Real Madrid is koploper na ongekende 'remontada' in twee minuten
Zondag, 19 september 2021 om 23:05

Real Madrid heeft zondagavond ternauwernood drie punten gepakt op bezoek bij Valencia. Tot aan de 86ste minuut genoot de thuisploeg nog een 1-0 voorsprong, maar door doelpunten van Vinícius Júnior en Karim Benzema trok de Koninklijke toch nog aan het langste eind: 1-2. Dankzij de driepunter gaat de ploeg van trainer Carlo Ancelotti aan kop in LaLiga, waarin Valencia blijft steken op de derde positie.

Na een ongelukkige openingsfase van beide kanten ontstond het eerste moment van spektakel in de 28ste speelminuut. Maxi Gómez ging naar de grond na een duw van David Alaba en claimde een penalty, maar arbiter Pablo González zag er, net als de dienstdoende videoscheidsrechter, wuifde het appel gedecideerd weg. Twee minuten later was er een opnieuw een rol weggelegd voor Alaba, maar ditmaal in uiterst positieve zin. Hugo Duro had doelman Thibaut Courtois al gepasseerd, toen de Oostenrijker op de doellijn redding bracht. Namens de Madrilenen kwamen Benzema (schot geblokt) en Casemiro (redding Giorgi Mamardashvili) in de eerste helft het dichtst bij een doelpunt.

Op slag van rust hoopte Gabriel Paulista de score te openen. De rechtsachter zag zijn schot van richting veranderd worden en leek binnen te vallen; Courtois had echter een katachtige redding in huis om een tegentreffer te voorkomen. In de tweede helft capituleerde de Belgische sluitpost alsnog. Invaller Lucas Vázquez verzuimde om op zorgvuldige wijze op te ruimen, waardoor Duro het leer voor zijn voeten kreeg. De middenvelder twijfelde geen moment en schoot in de rechterbenedenhoek binnen: 0-1. Valencia hield stand tot de 86ste minuut, toen Real Madrid een succesvolle remontada inzette.

Benzema bediende Vinícius met een perfecte steekpass, waarna de Braziliaan direct uithaalde. Met een diagonaal schot en via het been van linksback Dimitri Foulquier viel de bal binnen: 1-1. Twee minuten later tekende Benzema de winnende treffer aan. Ditmaal verzorgde Vinícius de assist en de Franse spits verschalkte nota bene met zijn schouder doelman Mamardashvili: 1-2.

Meer nieuws
   
08:47
08:47
Oosting zet deur voor toptarget Twente wagenwijd open: 'Als zo'n speler...'
0
   
08:26
08:26
'Ajax bracht bezoek aan talentvolle trainer; ook Europese topclubs met interesse
4
   
07:44
07:44
Driessen: 'Hij is de eerste speler die Slot er bij Liverpool direct uitknikkert'
24
   
23:45
23:45
'Wij moesten, voordat we lekker konden zuipen, eerst nog even voetballen'
10
   
23:19
23:19
Leicester City kan promotie naar Premier League niet ontgaan na verlies Leeds
10
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (117)

 
Qrsta
 
81
19 september 2021 om 23:25
K A R I M ?? B EN Z E M A !!! Deze man is echt fenomenaal en ongelooflijk goed. Zoals hij dit team al 3 seizoenen op sleeptouw neemt is ongekend. Begint voor hem een gewoonte te worden om Real Madrid te redden. Leuk dat Vini ook een goede seizoenstart heeft, heerlijke assist. Heeft nu al z`n (povere) vorig seizoen verbroken, het is hem gegund. Sympathieke knul vindt ik dat. Maar nogmaals, ik keek voor het laatst 80e minuut op google, 1-0, en 9 minuten later zie ik 1-2, kon toen al raden wie de winnende had gescoord. En welja, the usual suspect strikes again
 
Aqua1
 
13
19 september 2021 om 23:26
Vroeger waren wij altijd ongelukkige in dit soort wedstrijden, nooit geluk, nou lijkt het andersom zijn wij meestal de gelukkige, kan snel verkeren.
 
Damsterdam
 
32
19 september 2021 om 23:39
Real scoorde toch juist altijd al in de laatste minuten? Kan me vooral het seizoen 2016-17 herinneren waar het keer op keer net goed ging.
 
Aqua1
 
11
19 september 2021 om 23:51
Wat verlang ik terug naar de tijd waar Real regelmatig de CL won dat wij zo door dolle heen gingen konden de heel wereld aan.
 
Qrsta
 
27
19 september 2021 om 23:59
Maar dat Real Madrid was letterlijk één van de beste TEAMS aller tijden. Welgeteld 4 of 5 spelers van dat team spelen nu nog basis of überhaupt voor Real Madrid. Daar is niks meer van over
 
ElFaraonDCamas
 
7
20 september 2021 om 00:46
Nee het wordt nagenoeg onmogelijk om die prestaties te herhalen. Er wordt gebouwd aan een nieuw winnaars team met veel jonge talentvolle spelers. Vini jr, zoals ik al eerder zei, gaat hij vele monden snoeren dit seizoen. Snap niet dat je nu in een keer zegt dat je het hem gunt terwijl je eerst nog zit te verklaren dat hij Madrid onwaardig is en niet eens bij everton of southampton in de basis zou spelen
 
Qrsta
 
21
20 september 2021 om 00:53
Jij snapt wel meer niet gezien onze discussie van zojuist. Het verschil tussen een feitelijke constatering dat hij de afgelopen 3 seizoenen niet het juiste niveau had voor RM of dat ik hem desondanks tóch gun om te shinen ontgaat je volledig. Blijkbaar dacht je dat wanneer iemand de ongemakkelijke waarheid zegt, niet het juiste niveau, dat dit hetzelfde is als niet gunnen. Qua cijfers de afgelopen 3 seizoenen idd RM onwaardig en zou zeer zeker niet onbetwist basis zijn bij Everton of Sevilla. Deze feiten benoemen heeft niks te maken met gunnen of niet gunnen.
 
ElFaraonDCamas
 
3
20 september 2021 om 11:41
Oke je gunt het hem maar vindt hem gewoon niet goed genoeg voor in de basis bij everton of southampton. Daarmee zeg je dat je hem niet goed vindt toch? Blijf het toch vreemd vinden maar zoals ik al eerder zei, is vini nog altijd maar 21 en lijkt het er met de week meer op dat hij dit seizoen meerdere mensen hun ongelijk gaat bewijzen. Ook al gunnen ze het hem wel. Ik denk dat jij je erg hebt vergist in deze jongen ook al gun je hem het beste.
 
Qrsta
 
4
20 september 2021 om 14:39
Je denkt teveel, daarom snap je veel niet. Het feit dat na 3 waardeloze seizoenen met schokkend slechte cijfers voor een Real Madrid aanvaller, jij nu opeens na 5 goals gaat doen dat ik "me vergist hebt" alsof de afgelopen 3 seizoenen irrelevant zijn en deze zwaluw voor zomer aanzien zegt veel over hoe vooringenomen je bent mbt je idool Vinicius. Het is een feitelijke constatering dat hij niet goed genoeg is gebaseerd op afgelopen 3 seizoenen, dat jij nu voor de 2e keer niet snapt dat deze feitelijke constatering niks met "gunnen" te maken is vrij gênant. Zeggen dat iemand niet goed genoeg is staat los van gunnen of misgunnen. Ik zou je dit niet voor de 2e keer hoeven uitleggen.
 
SergioRamosHM
 
0
20 september 2021 om 19:45
Qrsta heeft toch gewoon gelijk? Als je als Hazard en Vinicius zijn, 2 aanvallers bij Real niet meer dan een handvol doelpunten maakt, dan lijkt het mij logisch dat men je niet goed genoeg vind. Ondanks dat het talent er vanaf spat is efficiëntie een belangrijk onderdeel en dat heeft hij nu eindelijk. Hij is nog jong dus logisch dat hij zich nog ontwikkeld, maar vorig jaar was toch echt een drama.
 
InsideRMadrid
 
72
19 september 2021 om 23:21
Wat een sensationele comeback is dit van Carlo Ancelotti, bedankt dat je terug bent gekomen baas! Het probleem lag imo bij de backs vandaag, daar kwam gewoon te weinig van af in aanvallend opzicht en daardoor hadden we het moeilijk op de helft van Valencia. Carvajal en Gutierrez zouden daar beter mee om kunnen gaan. Desalniettemin is het wederom Vinicius die een doelpunt weet te scoren, hij is echt on fire. Daarna ook nog een prachtige assist op Benzema, wat een heerlijke avond! Wederom slaat De Koninklijke laat in de partij toe. We staan bovenaan in Laliga! Op woensdag gaat het circus alweer verder met Mallorca die op bezoek komt in het stijlvolle Bernabeu. Dit groene shirt van Real Madrid is trouwens een throwback naar de Adidas EQT line uit de jaren 90. Het design van dit shirt is inspired door het Km.0 plaque van de Puerto del Sol in Madrid. Deze plaque geeft precies het midden aan van Madrid maar ook van Spanje. Maak er een mooie nieuwe week van Madridistas! Hala Madrid Y Nada Mas!
 
CMG-
 
21
19 september 2021 om 23:24
Mooie informatie betreft tshirts, wist ik niet! Ancelotti is inderdaad een baas, echt een geweldenaar. Alleen moet hij niet zolang wachten met te wisselen, ik bedoel ik zag het al aankomen: pas paniekerig wisselen wanneer wij achterstaan..
 
RM1335
 
8
19 september 2021 om 23:39
Ik vond de wissel van Vaz niet goed, gezien zijn zwakke spel de laatste wedstrijd. En prompt geeft hij het cadeautje weg aan Duro. Ancelotti had Nacho moeten verhuizen naar de rechterflank en Miguel op links moeten laten invallen. Maar goed, uiteindelijk hebben we er weer eentje voor de poorten van de hel weggesleept. Valencia uit is altijd enorm lastig voor ons, dus al is het met hangen en wurgen gegaan, de punten zijn binnen.
 
ElFaraonDCamas
 
13
19 september 2021 om 23:44
Lucas is iid verdedigd niet best. Wat een veerkracht dit team want er is tot minuut 94 geknokt en dan win je hier met geluk maar hoe vaak heeft atletico dit ook. Hoe lang zou vini dit niveau vast houden? Hoe veel goals kunnen we van hem verwachten?
 
CMG-
 
6
19 september 2021 om 23:50
@Rm1334. Dat had Ancelotti indd beter gedaan hebben. Vazquez is drama, maar goed Nacho is dit seizoen ook niet veel beter. De focus lag deze zomer teveel op Mbappé, gelukkig nog Camavinga gekocht. Maar men moet echt nog een centrum verdediger halen een de back posities vullen.
 
Ramos_4
 
20
19 september 2021 om 23:25
Hij wisselt weer te laat, beide Modric en Casemiro waren tegen Inter al vermoeid. Erg blij trouwens met de impact die Camavinga heeft, die man speelt erg goed tot nu toe.
 
messi_123
 
7
19 september 2021 om 23:28
@Ramos_4 ancelotti moet goed nadenken over Casemiro, speelt echt heel slecht nu afgelopen seizoen was ie ook niet op zijn best vind ik. Gewoon camavinga laten spelen op zijn iemand anders zoals kroos die dat ook wel kan
 
ElFaraonDCamas
 
16
19 september 2021 om 23:39
Een mooie winst, tegen een erg sterk valencia. Wat hebben die weer geknokt. Tegen madrid is voor hen de belangrijkste pot en dat was te zien. Vond hugo duro erg goed spelen. Goed dat hij daar vertrouwen krijgt en minuten maakt. Wat betreft madrid was konden we moeilijk overweg met de hoge pres. Case zat er niet lekker in en van mij had de wissel met camavinga iets eerder gemogen. Wat een power. Vraagt om de bak, voetbalt vooruit en is niet bang om een duel aan te gaan. Vini en benz weer dodelijk en prachtig mer beide een assist en goal. Courtois was weer eens super en ik vond ook alaba goed. Ik weet niet wat ik nou van hazard moet vinden. Met vlagen leuke acties, maar mist die drive naar de goal. Je hebt hier wel wat geluk maar dat had atletico vorige week natuurlijk ook. Benzema en vini die de topscorerslijst aanvoeren, bijna te mooi om waar te zijn. Wordt met de week zwaarder voor alle h8ters. Benieuwd waar jullie nu mee komen
 
CMG-
 
17
19 september 2021 om 23:40
Afgelopen seizoen was Casemiro gewoon goed hoor. Hij is nu even uit vorm, moet geen reden zijn om hem uit de basis te halen. Heb liever ook dat Camavinga op de positie van Modric speelt, iets hoger ipv voor de verdedigers.
 
ElFaraonDCamas
 
8
19 september 2021 om 23:48
Ik zou casemiro zeker niet uit de basis halen. Camavinga inderdaad liever iets hoger maar het pakte vandaag goed uit. Als hij zo door gaat zal hij echt nog wel veel minuten maken dit seizoen. Zou blanco nog minuten maken op dit middenveld vol grote spelers?
 
messi_123
 
8
19 september 2021 om 23:49
@CMG- ben je serieus? Modric speelt echt heerlijk hoor vindt camavinga ook meer een pure cvm, op de plek van Casemiro, modric speelt nog steeds top en is een levende legend, ondanks dat ie 36 is speelt ie nog steeds kei goed kan nog zeker 2 jaar door bij real
 
CMG-
 
7
19 september 2021 om 23:51
Messi123. Je begrijpt mij verkeerd, ik zeg op de positie van Modric, niet dat Modric uit de basis moet. Ik denk dat wij rustig Camavinga moeten brengen, elke keer laten invallen voor Modric of Casemiro, laat hem maar wennen.
 
SocioFan1
 
7
19 september 2021 om 23:53
Camavinga is genieten man. Goed, tegen Mallorca moeten Rodry, Miguel en Cama echt wel gewoon starten mag ik hopen.
 
Ramos_4
 
2
20 september 2021 om 00:01
Casemiro was vorige seizoen juist een van de beste. Hij is uitvorm omdat hij vermoeid is, gewoon wat rust gunnen en met Camavinga spelen dan komt hij wel weer terug op niveau.
 
real8madrid
 
4
20 september 2021 om 00:08
Camavinga is toch helemaal geen pure cvm? Daar kan hij spelen hoor maar hij is zoveel beter als een moderne b2b
 
SocioFan1
 
5
20 september 2021 om 00:26
Jep, Cama idd een CM, B2B type. Anyway, Case is ook idd enorm vermoeid, dat is ook wel duidelijk. Het is alleen zuur dat zijn stomme balverlies momenten blijven aanhouden. Zorgt voor zoveel onnodig gevaar.
 
Qrsta
 
3
20 september 2021 om 00:38
Casemiro heeft natuurlijk jarenlang z`n waarde bewezen en behoort tot de beste CDM`s in het voetbal. Maar.... speelt wel vrij egoïstisch, gaat voor een verdedigende (!!) middenvelder opvallend vaak voor eigen succes met kansloze afstandschoten van buiten de 16, zelfs wanneer de tijd dringt en ze een goal nodig hebben. Dat zie je een Busquets of Kante zelden tot nooit doen.
 
CMG-
 
1
20 september 2021 om 11:26
Qrsta. Casemiro is ook een Braziliaan, die zijn altijd aanvallender ingesteld. Hij heeft een power-schot. Niet werelds, maar heeft paar beautys op zijn naam. Ik neem hem niet kwalijk als hij is schiet, niemand durft anders wat.
 
Qrsta
 
3
20 september 2021 om 14:44
Niemand anders durft wat zegt ie, terwijl Modric, Valverde, Kroos, Benzema, Carvahal tig afstandschoten hebben. Feit is dat Casemiro z`n, veelal kansloze, afstandschoten in de cruciale momenten/minuten voor onnodig balverlies zorgen aangezien de keeper de bal uittrappen. Nogmaals, Casemiro is wel een CDM die vaak voor eigen succes gaat, ten koste van eventuele opgezette aanvallen. Fabinho is ook een Braziliaanse controleur en die doet dit zelden, al helemaal niet wanneer er dringend een goal gescoord moet worden en balverlies cruciale tijd kost. Beweren dat `niemand anders wat durft` is wel een indirecte dikke middelvinger naar de bovengenoemde spelers, en tevens onjuist.
 
Aqua1
 
0
20 september 2021 om 19:55
CMG- Casemiro is niet een aanvallende ingestelde middenvelder, nooit geweest . Het is een ballen-afpakker een breker een verdedigend middenvelder, waar haal jij het vandaan dat Casemiro aanvallend gesteld is?
 
Reservebank
 
1
19 september 2021 om 23:45
Goede samenvatting, gewoon winnen op karakter en er is niks mis met strugglen tegen een ploeg als Valencia. We doen alsof het RKC is ofzo Wat betekent een rode naam?
 
Luka Jovic
 
4
20 september 2021 om 04:03
Dat hij een laatste waarschuwing heeft voor een ban
 
Unbeliebeble
 
9
19 september 2021 om 23:21
Wat een avond en wat een slotfase! We staan weer aan kop. Vini begint toch echt zijn stempel te drukken met vandaag weer een doelpunt en een assist. Ik was heel kritisch op alleen zijn afwerking en af en toe zijn spelinzicht, maar hij maakt dit seizoen een ontwikkeling door van jewelste! Het was geen top wedstrijd vandaag maar we gaan met drie punten naar huis en we zijn toch al een poos, als ik me niet vergis, ongeslagen! En nog een ding: we geven nooit op en zijn tot de laatste minuut altijd strijdbaar, daar mogen we trots op zijn. It ain’t over till the fat lady sings; dat hebben we de afgelopen seizoenen toch echt wel bewezen! Met Ancelotti aan het roer heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Welcome back big boss! Geniet ervan mede madridista, op een mooi seizoen!!!
 
CMG-
 
27
19 september 2021 om 23:21
Heerlijk!! Bordalas neus op de deksel!! Na de 1-0 wou hij niet meer voetballen en dat gaf Real Madrid hoop! Vinicius jonge wat een held ben jij! Die jongen heeft in de zomer keihard gewerkt met personal trainers, gewerkt aan zijn traptechniek, pass en vooral rustiger geworden in zijn beslissingen en dat zie je nu ook terug. Enorm sterk bezig! Ook geniet ik van Camavinga, die jongen is een game-changer, brengt diepgang, versnelling en power mee vanuit het middenveld. Zijn jeugdigheid en vooral dribbels en versnellingen zijn top. Heerlijk aankoop! Super blij met de 3 punten, beide coaches hebben imo gefaald.
 
SocioFan1
 
12
19 september 2021 om 23:24
Heerlijk gewoon. Leek net Getafe onder zijn hoede gewoon. En dat zielige tijdrekken. Rond minuut 75 en 82 is er nauwelijks gevoetbald. Triest gebeuren. Was dus extra lekker dit!
 
CMG-
 
4
19 september 2021 om 23:28
Zeker waar, is echt een sluwe coach dat zijn spelers gelijk al zijn streekjes aanleert. Bizar, ik snap niet hoe je dat meegeeft naar je spelers, vraag me af of je daar echt specifiek op traint. Aan de andere kant, het niveau van onze kant was ook bizar laag, als wij hier onze niveau halen kan Valencia nooit denken aan tijdrekken.. maar goed, uit op Mestalla is altijd lastig. Super blij met de 3 punten!
 
RM1335
 
3
19 september 2021 om 23:43
Ik weet niet of Bordalas niet meer wou voetballen of dat zijn ploeg niet meer kon. Die hebben flink met krachten gesmeten tot aan hun goal en ze zaten er volgens mij gewoon doorheen. In rap tempo zo hoog druk zetten met zoveel spelers tegelijk, dat gaat je op een gegeven moment opbreken en als je dan maar 1 goal voor staat, dan speel je eigenlijk met vuur. Naarmate de tijd vorderde kwamen ze steeds meer die stap te laat die ze eerst wel op tijd waren en ze werden uiteindelijk gewoon overlopen door Real.
 
CMG-
 
4
19 september 2021 om 23:48
Nee dat was zeker waar, Valencia was op. Maar de ingesteldheid was ook helemaal anders na de 1-0. Ik bedoel niemand stond nog meer voorin om de bal vast te houden, puur omdat er geen aanvaller meer in de ploeg was. Ze moesten allen verdedigen, dat is vragen naar problemen.. en die kregen ze.
 
RM1335
 
1
19 september 2021 om 23:54
Klopt CMG-, mij hoor je niet klagen, lijstaanvoerder is een lekker gevoel!
 
Valencios
 
7
20 september 2021 om 00:38
Nah, Valencia was dood en Bordalas probeerde er weer wanhopig enig leven in te krijgen met de laatste wissels. Als je een wedstrijd dood wilt maken zal Maxi Gomez altijd blijven staan als ultieme klootzak en komt Diakhaby erbij voor de luchtmacht. Ze hebben Real zolang als mogelijk was nagenoeg perfect (beetje jammer van Maxj z’n kansloze actie bij Alana)bestreden, maar ze kunnen het gewoon (nog)geen 90 minuten volhouden. De blessures waren op zijn zachts gezegd ook best vervelend.
 
ModricMagic
 
7
19 september 2021 om 23:21
Jaaa eindelijk winnen in Mestalla haha. Heeft jaren geduurd. Spel was echt niet goed deze hele wedstrijd. Ook de tegengoals was zeer slecht gedaan door Vazquez. Die leek wel verlamd aan de grond ofzo. Doet niks aan laat die bal op zijn hoofd springen dan komt die voor de voeten van Hugo Duro. Die het wel fenomenaal afmaakt hoor vanaf daar. Maar goed Benzema en Vini, een droompartnership die is geboren dit jaar. Vinicius is ontzettend gegroeid qua rendement. Weer een goal en assist erbij. Pff zo blij met deze overwinning en Mestalla tenminste gehad!
 
messi_123
 
14
19 september 2021 om 23:21
Wat een geluk zeg hier komt real goed mee weg. Wat een spits die Benzema mooi goal van hem hazard ook heel goed vandaag en nu goed om te zien dat vini steeds meer scoort
 
Aqua1
 
4
19 september 2021 om 23:24
Zat geluk bij blunder van keeper vond ik het die knalt zijn eigen speler omver... Zat wel allemaal erg mee...
 
Unbeliebeble
 
17
19 september 2021 om 23:25
Nee bro, als je real een beetje volgt weet je dat dit geen ‘geluk’ is. Het is een van onze krachten om tot de laatste seconde door te gaan. Dat hebben we de afgelopen seizoenen wel kunnen vaststellen. We geven alles tot de laatste minuut. We hebben echt zo vaak meegemaakt dat we 10 min voor het eind van de wedstrijd achterstaan maar bij de laatste fluitsignaal alsnog het voor elkaar krijgen de drie punten binnen te halen. Dit vereist doorzettingsvermogen wat weer getuigt van mentale kracht en drive. Het heeft weinig met geluk te maken. Ik zou je gelijk geven als dit echt zo een uitzondering was, maar dat is het niet.
 
SocioFan1
 
9
19 september 2021 om 23:29
Haha ja maar echt, dat is wel mooi om te zien. Na Inter zei Carlo al, het was mooi om te zien dat dit team weet hoe te lijden. Dacht even ja Carlo dat zit wel goed, dat heeft Zidane er wel goed in gekregen haha. Maar poeh wat is het soms wel afzien van spanning zeg.
 
Lierse1997
 
11
19 september 2021 om 23:27
Hazard was vandaag weer niet slecht maar hij moet toch echt wel meer op doel schieten. Altijd zoeken naar de pas in plaats van het schot. Nog een gebrek aan vertrouwen denk ik eerlijk gezegd. Want spelers als Casemiro, Vázquez en Benzema die trapten gewoon echt heel de tijd op doel (vaak onnodig, al mag Benzema dat natuurlijk wel gewoon doen).
 
messi_123
 
5
19 september 2021 om 23:30
@Lierse1997 Weet niet wat er met Casemiro is, speelt echt heel slecht ancelotti moet gewoon Camavinga lekker laten spelen. En Casemiro banken als ie steeds zoveel balverlies lijdt en slecht speelt
 
CMG-
 
7
19 september 2021 om 23:31
Tja Lierse.. wat heeft hij nog meer nodig om zijn vertrouwen op te krikken? Ik snap dat je goals nodig hebt als aanvaller, maar die krijg je niet zomaar.. Zidane gaf hem alle vertrouwen, Ancelotti zal dit minder doen, en al helemaal met Vinicius dat in super-vorm is. Hazard heeft ‘geluk’ dat Rodrygo wisselvallig is en Bale geblesseerd is.. anders kon hij zomaar op de bank belanden. Het is allemaal te weinig. Ik spring van me bank als hij een hakbal doet, het is mooi, maar bij Chelsea maakte hij een hele ploeg kapot op zijn eentje.
 
Lierse1997
 
4
19 september 2021 om 23:32
Casemiro verdient wel gewoon te blijven staan door zijn afgelopen seizoenen. Het moet niet te lang duren natuurlijk.
 
Lierse1997
 
1
19 september 2021 om 23:33
@CMG, een goal zal wel helpen.
 
SocioFan1
 
10
19 september 2021 om 23:22
Wat een chaos wedstrijd zeg. Zag er niet uit dat je dit nog ging winnen. En al die blessures, zuur Carva weer out, bizar gewoon. En dan achter komen tsja. Maar gelukkig durfde Carlo wel, om enorm aanvallend te wisselen en dat was toch key. Jovic hield de defensie bezig en zo kon Benzema vaker vrij komen. Cama en Rodry weer lekker ingevallen. Sorry maar Case kan echt niet meer! Vaz en Nacho ook belabberd, dit zijn toch geen backs voor Real man pff! Maar poeh dan nog toch omzetten en weer de Vini Benzema duo, lekker hoor. Voelt toch wel heerlijk ondanks een slechte pot. En vooral vanwege Bordalas zure Valencia en dat tijdrekken. Kregen ze even lekker terug! Met Getafe was het ook vaak smerig maar man met Valencia zo zijn ziet er echt niet uit. Tsja. Anyway 3 zware punten, top!! Offt: Echt triest dat het zolang duurt voor dit artikel erop komt te staan. Dubbele aan reacties in live meepraten dan die farmers wedstrijdje tsja!
 
ModricMagic
 
4
19 september 2021 om 23:27
Carvajal is klaar. Kan nooit een heel seizoen spelen meer. Al de laatste jaren niet meer. Is tijd om te denken aan nieuwe rechtsback. Hakimi wil ooit terug maar dat gebeurd de komende jaren nog niet. Tja geen idee welke eigenlijk. Blijft jammer dat we Hakimi niet hebben gehaald deze zomer. Dacht dat Real een optie had voor alle andere clubs om hem weer te kopen.
 
CMG-
 
3
19 september 2021 om 23:33
Carvajal is inderdaad klaar, tenzij Pintus wonderen kan verrichten maar wij moeten snel een RB halen. Over Hakimi mag je ook een streep trekken, relatie tussen PSG en Real Madrid gaat denk ik niet meer goed komen als Mbappé gratis naar Madrid vertrekt. Het zal wachten op een transfervrije Hakimi of helemaal niets. Zou kijken naar een andere RB. Ken zo niemand echt uit mijn hoofd op het moment.
 
Unbeliebeble
 
5
19 september 2021 om 23:46
Ik vind het ook een van de pijnlijkste momenten dat we Hakimi zou aan onze neus voorbij hebben laten gaan. Hij hoort in Madrid, maar helaas… hopelijk keert hij over niet al te lang terug naar huis.
 
SocioFan1
 
1
19 september 2021 om 23:57
Ja het wordt steeds pijnlijker. Begrijp dat Carva ervaren is, nieuw leiderschap in het team etc. maar zo kan dit toch niet verder. En tsja Hakimi is pijnlijk helaas, wordt het steeds meer eigenlijk. Maar ja, dat is wel voorbij. Snap alleen niet, er was wel geld, hoezo hem dan niet terug gehaald maar goed. Maar goed, wie anders? Lijken weinig goede rechtsbacks te zijn.
 
JoshuaK_
 
1
19 september 2021 om 23:58
Ik zit te denken aan Ricardo Pereira van Leicester als nieuwe back. Heeft een contract tot 2023 en zal dus niet de hoofdprijs kosten. Hij voegt aanvallend voldoende toe en zal meer stabiliteit brengen dan Lucas & Odriozola (zodra hij terug komt uit Florence).
 
SocioFan1
 
1
20 september 2021 om 00:30
Dat is beste een goede optie, nu je het zegt ja. Niet perse de nieuwe RB maar meer als back up, om de komende jaren dan aan te vullen en Carva bij te staan. Want idd met Odrio en Vaz kun je niet verder. Maar dan ga je dus niet op zoek naar een ultieme RB op korte termijn maar een tussenpaus. En wie weet kun je dan over 4 jaar Hakimi ophalen oid.
 
Real Madr!d
 
1
20 september 2021 om 07:20
Hakimi kan je de komende 5 jaar vergeten. Daar is echt belachelijk veel geld voor betaald. En als Real zich meldt over pak en weg 2 jaar, dan gaat PSG precies hetzelfde spelletje spelen als met Mbappe. Dus vergeet het maar. We moeten echt naar opties kijken in de winter. Een heel seizoen Vazquez of Nacho op RB, kan serieus niet. Carvajal, hoe veel ik ook van hem hou, maar op die man kan je niet meer bouwen. Het is eigenlijk altijd een wonder als die 4 a 5 potjes op rij kan spelen.
 
MrKrillin
 
0
20 september 2021 om 11:24
CMG- "zou kijken naar een andere RB. Ken zo niemand echt uit mijn hoofd op het moment." Misschien bizar, maar zou Mazzroui geen optie zijn? Spelet heel goed en vanaf janauri mag hij praten met andere clubs voor transfervrije overstap. Een salaris van 4/5 miljoen is goed op te brengen voor RM. Gaat hij concurrentie aan met Carvajal en Vazquez.
 
Aqua1
 
7
19 september 2021 om 23:22
Valencia heeft het zelf weggegeven waarom zo achteruit lopen en gene druk meer willen zetten, de goal van Vini was puur lucky aangeraakt door de verdediger, tweede goal zag keeper van Valencia er erg slecht uit knalt zijn eigen verdediger Neer, waardoor die er niet bij kan, eigenlijk zijn wij door Valencia aan de winst geholpen...
 
blink182
 
33
19 september 2021 om 23:40
Vraagje, ben je blij met de overwinning of?
 
Aqua1
 
7
19 september 2021 om 23:48
Tuurlijk, maar ik mag toch realtisch zijn
 
CMG-
 
24
19 september 2021 om 23:56
Realistisch? Denk dat jij even het woordje realistisch moet opzoeken. Wat jij doet is de doelpunten bekritiseren, neerhalen. Snap niet welke voldoening jij hiervan haalt? Eigenlijk zijn wij door Vinicius en Benzema gewonnen. Vinicius staat daar helemaal vrij, Benzema passt mooi op tijd, dat een verdediger in de weg staat is pech voor hem. 2e doelpunt was een heerlijk voorzet van Vinicius, mooi afgewerkt van Benzema . Trouwens ik zie jou nier meer in Juve topics, nu actief in de topics van United? .
 
STORING
 
3
19 september 2021 om 23:23
Belangrijke winst maar ik zie toch veel zorgpunten. De rechtsback is slecht bezet en op Carvajal kan je gewoon serieus niet bouwen. Met Hazard win je de oorlog ook niet en de bank is pover. Het blijft bouwen op King Benz. Met een beetje geluk win je hier de Liga mee maar in de CL komt Real Madrid echt niet ver. En Courtois de beste keeper ter wereld? Lijkt mij wel. Vini ook weer motm met een goal en assist. Al met al 3 punten behaald terwijl Valencia uit altijd wel lastig is. Ancelotti wint waar alle ellende voor hem begon.
 
Valencios
 
15
19 september 2021 om 23:23
Och wat zonde zeg, gefeliciteerd Madridistas.
 
CMG-
 
1
19 september 2021 om 23:26
Thanks! Jammer van de wissels van Bordalas anders kwam Real Madrid hier nooit winnen. Real Madrid was nergens te bekennen, tot de wissels van José Bordalas, brengt Real Madrid eigenhandig terug in de match..
 
JoshuaK_
 
0
19 september 2021 om 23:34
Ik vond het een hele goede pot van Valencia die met veel intensiteit speelden. Vooral Musah vond ik sterk, was constant een gevaar met hem aan de bal. Met Bordalas wordt Valencia weer een zeer stugge ploeg die moeilijk te verslaan zal zijn, ik verwacht dat ze aan het einde van dit seizoen wel op een Europese plaats zullen eindigen.
 
real8madrid
 
2
19 september 2021 om 23:47
Bedankt kerel! Valencia had recht op meer. Jammer voor jullie dat ze de laatste 15 minuten ervoor kiezen (of was het gedwongen wegens fysieke gesteldheid) om achteruit te lopen.
 
Unbeliebeble
 
1
19 september 2021 om 23:50
Bedankt! Het zat jullie vandaag ook niet mee met de twee spelers die al vroeg in de wedstrijd uitvielen.
 
blink182
 
8
19 september 2021 om 23:53
Ik verwacht een Valencia in de top 4! Top gespeeld kerel. La cabeza bien alta!
 
La~Decima
 
1
19 september 2021 om 23:23
Vini weer, heerlijk ook die blijdschap bij hem. Ook Benz die super rendeert. Die Camavinga viel ook weer goed in zeg. Wat speelt ie volwassen. Valencia is echt lastig, Bordelas laat zijn ploegen misschien niet leuk spelen maar weet wel hoe hij punten moet pakken. Kijk nu al op tegen de return hier van.
 
Lierse1997
 
3
19 september 2021 om 23:23
Geen al te beste wedstrijd en dan komt Real nog heel goed weg. Tot nu toe ziet het er niet slecht uit bij Real (toch al een aantal leuke wedstrijden). Maar als ze bij Real Madrid echt elke week gaan moeten vertrouwen op Vinicius voor de doelpunten dan gaat dat niet goed blijven gaan vrees ik.
 
Tazaboy
 
31
19 september 2021 om 23:28
Ze hebben ook nog Benzema van hem wordt meer verwacht dan Vinicius. Maar een Haaland of een Mpappe zou zeker heel mooi zijn bij Real voorin.
 
Lierse1997
 
0
19 september 2021 om 23:35
Benzema is een vaste factor inderdaad. Maar zijn doelpunten deze seizoensstart zouden niet genoeg zijn.
 
Qrsta
 
19
19 september 2021 om 23:31
Geen weldenkende Madrista rekent op Vinicius voor de doelpunten. Al 3 seizoenen rekenen ze op Benzema. Leuke seizoenstart voor die jongen, maar uiteraard valt of staat het team met Benzema. Ook een ietwat onlogische opmerking mbt Vinicius en goals aangezien Benzema de meeste goals heeft. Is hetzelfde als zeggen dat ze bij Bayern op Gnabry rekenen voor de goals
 
Lierse1997
 
4
19 september 2021 om 23:37
Ik zeg toch “gaan moeten vertrouwen”? Er zijn twee wedstrijden waar zijn doelpunten vitaal geweest zijn voor de uiteindelijke punten. Want Benzema kan het (zoals die twee wedstrijden aanduiden) niet altijd alleen.
 
Qrsta
 
13
19 september 2021 om 23:42
Nee, je zegt "DE doelpunten" dat is iets anders dan zeggen dat ze "gaan moeten vertrouwen op Vinicius voor doelpunten". Die "de" laat het lijken alsof je praat over alle doelpunten. Maar goed, blijkbaar bedoelde je het anders. Het misverstand komt vanwege die 'de' ervoor. Rekenen op doelpunten of rekenen op de doelpunten, is niet hetzelfde
 
Lierse1997
 
2
19 september 2021 om 23:49
Ze hebben toch twee wedstrijden moeten vertrouwen op de doelpunten van Vinicius?
 
Qrsta
 
8
19 september 2021 om 23:53
Maar dat is een minderheid van de wedstrijden dit seizoen, en nogmaals, het blijft vreemd om te lezen dat ze op iemand moeten rekenen voor `de` doelpunten terwijl een hij niet eens de meeste goals heeft. Stel van de 6 of 7 wedstrijden was Gnabry 2x wedstrijden vitaal maar Lewa heeft de meeste goals dan is dit een vreemde zin: "En als Bayern op Gnabry moet blijven rekenen voor de doelpunten", is exact hetzelfde.
 
Lierse1997
 
1
19 september 2021 om 23:57
Dit is een compleet nutteloze semantische discussie aan het worden. Het is vrij duidelijk dat ik erop doel dat Real Madrid wel eens een probleem kan hebben als ze de doelpunten van Vinicius zo nodig gaan blijven hebben als dat ze momenteel doen. Dat Benzema er veel maakt is gewoon zo logisch dat het niet de moeite is het te vermelden en de kans dat zijn doelpuntenproductie stilvalt is ook zo klein dat dat ook niet de moeite is om te vermelden.
 
Qrsta
 
2
20 september 2021 om 00:16
Nutteloze discussie idd. Maar door die `de` is je punt niet vrij duidelijk aangezien er 2 mensen op reageren die niet snapten waar je op doelde. Maar nu ga ik er een einde aan breien want mijn longen hebben een lading giftige rook vol nicotine nodig.
 
ElFaraonDCamas
 
3
20 september 2021 om 11:56
Valt of staat het team met benzema. Benz is natuurlijk de grote man en onze beste speler, maar vini is toch een van de eerste die ik op het wedstrijd formulier zou zetten. Dat jij niet in hem geloofde is iets anders en hem voor 20 miljoen aan elke gek zou moeten verkopen. Ik denk dat er zat madridistas zijn die, net als ik, vini voor geen goud zouden verkopen. Als een team op 1 speler moet rekenen voor de goals dan zou het niet best zijn. Vini maakt, vooralsnog, de goals die madrid de vorige jaren miste en als hij zo doorgaat zou het wel eens een geel succesvol jaar kunnen worden voor madrid. Juist omdat benzema niet meer alles hoeft te doen voorin masr een waardige partner heeft. Lijkt juist alsof jij jezelf een beetje tegenspreekt met alles wat je zegt ouwe zuurpruim.
 
Qrsta
 
5
20 september 2021 om 14:49
Zuurpruim? Aldus de schaamteloze Vinicius fanboy die overduidelijk uit is op nutteloze discussies. In een opmerking over dat RM valt of staat met Benzema, kom je hijgerig beginnen over een speler die minder dan 10 goals had de afgelopen 2 seizoenen (!!) in La Liga, maar o wat zou jij hem als één van de eerste op het wedstrijdformulier zetten. Hahaha, je bent geobsedeerd door Vinicius en iedereen met gefundeerde kritiek over z`n extreem matige afgelopen 3 seizoenen is stom. Tevens begrijp je niet de definitie van "jezelf tegenspreken". Welgeteld 5 goals en je doet alsof hij opeens de nieuwe Ronaldinho is die tot de belangrijkste spelers van RM behoort. 1 zwaluw...
 
blink182
 
2
19 september 2021 om 23:44
Ik snap wat je bedoeld maar “als” Vini blijft scoren dan zie ik het probleem niet. Dan krijgt ie aan het eind vann het seizoen mssn wel een top-player status.
 
Lierse1997
 
0
19 september 2021 om 23:55
Als hij blijft scoren is het een wereldspeler. Ik denk alleen niet dat hij plots 25 goals gaat maken in La Liga, al laat ik me graag verrassen.
 
real8madrid
 
1
19 september 2021 om 23:25
Vini speelde een iets mindere pot dan de voorbije weken maar toch weer een doelpunt en een assist, waar hij vroeger vaak redelijk goed en dreigend speelde maar in de beslissende fase het altijd liet afweten. Wat een ontwikkeling. Isco is echt klaar en onbegrijpelijk dat ze hem niet verkocht hebben. Casemiro hopeloos uit vorm maar ik blijf vertrouwen houden. De rechtsback heeft wel echt versterking nodig. Daar hadden we gewoon Hakimi moeten hebben
 
SocioFan1
 
3
19 september 2021 om 23:32
Ja Vini had het moeilijk hoor met die sluwe Foulqier. Maar wat ook niet hielp was een Nacho achter hem die Vini nauwelijks bijstond of even erover heen gaat zodat Vini meer ruimte krijgt. De backs positie zijn echt een issue ook.
 
Eydie Cee
 
4
19 september 2021 om 23:37
Tja, Hakimi laten gaan en alles zetten op Carvajal die al 2 jaar van de ene kwetsuur in de andere loopt. Nu zit ge daar met Vazquez, die het daar vorig seizoen redelijk goed deed, maar nu terug duidelijk terug op zijn normale niveau zit, dat wil dus zeggen... Geen niveau. En Hakimi zit nu bij PSG, zal daar nu ook wel gevangen zitten.
 
real8madrid
 
2
19 september 2021 om 23:45
Precies. Conte gaf het deze week nog aan: Hakimi's droom en sportieve doel is om terug te keren bij Madrid als een dragende speler. Wordt echter bijzonder moeilijk met een langlopend contract bij PSG. Zeker als we dit seizoen Mbappe weghalen daar. Dan gaat PSG al helemaal dwarsliggen bij transfers de komende jaren. Zeker als we er ook nog eens in slagen Haaland, hun beoogde opvolger van Mbappe, voor hun neus weg te kapen. Zijn de macho's in Parijs helemaal in hun trots gekrenkt
 
SocioFan1
 
3
19 september 2021 om 23:49
Jep heel sneu en pijnlijk om te zien. Enige speler die vertrok wat nu enorm balen is. Carva nr 1 houden snap ik ergens wel. Nieuw leiderschap, ervaren, Spaans wellicht, maar op deze manier ga je niet veel aan hem hebben helaas, hoe zuur dat ook is. Maar Hakimi verliezen is zuur terwijl er dus wel geld bleek te zijn (en nu zit ie bij Prison $aint €ermain voor minimaal 4 jaar). Maar goed, nu is het zoeken naar een ander want Vaz of Odrio zijn het ook totaal niet. Maar ja wie?
 
RM1335
 
0
19 september 2021 om 23:49
Nacho moet gewoon op rechtsback spelen (kan hij ook) en Miguel op linksback totdat Mendy terug is.
 
N.Chelsea
 
0
20 september 2021 om 09:21
Ik vond die rechtsback van Valencia een hele goeie indruk maken totdat hij geblesseerd uitviel! Kende hem nog helemaal niet maar wat een powerhouse en prima techniek ook. Verder zijn rechtsbacks van wereldniveau helaas altijd schaars en Dumfries zit pas net bij Inter, dus dat wordt een lastig verhaal..
 
blink182
 
9
19 september 2021 om 23:27
Lekker heren! Fantastisch resultaat tegen een Getafe 2.0. Vandaag zag je (weer) hoe belangrijk Ancelotti is. Gewoon op tijd wisselen. Maak niet uit of je Hazard of Casemiro heet, gewoon eruit, klaar.Vini, prachtig jonge. Een goal en assist en Benzema, the king, ook. Dit is wat ik wil zien, ze spelen slecht (kan gebeuren) maar toch zijn ze belangrijk met goals en assists. Ik hoop dat Camavinga meer minuten gaat maken. Wat een speler is dat, en maar 18 jaar pff. Al met al geweldige overwinning. Hala Madrid!
 
CMG-
 
1
19 september 2021 om 23:36
Op tijd wisselen? Haha kom op, Valencia was zowat ‘op’ hij moest al in minute 50 ofzo wisselen, maar nee ik riep al in live meepraten dat hij pas zal wisselen als wij achterstaan, en ja hoor. Staan wij achter, gelijk paniekerig wisselen. Dat is veel te laat imo, het is super moeilijk om als invaller te gaan invallen tegen een team van Bordalas wanneer zij voor staan. Gelukkig kwam het goed vandaag.
 
blink182
 
3
20 september 2021 om 00:01
Vergeleken met Zidane was het op tijd, hehe. Het had natuurlijk eerder gekund, maar I’ll take this! Ook mooi dat Ancelotti wel gebruik maakt van Jovic trouwens.
 
Raulista
 
2
19 september 2021 om 23:30
Gefeliciteerd Madridistas!! Ik heb het niet kunnen kijken, hoe speelde Hazard?
 
LukaModric.10
 
1
19 september 2021 om 23:35
Eerste helft vond ik hem best aardig spelen. Nog niet de Hazard die we kennen, maar was goed aan de bal. Vind alleen jammer dat hij te vaak kiest voor een pass ipv van een schot.
 
CMG-
 
4
19 september 2021 om 23:37
Wij kunnen dit wekelijks herhalen: niet slecht, maar ook niet de Hazard van Chelsea. Ik ben bang dat wij die ook nooit meer gaan zien. Als Mbappé daadwerkelijk komt, of als Rodrygo net als Vinicius een super vorm pakt of als Bale fit geraakt is Hazard denk ik zijn basisplek kwijt.
 
SocioFan1
 
0
19 september 2021 om 23:42
Als het dit seizoen niks wordt is het wel klaar. Moet Perez ook niet denken van ah het komt misschien nog wel goed. Gewoon verkopen aan een Juve ofso. Geen dezelfde fout maken zoals met Isco, Bale e.d.
 
CMG-
 
0
19 september 2021 om 23:47
Moeilijk.. of je moet een dik verlies accepteren. 31 is hij over 3 maanden.. welke club zal de risico nemen om hem te kopen? Een dik contract, wisselvallig en blessure gevoelig.. tja
 
SocioFan1
 
0
20 september 2021 om 00:02
Barca kon het met Griezmann, aan zoiets moet ook gedacht worden denk ik dan. 40 a 50 miljoen. Beter dat dan zoals met Bale maar afwachten en straks niets hebben. Maar jep gaat zowiezo lastig worden.
 
Real Madr!d
 
3
19 september 2021 om 23:41
Omggg !! Hoe krijg je het voor elkaar om op het eind in 2 minuten tijd, van een verlies naar een overwinning te brengen? Tegen Valencia? In Mestalla waar we bijna nooit winnen. Wat een slotavond zeg. Wat een karakter heeft dit Real nog getoond. Echt fantastisch dit zeg. En dit is het jaar dat Vinicius nu echt doorbreekt, daar twijfel ik niet meer aan. Een goal en een assist in een van de moeilijkste uitwedstrijden in La Liga. Fenomenaal zeg. Big Benz op 6 goals en Vini op 5 goals. Hopelijk gaan de mannen op deze manier door. Waar ik niet vrolijk van wordt is Nacho en Vazquez. Ik vind het echt niet kunnen dat Nacho basisspeler is van Real en Vazquez is echt pure armoede. Natuurlijk valt Carvajal weer uit met een blessure. Die man is echt van glas. Het was al wachten wanneer die geblesseerd zou raken. En zo iemand geef je doodleuk nog een contract verlenging ook. Echt een grote fout van Perez, om geen fatsoenlijke backup te halen voor op de rechtsback positie. Verder zijn deze 3 punten heerlijk holy moly. Helemaal de manier waarop.
 
SocioFan1
 
1
19 september 2021 om 23:44
Het is niet meer, we know how to suffer of we will suffer maar we 'like' to suffer inmiddels. Poeh het is echt een gek einde geworden. Gelukkig werd het nog omgezet en daar hadden de wissels van Carlo prima meegeholpen. Het was alles of niets. Een zware maar mooie winst uiteindelijk want het was niet best.
 
Moyashi
 
3
19 september 2021 om 23:43
Benzema, Haaland, Lewandolski, Ronaldo lijken haast ieder wedstrijd te scoren tegenwoordig. Zijn de aanvallers beter geworden of zijn de verdedigers achteruit gegaan? Laatste tijden zie ik deze spelers haast ieder wedstrijd op de scorebord niet normaal zeg hahah.
 
Garrincah
 
6
19 september 2021 om 23:44
Ik blijf erbij. Hakimi mocht nooit verkocht worden! Carvajal zit in de hoek waar de klappen vallen mentaal gaat die altijd met angst spelen. Vazzie is leuk maar not it. Hazard steeds weer beter. Benz ?? Vini Camavinga ???? young king. Don Carlo gun hem basis want het is duidelijk dat Casemiro uit vorm is & een middenveld zonder Kroos = chaos. Cama brengt rust snelheid dynamiek lef en vooral jeugdige gekheid. Durven dingen anders doen en zo wedstrijden beslissen want tegenstanders kunnen je niet analyseren. Verder moeten we Blanco eens wat kansen gunnen.
 
ModricMagic
 
0
19 september 2021 om 23:47
Volgens mij had Real zelfs een optie bij Inter dat ze hem konden kopen als eerste. Jammer genoeg niet gedaan want Carvajal is sinds 2018 al constant geblesseerd en kan je nooit op bouwen…
 
Garrincah
 
0
20 september 2021 om 00:04
Ja Real slaapt al 3 jaar wat Achraf betreft. Ik snap het. Dani heeft een erg speciale plek in het hart van Perez en Madrid. Maar Hakimi is ook gewoon kind van de club en zijn hart brandt echt om terug voor Real te spelen. Dat zag je nog toen Real vs Inter was.
 
N.Chelsea
 
0
20 september 2021 om 09:23
Viel Camavinga in op de plek van Casemiro? Vorige wedstrijd stond hij namelijk juist wat verder naar voren met Casemiro nog achter hem. Ben wel benieuwd of hij de nieuwe controleur wordt of dat hij wat meer als creatieve middenvelder zal gaan spelen.
 
Garrincah
 
1
21 september 2021 om 00:29
Hij viel in voor Case indeed. Middenveld was met Camavinga en Isco. Het leek op een vlakke 442 (4411) met Jovic in de punt en Benz eromheen.
 
N.Chelsea
 
0
21 september 2021 om 09:35
Mooi! Casemiro kan wel wat concurrentie gebruiken, want die speelt echt als een natte krant de laatste tijd. Hij moet weer even wakker geschud worden en ik denk dat Camavinga daar de aangewezen persoon voor is!
 
RM1335
 
0
19 september 2021 om 23:52
We kunnen wel blijven roepen dat we Hakimi hadden moeten hebben, laten we vooral niet vergeten dat zijn verkoop ook een financiele noodzaak was. Onze transfers hebben er wel voor gezorgd dat we in goede conditie verkeren.
 
Boegroe
 
0
20 september 2021 om 00:02
Wat ben ik als niet Madrid fan blij om deze overwinning. Wanneer gaan coaches nou eindelijk het gezegde 'if it aint broke, dont fix it' hanteren? Dat laffe verdedigen bij een minimale voorsprong, ipv continueren wat ze de voorsprong heeft opgeleverd, eindigt meestal in drama, net goed!
 
SenadBehlic792
 
0
20 september 2021 om 08:19
Gelukkige winst en niets anders. Met deze ploeg haal je misschien 1/4 CL met wat geluk. Spaanse voetbal is op weg terug is te zien aan alles.
 
kra89
 
0
20 september 2021 om 12:55
Spannende wedstrijd tegen het altijd lastige Valencia. Vinicius is onder Ancelotti echt opgebloeid, dat vind ik mooi om te zien omdat ik vertrouwen heb in die jongen. Hazard heeft me ook positief verbaasd, hij speelde een goede wedstrijd en hij verdedigde zelfs mee. Hoop dat hij die lijn kan doortrekken. Casemiro speelt inderdaad niet best de laatste tijd, maar dat kan iedereen wel overkomen. Een speler als Casemiro stel je altijd op, een van de beste CVM van de wereld. Courtois keepte weer goed. We hebben echter een RB nodig, Lucas op rechtsback is gewoon gevaarlijk. Gisteren kon Ancelotti miguel in brengen toen carva geblesseerd uitviel en Nacho op rechts. Maar goed dat is mijn mening. Blij met de punten en het spel onder Ancelotti.
 
Anunciato32
 
1
20 september 2021 om 17:38
Ach ja dat Ancelotti de perfecte is opvolger is daar had ik vooraf voor getekend, zij het niet dat ik Perez een onbenul vind en daardoor geen hoop had op een terugkeer van Ancelotti.Tja Benzema, ik ben zo blij dat men nu ook ziet wat ik in al die jaren heb gezien! Fenomeen!!zeurt nooit,geen rare maniertjes etc