Update: Brands drukt geruchten de kop in: 'Hij is niet haalbaar'
Maandag, 15 mei 2017 om 13:05

PSV gaat bouwen aan een 'nieuw PSV', zo schrijft het Eindhovens Dagblad. De krant stelt vast dat technisch manager Marcel Brands door het vertrek van een aantal spelers moet doorselecteren en dat Hirving Lozano nog altijd een optie is om de gelederen van Phillip Cocu te versterken.

De 21-jarige linksbuiten van Pachuca zal echter 'een vermogen' moeten kosten, want de regionale krant meldt dat de vraagprijs ongeveer vijftien miljoen euro bedraagt. "PSV zoekt daarom naar een financiële samenwerking met een kapitaalkrachtige Europese topclub om Lozano toch naar de Eredivisie te halen."

Daarbij moet waarschijnlijk gedacht worden aan een transfer à la Oleksandr Zinchenko, die voor miljoenen naar Manchester City vertrok en werd gestald in Eindhoven. Het Eindhovens Dagblad meldt wel dat Lozano 'graag' in Europa wil spelen en dat hij ook naar PSV wil, dus dat zou kansen moeten bieden voor directeur Brands.

Lozano, dertienvoudig international van Mexico, komt uit de jeugdopleiding van Pachuca en speelde inmiddels 133 wedstrijden in het eerste elftal. Daarin kwam hij tot 41 doelpunten en 28 assists. Chucky, zoals de bijnaam van de rechtspoot luidt, werd in januari 2016 overigens voor het eerst in verband gebracht met PSV en lijkt dus al anderhalf jaar op de scoutinglijst van de Brabanders te staan.

Update 13.05 uur - Brands drukt geruchten de kop in: 'Hij is niet haalbaar'
PSV is niet bezig met de komst van Hirving Lozano. De Eindhovenaren zouden op zoek zijn naar een constructie met een grotere club om de komst van de buitenspeler van Pachuca te financieren, maar volgens Marcel Brands speelt dit niet: "Die is niet haalbaar. Wij kunnen geen transfers van twintig miljoen samen met een andere club gaan financieren Maar in de categorie vier tot tien miljoen willen we best meedoen, daar zijn vaak goede spelers te vinden waar we nu naast grijpen", reageert hij tegenover Voetbal International.

Meer nieuws
   
06:00
06:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
   
23:58
23:58
Joseph Oosting gaat live op tv in op contact met Feyenoord
6
   
23:38
23:38
Sporting Portugal kan landstitel ruiken na spectaculaire comeback tegen Porto
5
   
23:04
23:04
V/d Vaart ziet belangrijkste man bij PSV: 'We onderschatten hoe goed hij is'
4
   
22:53
22:53
Van Hanegem ziet aanwinst voor gehele Nederlandse top bij Sparta rondlopen
6
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (55)

 
Filip
 
41
15 mei 2017 om 09:51
Begrijp ik niks van. Ga je een speler beter maken voor een andere club en uiteindelijk verdien je er bijzonder weinig aan. Toch vrij veel korte termijn denken in Eindhoven op dit moment.
 
DMS
 
7
15 mei 2017 om 10:38
Nederlandse clubs maken spelers altijd beter voor een andere club. Op deze manier kunnen ze nog iets aan zo`n speler verdienen in tegenstelling tot gehuurde spelers. Helaas kunnen nederlandse clubs anders geen spelers meer halen van voldoende kwaliteit om mee te blijven doen in europa. (ajax als uitzondering dit seizoen maar die hebben naast de talenten ook een paar hele dure jongens rondlopen). edit: had het stukje nog niet helemaal goed gelezen, er ontbreekt een zeer essentieel onderdeel. PSV wil samen met een rijke club zo'n speler kopen en dan mee profiteren als hij meer waard wordt.
 
Panerai
 
3
15 mei 2017 om 11:42
@filip Nederlandse clubs maken per definitie spelers altijd beter voor een andere club als je het over de grotere talenten hebt. Het verschil met Ajax is dat PSV niet zoveel geld heeft, als PSV met de hedendaagse transferbedragen niet buiten de boot wil vallen ten opzichte van Ajax dan zullen ze dus creatief moeten zijn. Ja het levert het PSV met een samenwerking uiteindelijk minder op, maar het gaat toch niet alleen om zoveel mogelijk geld verdienen? volgens mij is het sportieve belang nog steeds belangrijker. Of heb je een beter idee waardoor PSV vergelijkbare spelers als Ziyech en Neres kan halen voor minder geld?
 
gdoxu
 
8
15 mei 2017 om 12:09
1 ding om te doen is Goed afkijken bij Ajax. PSV doet heel veel dingen half. Ze investeren in de jeugd (jong Psv, Herdgang etc), maar pakken niet overtuigend door met het jong scouten en aankopen van talenten. Daarnaast moet PSV werken aan een speelstijl waardoor jeugdspelers makkelijker ingepast kunnen worden. Soms zal je namelijk een jeugdspeler een kans moeten geven dat (technisch) geen uitzonderlijk talent is. Zoals al vaker aangetoond is PSV vooral bezig met snel resultaat. Als dat goed gaat (afgelopen seizoen) is het top, maar als het minder gaat kan er snel paniek uitbreken.
 
tubes
 
9
15 mei 2017 om 12:27
Ook Heerenveen en Twente hebben een Ziyech kunnen halen. Groningen vond zelfs een Suarez.
 
Panerai
 
0
15 mei 2017 om 15:15
@tubes Ja maar die waren op Ziyech na nog lang niet genoeg voor Psv, een beetje een dom voorbeeld dus als je het mij vraagt.
 
Rudeboy65
 
2
15 mei 2017 om 13:46
Huurachtige constructies zijn toch altijd korte termijn? Wat wil je nu precies zeggen hiermee? PSV huurt toch niet 6 spelers oid? En als je bijvoorbeeld kijkt naar de opbrengst van van Ginkel als huurspeler? Hij had een grote rol in het kampioenschap, waardoor je weer CL kon spelen wat weer geld en status oplevert. Bovendien praat het bij aankopen wat makkelijker als je nieuwe aanwinsten CL kunt bieden.
 
Edo
 
1
15 mei 2017 om 16:07
@filip Het is simpel. Je hebt gedurende een bepaalde tijd een goede speler. En je verdient er een beetje aan. Win-win dus. Je moet dat alleen niet doen als je een andere speler daarmee in de weg zit, die je wel kan kopen en die dan dus ook moet spelen. Als je zo'n speler niet hebt, of van te laag niveau, dan is zo'n huurconstructie gewoon goed zaken doen. Je hebt als club gewoon niet altijd de mogelijkheid om een topper te kopen op alle posities.
 
Curajo
 
13
15 mei 2017 om 09:54
Het jammere voor PSV in dat geval is dat je aan het bouwen bent met stenen die uit zichzelf weer oplossen, want huur je zo'n jongen voor 1 seizoen dan is dat ook alleen kortetermijnvisie. Het zou mooi zijn als vooral de Nederlandse topclubs toch hun eigen spelers krijgen, in plaats van dat eindeloze gehuur zoals bij PSV (de jong, van ginkel, zinchenko).
 
Cyberize7x
 
0
15 mei 2017 om 12:17
Ze willen middels een financiële constructie deze speler binnenhalen waarbij ze waarschijnlijk de eerste optie van de transferrechten aan de vermogende club uitbesteden, althans dat is wat ik uit dit artikel kan opmaken. Huren is echt waardeloos zeker als je het in zo grote getalen doet als Psv.
 
jaakke
 
7
15 mei 2017 om 09:56
Dat is het hele probleem bij psv. Ook in andere topics al benoemd, men leunt te veel op niet eigen spelers en geeft de eigen jeugd onvoldoende kansen om echt door te breken.
 
NUFC_U2
 
17
15 mei 2017 om 09:57
Kortom, PSv zoekt een externe sponsor ! Duidt dit erop dat ze het financieel nog niet voor elkaar hebben ?? trouwens waarom zou deze speler naar de 3e club van de Eredivisie willen, als hij uit betere competities kan kiezen en veel betere contracten kan tekenen.
 
mayarood
 
5
15 mei 2017 om 10:04
Precies. Daarbij is het financieel ook niet echt op orde in Eindhoven. Ze komen 4 miljoen per jaar te kort. Zonder Champions League hebben ze een probleem. Daarbij was Ajax ook met deze speler bezig en bleek hij meer dan 20 miljoen te kosten. Daarom is Ajax afgehaakt. De zaakwaarnemer van deze jongen zegt dat Nederland geen optie is. Ik denk dus dat de 15 miljoen wishful thinking is.
 
JustPSV95
 
21
15 mei 2017 om 10:20
Onzin wat je zegt mayarood. PSV is gezond en stelt de begroting op Europa league in. Brands heeft al eerder aangegeven dat ze maximaal rond de 8 miljoen willen betalen voor een speler. En dan lukt het niet met lozano. Zoeken waarschijnlijk zo'n constructie als toen bij maher qua idee.
 
sebasjuh
 
3
15 mei 2017 om 10:28
Ik vindt zo'n max bedrag opgeven ook niet echt sterk ogen. Wat nu als je een soort Ziyech type kan halen voor 9/10 miljoen dan haakt PSV dus af maar het zou juist een geweldige toevoeging zijn. Ik heb altijd bij Ajax gezegd waarom steeds middelmatige aankopen van 2/3x 5 miljoen terwijl je beter 1x 10/12 miljoen kan uitgeven aan een speler waar je wel direct wat aan hebt. Je ziet het bij Ajax wat het je brengt en tuurlijk zal je ook af en toe mazzel moeten hebben maar je weet dat die categorie spelers vaker wel goed zijn dan niet.
 
JustPSV95
 
1
15 mei 2017 om 10:55
Tja ene kant mee eens want de prijzen stijgen en je zult daarin mee moeten kunnen om kwaliteit te blijven halen. Aan de andere kant zijn brands en gebrands er om de club gezond te maken en te houden, dan kun je niet weer transfers gaan doen die ons bijna de kop hebben gekost. Wat miss een oplossing is, is een deel van de club verkopen zoals dat dortmund het heeft gedaan. 49% verkopen aan een of meerdere partijen. Heeft gerbrands het al eerder over gehad. Zo genereer je meer geld maar blijf je nog wel baas in eigen huis itt een eigenaar
 
goodold11
 
2
15 mei 2017 om 13:34
Justpsv, Psv moet dat niet willen. Eerst grond verkocht, dan ziel verkopen, what's next? Naam veranderen? Natuurlijk kun je stellen dat PSV gezond is. Maar hoeveel reserves is over? Ze moeten eens stoppen met alleen maar middenvelders huren. Huren ok, maar wel met beleid. De balans is zoek en puur kapitaalvernietiging. Ik mag hopen dat Psv komende zomer weet wat ze gaan doen op de transfermarkt en wat Cocu betreft is de chemie over. Want hij durft jonge spelers geen kans te geven ( als het erom gaat ) en spelers met ervaring motiveren lukt ook niet.
 
Rudeboy65
 
3
15 mei 2017 om 13:50
Nog maar een keertje Mayarood: PSV begroot niet op CL. Dus als ze dat niet halen is dat voor de begroting geen issue. Die staat daar los van. Is al heel vaak uitgelegd hier.
 
JustPSV95
 
0
15 mei 2017 om 13:50
Nee daarom ook minder dan de helft. De club wordt niet overgenomen en blijft eigen baas met eigen identiteit maar met meer mogelijkheden. Ik denkt idd ook dat de chemie is uitgewerkt als je ziet hoe ze dit seizoen over het veld hebben lopen sjokken...en dan oneindig vertrouwen aan die spelers. Meer talent moet volgend jaar gebeuren, er komt juist nu goed talent door. Ja ben ook niet blij met dat huren, zeker als dat ten koste gaat van eigen talent, maar ook verkeerd huren. Allemaal middenvelders en geen aanvallers of cocu had 442 of iets dergelijks spelen ipv steeds 433 willen spelen terwijl je daar de selectie niet voor hebt.
 
op4
 
0
15 mei 2017 om 22:52
Zo financieel gezond is PSV helemaal niet. Ze hebben weliswaar veel verdien aan Depay en Wijnaldum, maar ze hebben ook veel moeten afschrijven op spelers als Maher. Daarnaast staat er weinig kapitaal op het veld.
 
memphisdepay
 
5
15 mei 2017 om 10:08
Onzin. PSV wil gewoon geen 15 miljoen uitgeven dat is voor een Nederlandse club erg hoog! En deze speler wil waarschijnlijk om de reden naar PSV om zichzelf te ontwikkelen net zoals alle andere spelers van topclubs want die hadden ook betere contracten kunnen tekenen.
 
 
5
15 mei 2017 om 10:52
@memphisdepay Je schrijft: "onzin. PSV wil gewoon geen 15 miljoen uitgeven dat is voor een Nederlandse club erg hoog!". Ik vraag me af waarom jij het beter denkt te weten dan Brands en Gerbrands. Die hebben duidelijk in de media laten weten dat PSV geen 15 miljoen voor een speler uit KAN geven. Het is dus een kwestie van niet kunnen en niet van niet willen. PSV is inderdaad gezond, maar het eigen vermogen van de club is slechts een fractie van die van Ajax en de club heeft derhalve te weinig vet op de botten om dergelijke uitgaven te doen zonder het risico te lopen om opnieuw bij de gemeenschap te moeten aankloppen. En dan wordt de situatie een stuk problematischer omdat men geen grond meer heeft om te verkopen. Zelfs Ajax met haar enorme eigen vermogen kan niet ieder jaar dergelijke bedragen uitgeven omdat de club een vergelijkbare begroting heeft als Psv. Wat Ajax voor heeft op PSV is het enorme eigen vermogen waarmee eventuele verliezen gemakkelijk kunnen worden afgedekt. Men hoeft derhalve niet bij de gemeenschap aan te kloppen als het onverhoopt een keer tegen zit. Dat neemt niet weg dat voor Ajax dezelfde regels gelden als iedere andere BVO en de club de Knvb een begroting zal moeten overleggen die op zijn minst kostendekkend is. Anders raakt ook de rijkste club van NL haar plaatsje in categorie 1 kwijt en komt onder curatele van de Knvb te staan met alle beperkingen van dien. Ajax staat er financieel dus duidelijk veel beter voor dan PSV maar kan daar door de FFP regels echter nauwelijks van profiteren. Omdat ook de begroting van Ajax zonder uitgaande transfers en CL-deelname in het gunstigste geval kostendekkend is. En die inkomsten zijn nu eenmaal niet structureel, terwijl je de verplichtingen die je aangaat ook moet nakomen als je die inkomsten een keer niet hebt. Daarom is men bij Ajax aan het onderzoeken of de Arena kan worden aangekocht. Met een eigen stadion zou de club de omzet kunnen verhogen en wellicht geldt hetzelfde voor de structurele inkomsten waarmee er meer geld beschikbaar zou komen voor het doen van aankopen of verhoging van de salarissen. Zonder verhoging van de structurele inkomsten is dat niet alleen onverantwoordelijk, maar zal het bovendien ook leiden tot een verliesgevende begroting en dat staan de financiele spelregels van de Knvb nu eenmaal niet toe.
 
Panerai
 
0
15 mei 2017 om 15:40
''die hebben duidelijk in de media laten weten dat PSV geen 15 miljoen voor een speler uit KAN geven'' Er zit een verschil tussen een lege bankrekening en/of geen 15 miljoen uit kunnen geven aan een bepaalde speler in de zin van dat het niet financieel verantwoord is voor een club die 3e is geworden. PSV moet komend seizoen een hoop nieuwe spelers gaan halen dus het transferbudget is beperkt voor een enkele speler.. Echter zijjn de financiele gegevens van PSV gewoon openbaar en weet jij dondersgoed dat PSV de afgelopen jaren enorm heeft gecasht, dus je bent behoorlijk naief door te denken dat PSV geen 15 miljoen zou hebben, ze willen/kunnen het alleen niet uitgeven aan een enkele speler omdat er meerdere investeringen gedaan moeten worden in de spelersgroep.
 
Goosfraba
 
0
15 mei 2017 om 17:00
Hij legt in zij betoog anders prima uit waarom ze het niet kunnen uitgeven, ondanks dat ze het geld hebben. Overigens klopt dat niet, aangezien je wel een deel verlies mag maken voor je last krijgt van de FFP dat was rond de 45 in 3 jaar als ik het goed heb.
 
 
0
16 mei 2017 om 10:04
@panerai Je schrijft: "echter zijjn de financiele gegevens van PSV gewoon openbaar en weet jij dondersgoed dat PSV de afgelopen jaren enorm heeft gecasht, dus je bent behoorlijk naief door te denken dat PSV geen 15 miljoen zou hebben ..." Waar zeg ik dat PSV geen 15 miljoen in kas zou hebben? Waarom zou ik dat zeggen terwijl in iedere krant heeft gestaan dat het eigen vermogen 30 miljoen bedraagt? Dat heb ik dan ook helemaal niet gezegd. Bovendien zijn het niet mijn woorden, maar heb ik Brands en Gerbrands geciteerd. Misschien moet je eens een cursus lezen en begrijpen gaan volgen. Ik heb duidelijk uitgelegd dat PSV en ook Ajax dergelijke bedragen niet (structureel) op tafel kunnen leggen omdat de begroting daar niet toereikend voor is. Duidelijker kan ik het niet uitleggen en ik kan dan ook niet anders dan concluderen dat jouw leesvaardigheid kennelijk niet toereikend is om dat te begrijpen. Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat je simpelweg niet weet wat het verschil tussen een begroting en een eigen vermogen is.
 
Psveindhoven19
 
3
15 mei 2017 om 10:11
Doordat deze speler is bijgepraat en overgehaald door onze mexicaanse spelers
 
psverdave
 
15
15 mei 2017 om 10:14
Bravo je probeert weer angst te zaaien. PSV is GEZOND. We geven alleen niet 15 miljoen uit aan 1 speler want dat is het transfer beleid wat ons juist bijna de kop gekost heeft.
 
aussievis
 
1
15 mei 2017 om 10:03
Kom op Psv. Is het met de transferbalans zo triest gesteld dat je zelf geen fatsoenlijke spelers kunt kopen? En is er zo weinig vertrouwen in de eigen jeugd? Durf ze toch eens de kans te geven, waarom leid je ze anders nog op? En de scouting zal heus nog andere spelers int vizier hebben lijkt me. Dus waarom van dit rare constructies...
 
JohnnyyPSV
 
5
15 mei 2017 om 10:41
Kijk anders even verder dan je neus lang is. Met de begroting van PSV ga je niet zomaar een spelers van +/- 15 miljoen kopen. Daarnaast kun je wel steeds roepen dat er te weinig kans wordt gegeven aan de jeugd, alleen ik hoop dat ze bij PSV graag jeugd op willen stellen maar dat ze gewoon het niveau nog niet halen. Ik zou ook graag zien dat PSV volgend seizoen 5 spelers uit de jeugd in de basis heeft staan en presteert. Zo makkelijk is het helaas niet.
 
op4
 
0
15 mei 2017 om 23:03
Als je werkelijk naar de balans en de transferwaarde kijkt is PSV helemaal niet zo financieel gezond. Het stadion en de grond zijn verkocht, PSV heeft weinig cash (vergelijk met jaarverslag Ajax) Daarnaast heeft PSV ook weinig spelers die boven de 10 M verkocht kunnen worden. Operationeel maakt PSV met het huidige budget in de EL (als ze de groepsfase al halen) verlies.
 
FcEdgar
 
2
15 mei 2017 om 10:04
Het spreekt natuurlijk niet in het voordeel van PSV dat de laatste soortgelijke constructie compleet is mislukt. (zinchenko)
 
patrickB
 
7
15 mei 2017 om 10:10
Deze speler zit al wel op een veel hoger niveau dan Zinchenko. Denk eerder aan een Alex constructie destijds met Chelsea. Deze speler zou meteen de beste aanvaller in de Nederlandse competitie worden mocht hij komen.
 
Goosfraba
 
1
15 mei 2017 om 17:06
Jij zit hem wekelijks de pannen van het dak spelen in Mexico begrijp ik? Aangezien je dit zo stellig zegt.
 
ninjakai
 
2
15 mei 2017 om 10:06
Na het daverende succes met Oleksandr Zinchenko is het maar de vraag of topclubs wel nog een samenwerking willen aangaan met Psv. Zeker als er ook clubs zijn als bijvoorbeeld Twente waar spelers toch wat eerder op speelminuten kunnen rekenen.
 
Psveindhoven19
 
0
15 mei 2017 om 10:19
Twente zit natuurlijk in een financiële malaise die konden niet anders dan met jeugd spelers voetballen, dat kan goed uitpakken want Twente heeft het dit seizoen niet slecht gedaan. Psv moet voor aankomend seizoen zeker wat spelers aantrekken maar zeer zeker ook eigen jeugd opstellen. Voor Brands en Cocu is nu de taak om een goede mix te creëren
 
Goosfraba
 
2
15 mei 2017 om 17:10
Als je de uitspraken van Cocu eerder vandaag leest, denkt hij daar anders over. PSV moet daar toch echt iets aan gaan doen, anders gaan we nog heel wat Bazoertjes zien. En die jongens kan je dan ook geen ongelijk geven vind ik.
 
Jeroen-AMF
 
2
15 mei 2017 om 10:17
Ajax kan ook wel een goede linksbuiten gebruiken. Al hoewel je wel een grote gok neemt. Neres is nog geen zekere versterking gebleken en bij hem moet je het ook maar afwachten. Maar goede buitenspelers zijn altijd welkom.
 
Goosfraba
 
0
15 mei 2017 om 17:11
Brands kan ook bij ons aankloppen als hij een samenwerking met een "meer vermogende club" aan wil gaan. Vermoedelijk trapt Overmars daar alleen niet in. ??
 
TrebleX
 
2
15 mei 2017 om 10:24
Ik heb sterk mijn twijfels over de scouts van PSV tegenwoordig. Lopen er geen scouts in Afrika? Daar heb je zoveel fysiek sterke spelers rondlopen die goedkoper zijn dan de spelers uit Zuid- en Midden Amerika. In België lopen er een aantal van dat soort spelers rond.
 
 
2
15 mei 2017 om 10:26
De vraag is wat een kapitaalkrachtige club met een dergelijke constructie heeft te winnen en of deze de toets der rechtmatigheid kan doorstaan. Clubs die geinteresseerd zijn in betreffende speler kunnen hem ook gewoon zelf kopen en daarna verhuren aan de club naar eigen voorkeur. Bijv. aan een club uit een van de grote voetballanden, die waarschijnlijk een veel hogere huursom kan en wil betalen dan Psv. De vraag is ook wat PSV er mee opschiet. Als hij heel goed blijkt te zijn, zal de club bij wie hij in eigendom is, hem na 1 seizoen al opeisen en zal de huur tot 1 jaar beperkt blijven. Als hij minder goed blikt te zijn dan wordt aangenomen, schiet de club er ook weinig mee op.
 
JustPSV95
 
0
15 mei 2017 om 11:02
Iedereen denkt nu aan huren en dergelijke. Deze constructie lijkt meer zoals je in Italië vaker ziet, 2 clubs die gedeeltelijk eigenaar zijn.
 
Goosfraba
 
0
15 mei 2017 om 17:13
Dat mag helemaal niet meer volgens mij.
 
JustPSV95
 
0
15 mei 2017 om 17:45
Heb geen idee eerlijk gezegd weet dat het in Italië voorkwam en iets soortgelijks met Alex bij psv. Miss dat het idd niet meer mag of dat het iets is veranderd. Aan de andere kant weten wij niet wat al die clubs doen, miss wel beter
 
psv-dor-liv
 
2
15 mei 2017 om 10:30
Ik zou 12 miljoen bieden en hem kopen, dan kun je er minimaal 3 jaar mee vooruit en je krijgt er minimaal hetzelfde geld voor terug mits hij redelijk presteert, speelt hij goed haal je er 25+ voor
 
 
2
15 mei 2017 om 10:58
@psv-dor-liv Waarom zou je 12 miljoen bieden als je er maar 5 tot 7 kan betalen?
 
LW88
 
3
15 mei 2017 om 10:54
Goed beleid. Eigen jeugd niet laten spelen want het is geen speeltuin, maar wel spelers opleiden voor anderen.
 
timot1
 
0
15 mei 2017 om 11:22
Dit vind ik zo'n onzin, als PSV echt overtuigd zou zijn van deze jongen moeten ze ook bereid zijn er flink in te investeren, wetende dat hij met winst doorverkocht gaat worden
 
Dammie
 
1
15 mei 2017 om 11:30
Probleem is alleen dat je nooit weet of je een speler met winst door kan verkopen. Je kan het wel denken en hopen maar zekerheid heb je nooit en als je gaat speculeren op toekomstige transferwinsten dan speel je bedrijfseconomisch Russisch roulette en loop je grote kans in financiele problemen te komen.
 
op4
 
0
15 mei 2017 om 23:07
PSV kan geen spelers van boven de 6 M meer kopen omdat ze nauwelijks nog cash hebben. Daarom hebben ze Siem de Jong en Van Ginkel moeten huren.
 
JustPSV95
 
0
15 mei 2017 om 23:09
En toch hadden ze ong 8 miljoen voor lozano geboden...idd ze hebben het geld niet
 
Robsch@
 
0
15 mei 2017 om 11:23
Ik dacht dat ze de jeugd meer de kans wouden geven, lijkt er niet op als ik dit zo lees.
 
ClaessensHouthandel
 
0
15 mei 2017 om 14:00
Er lopen er nu teveel rond die niet alles geven omdat ze het niet naar hun zin hebben. Kun je aan alles zien op het veld bij de wrdstrijden en zeker ook op de training. Hup de bezem erdoor
 
JustPSV95
 
0
15 mei 2017 om 14:40
Niet haalbaar en streep er door heen hebben we brands wel eerder horen zeggen en een paar weken later is het rond. Clubwatcher rij elfrink twijfeld ook aan de geloofwaardigheid van brands. We gaan het zien
 
op4
 
0
15 mei 2017 om 23:10
Dit soort spelers zijn alleen nog haalbaar voor ajax. PSV moet het nu zoeken in de categorie Larsson.