Róbert Bozeník maakt verwachtingen waar met eerste Kuip-doelpunt
Zaterdag, 22 februari 2020 om 21:40

De zegereeks van Feyenoord onder trainer Dick Advocaat blijft voortduren. Zaterdagavond hadden de Rotterdammers veel moeite met het stugge Fortuna Sittard, maar een winnend doelpunt van Robért Bozeník bleek uiteindelijk genoeg voor de overwinning: 2-1. Scheidsrechter Bas Nijhuis en de VAR hadden met penalty's aan beide kanten eveneens een hoofdrol. Feyenoord heeft nog altijd al zijn duels in 2020 gewonnen.

Feyenoord slaagde er in de eerste helft allesbehalve in om de toegestroomde supporters vermaak te bieden. Een actie van Steven Berghuis leverde in de 31ste minuut het meeste gevaar op. De aanvaller kwam vanaf rechts naar binnen, waarna zijn schot annex voorzet via Jens Toornstra op keeper Alexei Coselev afketste. Enkele minuten later had Rick Karsdorp een schietkans met zijn zwakkere linker, na goed werk van Marcos Senesi én Sam Larsson. De rechtsback, die de voorkeur kreeg boven Lutsharel Geertruida, raakte de bal echter volledig verkeerd.

Fortuna zette daar weinig tegenover, behoudens een gevaarlijke counter in de slotfase van de eerste helft. Feyenoord-verdediger Edgar Ié, die sowieso een uitermate zwakke indruk maakte in de eerste 45 minuten, werd op snelheid geklopt door Felix Passlack, maar de middenvelder schoot oog in oog met doelman Justin Bijlow over. Bovendien floot scheidsrechter Bas Nijhuis voor een lichte overtreding van Passlack, die Ié in zijn loopactie licht zou hebben aangetikt.

De tweede helft begon een stuk spectaculairder, met daarbij een hoofdrol voor de VAR. Die stuurde Nijhuis naar de kant toen Róbert Bozeník in de zestien naar de grond werd geduwd, terwijl de Feyenoord-spits niet eens in de betreffende aanval betrokken was. Nijhuis besloot na het bekijken van de beelden tot een penalty, die door Berghuis werd benut: 1-0. De voltallige technische staf van Fortuna kreeg vervolgens in de persoon van Kevin Hofland, Sjors Ultee én Kristof Aelbrecht geel van Nijhuis wegens aanmerkingen.

Tien minuten na de openingstreffer werd Nijhuis opnieuw naar de kant geroepen, ditmaal vanwege een penaltysituatie aan Fortuna-zijde. Passlack werd in het gezicht getikt door Bijlow en Nijhuis besloot dan ook tot een strafschop, die door Mark Diemers binnen werd geknald: 1-1. Feyenoord ging op zoek naar een nieuwe voorsprong en vond die in de 71ste minuut ook. Een schot van Berghuis werd nog gepakt door Coselev, maar in de rebound vond Karsdorp met een lage voorzet Bozenik. De Slowaakse spits verlengde de bal met links en maakte zo zijn eerste doelpunt in De Kuip: 1-2.

Fortuna Sittard probeerde een slotoffensief op gang te brengen, ten einde alsnog een punt mee te kunnen nemen uit Rotterdam. Feyenoord oogde vermoeid en werd achteruit gedrukt door de Limburgers, maar écht grote kansen volgden niet meer voor Fortuna. Berghuis verzuimde het op de counter af te maken, terwijl Diemers van afstand net over schoot.

Meer nieuws
   
09:50
09:50
Clubleiding van Inter niet blij met actie Dumfries en denkt na over sanctie
6
   
09:14
09:14
Davy Klaassen doet boekje open over vertrek bij Ajax: 'Toen zij vertrokken...'
15
   
09:00
09:00
De EK-selectie van Spanje: dit zijn de spelers die kans maken
8
   
08:56
08:56
Woerts meldt definitief akkoord Van Persie en Heerenveen; wachten op witte rook
12
   
08:03
08:03
V/d Vaart zou duo aanstellen voor opvolging Arne Slot; Afellay enthousiast
22
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (92)

 
Feyty23
 
82
22 februari 2020 om 21:44
Wacht nog steeds op het moment dat we onder advocaat gewoon met 3-0 kunnen winnen zonder dat je de hele wedstrijd op het puntje van je stoel moet zitten. Enfin, kan zeker niet klagen met alweer 3 punten ??
 
Bobiku29
 
63
22 februari 2020 om 21:47
Inderdaad, maar: de laatste twee jaar werden dit soort wedstrijden (Fortuna thuis, NAC thuis) verloren. En dat met ook slecht voetbal. Wat dat betreft ben ik hier op dit moment erg blij mee
 
Feyty23
 
11
22 februari 2020 om 21:52
Dat is zeker waar. Ben hier ook zeker heel erg blij mee ??. Misschien nog iets te vroeg om die volgende stap te nemen (thuiswedstrijden tegen rechterrijtje ploegen makkelijk winnen)
 
Ricardode Oliveira
 
22
22 februari 2020 om 22:24
Bij Feyenoord zal je dat altijd hebben. Ik ben al zo lang fan en heb nog nooit achterover kunnen leunen bij een voorsprong. Wen er maar aan.
 
falcao1984
 
0
22 februari 2020 om 23:30
Waarom is dat eigenlijk dan? Te weinig structuur in het team of teveel onrust in combinatie met het publiek?
 
ErikdeBosz
 
13
22 februari 2020 om 23:41
Een gebrek aan kwaliteit. Het is goed genoeg om te winnen in Nederland, maar niet om te domineren of overtuigend te winnen. Dat zal investeringen vergen, echter is er geen geld. Geld is te halen in Europa, maar dan moet je wel presteren en dat is bij een gebrek aan kwaliteit lastig. Het is nou eenmaal een cyclus waar moeilijk uit is te komen.
 
Peter_Selie
 
1
23 februari 2020 om 09:30
Dat heeft met het spel te maken. Als je kijkt naar het middenveld dan loopt er alleen een Kokcu rond die creatief is. Dus voetballen vanuit het middenveld gaat al niet en daar domineer je juist. Het spel moet steeds ineenkeer naar voren gaan, maar voorin mis je diepgang en een speler die een individuele actie kan maken. Sinistera had dat en dat ga je nu missen. Buitenspelers als Berghuis en Larsson die komen veel in de bal en dat is voor tegenstanders makkelijker te verdediger dan een buitenspeler die direct diepte zoekt. Feyenoord is nooit van het creatieve middenveld en creatieve buitenspelers met diepte geweest. Met Berghuis kan het wel, maar niet Larsson erbij daar wordt het voorin veel te statisch en je spits wordt moeilijk bereikt. Bozenick heeft een buitenspeler nodig die op snelheid er langs kan en de bal voor kan geven. Wil Feyenoord makkelijk wedstrijden gaan winnen dan moeten ze kijken naar andere type spelers. Minder types als Toornstra en buitenspelers die alleen in de bal willen komen. Met een Kokcu en Ozyakup op het middenveld zou je al veel meer domineren en voetballen.
 
sergiogreene
 
50
22 februari 2020 om 21:44
Nou in Zeist willen ze weer dat Feyenoord wint. Het wordt wel erg opvallend zo.
 
ajaxfanstef
 
143
22 februari 2020 om 21:46
Wat een onzin. Gewoon clown Bassie die er geen reet van bakt met die fluit in zn waffel. Is algemeen bekend dat de top 3 beslissingen in het voordeel krijgen bij twijfel.
 
genieterr
 
62
22 februari 2020 om 21:48
Heel opvallend ja. Volgens mij al de 10e wedstrijd dat ze hulp krikgen. Het wordt weer tijd dat ze bij Zeist een andere club kiezen Nee hoor... Het valt wel mee. Alle wedstrijden op eigen kracht. Pingels waren terecht. Overtreding is overtreding ook al is het dom en onbewust.
 
repuiztav
 
45
22 februari 2020 om 21:48
Gelukkig maar! Zonder Zeist word het toch een moeilijk verhaal voor ons.
 
Che
 
18
22 februari 2020 om 21:49
Tsja, wij krijgen vorige week geen strafschop mee, terwijl het ze er wel zijn, en we krijgen ze erg makkelijk tegen. In de kuip voor Feyenoord. Andersom was die absoluut niet gegeven. Je hebt ze soms mee zoals tegen Heracles thuis, maar man o man, we hebben ze wel echt vaak tegen.
 
FR-RKC
 
3
23 februari 2020 om 11:28
Jullie scoorden tegen ons een goal terwijl Diemers letterlijk 5 meter buitenspel stond dus volgens mij mag fortuna niet klagen over de VAR.
 
El Fenomeno
 
78
22 februari 2020 om 21:50
Iemand wordt compleet omver gebeukt, dat is altijd een strafschop.
 
Ingmar van der
 
34
22 februari 2020 om 22:05
Haha maar echt hoor. De Nijhuis haters komen weer uit hun holletje gekropen. Hij floot geen denderende wedstrijd maar beide penalty`s waren 100% terecht. Kleine overtredingen zijn ook overtredingen. En veel mensen schijnen het belangrijk te vinden dat er een bal in de buurt is maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Overtreding is een overtreding
 
Gryudo
 
19
22 februari 2020 om 22:04
Beide partijen kregen een makkelijke pingel. Je kunt ze beide geven. Vond de arbitrage daarin consequent en heeft eigenlijk geen opzichtige fouten gemaakt, of kun je goede voorbeelden noemen @sergiogreene?
 
Joddit
 
5
22 februari 2020 om 22:56
Hij vraag om voorbeelden. Waar zijn die dan? Ik vond het ook allebei strafschoppen. Kennelijk is het een samenzwering in Zeist als Feyenoord er een van de twee mee krijgt.
 
Ricardode Oliveira
 
11
22 februari 2020 om 22:43
Het is toch gewoon een overtreding in het strafschopgebied? Anders kan je wel iedereen zonder bal te grazen nemen in het strafschopgebied. Goede beslissing.
 
fanaticus
 
6
22 februari 2020 om 23:41
Waarom zouden ze dat willen dan? Net als met al die beker thuiswedstrijden, een aantal van die figuren hadden het maar over complotten....niemand kwam met een onderbouwd iets over het waarom, omdat ook dat het nergens over ging en gaat??
 
Tornado72
 
3
23 februari 2020 om 00:08
@sergiogreen, Zit je eierdopje te strak. Hou op met die onzin... Verliezen is vervelend maar kom op het hoort bij het leven...
 
ajaxfanstef
 
24
22 februari 2020 om 21:45
Dick met z'n gouden ***. Hij flikt het toch telkens weer. Wat een dramapot, maar wel de punten. Die Bozenik kan er helemaal niets van. Vorige week met mazzel van richting veranderd en vandaag werd de bal tegen 'm aan geschoten. Volgende week een echte krachtmeting voor feyenoord.
 
Nul-nul
 
71
22 februari 2020 om 21:50
De echte kenner ziet het al na twee en een halve wedstrijd. Bang joh?
 
BramHouten
 
3
23 februari 2020 om 08:50
Een kinderhand is gauw gevuld. Media werkt ook lekker mee. Hij scoort tegen de nr 15 en 16 2x van richting veranderd en het blijft een fenomeen te zijn. Laten we die gast gewoon normaal beoordelen na een wedstrijd of 6. Kijken of hij tegen de grote jongens het ook kan waarmaken
 
Peter_Selie
 
3
23 februari 2020 om 09:33
Van richting veranderd? Bekijk de goal nog maar eens. Dan zie je dat hij zelf de bal richting goal werkt. Ben benieuwd waar de bal van richting werd veranderd nadat de bal op goal ging.
 
FCRRR
 
13
22 februari 2020 om 21:45
Weer een slechte wedstrijd gewonnen, voetbal houdt niet over zeg. Bozenik gelukkig maar zou Vente echt slechter zijn?
 
laurens92
 
122
22 februari 2020 om 21:49
Denk het wel, Vente heeft dit seizoen 0 goals in 17 competitiewedstrijden. Bozenik 2 goals in 3 wedstrijden...
 
swaap
 
35
22 februari 2020 om 21:50
Met alle respect voor Dylan, maar als je bij RKC al niet in de basis staat denk ik dat je als Feyenoord helemaal niks aan hem hebt.
 
El Fenomeno
 
50
22 februari 2020 om 21:50
Vente is niveau zondag 2e klasse. Bozenik scoort tweemaal maar oogt niet sterk.
 
buraksener
 
10
22 februari 2020 om 22:40
Ik ben zelf trainer in de zondag 2 klasse. Kan je geen ongelijk geven. Zou tommie er niet uithalen voor Vente. Wat een spits zonder enige vorm van een wapen zeg.. Dat hij 2 jaar kansen bleef krijgen bij een club als Feyenoord is voor mij een raadsel..
 
ProEvo
 
9
22 februari 2020 om 21:52
Vind ik wel. Vente laat bij RKC (helaas) niets zien en is volgens mij al uit de basis verdwenen. Bozenik speelt nog niet geweldig, maar heeft er toch al twee in liggen in 2,5 wedstrijd. Niet verkeerd voor jonge jongen die net in een nieuw land en nieuwe competitie is.
 
wazza
 
5
22 februari 2020 om 23:53
Vente is het meest overschatte jeugdproduct sinds lange tijd (ik denk sinds Sven van Beek). Die jongen bakt er niets van. Zelden zo'n opgehemeld talent meegemaakt en dat speelt dan bij m'n eigen club.
 
Tornado72
 
7
23 februari 2020 om 00:12
Sven van Beek is geen grootheid maar man man man die Ie kan gewoon niet voetballen een bal over 3 meter komt niet aan. Niet 1 x maar een keer of 5. Z'n timing door de lucht is dramatisch. Ik had nooit verwacht dat ik het zou zeggen maar ik hoop dat Bottighin snel weer in het veld staat, desnoods met een gipspoot. Alles beter dan Ie...
 
MGMV
 
4
23 februari 2020 om 02:44
Vraag me alleen af hoe je bij Vente en 'opgehemeld' komt.. De beste jongen komt simpelweg door uit de jeugd. Hij heeft mooie loopacties, ziet het spelletje an sich, maar mist verder behoorlijk wat aspecten momenteel die erg belangrijk zijn.
 
wazza
 
2
23 februari 2020 om 10:25
Tornado - Dat heb ik met van Beek. Die jongen speelt alles achter de man. Let maar op als ie weer minuten krijgt. Balletje breed richting Senesi, standaard op het verkeerde been en achter hem, nooit in de loop. Dat naast het feit dat ie, met alles respect, gewoon niet kan voetballen. In de amateurs lopen betere rond. Botteghin ben ik het mee eens. Hopelijk is ie snel weer terug. De rol onder Stam was niets voor hem. Hij moet niet opbouwen (dat had Vermeer ook moeten snappen) maar gewoon ouderwets verdedigen. Dan is ie de beste man naast Senesi. Prima combi!
 
wazza
 
1
23 februari 2020 om 10:28
MGMV - Nou dat is niet zo moeilijk. Vente werd bestempeld als 'het' talent van Varkenoord. Eindelijk hadden we weer een zelfopgeleide spits. Z'n oom werd er telkens bij gehaald en oh wat zou hij het toch ver kunnen schoppen. Sorry, maar in de jeugd kon ie waarschijnlijk goed mee maar er zit geen looplijn in z'n speelstijl. Snao echt niet dat mensen blijven beweren dat die jongen looplijnen heeft. Had de hoop dat ie nog een beetje naar Robin van Persie had gekeken maar hij heeft er weinig van geleerd. Als ie looplijnen had dan had ie veel vaker gescoord. Dat is juist wat bij hem ontbreekt.
 
ODESZA
 
7
22 februari 2020 om 21:46
was niet best. was echt niet best. meer woorden hoef je hier niet aan vuil te maken. vergeten en door.
 
genieterr
 
20
22 februari 2020 om 21:46
2 vreemde pingels... Maar beide terecht denk ik. Daarnaast mooi voor bozenik, werkt hard en is beslissend. Ik zie een nieuwe matavz
 
Bobiku29
 
3
22 februari 2020 om 21:48
Werkt Matavz hard?
 
genieterr
 
7
22 februari 2020 om 21:48
In zn psv tijd wel ja
 
wazza
 
2
22 februari 2020 om 23:54
In z`n PSV tijd inderdaad wel ja. Soms moet je op het goede plekje staan. Matavz had daar ook een oogje voor. Verder werkt Bozenik hard, maar hij mist op het eerste oog wat kwaliteiten die je bij een spits in de top van de Eredivisie mag verwachten. Maar goed, we hebben nog ff met hem.
 
powned_nl
 
6
22 februari 2020 om 21:46
Titel is onjuist. Hij maakt de winnende, maar ik was alles behalve onder de indruk. Ook vond ik de penalty onterecht. Verder was het gewoon dramatisch, echt heel slecht. Fijn, weer de drie punten. Maar het moet echt beter dan dit. Ié mag gaan, trouwens. Mag harder gaan dan hij onder de bal door gaat.
 
Moridin
 
24
22 februari 2020 om 21:51
Ie is echt heel slecht inderdaad. Hij had geluk dat Senesi vandaag wel heel sterk was.
 
Babrol
 
1
22 februari 2020 om 22:26
Ik vond hem ook vrij lomp ogen. Lijkt mij een niet heel technisch verfijnde spits. Die goal was ook meer geluk dan wijsheid. Maarja bekijk het in ieder geval van de positieve kant als die al scoort wanneer ie zo slecht speelt wat doet ie dan als ie het op zijn heupen heeft?EDIT: het woordje niet vergeten in de tweede zin??
 
 
21
22 februari 2020 om 21:46
Nou, weer gewonnen, geen idee hoe. We lijken Liverpool wel. Leuk voor Bozenik, maar ben nog niet overtuigd. Maar goed als ie elke wedstrijd 1x op de goede plek staat..
 
Ijsmuts
 
4
22 februari 2020 om 21:51
Precies. Jorgensen is veel te weinig vlak voor de goal te vinden.
 
Tornado72
 
0
23 februari 2020 om 00:16
Met Jörgensen heb je wel een aanspeelpunt met Bozenik Bozenik is bijna altijd op zoek naar de ruimte achter de verdediging...
 
Ricardode Oliveira
 
4
22 februari 2020 om 22:49
Hij is er net.....meerdere keren gaat een middenvelder zelf ipv naar hem te spelen. En hij zegt nog niks. Als hij dat gaat afdwingen dan kan het echt wel wat worden.
 
ProEvo
 
3
22 februari 2020 om 21:48
Zou lekker zijn als het spel net zo goed zou zijn als de resultaten, maar voor nu lekker dat er weer 3 punten binnen zijn. Mooi voor Bozenik dat die weer de winnende maakt. Voetballend nog niet geweldig, maar zolang die zijn doelpunten blijft meepikken hoor je mij niet klagen.
 
Wayne3100
 
1
22 februari 2020 om 21:48
De resultaten blijven goed maar het spel was vandaag toch wel erg, erg matig. Feyenoord is altijd wel een ploeg geweest die sterke fases afwisselt met zwakkere maar zelfs die sterke fase bleef vandaag uit. Moet in ieder geval stukken beter bij Psv.
 
Terence/ajax
 
8
22 februari 2020 om 21:48
De virtuele stand vanaf de instroom van Advocaat is echt ongekend! Wordt een hele spannende strijd om de 2de plek, dit Feyenoord hoeft van niemand te verliezen, ondanks dat het voetbal niet echt goed is, heb je wel het gevoel dat het nog goed komt, wat ik bij PSV en AZ wat minder heb.
 
Marcel ND FR
 
11
22 februari 2020 om 21:50
Ja maar die Kökcü... das echt niet best hoor... hij zal best af en toe leuke dingen doen, maar die knuppel zit niet op steekpasses op maat geven... altijd te hard, te kort, regelrecht bij een verdediger in de voeten, op de man als t in de loop moet en vice versa... en dat is niet alleen deze wedstrijd geweest... ik mag lijen dat Arsenal nog steeds 20 miljoen wil ophoesten, daar moet toch iets beters voor in de plaats kunnen komen.. Verder over deze pot... echt een zandstengel van een wedstrijd, niet best. Blij zijn met de 3 punten en in hemelsnaam nooit meer over hebben.. pingel voor Feyenoord was belachelijk... geluk dwing je af... ofzo...
 
Angelo77
 
38
22 februari 2020 om 21:57
Kökcu speelt na lange tijd weer is een mindere pot en dan is hij opeens matig? Waan de dag much?
 
Marcel ND FR
 
4
22 februari 2020 om 22:01
Ik zeg t al maanden hoor... ik stuurde vanavond nog een appie in onze voetbalgroep met de vraag of ze mee turfden.. ik zat in de 10e minuut al aan 3 onzuivere passes die leidden tot balverlies... en geloof me, databus echt niet de eerste keer. Ik zal t onmiskenbare talent wel missen waarschijnlijk, maar ik zie t echt niet...
 
dirkiekuyt1980
 
10
22 februari 2020 om 21:58
Nou, dit is wel heel negatief. Vond Kokcu ook niet fantastisch, maar hij heeft wel veel in huis van een goede voetballer. Vandaag was iedereen slecht!! Pingel was natuurlijk terecht, dom en totaal onnodig en ongelukkig maar zeker wel en pingel.
 
Marcel ND FR
 
4
22 februari 2020 om 22:03
Iedereen was slecht dat is zeker waar, maar van spelers als Larsson en Jörgensen wordt gezegd dat ze maar in 1 van de 5 wedstrijden goed presteren, dat is bij Kökcü echt niet veel beter hoor... vooral op zijn positie moet dat veel en veel beter
 
arsenal890
 
6
22 februari 2020 om 22:07
Kokcu is ook nog maar 20 hè. Dat is ook een verschil.
 
Angelo77
 
11
22 februari 2020 om 22:15
Wordt in December 20. Nog jonger dus.
 
Marcel ND FR
 
2
22 februari 2020 om 22:18
We gaan t zien... ik hoop ook van harte dat ik t mis heb hoor... maar ik ben sceptisch...
 
MPMfc
 
8
22 februari 2020 om 21:52
Lucky Feyenoord. Och och wat was het slecht, maar alles zit mee
 
ODESZA
 
14
22 februari 2020 om 23:43
verklaar u nader. dingen roepen kan iedereen, maar geef dan ff wat redenen en onderbouw je stelling.
 
Clay
 
4
22 februari 2020 om 21:52
Dit kan niet goed blijven gaan toch zou je zeggen. Mooi voor Bozenik, nu al erg belangrijk voor Feyenoord, schenkt ze 2x de overwinning
 
grasveld7
 
2
22 februari 2020 om 23:10
Tegen laagvliegers, erg knap inderdaad..
 
NJfromVOL
 
12
22 februari 2020 om 23:15
Zoals Rkc, bedoel je?
 
NJfromVOL
 
3
22 februari 2020 om 23:10
Dat denk ik al 10 wedstrijden ...
 
dirkiekuyt1980
 
13
22 februari 2020 om 21:56
Pfff wat een verschikkelijke pot. Alleen Senesi, Karsdorp en Bijlow redelijk! Rest matig tot slecht.. ik ben denk ik de enige die wel houdt van een spits als Bozenik, hij werkt keihard en maakt een goaltje. Als hij gaat leren doseren dan komt die er wel, looplijnen zijn goed, positie kiezen is goed, dit zorgt altijd voor goals. Je gaat alleen niet beter met hem voetballen, dus het is totaal anders dan Jorgenson. Daardoor heeft berghuis het ook moeilijk, moeten we iets op verzinnen. Misschien Toornstra iets hoger zodat hij kan gaan kaatsen met steven?
 
eiwarmer
 
3
22 februari 2020 om 22:00
De dubbel zal moeilijk worden, maar de 2e plaats moet zeker nog haalbaar zijn en bekerwinst zit er na 2016 en 2018 ook weer in, is het seizoen toch nog geslaagd. Top Dick!
 
Masterm1nd
 
11
22 februari 2020 om 22:04
Het zelfvertrouwen van deze groep is ongekend en volledig aan Dick te danken. Zelden zo'n metamorfose gezien na een trainerswissel.
 
FORTUNA91
 
4
22 februari 2020 om 22:06
Niet kunnen kijken ivm carnaval. Maar begrijp dat het weer same old story was met de scheids. Echt ongelofelijk hoevaak wij genaaid worden.
 
Moridin
 
17
22 februari 2020 om 22:15
De penalty voor Feyenoord was vreemd, maar die van Fortuna was daar weer een goedmakertje voor. Feyenoord had Nijhuis zeker niet tegen, maar dat had niet zoveel te maken met die penalty.
 
Sone8
 
6
22 februari 2020 om 22:57
Fortuna werd zeker niet genaaid. Over de penalty tegen kan je discussiëren, maar over de penalty voor ook. Het waren twee zeer discutabele beslissingen.
 
fanaticus
 
4
22 februari 2020 om 23:38
Hoog potentieel cultheld gehalte deze jongen, zoals Joszef Kiprich dat in de jaren 90 had.Leuk dat hij in de Kuip gelijk scoort, goed medicijn tegen kuipvrees!
 
Downwards
 
2
23 februari 2020 om 00:17
Dit kan ook alleen in Rotterdam he. 2 van zulke ongekende kut goals maken en een nieuwe cultheld is geboren, hahaha.
 
fanaticus
 
15
23 februari 2020 om 01:43
Daarom is het ook een cultheld...
 
daveke
 
4
23 februari 2020 om 01:42
Ik kan wel een conclusie trekken na deze interessante zaterdagavond. Bas Nijhuis is de mol zonder twijfel of haal ik nu 2 dingen door elkaar. Maar even serieus. Wat nam hij toch weer voor een beslissingen vandaag. Binnen 10nseconden 3 keer geel voor de technische staf van Fortuna dat verzin je toch niet. En dan die discutabele pingels. Deze scheidsrechters fluit namens Nederland ook europees. Wat een giller