Slecht nieuws voor Vitesse: Tottenham doet zeer bijzonder verzoek
Woensdag, 15 december 2021 om 18:17

Tottenham Hotspur wil de Conference League-wedstrijd tegen Stade Rennes nog altijd spelen, zo benadrukt Antonio Conte woensdag op de persconferentie. De Londenaren zoeken met man en macht naar een inhaaldatum voor de Europese wedstrijd, die in ieder geval vóór 31 december gespeeld moet worden. Tottenham deed al een vergeefse bijzondere poging gaan bij de Premier League om ruimte in het schema te creëren, weet football.london.

Zo deed Tottenham het verzoek aan de Engelse competitie om het duel met Leicester City van komende donderdag uit te stellen. Op die dag zou dan de confrontatie met Rennes ingehaald kunnen worden. Er is the Spurs zoveel aan gelegen om de wedstrijd te spelen, dat ze er zelfs voor openstaan om het thuisduel in Frankrijk te spelen. Ook Leicester zag uitstel vanwege coronaproblemen wel zitten, maar de Premier League wees het verzoek af. Omdat Tottenham deze maand wekelijks twee competitieduels speelt, lijkt er zonder medewerking van de Premier League geen ruimte voor het treffen met Rennes.

"Wij willen de wedstrijd spelen", aldus Conte op het persmoment van woensdag. "Tottenham verdient het om de laatste wedstrijd van deze groep te spelen. Ik vind het een hele vreemde situatie, omdat de regering besloot ons trainingscomplex te sluiten. We niet kunnen trainen en het is om deze reden dat we niet kunnen spelen, niet om een andere reden. We hebben geen schuld. We verdienen het om dit duel te spelen en te proberen door te gaan naar de volgende ronde."

The Spurs kampen met een corona-uitbraak binnen staf en selectie, waardoor de wedstrijd tegen Rennes vorige week donderdag geen doorgang kon vinden. Regel J.4.1 van het competitiereglement van de UEFA schrijft voor dat alle groepsduels vóór 31 december 2021 afgewerkt moeten worden. Gebeurt dat niet, dan volgt een reglementaire 0-3 nederlaag voor Tottenham. In dat geval is Vitesse verzekerd van overwintering in de Conference League. Gaat de wedstrijd tussen Tottenham en Rennes alsnog door, dan hebben de Engelsen genoeg aan elke zege om Vitesse uit te schakelen.

Meer nieuws
   
11:15
11:15
Weer een optie minder voor Bayern: Lopetegui akkoord met Premier League-club
1
   
11:00
11:00
Ajax gaat op zoek naar een rechtsbuiten: 10 potentiële kandidaten op een rij
32
   
10:46
10:46
Valentijn Driessen voorziet snelle exit: 'Hij blokkeert de groei van PSV'
2
   
10:31
10:31
Liverpool-ster verwijdert plots alle clubgerelateerde foto's van Instagram
17
   
09:54
09:54
Feyenoord ziet nieuwe rol voor Bosschaart na topseizoen met FC Dordrecht
5
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (68)

 
bastian_vdw
 
26
15 december 2021 om 18:21
Als ik UEFA was, had ik het al geweten...
 
PaulR_1982
 
7
15 december 2021 om 18:36
Nou?
 
InkeMontana
 
45
15 december 2021 om 18:46
Koste wat kost grote clubs als Tottenham erin houden natuurlijk
 
rakesh
 
2
16 december 2021 om 11:42
Ik ook! Een club als Tottenham heeft 30 selectiespelers en dan lopen piepen als er 7 niet kunnen spelen! Schande voor het voetbal
 
WouterGae
 
105
15 december 2021 om 18:22
Reglementaire nederlaag. Hak die knoop nou maar door kut uefa en we kunnen verder
 
AFCA_ARJAN
 
73
15 december 2021 om 18:22
Wat een onzin. Als ze gewoon de speelavond het veld waren gestapt, was er niks aan de hand geweest. Een sluiting van de trainingscomplex heeft daar niks mee te maken.
 
jeron
 
47
15 december 2021 om 18:26
Ze hadden elk willekeurig bijveldje kunnen kiezen! Voor mijn part wat bosloopjes of sporthal Dikke onzin... Gewoon eruit met spurs
 
ElTwanVitesse
 
73
15 december 2021 om 18:23
Hier was ik al bang voor. En als er echt gekozen moet worden wint Spurs het altijd van Vitesse als het aankomt bij de UEFA. Anders was er al lang een uitspraak gedaan. Ik ben zo klaar met dit gedoe
 
Medellin
 
5
15 december 2021 om 19:25
We zijn de 15de, dit lukt niet meer. Of zou niet meer mogen lukken. Ze hebben letterlijk geen plek. Spurs spelen op: donderdag 16 december vs Leicester Pl zondag 19 december vs LFC Pl woensdag 22 december vs WHU Caraboa cup zondag 26 december vs Crystal Palace Pl dinsdag 28 december vs Southampton Pl
 
BaksteenFCT
 
7
15 december 2021 om 19:38
Ik zie toch echt dat ze op t moment een volledig halve week rust hebben tussen West Ham en Crystal Palace. Wat de Spurs en UEFA betreft de 24e spelen dus???
 
th0mass84
 
1
15 december 2021 om 20:01
4 wedstrijden in 7 dagen? Beetje veel toch? En de dag in het midden is de 24e kerstavond.. denk niet dat Rennes daar mee akkoord gaat..
 
Airbags
 
6
15 december 2021 om 20:16
@baksteenfct. Dat kan niet zonder medewerking van de Premier League of Carabao Cup. Uefa/fifa reglementen schrijven voor dat er minimaal 48 uur rust tussen wedstrijden moet zitten, en dat is op dit moment niet mogelijk als je de 24e wilt spelen. Zowel Spurs als Rennes speelt op de 22e nog een wedstrijd. Die van Spurs begint om 20:45, die van Rennes om 21:00. Als je die 48 uur vanaf de aftrap gaat tellen, kun je op z`n vroegst om 21:00 aftrappen op de 24e. Alleen kom je dan juist weer in de knoei met de wedstrijden die Spurs daarna moet afwerken. De wedstrijd tegen Crystal Palace op de 26e staat voor 16:00 gepland en zou dus die zou dan naar 21:00 verschoven moeten worden. Vervolgens krijg je hetzelfde probleem met de wedstrijd tegen Southampton op de 28, die ook van 16:00 naar 21:00 verplaatst moet worden. Aansluitend zou dan ook nog de wedstrijd van Crystal Palace tegen Norwich City op de 28e van 16:00 naar 21:00 verplaatst moeten worden, anders komen zij in de knoei met de 48 uur rust na de wedstrijd tegen Spurs. En over die verschuivingen hebben de uitzendgerechtigden natuurlijk ook nog wat te zeggen, dus de situatie wordt er bepaald niet minder complex op. De enige mogelijke datum voor deze wedstrijd is op 30 december om 16:00. Rennes zou dan moeten kunnen omdat ze tussen 22 december en 8 januari niet spelen, terwijl Tottenham op dat tijdstip zou kunnen spelen en precies aan de 48 uur rusttijd kan voldoen tussen hun partijen op de 28e en op 1 januari.
 
Medellin
 
1
15 december 2021 om 20:22
@baksteen Een volledige halve week rust, beetje overdreven niet. Sowieso in zo'n drukke maand. Ik had ergens gelezen dat je 3 dagen er tussen moet hebben dus dat kan al niet. En daarnaast moet Rennes ook nog eens kunnen en die hebben al een wedstrijd op 22 december. Dus ook al zou de Caraboa cup wedstrijd verplaatst worden door de PL dan nog moet Rennes nog kunnen.
 
Medellin
 
2
15 december 2021 om 20:23
@airbags Wat ik mij afvraag, als je als speler nu vakantie hebt geboekt dan ben je dus eigenlijk genaaid om nog snel even op 30 december te gaan spelen.
 
Airbags
 
0
16 december 2021 om 02:10
@medelin: Ja, in principe wel. Werkgevers mogen in bijzondere situaties werknemers verplichten vakanties af te zeggen of af te breken. Dat zal ongetwijfeld ook in de voetballerij zo geregeld zijn.
 
Ducktaildo
 
9
15 december 2021 om 18:23
Maar welke datum is dan mogelijk? Want ik lees alleen dat zij de westrijd wel in Frankrijk willen spelen, maar over een mogelijke datum lees ik niks.
 
Airbags
 
0
16 december 2021 om 02:11
30 december om 16:00. Zie mijn reactie hierboven voor uitgebreidere uitleg waarom dat de enige beschikbare datum is.
 
jeron
 
127
15 december 2021 om 18:24
Heeft Rennes hier ook nog iets over te zeggen? Of is het gewoon wanneer Tottenham kan dan dient Rennes ook maar aan te schuiven? Tottenham had gewoon moeten spelen. Zelfs met het 2e of 3e selectie hadden ze nog een leuk team op de been kunnen brengen.
 
Tim00w
 
71
15 december 2021 om 18:28
Straks zul je zien dat Rennes een datum krijgt opgelegd en dat als zij dan niet kunnen spelen, het dan een reglementaire 3-0 voor spurs wordt (ik hoop niet dat ik de uefa op ideeen breng)
 
Trissy
 
21
15 december 2021 om 19:30
@Tim00w. Wat jij zegt zie ik straks eerlijk gezegd nog gebeuren ook. Je merkt aan alles dat de Uefa naar oplossingen zoekt om Spurs te helpen en door te krijgen. De uitspraak over deze zaak duurt gewoon te opvallend lang. Als Vitesse het was geweest, dan was er met een dag een 3-0 nederlaag opgelegd, net zoals bij een aantal andere kleinere clubs nog niet zo lang geleden.
 
De Toekomst
 
12
15 december 2021 om 19:48
Echt he? De UEFA maakt zichzelf hier echt belachelijk. In de media waren ze duidelijk tegen de manier waarop Tottenham over het aftasten communiceerde en duidelijk tegen de redenen die Tottenham daarvoor aandroeg. De UEFA bracht zelfs nog naar buiten dat het duel gewoon gespeeld moest worden, maar ze laten zich gewoon piepelen. Er moest, voor zover ik begreep, ook binnen 2 dagen een nieuwe datum gevonden worden anders zou het automatisch een 3-0 nederlaag zijn, maar ook dat blijkt schijnbaar een loos argument van de UEFA... Ik begrijp de UEFA echt totaal niet. Je zou een club die zo duidelijk een middelvinger opsteekt naar een UEFA-toernooi juist zo hard mogelijk moeten straffen om een voorbeeld te stellen, maar Tottenham lijkt hier de dirigent te zijn. Het is precies zoals jij zegt, als het andersom was geweest stond Vitesse niet op het papiertje bij de loting, hadden ze een boete gehad én waren er mogelijk nog andere sancties. Nu het Tottenham betreft mag alles en tellen regels niet meer. En ondanks dat Vitesse een kleine, Europees gezien redelijk onbekende, club is geeft dit Vitesse toch veel meer kleur aan de Conference League dan een Tottenham heeft gedaan.
 
MartinRafter629
 
0
16 december 2021 om 03:39
Of de spec Commissue die erover gaat stelt eerst voir de " resultaten van de nr laatst ( idg Mura) te schrappen" omdat de " onderlinge 2 wedstrijden geen oplossing bieden..." En die rangllijst dan " aan te houden" zodat " eenieder zich hierin kan vinden"...
 
Nemert
 
6
15 december 2021 om 18:31
Zowel Tottenham als Rennes hebben er niets over te zeggen. Tottenham kan wel een verzoek doen aan de nationale bond om ruimte te creëren, zodat er mogelijk een wedstrijd ingepland wordt. De Uefa neemt uiteindelijk de beslissing om een nieuwe datum in te plannen. Als andere competities in de knel komen door de verschuiving, dan gaat het niet door. Tottenham is dan verantwoordelijk voor het niet spelen en is er een reglementair verlies vlg. art. J.3.1.
 
De Toekomst
 
5
15 december 2021 om 19:50
Leuk en aardig, maar volgens mij zijn de reglementen zo dat Tottenham nu al een 3-0 nederlaag toebeeld had moeten krijgen. De basis voor het eenzijdig aftasten van de wedstrijd was al onreglementair voor zover ik weet...
 
IkWeetAlles11
 
10
15 december 2021 om 19:16
Rennes mag toch ook niet de dupe worden, die hebben ook gewoon al wedstrijden staan. Klassejustitie als dit door zou gaan.
 
Primetime
 
2
15 december 2021 om 19:19
@ikweetalles, die zijn toch al eerste, kunnen rustig een jeugdelftal sturen.
 
VitesseKoen
 
9
15 december 2021 om 19:32
Ah ja dat maakt het wel eerlijker in zo'n groepsfase.
 
deevon
 
0
15 december 2021 om 19:37
Ligt er beetje aan hoeveel jeugdspelers ze hebben ingeschreven voor in Europa te spelen...
 
 
15
15 december 2021 om 18:25
Als je deze situatie via VZ zou moeten vernemen, zou je denken dat het een constant heen en weer getrek is tussen Tottenham en Vitesse, terwijl het er gewoon op neerkomt dat Tottenham een wedstrijd kost wat het kost wil spelen (kans is belachelijk klein) en die wedstrijd nadelig uit kan pakken voor Vitesse. Het is niet officieel, maar ik voorzie geen enkele situatie waarin Tottenham nu nog Vitesse uit het toernooi krijgt. Die wedstrijd gaat gewoon niet gespeeld worden.
 
Andres13
 
39
15 december 2021 om 18:26
Dus het hele toernooi niet serieus nemen, maar wanneer ze dreigen uitgeschakeld te worden, ineens alle registers open zetten. Zo'n houding moet de UEFA keihard afstraffen. De UEFA kennende zullen ze er alles aan doen om Spurs in het toernooi te houden want die trekken de meeste kijkcijfers
 
samg
 
6
15 december 2021 om 18:30
Jammer genoeg denk ik dat Vitesse in deze benadeeld zal worden aangezien Tottenham interessanter zal zijn voor de Uefa. Anders was er toch allang al een knoop doorgehakt? Andersom hadden ze dat denk ik wel gedaan
 
Lierse1997
 
9
15 december 2021 om 18:32
Fifa, uefa of SL, allemaal denken ze alleen aan de grote teams en eigen macht. Uiteindelijk boeit het me allemaal niet zoveel meer, kleine teams als Lierse zijn toch al lang onbelangrijk geworden en eerlijkheid is al lang en breed uit het spel onttrokken.
 
FCBInsider1899
 
4
15 december 2021 om 18:40
@lierse1997 Het Lierse van 1997 was wel iets speciaals, wel niet zo speciaal als het KV Mechelen van 1987/88 maar toch. Bobke Peeters, Haagdoren, Brocken, Van Meir (enige CB die ik ooit heb gekend die meer dan 15 doelpunten op een seizoen maakt), Menzo. Dat was een aardig elftal en die zijn verdiend kampioen geworden onder Gerets. De kleine clubs worden inderdaad in de vergetelheid geduwd door de grotere overkoepelende bonden. Heb je overigens de reportage van Pano op Canvas gisteren gezien over Dejan Velkovic en de massale fraude die er heerst in het Belgisch voetbal?
 
Lierse1997
 
2
15 december 2021 om 18:53
Het Mechelen van toen was wel een echte topclub door het geld van John Cordier, dat zijn wij sinds de jaren 60 nooit echt meer geweest. Maar zoals je zegt is het op het microniveau van middenmoters in België of Nederland en alles eronder eigenlijk al niet meer zo relevant wat de FIFA en UEFA beslissen. Ik heb de documentaire trouwens nog niet gezien, maar het staat zeker op het to do-lijstje
 
FCBInsider1899
 
1
15 december 2021 om 19:00
@lierse1997 Ja dat klopt, Lierse had minder middelen destijds. Zeer knappe prestatie. De documentaire is idd echt een must om te bekijken, ik ben zo tot de conclusie gekomen dat de voetbal een sport is geworden waar door en door gefraudeerd wordt. Dit was dan nog maar het Belgisch voetbal, laat staan wat er in hogere kringen gebeurt. Allerlei fiscale constructies waar gewoon geld in het zwart wordt rondgestrooid, bedragen met 5 nullen in een broodzakje wordt gestoken. Edit : Vind het trouwens vreemd dat VZ hier niets over bericht heeft..... Je hebt een makelaar die alle louche transacties in het Belgisch voetbal waar hij betrokken was heeft bloot gelegd met namen, bedragen en alles.
 
WouterGae
 
5
15 december 2021 om 19:31
Is er geen voetbalzone.be? Wat interesseert mij een fucking no nutt club als Lierse dan? Met alle respect hoor
 
VitesseKoen
 
17
15 december 2021 om 19:35
WouterGae, wat interesseert ons het nou dat het jou niks interesseert? Ik vind het wel leuk als Belgen net zo welkom zijn als Nederlanders. 'Met alle respect hoor'
 
Lierse1997
 
3
15 december 2021 om 19:35
Dit zullen ze wel als een tip van jou kunnen aanzien denk ik dan
 
Lierse1997
 
2
15 december 2021 om 19:36
@Wouter, Dan heb je alleszins veel geluk dat Lierse niet betrokken was bij die documentaire en onthullingen!
 
WouterGae
 
0
15 december 2021 om 19:37
Ik wist niet dat je kwaad werd Koen!! Tuurlijk is iedereen welkom hier maar wellicht hadden ze dit onderwerp kunnen aansnijden bij een ander topic.. nu snap ik dat je in spanning zit maar alles komt goed
 
FCBInsider1899
 
4
15 december 2021 om 19:42
@woutergae Laat iedereen in zijn waarde. Jij bent toch ook fan van Go Ahead Eagles? En voor zover ik weet worden Belgen hier niet geweerd.
 
WouterGae
 
1
15 december 2021 om 19:46
Ik laat toch ook iedereen in zijn waarde? Geef alleen aan dat Belgisch voetbal mij geen fuck boeit. Ik reageer vol respect op een Vitesse onderwerp terwijl er maar 1 club van de Adelaar is. Dat zegt toch al genoeg?
 
FCBInsider1899
 
2
15 december 2021 om 19:56
@woutergae Klopt, Benfica :-)
 
WouterGae
 
1
15 december 2021 om 19:57
Je bent wel scherp maat ondanks dat ik je mening niet deel
 
De Toekomst
 
1
15 december 2021 om 20:00
@FCBInsider1899, gedeeltelijk waar, maar het gaat altijd in golfbewegingen. De grote, bepalende clubs van 15 a 20 jaar geleden zijn op enkele na nu ook niet meer de grootmachten van toen. AC Milan, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Inter Milan... Je ziet internationaal verschuivingen, maar ook nationaal. Kijk welke vertrouwde, relatief grote "Eredivisieclubs" nu in de KKD zitten. Kijk hoe AZ zich, alhoewel het dit seizoen minder gaat, tussen de top aan het nestelen is. En vroeger had je clubs als Juventus, PSV, Lyon die de nationale competities domineerde en een onoverbrugbaar gat leken te slaan met hun concurrenten en kijk nu. Ik snap wat je bedoelt en zie het ook gebeuren, maar voor kleine clubs liggen er wel altijd kansen om door te groeien. Al zit het in de weg omhoog inderdaad geregeld tegen voor de kleinere clubs.
 
FCBInsider1899
 
1
15 december 2021 om 20:05
@De Toekomst Ik hoop dat je gelijk hebt! Je maakt inderdaad wel valide punten... Alleen is die vercommercialisering van de voetbal op dusdanig grote hoogte gekomen dat die afstand groter wordt tussen de 'kleine' clubs en de topclubs. Zo zie ik het toch ;-)
 
De Toekomst
 
0
15 december 2021 om 20:15
Dat is ook helemaal waar. Vroeger lag het niveau vele malen dichter bij elkaar/was het verschil in financiële middelen tussen de absolute top en de rest kleiner. Toen bleven spelers ook langer bij hun clubs. Ik ga even een paar van dat soort voorbeelden opzoeken.
 
WouterGae
 
0
15 december 2021 om 20:18
Mocht je gevallen topclubs zoeken vergeet Nottingham niet
 
FCBInsider1899
 
0
15 december 2021 om 20:19
@De Toekomst Klopt helemaal! Ik ben benieuwd naar je lijstje... Wat ik precies ook heb ondervonden is dat veel meer spelers (vooral de toppers) veel vaker transfervrij vertrekken dan vroeger. De macht is dusdanig verschoven naar de makelaars en spelers dat de clubs heel hard hun best moeten doen om een speler te behouden..
 
Lierse1997
 
0
15 december 2021 om 20:20
Het gaat in onregelmatige getijden voor de topclubs. Die staan meestal aan de top en als ze eens pech hebben dan spelen ze een paar jaar subtop. En heel uitzonderlijk stort er wel eens eentje volledig in. Maar voor kleine clubs is er niet al te veel perspectief. Er kan een paar jaar uitstekend gepresteerd worden maar uiteindelijk vallen ze terug tot een middelmatig niveau. En dat uitstekend presteren is trouwens wat voor een topclub slechte jaren zijn, want op een titel moeten ze ook niet te vaak hopen.
 
NetAlsVroeger
 
1
16 december 2021 om 00:15
“Met alle respect hoor…” en vervolgens iets respectloos zeggen. “Ik ben geen racist maar heb wel een hekel aan…” Van die zinnen die het altijd goed doen.
 
tsjilpiep
 
19
15 december 2021 om 18:33
Het zou me niets verbazen als ze Tottenham die 3 punten nog gratis geven. Bij iedere andere club zou er al een reglementaire nederlaag zijn gevolgd, maar nu het gaat om het grote Tottenham worden de regels opzij geschoven. Ik vrees het ergste voor Vitesse, maar ik hoop dat ze alsnog door gaan. Dat verdienen ze namelijk na zo'n goede Europese campagne
 
DrentheTwente
 
5
15 december 2021 om 18:38
Wat is nu precies het slechte nieuws uit de titel? Dat Tottenham een verzoek bij de Engelse bond heeft gedaan wat vervolgens afgewezen is, is toch eigenlijk gewoon goed nieuws of mis ik hier wat?
 
freshprince90
 
2
15 december 2021 om 18:44
Je kan je in principe al afvragen hoe serieus Rennes de wedstrijd had genomen op die donderdag, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat Rennes de wedstrijd al helemaal niet meer serieus neemt op een willekeurige dag die tussendoor komt. Zwaar nadelig dit voor Vitesse. En ondanks dat je zou zeggen dat Spurs ook een kans verdient om zich te kwalificeren lijkt het nu een keuze tussen wie gun je de sportieve kans: Vitesse of Spurs en dat lijkt dan ook weer niet de bedoeling. Je zou nog bijna zeggen dat je beter Spurs tegen Vitesse kan laten spelen in Arnhem.
 
Homelander
 
4
15 december 2021 om 18:51
Triest dus Rennes en Vitesse moeten ten koste van Spurs wijken omdat Spurs besloot om met een B team de Conference league niet serieus te nemen, met het team dat Spurs heeft had het nooit op de laatste wedstrijd hoeven aan te komen. 0-3 voor Rennes en weer door, kom op zeg, een grote club dat met een B team een toernooi speelt is sowieso geen goede reclame voor het toernooi.
 
Ruiz_FCT
 
12
15 december 2021 om 19:04
Gooi die Spurs eruit. Vschrikkelijk dat ze denken dat ze dit zomaar kunnen maken. Bah, nare club.
 
Juggler
 
1
15 december 2021 om 19:06
Maar wat is het nieuws? Het was al duidelijk dat Tottenham die pot wil spelen. Maar nog steeds zijn er geen opties in de kalender.
 
Yoda
 
3
15 december 2021 om 19:13
“We niet kunnen trainen en het is om deze reden dat we niet kunnen spelen, niet om een andere reden.”, sorry? Heb ik het dan verkeerd begrepen en konden ze dan WEL voldoende spelers op de been brengen om op het originele tijdstip te spelen?
 
Melvin1982
 
2
15 december 2021 om 20:14
Hier begrijp ik ook niks van. Dus als je niet kunt trainen omdat het trainingscomplex gesloten is kun je ook niet spelen?
 
Tunisz Sima
 
3
15 december 2021 om 19:19
Laatst speelde een club met 9 man inclusief keeper op het veld in Portugal ging ook door weet niet welke match meer maargoed peg voor ze dus
 
WouterGae
 
6
15 december 2021 om 19:28
Ik zag hier laatst iemand zeggen dat vorig seizoen hetzelfde probleem bij Qarabag was en dat dot een reglementaire nederlaag werd voor hen. Kan iemand nog heugen of deze beslissing snel werd gemaakt? Ben benieuwd of ze 1 lijn trekken bij de uefa.. eigenlijk denk ik het al te weten
 
Tommyz1983
 
0
15 december 2021 om 19:56
Ik vind het vreemd dat Tottenham en van de grotere clubs van Engeland helemaal geen team op kon stellen zelfs niet met jeugd spelers enzo
 
Supportert
 
1
15 december 2021 om 19:59
TH neemt blijkbaar de CL heel serieus, terwijl veel supporters dat niet kijken te doen ( hier op vz..)..
 
Kakadu
 
1
15 december 2021 om 20:10
Hahaha ja hoor, wat een slecht verhaal dit.
 
spursfan1882
 
0
15 december 2021 om 21:06
Conte focus je op de competitie. Gaan nooit een datum vinden
 
MartinRafter629
 
1
16 december 2021 om 03:48
Toch al n hekel aan Spurs sinds ze het mooie White Hart Lane verlieten.. Ze schreven toch 36 spelers in? Heb je er toch 28 over En wat heeft dat trainingsveld ernee te maken? Of voetbalt daar het Omikronvirus? ( tegen het Deltavirus) De heertjes verloren zwaar onverwacht van het nietige Mura, dat viel zwaar tegen en nu proberen ze met man en macht de UEFA te beinvloeden
 
Ichiscratchi
 
0
16 december 2021 om 20:36
De premier league moet niet zo piepen. Is toch Tottenham hun eigen keuze om hun programma nog voller te pompen. Ook al zullen er dan jeugdspelers en bankzitters spelen, gewoon inhalen