiden in Azie.
 
EhvMrc
 
3
3 augustus 2020 om 21:20
Als Lazio achter je aanzit ben je geen onbekende voetballer maar word je al tijden in de gaten gehouden. Voor ons publiek is dit wellicht wel een onbekende naam ivm de competitie waar hij speelt. Ik zou zeggen even youtubben, genoeg filmpjes van hem!
 
chill
 
4
3 augustus 2020 om 21:33
Even een filmpje opgezocht. Uiteraard ziet zo'n filmpje er prima uit, er worden natuurlijk geen slechte momenten ingestopt. Tackles zijn in orde en kopkracht lijkt erg sterk, maar ik vind hem er vrij onhandig uitzien aan de bal. Denk om dit laatste dat hij niet goed bij PSV past.
 
EhvMrc
 
5
3 augustus 2020 om 21:48
Haha ja idd, vannde andere kant missen we al jaren iemand die goed kan tackelen en wat kopkracht heeft tegelijk haha!
 
Prosoccr47
 
4
3 augustus 2020 om 22:20
Hij doet me eerder aan de Ligt denken. Kopsterk en veel tackles goed op de bal, maar in balbezit komt hij nog wat onbesuisd over. Heeft denk ik ook met zijn postuur te maken. Denk echter wel dat dit een type is die ontbreekt achterin bij Psv.
 
AmazingNinja
 
8
3 augustus 2020 om 21:34
15 mil voor Dumfries? PSV verlangt veel meer.
 
Patjemos
 
7
3 augustus 2020 om 21:20
Pure wanhoopspoging voor PSV om weer te stijgen in populariteit in Azië. Deze speler voegt totaal niks toe aan het huidige PSV. Als PSV zijnde zou ik bij HSV aankloppen voor van Drongelen. Bakken met ervaring, aanvoerder van zijn huidige team en voor 7-9 miljoen op te pikken bij HSV. Ik zie hem nog wel het niveau aantikken van een Aké. Mark my words.
 
Andres13
 
57
3 augustus 2020 om 21:22
Heb je van Drongelen de afgelopen maanden zien spelen bij Hsv? Die kan nauwelijks de Tweede Bundesliga aan en maakt vooral veel blunders. Daarom niet het niveau wat PSV moet nastreven.
 
Patjemos
 
2
3 augustus 2020 om 21:24
Van Drongelen past meer in een huidige systeem waarin PSV wilt voetballen. Hij past in een aanvallend team. Bij HSV is het vooral meer tegenhouden. En idd, hij heeft de laatste maanden steeds vaker een "Veltmannetje"
 
AmazingNinja
 
25
3 augustus 2020 om 21:35
HSV is 90% van de wedstrijden de bovenliggende ploeg. Waar heb jij het over? Van Drongelen moet echt niet gehaald worden door Psv. Is niet goed genoeg. Maakt veels te veel fouten.
 
Skede
 
26
3 augustus 2020 om 21:23
Ja PSV gaat inderdaad 15 miljoen neerleggen voor een speler om uit wanhoop de populariteit te vergroten in Azie. Buiten dat dit een, lijkt mij, onzingerucht is, is die aanname nog veek grotere onzin. Van Drongelen is overigens ook weinig bijzonders vind ik.
 
EhvMrc
 
2
3 augustus 2020 om 21:24
Eens, een type van Drongelen zou wel bij psv passen. Al heb je als Hsv en 48 verliespunten in het seizoen, op het tweede niveau van duitsland, het ook niet top gedaan als club en verdediger. Roger zou hem wel gevolgd hebben als die potentie in hem zag. Ik denk naast het feit dat een verdediger aantrekken goed zou zijn voor psv, hij het wel beter kan doen met huidige spelersmateriaal dan zn voorganger gedaan heeft.
 
Grasmaaiertjes
 
0
3 augustus 2020 om 21:32
Voegt niks toe aan het huidige psv? Dit soort verdedigers heeft PSV juíst nodig in het nieuwe systeem met veel ruimte in de rug. Deze CV zou de ruimte in de rug met zijn snelheid makkelijk kunnen belopen
 
penkie
 
4
3 augustus 2020 om 21:41
Rick van Drongelen ligt er nog wel een half jaar uit, met een gescheurde kruisband.
 
Andres13
 
3
3 augustus 2020 om 21:21
Lijkt mij niet dat PSV zoveel geld gaat uitgeven aan een centrale verdediger. Als het een hele goede linksback was, had ik het misschien nog wel begrepen. De nood ligt daar hoger dan centraal achterin.
 
soccersupp
 
0
3 augustus 2020 om 21:26
Eens, lijkt mij ook een broodje aap verhaal. Ik zie psv hooguit 15 miljoen voor een hele goede aanvaller of middenvelder neerleggen (zeker in huidige situatie) voor verdediger zie ik ze eerder een ervaren verdediger halen die in Italië of Spanje op het tweede plan is geraakt en zich bij psv weer in de picture kan spelen.
 
Master D
 
0
3 augustus 2020 om 21:57
Zelfs voor een linksback zou ik het heel bijzonder vinden om daar zoveel geld voor uit te trekken. Natuurlijk hebben ze daar een groot probleem en dient er iemand gehaald te worden, maar om nou als recordtransfer met een back aan te komen zetten zou ik ook heel bijzonder vinden. Los van het feit dat PSV meer spelers nodig heeft en als je dan al 15 miljoen kwijt bent aan 1 speler, verwacht ik niet dat er nog veel over zal zijn voor andere versterkingen. Al kun je van Ginkel vast goedkoop huren.
 
PSVChamps
 
1
3 augustus 2020 om 23:34
Nou ja, als er ergens in geïnvesteerd mag worden dan is dat wel in de verdediging. Hoeveel opties hebben we centraal achterin?
 
Grasmaaiertjes
 
5
3 augustus 2020 om 21:22
Als dit waar is, is het natuurlijk wel heel veel geld voor PSV. Maar als ik even wat informatie opzoek en filmpjes en reacties kijk en lees, is dit echt een beresterke en daadkrachtige verdediger. Wordt gezien als de Aziatische Van Dijk. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
 
AssyriskA
 
0
3 augustus 2020 om 22:10
De coach kent hem en psv wilt er een record transfer aan uitgeven. Moet wel een goede sterke verdediger zijn die in het systeem van de coach past
 
gomes1psv
 
6
3 augustus 2020 om 22:49
Alsof De Jong zich een transfer van dit bedrag kan veroorloven, laat staan voor een jongen van 23 die op het niveau speelt dat vergelijkbaar is met hoofdklasse hier. Veel te groot afbreukrisico voor de directe versterkingen die Schmidt nodig heeft, gaat het mis dan hangt De Jong...
 
Ahmed-psv
 
13
3 augustus 2020 om 23:06
Dat niveau daar is zeker niet te vergelijken met de hoofdklasse hier. Met spelers zoals Hulk, Lavezzi en Talisca, onderschat je de competitie zeker.
 
FlamengoBrasil
 
0
4 augustus 2020 om 09:22
De hoofdklasse in Nederland is tegenwoordig gewoon van matig niveau hoor. Zit mijlenver van de Eredivisie vandaan.
 
theo uphus
 
1
3 augustus 2020 om 23:09
Ik weet niet beter of de problemen van PSV zijnn te vinden in de verdediging. Als Schmidt deze speler dan goed kent en met hem heeft gewerkt dan zou ik mij kunnen voorstellen dat ze proberen hem binnen te halen. Dat mag dan geld kosten maar lijkt me goed geinvesteerd geld als die speler, die ik niet ken echt een goeie is.
 
EhvMrc
 
0
4 augustus 2020 om 11:24
Precies. Een nieuwe trainer zou zn club nooit onverantwoord geld laten uitgeven. Hij heeft de spelers van Psv nu een tijdje zien trainen, hij kan goed oordelen of het huidige spelersmateriaal kampioenswaardig is. Je ziet het bij Liverpool, een goede verdediger erbij en na 30 jaar weer kampioen, vorig jaae zaten ze er een puntje langs. Een goede verdediger pakt punten voor zn club.
 
FCBogarde
 
0
3 augustus 2020 om 23:15
Lijkt me sterk dat Psv nu ineens 15 miljoen voor deze Aziaat gaat betalen. Zo goed als een transferrecord, waar vorig jaar voor 10 miljoen Baumgartner is gekocht. En als De Spurs, RB Leipzig en andere topclubs interesse hebben, is Psv met alle respect de minst interessante. Maar goed we zullen.... Als Psv geld gaat uitgeven, waarom dan niet voor Rodriguez if een andere linksback....
 
twente-watcher
 
0
4 augustus 2020 om 00:17
Als ze Guus Hiddink laten bemiddelen dan kunnen ze de concurrentie te slim af zijn.
 
PieterPrins773
 
2
4 augustus 2020 om 02:54
De Jong zit weet achter onhaalbare spelers aan, om straks weer wat paniek miskopen op het einde te doen.
 
Druu
 
1
4 augustus 2020 om 06:54
PSV kan een troef inzetten wat andere clubs niet hebben. Guus Hiddink. Guus Hiddink is bijna een halve god in Zuid-Korea. Misschien kan Guus eens een belletje doen of een persoonlijk afspraak in Zuid-Korea. Aangezien Guus vaak in Zuid-Korea is en China momenteel niet te bereizen valt.