Veltman: 'Dat is een actie van... Hoe heet die PSV'er, die linksbuiten?'
Zondag, 18 februari 2018 om 19:32

Ajax won zondag met een miniem verschil van PEC Zwolle (0-1) door een goal van Klaas-Jan Huntelaar. Erik ten Hag was na afloop trots. De trainer vind dat zijn ploeg vrijwel geen steken liet vallen tegen de Zwollenaren. Ook Joël Veltman was blij met de drie punten en erkent dat Huntelaar wellicht rood had kunnen krijgen vanwege een slaande beweging.

"We waren heel dominant en hebben niks toegelaten. 0-5 was ook een normale uitslag geweest", begint Ten Hag in gesprek met FOX Sports. "Afgelopen weken waren we in fases sterk, nu waren we de hele wedstrijd goed. Het enige wat ik mijn ploeg kan verwijten, is dat we de trekker vaker over hadden moeten halen", aldus de oefenmeester, die weet dat het gat met PSV is verkleind. "Vijf punten is nog steeds niet goed natuurlijk, maar qua spel hebben we een stap voorwaarts gezet."

Ook Joël Veltman is tevreden met het vertoonde spel van Ajax, maar beseft net als Ten Hag dat er meer gescoord had moeten worden. "Je bent tevreden, want je wint met 0-1 en je weet dat PSV punten verspeeld heeft", zegt Veltman in gesprek met FOX Sports. "We speelden prima, maar het enige puntje was dat je hier met 2-0 of 3-0 moet winnen."

Veltman gaat ook in op de vermeende overtreding van Huntelaar op Bram van Polen. De verdediger zegt dat de slaande beweging van de spits vergelijkbaar is met die van Hirving Lozano, die tegen sc Heerenveen rood kreeg. "Dat is een actie van uh... Hoe heet die PSV'er, die linksbuiten?", vraagt Veltman zich hardop af. "Lozano, ja. Het is zo'n actietje, ja. En die is wel beoordeeld met rood, deze niet."

Meer nieuws
   
23:58
23:58
Joseph Oosting gaat live op tv in op contact met Feyenoord
1
   
23:38
23:38
Sporting Portugal kan landstitel ruiken na spectaculaire comeback tegen Porto
2
   
23:04
23:04
V/d Vaart ziet belangrijkste man bij PSV: 'We onderschatten hoe goed hij is'
3
   
22:53
22:53
Van Hanegem ziet aanwinst voor gehele Nederlandse top bij Sparta rondlopen
6
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (172)

 
wve
 
69
18 februari 2018 om 19:36
En dat is het en meer niet. De scheidsrechter bepaalt op dat moment of het kan of dat het niet. Lozano heeft pech psv heeft pech ajax en huntelaar hebben geluk.
 
kentukies
 
56
18 februari 2018 om 19:37
Dus of de 1 vrijspreken of de ander alsnog schorsen maar hier moet de tuchtcommissie maar over gaan
 
wve
 
12
18 februari 2018 om 19:39
Weet niet of huntelaar beoordeeld is want dan is de kous af. Voor de rest vind ik het allebei niks.
 
FR12Jules
 
50
18 februari 2018 om 19:42
Dan wordt Ramselaar nog voor 2 duels + 1 voorwaardelijk geschorst voor een tackle met 2 benen van achter. Kreeg Bilal namelijk ook, kan je niet terugdraaien want hij heeft al een duel gebromd. ;-)
 
Sanderr
 
51
18 februari 2018 om 19:45
8 wedstrijden, wat heb jij gerookt joh? Mijns inziens zou het moet zijn zoals Bram van Polen ook zei. Ach dit gebeurt zo vaak, gele kaart, klaar. Het struikelblok is echter de inconsequentie, bij Lozano geeft men hem wel, hier niet. Maar hoe je bij 8 wedstrijden komt is mij werkelijk een raadsel. Dan heeft menig team aan het eind van het seizoen geen spelers meer beschikbaar denk ik.
 
evandermeijden
 
21
18 februari 2018 om 19:47
Blom gaat serieus beweren dus dat ie dit beoordeeld heeft en niks aan de hand was??? Laat me niet lachen blom!! O wacht is je eigen clubje he
 
KeyboardHeld
 
10
18 februari 2018 om 20:08
Ramselaar gleed uit. Bilal was een dropkick
 
NielsSchmeets
 
5
18 februari 2018 om 20:23
Jij leeft in een eigen wereldje volgens mij met je 8 wedstrijden.
 
Limboroy
 
1
18 februari 2018 om 23:00
nee beide situaties zijn beoordeeld, lozano zal moeten gaan brommen, huntelaar heeft mazzel
 
Stokie10
 
1
19 februari 2018 om 08:37
Heeft blom dit beoordeelt? Waarom gaf ie geen penalty dan? Van polen trok zn shirt zowat uit
 
JK-Ajax
 
42
18 februari 2018 om 19:39
Echter is het bij Nijhuis nooit 'een keer'. Verder weet jij ook hoe het in de voetbalwereld werkt.
 
wve
 
16
18 februari 2018 om 19:41
Nijhuis is gewoon niet consequent in zijn beslissingen. En hanteert zijn eigen regels. En ik snap de link naar nijhuis niet eigenlijk.
 
JK-Ajax
 
6
18 februari 2018 om 19:45
Haha ja zo gaat het nu eenmaal. Conclusie is dat het scheidsrechterskorps i consequent is en dar mag best frustratie opwekken
 
romarky
 
5
18 februari 2018 om 19:49
De hele discussie is natuurlijk kansloos. De regels zijn duidelijk, de beslissingen totaal niet. Of het nu Nijhuis of in dit geval Blom (die normaal erg last heeft van vlugge vingertjes en te pas en te onpas met kaarten slingert) is, de heren arbitrage zijn inconsequent. Het baart zorgen dat betaalde professionals zo incompetent zijn en ze in Zeist het handje maar boven het hoofd houden.
 
wve
 
4
18 februari 2018 om 19:53
Heeft niks met makkelijke uitspraak te maken. Vind het geen beide rood maar soms heb je pech. Afgelopen seizoen was ajax de club die het meeste genaaid was qua beslissingen. Nu denk ik dat het dit jaar niet zo is. Maar dat hou je zolang er geen hulpmiddelen mogen gebruikt worden. Dus als er commentaar is moet dat gericht worden naar de fosielen van de fifa uefa en knvb.
 
JK-Ajax
 
3
18 februari 2018 om 19:56
We maken de balans wel weer op aan het einde van het seizoen. Zou leuk zijn als Ajax eens anders uit de bus komt is beslissingen voor en tegen.
 
LosBlancos1999
 
165
18 februari 2018 om 19:36
Dat was die speler waar jij een arm in zijn gezicht plantte Joël. Dat weet je vast nog wel.
 
Gerard13
 
119
18 februari 2018 om 19:42
Je bedoeld die speler die bij ieder klein tikje op de grond ligt?
 
LosBlancos1999
 
97
18 februari 2018 om 19:44
Je omschrijft nu 95% van de voetballers op professioneel niveau.
 
Gerard13
 
92
18 februari 2018 om 19:48
Vooruit en dan en die speler die tegen Ajax de hele wedstrijd onzichtbaar was omdat Veltman hem in zijn broekzak had.
 
verstand
 
12
18 februari 2018 om 19:48
dus?dan is het oke?
 
binny
 
18
18 februari 2018 om 20:11
In Mexico, een land waar de meeste spelers snel op de grond liggen, word hij door iedereen gehaat vanwege z'n fopduiken enzv.
 
-Riciotto-
 
47
18 februari 2018 om 20:38
Yeah sure ... jij bent onze Mexicaan kenner ?
 
brisingr
 
22
18 februari 2018 om 21:01
Wilde net zeggen inderdaad. Chunky is op het moment de Mexicaanse trots, niemand die hem daar haat.
 
Kyle66
 
7
18 februari 2018 om 21:02
Dat was al eerder bekend. Lozano had daar geloof ik al meerdere directe rode kaarten gepakt.
 
Spandoek
 
12
18 februari 2018 om 22:18
Tegen Heerenveen was de 6e (!) rode kaart in z'n nog vrij prille carrière, waarvan 5 direct. Ik vind het behoorlijk fors.
 
MMarkez
 
3
19 februari 2018 om 00:19
Heel Mexico haatte hem tijdens clubvoetbal, behalve supporters van Pachuca. Tijdens interlandvoetbal niet natuurlijk..
 
hophophoppa
 
10
19 februari 2018 om 00:43
En in NL is Veltman ongeveer de meest gehate voetballer, vanwege z'n oneindig durende matennaaierig gedrag
 
Kyle66
 
2
19 februari 2018 om 03:48
Ik denk eerder dat supporters van andere clubs een hekel aan hem hebben omdat hij hun buitenspelers wegspeelt.
 
doorie
 
2
19 februari 2018 om 04:41
Nee hoor, de haat zit hem vooral in dat slappe gedoe van hem. En ook al die fouten en onnodige arrogantie.
 
Master D
 
12
18 februari 2018 om 20:19
Waar de fans van die speler vonden dat Veltman rood had moeten krijgen en gisteren bij precies hetzelfde van Lozano de rode kaart onterecht vonden.
 
NJfromVOL
 
4
18 februari 2018 om 20:38
En nu de sequel met Huntelaar in de hoofdrol... VZ mag wel een server bijplaatsen.
 
jaakke
 
2
18 februari 2018 om 22:41
Dat gepiep begon vanmiddag al bij langs de lijn. Huntelaar mist Lozano niet, Huntelaar geen rood, Lozano logischerwijs wel. Gelijksoortige beweging.
 
LucasAndersen
 
2
18 februari 2018 om 23:00
Ach joh dat kon veltman helemaal niet zien. Lozano zat in zn broekzak.
 
JK-Ajax
 
53
18 februari 2018 om 19:37
Lekkere reactie Joelleke, ik kan me het schuim rond de mond van sommigen al inbeelden. Soms zit het mee soms zit het tegen, het zit ons in dit geval mee klaarblijkelijk en in de wedstrijd een paar keer tegen. Gister had psv dit andersom, big deal nog steeds riant voor met 5 punten en Feyenoord die toch niet volle bak gaat.
 
Arnavut1
 
20
18 februari 2018 om 19:42
Het kan ook geen toeval meer zijn, dat PSV dit seizoen vaker benadeeld s dan welk ander team dan ook. Minimaal drie strafschoppen tegen gekregen die het niet waren. Vaak zit het tegen dit seizoen en vaker zit het mee dit seizoen voor ajax. Lijkt me iig beter op zijn plaats.
 
Gerard13
 
28
18 februari 2018 om 19:47
Arnavut1 kom eens met statistieken, Ieder jaar komt er aan het eind een lijstje naar buiten met bevoordeeld en benadeeld. Ajax is al jaren een van de ploegen die het meest word benadeeld als je statistisch kijkt. Toch is er ieder jaar weer hetzelfde verhaaltje dat de Knvb pro ajax is.
 
JK-Ajax
 
32
18 februari 2018 om 19:50
Klopt arnaut het is geen toeval. Het is een uitgedokterd plan puur om PSV te stangen.
 
Arnavut1
 
3
18 februari 2018 om 20:25
We zullen het zien. Van alle eredivisie wedstrijden tor nu toe (die ik heb gezien) vind ik dat PSV het meest is benadeeld. Het gaat niet om complot of iets dergelijks.
 
Arnavut1
 
3
18 februari 2018 om 20:26
We zullen het zien. Van alle eredivisie wedstrijden tor nu toe (die ik heb gezien) vind ik dat PSV het meest is benadeeld. Het gaat niet om complot of iets dergelijks.
 
Xyzz
 
7
18 februari 2018 om 21:28
Geen complot maar ook geen toeval, wat is het dan wel?
 
DVV20
 
19
18 februari 2018 om 19:43
Begint het calimero gedrag nu al? Feyenoord staat voor l*l in de competitie, denk je nu echt dat we de wedstriid tegen Psv in de eigen kuip laten lopen zodat Ajax niet inloopt op PSV? Niet alles in het leven draait om Ajax hoor. Feyenoord heeft de punten hard nodig en zal gewoon 200% gas geven om PSV te verslaan.
 
JK-Ajax
 
9
18 februari 2018 om 19:49
Calimero? Ik zeg enkel dat er geen man overboord is omdat ik veel reacties zie dat het kampioenschap al zeker voor Ajax is. Je relaas daarna vind ik ook wat misplaatst, volgens mij speelt Feyenoord een belangrijke pot ik de beker, de prijs die nog te grijpen valt. Heeft niet zoveel te maken met alles om Ajax draaien of Calimero, niet zo schuimen.
 
K. Van Linnen
 
12
18 februari 2018 om 19:56
Wat ben je bijzonder denigrerend JK. Lijkt Veltman op het publiek of het publiek op Veltman?
 
JK-Ajax
 
15
18 februari 2018 om 19:58
Ach de langentenenbrigade is weer volop aanwezig. Mag een beetje plagen en steken niet meer als concurrent? Moeten we ook in het voetbal onze oren laten hangen aan offended mensen?
 
Kyle66
 
3
18 februari 2018 om 21:08
DVV, ik ben benieuwd en wel om twee redenen. 1. Jaren geleden eisten de supporters van Feyenoord dat er verloren moest worden van PSV, zodat Ajax geen kampioen kon worden. 2. Ik heb al reacties gelezen van Feyenoord-supporters dat er rustig aan gedaan moet worden, vanwege de wedstrijd tegen Willem II.
 
hansje1969
 
0
18 februari 2018 om 22:30
Lijkt me dat je Twente bedoelt ipv Psv. Maar ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord dit gaat laten lopen. Je wilt toch niet een topper zomaar weggeven? Feyenoord heeft er al drie van de vier verloren, dus wil ook echt wel gaan voor eigen fans. Daarbij.....sparen voor willem2....kan me niet voorstellen dat je daarmee bezig bent als speler. Maar onder de fans in mijn omgeving proef ik het wel een beetje wat je zegt, merkwaardig toch. Feyenoord zal volgende week wel uit een ander vaatje moeten tappen. Mijn hemel wat was dit slecht
 
DVV20
 
0
19 februari 2018 om 09:39
@kyle Je hebt gelijk dat er wat supporters dingen geroepen hebben. Dit zijn hetzelfde type supporters die geen Suarez poster in de winkel bij hun stadion willen hebben. Echter geloof jij ook maar 1 seconde dat de spelers op het veld van plan zijn vrijwillig te verliezen van Psv? Als je denkt dat er zo goed naar de supporters geluisterd zou worden, zou ondertussen de klassieker alweer met uitsupporters gespeeld worden, zou de laatste training gewoon weer openbaar zijn en zou er vuurwerk afgestoken mogen worden. P.s. als we toch in complotten aan het denken zijn, lijkt het mij nog aannemelijker dat Feyenoord en PSV het op een akkoord gegooid hebben. Feyenoord wint voor de beker, PSV wint in de competitie.
 
bliek
 
2
18 februari 2018 om 19:43
Stel dat de scheids het niet beoordeeld heeft. Ik weet niet want ik heb de wedstrijd niet gezien. Dan zou er nog een schorsing kunnen komen... Heb de actie wel gezien want die lieten ze overal terug zien. Ik ben van mening dat Lozano rood was en deze ook. Huntelaar neemt altijd veel risico eb gebruikt heel veel zijnj armen. \ik vermoed dat er nu meer op gelet gaat worden. Vind dat hij er vaak mee weg komt. Ik wil niet zeggen dat ik vind dat hij meer rode kaarten zou moeten lrijgen. Maar ik vind wel dat hij veel risico in zijn spel neemt met zijn armen
 
Advan den Eeden
 
4
18 februari 2018 om 19:52
Die hunterlaar verdient ook een schorsing
 
Advan den Eeden
 
3
18 februari 2018 om 19:52
Die hunterlaar verdient ook een schorsing
 
JK-Ajax
 
2
18 februari 2018 om 19:52
Ik vind ook dat Huntelaar teveel op het randje speelt. Ik herinner me dat dit ook niet de eerste keer is dat hij wappert. Schorsing zal onvermijdelijk zijn, wellicht dat de verklaring van vPolen of een waarneming van de scheids nog een gelukje kan brengen.
 
Spandoek
 
1
18 februari 2018 om 20:16
Hij heeft het wel beoordeeld, dus er zal geen schorsing volgen. Hij moet hier wel mee uitkijken ja, de volgende keer gaat het geheid discussie opleveren.
 
JK-Ajax
 
0
18 februari 2018 om 20:21
Oh ik heb dat even gemist. Heeft Blom dat zelf aangegeven dan? Ik dacht dat hij er niet voor floot.
 
BenNL
 
4
18 februari 2018 om 19:44
Riant voor? 1 x punten verspelen en Ajax heeft het in eigen hand.
 
JK-Ajax
 
2
18 februari 2018 om 19:46
PSV ook nog steeds.
 
NJfromVOL
 
5
18 februari 2018 om 20:53
Beetje flauw om je op voorhand in te dekken en alsvast te roepen dat Feyenoord toch niet volle bak gaat? Feyenoord heeft nog geen behoorlijke pot op de mat gelegd sinds de winterstop en zou inderdaad zo maar van PSV kunnen verliezen. Maar niet omdat PSV vrije doorgang krijgt. Hebben we Ajax ook niet gegeven, maar toch 2x verloren. Kan.... Gek he?
 
JK-Ajax
 
1
18 februari 2018 om 21:20
Je kon ook even scrollen en mijn reactie lezen dat het niets met indekken te maken heeft. Even goed lezen, niet gek he?
 
NJfromVOL
 
0
18 februari 2018 om 23:09
"en Feyenoord die toch niet volle bak gaat." Tja dat kan ik maar op 1 manier iinterpreteren. Beetje jammer... Jzajzdb toch?
 
JK-Ajax
 
1
19 februari 2018 om 07:53
Als je selectief alleen dat pakt en dan graag een mening wil vormen om maar even op iemand te zeuren. Dan heb je helemaal gelijk, maar het gehele plaatje bekijken is je te lasti wellicht, zijn we ook gewend van je.
 
NJfromVOL
 
0
19 februari 2018 om 16:43
selectief ??? Moet ik dan het hele topic door om te kijken of je het misschienergens nuanceert. Het zal wel aan mij liggen ...ik ben toch maar een zeur ...
 
MCMXIII
 
60
18 februari 2018 om 19:38
He wat flauw.. hij kent m echt wel. Arrogante speler die maar bij 1 club in NL thuishoort.
 
Sanderr
 
31
18 februari 2018 om 19:39
Heb je het interview ook gezien of ga je alleen af op de titel? Misschien komt hij even niet direct op de naam en vult de interviewer hem aan, weet jij veel.
 
MCMXIII
 
6
18 februari 2018 om 19:42
Jammer genoeg wel ja..
 
Sanderr
 
4
18 februari 2018 om 19:59
Vertel mij even waar ik de video kan vinden, ben wel benieuwd!
 
Sanderr
 
22
18 februari 2018 om 20:14
Heb hem inmiddels gezien, hij zegt: 'ja, was ongeveer dezelfde actie als van die psv linksbuiten', waarop Hans Kraaij zegt: 'Lozano'. Veltman: 'Ja Lozano ja'. Nou porh poeh, wat een drama weer om niks.
 
Tellobrommer
 
5
18 februari 2018 om 19:39
Normaal gesproken geven scheidsrechters voor beide gevallen toch geen rode kaart?? Die van Huntelaar was zeker erger. Onterechte rode kaart voor Lozano! Ik vond dat Ajax en Pec een goede eerste helft speelden, Ajax speelde echter heel sterk in de tweede helft waardoor PEC niet meer aan voetballen toekwam..
 
jaakke
 
2
18 februari 2018 om 23:37
Definieer erger, want ik zie niet zoveel verschillen, behalve dan dat Huntelaar zwaar gehinderd werd en zich losrukte een beweging maakt en niemand raakt en Lozano d bal verliest en dezelfde, maar onnodige beweging maakt en raak slaat.
 
CalafellSpanjeTon
 
13
18 februari 2018 om 19:40
Tel daar nog even de penalty van vorige week bij op (volgens Sjaak Swart onterecht!!) Dan kost dit PSV 4 punten. Wat een mazzelaars zijn het toch. Hoe was het ook al weer? Ajax wint altijd als Blom fluit? Wordt tijd dat zij een Higlertje krijgen.
 
Hoofdstad Cult
 
1
18 februari 2018 om 23:48
Als ik jou was zou ik Ajax een Nijhuis-je toewensen.
 
CalafellSpanjeTon
 
1
19 februari 2018 om 10:22
Ja zou ook kunnen. Uit onderzoek verliest Ajax het meest onder Nijhuis en wint het meest onder Blom. Maar het ging mij hier om het strooien met rode kaarten van Higler.
 
StadiaRotterdam
 
6
18 februari 2018 om 19:41
Kleedkamervoer voor Psv-ajax. Of veltman wordt dol gespeeld, of hij oogst een benebreker.
 
lausho
 
20
18 februari 2018 om 19:43
Of hij zorgt ervoor dat Lozano er niet in voorkomt, zoals Ajax-Veltman wel vaker doen
 
binny
 
6
18 februari 2018 om 20:30
Hahaha benoem de wedstrijden dat een speler Veltman suf is gespeeld dit seizoen. Ja, 0.
 
S_D_K
 
7
18 februari 2018 om 19:48
Vergelijkbare situaties. De ene rood, de andere niets. De ene straks 3 a 4 wedstrijden schorsing, de andere niets. Competitievervalsing al jarenlang een begrip in Zeist.
 
Sempros
 
7
18 februari 2018 om 19:50
Allebei zeker geen rood. Doe het af met een geel en een foei voor alle partijen. Jammerlijke reactie weer van Veltman. Je gaat mij niet wijsmaken dat hij niet weet hoe Lozano heet.
 
ajaxrkc33
 
7
18 februari 2018 om 19:51
De Knvb moet hier eens naar gaan kijken. Het kan niet zo zijn dat het bij de ander wel rood is en bij de ander niet. Vind deze niet zwaarder als bij Lozano gisteren.
 
jaakke
 
0
18 februari 2018 om 23:43
Nope, zeker niet zwaarder, want hij raakt niemand, itt Lozano. Overdreven gedoe. Als we dan volgens de regels gaan fluiten, van Polen geel, Huntelaar rood en Ajax een strafschop, want dat is wat er gebeurde, van Polen hield vast in de 16, dus strafschop.
 
DENAJAX01
 
2
18 februari 2018 om 19:51
Ja, Huntelaar had hier rood voor moeten krijgen. Het was vergelijkbaar met Lozano. De scheids zag het gisteren wel, vandaag niet. Overigens loopt Huntelaar het risico dat hij op basis van de beelden alsnog geschorst word, tenzij de scheids het voorval wel gezien heeft maar niet als een overtreding heeft beoordeeld.
 
RomBomCu
 
0
18 februari 2018 om 20:21
Volgens mij fluit de scheidsrechter omdat van Poolen op de grond ligt en naar zijn hoofd grijpt. Niet specifiek voor de overtreding van Huntelaar, ligt natuurlijk helemaal eraan hoe Blom het heeft opgeschreven.
 
Kyle66
 
1
18 februari 2018 om 21:13
De scheidsrechter had ook een penalty kunnen geven voor vasthouden.
 
jaakke
 
0
18 februari 2018 om 23:45
Moeten geven bedoel je, duidelijke directe vrije trap in de 16, dus strafschop.
 
daveke
 
6
18 februari 2018 om 19:52
Dit is natuurlijk gewoon een rode kaart. Dat ziet iedereen. Gewoon alsnog schorsen. Beetje jammer dat Veltman zo reageert over de beste voetballer van de Eredivisie. Beetje schijnheilig net doen alsof je hem niet kent. Hij is de elleboog alweer vergeten in Amsterdam
 
Sanderr
 
13
18 februari 2018 om 20:00
Hij heeft Lozano waarschijnlijk niet gezien in Amsterdam joh, deed die wel mee trouwens?
 
Quirento
 
3
18 februari 2018 om 19:53
Was geen rood, net zoals het gisteren geen rood hoorde te zijn. En Veltman je weet natuurlijk donders goed dat hij Lozano heet, een beetje grappig doen moet echter wel gewoon kunnen
 
jaakke
 
1
18 februari 2018 om 23:46
Hehe, eindelijk iemand die wel normaal kan rageren en psv'er is, chappo!
 
JulesArts
 
1
18 februari 2018 om 20:00
Zou jij toch moeten weten meneer Veltman, het enige wat je van hem gezien hebt is de achterkant van zijn shirt nadat hij jou 84 keer zoek heeft gespeeld. En dat toneelstuk van jou toen erbij halen we ook nooit meer van ons netvlies. Wederom een sterk staaltje toneel Veltman!
 
KingB
 
18
18 februari 2018 om 20:16
Pardon? Volgens mij was hij onzichtbaar hoor
 
Sanderr
 
3
19 februari 2018 om 00:15
Ik wou net zeggen, Lozano is een geweldoge speler, een van de beste van de ED. Maar de enige keer dat hij tegen Veltman speelde was hij nergens te bekennen. 84 keer zoek gespeeld? Nee, 0 (ja je leest het goed, geen enkele) keer kwam hij voorbij Joël. De achterkant van z'n shirt heeft Veltman alleen gezien toen Lozano met de staart tussen de benen na een 3-0 pak op de broek richting kleedkamer liep!
 
jaakke
 
1
18 februari 2018 om 23:48
Beste jules arts, die Lozano kan lekker rennen met een bal, is dus snel. Maar technisch heb ik hem nog geen speler uit zien spelen. En in Amsterdam liep hij voor spek en bonen op het veld.
 
soccerroos
 
15
18 februari 2018 om 20:20
Hoe een titel zo provocerend kan zijn. Ik dacht ok wat respectloos van veltman. Maar hij komt gewoon even niet op zijn naam. Maar de clicks zijn weer binnen.
 
Kyle66
 
3
18 februari 2018 om 21:14
Juist. Ik heb het gezien. Veltman heeft het over de linksbuiten van PSV en Kraay zegt "Lozano".
 
Coolcat Ehv
 
2
18 februari 2018 om 20:24
Zoals vaak heeft Ajax weer geluk met de scheidsrechter, in dit geval Blom. En PSV heeft weer pech, net als bij de bekerwedstrijd tegen Feyenoord... Nu ik er zo over nadenk, Ajax heeft wel verdacht vaak de scheidsrechter mee. Ik herinner me de wedstrijd Ajax-Utrecht toen Ajax in laatste minuut onterechte strafschop kreeg. En o ja, ook nog de bekerfinale Ajax-Utrecht waar Ajax scoorde bij 5 meter buitenspel en... kan nog wel een uur doorgaan. Het geluk wordt eerlijk verdeeld noemen ze dat dan, haha....
 
Denn01
 
14
18 februari 2018 om 21:12
Ik zou aangifte doen door vermoeden van matchfixing als ik jou was. Ik denk dat als we gaan graven bij wedstrijden van PSV dat er ook wel genoeg mee heeft gezeten, je gaat terug na 2002 met de finale van Ajax-Utrecht. In die 16 jaar heeft PSV dus nooit wat mee gekregen ach wat is dat vervelend. Piep piep.
 
Kyle66
 
5
18 februari 2018 om 21:15
Ik denk dat je dit ook aan Nijhuis moet doorgeven. Hij is hiervan waarschijnlijk niet op de hoogte.
 
RolandPijnen
 
0
18 februari 2018 om 21:40
Iedereen schrijft en praat over huntelaar, maar is iedereen het natrappen van mokhtar vergeten
 
SietzeAFC
 
1
18 februari 2018 om 21:54
Soms lijkt het erop alsof Veltman bewust de minst geliefde speler buiten de Ajax supporters om wilt zijn haha. Kan me als Ajax supporters heel goed voorstellen dat andere supporters hem niet mogen.
 
patpsv
 
1
18 februari 2018 om 22:04
Ach, waar maken wij ons nog druk over. De wedstrijden zijn gespeeld en de competitie is weer wat spannender geworden. Op na de volgende speelronde! En natuurlijk benieuwd wat de KNVB gaat doen inzake Lazano??.
 
Boghossian
 
5
18 februari 2018 om 22:51
Haha, Veltman naait Lozano nog ff na, door te doen alsof hij een 'nobody' is en Veltman zijn naam niet eens weet. Precies op dezelfde manier als in de wedstrijd tegen Psv, lekker provoceren. Ik mag het wel, en Veltman is inmiddels ook hard en sterk geworden in de duels, dus dan kan hij dat gedrag wel een beetje hebben. Je zal ook een beetje oorlog moeten maken met PSV om die titel te winnen.
 
_RoyAlVoetBaL_
 
1
19 februari 2018 om 01:03
Kijk nou ff het interview..
 
Boghossian
 
0
19 februari 2018 om 15:18
Nee joh.