'Bryan Linssen sluit verrassend akkoord met jaarsalaris van een miljoen euro'
Woensdag, 20 mei 2020 om 11:48

De toekomst van Bryan Linssen ligt in Turkije, zo weet Aksam woensdag te melden. De 29-jarige vleugelaanvaller is bij Vitesse in het bezit van een aflopend contract en kan derhalve komende zomer transfervrij van club wisselen. Linssen zou naar verluidt reeds een akkoord hebben bereikt met Besiktas, dat bereid is om hem een miljoen euro op jaarbasis te betalen.

De coronacrisis heeft in financieel opzicht behoorlijke gevolgen bij Besiktas. De Turkse topclub wil komende zomer afscheid nemen van spelers die met hun torenhoge salaris zwaar op de begroting drukken en zoekt naar goedkopere opties. Trainer Sergen Yalcin is reeds bezig met de invulling van zijn selectie voor volgend seizoen en is daarvoor uitgekomen bij Linssen. Omdat het contract van de aanvaller bij Vitesse afloopt, hoeft er door Besiktas geen transfersom betaald hoeft te worden.

Linssen zegt Feyenoord af en aast op het buitenland: 'Ik word al grijs'

Aksam meldt dat Besiktas, opmerkelijk genoeg, ook geen tekengeld hoeft te betalen voor Linssen, voor wie er een jaarsalaris van een miljoen euro in het vooruitzicht is gesteld in Istanbul. Met Jeremain Lens bevat de selectie van de huidige nummer vijf van de Süper Lig nog een Nederlander, al is het de vraag of hij volgend seizoen nog altijd bij de Turkse grootmacht speelt. Besiktas zou graag afscheid willen nemen van Lens, ondanks zijn tot medio 2022 lopende contract.

Feyenoord was eerder nadrukkelijk geïnteresseerd in de transfervrije Linssen, maar beide partijen wisten er niet uit te komen. "Feyenoord zou sportief een fantastische stap zijn geweest, maar op mijn 29e moet het ook financieel een stap vooruit zijn. Het is niet zo dat ik een geldwolf ben. Maar als de eerste aanbieding minder is dan die van Vitesse, dan had ik net zo goed hier kunnen blijven. Zoiets doet ook wat met je gevoel", zei Linssen in gesprek met De Telegraaf over de onderhandelingen met Feyenoord.

Er is tevens belangstelling vanuit de Verenigde Staten, Verenigde Arabische Emiraten, Australië, China en de Bundesliga. "Dat is heel serieus, maar de clubs daar zijn nu druk met het hervatten van de competitie, zodat het even op een lager pitje staat", aldus Linssen over de interesse vanuit Duitsland. Zijn naam werd eerder nog niet in verband gebracht met Besiktas.

Meer nieuws
   
22:53
22:53
Heeft Sparta goud in handen? 'Hij kan zo bij Ajax, Feyenoord of PSV mee'
1
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
   
21:55
21:55
Kenneth Perez waarschuwt Arne Slot: 'Die komt geen lantaarnpaal voorbij'
13
   
21:55
21:55
Brighton ademt zelfspot en nomineert Burnley-speler voor Doelpunt van de Maand
1
   
21:09
21:09
Perez dubt over PSV'er: 'Als hij 45 miljoen moet kosten, is zo'n dip wél erg'
16
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (65)

 
VoetballR
 
69
20 mei 2020 om 12:15
Dat is iets wat ik helemaal niet had verwacht. Al die problemen met uitbetalen van salaris enz. Waarom zou je deze stap maken?
 
PhilippLahm
 
45
20 mei 2020 om 12:16
Precies wat ik dus ook dacht. Karius die al maanden geen salaris meer had ontvangen en daardoor zijn huurcontract heeft ontbonden. Dit zou heel vreemd zijn
 
DieGelbeReds
 
9
20 mei 2020 om 12:48
@caribbean, ik kan het me in zijn situatie best voorstellen. Vergeet niet dat hij jaren bij VVV en Groningen heeft gevoetbald. Al met al heeft hij zich echt nog niet financieel onafhankelijk gespeeld. Als je dan 1 miljoen kunt verdienen in het buitenland, dan snap ik best dat je op zijn leeftijd een keuze maakt waarin het financiële perspectief belangrijk is.
 
Constant kante
 
33
20 mei 2020 om 12:50
Omgekeerd, het gaat ook over Linssen he. Niet over Arjen Robben, zeg maar. Linssen is een prima speler die zijn hele carriere in de subtop heeft gebald, maar we moeten niet doen alsof het de speler is die Feyenoord eventjes bij de hand neemt of die Feyenoord persoonlijk naar een landstitel schiet. Ik snap zijn motieven wel, hij wil een financiéle sprong maken. En ik geef hem groot gelijk. Maar dta Feyenoord hem geen negen ton of meer wil betalen, dat snap ik volledig.
 
SuperNico31
 
29
20 mei 2020 om 13:10
Iedereen snapt dat we het hier hebben over Bryan Linssen en niet Arjen Robben. Maar als je met een salarisbod komt dat lager is dan het huidige salaris van de speler die je aan wilt trekken, dan moet je ook niet raar opkijken als de speler in kwestie geen interesse heeft in een overstap.
 
SpeedyAFC
 
5
20 mei 2020 om 13:17
Als je een alternatief in de jeugd hebt of al in je selectie, dan is het te begrijpen dat ze hem niet wilde hebben voor een dik salaris of veel tekengeld. Echter als ze een speler moeten kopen omdat ze niemand hebben, dan is het onbegrijpelijk dat ze een transfervrije speler die het in de eredivisie heeft laten zien, laten lopen.
 
DNSDKR
 
8
20 mei 2020 om 15:03
Nee, Linssen is geen Robben en Feyenoord hanteert een verantwoord beleid, maar kom zeg: als Feyenoord doe je toch even je best om bij de zaakwaarnemer te informeren wat iemand nu verdiend voordat je deze speler een aanbod doet. En als je dat er niet voor over hebt, wat het goede recht van Feyenoord is, doe dan geen aanbod of - als je het toch wil proberen - meldt aan de zaakwaarnemer dat het bod geen teken van disrespect is, maar dat er meer gewoon niet in zit. Ik snap wel dat Linssen hier nou niet echt een warm gevoel van kreeg.
 
Constant kante
 
5
20 mei 2020 om 17:53
Sure, ik snap Linssen ook. Hij wil op zijn leeftijd nog één keertke cashen, dankzij de transfervrije status is dit zijn moment om dat te doen. En als het aanbod van Feyenoord niet bevalt, dan leg je dat netjes naast je neer. Allemaal heel erg logisch en begrijpelijk. Wat ik alleen niet begrijp, is die reacties in de richting van Feyenoord. Hoezo doen zij hier iets fout? Zij doen toch een aanbieding binnen hun vermogen en middelen? Ze gaan toch niet opzettelijk Linssen treiteren met een lage aanbieding? Waar slaan die reacties dan op? Moeten ze dan maar, omdat ze eerder om andere redenen ooit een Kelly zes ton geboden hebben, nu ineens negen ton aan Linssen bieden (plus tekengeld)?? Hoezo dat? Hoezo zou het fout zijn van Feyenoord als ze Linssen dan niet binnenhalen? En daarom haalde ik aan dat het niet om Robben gaat. Of voor mijn part Justin Kluivert of zoiets. Dat kaliber rechtvaardigt hogere bedragen. Bryan Linssen, uitstekende eredivisiespeler en waarschijnlijk bruikbaar voor Feyenoord, in mijn ogen niet! Zeker niet op die leeftijd. Althans, je kunt best ietsje meer betalen dan geraamd, maar ik begrijp dat we praten over bedragen van negen ton salaris plus ruim een miljoen aan tekengeld. Dat wilde Feyenoord niet betalen. En ik geef ze daarin, in het geval Linssen, helemaal gelijk! Want nogmaals, Bryan Linssen gaat Feyenoor echt geen kampioen maken. En dat Linssen dan afhaakt, sure, dat snap ik ook uitstekend.
 
Japie_Krekel
 
2
20 mei 2020 om 18:43
@speedyafc hoezo? dus omdat het transfervrij is moet je het maar halen? met salaris en tekengeld betaal je zo een paar miljoen ook voor Linssen, een speler die je elftal niet naar een hoger niveau gaat tillen. dan kan je beter dat geld opzij leggen en volgend seizoen wel een echte versterking halen
 
AadMaat
 
9
20 mei 2020 om 13:04
Een miljoen euro netto is verschrikkelijk veel geld, ik snap heel goed dat hij gaat. Al willen ze niet uitbetalen dan komt dat geld uiteindelijk toch wel.
 
4Ever4Ajax
 
10
20 mei 2020 om 13:22
Dat laatste is maar de vraag. Kijk naar het voorbeeld van Karius. Vraag me af of de Uefa wel hard genoeg durft te zijn naar de clubs. Besiktas zou op basis van de gang van zaken met Karius wat mij betreft de komende 5 jaar een Europese ban moeten krijgen (of misschien wel langer).
 
Fanatic86
 
4
20 mei 2020 om 13:44
Dat moet gewoon nationaal aangepakt worden. Salaris achterstanden = puntenaftrek. En per maand oplopend. Degraderen ze vanzelf als het te veel oploopt
 
tinus45
 
2
20 mei 2020 om 14:46
Inderdaad, keihard straffen zulke clubs.het is natuurlijk schandalig dat voetballers zulke bedragen verdienen, maar als ze nu eenmaal beloofd worden in contracten moeten ze ook nageleefd worden anders heb je wat mij betreft als club geen eens bestaansrecht.
 
AadMaat
 
4
20 mei 2020 om 15:27
Karius krijgt zijn salaris vast wel, anders kan Besiktas uitgesloten worden van Europees voetbal. Het zijn gewoon hele vervelende clubs die pestgedrag vertonen.
 
Constant kante
 
3
20 mei 2020 om 17:55
Meestal worden dat soort zaken opgelost doordat de club en speler een deal maken waarbij de speler alsnog een deel van zijn geld ontvangt en afziet van de rest. Is ook slim omdat het voor die speler anders een heidens karwei wordt om alsnog je gehele salaris uitbetaald te krijgen. Want dat Uefa Besiktas zou uitsluiten van Europees voetbal omdat één speler niet betaald wordt, daar geloof ik niets van. Ja, die optie is er, maar die optie is niet realistisch.
 
Batigolaco
 
14
20 mei 2020 om 13:40
Al die problemen met salarisen uitbetalen ? Met Karius waren er idd problemen rondom betalingen. Hierbij speelde andere aspecten ook een rol. Maar welke problemen zijn er nog meer bekend bij jou ? In turkije worden de spelers gewoon altijd netjes betaald. Er kunnen inderdaad wel eens problemen zijn geweest maar dat is heel minimaal en incidenteel. Welke problemen zijn er nog meer bekend bij jou ? Er zijn zat spelers die stinkend rijk zijn geworden mede door de turkse competitie.
 
idev
 
3
20 mei 2020 om 13:51
Kan naã¯viteit zijn. Of denken dat het hem niet zal overkomen. Geen idee, maar hij wil op een goed niveau spelen en ook geld verdienen. Besiktas is wel een topclub in Turkije. Strijden elk seizoen wel om Europees voetbal. Er spelen goede, bekende spelers en zijn vaak zeker niet de minsten. En hij kan er goed verdienen, dit is wel het hoogst haalbare denk ik voor Linssen. Dus wat dat betreft begrijp ik het wel. Ik weet niet welke andere clubs nog meer interesse hebben, maar in de vergetelheid raken in de zandbak, of bij een middenmoter voetballen in de Bundesliga lijkt minder aantrekkelijk. We moeten nog maar afwachten wat er waar is van dit bericht trouwens. Want hij zal toch ook wel weten of hebben gehoord van de verhalen die nu de rondte doen?
 
Hot-Shot86
 
0
21 mei 2020 om 14:43
Galatasaray en Besiktas hadden vorig jaar ook nog problemen omdat zij ook de salarissen van hun ESports teams niet uitbetaalden, dit is net een relatie aangaan met iemand die bekend staat losse handjes te hebben en dan verbaasd zijn als die een keer uithaalt
 
maurootje
 
4
20 mei 2020 om 12:21
Zou jammer zijn. Als ie naar turkije gaat, raak je toch wat meer uit de picture bij het grote publiek. Terwijl het echt een leuk spelertje is. Had m graag in de eredivisie zien behouden of bij een laagvlieger in een topcompetitie
 
Betweter
 
37
20 mei 2020 om 12:29
Maakt toch niet uit? Hij is 30 jaar. Contract voor 3 jaar, 3 miljoen verdiend en dan nog een jaartje Heracles of VVV. Prima
 
Sanderr
 
7
20 mei 2020 om 12:30
Eredivisie was na het afhaken van Feyenoord niet echt een optie lijkt me. Las ook over interesse van BL clubs (dan denk ik aan Keulen, Mainz, zoiets), dat was inderdaad wel gaaf geweest. Leuke speler inderdaad!
 
arnhemmer
 
1
20 mei 2020 om 13:36
Vitesse is nog steeds een optie, die Duitse club is Union Berlin.
 
Batigolaco
 
6
20 mei 2020 om 15:19
Hij komt meer in de picture bij Besiktas dan bij Feyenoord. Ben daar maar zeker van.Je gaat met toch niet vertellen dat feyenoord ieder jaar CL speelt of een beter selectie heeft dan besiktasHoe kom je er eigenlijk bij dat je uit de picture raakt bij het grote publiek. Hij komt juist in de picture bij een grote club als besiktas.
 
caribbean
 
8
20 mei 2020 om 12:24
En morgen is hij dicht bij een akkoord met een chinese club, de Bryan Linssen circus is begonenn..Als ik hem was zou ik helemaal niet in Turkije gaan voetballen, het is maar de vraag of je in deze tijden je salaris krijgt uitgekeerd daar..
 
NUFC_U2
 
3
20 mei 2020 om 12:27
En dan maar hopen dat je je geld ontvangt.... Jammer, ik had gehoopt op een mooie Bundesliga club. Maar goed eerst afwachten of er daadwerkelijk getekend wordt.
 
theo uphus
 
15
20 mei 2020 om 12:29
@caribbean. Vind ik een rare opmerking. Linssen kreeg kennelijk 4 ton aangeboden door Feyenoord en kennelijk was dat ook minder dan hij bij Vitesse had. Die jongen is toch niet mesjokke ? Als jij bij Feyenoord 4 ton krijgt en Besiktas een miljoen ga jij naar Feyenoord ?
 
FWR_97
 
20
20 mei 2020 om 12:30
Ik zou altijd 6 gegarandeerde tonnetjes uit Rotterdam verkiezen boven een miljoen van Besiktas waarvan het maar weer eens afwachten is of- en zo ja, welk gedeelte je er uiteindelijk van gaat zien... maar goed, wel gegarandeerd lekker weertje, om het maar een beetje positief in te zien.
 
nuanceman
 
10
20 mei 2020 om 12:44
Over het algemeen gelden de genoemde salarissen in dit soort landen als netto dus het verschil is groter dan op het eerste oog lijkt. Uiteindelijk draait het bij de meeste voetballers - en ik begrijp dat prima - gewoon om poen.
 
Zytto34
 
4
20 mei 2020 om 14:39
Dit vind ik altijd lekker makkelijk roepen vanaf je computer. Als jij een contract van 1 miljoen netto krijgt aangeboden en 6 ton bruto ga jij waarschijnlijk ook voor 1 miljoen netto.
 
FWR_97
 
0
20 mei 2020 om 18:44
Dan is het toch niet onlogisch om na te gaan hoe waarschijnlijk het is dat je inderdaad volledig wordt uitbetaald? Natuurlijk zou ik 1 miljoen verkiezen over 6 ton. Maar ik zou ook de zekerheid van 6 ton verkiezen boven de kans dat je je volledige miljoen krijgt.
 
jwtw030
 
2
20 mei 2020 om 16:52
6 ton bruto bij Feyenoord of 1 miljoen netto bii Besiktas. Ik had het wel geweten.
 
Benjamin_90
 
2
20 mei 2020 om 12:37
Rare beslissing, het gaat daar al niet echt soepel met de uitbetalingen met de salaris kosten etc. Had niet verwacht dat hij zo'n snelle stap zou nemen. Hij deed het tevens prima dit seizoen. Naar mijn mening had hij beter naar de PL kunnen gaan, een club zoals: Everton, Watford, Newcastle zou beter bij zijn speelstijl passen.
 
gloryUnited
 
9
20 mei 2020 om 13:22
Everton zit far boven het niveau van Linssen. Daar spelen aanvallers als richarlison
 
JuventusPuglia
 
17
20 mei 2020 om 12:44
Er zijn soms problemen met clubs die salaris te laat betalen. Maar Linssen mag blij wezen als er een club als Besiktas langs komt hoor. Prachtige club, Altijd goede sfeer, Iedereen doet alsof die naar een Rizespor gaat. Besiktas is een van de topclubs in Turkije. Beter dan dat je naar een Augsburg gaat maar dat is natuurlijk mijn mening
 
illi68
 
9
20 mei 2020 om 13:00
Dit is de reactie die ik zocht! Normaliter is Besiktas hetzelfde niveau als PSV, Feyenoord en Ajax (voor 2018/19). Iedereen ziet dit als slechte transfer, maar dat valt reuze mee, liever nog 2 jaar genieten in het prachtige Istanbul voor een lekker salaris, bij een club met 1 van de grootste fanbase van Europa. Klinkt idd beter dan in het koude en grouwe Duitsland voetballen bij een vrijwel nikszeggende club in de bundesliga.
 
Janmaat1
 
4
20 mei 2020 om 13:13
Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van Duitse clubs en competitie, maar bij bijna elke club daar zijn de wedstrijden uitverkocht met geweldige fans en is het ook een prachtige competitie. 10 keer liever in Duitsland dan bij een Turkse club, vooral nu met corona zie ik nog wel eens financiële problemen ontstaan daar.
 
illi68
 
10
20 mei 2020 om 13:22
Ik bedoel dat Augsburg in het buitenland wordt gezien als een vrij nikszeggende club in Duitsland en dat Besiktas 1 van de grootste clubs van Turkije is met 1 van de grootste fanbases van Europa. Istanbul is bovendien een lekker stad om te leven!
 
4Ever4Ajax
 
6
20 mei 2020 om 13:25
@illi68: Liever bij een club die wel gewoon salarissen uitbetaalt. Natuurlijk is Besiktas een grote club en is Istanbul een prachtige stad. Maar als je uiteindelijk niets uitbetaald krijgt, heb je daar ook niets aan. Dan kan je beter voor de Duitse zekerheid (met zeker minder dan een miljoen netto) gaan die overigens bijna in alle stadions zijn uitverkocht.
 
jeffreysch
 
10
20 mei 2020 om 12:47
Prachtige stap. Besiktas doet niets onder voor een PSV en normaliter ook niet voor Ajax (voor hun Europese groei).ook het salaris is goed, maar riskant, gezien de recente nieuws.
 
illi68
 
9
20 mei 2020 om 12:54
Ik als Besiktas fan heb hier gemengde gevoelens over. Hij gaat zeker zijn kansen krijgen en voor de Turkse competitie is hij goed genoeg, nouja slechter dan Lens en Diaby zou hij het niet doen. Van Lens moeten we zsm af met zijn salaris van 2,25 miljoen, wat veel te veel is. Diaby gaat terug naar Sporting en dan hebben we met N’Koudou, Boyd en waarschijnlijk Töre en Linssen prima flankspelers. Voor de Europa League hebben we een leuk elftal, het is niet Champions League waardig, maar dat gaan we voor 90% zeker toch niet spelen. Linssen is nu 29 dus 2 jaar Besiktas zou wel mooi zijn voor zijn carrière en Besiktas (hopelijk een vruchtbare samenwerking). Na 2 jaar verkopen, anders kan je er niks meer aan overhouden. Ik vind het salaris echter aan de hoge kant gegrepen. 6 ton zou beter geweest zijn, max 8 ton, maar als ik zo mijn overweging heb gemaakt, vind ik dat Linssen moet komen. “ComeToBesiktas??”
 
theo uphus
 
2
20 mei 2020 om 13:11
@illi68 Het is juist dat salaris van 1 miljoen dat hem naar Besiktas laat gaan. Voor 6 ton had hij zeer waarschijnlijk nooit getekend,want dat kon hij schijnbaar in tweede termijn ook bij Feyenoord verdienen. En als Lens al 2,25 miljoen verdient en ook geen vaste basisplaats heeft dan mag Besiktas toch niet mopperen over die 1 miljoen lijkt mij Ik hoop alleen voor Linssen dat hij geen problemen krijgt zoals Karius had. Al weet ik ook niet voor welk salaris hij bij Besiktas speelde. Maar stel dat dat allemaal goed gaat dan heeft Linssen binnen enkele jaren genoeg verdiend om niet meer te hoeven werken, woont hij in een prachtige stad waar alles bij elkaar nog genoeg Nederlanders rond lopen. Ik zou het wel weten als ik Linssen was..
 
illi68
 
4
20 mei 2020 om 13:26
@theo uphus Linssen kiest idd voor geld, als Linssen bij Feyenoord en Besiktas allebei 6 ton kan krijge, had hij Fey gekozen. Maar als je kan kiezen tussen 6 ton bij Fey en bij 8 ton bij BJK, had ik hem aangeraden om naar Turkije te gaan. 8 ton was iig al een veel beter salarisvoorstel geweest. Voor 8 ton in Istanbul leven bij 1 van de grootste clubs van het land met een waanzinnige fanbase, daar zou ik bij watertanden. Voor 8 ton zelfs, maar Linssen krijgt zelfs een miljoen.
 
palko
 
2
20 mei 2020 om 13:26
Mocht Bryan Linssen inderdaad naar Turkije vertrekken dan zien we hem, vrees ik, begin 2021 met hangende pootjes weer op de deur van het Gelredome rammelen. Tsja, als je een jaarsalaris van 1 miljoen Euro krijgt voorgehouden dan kun je daar moeilijk je neus voor ophalen. En zet je daar graag even je mondmasker voor af.
 
EJens
 
3
20 mei 2020 om 13:28
Bij Vitesse is hij een basisspeler en bij Feyenoord werd hij gehaald als reserve. Voor Fenerbace word hij waarschijnlijk gehaald als opvulling voor de trainingen. Samen met de crisis vind ik het volkomen logisch dat hij dan minder zou gaan verdienen dan bij Vitesse. Maar voor 1 miljoen geef ik hem groot gelijk dat hij zijn zakken nog even gaat vullen in Turkije. Althans zolang ze zijn salaris uitbetalen.
 
lord
 
3
20 mei 2020 om 14:29
Ik vraag mij af of Linssen, Besiktas naar een hoger plan gaat tillen. Zelf heb ik mijn twijfels, en dan is een jaarsalaris van 1 miljoen wel heel hoog. Voor Linssen lekker cashen, ik geef hem groot gelijk
 
AFCA_Babel
 
0
20 mei 2020 om 17:03
Oh oké deze zag ik niet aankomen. Ik dacht in eerste instantie hij gaat er alsnog uitkomen met Feyenoord. En anders gaat hij naar New England Revolution in de MLS waar zijn maatje Büttner speelt. Maar Besiktas nee die had ik niet verwacht. Maar vooralsnog het is nu de tijd van speculeren en geruchten. Eerst maar eens 100% definitief weten waar hij volgend seizoen speelt.
 
AnilkumarSo
 
1
20 mei 2020 om 18:09
Die voetballers zien alleen e uro tekens voor hun ogen de rest interesseert hun geen malle moer Of ze wisselspelers zijn wie zou het dan niet doen het is domme schuld van die clubs en suporters lekkerbetalen
 
fc moulijn
 
0
20 mei 2020 om 18:28
Vraag en aanbod met feyenoord lag te ver uiteen, dat kan gebeuren. Als ik een andere koop wil ik ook het onderste uit de kan halen net als de verkoper, zo werkt dat gewoon. Dat linssen nu voor besiktas kiest vindt ik zelf wel verrassend, buiten het feit dat het natuurlijk een mooie club willen de transacties daar nog wel eens ff op zich laten wachten. Ik hoop dat hij een goede beslissing heeft genomen, maar ben ook blij dat feyenoord niet meer onverantwoord met hoge salarissen strooit.
 
sannedijkstra
 
1
20 mei 2020 om 20:29
Linssen past daar wel mooi bij besiktas denk ik. Besiktas heeft een goede keuze genomen want Linssen is nu op zijn top en wil zich absoluut bewijzen. Linssen moet in staat zijn om minimaal 10 doelpunten te kunnen maken als hij genoeg speeltijd krijgt. En uiteraard wat assisten.
 
Stephan 1976
 
0
20 mei 2020 om 21:29
Best vreemd dat feyenoord niet eens 1 miljoen kan betalen. Of Psv. Ajax had hem ook kunnen halen ipv van zoeken in Zuid Amerika. Je moet toch wat Nederlanders in je team hebben.
 
TechnoBastard
 
0
21 mei 2020 om 01:15
Voor 6 ton had hij van mij best naar PSV gemogen hoor!
 
theo uphus
 
1
20 mei 2020 om 22:39
@stephan1976 Ajax heeft denk ik redelijk wat Nederlanders in de basis. Maar nergens staat dat dat moet. Kijk bij topclubs in Engeland, Spanje en Italie komt het voor dat men met slechts 1 of 2 spelers uit dat land zelf in de basis speelt.
 
darryl820
 
0
21 mei 2020 om 07:56
Mooie club van bryan linssen maar of je je geld daar krijgt karius is daar weg gegaan omdat die ze salaris niet kreeg...