Swart baalt: 'Magallán moest de bal hebben met een sliding'
Donderdag, 9 mei 2019 om 15:48

Sjaak Swart is trots op de manier waarop Ajax zich dit seizoen heeft laten zien in Europa, maar is bovendien zeer teleurgesteld in de uitschakeling in de halve finale van de Champions League. Door drie doelpunten van Lucas Moura, waarvan de beslissende diep in blessuretijd, is niet Ajax, maar Tottenham Hotspur de tegenstander van Liverpool in de finale op zaterdag 1 juni.

"Het gebeurt in het voetbal. Dat heb je in de avond daarvoor gezien", aldus Swart in gesprek met de NOS, doelend op de wedstrijd van dinsdagavond tussen Liverpool en Barcelona. "Ajax heeft het geweldig gedaan. Iedereen rekende erop dat ze in de finale zouden komen. Als je in de rust 2-0 voor staat, mag je het niet weggeven. Dat is wel een beetje gebeurd, vind ik."

Door goals van Matthijs de Ligt en Hakim Ziyech stond Ajax na 45 minuten spelen met 2-0 voor en leek er geen vuiltje aan de lucht. Na rust ging het helemaal fout. "Ik kan wel namen gaan noemen, maar de goals waren weggevers. Vooral de tweede, dat de keeper hem nog vast had en de bal uit zijn handen werd gelopen. Magallán viel in. Hij moest de bal hebben met een sliding (bij 2-3, red.). Als je ziet hoe die Engelsen tacklen, dan gebeurt er niets. Maar, dat gebeurt niet."

Swart had graag gezien dat zijn club naar de finale in Madrid was gegaan. "Ajax heeft het geweldig gedaan. Dus iedereen moet tevreden zijn, maar dit is zo zonde. Tien seconden voor tijd. Vijf seconden dan. Drie? Ik denk dat het nog minder was als onze keeper niet geprobeerd had om tijd te rekken. Dat vind ik wel stom, want dat is niet nodig."

Meer nieuws
   
13:00
13:00
'Het heeft er alle schijn van dat Van Bommel gaat vertrekken bij Royal Antwerp'
6
   
12:26
12:26
Daley Blind weet wat hij na spelerscarrière wil doen: 'Wil wel die kant op'
8
   
11:52
11:52
Erik ten Hag in beeld als opvolger van Thomas Tuchel bij Bayern München
15
   
11:14
11:14
Johan Bakayoko maakt supporters van Feyenoord warm met lofzang over speler
9
   
10:36
10:36
Gehele Italiaanse top staat in de rij voor Nederlander: 'Een groot kampioen'
18
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (73)

 
gomes1psv
 
100
9 mei 2019 om 15:55
Makkelijk scoren. Benieuwd wat Sjaak had gezegd als Donny van de Beek aan de basis van de fatale tegengoal had gestaan.
 
 
13
9 mei 2019 om 16:23
Aparte reactie
 
Soccerfan_1
 
9
9 mei 2019 om 18:56
Als je de band tussen vd beek en sjaak weet dan vind je dat geen aparte reactie
 
Mijatovic1969
 
0
10 mei 2019 om 07:18
Hij heeft hier gewoon gelijk! Fouten van magallan, de ligt en schone waren fataal
 
gomes1psv
 
1
10 mei 2019 om 13:45
Precies. Niet alleen Magallan dus.
 
Aycette
 
98
9 mei 2019 om 15:57
Magallan is een makkelijk doelwit, waarom wordt er niks over De Ligt gezegd?
 
Aycette
 
123
9 mei 2019 om 16:04
De ligt zou als aanvoerder en leider achterin het voortouw moeten nemen in zulke situaties, leeftijd doet daar verder niks aan af.
 
Emile Hesky G
 
91
9 mei 2019 om 16:05
Onzin. Vaak wordt gezegd dat De Ligt op jonge leeftijd al heel volwassen speelt, en als De Ligt fouten maakt noemt men vaak z'n leeftijd als excuus. Gisteren was hij gewoon zwak, ongeacht leeftijd.
 
Wagwan
 
20
9 mei 2019 om 16:05
De Ligt wordt wel op 80-100 miljoen geschat door de supporters. Mag inderdaad wat meer kritiek krijgen om zijn tweede helft van gisteren. Vooral het moment dat die door Rose door de pijpen werd gespeeld, was genant. Neemt trouwens niet weg dat De Ligt terecht in verband wordt gebracht met de absolute top. Want buiten zijn zwakke tweede helft van gisteren, waar hij geen antwoord wist op het kopspel van Llorente, was hij samen met Ziyech, De Jong, Tadic en Neres de absolute steunpilaar van het elftal in de CL.
 
 
20
9 mei 2019 om 16:06
Ook als hij pas 19, dan nog mag je wel zeggen dat hij fouten maakt ? Ook net voor de 2de goal loopt hij weg uit het centrum waardoor de aanvaller helemaal vrij komt.
 
Youngblood16
 
16
9 mei 2019 om 16:10
19 of niet hij is wel de aanvoerder dus zou hij eigenlijk ze spelers moeten coachen. En verder speelde hij gewoon een mindere wedstrijd mag ook gewoon gezegd worden.
 
Feyepool
 
13
9 mei 2019 om 16:13
Onzin, als je er staat moet je je verantwoordelijkheden nemen, zeker als je aanvoerder bent.
 
Dolfifumi
 
2
9 mei 2019 om 22:34
Ik weet niet of jij gekeken hebt maar Llorente trok steeds heel slim naar de linkerkant van Ajax waardoor hij veel meer bij Blind uitkwam, Dat kun je De Ligt niet kwalijk nemen. Dat deden de Spurs gewoon goed. Ajax maakt gewoon niet de goals en Spurs wel, hetzij met enig fortuin maar daar mikten ze op met het opportunistische spel.
 
RealMadrid09
 
17
9 mei 2019 om 16:10
Helemaal mee eens, De Ligt Moest een alles of niks sliding inzetten net voordat Moura schiet. Al neemt hij Moura en Nico mee met zijn sliding. Helaas deed hij dit niet, hij hield half in, maar dat mag absoluut niet in de blessuretijd op het randje van de finale
 
Itsdoubtless
 
6
9 mei 2019 om 17:41
Sjaak Swart heeft zo zijn lievelingetjes. Donny is altijd en elke wedstrijd gevaarlijk volgens hem, gister viel dat ook wel tegen.
 
Darkraver
 
12
9 mei 2019 om 15:58
Belangrijkste fout is mijns inziens het wisselbeleid. Het laatste half uur spelen ze met 6 'verdedigers' en op het eind zelfs met 7. Ajax zou het gewoon aan moeten spelen
 
SjonnyvdBeek
 
40
9 mei 2019 om 16:02
Dat is makkelijk praten achteraf. Als ze dan alsnog hadden verloren, hadden mensen als jij waarschijnlijk geroepen dat ze niet zo naïef hadden moeten zijn en de boel gewoon moesten dichtgooien.
 
Dolfifumi
 
1
9 mei 2019 om 22:39
Helemaal mee eens. Als Ziyech die bal erin schiet heeft niemand het er meer over. Is niet gebeurd . Heel jammer voor Ziyech. Hij had zich gisteren onsterfelijk kunnen maken. Ik ben nog wel eens kritisch op hem maar had het hem gegund.
 
Zytto34
 
5
9 mei 2019 om 16:05
Daarnaast gingen Mazraoui en Sinkgraven op het middenveld spelen. De positie waar ze ongeveer hun hele leven hebben gevoetbald.
 
Liefhebber16
 
6
9 mei 2019 om 16:05
Daarnaast speelde Tottenham ook gewoon met 4 pure aanvallers en 2 aanvallende middenvelders, het is dan haast zelfmoord als je maar met 4 man achterin speelt
 
adjx
 
2
9 mei 2019 om 17:39
Ja maar zij konden geen druk meer zetten. Dat had Donny voor die laatste 5 minuten nog wel kunnen doen. Dit was gewoon een wissel om tijd te rekken en het zogenaamd dicht te zetten achterin. Vervolgens glijdt die Magallan in HET moment waar het om gaat, uit. Een verdediger voor een middenvelder is niet altijd slim als je zwaar ondrr drhk komt te staan. Nu hadden de spurs nog meer tijd om die ballen erin te pompen. Dan is het wachten op een 'uitglijder'.
 
SirRBH
 
14
9 mei 2019 om 15:58
Tottenham heeft de 'weggevers' wat mij betreft ook wel afgedwongen in de tweede helft.. Daar verdienen ze complimenten voor, hoe zuur ook..
 
almere67
 
14
9 mei 2019 om 15:59
Hij heeft gelijk en vooral Onana die tijd rekte waardoor er 1 minuut straf tijd bij kwam en doet hij dit niet ga je door maar al met al ben ik super trots op dit Ajax. Prestatie op zich want 3 voorrondes gespeeld en dan de halve finale bereiken met fantastisch voetbal. Ik heb genoten en ben trots op dit Ajax. Denk dat alleen De Ligt nog weg gaat en hoop dat de rest blijft dus vooral Ziyech, Neres en Donny en misschien wat aankopen erbij. Nu rug rechten en knallen zondag en woensdag en pak de titel
 
Wagwan
 
26
9 mei 2019 om 16:02
Ziyech is sowieso weg. De hele CL-campagne, vooral in de heen en terugwedstrijden tegen Real Madrid en Tottenham, was hij telkens een van de beste Ajacieden. Zou me niet verbazen als Bayern Munchen nu helemaal overtuigd is van zijn kwaliteiten en van zijn hard werken in het bijzonder. Conditioneel gezien denk ik niet dat er betere aanvallers rondlopen dan Ziyech eerlijk gezegd.
 
almere67
 
5
9 mei 2019 om 16:04
Wagwan zolang er geen club heeft gemeld is hij nog niet weg lijkt me
 
bpreal
 
14
9 mei 2019 om 16:10
K hoef Ziyech niet bij Madrid en k denk dat je overdrijft met overal... zal vast leuke aanbiedingen hebben, ma echt geen absolute top. En als dat de top is dan meet een roulerende breedte aankoop. De top zit bezet op hun middenveld en hebben volgens mij andere prioriteiten.
 
Wagwan
 
10
9 mei 2019 om 16:15
Ik heb het toch niet over een transfer naar Real Madrid??? Ik heb het over zijn prestaties tegen Real en Tottenham, waardoor Bayern Munchen toch de trekker voor hem zal overhalen. Bovendien zal hij nu worden aangetrokken als flankspeler ipv nummer 10. Man man, hoogmoedige reactie.
 
Wagwan
 
3
9 mei 2019 om 16:15
almere67, overmars zei al dat er een onderlinge afspraak met Ziyech en de club is over een transfer in de aankomende zomer.
 
almere67
 
3
9 mei 2019 om 16:21
Wagwan als er nog geen club zich heeft gemeld dan houdt het toch op en blijft hij althans daar ga ik wel van uit, geen club niet weg
 
Selecaooo
 
2
9 mei 2019 om 20:05
Als alle scouts zo blind als jij zijn. Dan heb je idd een punt. Echter zijn zijn prestaties in CL van hoog niveau en komt er ongetwijfeld een club!
 
MITKLAV
 
15
9 mei 2019 om 16:03
Goal viel net over de 90+5. Dus ook zonder dat brych een extra minuut bij had getrokken, was die aanval er geweest en de goal dus ook
 
Soccerfan_1
 
3
9 mei 2019 om 19:00
En onana zat de hele 2e helft al tijd te rekken dus als hij dat niet had gedaan dan waren er nooit 5 minuten bij getrokken. Bij Vd beek zn trage wissel zag je al dat de scheids het af zou straffen. Gewoon niet doen. Gewoon voetballen.
 
MITKLAV
 
2
9 mei 2019 om 16:03
Goal viel net over de 90+5. Dus ook zonder dat brych een extra minuut bij had getrokken, was die aanval er geweest en de goal dus ook
 
adjx
 
2
9 mei 2019 om 17:42
Goal valt bij 94.51. Denk niet dat hij nog zo veel tijd had gegeven als het +4 was geweest. Dom tijdrekken en domme wissel op het laatst
 
wolterx
 
3
9 mei 2019 om 18:34
Het was +5 en werd +6, dat maakt dus niets uit.
 
Raubaht
 
76
9 mei 2019 om 16:00
Makkelijke zondebok die Magallan…. Maar de Ligt bijvoorbeeld zag er bij alle 3 de doelpunten ook niet goed uit.
 
Giodinho7
 
9
9 mei 2019 om 16:28
Maar de Ligt haalt al bijna het gehele seizoen een constant goed niveau. Dat hij een duel minder speelt kan dan gebeuren en neem je op de koop toe. Magallan is een makkelijke zondebok, omdat hij Ajax tot nu toe niks anders dan ellende heeft bezorgd. Een waardeloze pot uit bij Feyenoord, tegen PSV bijna een cruciale fout die door twijfelgeval buitenspel niet een enorme kans inleidde, tegen Heerenveen een penalty veroorzaken en dan gisteren weer uitglijden op het moment suprême. Het gebeurt hem wel allemaal in de minieme speeltijd die hij heeft gekregen.
 
Raubaht
 
11
9 mei 2019 om 16:37
Natuurlijk heeft de Ligt veel voor Ajax betekend. Een mindere dag zoals gister kan dan gebeuren. Maar het slaat natuurlijk nergens op om enkel Magallan te noemen als zondebok. Ook slecht spel van je topspelers mag en moet je benoemen. Niemand is beschermd. En als je de Ligt niet mag noemen, de fout van Schöne, waarbij die de bal uit de handen van Onana schopt, vind ik wel iets groter dan die van Magallan waarvan ik betwijfel of je het je het een fout mag noemen.
 
adjx
 
0
9 mei 2019 om 17:43
Van De Hoorn werd door vergelijkbare situaties als miskoop bestempeld. Ik heb het nog niet gezien bij deze Argentijn en ik ben bang dat hij het wel heel uitmuntend moet doen wil hij mij overtuigen..
 
MITKLAV
 
11
9 mei 2019 om 16:02
Magallan glijdt weg op een cruciaal moment. Als dat niet gebeurd was, kwam ie er misschien niet tussen maar had de ligt een fractie van een seconde extra gehad om moura te blokken. Als als als.... blijft eeuwig zonde!!
 
Spijkenisser
 
8
9 mei 2019 om 16:08
Zelfde als dat De Ligt zijn poot moest uitsteken voor Moura terwijl hij best 'softy' inkwam voor zijn doen. Hetzelfde als dat Tagliafico een sliding moest zetten om te blocken bij het fatale schot. Ja ja de tijd van evaluatie is aangebroken, verdriet maakt ruimte voor verwijten.
 
makaay32
 
20
9 mei 2019 om 16:09
Ik word een beetje moe van de kritiek op Onana over het tijdrekken. Werkelijk in elke spannende wedstrijd wordt er rustig aan gedaan door de ploeg die voor staat. Elke keeper rekt tijd. Volkomen logisch dat Onana dit ook deed. Het gebeurd nooit dat een scheids dan zo zichtbaar nog een extra minuut erbij optelt. Behalve nu.. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een zeer goed initiatief van de scheids, want tijdrekken zou er wellicht niet bij moeten horen. Alleen wat zo jammer voor Ajax is, is dat de scheids dat precies deze wedstrijd deed. Dit gebeurt totaal niet consequent. Hoe vaak profiteert een club er wel niet van als het tijdrekt.. vrijwel altijd. Enerzijds goed van de scheids, alleen zou dit altijd moeten gebeuren. En helaas voor Ajax gebeurde dit nu..
 
Ajaja
 
6
9 mei 2019 om 16:52
Ja inderdaad flauwekul. En als Onana geen tijd rekt, scoort Tottenham een minuut eerder....
 
Koftheprof
 
1
9 mei 2019 om 18:17
inderdaad 2makaay32 vorige week deed hij hetzelfde was hij een held. was het gisteren geluk was hij een held. iedere speler doet dit.
 
Rugu
 
8
9 mei 2019 om 16:10
Ik heb al van het moment dat Ajax interesse had in Magallan mijn ongenoegen hierover geuit. Snap nog steeds niet dat hij wordt opgesteld en ik begrijp nog steeds niet hoe hij vorig jaar tot basisspeler bij Boca is kunnen uitgroeien. Hoewel het een hele vriendelijke en lieve jongen is, is het een waardeloze verdediger. Echter, zeker dat die wetenschap, is het oneerlijk en makkelijk om dit nu in zijn schoenen te schuiven. Volgens mij zijn er heel wat andere oorzaken aan te wijzen aan het verlies van gister. Om te beginnen, hoe kan het dat Tottenham bij de 1-2 gewoon vrije doortocht naar Onana heeft? Hoe kan het dat je met een 3-0 voorsprong met nog 40 minuten te spelen iedereen mee naar voren stuurt?
 
 
11
9 mei 2019 om 16:10
Blijft altijd leuk. Ik ga geen namen noemen, maar het is de schuld van magallan.
 
Raubaht
 
24
9 mei 2019 om 16:10
Het begon allemaal al bij de bekerfinale, waar je Neres liet invallen terwijl dat niet nodig was omdat de wedstrijd al gespeeld was. Daardoor liep Neres die blessure op waardoor Ajax nog voor de belangrijke wedstrijd gister een harde dreun te verwerken kreeg. En als je dan Dolberg als vervanger opstelt, en deze verkiest boven Huntelaar, tewijl je weet dat Dolberg al 2 jaar geen fatsoenlijke bal meer heeft geraakt, is het vragen om problemen. En zo geschiedde... En tja, die wissels. Dat je Veltman erbij gooit, voor de uiterst zwakke Schone, dat begrijp ik. Maar op het laatst speelt Ajax ineens met 7 verdedigers terwijl Ajax juist totaal niet verdedigend kan spelen. Onana die tijd gaat rekken terwijl je dondersgoed weet dat die tijd gewoon extra bij wordt geteld. Al met al, ging er van alles mis waardoor je nu een legendarische avond misloopt. Hopelijk leren ze ervan. 2 jaar geleden haalde Ajax de EL finale, dit jaar bijna de CL finale. Er zit vooruitgang in. Straks valt het kwartje een keer wel de goede kant op en winnen ze een Europees toernooi. Positief blijven, hoe zuur dit ook is als je zo dichtbij ben.
 
Ajaja
 
1
9 mei 2019 om 18:45
@Raubaht Volgens mij waren het maar 5 verdedigers hoor! Alleen Magallan werd erbij gezet om Llorente te verdedigen. Mazraoui schoof door naar het middenveld en Sinkgraven speelde op de linkerflank. Voor wat betreft jouw kritiek over Neres en Dolberg ben ik het helemaal eens! Alleen de verklaring van Ten Hag dat hij koos voor Dolberg vanwege waarschijnlijk de ruimte achter de verdediging vond ik dan wel weer redelijk plausibel.
 
HdeV
 
3
9 mei 2019 om 16:16
Paar dingen die me het meest irriteerde gisteren. Allereerst natuurlijk Dolberg. Het lijkt me dat zijn tijd bij Ajax voorbij is. Natuurlijk, een spits moet scoren maar hij heeft amper wedstrijdritme dus daar kan ik nog wel iets van begrijpen, maar dan nog verwacht je toch "iets" meer inzit bij een speler die in de halve finale Champions League staat. Ik zie momenten voorbijkomen gisteren waar hij gewoon niks staat te doen momenten voor een tegenaanva van Spursl. Waardeloze instelling, alsof het hem geen reet kon interesseren. Toen hij een paar mooie goals maakte een jaar of twee gelden was het een "ijskonijn", maar nu blijkt het gewoon een jongen met nul komma nul inzet te zijn. Snel lozen dus. Vervolgens Sinkgraven en Mazraoui. Leuke aanvallende backs, vooral de tweede, maar heb er gisteren weinig van terug gezien. Weet niet of het aan de Ramadan lag (denk het niet, want Ziyech gign als een banaan) maar wel een extreem gebrek aan zelfvertrouwen en techniek gezien bij deze twee. Mazrazoui had nog wel een degelijke verdedigende actie maar verder geen enkel voetbalgogme gezien bij deze twee. Hoogtepunt nog Sinkgraven die Tadic in de weg liep bij een veelbelovende aanval. Schöne. Meesterlijke vrije trappen, geweldige persoonlijkheid maar zag er gister niet goed uit. Wat me bijblijft zijn het in de weg lopen van Onana waar de 2-2 uit voorkomt en het pauzeren na een actie op Eriksen na een tackle of zijn Deense vriend. Verdomme Lasse het is niet je vriend tijdens te wedstrijd!!! Ziyech de beste speler van de wedstrijd. Scoort hij die laatste bal op de paal dan zit je in de finale. Respect dat hij zo veel energie in deze wedstrijd kan steken ondanks de Ramadan. Tadic ook lekker bezig, al had hij duidelijk moeite met de gebrekkige Dolberg. Met Neres er in had hij veel beter gespeeld. De verdediging op de dodelijke tien minuten na rust stond op zich gewoon prima. De Ligt laat zich een keer poorten maar goed. Hij heeft al zoveel voor Ajax betekent dit seizoen dat je hem dat onmogelijk kwalijk kan nemen. Al met al een heerlijke wedstrijd, helaas dat ik supporter van Ajax ben en ik nog steeds in zak en as zit. Het is te hopen dat we de laatste twee wedstrijden winnen en aan het eind van dit seizoen met de schaal omhoog staan. Dan kan ik met trots terugkijken op dit seizoen. Verspelen we de competitie en gaat PSV er mee aan de haal dan blijft dit seizoen een eeuwig litteken op mijn Ajax-ziel.
 
almere67
 
5
9 mei 2019 om 16:25
HdeV ja dat viel mij en mijn schoonzoons ook al op. Iedereen werkte als een paard en ging jagen zoals we Ajax kennen en hij sjokte er maar bij. Erg ongeïnteresseerd en ook al speel je slecht toon dan de intensie de wil om te vechten
 
Bereta
 
2
9 mei 2019 om 16:29
Magallan heeft de verdedigende kwaliteiten van een B junior van Nec. Daar kan je dit niet van verwachten. Mark sloeg een beetje door met deze jongen. De fans van Boca zeiden al dat hij er heel weinig van kon, maar dit had ik echt niet verwacht. Hij heeft geen gevoel voor ruimte, weet niet hoe hij zijn lichaam moet gebruiken en is trager dan de 35 jarige Huntelaar.
 
dvs33fan
 
2
9 mei 2019 om 16:34
wat een onzin kraam jij uit. hij gleed uit, kan gebeuren. voor de rest te weinig gespeeld en te weinig fouten gemaakt om zo te oordelen.
 
Bereta
 
1
9 mei 2019 om 16:52
Dit is wat ik tot nu toe van die jongen heb gezien. Niet alleen van de wedstrijd gisteren.
 
ajax073
 
8
9 mei 2019 om 16:50
Als, Als, Als.. Dat is ongeveer wat er door het hoofd van de meeste ajacieden gaat. -Wat als schone die bal gewoon wegtrapt. -Wat als Ziyech had gescoord ipv de paal -Wat als Neres had gescoord ipv de paal. -Wat als Donny hem had afgelegd ipv eigen succes. -Wat als de ligt het laatste duel met lloriente had gewonnen. Het is niet gelukt en het is heel bitter als je er zo dichtbij bent, maar dit soort details worden gewoon afgestraft op dit niveau. Wat als Iker Casillas een schoenmaatje kleiner had, zal ook menig Nederlander hebben gedacht.
 
totaalvoetbal2
 
7
9 mei 2019 om 17:53
Heel makkelijk om Magallan als zondebok aan te wijzen. Die kerel heeft nauwelijks een wedstrijdritme. Nauwelijks een eerlijke kans gekregen. Moet telkens in een hectische wedstrijd spelen (Feyenoord, PSV en nu Spurs). Zo krijg je nooit vertrouwen. Hij gleed gewoon heel ongelukkig uit. Dat kan gebeuren, daar kon hij niks aan doen. Het was een collectief falen. De wet van Murphy. Alles wat fout kon gaan in de tweede helft ging ook fout. Gewoon heel trots op onze jongens. Ik hoop dat ik dit ooit nog een keer mee mag maken. We hebben voldoende cash om er een Europees concurrerende team van te maken.
 
FRotank
 
1
9 mei 2019 om 18:00
Goed dat Sjaak de schuld voor het tijdrekken van zijn Ajax niet bij de scheids legt.
 
Roykort
 
1
9 mei 2019 om 18:17
Magellaan stond bij moura. Die gleed net daarvoor weg en daardoor te laat. De ligt kon een keer niet meer repareren
 
MPMfc
 
1
9 mei 2019 om 18:43
Ten Hag heeft gefaald!!! WAAROM pas na 2-2 wisselen??? We werden een kwartier volledig weggespeeld, grijp dan eerder in. En waarom Dolberg? Ook stom om Huntelaar 90 min te laten spelen tegen w2
 
MPMfc
 
2
9 mei 2019 om 18:43
Ten Hag heeft gefaald!!! WAAROM pas na 2-2 wisselen??? We werden een kwartier volledig weggespeeld, grijp dan eerder in. En waarom Dolberg? Ook stom om Huntelaar 90 min te laten spelen tegen w2
 
Dolfifumi
 
1
9 mei 2019 om 22:52
Ja precies, idioot om eriksen, vertonghen en Toby naar de Spurs te laten gaan. Kom je ze verdorie weer tegen.