Real Madrid vernedert Turken tot op het bot; Keylor Navas redt PSG
Woensdag, 6 november 2019 om 22:58

Real Madrid heeft een grote stap gezet richting de knock-outfase van de Champions League. De Koninklijke won woensdagavond voor eigen publiek met 6-0 van Galatasaray en komt zodoende na vier duels in Groep A op zeven punten. Galatasaray kan overwintering in het miljardenbal nu vergeten. In dezelfde groep verzekerde Paris Saint-Germain zich dankzij een 1-0 zege op Club Brugge van een plekje bij de laatste zestien. Het team van Thomas Tuchel is nog altijd foutloos in de groepsfase.

Real Madrid - Galatasaray 6-0
De Spaanse grootmacht kende een droomstart dankzij Rodrygo. De jongeling wist in de derde minuut een voorzet van Marcelo te controleren, zijn directe tegenstander het bos in te sturen en de bal in de lange hoek te deponeren: 1-0. De jonge Braziliaan werd zodoende na Raúl de jongste doelpuntenmaker van Real in de Champions League ooit. Even later was het weer raak voor de aanvaller, die wederom in stelling gebracht werd gebracht door landgenoot Marcelo en knap raak kopte: 2-0.

Aan de dramatische start van Galatasaray kwam geen einde, want Steven N'Zonzi beging even later op de lijn van het strafschopgebied een overtreding op Toni Kroos. Felix Zwayer wees na het bekijken van de beelden naar de stip, waarna Sergio Ramos zijn bekende Panenka in huis had: 3-0. Nog voor rust maakte Karim Benzema de 4-0 na een assist van Rodrygo. In de tweede helft deed Real het rustig aan. Benzema en Rodrygo kwam nog op het scoreformulier terecht. Het Braziliaanse wonderkind was zo goed voor een hattrick.

PSG - Club Brugge 1-0
Beide teams stonden twee weken geleden in België ook al tegenover elkaar en toen hield PSG geen spaan heel van Club Brugge: 0-5. Blauw-Zwart verweerde zich ditmaal een stuk kraniger, maar kon niet voorkomen dat PSG halverwege de eerste helft de leiding nam. Een voorzet vanaf de rechterflank van Colin Dagba werd onderweg van richting veranderd, waarna Mauro Icardi vanbinnen het vijfmetergebied simpel kon scoren: 0-1. Icardi kreeg bij PSG in de punt van de aanval de voorkeur boven Edinson Cavani en beschaamde het vertrouwen van Tuchel met zijn treffer niet.

In het restant van de eerste helft bleef PSG domineren, maar de Parijzenaren wisten hun voordelige marge voor rust niet meer verder uit te breiden. Club Brugge werd op zijn beurt amper gevaarlijk in de eerste 45 minuten. Na de onderbreking was de eerste serieuze mogelijkheid wel voor de bezoekers: Keylor Navas voorkwam tot tweemaal toe een doelpunt van Emmanuel Dennis. Kort erna trof Dagba aan de overzijde het aluminium. PSG bracht evenwel te weinig in de tweede helft en leek dat een kwartier voor tijd te moeten bekopen met de gelijkmaker. Club Brugge mocht een strafschop nemen na een overtreding van Thiago Silva, maar de inzet van Mbaye Diagne werd vervolgens gekeerd door Navas.

Meer nieuws
   
12:30
12:30
Live meepraten in de Premier League: West Ham United - Liverpool
0
   
12:23
12:23
Derksen weet wie topkandidaat is om Arne Slot bij Feyenoord op te volgen
1
   
11:44
11:44
Wie is de Italiaanse idealist die mogelijk de nieuwe trainer wordt van Ajax?
0
   
11:09
11:09
Ajax zet streep door 2 potentiële trainers: 'Zij werden als 'te bleu' gezien'
20
   
10:20
10:20
Gewilde Wirtz is 'toptarget' en ziet specifieke transfer in 2025 zelf ook zitten
28
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (182)

 
R.madrid/ajax
 
55
6 november 2019 om 23:00
Mooie overwinning, 6-0 had ik ook weer niet verwacht maar real speelde een sterke wedstrijd. Verder ben ik nu al fan van rodrygo, wat een talent is dat!
 
JamesRodriquez
 
63
6 november 2019 om 23:02
Hij is zo nauwkeurig voor het doel en leidt amper balverlies . Echt een verademing t.o.v Vini die alles mist.
 
R.madrid/ajax
 
26
6 november 2019 om 23:04
Inderdaad en blijkbaar heeft hij al een redelijk rendement. Ik denk dat hij vinicius gaat aftroeven.
 
blink182
 
35
6 november 2019 om 23:08
We moeten stoppen met Rodrygo te vergelijken met Vini. Geniet gewoon van hem.
 
El Fenomeno
 
74
6 november 2019 om 23:11
Dat vergelijken hoeft inderdaad ook niet, Vinicius is een matige speler, Rodrygo een geweldenaar.
 
JamesRodriquez
 
29
6 november 2019 om 23:13
2 Braziliaanse talenten die op jonge leeftijd overgekomen zijn en op dezelfde positie spelen, niet zo gek toch.
 
Branquinho
 
105
6 november 2019 om 23:20
Natuurlijk onzin wat El fenomeno zegt. Vini is helemaal geen matige speler, is hartstikke snel die zijn directe tegenstander suf kan draaien. Hij is net als Rodrygo een wonderkid. Mist alleen overzicht en een afronding. Iets wat hij nog kan leren sinds hij nog maar (18!) jaar is. Heel raar dat je hem al afschrijft, eerder lachwekkend.
 
El Fenomeno
 
19
7 november 2019 om 00:24
Zwak in de passing, matig schot, dat kan die wellicht iets verbeteren, maar koelbloedigheid, inzicht en overzicht heb je of heb je niet en dat heeft die duidelijk niet en dat leer je niet zomaar even makkelijk bij. Die jong komt tactisch zwaar tekort en gaat het niet redden bij Madrid.
 
Ayrshire
 
13
7 november 2019 om 09:15
Vinicius heeft als 17/18 jarige al 41 wedstrijden gespeeld bij Real 1. Hierbij bij 17 goals direct betrokken. Die jongen is een giga talent, tuurlijk kan je die genoemde punten wel ontwikkelen. Ik weet niet of jij een hele jonge Sterling je kan herinneren, maar die was daarin echt zo veel minder dan Vinicius. Geef het een aantal jaar, die jongen kan je echt verbazen.
 
momoke94
 
1
7 november 2019 om 11:19
Vinicius heeft bij simpelweg zo veel wedstrijden gespeeld omdat er gewoon niemand was. Ze hadden Ronaldo verkocht en er was geen waardige vervanger
 
LionelGap
 
0
7 november 2019 om 19:02
Branquinho - 19 is tie.
 
SoccerinoFCU
 
38
6 november 2019 om 23:05
Ik heb zo'n gevoel dat Rodrygo een stuk verder gaat komen dan die Vinicius JR. Hij ontwikkeld zich goed en ik vond dat hij al in de voorbereiding mooie dingen liet zien.
 
Daaninho
 
21
6 november 2019 om 23:18
Vinicius is sneller en dribbelend beter denk ik, Rodrygo is meer een spits en Vini buitenspeler.
 
JamesRodriquez
 
41
6 november 2019 om 23:00
Een nieuwe Galactico erbij, genaamd Rodrygo goes. Bale, Vinicius en Asensio mogen met Hazard concurreren voor de linksbuiten positie.
 
BenAFCA
 
10
6 november 2019 om 23:03
Rodrygo is toch eigenlijk ook een linksbuiten? Of zit ik dan mis
 
JamesRodriquez
 
36
6 november 2019 om 23:09
Van origine idd linksbuiten, maar kan op alle 3 de posities voorin uit de voeten. Zidane zal Hazard echt niet passeren, dus Rodrygo kan zich beter richten op de rechtsbuiten positie.
 
BenAFCA
 
11
6 november 2019 om 23:14
Top bedankt
 
RealMadrid_Fan
 
12
6 november 2019 om 23:07
Bale, Mariano en Vazquez verkopen. Vinicius uitleneen als het mogelijk is. Volgend seizoen komt Ödegaard terug en is Asensio hopelijk beschikbaar.
 
Daaninho
 
4
6 november 2019 om 23:19
Denk jij dat ze Odegaard een kans gaan geven bij Real? Weet niet hoe die nu speelt bij Sociedad.
 
Rockett
 
8
6 november 2019 om 23:36
Hij presteert bij Sociedad echt goed. Week in week uit geeft hij daar mooie passes en assists waarbij hij gewoon echt een belangrijke schakel is voor sociedad
 
InsideRMadrid
 
19
6 november 2019 om 23:44
Odegaars is formidabel bij Sociedad! Volgens velen kon Zidane niet om gaan met de jeugd, inmiddels zijn Valverde en Rodrygo toch aardig doorgebroken
 
AZE/CHE 4 EVER
 
139
6 november 2019 om 23:00
Deze uitslag was te verwachten. Ook al is Real niet in topvorm zijn ze nog altijd 10x beter dan dit Galatasaray. Vroeger was het een team dat bekend stond om de strijd die ze leveren, dat kwam mede door de Turkse spelers die met trots voor hun team speelden. Tegenwoordig zijn het overbetaalde spelers die voor er alleen maar staan voor hun loonstrookje. Van een goede mix tussen Turkse speler en oud topvoetballers, naar een ploeg met overbetaalde ego's, waarvan de meeste mislukt zijn bij hun vorige club.
 
BJK-Q7
 
62
6 november 2019 om 23:05
Ik kon het zelf niet beter verwoorden. Laat toch de jonge Turken spelen ipv deze overschatte buitenlanders zoals Seri! Misschien produceer je dan een speler zoals ozan kabak.
 
bpreal
 
7
6 november 2019 om 23:37
Te verwachten ja die 6-0? Lekker makkelijk praten achteraf.. waar k vooral blij mee ben is dat de verdediging de laatste wedstrijd goed staat en daar ben k erg blij mee
 
Yasemin
 
6
6 november 2019 om 23:40
In hoeverre is de verdediging vandaag uitgetest dat je kunt zeggen dat ze de laatste wedstrijd goed staan? Gala was zeer slecht, maar dat verbloemt jullie achterhoede ontzettend. Tegen een goede ploeg gaat het je een match kosten.
 
AZE/CHE 4 EVER
 
38
6 november 2019 om 23:42
"Hoe slecht Real tegenwoordig ook is, thuis moeten ze Galatasaray oprollen. Dat is al helemaal een ploeg van niks." Mijn reactie voor de wedstrijd, dus niks achteraf roepen.
 
EmreGS27
 
45
6 november 2019 om 23:01
Werkelijk 0 inspiratie, 0 idee, gewoon helemaal niets. Schande. Weg met Terim, weg met de bejaarden inclusief Falcao. Vervolgens een andere coach de tijd geven om een team op te bouwen met jonge spelers, ook al zien we geen goede resultaten op de korte termijn.
 
Arnavut1
 
18
6 november 2019 om 23:26
Terim heeft het ook niet meer. Is geen tacticus en als hij zijn spelers ook niet meer kan motiveren, blijft er heel weinig over.
 
BJK-Q7
 
31
6 november 2019 om 23:01
Gala is gewoon vernederd. Nagatomo en seri waren zo slecht, maar spelen gewoon 90 minuten lang. Vooral nagatomo dekte als een blinde man. Rodrygo was constant vrij dankzij hem. Laat dan tenminste een jonge Turk spelen zou ik zeggen ipv deze overschatte buitenlanders.
 
ModricMagic
 
20
6 november 2019 om 23:01
Rodrygo Goes wat een speler zeg! De kalmte die hij heeft tegenover die van Vinicius. Valverde is ook de sleutel tot een goed middenveld. Kroos speelt 10x beter met hem. Modric is klaar. Prima zege zeg 6-0 en prima goals! Op naar meer!
 
Real Madr!d
 
18
6 november 2019 om 23:01
Fantastische overwinning met een heerlijke Rodrygo. Ongelooflijk, wat een speler is dit zeg. Hattrick op je achttiende op Champions League niveau. 6-0 overwinning op Champions League niveau is heerlijk. Al was dit Galatasray wel hopeloos zwak, maarja wat boeit het. Na twee wedstrijden stond je op een puntje, nu sta je er veel beter voor om gewoon netjes door te gaan. Weliswaar als tweede, maar dat boeit me ook niet want Real heeft ook de Cl's gewonnen toen het tweede werd in de poule. Eindelijk heeft Zizou ook zijn vaste opstelling gevonden zo lijkt het. Rodrygo en Valverde en de andere standaard 9. Het is jammer voor Modric, maar het middenveld staat met Valverde veel beter. En mocht het ook nog niet duidelijker zijn voor Zizou dat Rodrygo veel en veel beter is dan Vinicius en Vazquez bij elkaar. Hier is je bevestiging. Hopelijk gaan we op deze voet door in de competitie. Mooi dat Courtois ook al 4 wedstrijden op rij de nul houdt.
 
Fc-Bami
 
84
6 november 2019 om 23:02
Turken? Er stond geen Turk in de basis
 
FBatuhan
 
17
6 november 2019 om 23:14
Meest Turkse speler in het team is toch Muslera
 
 
3
7 november 2019 om 00:31
De reacties hierop zijn politiek getint, maar ik wil het bij decsport houden. Ik wpil best geloven dat als er wat spelers op het veld stonden met het Gala-dna de wedstrijd niet zogoed was gelopen. Een uitslag als deze komt weleens voor indien er sprake is van een klasseverschil.
 
FCBTS
 
46
6 november 2019 om 23:02
Wel erg ironisch dat er turken in de titel staat maar vervolgens geen 1 turk in het basiselftal stond van Gala. Schandalige prestatie van hun, na twee passes de bal kwijt. Ik verwacht nu de komende weken enorme chaos, vooral als Terim wordt weggestuurd.
 
Bon Jovi
 
19
6 november 2019 om 23:02
Wat moet ik hiervan zeggen. Enerzijds heb je wel een gevoel van trots na de uitstekende wedstrijd. Ik denk dat het nog maar zelden gebeurd is dat een team zo goed meegespeeld heeft en zo veel kansen gecreã£â«erd heeft in het Parc des Princes. De meeste tegenstanders raken er geen bal. We hebben ons niet ingegraven maar vrank en vrij meegevoetbald met aanvallende intenties en alleen het doelpuntje ontbrak. Mbappe heb ik zelfs niet gezien. Maar dan ontbreekt telkens net de laatste pass of loopt het fout bij de afwerking. Uiteindelijk hebben we aardig wat kansen gehad maar heeft Navas zelfs geen mirakels moeten verrichten omdat de afwerking vrij bedroevend was. Anderzijds overheerst natuurlijk frustratie door de goal van PSG die volgens mij duidelijk buitenspel was (de VAR was koffie gaan halen? uefa=maffia) en vooral de gemiste penalty. Hoe durft die Diagne de bal opeisen van Vanaken, de man die nooit mist? Om hem dan nog zo lachwekkend slecht te nemen ook. Triestig ook dat captain Vanaken zo weinig haar op zijn tanden had. Met Vormer erbij was dit niet gebeurd, die had hem wel onder de grond gestopt. Verbaast me ook dat Deli dat niet heeft gedaan. Stuur die Senegalese mol maar snel terug richting Istanbul, contract ontbinden. Galatasaray heeft die debiel duidelijk richting Brugge gestuurd om zelf de derde plaats te pakken. Bah. Zuur. Balen. Straks kan je zomaar nog vierde eindigen als je verliest in Istanbul terwijl we toch duidelijk de derde plaats veel en veel meer verdienen dan Galatasaray.
 
OzwardGozku
 
17
6 november 2019 om 23:09
Walgelijk als er speler zijn eigen belang boven die van de team steekt. Er zijn afspaken gemaakt over wie de penaltynemer is en dat is er met reden. Hij moet daaraan houden. Het is al lang een breed bekend dat dat soort spelers die penalty altijd missen. Hij mag van mij part twee weken niet met de eerste mee trainen.
 
Bon Jovi
 
12
6 november 2019 om 23:29
Twee weken vind ik heel mild. Tot aan de volgende transferperiode mag hij alleen trainen. Hij lag al niet goed in de groep en dan doet hij dit. Deze actie kost 900.000 euro en een gouden punt.
 
FcGrun050
 
12
6 november 2019 om 23:12
Volledig mee eens, Icardi stond met zijn kop gewoon ver buitenspel. En die Var, tja, wat moet ik ervan zeggen. Die heeft blijkbaar 5 minuten nodig om alles uit te leggen aan de scheids, waar de scheids ook aardig geirriteerd leek te worden. En over Diagne.... Hoe kun je zo erg aan je eigenbelang denken. Clement had er ook best iets van mogen zeggen dat Vanaken de eerste penaltynemer is. En dan tegen zo n penaltykiller als Navas er zo belachelijk inschieten...
 
Bon Jovi
 
5
6 november 2019 om 23:28
Clement heeft aangegeven dat Vanaken moest trappen, maar tsja. Diagne denkt alleen aan zichzelf. Het is vooral Vanaken die de bal gewoon had moeten afpakken. Als Vormer erbij was geweest, had dat geen 2 seconden geduurd.
 
FcGrun050
 
7
6 november 2019 om 23:43
Tja, als Vanaken echter die bal ging claimen, dan kreeg je weer bekvechten en ging dat weer escaleren, wat niet ten goede komt van deze ploeg op zo n cruciale moment. Vanaken moet dan ook zijn mannetje staan, maar blijkbaar heeft hij niet zo n aanzien tegenover Diagne. Wat een arrogante kwal ook.
 
THenry_228
 
0
7 november 2019 om 11:23
Tja beetje karma zeker? Club heeft deze zomer Diagne toch wat afgesnoept van Anderlecht, waarbij ik altijd het gevoel had dat Brugge eens wou laten zien aan Anderlecht wie de nummer een is.
 
Bon Jovi
 
0
7 november 2019 om 12:09
Tgoh die transfer verdiende geen schoonheidsprijs, maar Verschueren mag dan wel doen alsof hij heilig is, Anderlecht heeft het zelf ook nog gedaan. Vond die zaak nogal opgeblazen, zo veel was er niet aan de hand.achteraf gezien had Anderlecht hem natuurlijk mogen hebben
 
EmreGS27
 
12
6 november 2019 om 23:14
Hahahaha, typisch Diagne. Hij probeert ons stiekem te helpen :D Maar jullie worden sowieso wel derde in dezs groep, van ons hoef je niets te verwachten.
 
Esenbuka27
 
4
7 november 2019 om 00:22
Ik moet je laatste zin corrigeren... Als je van deze Gala niet wint verdien je de derde plaats absoluut niet. Ook niet omdat je twee goals per ongeluk scoort tegen Real in Bernabeu, in Parijs maar 1-0 verliest (ondanks thuis 0-5 verliest...). Een Brugge in normale doen zou zelfs in Istanbul van Gala moeten winnen. Win je dat niet? Dan verdien je de derde plaats niet. Dit Gala is namelijk slechter dan de Gala uit 2014 die simpel door Anderlecht werd verslagen. Daarbij, ik weet niet wie van het Club Brugge bestuur een goed idee vond om Diagne te halen maar dit is misschien wel de meest belachelijke transfer die je kon maken als Brugge.
 
55cimbom55
 
4
6 november 2019 om 23:02
Na lange tijd moest ik weer eens bijna huilen....... triest triest triest pff
 
beckhamie
 
9
6 november 2019 om 23:03
Onthoud deze naam Rodrygo Goes. Voor Vinisius is het gedaan jammer voor hem.
 
Giodinho7
 
26
6 november 2019 om 23:05
Waarom? Het enige waar het aan schort bij Vinicius is zijn afronding. Volgens mij is hij 19. Genoeg tijd om te werken aan afronding en koel zijn voor de goal. Dan heeft real Madrid gewoon twee geweldige buitenspelers voor de komende 10 jaar. Misschien mbappe erbij en dan is het een aanval om de vingers bij af te likken.
 
BenAFCA
 
4
6 november 2019 om 23:10
Zo, dat zou een dodelijke aanval zijn over een paar jaar ( miss nu ook al ), Vinicius-Mbappé-Rodrygo
 
El Fenomeno
 
12
6 november 2019 om 23:12
Haha enkel afronding? Het is een blind paar zonder inzicht en overzicht met een zwak schot.
 
blink182
 
17
6 november 2019 om 23:27
Zoo, die is wel heel snel een blinde paard geworden dan.... Vorig seizoen was hij samen met Benz het lichtpunt in een duister Real Madrid.
 
AZE/CHE 4 EVER
 
10
6 november 2019 om 23:30
Vinicius mist idd veel meer. Heeft alleen zijn snelheid mee, verder komt hij op elke punt te kort. Heb ook niet het idee dat hij beter is geworden bij Real, precies dezelfde speler als toen hij binnen kwam. Een verhuur kan hem goed doen.
 
FcGrun050
 
16
6 november 2019 om 23:04
Lekker Diagne, echt een teamspeler. Lekker de penalty overnemen van Vanaken, 1ste penalty nemer van Brugge, en daarna ook nog godskolere slecht op goal schieten. Brugge had weer kunnen stunten tegen een grote ploeg, maar Diagne vond een stunt niet nodig.
 
JeffPaeter
 
3
7 november 2019 om 00:01
Van mijn part mag Diagne enkele weken naar de B kern. Egoïstische spelers, zijn de ergste soort die je in je team kunt hebben.
 
Moyashi
 
1
6 november 2019 om 23:06
Ach ja, we zagen allemaal wat voor ``talent`` de andere spelers als Isco, Junior etc, waren om vervolgens op de bank te belanden. Geef die Rodrygo meer tijd en breng hem langzaam. Zet je te veel druk op hem, dan ben je hem zo weer kwijt. Verder geweldig spel van Real. Beste match van `t seizoen zelfs. Gala had niet veel te melden. Dit moet wel goed vertrouwen geven met zicht op de El Classico die eraan komt. Gefeliciteerd Real fans .
 
blink182
 
26
6 november 2019 om 23:06
Met het hoofd, met rechter- en linkerbeen. De perfecte hattrick voor Goes! Heel effectief deze jongen. Verder een paar onnodige foute pasjes en een beetje onzichtbaar geworden na z’n tweede goal (dit heeft hij wel altijd gehad!), hopelijk kan het nog gecorrigeerd worden. Hazard was ook lekker aan het dribbelen. Valverde goed zoals gewoonlijk. Courtois straalt, al een paar wedstrijden achter elkaar, rust uit. Ik raak niet meer in paniek als de bal bij hem in de buurt is.Al met al heel blij met deze wedstrijd.Edit: en hoe hij (Goes) zn doelpunten viert laat wel zien dat hij een grote gaat worden. Hij viert zijn doelpunten alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
 
Sevpaii
 
18
6 november 2019 om 23:07
Ik heb geen Turk gezien op 't veld admin? Daarnaast, always remember the 6th of November
 
TheWorld
 
5
6 november 2019 om 23:08
Brugge de betere van de twee. Maar Diagne die het volledig zomaar verpest. Hoe enorm egoïstisch kan je zijn, en hoe dom. Ook wel jammer dat ze niet allemaal eisen dat Vanaken hem neemt. Alsjeblieft stuur hem weg. Een IQ test was misschien slim geweest voor je hem kocht.
 
GS12
 
8
6 november 2019 om 23:08
Als Terim ook maar een beetje eer heeft neemt hij per direct ontslag i.p.v te wachten op een oprotpremie. En dan nooit meer terugkomen. Ik ben echt helemaal klaar met hem.
 
Yasemin
 
15
6 november 2019 om 23:15
Welke eer? Falcao met zoveel moeite binnenhalen zonder bediening? Belhanda nog een match gunnen na zijn actie? Linnes onterecht buiten de selectie? Dit gaat verder dan tekort aan eer, het is gewoon disrespect wat hij doet. Ik riep het vorig seizoen al, deze man kan het niet meer opbrengen. Skot de eer, als hij een beetje verstand heeft maakt hij zijn status niet verder kapot en gaat hij weg.
 
GS12
 
0
7 november 2019 om 00:01
Klopt, waarschijnlijk zal hij dan ook gewoon wachten op een oprotpremie haha.
 
Yasemin
 
3
7 november 2019 om 00:08
Welke oprotpremie? Ik breng Belhanda, Seri, Andone, Falcao, Nagatomo, Marcao, Mariano, zijn technische staf, zijn medische staf, zijn vrouw, zijn glorie, zijn gelmis gecmis (historie en toekomst) hoogstpersoonlijk naar zijn deur.
 
Clubfan
 
5
6 november 2019 om 23:10
Club heeft vanavond een stunt laten liggen en had minstens een gelijkspel verdiend. PSG scoorde met een geluksgoal al dan niet buitenspel. Schoten op doel 2-4 Totaal aantal doelpogingen 10-14 Cijfers spreken voor zich.
 
El Fenomeno
 
17
6 november 2019 om 23:10
Ach, die Turkse clubs stellen met alle respect toch niets voor. Overbetaalde, uitgebluste spelers, nauwelijks talent, geen aantrekkelijk voetbal, het is echt niets.
 
BenAFCA
 
8
6 november 2019 om 23:13
Precies, zo’n falcao wordt ook alleen maar gehaald voor de shirtverkoop bij wijze van spreken. Zit totaal geen restwaarde meer aan, zo voer je toch geen beleid ?
 
Clutch
 
8
7 november 2019 om 00:10
Nou ja, het Turkse nationale elftal staat 1e in een poule met de laatste wereldkampioen en Ijsland. En dat met een ploeg dat vooral bestaat uit spelers die zijn opgeleid in eigen land, dat was in het verleden wel anders. Het talent is er dus wel, alleen krijgen ze niet genoeg speelminuten.
 
AZE/CHE 4 EVER
 
8
7 november 2019 om 00:16
Gelukkig zien buitenlandse club die potentie wel en halen ze die talenten weg.
 
Clutch
 
3
7 november 2019 om 00:23
De Turkse clubs zien het eigenlijk ook wel, maar ze hebben geen dikke portemonnee meer en het beschikbare geld geven ze liever uit aan buitenlandse volgevreten vedettes. Besiktas was bijvoorbeeld lang bezig met Zeki Celik, maar ze vonden een transfersom van 2.5 miljoen euro te gortig. Mert Cetin stond op het lijstje van Fenerbahce, Besiktas en Galatasaray maar geen van deze clubs was bereid om die miljoenen neer te leggen voor hem.
 
Esenbuka27
 
3
7 november 2019 om 00:54
Ferdi Kadioglu en Orkun Kokcu zou samen ook maar 2,5-3 miljoen euro kosten. Bijna de helft van de transfersom van Lens. Tja... Prioriteiten liggen elders van onze besturen...
 
Clutch
 
0
7 november 2019 om 11:08
Met het geld van Cenk Tosun hebben we Vagner Love, Cyle Larin en Jeremain Lens gehaald. Die miljoenen konden we liever direct de prullenbak in gooien.
 
BJK2911
 
12
6 november 2019 om 23:13
6alatasaray was vooraf al kansloos, iedereen weet hoe ze de afgelopen 2 jaar kampioen zijn geworden dmv van de turkse scheidsrechters..ik wacht met smart op PSG nu..lachtertje van de CL deze zogenaamde 6alatasaray
 
SteveStifler
 
8
6 november 2019 om 23:14
Iemand die snapt waarom Jovic 90 minuten moest banken, terwijl je met 4-0 voor staat na 45 minuten spelen? Ik snap er niks van, hoe wil die jongen ooit in dit elftal gaan groeien als hij de kansen niet krijgt? Dat is mijn enige kritiekpunt over deze hele wedstrijd.
 
BJK-Q7
 
3
6 november 2019 om 23:23
Als marcelo niet geblesseerd was uitgevallen, dan had die hem waarschijnlijk erin gezet in de 2de helft denk ik.
 
Esenbuka27
 
8
6 november 2019 om 23:15
Ik voorspelde het al... 6-0... Nog erger was dat media figuren als Ibrahim Seten, Zeki Uzundurkan etc een serieus een tweede plaats verwachten in deze groep. Als je als media de fans voor de gek houdt en niet durft te praten over de echte problemen krijg je dit soort taferelen. We leven in 2019, niet in 2000. Galatasaray kan niet met de huidige Terim doorgaan en succes verwachten.
 
Yasemin
 
5
6 november 2019 om 23:23
Het probleem is dat de fans, supporters, het leger, Hatce teyze in de bergen en mijn dooie oma ernaast het probleem zien maar het bestuur NIET.
 
Esenbuka27
 
0
7 november 2019 om 00:25
Zien ze het niet? Wat wel kan kloppen, gezien hoe belachelijk dom Albayrak en Cengiz bezig zijn... Of durven ze niet? Terim heeft immers meer prestige en respect van de fans dan beide heren. Albayrak heeft alleen zijn connecties met enkele overheidfiguren maar de fans trekken zich daar niks van aan. Daarbij, Terim heeft een contract tot 2022+2 jaar. De oprotpremie zou betekenen dat Terim tot zijn dood nog doorbetaald zal worden door Gala. En dat zal wel nog twingtig jaar minimaal duren.
 
Yasemin
 
2
7 november 2019 om 00:35
Ik zou het anders spelen dan: maak zijn leven zuur totdat hij zelf opstapt. Ben geen fan van pesten maar ik wilde bijna de kindertelefoon bellen na deze wedstrijd. ??????????????
 
Esenbuka27
 
0
7 november 2019 om 00:49
Zou mooi zijn maar... ehm... de fans... die jagen zo Mustafa Cengiz en Abdurrahim Albayrak weg. Daarbij zijn media figuren als Seten en Uzundurukan ook cruciaal om Terim te verdedigen. Seten vooral heeft een grote rol gespeeld in het terugbrengen van Terim, door Tudor zodanig weg te pesten. Alleen een voorzitter met het ijzere hand van Aysal heeft daar lef voor maar hij hield het nog geen jaar uit.
 
Yasemin
 
1
7 november 2019 om 00:53
That’s the key. Als de voorzitter opstapt en een ander komt met 1,5 gram voetbalverstand, kan hij Terim gratis wegpesten. Ja fans, laten we de naam van een goede vervanger scanderen.
 
Alex17
 
2
7 november 2019 om 01:00
Het probleem is alleen dat Terim een soortement profeet is voor het grote deel van de achterban en zijn krediet zowat eindeloos is. Laten we zeggen dat Terim weer vertrekt en Gala twee seizoenen ruk is, dan komen er weer Terim-kreten. Het bestuur zal weer bezwijken, oud zeer zal weer vergeten worden en Grande Imparatore is weer back met z’n mooie Italiaanse maatpakken (ik vind ze echt mooi). Vicieuze cirkel.
 
Yasemin
 
1
7 november 2019 om 01:09
Lekker ontwikkeld volk hebben wij ook. Daarom is het zaak een nieuwe trainer/bestuur/beleid in te brengen met verbetering om deze man te kunnen missen als kiespijn. Het moet van bovenaf worden aangestuurd, desnoods bekend maken in een praatprogramma dat er een andere weg wordt ingeslagen tbv een vernieuwde aansluiting aan de Europese subtop. Ik denk dat men het zal accepteren wanneer de verandering bij meerdere clubs plaats mag vinden, zie de achterban van Trabzon. Men in suits is voor veel vrouwtjes een trigger, maar hij mag ze niet meer kopen van die donaties van mij waar misschien een halve cent naar zijn garderobe gaat.
 
Shakur030
 
25
6 november 2019 om 23:17
Dus dan interview je Courtois als Veronica (Helene) zijnde, en dan is letterlijk je enige vraag 'wat vond je van Chelsea - Ajax ?'
 
Arnavut1
 
18
6 november 2019 om 23:40
Precies. Interview die gast dan helemaal niet joh. Was best akward!!
 
GenGhibli
 
2
7 november 2019 om 01:11
Meen je dit? Totaal niet relevant toch ook? Niet eens dezelfde groep. Was dan toch niet de enige vraag, mag ik hopen? Want dat zou wel helemaal van de pot gerukt zijn.
 
Shakur030
 
2
7 november 2019 om 01:55
Ja helaas wel.. Volgens mij heel klein vraagje ervoor nog, maar daarna gelijk over de wedstrijd van Chelsea en wat hij van de scheidsrechter beslissingen vond etc. Laten we zeggen 2 procent ging over zijn eigen wedstrijd en 98 procent ging over Chelsea - Ajax.
 
Arnavut1
 
4
6 november 2019 om 23:25
Gala is echt leeg... op... er is echt daadwerkelijk niks meer over. 6-0 tegen Real kan maar het gaat meer over de manier waarop. Geen enkel intentie om te voetballen. Er was echt helemaal geen spirit. Jammer.
 
GS12
 
2
6 november 2019 om 23:47
Klopt, dit is dus veel erger dan verliezen met 6-0. Dit laat zien dat de spelers totaal geen vertrouwen meer hebben in Terim. En geef ze eens ongelijk. In de afgelopen tijden heeft Terim de de schuld altijd bij anderen gezocht. De spelers, de bestuurders en zelfs de supporters. Maar kijkt hij ook eens in de spiegel? Ho maar. De grote Terim doet dat niet. Schandalig management van Terim. Hij is de eindverantwoordelijke van dit Galatasaray. Niemand anders.
 
Arnavut1
 
1
6 november 2019 om 23:53
Ik had het boven al benoemd. Tactiek moet je niet verwachten van hem. Als hij zijn spelers niet weet te motiveren, dan blijft dit over. Vind het best jammer maar het feit is dat wij Turkse teams dit jaar niks anders zijn dan teams om je doelsaldo en zelfvertrouwen in Europa mee op te krikken.
 
JeffPaeter
 
8
6 november 2019 om 23:53
Wat een eikel die Diagne, zo egoïstisch, nooit meer opstellen! En waarom keurt de VAR de doelpunt van PSG niet af voor duidelijk buitenspel?? Club Brugge verdient mistens een punt, beter in de hele 2de helft en eerste kwartier, gaven amper iets weg, alweer missen ze reuze kansen.
 
Esenbuka27
 
4
7 november 2019 om 00:32
Ik kan mij bij God niet bedenken welke Einstein Diagne wilde halen... Maar wat ik hilarischer vind is dat sommige Gala fans denken dat Brugge zijn optie gaan lichten en 10 miljoen euro gaan lappen.
 
Clutch
 
8
7 november 2019 om 00:19
Buiten de eerste 10-11 minuten hebben de spelers van Real zich nauwelijks ingespannen en alsnog eindigt het 6-0. Leek wel een trainingspotje, maar wat had Terim dan verwacht? Hij probeert steeds hetzelfde en het blijft geen resultaat opleveren. Ik vraag me af wat de reden is dat hij Emre Mor nauwelijks speeltijd geeft. Het is geen topvoetballer en als je het mij vraagt heeft hij gepiekt tijdens Euro 2016, maar slechter dan dit kan toch niet? Hij heeft in ieder geval snelheid, Omer Bayram is een beperkte speler maar hij strijdt voor iedere meter. Ik denk niet dat je met Selcuk Inan, Adem Buyuk, Omer en Emre Mor op het veld een slechtere prestatie zou leveren. Terim geeft na iedere wedstrijd aan dat ze bezig zijn met veranderingen, maar hij blijft dezelfde spelers opstellen. Altijd dringt hij er op aan dat er grote verschillen bestaan qua budgets tussen de topclubs en GS, maar je ziet dat clubs als Slavia Praag en Club Brugge met lagere budgets goede prestaties leveren tegen de Europese top.
 
Esenbuka27
 
4
7 november 2019 om 00:35
Hoe ouder, hoe koppiger men wordt Clutch. Als je al geen verstand hebt van voetbal zoals dhr. Terim is dat nog erger zelfs. Mijn opa is een boer in Turkije en hij zou het absoluut niet slechter doen. En nu heb ik het niet zo met Turkse coaches, gezien hoe beperkt ze zijn. Alleen Senol Gunes, Aykut Kocaman, Sergen Yalcin en Okan Buruk kan ik nog noemen. Misschien nog Erol Bulut maar dat ze we in Mei wel... Grote clubs en Turkse coaches gaan niet samen, vooral niet in de huidige situaties. Gala zou zich er goed aan doen om een buitenlandse coach te halen. Italiaan of Duitser. Misschien zullen ze nog verdedigender spelen zoal wij met Pereira destijds maar dan heb je in ieder geval een systeem en pak je sneller de punten.
 
GS12
 
0
7 november 2019 om 00:23
Wat ik ook apart vind: zowel tegen PSG als tegen Real Madrid (thuis, eerste helft) speelden we degelijk in een 3-5-2 systeem. Waarom hij dat in de tweede helft tegen Real (thuis) en vandaag niet heeft gedaan is mij ook een raadsel. Doet Terim eindelijk een keer iets goeds, kapt ie daar ook mee. Wat een rare vent zeg.
 
Alex17
 
4
7 november 2019 om 00:41
Fatih Terim is geen tactisch wonder (en is dat ook nooit geweest) maar ik heb Galatasaray nog nooit zo inspiratieloos zien spelen onder hem als dit seizoen. Na dat Belhanda-akkefietje begint het er ook op te lijken dat hij langzaamaan zijn grip begint te verliezen op het team. Waar hij voorheen nog dodelijke teams smeedde met een mix van Turkse strijdlust en buitenlandse kwaliteit lijkt het nu alsof ik aan het kijken ben naar een benefietduel voor Unicef met allemaal uitgebluste vedettes. Galatasaray X Terim stond garant voor gedurfd voetbal en vermaak. Een outsider die je nooit moest onderschatten in Europa. En dat is gewoon op. Dit is echt klote, want we staan er al ruk voor op de coeffecienten en elk puntje is hard nodig. Morgen gaat Besiktas waarschijnlijk ook hard op hun bek aangezien ik las dat de beste spelers van het team niet eens meegaan. Trabzon pech met al die blessures. Misschien dat Basak nog iets kan flikken? Al met al een belabberd Europees seizoen. En eerlijk is eerlijk, ik moest wel ff een lachje onderdrukken toen Gala in de allerlaatste seconde nog die 6e incasseerde, uitgerekend op 6 november. Kinderachtig, I know.