'Vraagprijs Chelsea ligt 47 miljoen boven hoogste bod Real Madrid'
Zaterdag, 25 mei 2019 om 11:31

Eden Hazard wordt al geruime tijd in verband gebracht met een overstap naar Real Madrid en een transfer van de Belg leek in de afgelopen weken slechts een kwestie van tijd. Sky Sports meldt zaterdagochtend echter dat de verhuizing van Hazard naar Madrid echter nog geen uitgemaakte zaak is, daar beide clubs een behoorlijk eind uit elkaar lijken te liggen op financieel vlak.

De doorgaans goed geïnformeerde Engelse sportzender pakt uit met het nieuws dat Chelsea maar liefst 147 miljoen euro wenst te ontvangen voor zijn sterspeler. Hazard ligt nog maar tot volgend jaar zomer vast, maar dit weerhoudt de Londenaren er niet van om de absolute hoofdprijs te vragen. De kans is bovendien groot dat de club deze zomer geen nieuwe spelers kan halen vanwege een transferverbod, waartegen nu nog in beroep wordt gegaan.

Chelsea-directeur Marina Granovskaia voelt daardoor weinig druk om snel een einde aan de onderhandelingen te breien en hoopt het onderste uit de kan te kunnen halen. Real Madrid wil vooralsnog echter niet verder gaan dan honderd miljoen euro voor het eenjarige contract van de 28-jarige aanvaller en een snelle deal lijkt niet in zicht.

Hazard zelf hoopt naar verluidt dat een transfer meteen na de Europa League-finale van aankomende woensdag afgerond kan worden. De dribbelaar voegt zich daarna bij de Belgische nationale ploeg voor de interlands tegen Kazachstan en Schotland en wil dan eigenlijk al duidelijkheid hebben over zijn toekomst.

Meer nieuws
   
12:53
12:53
Thiago Silva zegt Chelsea definitief gedag in hartverwarmende afscheidsvideo
9
   
12:10
12:10
VZ Kort: SC Cambuur laat supporters thuis voor uitduel in Kerkrade
77
   
12:00
12:00
VZ Team van de Week: liefst 5 spelers van PSV na achtklapper in Friesland
15
   
11:31
11:31
Vertrekt Gimenez bij Feyenoord? Spits brengt bezoek aan Premier League-duel
25
   
11:02
11:02
Premier League-clubs komen budgetplafond overeen: dit zijn de details
21
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (90)

 
barcalover123
 
92
25 mei 2019 om 11:36
Real is gek als ze zo veel betalen voor hazard met 1 jarig contract. Kunnen ze et beter bij Sane proberen. Die is ook eeen stuk jonger.
 
nmgnjizz
 
54
25 mei 2019 om 11:40
Precies ik vind 100m voor een 1 jarig contract al teveel.
 
Warabe
 
19
25 mei 2019 om 12:05
Hazard als je gaat, ga naar Barca. Coutinho kan dan weg.
 
False9
 
18
25 mei 2019 om 11:42
Maar ook niet zo goed als Hazard. Real moet gewoon een jaar wachten.
 
MaceReal
 
82
25 mei 2019 om 11:47
Nog een jaar om dan een bijna dertiger binnen te halen? Haal liever Sane dan inderdaad.
 
SweetJones
 
31
25 mei 2019 om 12:09
Niet zo goed als Hazard???? Hazard is zooo overschat. Wel een mooie voetballer om naar te kijken. Maar denk dat Sane zijn rendement nu al hoger ligt. Plus kan nog veel beter worden gezien zijn leeftijd.
 
False9
 
83
25 mei 2019 om 12:21
Je weet dat Hazard betrokken is bij de meeste doelpunten in de hele Premier League? 32 wedstrijden en betrokken zijn bij 31 doelpunten is overschat? En dat ook nog eens bij Chelsea wat niet veel scoort. Zet hem bij City neer en hij gaat over de 40 heen. Sane zijn rendement ligt hoger, hoe verzin je het...
 
otrapman
 
31
25 mei 2019 om 12:31
Sane is elke 80 minuten betrokken bij een doelpunt, bij Hazard ligt dat rond de 100 min. Sane's rendement is dus wel echt hoger.
 
AmazingNinja
 
50
25 mei 2019 om 13:02
Hazard is bij 31 goals betrokken bij een Chelsea dat er 63 heeft gemaakt (betrokken bij 49% van alle goals) Sane is bij 20 goals betrokken bij een City dat er 95 heeft gemaakt (betrokken bij 21% van alle goals) Dit is dus zwaar in het voordeel van Hazard. Het is dus maar net welke statistiek je erbij pakt.
 
Faraone
 
9
25 mei 2019 om 13:28
Hoeveel minuten hebben beide heren gemaak? Is toch logisch dat iemand meer betrokken is bij het aantal doelpunten als hij meer speelt?
 
InsideRMadrid
 
2
25 mei 2019 om 13:31
Idd dat Sane dan een geschiktere optie is, mooie transfer zou dat zijn maar ga er maar vanuit dat Hazard naar Real na de EL finale bekend gemaakt wordt en ook Jovic niet veel later erachteraan, die transfers zijn zeker
 
funkeeE
 
18
25 mei 2019 om 11:38
Niks geks, proberen het maximale er uit te halen. Verwacht 115 mil + eventuele bonussen.
 
Linkerbaan
 
106
25 mei 2019 om 11:39
Werk nou gewoon mee Chelsea. Hazard heeft jullie zo veel gebracht maar wil nu gewoon een ander avontuur aan gaam. Gun het hem dan ook voordat het weer een heel drama wordt.
 
kleinegeneraa7
 
43
25 mei 2019 om 11:45
Tja Hazard heeft dat contract getekend en Chelsea zit met dat transferverbod. Het blijft natuurlijk geen liefdadigheidsinstelling en moeten ook gewoon prijzen pakken. Een alternatief kunnen zij niet halen, dus snap Chelsea wel dat zij in deze periode het onderste uit de kan willen halen.
 
Linkerbaan
 
37
25 mei 2019 om 12:05
Ik bedrijp dat ze geen liefdadigheidsinstelling zijn. Maar 100 miljoen voor Hazard die nog een 1 jarig contract heeft en weg wil is gewoon een geweldig bedrag. Ze hebben hem al 100x terug verdiend en dan komt dit bedrag er nog eens bij. Soms moet je je spelers ook iets gunnen.
 
Bon Jovi
 
24
25 mei 2019 om 12:10
Het is geen liefdadigheidsinstelling, maar ik zie hier weinig dankbaarheid en respect terug voor een levende legende die hen zo veel prijzen schonk en hen dit jaar op zijn eentje de top 4 binnen loodste - knap werk gezien de rest niveau Southampton is. Bayern bijvoorbeeld liet Schweinstiger makkelijk/goedkoop gaan uit dank voor bewezen diensten. Laat Hazard gewoon gaan voor die 100 miljoen -wat al enorm duur is. Maar nee ze vragen 147, goed wetende dat Real dit niet gaat betalen. Ze gijzelen hem gewoon. Net als vorige zomer. Vorig jaar heb je zijn droomovergang tegen gehouden, gun hem dit nu gewoon... Hazard heeft natuurlijk wel pech met dat transferverbod want anders deed Chelsea vermoedelijk niet zo moeilijk als nu maar ze hebben toch nog Pulisic (en Hudson-Odoi) achter de hand.
 
Kyle66
 
12
25 mei 2019 om 12:15
Je kan Bayern niet vergelijken met Chelsea op dit moment. De kans is groot dat Chelsea komende transferperiode niets mag doen. Ze kunnen Hazard dan dus niet ontvangen. Logisch dat ze hem niet kwijt willen.
 
Bon Jovi
 
8
25 mei 2019 om 12:21
Met Pulisic hebben ze toch al preventief een vervanger gehaakld? En CHO zit er ook nog, nog iemand die zelden gebruikt werd, weg wou en ondanks een torenhoog bod niet weg mocht. Dit is een slecht signaal van Chelsea naar grote talenten zoals Matthijs de Ligt.
 
AjaxCunian
 
9
25 mei 2019 om 12:37
Schweinsteiger was ver voorbij z'n top. Niet te vergelijken.
 
broman
 
5
25 mei 2019 om 12:42
Acht als Chelsea 80 miljoen over heeft gehad voor een keeper dan is 100 miljoen voor Hazard wisselgeld, die gaan Hazard alleen voor de hoofdprijs weg doen en anders gewoon zijn contract laten uitdienen.
 
AZE/CHE 4 EVER
 
12
25 mei 2019 om 12:42
Ja wat wil je dan? Moet Chelsea iedereen maar laten gaan zodra een bod binnen komt? Is een speler van Chelsea dus Chelsea bepaald welk bedrag er op tafel moet komen, ze zouden dom zijn als ze met een lager bedrag genoegen nemen.
 
VoetballR
 
7
25 mei 2019 om 12:49
Het is natuurlijk wel raar, Chelsea maakt een fout, Hazard moet op de blaren zitten. Dat is natuurlijk niet hoe t werkt. Als mijn baas in een slecht daglicht staat wegens verduistering, dan is het toch ook gewoon zo dat je dan vrij wordt gelaten om weg te kunnen, ookal zal dat misschien desastreus zijn. Dit geval is net zo. Chelsea kan niet Hazard verantwoordelijk houden omdat ze zich zelf niet aan de regels houden, maak 't ff.
 
Elegia
 
3
25 mei 2019 om 12:50
Ik snap je argument met t onderste uit de kan halen en transferverbod niet echt...
 
kleinegeneraa7
 
0
25 mei 2019 om 13:00
Nou is toch best wel logisch? Ze willen hem niet kwijt omdat ze geen vervanger kunnen halen. Dan zullen ze hem alleen willen verkopen voor de hoofdprijs om het als club toch nog te kunnen rechtvaarden.
 
Armo4
 
0
25 mei 2019 om 15:06
Toch liever die 100m dan dat hij volgend jaar transfervrij vertrekt lijkt me.
 
TrueBlue25
 
10
25 mei 2019 om 12:27
Voor mij blijft een toch een speler waar heel veel van werd en wordt verwacht maar er nooit helemaal uit is gekomen. Hij heeft met Chelsea ook niet zoveel prijzen gepakt als hier door sommigen wordt beweerd. Past wat mij betreft absoluut niet in het rijtje met Messi en Ronaldo zoals wel eens wordt beweerd.
 
Djulz
 
6
25 mei 2019 om 12:59
Wie wel? Na deze 2 is hij praktisch the best of the rest
 
TrueBlue25
 
6
25 mei 2019 om 13:37
Mustafi
 
barcalover123
 
0
25 mei 2019 om 14:18
Neymar vind ik beter dan hazard. Mbappe ook. Salah twijfel ik over
 
Boca2005
 
2
25 mei 2019 om 14:47
Hij kan volgend jaar zo overstappen. Dan wordt hem een transfervrije overgang gegund. Er zijn niet veel clubs die hun spelers dat gunnen. Vanwege de transferban is het logisch dat Chelsea hem op dit moment niet wil laten vertrekken.
 
wandering
 
9
25 mei 2019 om 14:56
Wordt hem een transfervrije overgang gegund ?????? dan is zijn contract afgelopen en Hazard wil niet verlengen, heeft helemaal niets met gunnen te maken
 
Boca2005
 
0
26 mei 2019 om 08:15
Er zijn genoeg clubs die een speler dan op.de bank zouden zetten. ??
 
experia91
 
11
25 mei 2019 om 11:39
Gedurfd van Chelsea. Ik denk niet dat ze dit gebluf gaan volhouden. Ook omdat Hazard sinds jaar en dag daar speelt. Want stel hij vertrekt niet. Dan loopt die volgend jaar gratis weg. Ik verwacht niet dat Eden dan voor een jaar (of meer) bijtekend.
 
azchelsea
 
10
25 mei 2019 om 12:43
Nu het nog heel vroeg in de transferperiode is kan Chelsea nog hoog inzetten, maar ik denk dat over een maand Hazard al getekend heeft bij real voor een bedrag van 110-120 miljoen ongeveer. Chelsea moet het echt niet riskeren om hem te houden en dat hij vervolgens gratis de deur uitloopt.
 
VoetballR
 
4
25 mei 2019 om 12:52
Ligt natuurlijk ook aan de minnen en plussen van de verkoop. Mocht Chelsea met Hazard CL voetbal halen dan halen ze ook flink poen binnen, als Hazard weg gaat en ze halen niet eens EL dan lopen ze flink poen mis. Het is ook de risico's afwegen van zo'n verkoop. Als hij meer oplevert door prestaties door te blijven, dan kan Chelsea dat prima verantwoorden natuurlijk. Als hij wordt verkocht en de prestaties zijn niet om over naar huis te schrijven, dan krijg je echt gelazer.
 
azchelsea
 
6
25 mei 2019 om 12:59
Kans is natuurlijk groter dat Chelsea CL haalt met hazard erbij, maar zeker geen garantie. Dit jaar is het ook echt alleen gelukt doordat de concurrenten opeens onwijs veel punten verspeelden. En meer dan 100 miljoen is gewoon teveel om dat risico te nemen en in bijna met geen geval met prestaties in 1 seizoen te compenseren. Bovendien, met hoeveel motivatie speelt hazard nog als de stap naar zijn droomclub (laatste kans denk ik) voor de zoveelste keer door de neus is geboord?
 
VoetballR
 
0
25 mei 2019 om 13:02
Daar heb je wel een punt. Begrijp me niet verkeerd, ik deel je standpunt zeker. Alleen zou ik, vanuit Chelsea gezien, het niet eens raar vinden als ze Hazard volgend jaar transfervrij laten vertrekken. Helaas zou ik dat een hele nare streek vinden.
 
Angelo77
 
17
25 mei 2019 om 11:44
Fan van Hazard en al helemaal fan van Hazard bij Real. Maar 147 is een no go. Ga dan maar Bayern overbieden op Sané met 100m.
 
AlexDelPiero10
 
56
25 mei 2019 om 11:44
Dit is respectloos van Chelsea, gun deze legend gewoon zijn welverdiende transfer, je casht nog enorm voor een speler die volgend seizoen gratis weg gaat.
 
Arsenallz
 
34
25 mei 2019 om 11:46
Chelsea staat dan ook niet bekend als club waar respect perse hoog in het vaandel staat. Je hebt namelijk volledig gelijk. Chelsea teert al jaren op Hazard maar ze gunnen hem blijkbaar niks.
 
LondonIsBlue
 
26
25 mei 2019 om 11:59
Ik zie je bij elk bericht over Chelsea verbitterde en onjuiste info verspreiden. Volgens mij speelt Cech nu bij jullie juist omdat legendes bij Chelsea zoveel respect krijgen..
 
Arsenallz
 
5
25 mei 2019 om 12:15
Wat heeft de situatie Cech te maken met respect? Chelsea vond hem niet goed genoeg meer en ze kregen er genoeg geld voor. Er is niks verbitterd aan, ik verbloem de dingen gewoon niet. Situatie met de medische staf was ook schrijnend te noemen, wederom kwestie van geen respect. Kijk naar de situatie Kepa-Sarri etc.
 
Quillinho
 
13
25 mei 2019 om 13:24
Jij hebt er echt weinig kijk op??. Ik snap dat als je Arsenal volgt je Chelsea niet zoveel vind. Maar met de zin: Chelsea teert al jaren op Hazard sla je volledig de plank mis??. Ken je nog ene Drogba? Of Cech? Of misschien Terry? Lampard? Ik snap dat het een vervelend seizoen is voor Arsenal, maar probeer alstublieft objectief te blijven!
 
Quillinho
 
3
25 mei 2019 om 13:25
Oja en mijn vriend Kante! Onze topper
 
Arsenallz
 
7
25 mei 2019 om 14:30
Quil We leven in 2019, niet 2005. Spreken over objectiviteit om vervolgens een niet gerelateerde club erbij te betrekken. Zwakzinnig. Als toevoeging: Je bevestigt alleen maar het punt. De andere grote jongens zijn er al lang niet meer. Drogba is al lang weg (tweede keer niet meetellend), Lampard, Terry etc. Allemaal verleden tijd. De laatste paar jaar moet Hazard het voornamelijk voorin zelf doen. Met Diego Costa liep er nog wat nuttigs voorin, maar verder niet. Daarmee sla ik de plank niet mis, want Chelsea teert ook simpelweg op Hazard. Haal Hazard weg en wat heb je over? Een paar aanvallers die over hun top zijn gecombineerd met twe talenten. Een prima middenveld, maar geen spelers die de wedstrijd voor je win zoals Hazard.
 
Kori
 
0
25 mei 2019 om 14:38
Haha sorry hoor maar die namen zijn echt van jaren geleden, denk zelfs nog voordat Hazard überhaupt bij Chelsea speelde. Voor de rest kan je natuurlijk niet teren op verdedigers en keepers. Op aanvallend vlak moet er bij Chelsea wel degelijk veel van Hazard komen de laatste jaren.
 
John Terry
 
27
25 mei 2019 om 11:56
Respectloos? De man is na Messi en Ronaldo gewoon de beste ter wereld op het moment. Heeft in z’n uppie zowat een mager Chelsea naar de 3e plek en Europa Cup finale geloodst. Dan zouden we voor verwende duikende diva’s 300 miljoen moeten neertikken maar mag Chelsea voor deze klasbak niet de hoofdprijs vragen? Het is heel simpel: gewoon dokken of nog zo’n drama jaar draaien voor Real. Hazard is cocky genoeg om van zichzelf te weten dat hij stevige poen waard is dus hij zal er echt niet moeilijk om doen.Neem ook het feit mee dat er een transferban te wachten staat en we waarschijnlijk voorlopig geen waardige vervanger kunnen aantrekken. Waarom zou je Real dan i hemelsnaam blij maken met een vriendenprijsje?
 
LondonIsBlue
 
11
25 mei 2019 om 12:02
Precies wat ik in een vorig bericht al eerder aangaf als Real voor een Eriksen met een 1 jarig contract die maar een jaar jonger is dan Hazard al 110m wilt neerleggen mag er voor Hazard zeker rond de 150m neergelegd worden. We kunnen volgend seizoen alle hulp gebruiken dus nog een jaar blijven en dan gratis vertrekken is ook geen ramp. Helemaal niet als we daardoor volgend seizoen weer een CL ticket hebben.
 
LondonIsBlue
 
15
25 mei 2019 om 12:04
Ook zo mooi wanneer Eriksen voor 110m verkocht wordt is het alle lof voor Levy maar wanneer Chelsea 147 voor Hazard vraagt is het respectloos hypocriet ten top??
 
4Ever4Ajax
 
10
25 mei 2019 om 12:12
Chelsea is een handelshuis, meer niet. Zonder het vuile geld van Abramovich hadden ze hier nooit gestaan. Voor Real moeten ze natuurlijk niets doen, maar naar je eigen speler wel. De speler die al jaren je ster is en die nu graag een stapje hogerop wil. 100 miljoen voor een 1-jarig contract is Bizar veel. Chelsea zou Hazard dat gewoon moeten gunnen voor dat geld.
 
TILBURG013
 
6
25 mei 2019 om 12:15
Ja want Hazard is de enige optie voor Real en als ze hem niet halen dan draaien ze nog een drama seizoen (sarcastisch). Je somt een heel verhaal op over hoe die jullie club in zn eentje draagt maar na bewezen diensten willen jullie hem geen transfer gunnen voor 100 miljoen, wat al een achterlijk bedrag is voor een 1-jarig contract. 100 miljoen is echt geen vriendenprijsje. Hou hem lekker in Londen dan kijken of die er volgend jaar nog veel zin in heeft om voor zon club te spelen, Real lekker doorschakelen naar Mbappe of Sane en volgend jaar lekker gratis ophalen..
 
Kyle66
 
3
25 mei 2019 om 12:16
En als Chelsea niemand mag halen? Dan zijn ze toch gek als ze hem laten gaan?
 
TILBURG013
 
0
25 mei 2019 om 12:23
Ze hebben Pulisic al gekocht voor €65 miljoen ofzo, zeg niet dat hij net zo goed is als Hazard maar ze gaan toch niemand vinden die even goed is en als je zoveel betaald voor iemand dan zal je er wel vertrouwen in hebben. Daarnaast wil Hazard ook gewoon weg nadat die zoveel jaar Chelsea in zn eentje heeft gedragen, ongeveer zn laatste kans om zon stap te maken en hij zit al met zn hoofd in Madrid. Prima als ze hem houden, is hun goed recht maar verkoop hem dan helemaal niet want als je om 40 miljoen zo met je sterspeler en legend omgaat..
 
LondonIsBlue
 
2
25 mei 2019 om 12:35
Ben het wel met je eens dat ze voor zijn bewezen diensten best wat coulanter mogen zijn. Ik denk ook wel dat alle Chelsea fans Hazard deze stap van harte gunnen. Al blijf ik er wel bij dat als Real echt bereid is om 110 miljoen voor Eriksen neer te leggen Hazard voor minimaal 130 pas mag vertrekken.
 
AjaxCunian
 
4
25 mei 2019 om 12:38
Hazard beter dan Mbappe, Neymar, van Dijk.. ik vind van niet.
 
TILBURG013
 
2
25 mei 2019 om 13:00
@LondonisBlue, begrijp ook best met een transferverbod en als Chelsea fan dat jij hier heel anders in staat dan wij als buitenstaanders. Je verliest je sterspeler en kan geen nieuwe spelers halen dus het is altijd een verlies. Geld heeft Chelsea niet echt nodig dus ik zou dan liever hebben dat ze zeggen of we verkopen hem voor 100 of we houden hem.. die 30 miljoen maakt het verschil toch niet meer..
 
azchelsea
 
2
25 mei 2019 om 13:37
"geld heeft Chelsea niet echt nodig dus ik zou dan liever hebben dat ze zeggen of we verkopen hem voor 100 of we houden hem.. die 30 miljoen maakt het verschil toch niet meer.." Niet mee eens, Chelsea staat qua selectie mijlenver achter City en Liverpool en het kost bakken met geld om daarop in te lopen. Zeker na volgend seizoen, dan zal Chelsea nog verder achter lopen en zal flink geïnvesteerd moeten worden. Dan is 30 miljoen meer dan welkom en dus gewoon de moeite waard om nog over te onderhandelen. Chelsea moet deze deal alleen niet overbluffen en achterblijven met een ongemotiveerde Hazard en ook nog eens geen 100+ miljoen, maar ook zeker geen uitverkoop houden.
 
AlexDelPiero10
 
2
25 mei 2019 om 14:31
Ik vind het niet meer en niet minder dan respectloos, sorry, ze gunnen hem op deze manier niks, willen enkel zijn droom waar hij zelf jaren hard voor gewerkt heeft kapotmaken, beetje jammer van Chelsea, wat ik verder wel een mooie club vind ( vooral pre Abra dan ).
 
John Terry
 
0
26 mei 2019 om 02:00
Onzin, Chelsea weet dondersgoed dat als Real iemand desperate wilt hebben dat ze dat bedrag dan heus wel neerleggen. Ook weet Chelsea natuurlijk dat Real’s alternatieven onhaalbaar zijn of 300 miljoen kosten. Chelsea heeft hier een veel sterkere onderhandelingspostie dan men denkt, zeker omdat Real een rampseizoen gehad heeft en iedereen weet dat die wanhopig zijn om nieuw bloed te werven. Niemand is groter dan de club, ook Hazard niet, dus het is simpelweg betalen of het risick lopen om volgend jaar weer te stranden tegen een Ajax.
 
Atl_Madrid
 
10
25 mei 2019 om 11:44
Als dit inderdaad klopt, zou ik als Real zijnde direct overschakelen op Sane. Jonger en in mijn ogen niet veel minder dan Hazard. 100 miljoen voor een eenjarig contract vind ik al hoog, laat staan 147 miljoen.
 
Arsenallz
 
7
25 mei 2019 om 11:45
Chelsea moet uitkijken dat ze niet te hoog in de boom gaan zitten. Dan loopt hij volgend seizoen gratis weg. Voor de carrière van Hazard is het cruciaal dat hij nu vertrekt. Is toch al 28. Op je 29e naar Real terwijl je de 30 nadert lijkt me niet ideaal want vaak ga je dan al achteruit.
 
samaldino
 
0
25 mei 2019 om 11:46
Gewoon jaartje wachten. Hazard 50 miljoen tekengeld geven zodat hij niet naar een andere club gaat
 
Angelo77
 
4
25 mei 2019 om 11:52
Hazard zal niet naar een andere club gaan. Hij moet wel hopen dat Real hem uberhaupt nog wil volgend jaar.
 
Bon Jovi
 
0
25 mei 2019 om 12:03
Wie wil hem in dat geval niet? Ook al is hij dan 29, denk dat elke Europese topclub aan zijn voordeur zal staan. Een transfervrije top 10 speler kost in deze tijden al gauw 200 miljoen. Tegen een gratis topspeler die nog een jaar of 3 a 4 mee kan zeg je niet gauw nee, lijkt me.
 
Angelo77
 
2
25 mei 2019 om 12:08
Nee, meer in de zin van: "Komt hij deze zomer niet, halen we een andere topper op de linksbuiten."Bijvoorbeeld Sané. Dan heb je volgende zomer Sané en Vini. Dan is Hazard niet langer nodig. Al zal hjj wel beter zijn dan beide.
 
Bon Jovi
 
3
25 mei 2019 om 12:24
Als Real voor Sane zou gaan, halen ze hem eerder als vervanger van Bale, denk ik. Misschien kan Zidane hem op rechts tot een nieuwe Robben omtoveren. Een andere linksbuiten zie ik niet naar Real trekken, ik denk dat als Hazard niet komt, ze vol op Vinicius inzetten.
 
samaldino
 
2
25 mei 2019 om 11:46
Gewoon jaartje wachten. Hazard 50 miljoen tekengeld geven zodat hij niet naar een andere club gaat
 
PcWolf
 
1
25 mei 2019 om 12:02
Waarom zou Real Madrid überhaupt zoveel tekengeld geven als ze zelf weten dat de grote droom van Hazard Real Madrid is? Daarnaast zou het echt gek zijn om bijna 150 miljoen uit te geven aan een speler met 1-jarig contract.
 
vinnzidane
 
8
25 mei 2019 om 11:59
Werkelijk waar schandalig wat sjelsie hier flikt. Een speler van bijna 30 met nog maar 1 contractjaar en gewoon 150 miljoen vragen. Ze mogen echt in hun handen wrijven en Real nog 30 bloemetjes meesturen dat men in Madrid überhaupt zo gek is om 100 miljoen te willen betalen voor een speler onder de bovengenoemde omstandigheden. Hazard heeft jarenlang alles voor die club gegeven en mooie dingen bereikt daar. Alles en iedereen bij sjelsie mag hem dankbaar zijn. Nu kan hij zijn droomtransfer maken en dan krijg je dit te horen. Dit is toch ook wel het toppunt van stank voor dank zeg.
 
Emile Hesky G
 
7
25 mei 2019 om 12:21
Ze noemen toch ook het argument van de mogelijke transferban? Dan valt het verlies van Hazard extra zwaar bij Chelsea. Die transferban drijft de prijs dus omhoog, want ze mogen waarschijnlijk geen vervanger halen.Ik snap Chelsea ook wel
 
vinnzidane
 
1
25 mei 2019 om 13:17
Ten eerste is het deels hun eigen schuld dat die transferban er is. Daarnaast hebben ze in januari al pulisic gehaald die je als vervanger zou kunnen zien. Ik weet niet wat sjelsie zich voor illusies maakt maar een speler van het kaliber hazard is er bijna niet en als ze er wel zijn dan komen ze momenteel (met alle respect) echt niet naar sjelsie toe. En dan nog die 47 miljoen gaat in dat opzicht echt geen verschil maken voor ze hoor. Alsof ze met die 47 miljoen extra ineens geen transferban meer hebben of ineens wel een vervanger kunnen halen
 
Emile Hesky G
 
3
25 mei 2019 om 13:57
Dat moet de de arbitrage in hoger beroep vaststellen, of Chelsea wel schuldig is. Maar die kans zit er wel in. Dus Chelsea is gewoon realistisch, als ze zelf geen vervanger mogen halen, dan kan volgend jaar een rampjaar worden. Dus vandaar de hoge vraagprijs. Ik vind het niet schandalig wat chelsea flikt, eerder pragmatisch. Overigens zie ik Pulisic niet als vervanger van Hazard, hij moet zichzelf nog bewijzen.Die extra 47 miljoen is denk ik om Real in twijfel te brengen. Of misschien af te schrikken.
 
TILBURG013
 
4
25 mei 2019 om 12:11
Trieste houding van Chelsea. 100 miljoen is meer dan prima voor een 1-jarig contract. Tja laat hem dan nog maar 1 jaar in Londen, zal die vast leuk vinden, hoe die behandeld wordt. Real maar gewoon vol gaan voor Mbappe en anders Sane nog proberen te verleiden, 150 miljoen moeten ze natuurlijk niet betalen en ik vind zelfs 100 al echt de max..
 
JeffinhoGitano
 
2
25 mei 2019 om 12:16
Gelijk overschakelen naar Sane en kijken hoe het er volgend jaar voorstaat. Dan zou Hazard met ze 29 jaar nog steeds gewoon top zijn en een toevoeging voor elk team. Dan zou hij eventueel alsnog de overstap kunnen maken. Ik vind dit bedrag teveel voor iemand die volgend jaar gratis op te halen is. Ik snap Chelsea wel maar weet niet of Hazard dit hun in dank afneemt want zijn droom is Real Madrid.
 
Emile Hesky G
 
4
25 mei 2019 om 12:18
28 jaar vind ik echt niet te oud. Hazard is op de top van zn kunnen nu, en zal dat ook blijven tot ongeveer 32. Als hij minstens twee CL pakt met Real en ook nog andere prijzen, heb je zo die 100 mil terugverdient. Met alleen shirt verkoop kom Real al een heel eind
 
VisWoestijn
 
5
25 mei 2019 om 12:25
Klaarblijkelijk hebben niet veel op voetbalzone hier ooit van onderhandelen gehoord. Want 147 miljoen vragen op dit moment heeft echt totaal niets met respect en gunnen te maken. Het staat allang vast dat Hazard deze zomer naar Real Madrid vertrekt, de enige vraag is voor welk bedrag. Real Madrid denkt een sterke onderhandelingspositie te hebben door de vertrekwens van Hazard en het 1-jarige contact. En bij Chelsea denken ze sterk te staan doordat Real Madrid kwaliteit nodig heeft willen ze niet weer een flopseizoen draaien en Zidane bij zijn aanstelling kwaliteitsspelers zijn beloofd. Een Neymar en Mbappe zijn sinds ze bij PSG spelen niet meer haalbaar, dus zoveel soeps blijft er niet over wat beter is dan Hazard. De enige vragen nu zijn wie legt het meeste water bij de wijn en op welke datum wordt de transfer naar buiten gebracht.
 
JaapieStam90
 
1
25 mei 2019 om 12:32
Tsja take it or leave it. Over een jaar loopt Hazard gratis de deur uit. Moeten ze bij Chelsea ook niet willen. 100 miljoen voor een 28 jarige Hazard met nog een 1 jarig contract is meer dan genoeg.
 
sloep01
 
4
25 mei 2019 om 12:45
Gewoon je poot stijf houden Real heeft hem nodig en Chelsea mag geen vervanger halen dus ze hebben groot gelijk dan maar gratis de poort uit dat kost minder want versterken kunnen ze zich niet , dus ik snap wel dat ze Hazard liever willen behouden .
 
Arsenallz
 
0
25 mei 2019 om 14:31
Alleen zo jammer dat ze geen zak geven om de persoon Hazard, na alles wat hij voor de club heeft gedaan. Als Real Madrid hem niet kan krijgen dit seizoen gaan ze iemand anders zoeken en zijn ze wellicht Hazard volgens jaar niet eens meer nodig.
 
sloep01
 
1
25 mei 2019 om 15:16
Wat heeft hij dan gedaan volgen jou ? ik denk gewoon zijn werk waar hij heel en heel fors voor betaald wordt dus zo dramatisch is dat niet hoor hou op zeg , van het maandsalaris dat hij krijgt kunnen wij samen een jaar vorstelijk van leven .
 
MichTheRed
 
2
25 mei 2019 om 12:48
We zien volgend seizoen Hazard gewoon in een Chelsea shirt zoals ik had verwacht.Ik snap niet waarom de meeste al deden alsof alles al in kanen en kruiken was , het is niet de eerste keer dar Hazard zogezegd naar Real gaat.
 
Samcro
 
1
25 mei 2019 om 14:31
Mag ik je houden aan die voorspelling? Dan doe ik hem de andere kant op, Hazard speelt volgend seizoen in het maagdelijke wit.
 
sloep01
 
1
25 mei 2019 om 15:19
(samcro) Ik hoop met Michthered mee laat Real maar lekker verder zoeken naar een ander alleen al de manier hoe ze met Bale omgaan gun ik ze Hazard al niet .
 
Eydie Cee
 
0
25 mei 2019 om 18:14
Hebt gij eigenlijk de matchen van Real gezien? Ok, heel de ploeg was zwak dit jaar, maar Bale was, zeker na Nieuwjaar, echt wel de meest ongemotiveerde speler op het veld, wedstrijd na wedstrijd. En ook buiten het veld. Voor 17 miljoen per jaar mag je toch een minimum aan inzet verwachten?
 
RealMadrid_34
 
0
25 mei 2019 om 13:38
145 miljoen is veelsteveel maximaal 100 miljoen en anders gewoon iemand anders halen.
 
JohanvanRood
 
0
25 mei 2019 om 14:34
Zielige vertoning eigenlijk. Één jaartje een ietsepietsie minder presteren in Europa en dan gelijk weer zulke belachelijke aankopen doen. Probeer eens wat jeugd op te leiden ofzo.
 
Chelseardam
 
0
25 mei 2019 om 15:03
De meeste selectiespelers hebben het enorm naar hun zin bij Chelsea. Ondanks dat mensen het een kille koude club vinden zijn de spelers zeer tevreden. Hazard is er ook zo een van en hij weet of het niet nu is of volgend jaar zijn droomtransfer komt. Wilt real niet betalen denk ik dat hij met plezier nog een jaar blijft proberen hoge ogen te gooien in de Cl en dan volgend jaar gratis vertrekken. Dat zoude wij als club en fans dan ook weer niet erg vinden. Hazard is een koopje gebleken voor 35 miljoen opgehaald een van de beste van de wereld. Dus het word of dokken of hij blijft gewoon nog een jaar. De vraagprijs is gewoon normaal voor iemand als hij..We gaan het zien spannende weken zijn dit voor Chelsea fans. Hoop dat het mooi word afgesloten !!!!!
 
Eydie Cee
 
0
25 mei 2019 om 18:17
147 miljoen voor iemand met een 1 jarig contract nog? Denk dat alleen Chelsea supporters dit een normale prijs vinden...
 
Chelseardam
 
0
27 mei 2019 om 12:31
Dan hoef et toch niet dan blijft hij toch lekker we prate hier over bijna de beste speler in de wereld. Anders kan Bale ook betrokken worden in de deal dat zou prachtig zijn 70 miljoen plus Bale erbij ik roep maar wat.
 
Karstm88
 
0
25 mei 2019 om 23:30
Real kan toch ook Bale in de deal betrekken? Of zou Bale dan toch nog liever op de tribune zitten..