Pools medium meldt bedrag koopoptie Feyenoord; grote clubs grijpen mis
Donderdag, 21 juli 2022 om 10:33

Mocht Feyenoord de naderende nieuwkomer Sebastian Szymanski definitief vast willen leggen volgende zomer, zal de club het transferrecord moeten verbreken. In de Poolse media wordt gesproken over een optie tot koop bij Dynamo Moskou van tien miljoen euro. Ook wordt er gemeld dat Feyenoord onder andere Galatasaray, Besiktas en Hertha BSC heeft afgetroefd in de strijd om Szymanski.

Het nieuws wordt naar buiten gebracht door journalist Sebastian Staszewski van het Poolse Interia. Wanneer Feyenoord de koopoptie licht gaat Szymanski onder anderen Marcos Senesi (7 miljoen euro), Danko Lazovic (7 miljoen euro), Steven Berghuis (6,5 miljoen euro), Ridgeciano Haps (6 miljoen euro) en Shinji Ono (5,5 miljoen euro) voorbij in het lijstje met duurste inkomende transfers. De club wil dus ver gaan voor Szymanski, die normaal gesproken niet haalbaar was geweest.

Szymanski wordt niet de eerste Pool die onder contract staat in Rotterdam. Eerder had Feyenoord met Jerzy Dudek, Tomasz Rzasa en Ebi Smolarek drie populaire Poolse spelers onder contract. Tomasz Iwan, Marek Saganowski, Michal Janota en Kamil Miazek waren een minder groot succes bij Feyenoord. In 2009 werd Feyenoord gelinkt aan Robert Lewandowski, maar toen had Feyenoord de financiële middelen niet om de Poolse superster voor 1,75 miljoen euro vast te leggen.

Met de 23-jarige Szymanski halen de Rotterdammers een linksbenige aanvallende middenvelder binnen die bekend staat om zijn creativiteit. Daarmee heeft Arne Slot de gewenste nummer 10 binnen die zijn middenveld met Fredrik Aursnes en Orkun Kökcü kan completeren. Szymanski is vijftienvoudig international bij Polen. Op de website Transfermarkt.com wordt zijn waarde geschat op veertien miljoen euro. Bij Dynamo Moskou was Szymanski sinds zijn komst goed voor 8 treffers en 17 assists in 85 duels.

Meer nieuws
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
   
21:55
21:55
Kenneth Perez waarschuwt Arne Slot: 'Die komt geen lantaarnpaal voorbij'
12
   
21:55
21:55
Brighton ademt zelfspot en nomineert Burnley-speler voor Doelpunt van de Maand
1
   
21:09
21:09
Perez dubt over PSV'er: 'Als hij 45 miljoen moet kosten, is zo'n dip wél erg'
16
   
21:00
21:00
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
7
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (87)

 
jeroen 123
 
13
21 juli 2022 om 10:38
Echt een top aankoop van Feyenoord.op naar de volgende gnonto of is dat dromen.
 
directorfoot
 
16
21 juli 2022 om 10:41
Gnonto gaat komen, daar ben ik van overtuigd. Feyenoord moet enkel Hancko, Gimenez aantrekken en dan is het een geslaagde zomer. Eventueel zie ik graag Boëtius en Timber voor in de breedte komen. Timber zou wel onwaarschijnlijk zijn.
 
AjaxRosenberg
 
29
21 juli 2022 om 10:50
Ik denk dat Utrecht 7-8 miljoen vraagt voor Timber, dus dat is geen speler die je voor de breedte gaat halen.
 
arsenal890
 
6
21 juli 2022 om 10:56
2 linksbacks zou wel moeten denk ik. Hancko is niet echt een linksback. Meer een cv die ook als back up kan functioneren voor linksback. Timber zie ik niet gebeuren kost teveel.
 
Toto squilacci
 
3
21 juli 2022 om 11:00
Mooie directie. Wat dacht je van twee linksbacks? Grapjas
 
Bossie
 
3
21 juli 2022 om 11:02
Timber een aankoop voor de breedte ? Die zal , als het mogelijk is, voor de basis worden gekocht
 
Feye_88
 
11
21 juli 2022 om 11:05
Timber komt alleen als kokcu verkocht wordt. Maar dat kan prima volgend jaar als kokcu nog meer waard is en timber nog maar een eenjarig contract heeft.
 
Tiki Tacktiek
 
4
21 juli 2022 om 11:09
Klopt, Hancko is beter als CV. Ik denk dat Feyenoord nog inzet op een verkoop van Senesi, en dan naast Trauner Hilgers en Hancko als centrale verdedigers probeert te halen. Dan moet er dus nog 1 linksback komen. Met Pedersen/Geertruida, Trauner/Hilgers/Hancko, aankoop/Kleijn is de verdediging dan prima bezet.
 
Saksenros65
 
5
21 juli 2022 om 11:10
Maar ik denk niet perse dat hij beter is dan de jongens (met deze Pool erbij) die nu basis staan. Dus ik zie Feyenoord niet zo veel geld neerleggen voor Timber, tenzij Kokcu inderdaad vertrekt.
 
Zytto34
 
17
21 juli 2022 om 11:09
Aankoop moet nog maar blijken. 10 miljoen is heel veel geld voor feyenoord. Zie ze dat niet zomaar neerleggen als ik eerlijk ben.
 
Saksenros65
 
5
21 juli 2022 om 11:12
Zal inderdaad aan het (Europese) seizoen liggen en eventuele spelers die verkocht gaan worden. Als dat niet voldoende opbrengt is er denk ik geen geld voor een aankoop van 10 miljoen.
 
Zytto34
 
5
21 juli 2022 om 11:21
Ook hoe hij gaat spelen. Zal best een goede speler zijn, maar dat maakt hem natuurlijk niet meteen een succes. Afgelopen 15 jaar hebben ze maar 3 spelers boven de 5 miljoen gekocht en dit zou met 1 klap de recordtransfer zijn. Dan moet hij zich wel direct laten zien.
 
RyanGarcia
 
5
21 juli 2022 om 11:32
Dat lijkt mij nogal wiedes. Je gaat geen 10 miljoen betalen als die het hele seizoen er niks van heeft gebakken. Speelt die geweldig dan krijg je ook die 10 miljoen er makkelijk uit. Speelt die gemiddeld ja dan koop je hem niet.
 
D@nny
 
2
21 juli 2022 om 12:05
Maar mooie constructie voor Feyenoord, eerst een seizoen kijken hoe die jongen het doet en dan beslissen op basis van zijn prestaties/europees veroverd geld/uitgaande transfer gelden of het een goede keuze is om het aankooprecord te verbreken. Hoop dat ie het goed gaat doen, hoe beter de top in Nederland hoe beter het is voor het Nederlands voetbal.
 
 
8
21 juli 2022 om 10:38
Dat is een aardige som geld, ben benieuwd hoe deze jongen zal gaan presteren bij Feyenoord.
 
bizzlad
 
6
21 juli 2022 om 11:32
Zeker voor Feyenoord is dat een enorm bedrag. Opzich een geluk bij een enorm ongeluk dat we deze speler met de huidige constructie eerst kunnen uitproberen voor de (half lege) buidel moet worden getrokken. Off: Nooit geweten dat Lewa aan Feyenoord gelinkt werd in 2009. Jammer dat er toen niet eens een miezerige 2mln kon worden besteed aan het toen nog top talent.
 
 
1
21 juli 2022 om 13:59
Heb je gelijk in. Mocht Feyenoord Europees weer ver komen en hij presteert geweldig is het zelfs het overwegen waard om die 10 miljoen neer te leggen.
 
Real_Amsterdam
 
0
21 juli 2022 om 16:49
Ik lees zojuist ook dat aursnes eventueel naat benfica zou kunnen voor om en nabij 15 miljoen. Natuurlijk zijn deze spelers 1 op 1 niet te vergelijken maar dat zal wel een nodige onverwachte financiële opsteker zijn waarmee je dan direct de eventuele koop van deze poolse jongen kan bekostigen
 
ADRO
 
15
21 juli 2022 om 10:38
We gaan het dit seizoen zien. De verhalen zijn veel belovend alleen ik moet het nog wel met eigen ogen zien. Ben benieuwd wat wij nog meer aantrekken per heden. Als het bevalt en hij is echt zo goed als men zegt moet Feyenoord gewoon de portemonnee trekken.
 
burwatti
 
10
21 juli 2022 om 10:38
10 miljoen is toch wel een klap met geld voor Feyenoord, maar wel een hele goede speler! Word een leuk seizoen, nu nog te hopen voor Feyenoord dat die Mexicaanse spits en Gnoto komen dan staat er echt een heel sterk elftal.
 
ADRO
 
12
21 juli 2022 om 10:55
Een linksback zou ik ook wel kunnen waarderen. Nu met Hendrix op die positie gaat het hem ook niet worden.
 
burwatti
 
5
21 juli 2022 om 10:56
Helemaal vergeten haha! Die linksback positie is een drama
 
Haantje90
 
7
21 juli 2022 om 11:02
Nog even in een beetje in dromenland…. Maar zou wel heel graag Tagliafico bij Feyenoord willen zien, zo’n strijder past echt bij de club. Naast Senesi, dan staat de linkerkant goed dicht. Ik droom nog even verder.
 
Feye_88
 
5
21 juli 2022 om 11:07
Ik hoef tagliafico niet te zien hoor. Dat wil hij zelf ook echt niet. Die man is een echte ajacied. Die gaat ook gewoon naar een grote buitenlandse club. Salah-Eddine zou ik wel graag zien komen en anders weer lekker scouten.
 
Haantje90
 
1
21 juli 2022 om 11:16
Salah-Eddine wel? Maar Tagliafico niet? Hmm daar begrijp ik weinig van. Denk dat eerst genoemde meer een “echte Ajacied” is. Voor mij geen enkel probleem. Tagliafico is niet iemand die zijn mentaliteit uitschakelen kan, is iemand die altijd vol gas geeft. Of dat nou voor Ajax is, Argentinië, Leicester City, Barcelona of Feyenoord is, dat doet er bij zulke type spelers niet toe. Zolang ze zich maar welkom voelen
 
Zytto34
 
2
21 juli 2022 om 11:26
Tagliafico is qua salaris wel compleet onhaalbaar. Zal rond de 2-3M per jaar zitten bij ons gok ik. Daarnaast heeft hij volgens mij aanbiedingen uit de PL en van Lyon voor rond de 4M per jaar met een looptijd van 3 seizoenen. Wil volgens mij alleen graag naar Spanje toe, maar de juiste club heeft zich nog niet gemeld. Die gaat dus nooit komen. Als hij vertrekt zal het een Lyon worden gok ik.
 
ADRO
 
9
21 juli 2022 om 11:27
Tagliafico is niet haalbaar voor ons qua salaris en hij wil een stap naar het buitenland maken. Daarnaast hoef ik hem niet te zien in een Feyenoord shirt, omdat ik me jaren heb zitten irriteren aan hem.
 
bizzlad
 
5
21 juli 2022 om 11:35
Tagliafico zou een leuke zijn. Zie hem totaal niet als echte Ajacied en volgens mij kan hij zelf ook niet wachten om te vertrekken uit Amsterdam. Maar die jongen wil graag een stapje omhoog maken en dat is Feyenoord helaas gewioon niet. Daartnaast zal hij zijn Ajax salaris moeten halveren om voor ons haalbaar te worden. Ik zou lekker over andere dingetjes dromen
 
manodedios
 
2
21 juli 2022 om 11:55
Die wil om begrijpelijke redenen graag naar Spanje zoals elke latino, maar is desondanks buitengewoon goed ingeburgerd in Amsterdam met zijn vrouwtje. Reken maar dat hij een Ajacied is geworden en later terugkijkend op zijn carrière, zullen de absolute hoogtepunten in Ajax shirt blijken.
 
Preact
 
4
21 juli 2022 om 10:38
10 miljoen is wel aanzienlijk maar als hij het al heeft laten zien en het nagenoeg zeker is dat hij 1 a 2 jaar later voor minimaal het dubbele weggaat dan is dat natuurlijk geen probleem.
 
PSV18
 
14
21 juli 2022 om 10:39
10 miljoen euro, da's een flinke smak geld voor Feyenoord. Guus Til scenario incoming.. Nee, zonder grappen; dit is wel echt een versterking voor Feyenoord als ik de beelden en analyses moet geloven. Goede vervanger van Til denk ik zo. Speler met momenteel een waarde van 14 miljoen euro, dat doet Feyenoord gewoon erg netjes. Oh ja, geen deals met Rusland sluiten toch?
 
JJR12
 
32
21 juli 2022 om 10:41
@psv18 Dit is geen deal met Rusland: zijn contract is 'on hold' gezet, waardoor hij op papier transfervrij is en er dus geen cent naar Rusland gaat. Dat is dus een héél ander verhaal dan een transfersom van 3 - 4 miljoen die, via een Russische bank die opereert van buiten Rusland, zo overgemaakt wordt naar Rusland waar men het geld wellicht voor andere zaken gebruikt.
 
PSV18
 
8
21 juli 2022 om 10:44
I know! Dacht dat die smiley genoeg was. Hopelijk kunnen jullie veel plezier aan deze speler beleven, zo op het eerste gezicht echt goede transfer.
 
FCTwenteRSD
 
4
21 juli 2022 om 10:54
Dat weet ik nog niet zo dat wat jij zegt. Overal wordt gezegd dat hij gehuurd wordt met optie tot koop. Als hij voor een jaar transfervrij was, kan je niet een optie tot koop bedwingen lijkt mij. Want dan onderhandel je niet met de club, maar alleen met de speler.
 
JJR12
 
2
21 juli 2022 om 11:23
@fctwentersd Er is inderdaad wel gesproken met Dinamo Moskou, daar komt de koopoptie van 10 miljoen namelijk vandaan. Maar het contract van Szymanski is momenteel opgeschort, waardoor hij een jaar 'transfervrij' is en volgend jaar loopt zijn originele contract bij Dinamo Moskou 'gewoon' weer verder. Tenzij Feyenoord de optie licht uiteraard. Samenvattend: er gaat geen cent naar Rusland momenteel, maar volgend jaar eventueel wel. Er hebben alleen gesprekken plaatsgevonden tussen Feyenoord en Dinamo Moskou. Vergelijk het met Til vorig jaar: die was ook 'gehuurd' van Spartak, maar ook zijn contract was een jaar opgeschort.
 
CoMokum
 
1
21 juli 2022 om 10:55
@psv18, waar bekijk je die analyses? Website of kanaal dat je kan aanraden?
 
wazza
 
0
21 juli 2022 om 11:09
CoMokum - Kijk gerust op YouTube en dan zoek je op de naam van een speler. Meestal hebben meerdere kanalen een speler geanalyseerd en een compleet filmpje gemaakt
 
CoMokum
 
0
22 juli 2022 om 10:41
Thanks. Doe ik wel eens maar dacht misschien is er één kanaal of platform dat veel goede analyses doet.
 
Mr_knowledge
 
2
21 juli 2022 om 11:00
Inderdaad behoorlijk wat geld, maar goed nu kan je het zien of hij het waard is. Mocht hij echt zo goed zijn dan hoop ik dat Feyenoord wel doorzet. Anders is dan Til, hij was gehuurd zonder optie koop. Plus Til is een goede loper en afmaker, maar als hij dat niet doet dan speel je letterlijk met 10 man. Hij gaat soms wel heel knullig om de bal. Net als Dessers, aardige spits maar niet waar je gelijk hebt van die moeten we houden. Nu nog spits en een linksback, dan staat het redelijk goed!
 
Toto squilacci
 
0
21 juli 2022 om 11:01
Kwaliteit kost geld
 
 
7
21 juli 2022 om 11:15
Geen deals sluiten met Rusland is sowieso gezeik. Nederland staat in top 4 van landen die het meeste gas hebben gekocht sinds 24 februari. Alles voor de bühne.
 
Shahubsie
 
5
21 juli 2022 om 10:39
Het is natuurlijk koffiedik kijken, maar ik denk dat het behalen van de finale van afgelopen seizoen Feyenoord wel weer op de kaart heeft gezet, waardoor spelers (denk ik) sneller geneigd zijn om voor Feyenoord te kiezen
 
Saksenros65
 
0
21 juli 2022 om 11:15
Als ze dit seizoen weer kunnen presteren wel.
 
KingB
 
0
21 juli 2022 om 11:30
Tuurlijk is dat zo. Ver komen, in welk Europees toernooi ook, is voor de Nederlandse top belangrijk om meer aantrekkelijk te worden voor (potentiële) goede buitenlandse spelers.
 
JJR12
 
4
21 juli 2022 om 10:39
Na Dilrosun de 2e aankoop die het elftal, zeer waarschijnlijk, aantoonbaar sterker gaat maken. Nu hopen dat Hancko (of eventueel een andere back) en Gimenez snel aansluiten en dan kan je wat rustiger afwachten of Gnonto eventueel nog komt. @VZ het is Michal Janota en niet Michel Janote
 
Deenb
 
0
21 juli 2022 om 10:39
Yes! Goedemorgen zeg, klasse onderhandeld. Opvolger van Til is binnen en als ik de experts moet geloven gaan we er een aantal stappen op vooruit!
 
Repelsteel76
 
5
21 juli 2022 om 11:05
Vergeet niet dat Til zorgde dat je europeesdoorging en 15 competitiegoals. Dan mag deze nieuwe aanwinst zeker aan de bak
 
Forza Milan
 
2
21 juli 2022 om 10:40
Prima deal! Als die het niet goed doet kopen we 'm niet, als die de sterren van de hemel speelt is hij die 10 miljoen waard. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Zal vast niet minder zijn dan Til heeft laten zien vorig seizoen.
 
GluubsterTJ
 
1
21 juli 2022 om 11:09
Vind het geen prima deal eigenlijk. Feyenoord moet proberen een meerwaarde te creëeren op het veld. Als hij het niet goed doet is het een kuttransfer geweest met veel loon. Als hij de sterren van de hemel speelt denk je toch niet dat hij na dit seizoen bij Feyenoord blijft. Dan krijgt hij namelijk een aanbieding uit de top 5 competitie en is hij zo weer weg. Wederom geen money voor Feyenoord en we zijn weer een jaartje verder.
 
Econ
 
4
21 juli 2022 om 11:31
In het laatste geval accepteert Feyenoord de optie tot koop en verkopen ze hem zelf door aan de club uit een top 5 competitie.
 
RyanGarcia
 
3
21 juli 2022 om 11:34
Als Feyenoord een optie heeft dan lichtten ze die en hebben ze gewoon de volledige rechten. Dat het met Dessers niet lukte was puur omdat ze op 31 augustus geen tijd hadden om zijn salaris te bespreken bij een vaste aanstelling. De normale gang van zaken is gewoon dat zijn salaris als de optie wordt gelicht al is overeengekomen.
 
GluubsterTJ
 
0
21 juli 2022 om 11:47
Allemaal cookies and cream, maar als deze Szymanski dat niet wilt houdt het al gauw op. Dat is waar ik bang voor ben eerlijk gezegd...
 
RyanGarcia
 
2
21 juli 2022 om 11:56
Dat ben je toch allang overeengekomen met hem? Heb je andere voorbeelden behalve Dessers wat een hele andere situatie was?
 
London Calling
 
0
21 juli 2022 om 12:35
Ik hoop voor Feyenoord dat ze dat deze keer contractueel dicht hebben getimmmerd. Bij Dessers lukte dat niet omdat daar voor de transfer deadline geen tijd meer voor was maar die hebben ze nu meer dan genoeg.
 
Repelsteel76
 
1
21 juli 2022 om 10:40
10 miljoen is veel, je kan rustig kijken wat hij dit seizoen brengt. Beslissing wordt uiteraard later genomen zonder enig risico
 
naalvies
 
2
21 juli 2022 om 10:40
Wat is er eigenlijk met de interesse in Kokcu gebeurd? Is het een uitgemaakte zaak dat hij blijft?
 
JJR12
 
6
21 juli 2022 om 10:43
@naalvies Die interesse van o.a. Leipzig en Leicester is er nog steeds, maar zij zijn ook afhankelijk van wat de topclubs doen: als Arsenal Tielemans weghaalt en Bayern haalt Laimer weg dan wordt de interesse in Kokcu concreet, maar tot die tijd zal er weinig gebeuren rondom Orkun.
 
Repelsteel76
 
3
21 juli 2022 om 11:00
Bij een goed bod zal Feyenoord het zker overwegen. Alleen hoe dichter je straks komt bij de einddatum van de transferperiode hoegroter de kans is dat feyenoord nee zegt. Je moet immers zelf ook nog wat kunnen halen als vervanger
 
myvision
 
28
21 juli 2022 om 10:43
Sinds wanneer is Feyenoord geen grote club meer @VZ?
 
Feye_88
 
9
21 juli 2022 om 11:09
En dan gaat het ook om de tweede club van Berlijn en twee clubs uit de meest afgezakte competitie van Europa
 
myvision
 
10
21 juli 2022 om 11:18
Exact. Ik snap niet waarom we in Nederland onze clubs altijd zo devalueren. Totaal onnodig. Feyenoord speelde toch echt afgelopen seizoen een Europacup finale.
 
VitesAdam
 
3
21 juli 2022 om 11:31
Dat staat er niet. Er staat alleen dat de andere clubs grote clubs zijn, niet dat Feyenoord dat niet is.
 
MichielHeerkens
 
1
21 juli 2022 om 13:09
2002..
 
Afcjarno
 
1
21 juli 2022 om 13:50
Kan me echt geen reden bedenken waarom je dit zou zeggen behalve om een wit voetje te halen bij Feyenoord fans.
 
Moridin
 
1
21 juli 2022 om 10:46
Ik weet niet concreet Lewandowski was hoor. Het wordt het hier gebracht alsof Feyenoord alleen even 1,75 miljoen moest aftikken en klaar. Wat ik mij herinner was het echter vooral kansloos omdat de grote clubs hem toen ook op de radar hadden. Onze Poolse speler vanuit de jeugd was Michal Janota, niet Janote. 10 miljoen gaan we natuurlijk niet doen, tenzij dit en sensatie wordt en via geldschieters iets mogelijk is. En dan hebben we het nog niet over zijn salaris gehad.
 
misseva88
 
1
21 juli 2022 om 10:54
Lewandowski werd bij verschillende clubs aangeboden, hij kon ook naar Spanje en volgens mij Blackburn. Van Ajax weet ik dat ze in 2009 5 miljoen moesten betalen voor die jongen, dus dat bedrag lijkt me sowieso niet te kloppen.
 
GeenInspiratie
 
1
21 juli 2022 om 11:09
Als Feyenoord een sterk jaar heeft vangen we voor Kokcü lachend 25 miljoen. Dan is 10 miljoen in deze speler herinvesteren heel wijs en ga je ongetwijfeld winst pakken ook.
 
Repelsteel76
 
0
21 juli 2022 om 11:18
Precies, het zou maar zo eens zo kunnen lopen na dit seizoen. Kan niet wachten tot we weer beginnen
 
Moridin
 
0
21 juli 2022 om 11:24
zo'n groot deel van het budget zal Feyenoord normaal niet uitgeven aan een speler. en al doe je dat wel, wat is dan zijn salariseis? 3 miljoen, 4 miljoen? Als hij uitblinkt gaan er namelijk rijkere clubs komen.
 
GeenInspiratie
 
1
21 juli 2022 om 11:33
Als hij uitblinkt licht je de optie tot koop en verkoop je hem gelijk door. Daarnaast begint Feyenoord eindelijk kapitaal op het veld te creëren. Als je elk jaar dan een aankoop als deze doet stijgt de rest vanzelf mee. Wil je groeien dan zal je soms wat meer salaris moeten betalen, zeker bij een speler van deze categorie.
 
Maradona10
 
5
21 juli 2022 om 10:49
Ebi vermelden, maar zijn vader vergeten... Foei!!
 
WesZol
 
1
21 juli 2022 om 10:50
10 miljoen euro is veel voor Feyenoord begrippen natuurlijk maar deze jongen is dat absoluut waard zijn en zal zijn klasse dit seizoen zeker gaan laten zien in de Eredivisie en Europa League. Wanneer FC Zurich volgende week woensdag zijn return niet wint verwacht ik Gnonto ook die week nog komen en hopelijk voor eind volgende week die Giminez. Als je dan op de een of andere manier ook nog Hancko en Salah-Eddine weet te halen heb je gewoon weer een ijzersterke selectie staan voor komend seizoen.
 
GeenInspiratie
 
1
21 juli 2022 om 11:34
Als al die namen gehaald worden kunnen we met onze basis prima meedoen om de top 2 plaatsen. Probleem wordt dan wel de breedte. Paar blessures of schorsingen en je doet niet 1, maar 2 jasjes uit.
 
WesZol
 
2
21 juli 2022 om 11:58
Mocht het zo zijn dat echt al die namen er komen heb je inderdaad gewoon een sterke selectie van de 1e 13/14 man en daarna zal het zeker wel wat minder worden. Qua ftheid ben ik er niet zo bang voor dat je blessures zal gaan krijgen dat is vorig seizoen ook zo goed als weggebleven. het zal misschien meer gaan om de diepte van de selectie, ben zelf geen fan van Hendrix en Dimers bijvoorbeeld maar die moet je wel zonder enige twijfel kunnen inbrengen tegen de FC Volendams, FC Emmen, Rkc`s, Excelsiors en Sparta`s in de competitie. Waarbij ik eigenlijk ook hoop dat jonge jongens als Dermane, Valk, Baars, Hall/benita meer minuten als vorig jaar mogen gaan maken.
 
AssasinAsensio
 
0
21 juli 2022 om 11:15
Die word dus nooit gelicht, we kennen feyenoord onderhand wel.
 
JJR12
 
4
21 juli 2022 om 11:33
@assasinasensio Zou ik je glazen bol en/of jouw inzicht in de financiã«le cijfers van Feyenoord mogen hebben? Feyenoord, de club die Europees nooit overwinterde maar vorig jaar wel de finale van de Conference League haalde. Feyenoord, de club die spelers nooit voor meer dan 18 miljoen verkocht maar laatst Sinisterra voor 25 miljoen verkocht. Feyenoord, de club waar alle grote talenten de laatste jaren over elkaar heen vlogen om naar Amsterdam en Eindhoven te gaan maar waar de grootste talenten nu allemaal blijven en meerjarige contracten ondertekenen. Ja, dát Feyenoord kennen we onderhand wel.
 
voetbalfreak
 
2
21 juli 2022 om 11:16
Je had keeper Malkowski ook nog, verhuurd geweest aan excelsior. Rond de eeuwwisseling.
 
luanda12
 
1
21 juli 2022 om 11:27
Prima scenario. Je hebt een heel jaar om te bepalen of hij 10 miljoen euro waard is.
 
TheHaque1969
 
1
21 juli 2022 om 11:28
Grote clubs? En dan meldt je 2 Turkse clubs en Hertha ha ha ha Maar dat bedrag kan Feyenoord niet betalen lijkt mij of een via via constructie
 
KingB
 
0
21 juli 2022 om 11:37
Waarom kan Feyenoord dit niet betalen. Ja, Feyenoord betaalt geen 10 miljoen voor een twijfelgeval, maar als de beste man een zekerheid blijkt, dan kunnen ze echt wel 10 miljoen neerleggen. Dat is het mooie van deze constructie.
 
Repelsteel76
 
0
21 juli 2022 om 11:54
Dat ze de laatste jaren minder presteren wil niet zeggen dat het geen grote clubs zijn he?
 
repuiztav
 
0
21 juli 2022 om 12:25
Hoezo niet? Als je in mindere tijden 7 miljoen voor Senesi kunt betalen, kun je ook 10 miljoen betalen na een succesvol seizoen en eventuele verkoop van spelers die veel waard zijn.
 
XIII
 
0
21 juli 2022 om 12:03
Ik ben benieuwd. Menig persoon is aardig gecharmeerd van hem. Hopelijk is dit wat voor Feyenoord. Hij schijnt het aardig te hebben gedaan in Rusland. En dat is qua niveau vergelijkbaar met Nederland, dus hier zal hij ook wel mee kunnen. Daarnaast snap ik volledig dat hij voor Feyenoord kiest. Als de andere geïnteresseerde clubs Galatasaray, Fenerbahce of Hertha zijn zou ik ook altijd voor Feyenoord hebben gekozen. En dat zeg ik als Ajacied. In ieder geval gefeliciteerd Feyenoorders, dat deze jongen jullie wat moois kan brengen!
 
Faas010
 
0
21 juli 2022 om 12:35
Goede constructie! Komend seizoen kunnen we mooi kijken of hij zo goed is als we nu denken/hopen, zo ja: centen bij elkaar harken en een topper binnenhalen met een mooie tranferwaarde, zo niet: veel plezier in Moskou!
 
GLENNN
 
0
21 juli 2022 om 12:36
Goede transfer wel. Denk dat die perfect erbij past. Als ze nu nog Gnonto kunnen binnen halen en sowieso nog een vervanger van Malacia, zou dat top zijn. Weet niet hoeveel men na Gnonto nog te besteden heeft, maar ik zou (zoals ik al bij meerdere clubs zei) ook transfervrije spelers proberen. Zo'n Trauco heeft bij Saint-Etienne nog best wat gespeeld als linksback. International van Peru met veel interlands achter zijn naam, ervaring. Wellicht wel interessant, mocht er weinig tot geen geld nog zijn na een Gnonto transfer. Een Ghoulam is ook transfervrij na zijn vertrek bij Napoli, maar ook een Erik Pieters, Marvin Zeegelaar of Jordan Lukaku zijn transfervrij. Misschien niet allemaal even spectaculair. Maar zo'n Pieters deed het toch lange tijd ook zeer degelijk in de BPL. Ghoulam ook bij een Napoli lange tijd.
 
HenkieKoffie
 
0
21 juli 2022 om 17:18
Top deal, jammer dat Aursnes dus weggaat. zou wat zijn als feyenoord in staat is om hem definitief vast te leggen.