PSV-iconen vernietigend: 'Dat is toch geen topvoetbal anno 2019?!'
Maandag, 5 augustus 2019 om 13:02

PSV verspeelde in het openingsweekeinde van de Eredivisie gelijk al punten tegen FC Twente (1-1), tot onvrede van Willy en René van de Kerkhof. Daarnaast worden er door de oud-voetballers van PSV vraagtekens gezet bij de houding van Hirving Lozano. De Mexicaanse aanvaller, die nog steeds gelinkt wordt aan Napoli, begon in Enschede als wisselspeler en maakte een behoorlijk ongeïnteresseerde indruk tijdens zijn reservebeurt.

"Als ik zaterdag zag hoe Hirving Lozano erbij lag op de reservebank... Hij lág!", foetert Willy van de Kerkhof in gesprek met Omroep Brabant. "Toen dacht ik: jongens, dat is toch geen topvoetbal anno 2019?! Dit kán niet. Zo ongeïnteresseerd, hij gaf nergens om. Dat soort spelers moeten we niet in de ploeg hebben. Gauw verkopen, want de interesse is er helemaal niet bij hem."

Volgens René van de Kerkhof moet trainer Mark van Bommel hard ingrijpen. "Hoe Lozano erbij zat, daar moet een hartig woordje over gesproken worden. Hij zit met zijn kop ergens anders. Dat is niet goed voor het team en niet goed voor Van Bommel. Maar ook niet voor de supporters, natuurlijk. Die verwachten van zo'n man dat hij zijn best doet, als hij speelt."

Willy van de Kerkhof is wél tevreden over de inbreng van Steven Bergwijn en Donyell Malen en hoopt dan ook dat het duo voor PSV behouden blijft. "Dit zijn de twee spelers die op dit moment de kar trekken bij PSV. Zij doen er alles aan om PSV uit het slop te halen en op de rails te zetten. Ik hoop dat ze zullen blijven, maar je weet het nooit in de voetbalwereld. Het kan van de ene op de andere dag gebeurd zijn."

Meer nieuws
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
   
21:55
21:55
Kenneth Perez waarschuwt Arne Slot: 'Die komt geen lantaarnpaal voorbij'
12
   
21:55
21:55
Brighton ademt zelfspot en nomineert Burnley-speler voor Doelpunt van de Maand
1
   
21:09
21:09
Perez dubt over PSV'er: 'Als hij 45 miljoen moet kosten, is zo'n dip wél erg'
16
   
21:00
21:00
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
7
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (63)

 
lionaldinho
 
21
5 augustus 2019 om 13:10
Ik ben erg verbaasd maar ben het helemaal met deze tweeling eens voor het eerst
 
Thamike
 
2
5 augustus 2019 om 14:03
Nee, dan moet Mark hem niet op de bank neerzetten maar thuis laten. Als Mark een beetje trainer is weet hij hoe belangrijk je wisselspelers zijn maar doet net of er niets aan de hand is en er geen transfer perikelen spelen waardoor hij hem niet laat spelen. Lozano moet zsm weg en je gaat hem niet missen met Bergwijn en Malen en Gapko.
 
NL_Modric
 
11
5 augustus 2019 om 15:17
Het is ook wel typisch Nederlands om commentaar te geven over iemand die niet correct op de bank zit. Had Psv gewonnen, had je hier niemand over horen klagen.
 
JoshuaK_
 
30
5 augustus 2019 om 13:12
Tja, het is maar waar je je druk om kan maken. Aan de houding van Lozano was het vrij duidelijk te zien dat hij al gehoord had dat hij niet zou gaan spelen tegen Twente, dan kun je het jezelf in 90+ minuten op zo'n reservebank beter zo comfortabel mogelijk maken.
 
Andres13
 
13
5 augustus 2019 om 13:17
Zo is het. Mensen zoeken overal wat achter. Lozano speelde als een krant tegen Basel dus snap ook wel dat van Bommel hem een keertje op de bank zette.
 
Zytto34
 
41
5 augustus 2019 om 13:22
Een speler als lozano die de afgelopen 2 seizoenen met uitstek de meest bepalende speler was met luuk de jong verdiend toch gewoon meer krediet? Spelers als rosario, dumfries, bergwijn en zoet speelden allen ook zweer zwak tegen Basel.
 
Skede
 
6
5 augustus 2019 om 13:23
Maar voor Lozano heb je een vervanger beschikbaar, voor die andere spelers die je noemt niet.
 
ajax01-95
 
12
5 augustus 2019 om 13:25
@Andres13 als ik Lozano was en ik zie spelers als Dumfries en Rosario(zelfs de aavoerder) net zo slecht spelen en die mogen ongestoors verder doorgaan dan zou ik het allemaal ook niet heel sereius nemen.
 
Andres13
 
5
5 augustus 2019 om 13:27
Rosario en Dumfries spelen op andere posities dan Lozano dus dat is een beetje een rare vergelijking.
 
PParzyszek
 
6
5 augustus 2019 om 13:31
Op de achtergrond is de transfer naar Napoli bijna rond, logisch dat hij niet speelde
 
JoshuaK_
 
15
5 augustus 2019 om 13:33
Jongens toch wat is dit voor een onzin discussie? Wat maakt het nou uit hoe die jongen op de bank zit, zolang hij geen rare dingen doet is er toch niks aan de hand? Heb in de absolute top genoeg jongens languit op de bank gezien in wedstrijden waarin ze wisten dat ze niet zouden invallen en was er niets aan de hand, maar in Nederland moet men er natuurlijk weer over zeiken.
 
voetbalzw
 
7
5 augustus 2019 om 13:45
Naar mijn mening is het niet meer dan normaal dat je als (reserve)onderdeel van het team betrokken het verloop van de wedstrijd volgt. Het gaat jou ook aan. Verwacht ik van mijn amateur team ook. Als het je niet lukt om betrokken een wedstrijd te kijken, lukt het je ook niet om een deel van het team te zijn. Moet je maken dat je wegkomt.
 
Arnavut1
 
2
5 augustus 2019 om 13:56
Dat is wel erg makkelijk gezegd. Je bent een van de bepalende speler die afgelopen twee seizoenen en staat bijna alle wedstrijden basis en vervolgens moet je op de bank belanden. En dan mag je je verdriet niet tonen door een ongeïnteresseerde houding aan te nemen? Jouw team? meen dat je dan een trainer bent die zelf ook heeft gevoetbald? dan lijkt het mij sterk dat je dit soort situaties niet bent tegen gekomen. En jij hebt ze allemaal weg gestuurd?
 
JoshuaK_
 
4
5 augustus 2019 om 14:14
Ach rot toch een eind op man, ik heb wel gevoetbald en bij de amateurs wordt er ook niet geklaagd over een zithouding kom op zeg. Ik heb jongens van Ajax er ook vaak genoeg zo bij zien zitten, maar dan boeit het natuurlijk niet? En in Nederland zijn wij natuurlijk zo geweldig en superieur dat ze er in het buitenland niets van snappen, blijf maar lekker in die illusie vastzitten. Dat is dezelfde illusie die ervoor zorgt dat Nederlandse clubs door Jan en alleman worden uitgeschakeld in Europees verband, pure overschatting die inmiddels helemaal nergens meer op is gebaseerd.
 
AFCfokke
 
1
5 augustus 2019 om 14:23
@joshua Wat heeft t een nou weer met uitschakeling in EU te maken..?
 
JoshuaK_
 
1
5 augustus 2019 om 14:50
@afcfokke Het heeft te maken met het gevoel van superioriteit in dit land, dat wij altijd denken alles beter te weten en beter te zijn dan anderen. Dat straalt zich logischerwijs ook af op het Nederlandse voetbal, want ach wij kunnen niet verliezen tegen clubs uit kleinere voetballanden. Inmiddels is Nederland door bijna heel Europa al een keer Europees uitgeschakeld, maar toch blijft Nederland zichzelf overschatten.
 
t0mt0m18
 
39
5 augustus 2019 om 13:12
Krijg steeds meer het gevoel dat van Bommel totaal niet met (alle) spelers om kan gaan. Wel met brave types als Sadilek en Viergever, maar niet met de Zuid-Amerikaanse spelers, of andere spelers met een eigen willetje. Het lijkt me niet echt een goede people manager, maar een tactische trainer zou ik hem ook niet willen noemen. Wat is hij wel?
 
j0rnnn
 
26
5 augustus 2019 om 13:44
Een idioot. Zelfde blaaskaak als toen hij nog speler was. Niet voor niks had de hele industrie een hekel aan hem.
 
RickWilms
 
21
5 augustus 2019 om 13:47
Spreek voor jezelf, ik vond v Bommel juist een heerlijke speler die voor iedere meter wilde strijden.
 
LucasAndersen
 
33
5 augustus 2019 om 13:58
Van Bommel was een hypocriete jankerd die smerig was in het uitdelen en piepte om elk klein tikkie wat ie kreeg.
 
cabinessence
 
18
5 augustus 2019 om 14:17
"niet voor niks had de hele industrie een hekel aan hem." En daarom deden o.a. Luc Nilis, Mataja Kezman, Marc Overmars, Heurelho Gomes, Franck Ribery, Zlatan Ibrahimovic, Arjen Robben, Wesley Sneijder, Thomas Muller en Jaap Stam mee in de afscheidswedstrijd van Van Bommel in 2013? Omdat ze allemaal een hekel aan hem hebben?
 
XAJAcfa
 
4
5 augustus 2019 om 14:39
Mede omdat de kosten die ze maakten om mee te doen (vlucht, hotel) vergoed werden en ze ook een premie kregen om mee te doen van Psv. Ibrahimovic heeft dat zelfs in een interview toegegeven dat hij niet voor Van Bommel kwam maar dat hij een lang weekend Amsterdam wel zag zitten (niet dat hij het zelf niet kan betalen maar toch). Maar jij dacht natuurlijk dat dat allemaal was om Mark dat die spelers kwamen, maar bij afscheidswedstrijden wordt gewoon betaald hoor, het is maar net wat de club voor je over heeft. Daarnaast ontbraken de echte toppers waar hij mee gespeeld heeft of als trainer gehad heeft zoals Messi, guardiola, van basten (wel logisch )
 
La Brujita
 
2
5 augustus 2019 om 15:18
Dat is ook strijden, alles doen om te winnen, iets wat de Lucas Andersen niet kon brengen..
 
Sirius
 
1
5 augustus 2019 om 15:53
@lucasandersen Dus eigenlijk zoals (bijna) elke voetballer ooit...
 
war75
 
1
5 augustus 2019 om 15:56
Net zoiets als Veltman en Tadic bedoel je?
 
cabinessence
 
6
5 augustus 2019 om 16:07
"mede omdat de kosten die ze maakten om mee te doen (vlucht, hotel) vergoed werden en ze ook een premie kregen om mee te doen van Psv." Tuurlijk, joh. Zlatan Ibrahimovic, geschat vermogen ruim 110 miljoen euro, deed in ruil voor een weekendje Amsterdam en wat centen mee in een erewedstrijdje voor een oud-ploeggenoot die hij eigenlijk niet mocht...
 
Sirius
 
0
5 augustus 2019 om 15:52
Lozano zit allang met z'n hoofd bij het buitenland. Met zo'n jongen kan geen enkele trainer opschieten in een dergelijke situatie. Hij presteert niet meer en in het veld heeft die jongen alleen nog maar oogkleppen op. Dat kun je moeilijk op Van Bommel afschuiven. Verder wijst niets erop dat Van Bommel niet met Zuid-Amerikaanse spelers op kan schieten. Gutierrez is simpelweg niet zo heel goed, terwijl Romero tot nog toe erg ongelukkig is betreft z'n fysieke gesteldheid.
 
Dankot
 
1
5 augustus 2019 om 21:05
'n soort mislukte simeone... weet wel van aanpoten, maar geen tacticus.
 
Simpatico
 
30
5 augustus 2019 om 13:13
Wat een onzin kraamt Van de Kerkhof uit zeg. Wat ik zie: een jongen die wilt spelen. En een trainer die totaal incapabel is om zijn spelers te motiveren of beter te maken. Of beter gezegd, een trainer die zijn spelers vooral laat stagneren. Dus zit je daar op de bank, wetende dat je een pannenkoek van een trainer hebt en je er totaal niks aan kan doen. Het spel wordt niet op je afgestemd, je trainer heeft nul vertrouwen in je, je trainer weet je niet te raken, terwijl je echt wel een balletje kan trappen. Wat doe je dan? En als je dan ook keer op keer wissel wordt gezet voor een onbegrijpelijk tactiek (leuk hoor, Bergwijn op 10, maar echt niet de toekomst. Leuk hoor, Pereiro op rechtsbuiten, maar als je daarvoor wissel moet zitten.), dan ben je er klaar mee. Dan kijk je zo. Misschien moet Van de Kerkhof daar een keer kritiek op hebben.
 
InkeMontana
 
10
5 augustus 2019 om 13:26
Haha. Ik heb de wedstrijd maar half meegekregen in de samenvatting, maar speelden Bergwijn en Pereiro nu allebei en posteert ie dan Pereiro als rechtsbuiten en Bergwijn op 10? Man, dan heb je er echt niks van begrepen zeg. V. Bommel krijgt dit Psv niet meer op de rit. Dat interview ook dat `ie met droge ogen beweerde dat Ajax niet beter was in de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal en zegt dat ze toch domineren tegen Twente ( nou poeh, poeh, wat een prestatie ) . Hij is helaas gaan geloven in de verhalen die hij het eerste halfjaar te horen heeft gekregen dat er een nieuwe topcoach is opgestaan. En heeft nu blijkbaar zo`n plaat voor zijn hoofd dat hij daar niet meer omheen kan kijken.
 
JoshuaK_
 
1
5 augustus 2019 om 13:29
Pereiro begon als 10 en Bergwijn op de flank, maar na twintig minuten heeft van Bommel het weer omgezet en stond Bergwijn op 10 met Pereiro als rechtsbuiten. Van Bommel doet echt maar wat het laatste halfjaar, moet zeggen dat hij tactisch onthutsend zwak is.
 
ajax1812
 
2
5 augustus 2019 om 13:27
Het kan best zijn dat je als speler wil spelen, is ook logisch, maar als je niet presteert stelt een trainer je inderdaad niet op. Dat is toch logisch? Lozano speelt met oogkleppen op en speelt alleen maar voor zichzelf.
 
Musi26
 
1
5 augustus 2019 om 13:40
Ik ben zelf ook niet onder de indruk van Mark zijn trainers capaciteiten, maar ik zal nog minder onder de indruk zijn als hij het spel zou afstemmen op Lozano. Deze speler speelt al sinds hij bij PSV zit al voor zichzelf. Gaat net zolang door tot hij geen optie meer voor zich zelf ziet en speelt, dan de bal pas af. Ik had hem persoonlijk op de tribune gezet tot het moment dat hij begrijpt dat voetbal een teamsport is.
 
Sanderr
 
1
5 augustus 2019 om 14:28
Keer op keer? Volgens mij heeft hij in heel zijn periode bij PSV 2 of 3 keer op de bank gezeten. Zeker niet keer op keer.
 
SpeedyAFC
 
10
5 augustus 2019 om 13:13
Kennelijk wist Lozano al dat hij niet ging spelen. Kan me heel goed voorstellen dat je er dan wat minder geintereseerd bij zit. Dat hij verkocht gaat worden, dat is allang duidelijk, de transfer is in afrondende fase en hij mag nu niet geblesseerd raken. PSV had hem beter gewoon op de tribune kunnen zetten of vrij kunnen geven.
 
hatsentatsen
 
0
5 augustus 2019 om 13:13
Helaas vind ik dat hij hier wel gelijk in heeft
 
Buitenspelgoal
 
2
5 augustus 2019 om 13:13
Eens. Denk dat Lozanos matige vorm ook deels daaraan ligt. Hij is klaar met de Eredivisie en lijkt zich niet meer op te kunnen laden. Het zijn twee mooie seizoenen geweest met hem, maar tijd om verder te kijken. Napoli, kom er maar in.
 
PSVChamps
 
2
5 augustus 2019 om 14:26
Verder lijkt die deal met Napoli al zo goed als rond. Lozano had beter niet bij de selectie gezeten, maar er wordt te geheimzinnig gedaan omtrent deze overgang. Dan krijg je dus een speler die weet dat ie weg is en niet echt geïnteresseerd meer is. Spelers zijn tegenwoordig passanten en zodra ze met een been buiten de deur staan, is de motivatie zoek...
 
Master D
 
8
5 augustus 2019 om 13:16
Ik zie Bergwijn voorlopig heel weinig karren trekken anders. Die heeft echt serieuze kansen gehad om de seizoensstart toch wat acceptabeler te laten verlopen. Echter in Zwitserland en in Enschede blonk ie vooral uit vanwege zijn gebrekkige rendement. Wat heeft die vaak op de rand van de 16 met de bal aan de voet gestaan zonder idee te hebben wat te moeten doen. Als ie dan een keer wel doorliep en tot een doelpoging kwam redde de keeper vrij eenvoudig.
 
Musi26
 
1
5 augustus 2019 om 13:41
Bergwijn werd natuurlijk ook een aantal wedstrijden op 10 gezet. Iets wat absoluut geen positie voor hem is.
 
Vak104
 
0
5 augustus 2019 om 13:18
Dit is een interessante kijk op de zaken zeg, ik had deze hoek nog niet bedacht zelf. Ik nam aan dat hij vind dat hij moet spelen en dat hij weet dat v Bommel dat niet ging toelaten?
 
FvDdb
 
1
5 augustus 2019 om 13:25
Zo zie je maar dat de gebroeders van de Kerkhof ook geen bal verstand hebben van voetballen. Zelf konden zo vroeger ook maar alleen enorm hard lopen en rende bijna het stadion uit maar techniek hadden ze niet. Laat staan dat er in hun koppie enig verstand van voetballen zat. Weten ze ook hoe van Bommel met zijn spelers omgaat soms???? Lozano wist al vooraf dat hij niet zou spelen nog zou invallen dan vind ik het een schande van de zogenaamde wijze van Bommel om zo'n speler op de bank te zetten terwijl er dan wel andere waren die er blij mee zouden zijn waaronder o.a. een jeugdspeler. Het was al bekend dat Lozana weg zou gaan en was al bekend dat van Bommel totaal geen tectisch vermogen heeft om met spelers om te gaan laat staan hoe hij zich langs de zijlijn beweegt. Zo'n Lozana heeft 2 jaar laten zien dat hij kan scoren en daar ontbreekt het nu aan met van Malen en Bergwijn en het missen van de Jong. Dus gebroeders van de Kerkhof wel voortaan een objectief weerwoord geven en niet van die onzin uitkramen als je er zelf geen verstand van hebt hoe de vork in de steel steekt.
 
sloep01
 
10
5 augustus 2019 om 13:41
(fvddb) Ik denk dat de gebroeders v/d Kerkhof iets meer verstand van voetbal hebben dan de onzin die jij over ze uitkraamt , ze hebben WK` s en Ek gespeeld en de UEFA-cup gewonnen plus dat Willy van de kerkhof de Europa cup 1 mede heeft gewonnen en jij roeptoetert dat ze er niets van konden ik zou mijn mond gaan spoelen als ik jou was , want met die onzin wordt je niet echt serieus genomen .
 
SPettersson
 
2
5 augustus 2019 om 13:32
Bergwijn en Malen die de kar moeten trekken? Gebaseerd op afgelopen zaterdag zou ik inzetten op Ihatarren en Gakpo. De eerste heeft een mooie dribbel met een goede versnelling erin en de tweede heeft een fantastische voorzet. Zou Luuk de Jong er nog zijn geweest dan wat hij zeker doeltreffend geweest met deze voorzetten. Het is te hopen voor de Nederlandse competitie en Psv dat deze 2 spelers nog lang blijven en niet gelijk de hemel in worden geprezen door de commentatoren. Van Bommel moet deze spelers rustig mogen brengen. Probleem blijft de achterhoede. Daar hadden ze veel eerder iets aan moeten doen.
 
cabinessence
 
10
5 augustus 2019 om 13:48
Dit is natuurlijk wel een selectieve verontwaardiging die je ziet bij veel voetballers uit die generatie. Heb je het over Cruijff die vroeger tijdens een duurloop stiekem een sigaretje zat te roken achter een boom, over Israel en Laseroms die op de training de jonkies over de boarding schopten of Suurbier die zo ongeveer rechtstreeks vanuit de kroeg het veld op strompelde, dan is dat "schitterend" en waren dat allemaal "prachtgozers". Maar o wee als een speler anno 2019 een keer onderuitgezakt op een reservebank zit...
 
cabinessence
 
13
5 augustus 2019 om 13:51
Ter illustratie, twee quotes van Willy van de Kerkhof: Over Wim Suurbier: "maar de meest markante speler die ik ooit heb meegemaakt was toch wel Wim Suurbier. Die deed echt alles wat God verboden had. Zo heeft hij, op het WK van '74, de kok van Hiltrup totaal overspannen gemaakt. Op het WK van '78 in Argentinië zaten we eens in de bus. Suurbier moest plassen. Heeft hij uit het raam van de rijdende bus staan plassen, helemaal geen punt voor die gekke Suurbier. Ook kon hij 's nachts de beest uithangen tot 3 uur of half 4, maar als z'n cluppie moest spelen op zondag om half 3, dan stond hij er altijd. Wat 'n prachtgozer, die Suurbier!" Over Hirving Lozano: “als ik zaterdag zag hoe Hirving Lozano erbij lag op de reservebank... Hij lág! Toen dacht ik: jongens, dat is toch geen topvoetbal anno 2019?! Dit kán niet. Zo ongeïnteresseerd, hij gaf nergens om. Dat soort spelers moeten we niet in de ploeg hebben." Wel een beetje een dubbele moraal.
 
rakesh
 
0
5 augustus 2019 om 15:20
Goed verhaal. Dit snijdt hout. Jammer dat de gebroeders van het kerkhof zich laten beïnvloeden door de media
 
Steef71
 
2
5 augustus 2019 om 15:26
Suurbier stond er wel als zijn clubje moest voetballen zei hij erbij. Lozano deed dit tijdens de wedstrijd. Wat je privé doet moet je zelf weten als je werkgever er maar niet onder lijdt. Tijdens de wedstrijd moet je gemotiveerd zijn en dat was Lozano niet. Dus niks dubbele moraal.
 
cabinessence
 
3
5 augustus 2019 om 15:40
@steef71: Van de Kerkhof kan wel heel mooi zeggen dat Suurbier "er altijd stond", maar het is simpelweg onmogelijk om voor de volle 100 procent te presteren als je de nacht voor de wedstrijd tot half 4 in de kroeg stond te feesten. Uitgesloten. En je kunt veel zeggen over Lozano, of over hoe hij zaterdag op de bank zat, maar heb je hem er ooit op het veld de kantjes vanaf zien lopen? Ik niet. Lozano jaagt juist voordurend op elk minimaal kansje, ook op bijna onmogelijke ballen waar vrijwel geen enkele andere speler nog energie in zou stoppen.
 
hilversumajax
 
1
5 augustus 2019 om 13:48
snel verkopen, bergwijn en malen zijn in potentie betere voetballers
 
psvfan40
 
1
5 augustus 2019 om 13:54
Idd snel verkopen wat een ongeinteresseerd figuur, egoist is hij.
 
Arnavut1
 
3
5 augustus 2019 om 14:01
Al die aannames van twee oude azijnzeikers en die gevolgd wordt door heel veel schapen. Ongeïnteresseerd of teleurgesteld. Teleurgesteld om vervolgens ongeïnteresseerd te zijn vanwege je boosheid? Mag een speler zich niet uiten als hij teleurgesteld is over een beslissing van de trainer? Ik vind dit nogal makkelijk. Die jongen heeft wel twee jaar hoop wedstrijden beslist. Tot aan zijn blessures. Hierna is het iets minder gegaan. Hij wordt geslachtofferd wat begrijpelijk is, omdat hij slechte wedstrijden heft gespeeld of zijn deal met Napoli bijna rond is. Maar al die reacties hier zijn echt onder maats.
 
dolfiezalvie
 
1
5 augustus 2019 om 14:17
ik denk dat van Bommel lekker moet gaan rentenieren, zolang hij de trainer is, wordt het niks met Psv, hij heeft totaal geen inzicht en praat maar wat, laat gaan die man
 
Maykel24
 
0
5 augustus 2019 om 14:51
De houding van Lozano was inderdaad niet best. Wat ik trouwens ook gek vind, is dat je geblesseerde eerste aanvoerder er helemaal niet bij is in je eerste competitiewedstrijd. Qua motivatie/kleedkamerchemie lijkt het mij persoonlijk toch logisch dat je aanvoerder er bij de eerste pot toch in ieder geval bij is - i.p.v. op de buurt-BBQ te staan. Of is dat heel idealistisch gedacht?
 
rakesh
 
1
5 augustus 2019 om 15:17
Onze liever heer van Bommel kan niet overweg met midden en zuid Amerikaanse spelers. Er is wat meer gebeurd die wij niet weten waardoor Lozano er zo ongeïnteresseerd bij zit. Het zou Mij niet verbazen als Guti in de winterstop ook wordt verkocht. V Bommel is een halve Duitser. Zolang hij coach blijft van PSV komen er nog meer Duitsers bij. Dat is niet slecht als de prestaties maar toenemen.
 
LobyboyLegendario
 
1
5 augustus 2019 om 18:07
 
LobyboyLegendario
 
1
5 augustus 2019 om 18:07
 
adeb
 
0
5 augustus 2019 om 18:41
Ze moeten die Lozano heel snel lozen met z'n Mexicaanse mentaliteit ,terug zetten naar het tweede die verzieker.