'PSV akkoord met miljoenenbod uit Bundesliga voor Joshua Brenet'
Donderdag, 24 mei 2018 om 15:43

Joshua Brenet gaat PSV verlaten. Volgens het Eindhovens Dagblad is er bij de club een bod van ongeveer vijf miljoen euro binnen gekomen vanuit de Bundesliga op de vleugelverdediger en met dat bedrag is de regerend landskampioen akkoord gegaan. Volgens het regionale dagblad is het bod afkomstig van TSG Hoffenheim, de nummer drie van het afgelopen Bundesliga-seizoen.

De 24-jarige verdediger staat open voor een vertrek uit het Philips Stadion. Omdat ook Santiago Arias aast op een vertrek, is de club bezig met het aantrekken van Denzel Dumfries van sc Heerenveen, terwijl de krant eerder wist te melden dat er met Manchester City wordt gesproken over de komst van linksback Angeliño. Laatstgenoemde kan de plek van Brenet opvangen, terwijl Dumfries een optie is voor op rechts.

Brenet maakte in augustus 2013 zijn debuut als basisspeler bij PSV in de Eredivisie. Na het vertrek van Jetro Willems naar Eintracht Frankfurt vorig jaar, groeide Brenet uit tot de vaste linksback van de Eindhovenaren. Het afgelopen Eredivisie-seizoen kwam hij tot 32 wedstrijden, waarin hij eenmaal trefzeker was. In de winterstop was er nog interesse van Sevilla, maar die transfer vond geen doorgang. PSV wilde hem niet kwijt, waarna het bod door de Spaanse subtopper werd ingetrokken.

Meer nieuws
   
06:00
06:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
   
23:58
23:58
Joseph Oosting gaat live op tv in op contact met Feyenoord
6
   
23:38
23:38
Sporting Portugal kan landstitel ruiken na spectaculaire comeback tegen Porto
5
   
23:04
23:04
V/d Vaart ziet belangrijkste man bij PSV: 'We onderschatten hoe goed hij is'
4
   
22:53
22:53
Van Hanegem ziet aanwinst voor gehele Nederlandse top bij Sparta rondlopen
6
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (67)

 
Voetbalimpact
 
20
24 mei 2018 om 15:48
Arias en Brenet verkopen en dan kom je met Dumfries aan als vervanger..... Brands gaat weg en ze maken direct rare keuzes hahaha.
 
pacmen30
 
59
24 mei 2018 om 15:49
Dumfries ga je er niet op achteruit hoor. Prima vervanger. Denk jij dat er nu geen lijstjes meer klaar liggen van brands??
 
Kowalski
 
45
24 mei 2018 om 15:51
'Niet op achteruit' is wel een behoorlijk statement als de beste rechtsback van de Eredivisie vertrekt.
 
NeutraleFanNL
 
6
24 mei 2018 om 15:52
Nee, maar ook niet vooruit? En mij is geleerd dat aankopen van buitenaf je beter moeten maken. Ik geloof niet dat Dumfries PSV beter gaat maken helaas.
 
Sanderr
 
37
24 mei 2018 om 15:55
Dumfries voor Arias is zeker weten een dikke achteruitgang. Viergever voor Brenet valt nog mee maar dat ook niet echt een verbetering ofzo.
 
T. Alavez
 
5
24 mei 2018 om 15:57
Arias is uitgegroeid tot een zo niet de beste back van de Eredivisie. Door te zeggen dat je er met Dumfries niet op achteruit gaat is merkwaardig te noemen. Van mij mag hij komen hoor daar niet van, maar dat laat wel het falen van het scoutingsapparaat zien van Psv. Vorige transferperiode was hij 4x zo goedkoop. Waar Ajax nou al bezig is met de selectie tijdig speelklaar te maken voor volgend seizoen zie ik bij PSV nog niet veel gebeuren. (behalve de overname van Viergever, waar ik blij mee ben).
 
Voetbalimpact
 
4
24 mei 2018 om 15:59
Arias of Dumfries is een hele grote achteruitgang. Net als Brenet of Dumfries ook gewoon een achteruitgang is. Dumfries is niet meer dan een speler met een enorme inhoud, snelheid en fysiek, waar Brenet ook nog een goede functionele techniek heeft (die heeft Dumfries niet)
 
T. Alavez
 
4
24 mei 2018 om 16:04
Dumfries heeft in mijn optiek wel meer potentie om verder te komen dan Brenet. Maar hij is nou inderdaad nog te grillig en onbezonnen. Qua verdedigen in ieder geval. Laten we hopen dat mocht hij komen zich stormachtig ontwikkeld.
 
De Toekomst
 
4
24 mei 2018 om 16:04
Dumfries is een achteruitgang. Vind hem echt overschat. Viergever vind ik voor elke topploeg in de Eredivisie wel basis waardig als back.
 
XAJAcfa
 
1
24 mei 2018 om 16:07
Dumfries is ook niet beter dan Brenet zeker verdedigend niet. Maar volgens mij is Dumfries een rechtsback en moet die het vergeleken worden met Arias en niet Brenet dis als tweede keus achter Arias fungeert of linksback staat. Als backup achter Arias is Dumfries prima keuze, als hij er gelijk moet staan als vervanger van Arias dan zou het wel zuur zijn voor die jongen dan krijg je torenhoge verwachtingen. Denk niet dat hij dat al aankan en dus ga je er op de rechtsback positie wel op achteruit. Meer een back voor AZ hij speelt namelijk tegen topploegen altijd matig. Ik denk wel dat het scoutinglijstje klaarligt voor zowel rechter als linkerpositie.en verwacht dat Viergever eerste keus is op de linksback positie. Verdedigend beter dan Brenet, aanvallend iets minder maar er erg op achteruitgaan is niet het geval. Rechts heb je met Dumfries een grotere uitdaging zeker in CL wedstrijden. Maar wellicht moet je er als PSV nog een speler bijhalen die zowel links als rechtsback uit de voeten kan. of als je Angelino aantrekt gewoon ook nog een rechtsback erbij, naast dumfries wellicht Diks? werd gehuurd door Feyenoord dus een seizoen huren is wellicht een optie en dan voor de breedte. speelde natuurlijk eerst seizoenshelft dramatisch maar tweede seizoenshelft enigszins acceptabel. Of PSV moet echt de buidel trekken en voor Hateboer gaan? ca 9 Mio. Verder is het centrum redelijk bezet mocht daar er nog 1 vertrekken is misschien Kappelhof (speelt nu Msl) een optie. Middenveld is natuurlijk het aandachtspuntje als Van Ginkel niet gehuurd of gekocht kan worden heb je wel een uitdaging. Ramselaar en Hendrikx kun je niet mee aankomen in de CL die zijn te licht. Mauro Junior moet er volgend jaar staan en heeft genoeg talent. Misschien dat ook Rigo meer uren kan maken of Rosario die zijn beide zeker goeg genoeg op termijn. Dan moet je eigenlijk Van Ginkel erbij maar als dat niet lukt wellicht Nigel de Jong of iets dergelijks? iemand met ervaring Tot slot de aanval. Als de Jong verkocht wordt heb je een type de Jong (weghorst) nodig voor de breedte en een spits erbij die samen met Weghorst het gaat uitmaken, wellicht Sol? Daarnaast heb je Lozano, denk dat het voor hem ook goed is om te blijven als dat niet lukt moet je een nieuwe buitenspeler halen wellicht Thomas van Pec? kan op middenveld maar ook rechts of linksbuiten en kan dan met Mauro afgewisseld worden
 
The-Jump
 
3
24 mei 2018 om 16:29
@XAJAcfa, wat noem je voor namen zeg. Diks? Thomas? Allemaal te licht voor PSV
 
olevoorpsv
 
0
24 mei 2018 om 16:33
We hebben ook al een spits gekocht De duurste speler die PSV ooit heeft gekocht. Misschien moeten we daarom eerst verkopen om te kunnen kopen..
 
SavedByTheBell
 
2
24 mei 2018 om 16:46
Diks, Kappelhof, Weghorst, Sol, Thomas? Het is geen Online Soccer Manager of carrière modus op Fifa he.. PSV hoopt komend seizoen in de Champions League te acteren en met jouw aankopen strijdt je volgend seizoen mee om de Play Offs voor Europees voetbal. Mag hopen dat er wel wat beters uit de hoge hoed komt in Eindhoven.
 
DennisHartkoorn
 
1
24 mei 2018 om 17:13
PSV hoeft geen spits te kopen. Ze hebben Romero en Lammers
 
Yoda
 
0
24 mei 2018 om 19:24
@neutrale fan Aankopen zijn meestal van buitenaf, maar ik denk dat de les die je volgde wel genuanceerd kan worden. Een aankoop die niet direct, maar op (korte) termijn verbetering teweeg brengt zijn ook prima te verdedigen. Ik heb verder ook twijfels over dumfries, maar die had ik ook bij arias. En ik kan er nog wel wat spelers noemen die mijn twijfel pas later wegnamen.
 
Skiller
 
0
25 mei 2018 om 02:11
Arias...
 
est-1913
 
20
24 mei 2018 om 15:50
Brands is er nog.
 
Sirius
 
10
24 mei 2018 om 15:55
Dumfries is gewoon een goede back voor Eredivisie-begrippen en sowieso in potentie beter dan Brenet. Verder is Dumfries ook uiterst effectief als back, want 3 goals en 8 assists zijn uitstekende cijfers. Denk je bovendien dat Brands dit jaar stil heeft gezeten? De spelers die nog worden aangetrokken, komen gewoon van Brands af. Die heeft z'n lijstje allang bij PSV neergelegd. Bovendien vertrekt Brands pas volgende week officieel bij Psv.
 
Voetbalimpact
 
2
24 mei 2018 om 16:01
Nah backs halen is niet het sterkste punt van Brands hahaha, al tijden geen vervanger voor Willems. Tagliafico van Ajax kregen ze zelfs aangeboden maar wees hij af. Dus dat lijstje van Brands qua backs id niet zo goed hoor. Ook als je met Dumfries als beste optie komt als rechtsback... José luis gomez zou ik 100% halrn of gewoon Brenet houden, want die is beter dan Dumfries.
 
De Toekomst
 
3
24 mei 2018 om 16:11
De lijstjes van Brands zullen er echt nog zijn ja, maar Brands was juist onderscheidend in het halen van de betere opties op die lijstjes. Zijn onderhandelingsvaardigheden, netwerk ben je gewoon kwijt en daardoor zie ik PSV gewoon mindere aankopen doen. Brands was bijvoorbeeld erg goed in lange tijd contact houden met spelers waarin hij interesse had in de hoop dat die tijd en energie ooit wat ging opleveren. Met Lozano is hij zo ook lang bezig geweest. Dan kan iemand wel precies hetzelfde lijstje namen krijgen, maar opgebouwde relaties moeten weer van voor af aan beginnen.
 
Sirius
 
1
24 mei 2018 om 16:13
En waarom zou je hem halen? Hij speelt nauwelijks bij z'n huidige club en Lanus is nou niet bepaald een topclub in Argentinie.
 
est-1913
 
1
24 mei 2018 om 16:18
Brands. is. er. nog. Dumfries is het werk van Brands - als hij komt.
 
DonCoXxX
 
3
24 mei 2018 om 16:12
Arias is een goede speler, maar Brenet kan er geen reet van, dus Brenet eruit en Dumfries erin is een win. 5 miljoen voor Brenet is werkelijk een superdeal van Psv. Arias heeft zoveel voor PSV betekent dat je hem een overstap moet gunnen, ongeacht wat je ervoor krijgt of wie ervoor in de plaats komt.
 
Voetbalimpact
 
2
24 mei 2018 om 16:43
Nah ik weet niet wat Brenet jou persoonlijk heeft aangedaan, maar hij is gewoon beter dan Dumfries hior. 5 miljoen in 2000 was misschien goed geweest, maar in 2018 is 5 miljoen voor een basisback bij de kampioen van Nederland echt een lachertje. Verkopen is niet Brands zijn sterkste punt.
 
pacmen30
 
4
24 mei 2018 om 15:48
Jammer, veel zullen er zeggen laat gaan.... maar ja heeft toch een solide seizoen gespeeld. Voor.mij mag hij blijven
 
SavedByTheBell
 
24
24 mei 2018 om 15:49
Strik erom en wegwezen. Heeft absoluut leuke wedstrijden gespeeld, met name dit seizoen en in de Europese campagne, maar mist de consistentie en een bepaalde basiskwaliteit in mijn ogen. Ik heb hem een aantal seizoenen 'mogen aanschouwen' en hij maakt zoveel fouten met bijvoorbeeld dekken, passes en aannames. PSV is er ook niet rouwig om, gezien ze het bod van 5 miljoen euro accepteren. Gelijk doorschakelen naar Dumfries en Angelino voor de backposities.
 
NeutraleFanNL
 
3
24 mei 2018 om 15:53
Wat je over Brenet stelt vind ik ook. Alleen heb je koning Denzel al zien spelen? Die maakt dezelfde fouten en nog wel eens knulliger. Enige verschil is dat koning Denzel nog vaak aan de achterlijn van de tegenstander hangt, waardoor die nog wel eens een goaltje of assist meepikt.
 
SavedByTheBell
 
7
24 mei 2018 om 15:56
Klopt, maar Denzel scheelt 2 jaar met Brenet en het verschil tussen Dumfries en Brenet is dat ik bij Dumfries vooruitgang zie en het idee heb dat er nog veel rek in zit, terwijl Joshua Brenet al enkele jaren dezelfde fouten maakt, plus dat hij zichzelf een hele grote meneer vindt. Op Dumfries zit zogenoemd een betere 'kop', dus liever hij dan Brenet en daarnaast is hij offensief ook sterker.
 
Sirius
 
4
24 mei 2018 om 15:57
3 goals en 8 assists zijn gewoon uitstekende cijfers voor een back. Verdedigend is hij wat minder, maar hij heeft een goede voorzet en ziet waar de ruimtes liggen.
 
Ssst
 
1
24 mei 2018 om 16:03
Ik denk dat de ruimtes voor hem liggen!
 
XAJAcfa
 
1
24 mei 2018 om 16:09
Dumfries is zeker verdedigend niet beter dan Brenet. Kijk wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord maar eens terug... drama verdedigend gezien dan.
 
NeutraleFanNL
 
1
24 mei 2018 om 17:13
Ja dat is wat ik bedoel? Aanvallend meer dan prima, maar verdedigend, zijn eerste taak, is het gewoon niet veel. Ik zie in Dumfries geen PSV materiaal, nu niet en over 2/3 jaar niet. Mist teveel basistechniek en handelingssnelheid imo. Wanneer hij naar PSV komt en mijn ongelijk bewijst zal ik hem hier ook als eerste voor de veren voor in zijn kont steken, alleen ik verwacht er niks van.
 
LeipeSpits
 
0
25 mei 2018 om 04:19
Europese campagne? Heb ik iets gemist, waren 2 potten tegen timmermannen die zijn verloren toch?
 
SavedByTheBell
 
0
25 mei 2018 om 09:11
Tegen de timmermannen van Osjiek ging het inderdaad niet vlekkeloos, maar ik doelde op de campagne daarvoor tegen oa Atletico.
 
Mosselmart
 
8
24 mei 2018 om 15:49
Succes Brenet., Ondanks dat je een beetje onhandig overkomt op je onnatuurlijke linksback positie heb je toch altijd een goede mentaliteit gehad en heb je ons veel gebracht. Huphup
 
est-1913
 
5
24 mei 2018 om 16:17
Hoffenheim kondigt hem nu ook aan. Doei Brenet . Ik ga hem toch wel missen.
 
Kerzoep
 
5
24 mei 2018 om 15:50
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Ik vind Brenet de zwakste basisspeler van PSV, maar hij is prima voor backu-up op zowel links- als rechtsback. Ik weet niet of PSV voor deze vijf miljoen een waardige vervanger voor hem kan halen. Hopelijk gaan ze niet voor Dumfries, die vind ik tekort komen. De komst van Angelino zou ik daarentegen zeker toejuichen.
 
PParzyszek
 
7
24 mei 2018 om 15:50
Slechts 5 miljoen.. Ik zou niet snel een waardige opvolger op kunnen noemen die minstens zo goed is als Brenet en maar 5 miljoen hoeft te kosten. Het is toch een speler die zich zelfs in de knockoutfase van de Champions League destijds prima profileerde.
 
Skede
 
1
24 mei 2018 om 15:56
Eens, had hem best eens een heel seizoen op rechtsback willen zien eerlijk gezegd. Zijn beste wedstrijden speelde hij in de CL dus er zit echt wel rek in. 5 miljoen is aan de lage kant voor een speler van zijn leeftijd met toch relatief aardig wat ervaring.
 
-NEC-
 
2
24 mei 2018 om 16:02
Haha, Brenet is een prima back als back-up, maar niet als eerste linksback. Sowieso vind ik dat een linksback sowieso een linkspoot moet zijn. Tagliafico kostte een schijntje en is een alleraardigste back! Natuurlijk kun je deze 5 miljoen prima investeren in een goede linksback. PSV echt het plafond van Brenet vind ik, al kan hij heel misschien verrassen daar...
 
T. Alavez
 
1
24 mei 2018 om 15:52
Oei, oei, oei, het gaat beginnen. Deze transferperiode zal een spannende en zware worden ben ik bang. Zonder Brands en veel spelers die open staan voor een nieuw avontuur. Brenet is in mijn ogen echt een meer dan prima PSV speler. Multifunctioneel, aanvallend, kan een hoog niveau halen in belangrijke wedstrijden. Daarnaast heeft hij ook natuurlijk zijn beperkingen. Een constant niveau halen, verdedigend niet altijd even sterk. Maar goed, al met al is dit voor de Eredivisie top een meer dan prima back. Ik zie hem liever niet gaan, want er zijn nog geen nieuwe aanwinsten. En als het net zo lang gaat duren als de beloofde linksback, dan heb ik er een hard hoofd in.
 
MCMXIII
 
2
24 mei 2018 om 15:53
Mooie transfer ongeacht welke duitse club het zal zijn. Schijmt om Frankfurt te gaan. Het ga je goed Brenet! 5 miljoen vind ik wel een beetje weinig overigens.
 
NeutraleFanNL
 
1
24 mei 2018 om 15:55
De mannen hierboven zeggen Hoffenheim. Beiden hele mooie clubs voor een beperkte speler als Brenet. Maar ben erg benieuwd welke club het uiteindelijk blijkt te zijn.
 
Voetbalimpact
 
3
24 mei 2018 om 16:14
Het gaat om Hoffenheim, zowel ed als vi meldden dat.
 
SavedByTheBell
 
5
24 mei 2018 om 15:53
Rik Elferink meldt dat PSV al akkoord is met het bod van Hoffenheim. Brenet kan al snel gepresenteerd worden, als in Duitsland alles goed verloopt. Ofwel, dit is wel een zekerheidje.
 
Real Madr!d
 
1
24 mei 2018 om 15:54
5 miljoen vind ik best nog wel een koopje, aangezien die nog een tweejarige contract heeft. Maar goed, ach. Er zit geen rek meer in Brenet. Prima, ik wens Brenet het allerbeste in Duitsland. Ongetwijfeld zal Dumfries nu gehaald worden.
 
Juga
 
2
24 mei 2018 om 15:54
Room Dumfries-Schwaab-Luckassen-Angelino Met zo een verdediging kan het of heel zwaar worden of gaat het juist heel goed. Het zijn (op Schwaab na) spelers die zich stuk voor stuk nog moeten bewijzen. Ze hebben laten zien dat als ze op de top van hun kunnen presteren ze tot veel in staat zijn maar alles minder dan hun top is pure middelmaat. Spannende tijden voor PSV.
 
Quirento
 
2
24 mei 2018 om 16:02
Lijkt me heel sterk dat Luckassen gaat spelen. Viergever en Isimat zullen hoger in de pikorde staan en als hij zo blijft prutsen als dit seizoen zal Obisbo ook eerder worden gekozen.
 
SavedByTheBell
 
2
24 mei 2018 om 16:03
Room gaat geen eerste keeper worden dit seizoen, kan ik me echt niet voorstellen. Jurjus en Zoet zullen vertrekken en dan zal er een nieuwe keeper van buitenaf gehaald worden. Ze hebben onder meer geïnformeerd naar Pau Lopez. Ondanks dat hij het niet wordt, is dit wel het niveau waar PSV naar zoekt en dan zal het zeker geen Room worden die in de goal eindigt. Misschien komt Gomes het jaar wel overbruggen om het vervolgens aan Unnerstall te laten.
 
DMS
 
3
24 mei 2018 om 15:55
Ondanks dat het geen hoogvlieger is vind ik 5 miljoen toch aan de lage kant voor een speler die 3x in vier jaar kampioen is geworden, international is (geweest), meeste wedstrijden ooit aan een stuk zonder nederlaag voor Psv, slechts 24 jaar.
 
T. Alavez
 
0
24 mei 2018 om 16:01
Het is ook geen heel hoog bedrag. Helemaal niet als je hoort wat een back kost tegenwoordig. Weliswaar iets jonger en langere contracten maar een Angelinio 10 miljoen, Dumfries 6 miljoen, etc, etc. Dan valt Brenet qua transfersom idd wel tegen. Tussen de 6 en 7 zou een betere deal geweest zijn.
 
protheus
 
0
24 mei 2018 om 16:04
Kijk eens naar zijn kwaliteiten daar het om. Met wat jij opnoemt zie ik niet als graadmeter gezien het niveau in nederland en oranje
 
De Toekomst
 
2
24 mei 2018 om 16:02
Hoe kan de nummer 3 uit de Bundesliga in godsnaam uitkomen bij Brenet? Die transfersom vind ik in de huidige tijd nog wel oké, maar Brenet? En dat niet alleen.. Hoe kan PSV hem verkopen, terwijl ze juist meer backs nodig hebben en weten dat ook Arias nog vertrekt.. Ik ben benieuwd hoe PSV dat gaat oplossen..
 
Quirento
 
2
24 mei 2018 om 16:06
Basisspeler bij de kampioen, bewezen in de CL, multifunctioneel en voor deze prijs kun je prima een gokje wagen. Wat je over PSV zegt ben ik helemaal met je eens. Brenet is geen topper en zal dat imo ook nooit worden maar gezien de geringe opties op de backpositie hem voor maar 5 miljoen euro laten gaan? Wordt een lastige maar interessante transferperiode.
 
est-1913
 
0
24 mei 2018 om 16:22
Lijkt opgelost te worden door Angelino en Dumfries.
 
gomes1psv
 
1
24 mei 2018 om 16:08
Echt prima nieuws dit. Hoewel Brenet op basis van de waarderingen de slechtste speler van PSV was, draaide die jongen toch een aantal prima wedstrijden. Zijn werklust en doorzettingsvermogen zijn prijzenswaardig, maar voor het niveau dat PSV nastreeft komt hij simpelweg – als linksback, maar ook als rechtsback – stelselmatig tekort en gaat hij dit seizoen nooit meer overtreffen. Typisch een speler die je op zijn hoogtepunt direct moet verkopen en 5 miljoen is echt de hoofdprijs. Vult het budget weer aardig aan om betere krachten te halen. Angelino vind ik een topversterking, van Dumfries weet ik het niet. Fysiek sterk en prima drang naar voren, maar er kleeft ook een Derrick Luckassen-risico aan. Voor een subtopper die nog maar twee seizoenen Eredivisie speelt vind ik 6, laat staan 7 miljoen totaal niet verantwoord. Voor dat geld haal je een back met bewezen track record.
 
Quirento
 
0
24 mei 2018 om 16:20
Ik had Dumfries graag zien komen om samen met Brenet te strijden voor de rechtsbackpositie. Nu Brenet weggaat hoef ik Dumfries niet zo graag meer bij PSV te zien. Met hem als enige rechtsback vind ik het risico echt te groot.
 
ElPhenomeno
 
0
24 mei 2018 om 16:08
Onbegrijpelijke aankoop van Hoffenheim. Na Belfodil weer een zwakke aankoop. hopelijk strikken ze Meyer nog.
 
Jeroen-AMF
 
0
24 mei 2018 om 16:09
Geen absolute topper, dan zie je ook aan het transferbedrag. Maar vraag me af of je voor 5 miljoen een beter alternatief haalt. Verwacht dat Viergever links gaat spelen en dan zal Dumfries wel voor rechts worden gehaald. Kan zomaar de nieuwe Luckassen worden.
 
Busi
 
1
24 mei 2018 om 16:12
Wauw ik kan me niet voorstellen dat Nagelsmann iets in hem ziet. Maar goed ik laat me verassen. Hik heeft wel vaker wat bijzonders gedaan met spelers op verschillende positie. Beste voorbeeld is nog wel Vogt die nu opeens onder belangstelling van Bayern staat. Dusja ik wacht af ??
 
baudy
 
2
24 mei 2018 om 16:20
Wat een negatieviteit en hatende reacties hier. Valt me vies tegen dat vooral de mede psv supporters zo reageren. Denk dat het goed is voor beide partijen, echter hoop ik dat Dumfries niet zijn vervanger wordt voor bijna hetzelfde bedrag. Succes Brenet. Niet de beste speler die we ooit gehad hebben, maar had wel altijd inzet en klaagde weinig.
 
SavedByTheBell
 
1
24 mei 2018 om 16:39
Negativiteit vind ik te begrijpen en ik volg hem toch al wat jaren. Haat? Lees juist veel objectieve reacties. Ik heb hem nooit uitgefloten of wat dan ook, maar ik vind hem niet het niveau hebben dat PSV moet nastreven, is dat ‘haten’ tegenwoordig?
 
baudy
 
0
25 mei 2018 om 07:35
Vind het niet echt bij PSV passen om eigen spelers zo omlaag te halen. Al valt het soms natuurlijk wel te begrijpen. Verder ben ik het met je eens dat hij niet het niveau is wat je als psv wilt hebben!
 
Arnout108
 
1
24 mei 2018 om 16:24
Prima deal. Brenet is een redelijke back die niet echt een goed zelfbeeld heeft en de rek is er ook wel een beetje uit. Die moet wel te vervangen zijn. AUB geen Dumpfries trouwens.