Reden voor absentie van Hendrix in Feyenoord-selectie lijkt bekend
Maandag, 18 juli 2022 om 16:35

Jorrit Hendrix lijkt alweer op weg naar de uitgang bij Feyenoord. 1908.nl meldt maandag op basis van diverse bronnen namelijk dat de middenvelder van trainer Arne Slot mag uitkijken naar een andere club. De van Spartak Moskou gehuurde Hendrix staat naar verluidt 'hoog op de verlanglijst' van FC Twente en Royal Antwerp, al wil hij zelf niet zomaar vertrekken uit Rotterdam-Zuid.

Hendrix kreeg onlangs van Slot te horen dat hij de gelegenheid krijgt om op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever. De gehuurde middenvelder wordt door de trainer van Feyenoord dan ook niet meegenomen naar De Lutte voor een trainingskamp. Hendrix deed zaterdag als linksback nog mee in de met 0-4 verloren oefenwedstrijd tegen het Belgische Union Sint-Gillis. Hij had tevens een basisplaats in de vriendschappelijke ontmoetingen met FC Kopenhagen (0-7 nederlaag) en RB Salzburg (1-2 overwinning).

De 27-jarige middenvelder kwam in januari binnen bij Feyenoord, dat met het bestuur van Spartak een huurovereenkomst afsloot voor anderhalf jaar. Daarbij werd tevens een optie tot koop bedongen voor Hendrix, die in Rusland vastligt tot medio 2024. Het lijkt er nu echter op dat de toekomst van de voormalig PSV'er buiten Rotterdam ligt. Hendrix sloot zijn eerste halfjaar bij Feyenoord af met veertien wedstrijden.

Mede door het vertrek van Tyrell Malacia naar Manchester United werd Hendrix in de afgelopen twee oefenwedstrijden op de linksbackpositie van Feyenoord geposteerd. Slot liet op de Open Dag echter weten dat de middenvelder niet de beoogde nieuwe linksback is en dat er in verdedigend opzicht wordt gekeken naar eventuele versterkingen voor aankomend seizoen.

Meer nieuws
   
23:58
23:58
Joseph Oosting gaat live op tv in op contact met Feyenoord
6
   
23:38
23:38
Sporting Portugal kan landstitel ruiken na spectaculaire comeback tegen Porto
5
   
23:04
23:04
V/d Vaart ziet belangrijkste man bij PSV: 'We onderschatten hoe goed hij is'
4
   
22:53
22:53
Van Hanegem ziet aanwinst voor gehele Nederlandse top bij Sparta rondlopen
6
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (81)

 
burwatti
 
49
18 juli 2022 om 16:37
Zou een zege zijn voor Feyenoord! Hoewel hij het wel lekker deed op de lb positie (grapje)
 
bliek
 
21
18 juli 2022 om 16:40
Hahaha je kan je toch niet voorstellen dat een twente daar in zou trappen. Nee voor ons prima als die gaat maar het wordt op dit moment heel mager. Lekker een jeugdspeler erbij pakken die kan niet minder zijn dan een hendriks.
 
FlamengoBrasil
 
5
18 juli 2022 om 18:04
Hendrix is geen slechte speler voor Feyenoord. Heeft bij psv ook meer dan voldoende goede wedstrijden gespeeld. Ook in de CL. Maar het is geen topper inderdaad. Wel een bal afpakker die anderen beter kan laten spelen.
 
JiskeFet382
 
6
18 juli 2022 om 18:19
Hij was echt bar slecht bij Feyenoord, laatste wedstrijd ook weer aan de basis van de 1e 2 tegendoelpunten.
 
Fctwent3
 
1
18 juli 2022 om 20:08
Klopt ik hoop ook dat hij niet bij mijn clubje komt te spelen, tot dusver doen we het prima op de transfermarkt maar van een Hendriks word ik niet blij van.
 
Brasileiro
 
2
19 juli 2022 om 08:46
Ik zou Hendriks nog niet afschrijven, misschien maakt ie wel net zo'n comeback als zijn haar.
 
Vernon
 
0
19 juli 2022 om 09:09
@bliek, de ellende is dat jeugdspelers wel slechter kunnen zijn. Die kunnen nog harder verzuipen in een eerste elftal.
 
bliek
 
1
19 juli 2022 om 09:29
@vernon eens hoor. Slot gebruikt mij inziens te weinig jeugd. Nu in de voorbereiding ook hij laat in de tweede helft alle jeugd spelen. Zou een milambo bijvoorbeeld weer eens van de start willen zien met de goede spelers om hem heen. Of een hartjes of een Klein. Eens dat ze kunnen verzuipen. Maar Hendrix haalt helaas voor ons het niveau helemaal niet. Vond hem bij PSV een nuttige speler maar is dat echt kwijt.
 
repuiztav
 
37
18 juli 2022 om 16:49
Zochten jullie nog een linksback? Ruilen voor Salah-Eddine? Jorrit wordt altijd flink onderschat, maar is stiekem een topper. Geloof me
 
Diego_Forlan
 
15
18 juli 2022 om 17:02
Ik zat er al stiekem van te dromen maar hij schijnt het helaas niet zo op Ajax te hebben gezien zijn befaamde 'k*t club, k*t stadion, k*t tadic'
 
FrankRami
 
4
18 juli 2022 om 17:53
Nou nou, beter dan geen. Wie gaat er nu lb dan?? Ze mogen wel 3 lbtjes binnenhalen nu.
 
Ruiz_FCT
 
40
18 juli 2022 om 16:38
Ik mag hopen dat dit fake nieuws is, en zolang de lokale journalisten van niets weten beschouw ik het ook maar als zodanig, want wat moet FCTwente nu in hemelsnaam met Jorrit Hendrix?
 
bliek
 
5
18 juli 2022 om 16:43
Wil zich meer ontwikkeln op LB en ziet bij Twente zijn kans schoon. 1908 vinkte zijn bericht als halfbetrouwbaar aan dus je kan nog geluk hebben,. Ik kan me bijna niet voorstellen dat Twente erin zou trappen zou het niet handig vinden..
 
Ruiz_FCT
 
9
18 juli 2022 om 16:48
Twente zit vrij ruim in de controlerende middenvelders en heeft daarnaast meermaals aangegeven alleen nog op zoek te zijn naar een linksback en eventueel nog een linksbuiten. Of ze moeten daadwerkelijk Hendrix als linksback zien, waar die er volgensmij tot nu toe echt heel weinig van gebakken heeft dus dat lijkt me sterk, of Sadilek zal de backup worden op linksback want die kan dat wel prima, en dan is er dus een plekje vrij op het middenveld.
 
repuiztav
 
10
18 juli 2022 om 16:46
Ik heb medelijden met jullie als dit waar is, maar voor ons spring ik een gat in de lucht.
 
Ruiz_FCT
 
7
18 juli 2022 om 16:50
Snap ik, tot nu is het heel erg matig wat hij heeft laten zien bij jullie. Royal Antwerp is trouwens ook geen misselijke club, als dat ook klopt... Of Hendrix heeft een geweldige zaakwaarnemer of het is gewoon dikke onzin. Voorlopig neig ik toch naar het tweede hoor.
 
bliek
 
5
18 juli 2022 om 16:53
Ik ga nog even van het eerste uit haha
 
memphisdepay
 
18
18 juli 2022 om 16:56
Denk dat je Twente met alle respect toch een beetje overschat. Hendrix was gewoon basisspeler bij PSV en is ook gewoon kampioen geworden als basisspeler. Volgens mij zijn ze bij Twente uitermate tevreden met Sadilek die minder bij PSV heeft weten te bereiken dan Hendrix bij PSV.
 
DesmondM
 
19
18 juli 2022 om 16:59
Een nutteloze vergelijking. Ik denk dat je Hendrix het afgelopen seizoen en voorbereiding komend seizoen niet hebt zien spelen. Het is wel erg matig wat hij nu laat zien. In zijn tijd bij PSV was het ook niet veel soeps maar wist hij nog wel eens op wilskracht een bal af te pakken. Dit lukt hem helaas niet meer en hij valt (bijna) altijd negatief op, daar doet een assist of doelpunt tegen de kleintjes niks aan af. Sadilek daarentegen is jonger, laat een stijgende lijn zien en heeft specifiekere en meer kwaliteiten dan Hendrix. Leuk dat Hendrix kampioen is geworden maar je vraagt je in het heden soms toch af hoe deze jongen in het profvoetbal is belandt.
 
Ruiz_FCT
 
5
18 juli 2022 om 17:00
Memphis, wat ik er vorig seizoen van heb gezien is Hendrix allerminst nog van het niveau van PSV. Maarja, wat je zegt klopt wel, al die ex PSV spelers doen het geweldig bij ons dus mocht hij daadwerkelijk komen dan krijgt hij natuurlijk het voordeel van de twijfel.
 
memphisdepay
 
0
18 juli 2022 om 17:11
@desmondm, Dit is een vergelijking die wel degelijk aan kan geven dat hij het wel kan maken. Een andere speler is bijvoorbeeld Brenet, ook slecht bij Vitesse. Natuurlijk ben je zo goed als je laatste seizoen dat begrijp ik ook wel. Maar we hebben ook spelers gezien die zich terug kunnen knokken. Maar hoe jij hem naar beneden praat slaat nergens op. Die jongen komt ook eind januari naar Feyenoord en heeft nauwelijks minuten gemaakt. Lastig om jezelf terug te knokken dan. Je laatste opmerking is helemaal lachwekkend.
 
memphisdepay
 
2
18 juli 2022 om 17:16
@ruiz_fct, Als je basisspeler bij PSV bent geweest jaren lang dan moet het bij de nr 4-8 ook wel lukken naar mijn mening. Natuurlijk zit hij in een diep dal en om daar uit te komen heeft hij speelminuten nodig. De overstap naar Feyenoord is ook niet makkelijk je komt eind januari aan en krijgt nauwelijks minuten. Lastig om jezelf dan terug te knokken. Aan de ene kant heeft Twente ook Zerrouki en Sadilek dus ik begrijp dat hij niet echt broodnodig is.
 
Ruiz_FCT
 
6
18 juli 2022 om 17:28
Ja Zerrouki en Sadilek gaat Hendrix er echt niet uitspelen dus of hij die minuten bij Twente dan wel kan maken vraag ik mij af. Daarbij heeft hij dan ook bij Twente al zo'n beetje de hele voorbereiding gemist dus dat is weer geen ideale situatie voor hem.
 
wandering
 
6
18 juli 2022 om 17:39
Sadilek, Zerrouki, Kjølø, Brama en eventueel Mokotjo, als er 1 plaats al voldoende bezet is dat die van controlerende/verdedigende middenvelder. En hij heeft laten zien dat hij voor de linksback positie totaal ongeschikt is.
 
FCTwenteRSD
 
0
18 juli 2022 om 17:55
Ze hebben staring ook nog. Dus verwacht maar dat dit nieuws grote onzin is. En voor de linksback zijn ze hopelijk bijna rond met anass salah-edine. Streuer is slim genoeg om Hendriks lekker bij feyenoord te laten.
 
wandering
 
0
18 juli 2022 om 18:07
Oeps onze eigen Casper vergeten, dus ja Hendrix is totaal overbodig. Salah-Edine zou wel heel fijn zijn, kan maar zo zijn dat die de concurrentie van Smal gaat winnen, alhoewel Smal mij de 2e seizoenshelft positief verrast heeft
 
naalvies
 
3
18 juli 2022 om 18:07
Brenet, Cerny, Vlap, Sadilek.. Twente is vrij goed gebleken in het nuttig maken van afdankertjes van de top 3.
 
Vernon
 
0
19 juli 2022 om 09:12
Vlap komt niet van de top 3, daar had ik hem juist graag gezien.
 
Rodekaart1
 
11
18 juli 2022 om 16:38
Beste nieuws van vandaag
 
MaestroaY
 
14
18 juli 2022 om 16:38
Dit is nog eens goed nieuws. Feyenoord moet doorselecteren.
 
wazza
 
24
18 juli 2022 om 16:39
Prima besluit van Slot! Hopelijk wilt Twente hem hebben. Dan zijn wij verlost en wordt de concurrentie verzwakt. Win-win!
 
 
13
18 juli 2022 om 16:44
Mooi dat je als Feyenoorder Twente als concurrent ziet. Realistisch. Dacht even dat iedere Feyenoorder na de Conference League opleving dacht mee te doen om de titel.
 
Kieftenbeld
 
22
18 juli 2022 om 16:46
Nog steeds is feyenoord meer concurrent van ajax en psv dan twente
 
wandering
 
10
18 juli 2022 om 16:53
Iedere club in de eredivisie is een concurrent. Dit gezegd hebbende, Feyenoord is niet echt een concurrent voor Ajax en PSV net zomin als dat FC Twente dat is voor Feyenoord, denk echter dat het gat van Feyenoord naar de bovenste 2 niet veel kleiner is dan het gat van Twente naar Feyenoord
 
RyanGarcia
 
2
18 juli 2022 om 17:59
Mag je natuurlijk denken, maar dan overschat je Twente wel denk ik. Niet dat het alles zegt maar er zit 100 miljoen aan verschil in waarde tussen de selecties (volgens Transfermarkt). Maar blijf vooral denken dat jullie op hetzelfde niveau zitten omdat er maar 3 punten tussen zaten terwijl Feyenoord 3 wedstrijden voor het seizoen al aan het focussen was op de finale.
 
wandering
 
1
18 juli 2022 om 18:17
Misschien mijn reactie nog een keer lezen, ik geef toch duidelijk aan dat Twente voor Feyenoord geen concurrent is.
 
wazza
 
1
18 juli 2022 om 19:43
Ik zie Feyenoord zoals het nu is bungelen tussen Ajax en PSV aan de ene kant en AZ en Twente aan de andere kant. Net als wat Wandering zegt, het gat evenredig tussen beiden. Dat Feyenoord voor de titel gaat is totaal niet realistisch. Het gat met Ajax en PSV is veel te groot. Ajax spendeert 100 miljoen deze transferperiode en PSV heeft ontzettend goed ingekocht en met Luuk de Jong veel doelpunten binnengehaald. Ik schat ons in als nummer 3 momenteel met daarachter AZ en Twente.
 
Vernon
 
0
19 juli 2022 om 09:15
@Ryan Ik sta er neutraal in want ben niet voor beide clubs. Vooraf dacht ik dat Feyenoord met Slot een gooi naar de titel zou kunnen doen omdat Ajax en PSV moeten verbouwen. Maar als ik de transferzomer zie, en de wedstrijden van Feyenoord, dan denk ik toch dat Feyenoord eerder omlaag moet kijken. De echte aankopen moeten ook nog komen.
 
Repelsteel76
 
6
18 juli 2022 om 16:40
Had verwacht dat hij toch wel enige waarde bij Feyenoord zou hebben. Jammer dat dat er niet uitkomt.
 
Alianate
 
2
18 juli 2022 om 16:43
ik wordt 's nachts wakker van deze heerlijke opstelling. t zal wss bij dromen blijven, zeker die spits maar als dit lukt kunnen we bij psv aanhaken. al zal voor het budget senesi wss alsnog verkocht moeten worden.
 
Tuut21
 
0
18 juli 2022 om 16:51
Is gnonto geen pure spits? dan boeitius op de plek
 
Alianate
 
2
18 juli 2022 om 17:07
Nee. hij kan het wel maar speelt vooral in een 2 spitsen systeem vanaf links als ik het goed heb begrepen.
 
Enschede1982
 
1
18 juli 2022 om 16:45
Onzin natuurlijk…Twente heeft voldoende opties op het middenveld.
 
GeenInspiratie
 
11
18 juli 2022 om 16:45
Daar gaat onze ster linksback… Die kunnen we niet zomaar vervangen. Arnesen mag aan de bak!
 
Jopie22
 
4
18 juli 2022 om 16:51
Nee joh... Mag toch hopen dat dit niet waar is? ??
 
Cas1
 
1
18 juli 2022 om 16:53
Ik denk niet dat Slot echt van hem af wil, maar hij MOET misschien de selectie inkrimpen om een andere speler te kunnen aantrekken. De salariskosten worden wellicht te hoog. Psv zou hem misschien kunnen gebruiken in de achterhoede. Ervaring en bekend met alles in en rond Psv
 
repuiztav
 
5
18 juli 2022 om 16:54
Of ze zijn heel dicht bij een akkoord met iemand
 
binkiebaasie
 
6
18 juli 2022 om 17:20
Aouichiche, Timber en Szymanski.+Kokcu, Aursnes, Tabouni en Toornstra.Wat een middenveld zou dit zijn ??+Kleijn, Milambo, Dermane, Hartjes voor de toekomst ??Wieffer heb ik mijn twijfels over maar die mag het tegendeel bewijzen. Volgend seizoen is Kokcu waarschijnlijk weg en zal Toornstra ook wel een keer stoppen.
 
linksbuiteadem
 
4
18 juli 2022 om 16:54
Gewogen en te licht bevonden, al wist iedereen die PSV volgde dat al toen hij kwam. Voor Twente komt deze man ook tekort. Zou welkom zijn als Overmars Feyenoord van hem verlost.
 
gilau
 
4
18 juli 2022 om 16:54
Wat een negativiteit hier over Hendrix. Jarenlang een vaste waarde bij PSV, zeker geen topper maar over het algemeen wel betrouwbaar. Zou bij elke subtopper in NL (dus ook Twente) mee komen.
 
repuiztav
 
26
18 juli 2022 om 16:56
Hendrix was inderdaad een hele constante speler. Constant heel matig
 
Davilla_7
 
4
18 juli 2022 om 17:40
Beetje goedkoop scoren natuurlijk. Hij heeft meer dan 100 wedstrijden voor PSV gespeeld en was gewoon een nuttige kracht. Hoeveel heeft hij er voor Feyenoord gespeeld? Max 1 volledige wedstrijd geloof ik. Laat die jongen ritme opdoen en hij is bij iedere subtopper een sleutelspeler
 
Ducktaildo
 
3
18 juli 2022 om 16:57
Gilau. Ja inderdaad. Als je de berichten leest kan hij beter in de kkd gaan spelen? Tuurlijk het is geen geweldenaar, maar voor de Nederlandse subtop een nuttige speler. Wanneer die weer eens ritme op kan doen op zijn positie zie ik hem wel bij een Nederlandse subtopper gewoon meekomen
 
wandering
 
1
18 juli 2022 om 17:45
Nee, bij een AZ, Vitesse of Utrecht kan hij ook niet meer meekomen, lees hier vaak dat iemand typt, jij kijkt geen voetbal. Dan heb ik altijd zoiets van kom op iedereen die op VZ komt kijkt voetbal, maar heel soms zie ik een reactie die mij daaraan laat twijfelen. Laat ik het er maar ophouden dat je afgelopen half jaar en deze voorbereiding geen wedstrijden van Feyenoord hebt gekeken
 
Ducktaildo
 
0
18 juli 2022 om 18:30
Wandering. Ik heb hem zeker wel zien voetballen en was inderdaad niet best, maar daarom zeg ik ook 'wanneer hij weer eens ritme op kan doen op zijn positie'. Hij moet op zijn top zijn om mee te komen op dit niveau, en dat ben je natuurlijk nooit als je af en toe mag invallen en nu op een positie speelt waar die helemaal niet de kwaliteiten voor heeft. Volgende keer misschien mijn reactie 2x lezen alvorens jij mij ergens van beticht...
 
wandering
 
1
18 juli 2022 om 19:26
Ook bij een speler met geen ritme kun je nog steeds zien of die wel de basis kwaliteiten heeft. En kom op zeg het moge toch duidelijk zijn dat die bij Hendrix niet overmatig aanwezig zijn of genoeg zijn om bij een subtopper als AZ o.i.d. mee te kunnen, vandaar dat ik er vanuit ging dat je hem niet echt heb zien spelen
 
Nezahualcoyotl
 
0
18 juli 2022 om 17:14
Helemaal mee eens, Slot heeft hem ook niet voor niets gehaald, prima speler en als hij nu weer weggaat is dat met het toch als zo verzwakte Feyenoord een gemis. Alleen waardeloos al die gehuurde spelers, daar bouw je geen team mee, Til en Dessers topscorers vorig jaar allebei weg, komt er nog iets of kunnen we dit jaar Feyenoord afschrijven..
 
memphisdepay
 
0
18 juli 2022 om 17:26
Tja Til en Dessers hebben wel hun waarde gehad. Zij zijn er ook mede verantwoordelijk voor dat Feyenoord een top seizoen heeft gedraaid waardoor andere spelers meer waard zijn geworden. Je moet toch iets als je geen goed gevulde portemonnee hebt. Ook nu heb ik niet de illusie dat Feyenoord er even tientallen miljoenen tegen aan kan klappen.
 
KAWS
 
1
18 juli 2022 om 17:27
Heb je hem het afgelopen seizoen gevolgd? De negativiteit rondom hem is volkomen terecht. Hij is dit seizoen helemaal niet betrouwbaar gebleken. Hij liet constant steken vallen en was voetballend niet om aan te gluren. Misschien dat de Hendrix uit zijn PSV tijd met elke subtopper mee zou gaan maar de Hendrix van nu, is een hele middelmatige speler.
 
Vernon
 
0
19 juli 2022 om 09:19
Gilau, hij lijkt gewoon slechter geworden, dat gebeurt ook vaker. Dan kom je ook niet meer op een niveau lager mee. Eerste die in me opkomt is Bony. Was heel goed maar raakt al jaren geen pepernoot meer.
 
Salerno1919
 
0
18 juli 2022 om 16:55
Zijn haartransplantatie wel goed gelukt he. Dat deze gozer zich zo binnen kan voetballen is toch wel bijzonder, dit is echt een typische voetballer voor een Utrecht/twente en daar dan niet zou uitblinken.
 
binkiebaasie
 
2
18 juli 2022 om 17:15
Nu nog Ali, Marciano en Diemers en we zijn verlost van alle middelmaat. Al ben ik bang dat een Wieffer hier ook aan toegevoegd kan worden.We hebben dan natuurlijk nog wel een stuk of 10 versterkingen nodig. Maar wat er aanwezig is, is Feyenoordwaardig (of in potentie goed genoeg).
 
Vernon
 
0
19 juli 2022 om 09:20
10 aankopen? Dat kan Feyenoord helemaal niet betalen. Slot wil er zes, dat is al veel. Ik hoop dat die zes goed gekozen worden.
 
KAWS
 
5
18 juli 2022 om 17:23
Dit is echt het beste nieuws van de dag, wat zeg ik: de laatste tijd! Wat een ontzettende matige voetballer is dit zeg… Heeft werkelijk niks toegevoegd sinds zijn komst. Is voetballend zeer matig en maakt ook erg veel knullige fouten. Snel weg met die vent. Ik durf te wedden dat de huidige talenten niks minder zijn…
 
miki1959
 
0
18 juli 2022 om 17:35
Dat is goed nieuws. Misschien kan Hilgers dan nog naar Feyenoord komen
 
Repelsteel76
 
0
18 juli 2022 om 17:55
Hilgers zou een top zet voor Feyenoord en PSV zijn. Benieuwd wat Twente er voor wil hebben. Hendrix bij een twente of vitesse zou niet misstaan
 
cabinessence
 
1
18 juli 2022 om 17:38
Ik heb Hendrix bij PSV altijd een nuttige speler gevonden. Goeie stofzuiger, altijd maximale inzet, pakt stiekem toch we een hoop ballen af. Maar aanvallend heb je nagenoeg niets aan hem, daarom moet je hem ook echt niet opstellen als back. Geef hem de rol die Sangere nu bij PSV heeft, dan is dit voor de subtop van de eredivisie gewoon een prima speler.
 
Repelsteel76
 
0
18 juli 2022 om 17:51
Voor de subtop misschien wel, voor de top drie komt hij tekort
 
cabinessence
 
0
18 juli 2022 om 20:29
En toch heeft hij 239 officiele wedstrijden in PSV 1 gespeeld...
 
Repelsteel76
 
0
18 juli 2022 om 20:33
Wel heel erg veel als invaller he. Beetje de Bjorn van der Doelen van vroeger. Cultheld en best nuttig af en toe maar nooit omonstreden
 
TechnoBastard
 
0
18 juli 2022 om 22:38
Nee dat was Addo
 
Repelsteel76
 
0
18 juli 2022 om 22:42
Addo ook inderdaad en hoe heette die griek ook alweer 2 jaar geleden?
 
Vernon
 
0
19 juli 2022 om 09:21
Cabinessence, maar hij lijkt slechter geworden te zijn sinds psv.
 
DieHalveMalle
 
1
18 juli 2022 om 17:41
Echt, onverwacht(sarcastisch gesproken) was nooit echt geweldig. Niet voor de top 3 in ieder geval. Vitesse, Groningen, Heerenveen zijn wel leuke clubs waar die ook basis materiaal kan zijn. En anders naar het buitenland, mooi centjes bij elkaar ballen, je implantaatjes de zon gunnen.
 
Frankydb
 
0
18 juli 2022 om 20:56
Kan hij nog niet terug na PSV komen of is dat te vroeg
 
Vernon
 
0
19 juli 2022 om 09:23
Eerder te laat, hij is niet goed genoeg meer.