Noa Lang steelt de show bij Club Brugge met weergaloze dribbel
Zaterdag, 6 februari 2021 om 20:25

Noa Lang heeft zaterdagavond opnieuw een hoofdrol gespeeld bij Club Brugge. De 21-jarige aanvaller gidste de koploper van België met twee goals langs Waasland-Beveren, waarbij vooral de eerste van enorme schoonheid was: 0-2. Lang zorgde met een prachtige solo vanaf de middellijn voor de eerste treffer van de wedstrijd en schoot zijn ploeg in blessuretijd definitief naar de overwinning. De voorsprong van Brugge op RC Genk en Royal Antwerp bedraagt na zaterdagavond liefst zeventien punten. De achtervolgers hebben nog wel een wedstrijd tegoed.

Met Lang, Bas Dost en Ruud Vormer in de basis en Stefano Denswil en Tahith Chong vanaf de bank begon Brugge voortvarend aan het duel. Binnen vijf minuten had Lang al de openingstreffer op de schoen, nadat hij vanaf links naar binnen trok en uithaalde in de korte hoek. Doelman Nordin Jackers reageerde echter attent en voorkwam een snelle treffer. Even later was het wel raak voor Lang. De Nederlander zette vanaf de middellijn een solo in, ontweek een tackle van Dries Wuytens en besloot zijn actie met een trefzekere uithaal in de korte hoek voor zijn tiende doelpunt van het seizoen: 0-1.

Ook Dost kreeg in de eerste helft een goede mogelijkheid om zijn stempel op het duel te drukken, maar de centrumspits werd vlak voor zijn uithaal de voet dwars gezet door Aleksandar Vukotic. Clement bracht vervolgens bij aanvang van de tweede helft Chong en Denswil binnen de lijnen en zag zijn ploeg net als in de eerste helft domineren, zonder dat daar grote kansen uit voortkwamen. Het was Beveren dat in de persoon van Michael Frey na een uur spelen gevaarlijk opdook voor de neus van Simon Mignolet. De aanvaller wist zelfs het net te vinden, maar had even daarvoor een overtreding begaan.

Aan de andere kant was Dost niet veel later dichtbij de beslissing. De spits werd gevonden door Vormer en kreeg oog in oog met Jackers tot tweemaal toe de kans om te scoren, maar stuitte eerst op de doelman en schoot in de rebound over. Toen Georges Mandjeck vervolgens na een zeldzame uitbraak namens Beveren rakelings naast schoot, trof Chong de vuisten van Jackers na een schot met links. De rebound was niet besteed aan Lang. Beveren zette vervolgens aan voor een gelijkmaker, maar moest toezien hoe Lang het duel besliste. De aanvaller kon alleen op doelman Jackers af en schoot hard en hoog raak: 0-2.

Meer nieuws
   
23:58
23:58
Joseph Oosting gaat live op tv in op contact met Feyenoord
5
   
23:38
23:38
Sporting Portugal kan landstitel ruiken na spectaculaire comeback tegen Porto
5
   
23:04
23:04
V/d Vaart ziet belangrijkste man bij PSV: 'We onderschatten hoe goed hij is'
4
   
22:53
22:53
Van Hanegem ziet aanwinst voor gehele Nederlandse top bij Sparta rondlopen
6
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (129)

 
Support19
 
483
6 februari 2021 om 20:25
Misschien iets voor Ajax ?
 
Tazaboy
 
23
6 februari 2021 om 20:28
Als Ajax de optie heeft om Noa terug te halen dan meteen doen!!
 
Fabian1986
 
394
6 februari 2021 om 20:31
Ja, weet niet zeker of Noa dat moet doen. Hij wil tenslotte wel Europees spelen.
 
BME12
 
94
6 februari 2021 om 20:32
Hebben ze niet, en die gaat ook nooit meer terug kunnen komen, simpelweg niet meer haalbaar. Oliedomme zet om een speler uit je jeugd die elke voorbereiding de afgelopen 2 jaar de beste was voor 6 miljoen weg te doen
 
Soccerfan_1
 
46
6 februari 2021 om 20:33
Nou hebben we al 380 topics over Lang gehad en iedereen weet intussen wel dat Brugge komende zomer een verplichte koop clausule heeft voor hem dus hij is in wezen al van Brugge. Hoezo “ als Ajax de optie heeft....”Die optie heeft Ajax niet...punt
 
Bon Jovi
 
133
6 februari 2021 om 20:42
Deze optie is volgens sport voetbal magazine vorige week al gelicht. Verder wordt deze eeuwige herhaling toch ook vermoeiend zeg. Ik vind helemaal niet dat Ajax een fout heeft gemaakt door Lang te laten gaan. Lang heeft zich in België geweldig sterk ontwikkeld op allerlei vlakken -mentaal, qua defensieve arbeid en nog het meest op fysiek vlak, Lang heeft een grote motor gekregen- wat hem in Nederland never nooit in geen 100 jaar was gelukt door de aanwezigheid van oa Tadic, Antony en Neres. Dit is gewoon voor iedereen een topdeal geweest. Club heeft een topspeler gekocht, Lang heeft zichzelf eindelijk echt kunnen bewijzen en versiert straks hoogstwaarschijnlijk een top transfer en een EK selectie en Ajax casht eerst 6,5 miljoen op een overbodige speler en straks nog eens 10 procent van de meerwaarde op de doorverkoop dus wellicht nog eens een dikke 2 miljoen als hij voor rond de 30 zou vertrekken dus uiteindelijk verdienen ze toch ook 9 miljoen aan een overbodige speler. Achteraf is het allemaal makkelijk praten natuurlijk maar deze ontwikkeling had hij bij Ajax toch nooit doorgemaakt.
 
VanErp2012
 
62
6 februari 2021 om 21:03
@bonjovi Waarom zou Lang zich in Nederland niet kunnen ontwikkelen? In de voorbereiding was Lang met kop en schouders de beste speler van Ajax. Lang was minimaal twee klassen beter dan Tadic, drie klassen beter dan Neres (hoewel Neres terug kwam van een blessure) en zelfs beter dan Anthonie die het ook goed deed in de voorbereiding. Tadic heeft vorige week in de tweede helft voor het eerst een beetje op niveau gespeeld dit seizoen. Maar Noa Lang was en is in alles dit jaar, en dat kon je in de voorbereiding van Ajax al zien, volstrekt superieur aan Tadic. Superieur aan Promes, superieur aan Neres en minstens zo goed als Anthonie. Zelfs Labyad en Ekkelenkamp kregen vele wedstrijden de kans bij Ajax op de favoriete positie van Lang, nummer 10. Promes speelde wedstrijd na wedstrijd. Zelfs een prutser als Donny van de Beek die qua niveau en talent de schoenen van Lang op geen enkel moment mag poetsen kreeg seizoenenlang de kans te spelen op nummer 10 bij Ajax. En Lang zou niet goed genoeg zijn of een overbodige speler? Haha laat me niet lachen. Elke beetje voetbalkenner wist wel beter en Lang speelt bij Brugge helemaal niet anders en niet beter als bij Ajax. Het enige verschil is dat hij bij Brugge wel speelt en bij Ajax niet. En daardoor denken lieden zoals jij dat Lang zich heeft ontwikkeld.
 
Yoda
 
8
6 februari 2021 om 21:26
Ajax heeft geen fout gemaakt. Ze gaven simpelweg de voorkeur aan andere spelers zoals Tadic en promes op zijn plek. Is gewoon een keuze. Geen fout.
 
Bon Jovi
 
32
6 februari 2021 om 21:32
Ik zeg toch nergens dat hij minder talent zou hebben dan Ekkelenkamp of zoiets. Ik zeg gewoon dat hij zich in Amsterdam nooit zo had kunnen ontwikkelen. Hiervoor zijn meerdere redenen natuurlijk. Ik denk ten eerste dat de verandering van omgeving hem deugd heeft gedaan, hij werd echt uit zijn comfortzone getrokken. Maar wat vooral belangrijk is, is natuurlijk het vertrouwen van de trainer. In Brugge heeft hij het onvoorwaardelijke vertrouwen van Clement wat hij in Amsterdam absoluut niet had onder ten Hag. Dus had hij zich daar nooit zo kunnen ontwikkelen. En zijn volume is hier enorm gegroeid door de vele wedstrijden, iets wat hem bij Ajax ook nooit was gegund - dit hangt natuurlijk samen met het missen van het vertrouwen van de coach. Waar die in het begin na een uur telkens kapot was en (terecht) vervangen werd, houdt hij het nu elke week 90 minuten vol. En hoe. Niet door energie te sparen en anderen het werk te laten doen. Hij werkt zich kapot voor de ploeg en loopt elke wedstrijd als een paard. Die sprint van 70 meter voor de 0-2 in minuut 94 was tekenend hiervoor. En neen, bij Ajax was hij hier echt niet toe in staat geweest. Daar hoef ik geen tekeningetje bij te maken. Ik heb elke speelminuten van hem gezien dit seizoen en zie hem fysiek letterlijk week na week sterker worden. Verder vind ik hem ook een stuk beter. De eerste weken bracht hij direct schwung maar hij miste veel kansen en maakte verkeerde keuzes. Nu loopt het -mede door het vertrouwen van de trainer wellicht- als een trein en vliegt elke kans tegen de netten en doet hij alles perfect. Onder ten Hag was dit nooit gebeurd. Ps: iemand die nooit speelt is inderdaad een overbodige speler... nergens zeg ik dat hij niet het niveau zou hebben voor Ajax of zoiets. Jij doet wel heel erg veel verkeerde aannames en reageert als een stier op een rode lap.
 
Bon Jovi
 
6
6 februari 2021 om 21:38
overbodig - bijvoeglijk naamwoord uitspraak: o-ver-bo-dig 1. wat niet nodig is. Kijk. Lang werd nooit gebruikt door ten Hag met andere woorden hij was in zijn optiek onnodig of overbodig.
 
VanErp2012
 
37
6 februari 2021 om 21:38
@yoda Barca geeft de voorkeur aan Braithwaite en niet aan Messi. Dat is gewoon een keuze. Geen fout.
 
VanErp2012
 
14
6 februari 2021 om 21:40
@bon Jovi Dank voor uitleg. Had je verkeerd begrepen.
 
DieGelbeReds
 
7
6 februari 2021 om 21:55
@Yoda, dan begint het er toch wel op te lijken dat het een foute keuze is geweest Achteraf natuurlijk makkelijk praten, snap ik best. Wat ik heb begrepen is dat ze Lang wel wilden houden, maar dan mogelijk weer wilden verhuren. Daar had Lang geen trek in en Club kwam met een op dat moment interessant aanbod.
 
Lierse1997
 
9
6 februari 2021 om 21:57
@Diegelbe, het was andersom. Lang wilde wel uitgeleend worden (en dan zijn contract verlengen) maar Ajax had daar geen trek in. Het was verkopen of blijven voor lang, verhuren wilden ze hem niet.
 
765
 
26
6 februari 2021 om 22:22
Dat zal niet gebeuren. Noa Lang is door Ajax weggewerkt als “lastige jongen” doordat hij niet naar “de grote Tadic” wilde luisteren. Nu bij Club Brugge heeft hij de vrijheid op het veld en is hij de grote man. Bij Ajax zou hij weer terug het keurslijf in moeten en ja en amen moeten knikken tegen Ten Hag en Tadic.
 
VanErp2012
 
24
6 februari 2021 om 22:31
@765 Daar begint het steeds meer op te lijken. Hetzelfde geldt voor Dest. In plaats van die jongens omarmen en helpen ging hij zagen. Zeker bij Lang die het op linksbuiten gewoon veel beter deed dan Tadic zelf die daar vorig seizoen vaak als een oude man speelde. En wat ging hij tekeer zeg tegen Lang en Dest en zonder enige echte reden. Heel vreemd. En Ten Hag hangt z’n oren maar naar die rare aanvoerder.
 
Craig Tucker
 
81
6 februari 2021 om 20:31
Natuurlijk doet hij het super goed daar, en had ajax hem niet zo makkelijk moeten laten gaan. Maar ik denk niet dat hij in Nederland dezelfde cijfers zou kunnen overleggen. Er wordt nu gedaan alsof ajax een blunder heeft begaan maar dat vind ik een beetje kort door de bocht. Gezien de spelers die daar veel indruk maken denk ik toch dat de kwaliteit (zelfs van onze keepers) hier wat hoger is. Dat neemt niet weg dat Belgie een paar zeer goede teams heeft. En de teams die in Europa uitkomen kunnen zich vaak ook beter aanpassen aan de tegenstander, daar waar wij blijven klooien met 4-3-3 oid
 
Lierse1997
 
50
6 februari 2021 om 20:33
Op basis van wat als ik vragen mag? Dat de topschutters van België al jarenlang minder goals maken dan die van Nederland en dat in meer wedstrijden?
 
Vazquez
 
88
6 februari 2021 om 20:34
Ja en Dessers scoort hier beduidend minder dan toen hij in de Eredivisie speelde. Dat onderschatten van de Belgische competitie is nergens voor nodig hoor. Lang is gewoon een goede speler.
 
puntnaarachter
 
24
6 februari 2021 om 20:41
Ja ik snap ook nooit waarom competities worden beoordeeld op basis van spelers die er slagen? Denk dat België en Nederland gewoon gelijkwaardig zijn qua niveau. Volg de Belgische competitie niet, maar het lijkt mij echt sterk dat het zoveel minder of beter is dan de Nederlandse. Op basis van Europese prestaties is het gewoon stuivertje wisselen. In het bedrijfsleven heb je ook werknemers die bij het ene bedrijf compleet door de mand vallen en hij het andere bedrijf een belangrijke kracht zijn. Zo is het het ook gewoon met voetballers. Het gaat er gewoon om dat je in je kracht wordt gebruikt en net op de juiste plek zit. Iemand riep ook al dat Promes meer zou scoren in België? Nou ik zie in hem gewoon een hele matige voetballer, maar schijnbaar deed die het in Rusland geweldig. Moet die gewoon lekker daar gaan voetballen.
 
Craig Tucker
 
7
6 februari 2021 om 20:44
Daar hebben jullie ok weer gelijk in. Het is lastig in te schatten welke competitie sterker is. Bij ons lopen er ook ontzettend veel koekenbakkers rond. maar ik keek net even naar de solo goal van Lang en vind de verdediging en de keeper er niet sterk uitzien, maar zo'n goal had idd ook prima in Nederland kunnen vallen. Mijn verklaring dat sommige spitsen het hier wel goed doen en in andere landen niet is omdat er hier meer teams aanvallend voetbal spelen. Als je kijkt naar ons rechter rijtje heeft bijna elk team een positieve spelopvatting, logischerwijs krijgen de aanvallers dan meer ruimte en kansen
 
Lierse1997
 
15
6 februari 2021 om 20:47
Nu ja je zegt het zelf. In Nederland krijgen ze meer kansen. Lang heeft nu 11 goals bij Club Brugge dat ook nog eens veel minder scoort dan Ajax, en Promes heeft er 6. Dat Promes er dus wel even meer zou scoren in de defensievere Belgische competitie is echt niet te onderbouwen.
 
GenGhibli
 
20
6 februari 2021 om 21:13
Het was ook een wedstrijd tussen de nummer 1 en de laatste in de stand. Kan je ook weinig uit leren over het algemene niveau in Belgiã«. Waasland- Beveren is gewoon een hele slechte ploeg. Ze staan dan ook logischerwijs laatst. Dan zie je al wel eens vaker een solo waarin een hele ploeg wordt opgerold.
 
765
 
9
6 februari 2021 om 22:29
Ajax had Noa Lang beter moeten begeleiden. Het schort bij Ajax namelijk aan de begeleiding van zogenaamde “moeilijke jongens”. Hoevaak zijn dit soort jongens, na de periode Van Gaal, niet weggestuurd? Het beste voorbeeld blijft natuurlijk Boussoufa, en je kunt het ook lezen in het boek “De Golden Boys” van Maarten Bax, over hoe een complete gouden lichting, op Van der Meijde na, werd genegeerd en weggewerkt. Dat boek speelt zich af in 1997-1998 en is nu nog steeds actueel te noemen.
 
 
8
6 februari 2021 om 23:46
Sommige mensen doen het elders gewoon beter. Vormer kon er geen klote van bij Feyenoord en daar wel. Net als Bruno Bastos, die was bij Feyenoord en Excelsior gewoon extreem slecht en daarna opeens international van Brazilie. Ik zat ook in de D7 en was bij de senioren opeens best goed.
 
binny
 
2
7 februari 2021 om 00:00
Dessers scoort minder omdat Onuachu er staat, dus das niet eerlijk
 
GenGhibli
 
5
7 februari 2021 om 02:18
Ja, omdat Onuachu groter en sterker is. En vooral ook beter. Het is een kapstok voor die ploeg. Dessers heeft best veel kansen gehad maar kon op geen moment enige indruk maken. Terecht back-up dus. En zelfs dat vult hij nauwelijks tot niet in. Is op dit moment een grote miskoop voor Genk. Ik zie daar niet veel meer aan veranderen. Maar hij mag gerust nog mijn ongelijk bewijzen.
 
Musi26
 
2
7 februari 2021 om 05:31
Lang is niet weggegaan door een slechte begeleiding. Hoe kom je hier nu weer bij? Ajax wilde dat hij bleef, maar hij wilde speelminuten en vroeg daarom een verhuur aan. Dit wilde ajax niet dus blijft er maar ding over en dat is verkopen. Zo simpel.is het.
 
Ypuh
 
1
7 februari 2021 om 09:39
@craig, jij werkt in sales zeker. Zo kun je alles wel recht praten wat krom is. Ajax heeft gewoon een blunder begaan. Deze Lang heeft 0 kansen gehad en is nog geen half jaar later 25 miljoen waard. Dan heb je het gewoon niet goed gezien als Ajax zijnde.
 
caribbean
 
15
6 februari 2021 om 20:38
Hou toch eens op elke keer met die achterlijke opmerkingen. Het was voor beide kampen het beste om uit elkaar te gaan, als Noa Lang bij Ajax was gebleven zou hij waarschijnlijk nooit zo goed spelen als wat hij nu doet. Ajax is ook aan ene kant gewoon blij dat ze van hem af zijn, met een Neres, Anthony, Tadic en Haller zou ik hem niet zo snel zien spelen. Daarnaast als hij Überhaupt aantal wedstrijden de kans bij Ajax zou krijgen, wie zegt dat hij even goed zou spelen als wat hij nu bij Brugge doet? Sommige spelers hebben gewoon andere omgeving nodig om beter te presteren. Zelfde als we bijvoorbeeld Danilo aan Brugge zouden verkopen en hij ze daar van alle kanten inschiet, dat wilt nog niet zeggen dat Danilo ze ook van alle kanten bij Ajax in zou schieten.
 
Hendrik123
 
15
6 februari 2021 om 21:38
Ik zou je willen geloven, maar Lang was in de voorbereiding bij Ajax al één van de betere spelers. Ik snapte er persoonlijk toen al geen ene reet van dat ze hem lieten gaan.
 
Chimo
 
19
6 februari 2021 om 20:44
Waarom...... heeft Ajax die gozer niet gewoon verhuurd. Je kon al lang zien dat dit een goeie ging worden. In de voorbereiding was hij bijna elke wedstrijd de gevaarlijkste man. Eén slechte wedstrijd tegen Valencia en hij is aan de kant geschoven. Triest dit. Maar leuk voor hem dat ie het zo goed doet.
 
Robson13
 
0
6 februari 2021 om 22:05
Hou toch eens op over Lang bij Ajax. Gebeurt, klaar. Kans gehad, missegoan. Niet meer Ajax bashen over ‘hoe ze met hun talenten omgaan’
 
 
11
6 februari 2021 om 22:42
Nee man, Ajax heeft Labyad en Promes. Wat moet je dan met Lang ?
 
Romario73
 
7
6 februari 2021 om 23:19
Nee die hebben labyad. Waarom zou je je eigen opgeleide talent houden.
 
MiltonKeynes
 
48
6 februari 2021 om 20:26
Ik vind het echt geweldig voor die jongen, maar als ik kijk welke spelers ook in Belgie indruk maken, heb ik sterke twijfel bij het niveau. Ja, in de Eredivisie geen twijfel. Maar basisplaats bij Ajax denk ik ook niet.
 
Lierse1997
 
80
6 februari 2021 om 20:29
Zijn laatste wedstrijden in de CL waren ook al goed.
 
Westland96
 
49
6 februari 2021 om 20:29
Hij speelt geweldig, echt de beste speler van de Belgische competitie. Zo had hij natuurlijk bij Ajax wel basis gestaan.
 
caribbean
 
36
6 februari 2021 om 20:47
Onzin, Noa zou nooit basis staan bij Ajax, hooguit stuivertje wisselen met Tadic, Anthony en Neres. Prima dat hij tot opleving komt bij Brugge, maar laten we nou niet gaan overdrijven.
 
azchelsea
 
93
6 februari 2021 om 20:31
Ach houd toch op. Dit seizoen stond bijna elke keer Promes of Labyad op zijn plek en die zou hij dubbel en dwars uit de basis spelen. Het is vaak makkelijk achteraf praten (vind ik vooral voor Botman), maar bij Lang was het vrij duidelijk dat het een ruwe diamant was en dus een slechte beslissing om hem te laten gaan. Voor Lang wel goed om met een schone lei te beginnen. Lekker meenemen in Oranje als je het mij vraagt.
 
Soccerfan_1
 
31
6 februari 2021 om 20:36
Sorry hoor maar Promes had een goed seizoen achter de rug. Toen wist nog niemand dag hij zo af zou zakken. Beetje raar om zijn naam te noemen en Labyad heeft ook een goede voorbereiding achter de rug gehad en daarna ook nog redelijk wat goals gemaakt. Zo gemakkelijk om elke keer die 2 namen te noemen. Beetje lui vind ik dat zelfs.
 
Murad
 
5
6 februari 2021 om 20:41
Klopt. Veel Ajax supporters erkende dat ook toen volgens mij. Je kan niet ontkennen dat ze simpelweg hebben gefaald met deze transfer zeker als je ziet hoe de grootverdieners in het team zijn afgezakt en er spelers met mindere kwaliteiten wel de kans krijgen.
 
MiltonKeynes
 
8
6 februari 2021 om 20:49
Maar in de ideale basisopstelling van Ajax staan tegenwoordig ook geen Promes en al helemaal geen Labyad. De situatie van Brugge is ook wel lekker, staan mijlen ver voor dus kunnen lekker opportuun spelen. En dat komt het spel van Noa ten goede. Maar dat een Chong afgelopen week óók indruk maakt, vind ik leuk voor hem maar wel twijfelachtig voor het niveau. Zou leuk zijn als ze het tegendeel bewijzen .
 
azchelsea
 
18
6 februari 2021 om 20:52
Lang draaide ook een goede voorbereiding, maar was de vriendjespolitiek van ten Hag zat. Over Promes heb je wel deels gelijk, maar hij was eind vorig seizoen en in het begin van dit seizoen ook al uit vorm (toen Lang er nog wel was). Bovendien heb je ook nog Ekkelenkamp die veel minuten krijgt, terwijl dat natuurlijk ook 10 keer minder is dan een rasvoetballer als Lang.
 
caribbean
 
3
6 februari 2021 om 20:54
@joe Rogan, bij Ajax zijn ze blij dat ze van Noa Lang af zijn. Waarom zitten we nou te doen alsof Noa Lang bij een club in PL alle ballen erin aan het schieten is? “Spelers met mindere kwaliteiten de kans krijgen”, lekker makkelijk om achteraf zo te praten. Promes was in de champions league en seizoen hiervoor gewoon belangrijk voor Ajax, dat het dit seizoen minder is zijn we het allemaal over eens. Maar laten we nou niet allemaal zitten doen alsof we dit hebben zien aankomen, nogmaals bij Ajax zijn ze blij dat ze van Noa af zijn ongeacht of hij het goed doet bij Brugge of niet.
 
caribbean
 
2
6 februari 2021 om 20:54
@joe Rogan, bij Ajax zijn de blij dat ze van Noa Lang af zijn. Waarom zitten we nou te doen alsof Noa Lang bij een club in PL alle ballen erin zit te schieten? “Spelers met mindere kwaliteiten de kans krijgen”, lekker makkelijk om achteraf zo te praten. Promes was in de champions league en seizoen hiervoor gewoon belangrijk voor Ajax, dat het dit seizoen minder is zijn we het allemaal over eens. Maar laten we nou niet allemaal zitten doen alsof we dit hebben zien aankomen, nogmaals bij Ajax zijn ze blij dat ze van Noa af ongeacht of hij het goed doet bij Brugge of niet.
 
caribbean
 
1
6 februari 2021 om 20:54
@joe Rogan, bij Ajax zijn ze blij dat ze van Noa Lang af zijn. Waarom zitten we nou te doen alsof Noa Lang bij een club in PL alle ballen erin zit te schieten? “Spelers met mindere kwaliteiten de kans krijgen”, lekker makkelijk om achteraf zo te praten. Promes was in de champions league en seizoen hiervoor gewoon belangrijk voor Ajax, dat het dit seizoen minder is zijn we het allemaal over eens. Maar laten we nou niet allemaal zitten doen alsof we dit hebben zien aankomen, nogmaals bij Ajax zijn ze blij dat ze van Noa af ongeacht of hij het goed doet bij Brugge of niet.
 
Blieke
 
11
6 februari 2021 om 22:32
@milton Chong maakte niet echt indruk, speelde wel goed. Maar goed, dat was een wedstrijd tegen een ploeg uit 2e amateur. Je lijkt niet bijzonder goed op de hoogte van de Belgische competitie maar staat wel snel klaar met een mening zo te zien.
 
665
 
21
6 februari 2021 om 20:32
Ja en in de eredivisie zijn er spelers die indruk maken en in België niks presteren. Zo is er voor iedere competitie wat te zeggen. Zelfs spelers uit grote competities. Ik denk dat Ajax gewoon te vroeg afscheid heeft genomen (en dan met name EtH die lang niet nodig had en niks zag in een verhuurperiode). Al ben ik misschien de enige, maar ik vind het echt leuk om te zien hoe Lang het nu doet. Had niks met hem persoon, maar vind het wel mooi om te zien hoe hij iedereen verbaasd inclusief mij. Misschien is het achteraf goed van hem om de omgeving Amsterdam te verlaten voor een andere omgeving.
 
pride8
 
1
6 februari 2021 om 21:43
Niveau ligt in de lijn van de eredivisie. Ajax steekt er bovenuit daaronder club Brugge en daar dan onder Psv, Genk....
 
TheWorld
 
9
6 februari 2021 om 21:50
Kunnen wij ook zeggen over Dessers die bij jullie topscorer kan worden en een Vlap die daar fantastisch kan spelen. Dit is een wedstrijd tegen de laatste in de stand.
 
MiltonKeynes
 
7
6 februari 2021 om 22:19
Daarmee bevestig je mijn eerder gemaakte punt. Vlap was in Nederland nooit een uitzonderlijke speler bij Heerenveen, Dessers werd topscoorder met maar 15 doelpunten bij een lage middenmoter.
 
UNAM Pumas
 
97
6 februari 2021 om 20:26
Als nu nogsteeds Babel Promes Stengs en Luuk de Jong worden opgeroepen geef ik het op. Lang en Weghorst verdienen een kans!
 
Soccerfan_1
 
10
6 februari 2021 om 20:33
Want de Belgische competitie is natuurlijk top van de top hè
 
Lierse1997
 
101
6 februari 2021 om 20:34
Babel speelt in Turkije en Promes en Stengs in Nederland. Het is gewoon allemaal 1 pot nat.
 
consy
 
28
6 februari 2021 om 20:35
Zelfde niveau als dat van Nederland dus spelers als Boadu en Stengs zullen achteraan moeten sluiten bij iemand als Lang die de Belgische competitie weet te domineren.
 
Bon Jovi
 
31
6 februari 2021 om 20:35
Wat doet dat er toe? Spelen Stengs en Babel de pannen van er dak in La Liga of de Bundesliga dan? Neen he.
 
Sanderr
 
23
6 februari 2021 om 20:37
Nee, maar de Nederlandse en Turkse ook niet. Lang verdient duidelijk een plek in de selectie boven Promes, Stengs en Babel, dat lijkt me toch niet zo moeilijk om te erkennen? Noa speelt een fenomenaal seizoen, terwijl die andere drie aardig teleurstellen en ze spelen alle vier op vergelijkbaar niveau. Ook Weghorst, een van de topschutters in de BL, boven bankzitter Luuk de Jong verkiezen lijkt me een volstrekt logische keuze.
 
consy
 
11
6 februari 2021 om 20:38
Stengs en Babel mogen de veters nog niet strikken van Lang, die twee komen helemaal niet in de buurt van wat hij laat zien op dit moment.
 
JeffPaeter
 
4
6 februari 2021 om 20:42
Heb je gezien wie oa in de meest recente wedstrijd Heeft gespeeld bij Oranje? Een speler van Norwich, 2 van AZ, eentje van Feyenoord,....eentje van Club Brugge kan ook.
 
MiltonKeynes
 
1
6 februari 2021 om 20:52
Ik denk dat je met Noa wel een speler hebt die iets anders kan brengen dan andere spelers op zijn positie. Als je naar Oranje kijkt waarbij je achter iedere basisspeler een kopie wilt hebben, dan is Noa geen goede keuze. Wil je in een lastige wedstrijd tegen een Europeese middenmoter, dan kan je in Oranje Lang prima gebruiken.
 
Sirius
 
5
6 februari 2021 om 21:19
Tja, maar Stengs en Promes bakken er niets van in een vergelijkbare competitie, terwijl Babel het in Turkije wel aardig doet maar ook dat is geen geweldige competitie. Ik denk niet dat je nog om Weghorst heen kunt, terwijl Lang 't gewoon verdient.
 
straatvoetbal
 
0
7 februari 2021 om 11:08
Babel is denk ik in Oranje meer dan de voetballer. Met zijn ervaring en leeftijd weet hij wel wat er gevraagd wordt in de topwedstrijden. Niet dat hij vaak het gewenste niveau haalt.. Maar het kan echt niet zo zijn dat al die bondscoaches Babel selecteren omdat het koekenbakkers zijn. Mentaliteit speelt een grote rol in topvoetbal en je kan zeggen wat je wilt maar Babel verzaakt zelden als het om werklust etc. Gaat. Dat we liever een geweldige balkunstenaar op de flank zien is iedereen het wel mee eens denk ik. Ik denk dat Lang nog veel beter kan en misschien krijgt hij weer sterretjes in zijn ogen als hii geselecteerd wordt.
 
JWD81
 
4
6 februari 2021 om 22:12
En vergeet Malen niet.
 
maurootje
 
37
6 februari 2021 om 20:26
Tja, Ondanks ik geen fan ben Lang en het niveau van de Belgische competitie, begint Noa`s niveau wel absurde vormen aan te nemen. Ook in een mindere competitie is elke week scoren, 1 op 1 lopen, van uitzonderlijke klasse en zeer knap. zeker op zijn leefijd!
 
NL_Modric
 
15
6 februari 2021 om 20:33
Jup, die moet je op zn minst een keer uitproberen in Oranje. Ook omdat Babel, Promes en Stengs in hopeloze vorm verkeren. Mooi moment om Lang en Gakpo te testen.
 
maurootje
 
4
6 februari 2021 om 20:36
dat Babel uberhaupt ooit in Oranje heeft gezeten is lachwekkend. hij is pure middelmaat, Stengs en Promes inderdaad uitvorm.
 
Murad
 
12
6 februari 2021 om 20:44
Stengs is meer uitvorm dan invorm. Echt een speler die naar mijn mening gehyped is op basis van z'n flair. Maar echt rendement heeft die niet en daar gaat het uiteindelijk wel om. Promes - Stengs - Babel out, Lang - El Ghazi - Weghorst in.
 
Davilla_7
 
3
6 februari 2021 om 21:09
El Ghazi in? Als wisselspeler van Aston Villa? Zijn opleving was helaas van korte duur.
 
Sirius
 
0
6 februari 2021 om 21:21
@joe Rogan - Bij Stengs is er veel te veel gefocussed op wat hij wel kan en hoe het eruit ziet, terwijl er niet werd gekeken naar wat hij niet kan. Analisten doen ook net alsof Stengs geen zwakke punten heeft en alles aan z'n mentaliteit ligt. Echter heeft Stengs buiten z'n lichtvoetigheid en steekpass eigenlijk geen exceptionele kwaliteiten. Bovendien is die steekpass ook niet exceptioneel. Dat moet eerst 5 keer fout gaan voordat er eens 1 aankomt.
 
Thrumbo
 
25
6 februari 2021 om 20:27
Nou nou nou, hartstikke leuk voor die jongen hoor en gun de tandem met dost een hoop goals, maar dit was geen weergaloze dribbel. Hoe dan ook leuk dat die jongen het zo goed doet..
 
Klapstoel88
 
22
6 februari 2021 om 20:27
Hij is nu al vrij LANG in topvorm. Neem hem maar mee naar het ek ipv promes aub.
 
Lierse1997
 
25
6 februari 2021 om 20:27
Hij gaat verdorie gewoon verder. Twee keer niet al te best verdedigd maar toch weer twee geweldige goals. 8 goals en 4 assists in zijn laatste 8 wedstrijden.
 
Fabian1986
 
39
6 februari 2021 om 20:28
Noaaaaa Lang. Wat een evolutie maakt hij door zeg. Ik wil Ajax hartelijk danken voor deze relatied goedkope speler. Als deze man zo voort doet zijn we hem uiteraard snel weer kwijt. Chong overigens een ijverige indruk. Maar nog best wel ongelukkig on zijn acties. Verder prima wedstrijd,maar we hebben waasland beveren veel te lang in de match gelaten
 
Sirius
 
3
6 februari 2021 om 21:23
Dat moet Lang helemaal niet doen. Gewoon de lijn doortrekken zodat hij dit straks ook kan in volle stadions en dan kan hij in de zomer van 2022 altijd nog vertrekken als de interesse daar is. Het is natuurlijk wel gewoon een middelgrote competitie die vergelijkbaar is met de Eredivisie. Om dan na een klein jaartje naar een top competitie te verkassen is denk ik te veel van het goede.
 
Eibert
 
25
6 februari 2021 om 20:28
Ok, goeie goal maar holy shit daar wordt slecht verdedigd zeg
 
consy
 
7
6 februari 2021 om 20:28
Het is ongekend wat hij laat zien bij Brugge, iemand waar je echt meer omheen kan voor Oranje.
 
naam
 
6
6 februari 2021 om 20:28
Noa Robben. Wat een klasbak!
 
rinkhsv
 
28
6 februari 2021 om 20:28
Toch wel benieuwd wat frank de boer gaat doen. Lang in deze vorm bij de nummer 1 van België kan je naar mijn mening net zo makkelijk oproepen als een speler uit de top van de eredivisie. Ook ben ik benieuwd als hij weghorst gaat oproepen
 
Lierse1997
 
21
6 februari 2021 om 20:41
Maar een Promes en Babel ga je toch niet meer oproepen?
 
JeffPaeter
 
2
6 februari 2021 om 20:44
WK kwalificatie, daar zitten landen bij waar je makkelijk met 3+ doelpunten verschil van wint. Je kunt hem altijd laten invallen bij veilige voorsprongen.
 
Sirius
 
1
6 februari 2021 om 21:27
In dit geval maakt het weinig uit. Stengs is momenteel niet goed genoeg, Promes laat het niet zien, Ihattaren heeft z`n handen vol aan PSV momenteel, Boadu is momenteel ook geen optie, Malen vind ik meer een spits. Je hebt Berghuis, Babel, Bergwijn, maar die maken ook niet zoveel indruk in Oranje. In deze vorm is Lang een even goede keuze, al dan niet een betere gezien z`n leeftijd. Weghorst is nu ook wel een zekerheid. De Jong z`n teller staat op slechts 2. Ik heb `t inmiddels wel opgegeven bij De Jong. Hij scoort gewoon nauwelijks op een hoog niveau en teert op twee wedstrijden in de Europa League.
 
Joga_Bonito10
 
27
6 februari 2021 om 20:28
Achteraf makkelijk praten maar die Lang had gewoon in Ajax 1 moeten voetballen. Een Labyad die telkens de voorkeur kreeg? Zowel op 10 als op de flanken is Lang een veel betere voetballer. Had je Idrissi niet hoeven te huren, kon je Promes wegdoen en Lang gewoon doorschuiven. Jammer, maar ben blij dat hij het zo goed doet bij Brugge.
 
Jsmooth
 
24
6 februari 2021 om 20:29
Deze speler voor een appel en ei laten gaan naar Club brugge is een grotere blunder dan Haller niet inschrijven.Pff wat een klasse. Een mini NL neymar. Komt er wel. Hopelijk volgend jaar in een grote competitie te zien.
 
Vazquez
 
3
6 februari 2021 om 20:31
Veel kansen gezien ondanks dat het tot de laatste seconden 0-1 bleef. Jackers met een puike reflex of Lang had een hattrick gescoord. Ook Dost kansen de nek afgedwongen. Bij momenten werd er echt goed gecombineerd en op snel tempo wat gewoon niet te verdedigen was voor Beveren zoals die combinatie tussen Lang, Dost en Vanaken.
 
Oortap
 
3
6 februari 2021 om 20:33
Wat ik me afvraag, Lang wordt gehuurd door Brugge, maar hebben ze verplichte optie tot koop of eerste optie? Want kan me best voorstellen dat grotere clubs na dit seizoen interesse hebben.
 
Lierse1997
 
7
6 februari 2021 om 20:35
De optie die ze hebben, is sowieso al gelicht.
 
Vazquez
 
3
6 februari 2021 om 20:36
Het is huur met verplichte aankoop van 6 miljoen.
 
DarkWood
 
8
6 februari 2021 om 20:34
Die gast lacht ajax nu zo hard uit. Hij is idd geen buitenspeler gewoon een 10... hahaha
 
Sanderr
 
9
6 februari 2021 om 20:40
Hij speelt altijd als buitenspeler bij Club Brugge hoor, voornamelijk als linksbuiten, maar ook wel eens rechts en enkele keren als valse spits, echter nooit als nummer 10. Maar hij doet het geweldig en wellicht zal hij wel (terecht) in z`n vuistje lachen als hij terugdenkt aan hoe Ajax over hem dacht afgelopen zomer inderdaad. Echt zonde dat die jongen niet meer bij ons speelt vind ik. Edit: Ah, ik denk dat jij doelt op het feit dat men bij Ajax zei 'hij is meer een 10, geen flankspeler'. Klopt dat?
 
Bon Jovi
 
18
6 februari 2021 om 20:34
Lang wordt wel eens de Neymar van België/de Benelux genoemd. Ik denk dat we Neymar stilaan de Lang van Frankrijk moeten noemen. Maar even serieus, wat een speler. Zo iemand hebben we volgens mij al een paar jaar niet meer gezien in België. Enige minpunt is dat hij op deze manier onhoudbaar wordt voor ons. Na 10 maanden afscheid nemen is helaas zeer snel, maar het is wel een afscheid door de grote poort. Met een titel, wie weet een dubbel, en hopelijk eens voor een miljoen of 40. Helaas heeft de JPL niet de naam van de eredivisie, maar als je ziet dat zo`n Milik en Lozano er 40 opleveren moet Lang dat toch minimaal kunnen evenaren? Hij heeft gewoon alles. Vaak zie je bij die flukse dribbeltypes dat ze hun kalmte verliezen voor doel en zelden beslissend zijn met goals en assists maar Lang is ook nog eens uitermate koelbloedig en beslissend met de ene goal en assist na de andere. Niet vergeten dat hij in oktober (!) pas op deadline dat bij ons kwam. Mocht hij hier al sinds augustus hebben gespeeld had hij helemaal krankzinnige statistieken. Ook toont hij nog even aan hoe lachwekkend de gouden schoen verkiezing was. 1 schamel puntje kreeg Lang, de media hebben de nrs 10 van Antwerp en Beerschot gehyped en er een battle van gemaakt tussen die 2 maar Lang steekt dit seizoen met kop en schouders boven alle andere aanvallers in België uit. Enfin, volgens jaar wint hij wellicht wel, zelfs op basis van deze ene stemronde.
 
EdenHazard
 
18
6 februari 2021 om 20:36
Die gaat gewoon mee naar het EK, laat veel meer zien dan Gakpo, Stengs, Babel. Sinds november dribbelt hij alles kapot. Hij heeft ontzettend veel energie en wil om zich te bewijzen dat Ajax miszat. Benieuwd hoe lang hij dit tempo volhoudt.
 
Davilla_7
 
1
6 februari 2021 om 21:01
Gewoon mee naar EK is wel voorbarig imo. Zitten normaliter zes aanvallers in een EK-selectie en ik acht Memphis, Bergwijn, Malen en Weghorst/luuk (één van die twee gaat sowieso wel mee) wel zeker van hun plaats. En gezien De Boer al heeft laten doorschemeren dat hij Babel heel hoog heeft zitten vanwege zijn ervaring kijk ik er totaal niet van op als die 'gewoon' meegaat. Schoonzoon Stengs staat er ook goed op en als Gakpo het niveau van voor zijn blessure straks doortrekt in de EL ziet de wereld er voor hem ook weer heel anders uit. En dan heb je ook nog Berghuis. Is dus nog lang geen uitgemaakte zaak en heb het idee dat De Boer niet alleen naar vorm kijkt maar ook naar prestaties over langere termijn en persoonlijke voorkeuren.
 
JeffPaeter
 
8
6 februari 2021 om 20:36
Ook een speciale vermelding aan Beveren doelman Nordin Jackers, haalde zo'n 3 gemaakte doelpunten eruit ??
 
Murad
 
10
6 februari 2021 om 20:38
Tijd om hem op te roepen voor het Nederlands elftal? Lijkt me wel. En wat zal Ajax hier van balen dat kan niet anders.
 
Berrinator007
 
15
6 februari 2021 om 20:40
Fout na fout bij ajax, wat vertrouwen doet met een speler.
 
Wim Kieft
 
9
6 februari 2021 om 20:46
Wat is het niveau in België om te huilen. Echt niet normaal. Mogen we blij zijn met onze eredivisie. Lang speelt wel echt fenomenaal!!
 
consy
 
29
6 februari 2021 om 20:52
''mogen we blij zijn met onze eredivisie'' Als supporter van PEC heb ik genoeg gezien om je te zeggen dat ons niveau diep en diep triest is. Op basis waarvan dienen wij op ook maar enige manier iemand anders de les te lezen?
 
Wim Kieft
 
7
6 februari 2021 om 20:55
Eredivisie stelt ook niks voor. Maar wij hebben bij elke club nog wel 2-3 leuke spelers. In België is de 33-jarige Refaelov laatst verkozen tot beste speler v d competitie... Elke club graaft zich helemaal in en er word heel fysiek gespeeld. In Nederland word tenminste nog geprobeerd te voetballen. Oh ja en dan heb je ook nog de stadions en velden in België lijkt net of ze ergens in Polen spelen. Kan echt niet.
 
Buitenspelgoal
 
7
6 februari 2021 om 21:05
Of het nou NL, België of een ander kleiner land. Buiten de to 5 competities zijn de rechter rijtje clubs in bijna elke competitie erg slecht.
 
Vazquez
 
13
6 februari 2021 om 21:24
Zwakke argumentatie zeg. Het niveau is zogezegd om te huilen omdat... er fysiek wordt gespeeld en we verouderde stadions hebben? En wat bedoel je met "in Nederland wordt er tenminste geprobeerd te voetballen"? Wil je zeggen dat Belgische clubs deze intentie niet hebben? Dit seizoen niet gelezen over Beerschot, dat de meeste doelpunten had gemaakt van alle (grote) competities? Of een OH Leuven dat prima voetbal op de mat brengt om maar te zwijgen van Oostende met hun Duitse coach en zijn gegenpressing. Geef nu maar gewoon toe dat je je baseert op deze ene aanval waar de verdediging er niet goed uit ziet. Zal ik de Eredivisie inschatten op basis van de 0-13 tussen Venlo en Ajax? Overigens is de Gouden Schoen lastig in te schatten aangezien de beste spelers van de eerste ronde vaak worden getransfereerd en dus geen punten kunnen verzamelen in de tweede ronde. Ik kan je nu verzekeren dat Jonathan David hem had gewonnen moest ie nog een seizoen gebleven zijn bij AA Gent.
 
Wim Kieft
 
4
6 februari 2021 om 22:09
Ik bedoelde het technische niveau is zoveel minder, dat is ook de reden dat er geen hond geinterresseerd is in jullie competitie( daarom moeten we ook nooit samen een comp starten, onze is veel meer waard). Ga nog genieten van Mercier , Holshauzer en Tissoudalo jullie smaakmakers momenteel. Laat me niet lachen hahaha
 
Clubfan
 
6
6 februari 2021 om 23:30
Wat een arrogante reacties zeg. Ga zelf lekker genieten van jullie topschutters Giakoumakis en Veerman... Ik ben blij dat je zelf ook toegeeft dat de Nederlandse competitie helemaal niks voorstelt. Voor de uitstraling van je competitie is het echter beter dat kleine clubs met defensief voetbal een resultaat proberen te halen (dat gebeurt zo ongeveer in de hele wereld, behalve in Nederland) dan met naïef voetbal 0-13 te verliezen.
 
JustPSV95
 
0
7 februari 2021 om 00:37
@wim kieft miss is het technisch hier bete, maar hier kunnen we door onze opvattingen ook totaal niet verdedigen. Beide geen competitie van hoog niveau, maar kwa niveau kun je de 2 totaal niet vergelijken. Dat een competitie anders is, betekend dit niet dat die slechter is.
 
TheWorld
 
8
6 februari 2021 om 21:33
Niveau om te huilen? Je hebt waarschijnlijk nooit een wedstrijd gezien. Dit is een goal tegen de laatste in de stand. Als ik Ajax 13-0 zie winnen heb ik veel meer vragen over niveau.
 
Bigdoggieee
 
4
6 februari 2021 om 20:53
Toch jammer dat hij bij Ajax weg is gegaan. Zag hem liever dan Promes (en ook Idrissi). Mooi dat hij daar in ieder geval z'n draai heeft gevonden. Hopelijk kan die sterk doorgroeien en over een jaar naar een mooie Spaanse club.
 
Mostafa10
 
8
6 februari 2021 om 20:54
Hij heeft iets weg van Neymar.. (niet dat hij het niveau heeft bereikt)
 
Bereta
 
3
6 februari 2021 om 21:28
Inderdaad een beetje dezelfde stijl. Heel ongepolijst. Hij driebelt als een straatvoetballer. Er zijn genoeg verdedigers die opgewassen zijn tegen deze stijl en die komt hij nog wel tegen, maar gelukkig is dit niet zijn enige wapen.
 
Mostafa10
 
6
6 februari 2021 om 20:54
Hij heeft iets weg van Neymar.. (niet dat hij het niveau heeft bereikt)
 
GJ7300
 
4
6 februari 2021 om 20:56
Weinig tegenstand. Hij speelt er 1 uit? Kom op zeg
 
Stephan 1976
 
1
6 februari 2021 om 21:14
Als Lang bij Ajax was gebleven had hij deze groei nooit gemaakt. Hij moest namelijk uit zijn vertrouwde omgeving om deze groei te maken. In Amsterdam dan had hij teveel afleiding en woonde hij nog bij z'n moeder. Nu gaat hij met volwassen Nederlanders om die hem sneller volwassen maken. Ajax had hem gewoon 2 jaar moeten verhuren. Is niet anders iig gefeliciteerd Brugge met wederom een koopje van Ajax.
 
Bereta
 
4
6 februari 2021 om 21:23
Het valt me op dat Noa perfect in staat is om te voetballen bij een ploeg die combinatievoetbal spelt als bij een team die powervoetbal spelt. Hij past zich perfect aan bij beide stijlen. Dit maakt hem nog extra aantrekkelijk voor de top clubs straks. Wordt denk ik met afstand de duurste speler uit Belgie.
 
Clubfan
 
0
6 februari 2021 om 23:34
De afgelopen jaren hebben toch al heel wat spelers in België een mooie transfer gemaakt, maar ik heb nog maar zelden een speler in onze competitie het niveau zo ver weten overstijgen. Lang moet minstens 40 miljoen opleveren en moet de stap zetten naar een Europese topclub. Ik hoop dat hij na dit seizoen nog één jaar voor Club Brugge speelt. Zou zonde zijn als we hem nooit in het stadion aan het werk hebben kunnen zien.....
 
 
1
6 februari 2021 om 23:44
Ze zijn daar niet echt van het verdedigen of wel?
 
Millonario
 
5
7 februari 2021 om 00:34
We spreken hier wel over Waasland-Beveren. Een club die al 5 jaar niks meer te zoeken heeft op het hoogste niveau in Belgie. Moesten eigenlijk degraderen vorig seizoen maar wonder boven wonder bleven ze erin dankzij een paar meevallers.
 
JustPSV95
 
1
7 februari 2021 om 00:39
Welke club in de ed weet dat wel?
 
EA Guingamp
 
0
7 februari 2021 om 00:38
Kunnen we stoppen met die reacties van wat er was gebeurd als hij bij ajax was gebleven. Dat verander je toch niet meer , en ik denk dat hij nog steeds 2de/3de keus was geweest. Prachtig mooi dat hij het goed doet bij Brugge maar dat kan toch ook gewoon aan de manier van spelen liggen?
 
bo
 
0
7 februari 2021 om 00:44
Een dubbel-gestrekt been was geen optie ? (zie foto)
 
SiskeJari
 
1
7 februari 2021 om 00:56
Denk wel dat t niveau daar veel lager ligt als basis Ajax 1. Gaat nog wel opvallen mocht ie bij oranje mee gaan doen
 
Matthijsde Jong
 
1
7 februari 2021 om 01:25
Blijkt maar weer dat België echt een veel mindere competitie is.. Niets tegen Lang, leuke speler! Had met geduld misschien over 2 jaar redelijk wat kunnen spelen bij ajax, maar was nooit onbetwist geweest. Het zegt genoeg dat middelmaat van de eredivisie als Vormer een sterke kracht is daar
 
Japie_Krekel
 
8
7 februari 2021 om 01:47
het zegt ook genoeg dat spitsen als Malki en Vleminx die in Belgie geen poot aan de grond kregen ze er in de Eredivisie van alle hoeken en standen inschoten
 
Musi26
 
0
7 februari 2021 om 05:21
Ik had hem graah bij ajax behouden, want deze jongen is namelijk gewoon een echte ajacied (lees fan van ajax). Echter deze geweldige dribbel gooi ik onder de noemer; zelfs een oma had deze dribbel kunnen maken. Zoveel ruimte en vervolgens keeper die niks doet. Hem of babel is natuurlijk een makkelijke keuze, maar volgena mij zijn er meer opties.