Emre Can woedend op Juventus na Champions League-uitsluiting
Woensdag, 4 september 2019 om 11:32

Emre Can is 'extreem geschokt' nu hij niet is opgenomen in de Champions League-selectie van Juventus. Dinsdag bracht de Italiaanse grootmacht de selectie voor het nieuwe seizoen in het miljardenbal naar buiten en daar stond de naam van de Duitse middenvelder, evenals die van Mario Mandzukic, niet tussen. Can is woedend door het besluit van trainer Maurizio Sarri. "Als ik dit eerder had geweten, was ik niet bij Juventus gebleven", laat hij weten aan Duitse media.

De Duits international was vorig seizoen onder Massimiliano Allegri nog een vaste waarde, maar nu is hij gedaald in de pikorde. Op zijn positie op het middenveld moet hij in de Champions League zijn concurrenten voor laten. Met Miralem Pjanic, Sami Khedira, Blaise Matuidi en Rodrigo Bentancur was de concurrentie al hevig, terwijl daar deze zomer Aaron Ramsey en Adrien Rabiot nog eens bij zijn gekomen. Pas vanaf de knock-outfase kan Juventus weer andere spelers inschrijven. De groepsduels met Bayer Leverkusen, Atlético Madrid en Lokomotiv Moskou moet hij aan zich voorbij laten gaan.

Tegenover BILD reageert Can verontwaardigd. Vooral de manier waarop hij het nieuws te horen kreeg stuit hem tegen de borst. Na een kort telefoongesprek met Sarri bleef hij verbaasd achter. "Het gesprek duurde nog geen minuut en ik kreeg geen reden te horen", aldus Can, die zich momenteel met de nationale ploeg van Duitsland voorbereidt op de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Nederland. "Het maakt me ontzettend boos. Ik zal mijn conclusies trekken en ga na mijn terugkeer met de club in gesprek."

De 25-jarige middenvelder geeft aan dat Juventus zich niet aan bepaalde afspraken heeft gehouden. In de slotfase van de transferperiode kreeg hij diverse aanbiedingen, maar bleef in Turijn om in de Champions League te spelen. "Mij is vorige week iets anders verteld en beloofd door de club", vervolgt Can, die over aanbiedingen niet te klagen had. "Ook Paris (Saint-Germain, red.) zat erbij. Maar ik besloot om bij Juve te blijven. De voorwaarde was dat ik in de Champions League zou spelen."

Meer nieuws
   
16:00
16:00
Clarence Seedorf: van wereldster tot onbegrepen fenomeen in Nederland
107
   
15:48
15:48
AZ ziet mogelijke opvolger van Vangelis Pavlidis in Eredivisie rondlopen
9
   
15:14
15:14
Sergiño Dest brengt supporters van PSV in korte video zeer slecht nieuws
10
   
14:55
14:55
Meerdere Italiaanse spelers trappen in nepaanbiedingen uit Saudi-Arabië
9
   
14:40
14:40
Arne Slot ziet na Pepijn Lijnders tweede Nederlander vertrekken bij Liverpool
11
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (101)

 
LawPl
 
55
4 september 2019 om 11:46
Het lijkt erop dat ze bij Juventus hun afspraken niet kunnen/willen nakomen. Ook geen goed nieuws dit voor De Ligt. Ze kunnen hem dus er zo naast zetten als hij niet veel beter gaat presteren ondanks dat hij voor 85.5 miljoen gehaald is.
 
Rugu
 
138
4 september 2019 om 11:55
"ze kunnen hem dus er zo naast zetten als hij niet veel beter gaat presteren." Geldt dat niet voor elke topclub? Denk jij dat als de Ligt bij Man City, Real Madrid, Barcelona of Bayern zou spelen en hij zou niet snel beter gaan presteren dat hij daar wel gehandhaafd blijft?
 
XAJAcfa
 
25
4 september 2019 om 12:20
Wat hij er ook van vindt de uitkomst blijft het zelfde Emre CAN niet meedoen....... Maar matige speler dit terecht dat hij er niet bij zit
 
ErwinLont
 
5
4 september 2019 om 13:59
Ik vond en vaak bij Liverpool echt enorm goed. Had daar nooit weg moeten gaan..
 
Dutchred
 
2
4 september 2019 om 15:59
Nou zo "enorm goed" was die helemaal niet. Het was een wisselvallige speler.
 
Tovenaer
 
2
4 september 2019 om 16:48
Zo goed was hij ook weer niet... Mistte de discipline om echt een goede CVM te zijn in Klopp zijn spel en zijn handelingssnelheid liep wat achter op de rest.
 
Boris19
 
71
4 september 2019 om 11:56
Wat heeft De Ligt hiermee te maken? Daarnaast speel je bij elke club niet als je niet presteert.
 
1fan
 
10
4 september 2019 om 12:05
Nee maar kijk naar de concurrentie voor de CM posities en vergelijk die met de CV. Wereld van verschil. Zóveel (top) middenvelders dan heb je misschien een iets te hoge pet op van jezelf. Is een beetje de jongere variant van Khedira en zelfs beter vind ik maar ik snap dat Khedira zijn plek iets meer heeft afgedwongen tot nu toe.
 
acmilan2019
 
13
4 september 2019 om 13:39
Het gaat niet zozeer erom of Can een te hoge pet op heeft van zichzelf. Het gaat erom dat als Can had geweten dat hij geen Champions League had gespeeld hij niet bij Juventus was gebleven. Dit heeft de club dus (waarschijnlijk) niet goed genoeg gecommuniceerd naar hem.
 
Savano
 
35
4 september 2019 om 12:08
Gadsamme, gaan we nu bij elk bericht over Barca of Juve de koppeling maken naar Frenkie of Mathijs? Jij en velen met jou doen echt alsof die twee geen haar gekrenkt mogen worden nu ze elders vertoeven. Als koffiejuffen daar in conflict raken, komt men al 'oooh Frenkie/Mathijs kan beter op zijn hoede zijn, want straks ...' ... Alsof Ajax of welke club dan ook altijd alle afspraken keurig na kwam, clubs zijn niet heilig hé?! Die gaan vrijwel altijd voor eigen belangen ... En terecht!
 
Miccoli
 
11
4 september 2019 om 12:20
"alsof Ajax of welke club dan ook altijd alle afspraken keurig na kwam, clubs zijn niet heilig hé?! Die gaan vrijwel altijd voor eigen belangen ... En terecht!" Hier ben ik het niet mee eens. Als Juve een afspraak maakt met Emre Can en hem beloven dat hij in de Champions League selectie komt, dan moet je dat nakomen. Anders had hij net zo goed kunnen vertrekken, want hij had de opties. Doe je dat niet, dan komt dat niet goed over op de buitenwereld en ik neem aan ook op jouw eigen spelers. Dat wilt een club niet. Jij doet het overkomen als of het maar oké is dat clubs dit soort afspraken schenden, want zij moeten altijd voor hun eigen belang gaan, maar dat is het niet. Dit is gewoon een naaistreek.
 
ajaxnummero1*
 
4
4 september 2019 om 12:53
Ben gelukkig niet de enige.Ik dacht echt na al die Transferverhalen dat we der vanaf zijn,blijkbaar niet dus.
 
Guayre
 
5
4 september 2019 om 12:46
Als iemand niet presteert dan valt die buiten de boot, zeker met zoveel concurrentie als bij Juve. Verder heeft de Ligt pas een paar potjes gespeeld, hij is er pas net. Het lijkt me dat ze De Ligt wel wat krediet geven om zich wat langer te kunnen laten zien dan een paar potjes, zeker wanneer je een dergelijk bedrag hebt geïnvesteerd.
 
arsenal890
 
95
4 september 2019 om 11:47
Als er echt werd beloofd dat hij in de CL mocht spelen zou het totaal niet netjes zijn van juve en sarri. Maar ik snap ook totaal niet waarom een khedira de voorkeur krijgt boven Can.
 
Barmitswa
 
1
4 september 2019 om 12:19
begrijpt ook geen enkele Juve fan, alles leek er oo kgewoon op dat hij op weg naar de uitgang was deze mercato, maar hij moet een geweldige indruk hebbe nnagelaten op sarri, vandaar zn 2 basisplaatsen. Sarri verkiest hem duidelijk over Can
 
arsenal890
 
4
4 september 2019 om 12:42
Can was bij Liverpool altijd wel vaste basis en daarom schatte ik hem hoger in dan khedira die al jaren weinig speelt en veel geblesseerd was.
 
EM1EL
 
4
4 september 2019 om 11:49
Tja, dan is de transfermarkt net gesloten en heb je een contract tot 2022... Hij is destijds gratis binnen komen wandelen bij Juve, dus hopelijk voor hem kunnen ze hem tegemoetkomen door een contractontbinding?
 
Gegenpressing
 
46
4 september 2019 om 12:01
Contractontbinding? Geschatte marktwaarde van Can ligt op 40 miljoen. Je kunt echt vergeten dat ze in Turijn dat contract gaan verscheuren.
 
EM1EL
 
2
4 september 2019 om 12:25
Vrees voor hem ook dat dat er niet in zit, vanwege zijn waarde en de ruzie die nu lijkt te ontstaan. Groot gelijk ook Juve, speler aan zijn contract houden.
 
SBV-Vitesse
 
13
4 september 2019 om 11:50
Zou hem i.p.v. Khedira in de selectie opnemen. Min of meer dezelfde soort spelers waarbij Can jonger en beter is. Bij Khedira is het beste er wel af.
 
LucaAbbracciante
 
43
4 september 2019 om 11:55
Khedira speelde 2 puike wedstrijden in de competitie, veruit de beste middenvelder tegen Napoli. Can daarentegen was zeer slecht toen hij inviel... Khedira is een slimmere en betere voetballer
 
unhip
 
2
4 september 2019 om 12:37
Mensen kijken zich soms kapot op technische vaardigheden en het fysiek van spelers.. Khedira speelt beter omdat hij slimmer (meer ervaren) is dan Can en hij weet waar zijn krachten liggen (passing, schot, spel verplaatsen). In die rol is hij meer van waarde dan de teveel dribbelaar Can.
 
Agnelli
 
26
4 september 2019 om 11:50
Onlogische keuze van Juve. Lijkt me niet meer dan logisch dat Can op papier stond ipv Khedira. Hoewel ik het niet eens ben met velen over Matuidi dat hij ook niet mee moest gaan. Ik ben wel gecharmeerd van hem, hij is een goeie stofzuiger. Maar Can niet mee? Onbegrijpelijk.
 
mick-94
 
12
4 september 2019 om 12:10
Jij als Juventus fan moet toch ook gezien hebben in wat voor een vorm Khedira momenteel verkeert, in tegenstelling tot Emre Can? In de wedstrijd tegen Napoli was alles onder controle, totdat Khedira eruit ging voor Can. Die liep een beetje over het veld te joggen en heeft geen bal geraakt. Die wissel was het kantelpunt van de wedstrijd, waardoor Juventus volledig de grip verloor met als gevolg de verdedigende ketsers en tegendoelpunten. Ik stel niet dat Can niet ook geselecteerd had moeten worden, aangezien de fysieke gesteldheid van Khedira alles behalve ideaal is (evenals Ramsey) en omdat Can ook nog eventueel op CV uit de voeten kan. Maar indien Khedira en Can beiden fit zijn, is die eerste gewoon een klasse beter momenteel. Echter, iedereen hier schrijft Khedira af zonder waarschijnlijk ook maar een recente wedstrijd van hem gezien te hebben.
 
Agnelli
 
6
4 september 2019 om 12:23
Ik ben het daar echt niet mee eens. Ik vind Khedira niet een klasse beter. Ja, hij heeft een goede wedstrijd gespeeld tegen Napoli maar alleen op basis van die wedstrijd trek ik geen conlussie/mening. Over het algemeen zie ik liever Can dan Khedira.
 
mick-94
 
7
4 september 2019 om 12:27
Niet alleen tegen Napoli, maar ook tegen Parma en de wedstrijden in de voorbereiding. Wanneer heeft Can een goede wedstrijd gespeeld voor Juventus? Ik kan me enkel de wedstrijd tegen Ateltico in Turijn voor de geest halen en toen speelde hij niet eens op het middenveld, maar achterin. Khedira krijgt - onterecht - een hoop shit, maar is mits fits gewoon beter en heeft ook veel meer bewezen.
 
JuveAmor1897
 
1
4 september 2019 om 14:58
Dan kan je dat evengoed zeggen over Higuain...op basis van 2 wedstrijden + voorbereiding kan je geen conclusie trekken.
 
Juveitalia
 
1
4 september 2019 om 17:02
Khedira is gewoon opgenomen, door zijn buitengewone start van het seizoen en juve hoopt blijkbaar dat hij zijn vorm vasthoudt. Ik ben het ook helemaal met je eens over matuidi, een van de meest onderschatte spelers bij juve. Dat komt doordat zijn taak stil is, dus mensen denken dat hij niks toevoegt.
 
DVV20
 
6
4 september 2019 om 11:51
Klinkt als een heel eenzijdig verhaal dit. Waarom zou Juventus hem speeltijd beloven, om hem vervolgens niet in te schrijven in de CL? Ze hebben een overvol middenveld en hadden bij een verkoop geld voor hem ontvangen. Ik denk dat er wat meer aan de hand is dan Can hier vertelt.
 
foubi
 
15
4 september 2019 om 12:04
Met Sarri weet je het nooit. Komt bij mij over als een onbetrouwbare en onrustige trainer.
 
FCVoetbal23
 
2
4 september 2019 om 12:07
Waarom zou hij bij Juventus blijven als hij niet in de CL zou mogen spelen, terwijl er blijkbaar meer dan genoeg interesse was? Lijkt me logisch dat er ergens een gesprek is geweest waarna hij besloot te blijven. Anders was hij echt niet gebleven lijkt mij!
 
DVV20
 
1
4 september 2019 om 12:50
Ik denk persoonlijk dat er iets voorgevallen is waardoor hij niet meer ingeschreven werd. Waarom zou Juventus een spelers willen behouden die 3e keuze is geworden ondertussen en niet gemotiveerd is? Terwijl clubs als Psg er een transfersom voor wilde betalen.
 
FCVoetbal23
 
0
4 september 2019 om 15:57
Maar als er iets was voorgevallen en hij zou derde keuze worden, zou hij toch weg zijn? Helemaal omdat hij aangeeft allen voor CL voetbal te zijn gebleven.
 
_JUVENTUS_
 
32
4 september 2019 om 11:51
Misschien als ie een keer gaat rennen op het veld in plaats van joggen? Jezus, wat erg ik me aan die gozer, alles lijkt in slow motion te gaan bij hem. Afgelopen weekend viel hij in bij 3-0 voorsprong, vanaf dat moment werd middenveld opeens overlopen en stond het binnen no time 3-3. Toeval? Denk het niet. Wat mij betreft mag ie echt weg, is meer met z'n haar bezig dan met voetbal
 
EM1EL
 
2
4 september 2019 om 11:54
Ben benieuwd wie hem met zijn huidige salaris van ruim 9 miljoen per jaar wilt hebben. Zie alleen een club zoals PSG zo gek, maar of die nog staan te springen om nieuwe middenvelders?
 
LucaAbbracciante
 
5
4 september 2019 om 11:56
Inderdaad, klopt volledig wat je zegt. Hij presteert gewoon ondermaats, brengt te weinig bij. Khedira en Matuidi daarentegen hebben zich in de basis geknokt bij Sarri.
 
Le Papillon
 
8
4 september 2019 om 12:03
Precies, helemaal waar wat hij zegt. Al die emtionele spelers en reacties hier over afspraken van juventus. Als die knakker gewoon presteert en de ballen uit zn broek werkt, is de kans groot dat hij gewoon in de selectie zat
 
RomanEmpire010
 
7
4 september 2019 om 12:17
Dus als Can de belofte krijgt dat hij in de CL uit gaat komen, maar vervolgens er enorm met de pet naar gooit - met als dieptepunt zijn invalbeurt tegen Napoli - moet je een kwalitatief betere speler maar aan de kant schuiven? Zo werkt dat niet he, FCVoetbal. Er zal ongetwijfeld een afspraak gemaakt zijn, maar als je zelf zo slecht speelt als Can, moet je gewoon in de spiegel kijken en jezelf blamen; niet de club.
 
capitanojuve
 
6
4 september 2019 om 12:12
Mee eens, middenveld was weg en werd overlopen.. en op cl niveau is dit killing.,
 
Siceramo
 
7
4 september 2019 om 11:51
Als het letterlijk een voorwaarde was, is dat niet netjes van Juve. Kwalitatief gezien begrijp ik het echter wel, want de zes hierboven genoemde middenvelders vind ik allen beter.
 
guust0
 
3
4 september 2019 om 11:58
Als je transfervrij verhuist is zoals Can van Liverpool naar Juventus is er het risico dat je niet perse op de CL-lijst hoeft te staan omdat er niet een behoorlijke investering in de vorm van een transfersom in je gedaan is. Vind dit overigens wel jammer, maar is wel de realiteit. Zou het mooier vinden als spelers enkel op basis van hun kunde zouden worden geselecteerd. In dit geval zou Can bij mij wel bij de CL selectie horen.
 
LucaAbbracciante
 
7
4 september 2019 om 12:16
Juist op basis van kunde uit de selectie gelaten. Normaal zou Rugani eruit zijn maar nu Chiellini zich geblesseerd heeft moest Rugani erin zitten. Op het middenveld heb je dan Matuidi en Khedira (beide hebben zich meer dan bewezen op topniveau en zijn ook beide goed gestart aan het seizoen). Pjanic speelt altijd, Bentancur is de enige speler die de positie van Pjanic kan overnemen dus hij zit er ook bij. Blijven over Rabiot, Ramsey en Can. Rabiot vind ik een uitstekende speler en beter dan Can, Ramsey is de enige middenvelder die echt aanvallend is en ook creatief dus hij is er ook bij. Ik vind het een spijtige maar logische keuze.
 
RomanEmpire010
 
1
4 september 2019 om 12:22
Normaal zouden Rugani EN Can buiten de boot vallen. Rugani vult alleen de plek van Chiellini op. Dat betekent dat Can, al was Chiellini fit, ook buiten de boot zou vallen, want dan had Chiellini er gewoon bij gezeten. De logica van dat stukje ontgaat mij dan ook volledig en heeft niets te maken met waarom Can er niet bij zit.
 
Lucazzurri
 
1
4 september 2019 om 12:55
Precies men vergeet dat Chiellini ook niet ingeschreven is geworden voor CL er zijn dus 3 spelers er niet bij. Was Chiellini fit dan was Rugani ipv Chiellini er niet bij en niet ipv Can.
 
guust0
 
0
4 september 2019 om 13:01
@lucaabbracciante Ik zou Khedira thuis gelaten hebben in mijn beleving is hij niet meer de speler die hij eens was
 
xFCDHxJUVEx
 
3
4 september 2019 om 11:59
Juve had een mercato waarbij ze eigenlijk nauwelijks hun deadwood kwijt konden raken. Op zich logisch, want het contract van Mandzukic en Khedira waren net vernieuwd. Spelers als Khedira, Mandzukic, Higuain en Matuidi wilden allemaal niet weg of lagen niet goed in de markt. Dan heb je nog Perin en Pjaca die wegens blessures hun transfer moesten uitstellen. Dan ga je eenmaal spelers teleur stellen. Imo was Can nog wel nuttig geweest, zeker als extra optie als CB.
 
AntonieAjax
 
2
4 september 2019 om 12:00
Vreemde situatie. Kreeg juist de indruk dat Juventus graag van hem verlost zou zijn, dus dan vind ik het heel tegenstrijdig om te horen dat hem is beloofd dat hij in de Champions League mag spelen. Nu blijkt dat Juventus zich ook wel een beetje in de voet heeft geschoten met die verschillende transfervrije spelers die zij hebben aangetrokken. Die verdienen vaak een hoger salaris, wat er mede voor zorgt dat ze minder snel geneigd zijn om te vertrekken wanneer de club dat graag wil. Juventus beschikt nu over een overvol middenveld waarbij de helft duidelijk geen significante toegevoegde waarde heeft.
 
capitanojuve
 
3
4 september 2019 om 12:14
Nee hij heeft een paar keer goed gespeeld maar vertraagd veel
 
mick-94
 
11
4 september 2019 om 12:19
Nou nee, hij is nooit onomstreden geweest en heeft bij Juventus nooit overtuigd op die return wedstrijd tegen Atletico na. Toen speelde hij geweldig, maar speelde hij als rechter centrale verdediger in een 352 systeem.
 
foubi
 
3
4 september 2019 om 12:01
Dit vind ik een hele vieze actie van juventus. Juventus staat er om bekend een warme club te zijn. De directie moet hier sarri op aanspreken want deze man viel zaterdag nog in. Sarri is blijkbaar geen people manager.
 
capitanojuve
 
2
4 september 2019 om 12:15
Onzin.. je leest een kant maar.. en daarbij kan hij nog steeds cl spelen maar pas na januari..
 
Juventus07
 
7
4 september 2019 om 12:03
Sinds Andrea Agnelli de hirachie aan Pavel Nedved heeft gegeven en met de komst van Sarri vind ik het maar een puinhoop bij mijn club en doet het gewoon pijn, bericht na bericht deze zomer word je teleur gesteld. Het begon met de verkoop van Kean, Cancelo die verkocht werd voor 30 miljoen + Danilo, Dybala die ze wouden/willen verkopen, Matuidi en Khedira die nog steeds de voorkeur krijgen op het middenveld terwijl het spel alleen maar trager gaat door hun. Onder Allegri was de speelwijze achterhaald en inderdaad niet aanvallend maar vind het nou maar een puinhoop bij Juve en onder Allegri was er rust en iedereen tevreden. Voorbereiding was rommelig, Sarri die longontsteking heeft, spelers die niet willen vertrekken. Ik had De Sciglio en Khedira thuisgelaten en Emre Can en Mandzukic wel opgenomen, Cuadrado kan eventueel RB als Danilo gebleseerd raakt en Demiral kan ook LB uit de voeten als Alex Sandro er niet bij is, De Sciglio moet zo snel mogelijk verkocht worden. Hoop dat de rust snel terugkeert bij Juve want dit gaat de prestaties niet ten goede!
 
AcePluto
 
4
4 september 2019 om 12:06
Hij wilde Liverpool zo graag verlaten. Dit is een mediocre middenvelder die dacht dat het gras groener was in Italië... Mooi niet, vind hem overigens echt wel de slechtste middenvelder die zij daar hebben rondlopen.
 
JuveAmor1897
 
0
4 september 2019 om 12:07
Dan is het maar te hopen voor Can dat Juve tot aan de knock out fase geraakt, en vervolgens hem wel inschrijft. Anders is dit wel heel zuur voor hem.
 
SRKurd
 
8
4 september 2019 om 12:12
Nee toch. Can is gewoon echt niet goed. Heeft de draaicirkel van een vrachtwagen. Je zag het ook tegen Napoli. Toen hij erin kwam, was het middenveld totaal weg. Ik heb van Rabiot wel echt hoge verwachtingen.
 
Juventus07
 
5
4 september 2019 om 12:16
Op een wedstrijd kan je niet oordelen, anders kan ik ook wel zeggen dat je de wedstrijd van Juve thuis tegen Atletico Madrid moet kijken, daar waren Ronaldo maar ook zeker Emre Can de man van de wedstrijd, foutloos speelde de Turkse/Duitser daar.
 
mick-94
 
10
4 september 2019 om 12:20
@juventus07 Die wedstrijd tegen Ateltico is dan ook de enige wedstrijd dat Can menig Juventino heeft kunnen overtuigen. Verder heeft hij bar weinig gepresteerd en is hij er zelf verantwoordelijk voor dat spelers als Khedira en Matuidi nog steeds beter presteren dan hij.
 
Juventus07
 
0
4 september 2019 om 12:35
Mick-94@ Ben ik niet met je eens, vorig seizoen in het begin kreeg hij invalbeurten van Allegri en shockte hij over het veld en leek wel bijna arrogant want hij allemaal in het veld deed maar later begon hij beter te spelen en zelfs mooi hoogstandjes zoals Mandzukic dat ook vaak kan, hakjes, overloop balletjes etc. Die positieve invloed hadden op het spel!
 
JuveAmor1897
 
0
4 september 2019 om 14:34
Ik geef ook nergens aan dat Juve eronder zal lijden...eerder Can.
 
Marshmallow
 
3
4 september 2019 om 12:13
Wettelijk gezien zijn mondelinge overeenkomsten ook bindende overeenkomsten echter is bewijslastvoering moeilijk. Can had nooit naar Juve moeten gaan maar hij werd gezien als opvolger van Khedira. Can was een dragende dienende speler bij lfc en had gewoon moeten verlengen. Hij doet niet onder voor Betancur , Matuidi en Pjanic. Gelijk als Rabiot maar een andere voetballer dan Ramsey. Ik vind BVB sel n mooie club voor Can, zodra Delany en/of Dahoud verkocht worden. Can als 6 in se rug van Witsel 8.
 
mick-94
 
8
4 september 2019 om 12:22
Doet niet onder voor Pjanic? Gelijk aan Rabiot? Die twee spelers hebben veel meer talent, zijn veel sneller in hun handelen en hebben al veel meer bewezen - op een hoger niveau - dan Can. Hij heeft bij Juventus bar weinig gepresteerd en is hij er zelf verantwoordelijk voor dat spelers als Khedira en Matuidi nog steeds boven hem verkozen worden.
 
Marshmallow
 
2
4 september 2019 om 12:41
Je hoort en leest alleen maar namen..kijk jij wedstrijden? Pjanic stond niet voor niets op de transferlijst of zou in een deal worden betrokken. Juve wilde nl Pogba maar bleek onhaalbaar. Pjanic en ook Matuidi worden ingezet als ruilwaar. Can, Rabiot en Ramsey zouden ip t Middenveld blijven spelen. Idem voor Khedira, kon en wilde naar Engeland ( Everton/Arsenal) , is toch gebleven en speelt 2 sterke matches in de Seria A op dot moment.
 
mick-94
 
4
4 september 2019 om 12:58
"jij hoort en leest alleen maar namen, kijk jij wedstrijden?" Haha wat? Jij komt in je comment aanzetten met een rits aan namen. Gaat ie lekker? Daarbij, als jij zelf eens wedstrijden zou kijken zou je nooit tot de conclusie kunnen komen dat Can beter is dan Pjanic. En wat kraam jij verder allemaal voor nonsens uit? Pjanic stond helemaal niet op de transferlijst?! Dat is nota bene zelf gecommuniceerd door de speler als het bestuur, dat hij nooit te koop was. Khedira wilde naar Engeland? Khedira wilde juist niet weg bij Juventus. Ik vraag me af wat voor roddelbladen jij leest om dit soort rare uitspraken te doen.
 
Vukie
 
2
4 september 2019 om 12:16
Dit besluit heeft te maken met het feit dat Chiellini zwaar geblesseerd is. Indien dit niet was gebeurd, was Rugani het kind van de rekening geworden. En had Can gewoon op de lijst gestaan. Deze dingen gebeuren, kun je als Juve zijnde helemaal niets aan doen, behalve het goed beargumenteren.
 
Emile Hesky G
 
3
4 september 2019 om 12:29
Sarri is een aparte coach, was hij ook bij Chelsea, door bijvoorbeeld Kante met de punt naar voren op te stellen en Jorginho als controleur. Lampard doet nu hetzelfde. Ik denk dat Sarri dingen in het spel ziet die de gemiddelde voetbalfan niet ziet. Uiteindelijk is hij wel vaak succesvol, dus ik zou maar eerst de resultaten afwachten.
 
MarkBakel
 
1
4 september 2019 om 13:29
Lijkt erop dat sarri de puinhoop en drama die hij bij chelsea had gemaakt nu mee naar turijn heeft gebracht
 
Emile Hesky G
 
4
4 september 2019 om 13:33
Derde worden in PL en Europa League-winst noem jij een puinhoop?
 
CFCSFC
 
0
4 september 2019 om 14:28
Qua hoe hij spelers behandelde was het zeker een puinhoop. En dat hij 3e is geworden lag meer aan het falen van de, concurrentie dan aan zijn saaie voetbal.
 
erro86
 
1
4 september 2019 om 13:59
Die sarri is een zware grapjas.hoe kan je emre can niet meenemen is verdedigend goed en ijzersterk in de lucht en duels!ik geef die sarri max 1 seizoen en dan word hij de laan uitgestuurd.hoop ik tenminste
 
BACO
 
3
4 september 2019 om 14:18
Ik vind de keuze dat Mandzukic niet mee gaat vreemder. Khedira heeft een goed start van het seizoen. Daarnaast zal Sarri op de traingen voldoende zien om tot dit besluit te komen. Vind de manier hoe het is mede gedeelt (mits dit klopt) echt heel schandalig. Kan je echt niet maken.
 
juvedeef
 
1
4 september 2019 om 14:45
Groot gelijk. Had hem dan laten gaan. Dit is erg demotiverend voor die jongen. Word tijd dat juve denk aan jongeren spelers. Dat een higuain en khedira op de lijst staan kan er bij mij niet in. Die had je allang moeten verkopen. En dat ze niet weg willen is niet juve zijn probleem. Dan hou je ze op de bank.
 
Manuele
 
1
4 september 2019 om 14:55
Simpel toch, Mandzukic en Emre Can worden in de winter verkocht. Zo blijven ze interessant voor teams die CL spelen.
 
Jimmmmm
 
0
4 september 2019 om 15:00
Zwijgen en hard werken Emre. Als hij beter was dan de rest stond hij wel op de lijst. We moesten nu eenmaal enkelen teleurstellen omdat niemand, zoals Can, weg wou.
 
mick-94
 
2
4 september 2019 om 15:08
DIt verhaal is inmiddels al ontkracht door verschillende betrouwbare bronnen (Di Marzio, Digby). Het zou Voetbalzone sieren om het bericht dan ook te rectificeren door een update.
 
Juveitalia
 
0
4 september 2019 om 16:43
Ik kan begrijpen dat hij niet in de selectie voor de cl zit, want je kan niet iedereen meenemen. Maar als ze het hem hadden beloofd, dan vind ik het wel heel ongepast van juve.
 
Fenerlimemmo
 
0
5 september 2019 om 18:38
Vind het raar dat Rabiot er wel tussen staat en Can niet. Bedoel niet dat Can veel beter is maar Rabiot heeft 7/8 maanden niet gespeeld en in die oefenwestrijden veel balverlies gemaakt ik vind Rabiot echt een hele matige speler