Matthijs de Ligt en Mino Raiola kunnen contractvoorstel tegemoetzien
Zaterdag, 13 april 2019 om 13:11

Matthijs de Ligt kan spoedig een contractvoorstel van Barcelona verwachten, zo schrijft Sport. Volgens sportkrant van Catalonië heeft het bestuur van Barcelona achter de schermen een extra versnelling ingezet en kunnen de verdediger van Ajax en zaakwaarnemer Mino Raiola binnenkort een voorstel tegemoetzien. De Ligt heeft in de voorbije gesprekken laten weten dat hij welwillend staat tegenover een overgang naar het Camp Nou.

Barcelona biedt De Ligt een contract tot de zomer van 2024 én vergelijkbare financiële voorwaarden als Frenkie de Jong, die in januari zijn transfer naar de Catalanen afrondde. De middenvelder gaat naar verluidt tien miljoen euro per jaar verdienen en kan nog eens maximaal zes miljoen euro extra per voetbaljaargang tegemoetzien als club en speler aan alle sportieve doelstellingen voldoen.

Meer: Frenkie de Jong zorgt voor uitvoerige discussies: ‘Gullit vindt het niet veel’

Barcelona heeft De Ligt en Raiola laten weten dat de Oranje-international wordt gezien als een van de pijlers van het team in de toekomst en dat de financiële waardering zal oplopen naarmate zijn status groeit. Zodra het tweetal akkoord gaat met het voorstel Barcelona, heeft de koploper van LaLiga groen licht om formeel met Ajax te onderhandelen. De Catalanen hadden directeur spelersbeleid Marc Overmars al verwittigd over de interesse.

Barcelona verwacht in principe geen obstakels in de onderhandelingen over De Ligt. De relatie tussen de clubs is uitstekend, zo bleek ook tijdens de gesprekken over De Jong. De Catalanen zijn van zins om Ajax een vast bedrag van zestig miljoen euro te bieden voor het nog twee jaar doorlopende contract van de verdediger. Dat bedrag kan via variabele clausules nog eens met enkele miljoenen oplopen.

Meer nieuws
   
16:46
16:46
Bizar: Brugge-fan na flinke blunder door medesupporters (!) in elkaar geslagen
6
   
16:10
16:10
Becker schudt Sinkgraven van zich af en scoort prachtig uit 'onmogelijke' hoek
1
   
15:26
15:26
Arsenal legt de bal weer bij Manchester City na overwinning op Bournemouth
65
   
15:22
15:22
Ipswich keert na afwezigheid van 22 jaar terug in de Premier League
13
   
15:15
15:15
Live meepraten in LaLiga: Real Madrid - FC Cadiz
27
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (70)

 
Janta
 
7
13 april 2019 om 13:15
Allemaal mooi en aardig, er zal toch eerst een akkoord moeten komen met Ajax zelf en die zullen het onderste uit de kan willen hebben.
 
Craig Tucker
 
8
13 april 2019 om 13:17
Ik ben benieuwd of Ajax er zo in staat. Ze willen hun goede band met Barcelona behouden en het is eigenlijk onmogelijk om hem nog een jaar in Amsterdam te houden. Alleen als er meerdere clubs tegen elkaar op gaan bieden kan het interessant worden, maar ik dacht dat alleen Barcelona concreet was. Juventus was niet meer dan interesse.
 
FcExclusief
 
53
13 april 2019 om 13:19
Lol.. Waarom zou de goede band op het spel staan? Barcelona heeft niks om Ajax mee te 'chanteren' en zeker niet de beloftes dat talenten gehuurd kunnen worden. Dat stadium is Ajax al lang en breed voorbij.
 
Janta
 
23
13 april 2019 om 13:21
Ajax en Barcelona hebben dankzij Michels en Cruyff de zelfde DNA qua voetbalvisie maar uit nergens blijkt dat ze ook een goede band met elkaar hebben.
 
bobje99
 
37
13 april 2019 om 13:22
Ik begrijp niet wat Ajax er aan heeft de band met Barcelona goed te houden? De afgelopen zeg 30 jaar heeft Barcelona meer van Ajax geprofiteerd dan andersom dus als je het mij vraagt heeft Barcelona Ajax harder nodig dan andersom. Speel het dan ook zo en ga hoog in een boom zitten.
 
Taxidriver213
 
3
13 april 2019 om 13:32
@bobje99 Ik ben het eens met jou, maar aan de andere kant, misschien kan Ajax vanaf nu profiteren van Barca en is dat ook zo achter de schermen afgesproken. We zullen de komende tijd zien wat die samenwerkingsverband precies inhoudt.
 
origineel
 
20
13 april 2019 om 14:15
Ik volg iedere wedstrijd van Barcelona die niet tegelijk met Ajax is, maar die hele band tussen die clubs kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Heb nooit eerder iets over die zogenaamde band gehoord tot ze interesse kregen in Frenkie en De Ligt. Toen werd er spontaan dagelijks geschreven over deze "vriendschap". Welke vriendendiensten heeft Barcelona ons allemaal al gedaan vraag ik me dan af.. Vanwege dat schijnheilige gedoe zou je haast 10 miljoen meer vragen.
 
BadHabbit
 
0
13 april 2019 om 15:48
@taxidriver213 "we zullen de komende tijd zien wat die samenwerkingsverband precies inhoudt." Dat is nieuw volgens mij. Sinds wanneer heeft Ajax een samenwerkingsverband met Barca?
 
Feelingood
 
0
13 april 2019 om 16:22
Ze kunnen korting krijgen als Ajax dat leuke hardwerkende spitsje uit Uruguay terugkrijgt..?
 
Super-turk1
 
4
13 april 2019 om 16:38
Wij kregen oleguer!!!
 
Janta
 
0
13 april 2019 om 16:50
Met spelers huren daar word Ajax geen cent wijzer van maar het zou kunnen dat Ajax talenten koopt met een eventuele markt conforme terugkoopoptie.
 
manodedios
 
0
13 april 2019 om 17:35
Steeds zo stellig die berichten over de goede band en de verwijzing naar de transfer van Frenkie de Jong. Nog altijd een verdubbeling (!) van de duurste uitgaande eredivisietransfer. De markt is gek, maar het lijkt me geen vriendenprijs. Ik denk persoonlijk dat Overmars de hoorn erop klettert als iemand 60 miljoen voor De Ligt roept. We zullen het snel zien, dat hij vertrekt geloof ik wel, maar ik denk niet voor zoveel minder dan Frenkie. Of het moet heel grote andere voordelen opleveren die ik niet zie.
 
Craig Tucker
 
0
13 april 2019 om 19:02
Ik zou het niet goed vinden als hij voor minder dan Frenkie de Jong verkocht zou worden. Grootste talent ter wereld, aanvoerder en heeft al redelijk wat ervaring. Het is wel een CV, en die leveren doorgaans minder op dan een middenvelder en een aanvaller. Ik ben bang dat hij rond de 60/65 gaat opleveren, terwijl ik zelf meer denk aan een 80. We zullen zien.
 
markoesj
 
4
13 april 2019 om 14:23
Eens, een goede band is leuk als je samen in de bussinesseats kaviaar eet, maar uiteindelijk moet er gewoon brood op de plank komen. Je gaat geen tien miljoen mislopen vanwege een vermeende vriendschap.
 
Taxidriver213
 
23
13 april 2019 om 13:17
In de huidige markt is de ligt toch veel meer waard. 100 mil om mee te beginnen. Ik hoop dat Ajax er meer uit haalt
 
Tuskii
 
7
13 april 2019 om 13:35
Er is naar mijn weten nog nooit 100 mil op tafel gekomen voor een centrale verdediger. Hoe goed de ligt ook is denk ik niet dat dat bij hem wel zal zijn of realistisch is. Met een 50-60 moet je toch al meer dan tevreden zijn?
 
joAFCA
 
32
13 april 2019 om 13:42
Nee en er was ook nog nooit 222 miljoen voor een aanvaller betaald tot PSG het deed. Dat het in het verleden nog nooit gebeurt is wil niet betekenen dat het niet kan gebeuren. Ajax kan vragen wat ze willen, als topclub haal je een jongen binnen die je met gemak 16 jaar in de basis hebt staan als hij geen blessures krijgt. 50-60 is veel te weinig, 90-100 dan gaan we praten.
 
bijcrack
 
4
13 april 2019 om 13:43
Tuskii als van dijk de duurste verdediger ter wereld is, dan heeft idd nog nooit iemand 100 mil betaald idd. Heel scherp haha
 
Tuskii
 
2
13 april 2019 om 14:32
Dus je vergelijkt de situatie van Neymar en De Ligt? Neymar die bij barcelona top 33 speler ter wereld was en dit op jonge leeftijd en De ligt die akkoord veel potentie heeft maar waarvan niet zeker is wat zijn plafond is. Hoeveel kost een Umtiti dan volgens jou als ik vragen mag? ben er echt benieuwd naar
 
joAFCA
 
6
13 april 2019 om 14:40
Ik vergelijk geen spelers, ik vergelijk een situatie. Jij schetst namelijk een situatie over een bepaald bedrag wat jij niet ziet gebeuren omdat het ik het verleden nooit gebeurt. Ik geef een voorbeeld waarbij ook die gedachten was maar het wel gebeurd is.
 
Tuskii
 
2
13 april 2019 om 14:47
Vind de situatie ook helemaal niet vergelijkbaar. Ik denk dat dat bedrag niet realistisch is omdat ze gewoon niet marktcomform is. Anders kan je bij elke speler wel beginnen argumenteren dat er 100 miljoen op tafel voor moet komen. Geef me eens een voorbeeld van wat een umtiti zou kosten volgens jou. Bedoel het helemaal niet slecht maar het interesseert me gewoon hoe je dit dan ziet. dan gok ik op een 180 mijoen? of ben ik mis
 
martijnovic
 
3
13 april 2019 om 15:38
@tuskii Napoli vraagt voor koulibaly 150 miljoen. Die is vergelijkbaar met umtiti. Ik verwacht dat de ligt nog een seizoen blijft want barca heeft hem niet direct nodig en kan zijn geld beter uitgeven aan een goede rechtsbenige linksbuiten Ala neymar.
 
Sanderr
 
15
13 april 2019 om 13:50
Ik had zelf richting de 70 verwacht maar 100 is gewoon te gek man. We kunnen nu toch niet verwachten dat Matthijs ff met afstand de duurste verdediger aller tijden wordt? Frenkie is voor een monsterbedrag weggegaan. Zestig miljoen plus variabelen is niet absurd hoog, maar ik zou er prima mee kunnen leven hoor. Als Overmars daardoor wat leverage kan creëren en misschien talenten van de orde grootte Aleña naar Amsterdam kan halen: be my guest! Bovendien geweldig om De Jong en De Ligt samen bij het grote Barca te zien later, dit kan ook geweldige reclame voor de club Ajax betekenen als de beide heren weten te slagen in Catalonië, iets waar ik wel vanuit ga want ze barsten beide van het talent en het zijn nuchtere intelligente kerels!
 
joAFCA
 
11
13 april 2019 om 14:03
Waarom kan je het niet verwachten? Je hebt het over met afstand het grootste verdedigende talent nu. 19 jaar pas he, die jongen kan nog 16,17 jaar mee op top niveau. Nu al een Europa League finale gespeeld, aanvoerder van Ajax wat in de kwartfinale CL staat, basisspeler bij het Nationale Elftal, Goldenboy. Als een club zoals Barca of Juve hem nu koopt, zit die daar 15,16 jaar. Als je het zo allemaal opsomt is het echt niet raar om te bedenken dat Ajax er gewoon 100 miljoen voor zou kunnen vragen, als ze het doen dan.
 
origineel
 
6
13 april 2019 om 14:12
Ik denk dat mensen vergeten dat De Ligt een 2-jarig contract heeft komende zomer. Dat drukt de prijs toch net een beetje. Alles onder de 70 vind ik te weinig omdat ik De Ligt gewoon zó ontzettend goed vind, echter is 100 miljoen gewoon te veel. Daarvoor had hij echt een 3 of 4-jarig contract moeten hebben.
 
joAFCA
 
1
13 april 2019 om 14:42
Volgens mij als je Hazard nu wilt halen moet je ook een enorm bedrag op tafel leggen terwijl zijn contract volgend jaar afloopt. Tegenwoordig maakt het echt niet meer zoveel uit. En ik wil nu niet hazard met de ligt vergelijken, maar ik vergelijk de contract situatie.
 
origineel
 
0
13 april 2019 om 15:04
Natuurlijk betaal je voor Hazard veel geld, maar als Hazard geen 1-jarig contract had was hij onhaalbaar voor zo'n beetje iedere club ter wereld. Dus de enige reden dat je hem nu kunt kopen is vanwege dat 1-jarige contract.
 
Sanderr
 
3
13 april 2019 om 15:25
Klopt, absoluut het grootste talent op CV wereldwijd, Golden Boy, allemaal waar. Maar dat maakt hem, ook in deze tijd, nog geen 100 miljoen waard lijkt me. Anderhalf jaar geleden was 40 miljoen nog een ongekend hoog bedrag. Nu hoor je mensen roepen: "pas vanaf 100 beginnen te praten", dat is gewoon niet realistisch. 60-70 miljoen plus nog wat variabelen is een fenomenaal bedrag voor een jonge verdediger uit de Eredivisie, dan is ie waarschijnlijk alsnog de op een-na-duurste verdediger ter wereld he? Men doet net alsof 60+bonussen een belediging is ofzo, terwijl het gewoon een idioot hoge transfersom is!
 
martijnovic
 
2
13 april 2019 om 15:41
Voor 200 miljoen zou Liverpool van dijk nog niet eens verkopen en de ligt gaat dat niveau makkelijk halen koulibaly kost 150 miljoen. Dan vind ik dat de ligt voor minimaal 80 moet gaan.
 
manodedios
 
1
13 april 2019 om 17:46
@origineel Normaal gesproken heb je gelijk, een Kluivert (ook Raiola) heeft dat maximaal uitgemolken. In dit geval geval denk ik niet, omdat het ‘risico’ dat hij dreigt een jaar te blijven klein is. Als hij het doet verliest Ajax geld maar wint het sportief. De realiteit is echter dat hij dermate gewild is dat de topclubs zich zullen verdringen en ook de prijs zal worden opgedreven. Als hij per se alleen naar Barcelona wil zal het wat schelen, maar geen 15 miljoen, zo vriendelijk is Ajax ook weer niet. De Jong is een mooie maatstaf, alles onder die prijs moeten ze niet eens over in discussie gaan. En inderdaad door 100 te vragen overspeel je je hand redelijk gezien.
 
origineel
 
0
13 april 2019 om 21:27
@manodedios Mee eens. Ik denk zelf dat De Ligt een voorkeur heeft voor Barcelona en dan zal Ajax hem niet tegenhouden als het een miljoen of drie scheelt. Zelf verwacht ik een vergelijkbaar bedrag als Frenkie maar dat is erg lastig schatten in deze gekke tijden. Minimaal 80 in ieder geval.
 
FcExclusief
 
16
13 april 2019 om 13:17
Dat geleuter van deze bron over dat vermeende vriendenprijsje is toch wel het grootste bewijs van fake-news. Barcelona gaat gewoon moeten betalen wat iedereen betaald, geen cent minder. Bij Ajax zijn ze hier heel helder in, want als City of Juventus bereid zijn om meer te betalen, gaat ie gewoon daarheen.
 
origineel
 
7
13 april 2019 om 13:32
Geen cent minder geloof ik niet zo in. Ajax heeft ook met De Ligt te maken en ik kan me goed voorstellen dat ze met hem mee willen denken en een beetje water bij de wijn zullen doen. Echter is 60 miljoen natuurlijk te laag en kan me bijna niet voorstellen dat Overmars daarmee akkoord zou gaan. Om over die zogenaamde onderlinge relatie tussen de clubs nog maar te zwijgen. Enige reden dat Ajax nu dagelijks Barcelona's beste maatje is omdat ze 2 steunpilaren wilden losweken voor zo min mogelijk.
 
DRL80
 
0
13 april 2019 om 17:49
Prijs mag van mij ook wat hoger, 70 + variabelen is voor alle partijen redelijk. Zeker wanneer Mathijs dan nog een seizoen op huurbasis in Amsterdam vlieguren maakt. Alsnog een koopje voor Barcelona maar ik gun het Mathijs.
 
Troy010
 
10
13 april 2019 om 13:47
Al biedt City 350 miljoen, als De Ligt daar niet heen wilt gaat hij niet. Dus "gaat ie gewoon daarheen" slaat nergens op want hij kiest zelf.
 
joAFCA
 
9
13 april 2019 om 14:05
Nee, als Barca niet het bedrag op tafel legt wat Ajax wil, gaat hij niet naar Barca. Hij mag kiezen naar welke club hij gaat mits die club het bedrag op tafel legt wat Ajax verlangt. Als dat niet het juiste is, gaat hij nergens heen.
 
Jaapvan Haafte
 
3
13 april 2019 om 14:36
Dus dan zegt de Ligt, ik wil naar Barca, zorg maar dat je er uit komt. En dan heb je of 60 miljoen (als dat klopt) of een ontevreden speler die volgend jaar nog een 1 jaar contract heeft en de helft oplevert.
 
joAFCA
 
3
13 april 2019 om 14:43
Dan heb je een ontevreden speler ja. Uiteindelijk staat een speler onder contract bij een club en bepaalt de club.
 
Kyle66
 
3
13 april 2019 om 14:51
Ik heb niet het idee dat De Ligt een speler is die zijn kont tegen de krib gaat gooien als hij nog een jaartje moet blijven. Dus ik zie niet dat hij gaat mokken of bewust slecht spelen.
 
Roydriessen8
 
1
13 april 2019 om 13:18
Ik meende dat barca ook geen zaken meer deed met Raiola?!
 
AadHandgranaat
 
16
13 april 2019 om 13:20
Totdat ze een van z'n spelers willen. Principes houd je niet zo lang vol in de voetballerij
 
ajaciedd2
 
6
13 april 2019 om 13:18
Zodra ze akkoord gaan heeft Barca groen licht om formeel met Ajax te onderhandelen? Hoort dat niet andersom te zijn? Overigens zal De Ligt wel naar Barca gaan denk ik, zou leuk zijn als hij en Frenkie samen kunnen blijven spelen!
 
Steef71
 
1
13 april 2019 om 18:01
Hoort niet andersom te zijn nee. Heeft toch geen nut om te onderhandelen met de club als de speler niet wil komen?
 
lfc11
 
4
13 april 2019 om 13:19
Al die artikelen van Sport zullen nog wel tot minstens de zomer aanhouden. Constant hetzelfde reproduceren, een paar zinnen herschrijven, extra 'feitje' toevoegen en weer een nieuw artikel voor het sportkatern.
 
Zuidenaar
 
0
13 april 2019 om 13:20
Jammer, had hem graag bij juventus gezien. Dan zal zich goed ontwikkelen en dan pas naar barcelona gaan. Maar misschien past barcelona beter bij hem door het dominante voetbal. We moeten hopen dat hij zich niet over een paar jaar al vast zit in zijn ontwikkeling.
 
Terence/ajax
 
10
13 april 2019 om 13:21
Ik begin toch wel een beetje bang te worden van de "goede relatie tussen Ajax en Barcelona". Klinkt heel leuk allemaal, maar huurlingen zitten we niet op te wachten (behalve de uitzonderlijke talenten, maar die zie ik niet komen) en het klinkt alsof we De Ligt voor een vriendenprijsje van de hand doen door deze relatie. 60 miljoen? Voor de goldenboy, aanvoerder, jongste speler, oranje international en ijzersterk spelende talent in de kwartfinale CL? Mag het niet hopen. Maak er maar 90 miljoen van.
 
Careca
 
1
13 april 2019 om 13:24
Waarom moet hij daar naartoe dat kost de fransen dus hun plaats Lenglet en Umtiti vreemd dit hoor en jammer ze hebben gewoon al 3 goeie verdedigers en straks 4 en zal pique de Ligt worden die gaan spelen dat zal wel erg jammer dit. Umtiti en Lenglet zijn niet slechter als de Ligt hoor beter zelfs.
 
Rijnstad
 
0
13 april 2019 om 14:40
Barca speelt al gauw 60-65 wedstrijden per seizoen. Dan zijn 3 echt goede centrale verdedigers geen overbodige luxe toch?
 
Primetime
 
0
13 april 2019 om 16:05
En van die 60 is Umtiti er gemiddeld 25 van geblesseerd.
 
Freeza
 
0
13 april 2019 om 23:55
@Primetime Dit is de eerste seizoen dat hij uberhaupt zo lang geblesseerd is... je doet alsof dat dit elk jaar gebeurd.
 
010debaas
 
4
13 april 2019 om 13:46
Goede band? Wat heeft ajax aan die band? Zaken zijn zaken en De Ligt meer waard dan 60 tegenwoordig.
 
soccersupp
 
2
13 april 2019 om 13:58
Raiola speelt zijn spelletje. In Amsterdam moeten ze niets van hem hebben, dus nu gooit hij het via bevriende pers op een goede relatie. Natuurlijk laat je een bevriende relatie 15 miljoen minder betalen.......Maar dan mag die bevriende relatie wel nog een talent van Barcelona erbij krijgen die 15 miljoen waard is, cadeautjes moeten dan van twee kanten komen, dat hoort bij vriendschap.
 
origineel
 
4
13 april 2019 om 14:09
Sowieso moet Ajax Alena en Puig kopen voor 25 miljoen totaal. Een echte vriend doet daar tenslotte niet zo moeilijk over..
 
Primetime
 
1
13 april 2019 om 14:41
Barcelona talenten hebben zelf nog een eigen mening en wil. Het gros van de echte talenten heeft helemaal geen zin om naar Ajax te komen
 
soccersupp
 
3
13 april 2019 om 14:54
Onana is een duidelijk en concreet voorbeeld die daar heel anders over dacht. Als je bijna alleen maat je wedstrijden voor Barça B speelt, en je speelt bij Ajax standaard mee om de titel en champions league (ja wellicht starten voorrondes). Maar de el finale van dik 2 jaar terug en het huidige cl seizoen maken van Ajax een aantrekkelijke club voor een Barça talent, mede omdat ze op dezelfde manier voetballen.
 
origineel
 
3
13 april 2019 om 15:02
Fijn dat jij namens het gros van de Barcelona talenten spreekt. Zoals Soccersupp al aangeeft is Onana een goed voorbeeld dat het dus wel degelijk kan. Bovendien was mijn oorspronkelijke reactie doordrenkt met cynisme.
 
Primetime
 
1
13 april 2019 om 15:42
Tuurlijk zijn er uitzonderingen zoals Onana. Ik zie trouwens dat ik op de verkeerde persoon heb gereageerd, was op soccersupp gericht, excuses. Helaas is het op voetbalzone niet mogelijk om linkjes neer te zetten maar die barca talenten hebben het zelf ook al uitgesproken. Puig; als ik de keuze heb, blijf ik liever. Ik ben bij barca gelukkig en accepteer mijn rol. Alena: heeft ook aangegeven weinig trek te hebben in de eredivisie.
 
origineel
 
0
13 april 2019 om 15:56
Geen probleem! Moet ook eerlijk zeggen dat ik ze helemaal begrijp. Vanuit je vertrouwde Spaanse cultuur naar het koude Nederland heeft tot dusver niet goed uitgepakt voor de meeste die naar Ajax kwamen. Bovendien is Alena goed genoeg om volgend seizoen te rouleren in Barcelona. Voor Puig zou Ajax zeker een prima optie zijn denk ik. Andersom denk ik niet dat Ajax zich moet lenen voor dit soort deals, tenzij het koop betreft.
 
Primetime
 
0
13 april 2019 om 16:12
Ik denk wat bij Onana ook meehielp is dat Onana toch al wel een paar jaar weg van zijn familie was. Had toch al op jonge leeftijd de stap gemaakt naar een ander continent. Dat is toch wel het verschil met de Spaanse talenten.
 
RamonDore
 
2
13 april 2019 om 14:49
Zo vervelend dat die mino in het spel is gekomen echt hij doet onze club alleen maar schade! Wanneer worden de mensen bij Ajax eens wakker en zetten ze hem gewoon buitenspel? Mino heeft niks bijgedragen aan de ontwikkeling van Mathijs en gaat straks weer dikke centen pakken over de rug van Ajax om te kotsen!
 
Primetime
 
0
13 april 2019 om 15:55
Omdat je Mino niet buitenspel kan zetten.
 
Feelingood
 
0
13 april 2019 om 16:17
Matthijs neemt Mino aan.. de man werkt nu dus voor de Ligt en niet voor Ajax.. Ajax heeft daar niets over te vertellen.. Spelers hebben zaakwaarnemers om hun belangen te behartigen..
 
Feelingood
 
0
13 april 2019 om 16:17
Matthijs neemt Mino aan.. de man werkt nu dus voor de Ligt en niet voor Ajax.. Ajax heeft daar niets over te vertellen.. Spelers hebben zaakwaarnemers om hun belangen te behartigen..
 
Feelingood
 
0
13 april 2019 om 16:15
Goed verhaal.. als Barca eruit komt met de ligt en raiola hebben ze groen licht om met Ajax te onderhandelen?? Zo werkt het niet natuurlijk
 
afca0cbs
 
0
13 april 2019 om 17:33
10 miljoen, dat is meer dan Sneijder in zijn beste jaren.