'Geniale' Ten Hag aanbevolen bij Laporta als trainer van Barcelona
Woensdag, 25 januari 2023 om 07:35

Thierry Henry heeft niets anders dan lovende woorden voor Erik ten Hag. De voormalig topspits van Arsenal is zelfs dusdanig onder de indruk van de Nederlander dat hij zijn naam heeft laten vallen bij Joan Laporta na het ontslag van Ronald Koeman, zo vertelde hij na de Premier League-kraker tussen Arsenal en Manchester United (3-2). Henry zegt 'groot fan' te zijn van Ten Hag en denkt zelfs dat de OIdenzaler in staat is om op termijn aantrekkelijker voetbal op de mat te leggen dan in de periode onder Sir Alex Ferguson.

Henry zag afgelopen weekend van dichtbij hoe Ten Hag het voor elkaar had gekregen om zijn elftal in korte tijd naar de hand te zetten. "We zagen een team dat al drie jaar in ontwikkeling is tegen een team dat zes maanden in ontwikkeling is", aldus de oud-spits bij CBS Sports. "En ook een team dat een week rust had gehad en een team dat slechts twee dagen rust gehad, maar toch ging het gelijk op. Dat verraste mij. Ik had verwacht dat Arsenal United volledig zou domineren, maar United had in de eerste helft de controle."

Als het aan Henry had gelegen, was Ten Hag na het ontslag van Koeman aan de slag gegaan bij Barcelona als opvolger van zijn landgenoot. "Jongens, wat is Man United onder Ten Hag een ander team geworden. Om eerlijk te zijn ben ik een groot fan van Ten Hag, ik hou erg van zijn werkwijze. Hij is de trainer die ik heb aanbevolen bij Laporta, nadat Koeman werd ontslagen bij Barça. Hij is een genie." Henry speelde zelf tussen 2007 en 2010 in het shirt van de Catalaanse grootmacht en onderhoudt nog altijd warme contacten met Laporta.

De Fransman heeft er alle vertrouwen in dat Ten Hag in staat is om Manchester United weer terug aan de top te brengen in Engeland. "Geef hem nog een jaar de tijd en steun hem op de transfermarkt en United wordt weer een ploeg om rekening mee te houden", stelt de voormalig wereldspits. "Het is niet respectloos bedoeld richting Sir Alex, maar als Ten Hag het op orde krijgt bij United, zullen ze aantrekkelijker voetbal spelen dan onder Ferguson."

Meer nieuws
   
17:00
17:00
Alle genomineerden voor Bronzen Schild in de KKD bekend: FC Dordrecht domineert
4
   
16:42
16:42
Boschker stopt als keeperstrainer Twente en wil door in opvallende nieuwe rol
5
   
16:00
16:00
Trainer AEK Athene is helemaal de weg kwijt en grijpt official bij de strot
4
   
16:00
16:00
Clarence Seedorf: van wereldster tot onbegrepen fenomeen in Nederland
77
   
15:30
15:30
Professionele liplezer onthult wat Mohamed Salah tijdens clash tegen Klopp zei
31
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (64)

 
riqui8
 
17
25 januari 2023 om 07:41
Het zou wel mooi zijn als hij ooit nog bij Barcelona beland, dat past ook wel bij hem. Maar nu moet hij eerst vlammen bij United. Lekker bouwen aan zn legacy
 
Seenter
 
64
25 januari 2023 om 07:55
Ik denk niet dat het hem past, veel te onrustig. Hij heeft steun nodig en geen Laporta die je na 4 slechte wedstrijden schoffeert.
 
Almogaver
 
13
25 januari 2023 om 09:35
Denk dat Rijkaard en Guardiola het ook echt met je eens zijn
 
Samcro
 
9
25 januari 2023 om 09:43
Resultaten uit het verleden etc... Als er komende zomer weer geld nodig is en Laporta weer toekomstige inkomsten uit gaat geven zal de onrust weer terug keren. De komende jaren verwacht ik geen rustig vaarwater voor Barca in ieder geval, maar kan ernaast zitten.
 
Chris Hendriks
 
7
25 januari 2023 om 07:58
Bouwen aan zijn nalatenschap kan bij Barcelona ook. Misschien nog wel beter en sneller dan bij United. Maar hij wil gewoon van die club weer een topper maken.
 
riqui8
 
2
25 januari 2023 om 23:06
Dat weet ik niet eigenlijk. Bij Barcelona bouw je pas echt nalatenschap op als je trebles wint, alles minder dan dat wordt gewoon van je verwacht. Als je Manchester United voor het eerst sinds Sir Alex Ferguson kampioen maakt, kun je nooit meer stuk. Zeker als je het doet in een competitie met trainers als onder andere Guardiola, Klopp, Conte en Arteta. Of wie er ook coach zijn op dat moment. De concurrentie zal in de komende jaren in de Premier League in ieder geval moordend zijn.
 
G-schock
 
51
25 januari 2023 om 07:59
Niemand past daar met dat onmenselijke beleid. Belachelijk hoe die met mensen omgaan. Die moeten lekker vanaf 0 beginnen een paar divisies lager en alles eerst maar weer eens in orde krijgen.
 
JackSparrow
 
15
25 januari 2023 om 08:26
Ik zie hem beter presteren bij Real eigenlijk.
 
Hamstelaar
 
3
25 januari 2023 om 10:10
Ten Hag z`n pad is bekend denk ik. United > Bayern > NL Elftal > Kappen, Twente of Ajax
 
riqui8
 
1
25 januari 2023 om 23:08
Ik verwacht hem inderdaad ook ooit nog wel bij Bayern. Maar als hij dan toch bezig is, is het ook wel leuk om zichzelf even in Spanje te bewijzen. Hoe meer competities, hoe beter, lijkt me.
 
glenn
 
12
25 januari 2023 om 07:47
Ten Hag doet het knap maar Arsenal was ook de eerstse helft voetballend echt een stuk beter. Kan de opmerking van Henry op dat gebied niet plaatsen.
 
afcad3nnis
 
27
25 januari 2023 om 07:55
Zeker waar maar als je ziet waar United vandaan komt kan je toch niet ontkennen dat hij al een grote impact heeft en United steeds beter gaat presteren.. Als hij nu bovenaan had gestaan was dat het 8e wereldwonder geweest.. Het zal met up & downs gaan maar dat hier ergens aan gebouwd wordt moge duidelijk zijn toch?
 
glenn
 
2
25 januari 2023 om 08:34
Volledig mee eens, ik geniet stiekem ook wel een beetje van utd, en wat ik zeg het is onwijs knap van ten Hag. Maar wat Henry beweert over het wedstrijdverloop om zijn punt kraccht bij te zetten is imo gewoonweg onjuist. Moeten wrl realistisch blijven ondanks de enorme stappen die utd heeft gemaakt en Rashford voorop
 
SammyR
 
26
25 januari 2023 om 07:55
Hij geeft ook duidelijk aan: "we zagen een team dat al drie jaar in ontwikkeling is tegen een team dat zes maanden in ontwikkeling is" Hij zegt niet dat Man U nu al beter is of was voetballend dan Arsenal, maar is meer onder indruk hoe groot de verandering van Man U is sinds Ten Hag er is en dat Henry denkt als hij meer tijd krijgt dat ze dat Utd heel mooi voetbal zal laten zien.
 
G-schock
 
8
25 januari 2023 om 08:03
@SammyR Precies, je ziet dat Arteta al langer met dit team bezig is. Ik verwacht wel dat Ten Hag een soort gelijk iets neer kan gaan zetten als hij de tijd krijgt. Heb hem al die tijd bij Ajax ook onderschat achtergezien. Alle lof voor Ten Hag.
 
Mr_knowledge
 
1
25 januari 2023 om 09:31
Ik vind het overigens een groot compliment. Zeker als van een legende komt als Henry van een oud rivaal. Hopelijk krijgt Ten Hag ook genoeg tijd, alleen met de scouting moet hij toch wel beter doen. Spelers van een hogere niveau dan Weghorst moeten komen. Hopelijk komt er een goede zomer tegemoet. En gaan ze niet weer op het allerlaatst moment spelers halen zoals Anthony voor veels te veel geld.
 
Richdinho
 
2
25 januari 2023 om 09:41
Nja hij miste in principe ook 3 topspelers martial sancho en casemiro. Dat is in de huidige selectie gewoon niet op te vangen
 
Samcro
 
2
25 januari 2023 om 09:44
Van die drie miste je eigenlijk alleen Case, want die andere 2 voegen op dit moment toch gewoon weinig toe? Ik denk zelfs dat Wout gewoon gespeeld had als Martial fit was.
 
Sanderr
 
0
25 januari 2023 om 19:09
Dat is echt niet waar, Martial had 100 procent zeker gespeeld als die fit was en die voegt ook wel degelijk veel toe in de speelstijl van Ten Hag. Casemiro spreekt uiteraard voor zich. Sancho had mits fit alsnog op de bank gezeten waarschijnlijk, al was het wel een fijne wissel geweest voor Antony uiteraard.
 
kali
 
2
25 januari 2023 om 07:55
Hij is wel een persoon voor een project op te bouwen, dus laat hem eerst succes vieren bij Man Utd en dan tegen die tijd is Barca waarschijnlijk weer in zwara weer beland, goed moment om dan in te springen :D
 
 
16
25 januari 2023 om 08:08
Uh, dit op basis van deze laatste wedstrijd? Ten Hag speelt bij United vooralsnog Mourinho voetbal.
 
Hendrik123
 
10
25 januari 2023 om 08:35
Niet zonder reden. Gaat ook niet lukken met deze spelers. In mijn ogen haalt hij er wel het maximale uit. Maar voor aantrekkelijk spel heb je nou eenmaal aantrekkelijke spelers nodig.
 
RM1335
 
12
25 januari 2023 om 09:09
Nee, niet op basis van die laatste wedstrijd, Henry had hem aanbevolen toen Koeman eruit gegooid werd bij Barcelona.
 
somagunner
 
27
25 januari 2023 om 09:12
Deze quotes zijn uit de duim gezogen van bepaalde United fans. Henry heeft de wedstrijd niet geanalyseerd. De redactie van VZ moet hun bronnen nakijken.
 
zlatanfan4ever
 
5
25 januari 2023 om 09:54
@somagunner: Nee hoor zn quotes kloppen gewoon. Ook United Daily plaatst precies hetzelfde op youtube. Zoek maar op. Quotes kloppen dus gewoon.
 
Sanderr
 
15
25 januari 2023 om 09:54
checken of nakijken Edit: @zlatan: die video zegt natuurlijk niks. Ik zie geen enkel origineel fragement van Henry die een dergelijke uitspraak doet. Ik zie Henry's hoofd in beeld met een of andere voice-over die vertelt wat Henry (schijnbaar) gezegd zou hebben. Er is geen enkel fragment te vinden waarin hij dit op beeld zegt.
 
somagunner
 
18
25 januari 2023 om 09:56
Omdat United Daily het plaatst moet het waar zijn? CBS in de VS zend geen PL wedstrijden uit. Zij zenden de CL uit met Henry en Jamie Carragher onder andere. Ze zijn nep. @thanks Sanderr
 
 
2
25 januari 2023 om 10:12
Meen je dat nou? Ten Hag doet in een half jaar tijd wat geen trainer voor hem is gelukt bij United sinds Sir Alex. Er staat weer een team, ze spelen weer vaak mooi voetbal, echt veel leuker en beter dan onder Mourinho en spelers bloeien weer op. Ten Hag is toch gewoon echt een toptrainer. Kijk ook maar hoe Ajax in elkaar gestort is sinds zijn vertrek, en dat komt niet alleen doordat er spelers weg zijn gegaan want dat gebeurde ook in het tijdperk van Ten Hag bij Ajax. Toen stond er elk jaar weer een team en bleven ze aanvallend en goed spelen.
 
 
2
25 januari 2023 om 13:15
Mourinho werd tweede en won de EL. Ik kijk sinds Ten Hah vrijwel alles van United, maar ze spelen vaak aantrekkelijk voetbal? Die wedstrijden zal ik dan grotendeels gemist hebben. Zeker in de topwedstrijden is het gewoon tegenhouden en counteren. Begrijp me niet verkeerd, Ten Hag doet het fantastisch (en dat vind ik top), maar dat komt vooral omdat er eindelijk weer een Nederlandse trainer is die snapt dat je moet spelen naar de mogelijkheden van je team en niet koppig aan de "nederlandse school" moet vasthouden als je er niemand voor hebt. Daar zullen de oorwassingen begin van het seizoen ook wel bij geholpen overigens. Als ze Ten Haag 5 jaar de tijd geven, denk ik zeker dat ie leuk voetbal gaat spelen, maar nu? Neeeeeeeeeeh.
 
Busby
 
0
25 januari 2023 om 11:09
Als jet het lang genoeg herhaalt geloof je het zelf wel. United is na City en Arsenal de best voetballende ploeg. Het kan ook zijn dat je gisteren geboren bent en nog Mourinho hebt gezien, noch matchen van United dit seizoen.
 
 
1
25 januari 2023 om 13:17
Vond jij de nederlaag tegen Arsenal laatst niet onterecht omdat Arsenal helemaal niet beter was? Ik denk niet dat we het dan eens zullen worden. Brighton speelt exponentieel leuker voetbal dan jullie. Met een fractie van de middelen.
 
Busby
 
0
25 januari 2023 om 13:47
Neen, was iemand anders.Wat ik wel zei is dat wij niet weggespeeld werden zoals Arsenal fans het zagen.Als je United matchen zou kijken dan zou je zulke onzin niet zeggen. Tegen Chelsea en Tottenham waren we beter en tegen Liverpool 50/50 dus je hebt niets anders gekeken dan City en Arsenal.Brighton speelt ook geen beter voetbal en het woord exponentieel wordt anders gebruikt.
 
 
0
25 januari 2023 om 14:03
Tegen Crystal Palace leek het ook echt helemaal nergens op. Snap ik overigens prima, met Wout Weghorst in de spits, maar je wil toch niet met droge ogen beweren dat United dit seizoen erg mooi voetbal speelt? Zeker niet als je het vergelijkt met het Ajax van Ten Haag. En je hebt gelijk, de amusementswaarde van het voetbal bij Brighton als je het vergelijkt met dat van jullie laat een exponentiële groei zien, maar dat typt wat lastig.Je kan ook wel zeggen tegen anonieme mensen op internet dat ze geen wedstrijden kijken, maar ik snap de waarde ervan niet echt. Misschien ben ik wel de grasmeester van Old Trafford. Ik vind United gewoon niet zo goes en ook dat jullie tegen Arsenal bij vlagen echt totaal van het veld werden geblazen.
 
Busby
 
0
25 januari 2023 om 14:11
Als je criterium is dat elke match goed moet zijn dan valt iedereen af. Zelfs City heeft slechte matchen gespeeld dus natuurlijk zitten er matchen als tegen Palace ook ertussen maar algemeen is het wel leuk voetbal dat Ten Hag brengt. Goed positiespel, driehoekjes, acties, looplijnen en genoeg kansen. City en Arsenal zijn op het moment beter maar doen alsof United erger is dan Brighton klopt niet. United speelt nu ook 10 matchen in 32 dagen, wees maar zeker dat er daar ook slechte matchen tussen gaan zitten met zo'n kern.
 
YoeriCFC
 
2
25 januari 2023 om 08:09
Het lijkt me niet heel lastig om onder Ten Hag “aantrekkelijker” voetbal te verwachten dan onder Ferguson. Zeker naar Nederlandse maatstaven. Onder Ferguson werd direct countervoetbal gespeeld in een variant van 4-4-2, met hier en daar een uitschieter naar een verdedigende 4-3-3. In Nederland zal men daarom al snel vinden dat het in ieder geval aantrekkelijker is dan onder Ferguson. Of het succesvoller gaat worden moeten we afwachten, prijzen winnen met United zal al lastig genoeg zijn.
 
Slimmeshady
 
0
25 januari 2023 om 08:50
Het is dan ook echt absurd dat ronaldo bij manchester onder ferguson en bij real onder oa mourinho met countervoetbal zoveel doelpunten heeft gescoord. Denk dat meeste mensen dat niet beseffen.
 
olesmit
 
12
25 januari 2023 om 08:58
Ronaldo is toch juist een countervoetballer. Die moest het niet hebben van eindeloos tiki taka gebrei rondom de 16 maar van aanvallen waarin hij de ruimte kreeg om in te schieten. Vind het dan ook niet absurd.
 
Joga_Bonito10
 
6
25 januari 2023 om 09:01
Wat is daar absurd aan? Het is nu eenmaal een speler die het vooral van zijn absolute snelheid en positionering moest hebben en vooral als de ruimtes groter waren(counter) was dat meer in zijn voordeel dan nadeel. Natuurlijk waren die straattrucjes in het begin leuk voor de show, maar echt effectief zoals Ronaldinho is hij daarin nooit geweest. Denk dat jij zelf even niet beseft wat je zegt.
 
zlatanfan4ever
 
0
25 januari 2023 om 09:56
Joga: Haha klopt. Vaak deed CR7 zn voet over de bal en allemaal sepastische bewegingen, maar was het totaal nutteloos en alleen maar show, maar passeerde hij z'n man er niet mee. Ronaldinho daarentegen maakte scharen die ook echt effectief waren en om een mannetje te passeren. ON: Ik denk dat Ten Hag op termijn ook United mooi voetbal kan laten spelen, maar dan moet hij wel de tijd krijgen (lees minimaal 2 jaar).
 
YoeriCFC
 
1
25 januari 2023 om 10:55
Waarom is het absurd? Het countervoetbal van Real Madrid onder Mourinho leverde echt kans op kans op. Wat mij betreft is dat de allerbeste counterploeg die ik ooit gezien heb. Countervoetbal betekent niet per definitie dat je geen kansen krijgt, het betekent vooral dat je reageert op het voetbal van de tegenstander.
 
 
1
25 januari 2023 om 13:28
Ik wou net zeggen, het Real onder Mourinho maakte volgens mij een recordaantal goals. Of was het punten?
 
Briante
 
5
25 januari 2023 om 08:10
Zou EtH graag bij Bayern aan het werk zien.
 
Redisthecolour
 
4
25 januari 2023 om 08:20
Op basis waarvan gaan ze aantrekkelijker spelen dan onder Ferguson? Ik heb ze nog maar zelden leuk zien spelen. De resultaten zijn prima, maar het spel wordt toch niemand vrolijk van?
 
Busby
 
3
25 januari 2023 om 11:12
Hoeveel matchen heb je gekeken want alleen tegen City en Arsenal speelden we afwachtend? Tegen alle andere ploegen was het zeker aantrekkelijk en voetballend goed tot heel goed zoals match tegen Tottenham.
 
29er
 
5
25 januari 2023 om 08:50
'aantrekkerlijker spelen dan onder Ferguson'? Het kan aan mij liggen, maar Ferguson speelde toch helemaal niet zo aantrekkelijk?
 
zlatanfan4ever
 
0
25 januari 2023 om 09:58
Vandaar dat het ook niet zo heel moeilijk zal zijn, maar ze vergelijken graag met Ferguson, aangezien Fergie volgens mij uit mn hoofd 13x kampioen werd in 20 jaar tijd. Dus ja ze vergelijken graag met de SIR en met die tijd.
 
somagunner
 
49
25 januari 2023 om 09:10
Beste redactie, Dit is nep. Henry heeft dit niet gezegd over Ten Hag. De quotes zouden komen van CBS maar CBS zend alleen CL wedstrijden uit met Henry als pundit.
 
Samcro
 
11
25 januari 2023 om 09:50
Geweldig toch om te zien dat zowat elk medium deze quotes klakkeloos overgenomen heeft... Wat een stelletje.
 
somagunner
 
4
25 januari 2023 om 10:19
Absurd Samcro. United fans en Ten Hag sympathisanten willen zo graag dit soort dingen horen dat ze bronnen niet nakijken. Zelfs AD, Voetbalrpimeur en Ajax websites doen daar aan mee.
 
Sanderr
 
8
25 januari 2023 om 09:53
Dat is wel heel vaag, hoe kan het dat echt een stuk of 10 verschillende Brtise media zoiets melden dan? Als je googelt op 'henry about Ten Hag' vind je deze info echt op tig verschillende sites. Ik weet dat je de Engelse pers (op enkele kwaliteitskranten na) met een flinke korrel zout moet nemen maar om nou zo'n heel verhaal compleet te verzinnen gaat wel heel ver haha.
 
somagunner
 
8
25 januari 2023 om 09:59
Omdat veel mensen hun bronnen niet nakijken. CBS zend geen PL wedstrijden uit in de VS. Henry doet de CL wedstrijden met hun en geen PL wedstrijden. De reddevils reddit sub die heeft dit artikel niet eens geplaatst en zij plaatsen bijna alles wat nieuwswaardig is zoals Henry zijn neppe quotes. Er zijn ook geen beelden dat Henry dit zei.
 
zlatanfan4ever
 
0
25 januari 2023 om 09:59
De quotes zijn wel echt. check ook United Dailiy op youtube die ook de quotes heeft geciteerd.
 
somagunner
 
15
25 januari 2023 om 10:09
En heeft United Daily ook beelden wanneer Henry dit zei? Het is nep.
 
Reinaldinhoo
 
1
25 januari 2023 om 09:36
Waarom zou iemand daar op dit moment heen willen. Het weer is top maar voetbal beleving is in Engeland ook veel beter net als het waarderen van contracten en het uitbetalen van salaris.
 
TILBURG013
 
1
25 januari 2023 om 10:33
Henry maakt een vergelijking van niks.. het team dat Arteta overnam was zo enorm veel slechter als waar Ten Hag binnenkwam. Volgens mij stond Arsenal dik in het rechterrijtje toen Arteta kwam en speelden ze met spelers als Luiz, Mustafi en Sokratis achterin. Dus dan kan je wel beginnen over een half jaar of 3 jaar maar het startpunt was ook totaal anders. Ten Hag mocht ook gelijk 250m uitgeven, iets wat Arteta in z’n eerste 3 transferperiodes niet eens uit gaf. Moest het doen met Pablo Mari huren en Cedric transfervrij binnenhalen.. betekent niet dat Ten Hag geen knappe prestatie levert. Alleen de situaties waren totaal verschillend. Arteta moest echt de hele club opnieuw opbouwen, midden in een seizoen en aan het begin van Corona.
 
somagunner
 
4
25 januari 2023 om 10:44
Sterker nog. Henry heeft dit nooit gezegd.
 
Samcro
 
4
25 januari 2023 om 11:15
Eens, Utd haalde ook gewoon even Varane, Sancho en Ronaldo binnen. Denk je dat die naar Arsenal zouden komen in de situatie waar ze in zaten toen Arteta begon? Never nooit. Zijn geen vergelijkbare situaties anders dan dat beide clubs al enkele jaren slecht presteren. Waarbij Utd zelfs nog een keer 2e werd tussendoor. Arsenal was volledig EL ploeg geworden. Maar laat iedereen lekker de prestaties van Arteta downplayen, zodra Arteta met Arsenal een major trophy wint kunnen ze er niet meer onderuit. Ik kan me trouwens nog goed herinneren hoe de reacties waren na Arteta`s eerste persco. Die kijk ik nu graag terug, alles wat hij daar zei heeft ie waargemaakt. Non-negiotables, hij werd erom belachelijk gemaakt, het heeft ervoor gezorgd dat we nu staan waar we staan. My manager
 
Busby
 
4
25 januari 2023 om 12:23
Arsenal fans zijn zo snel getriggered, niet normaal. Wat maakt het jullie uit of Henry of iemand anders al dan iets zegt over Ten Haf of United? Somagunner zegt ook heel de tijd dat United verdedigend speelt maar ik negeer hem want merendeel van de matchen spelen we gewoon aanvallend, mooi voetbal waar ik van geniet. Tegen City en Arsenal word je dan gedwongen om te counteren en plots is Ten Hag Mourinho terwijl we gewoon 6 op 12 dus halen. Arteta is goed bezig, Arsenal is goed bezig, leer genieten zou ik zeggen.
 
Samcro
 
3
25 januari 2023 om 12:32
Busby, de enige die hier getriggerd is ben jij. Wij mogen tegenwoordig als Arsenalfans niets meer over Utd zeggen? Ik geef gewoon aan dat de situaties anders waren toen Arteta begon en toen Erik begon. Utd kon ook gewoon nog even die grote namen halen en grote bedragen uitgeven in hun slechte periode. Dat ik dat verschil benoem is toch niet gek? Heeft echt niets te maken met getriggerd zijn, jij reageert hier getriggerd omdat je soma iets ziet zeggen denk ik. Sws moet je niet alles wat 1 fan zegt gelijk stellen aan wat alle fans vinden.
 
Busby
 
4
25 januari 2023 om 13:11
Je mag alles zeggen wat je wil maar het valt op hoe hard Arsenal fans en jij ook gelijk de vergelijking willen gaan zoeken en bij elke United topic Arsenal bij betrekken. Als iemand vind dat Ten Hag het goed doet dan wil dat niet zeggen dat Arteta het slecht doet. Je probeert hier argumenten te zoeken waarom de situatie anders is etc maar dat is helemaal niet nodig want het gaat niet over Arteta.
 
Samcro
 
1
25 januari 2023 om 13:26
Ik haal Arsenal er niet bij, dat wordt hierboven al gedaan en daar reageer ik op. Ik reageer zelfs nog op een Arsenal fan en jij wordt getriggerd. Dan reageer je toch niet en laat je die delusional Arsenalfans toch lekker lullen?
 
andyking
 
0
25 januari 2023 om 10:41
Zou mij trouwens niet verwonderen als Ten Hag daar nog een keer als trainer/coach aan de slag gaat.