Jack van Gelder en Kenneth Perez pakken Jansen aan na pijnlijke wissel
Vrijdag, 24 september 2021 om 09:40

Timo Letschert is donderdagavond al halverwege de eerste helft gewisseld in de wedstrijd tussen FC Twente en AZ. De verdediger van AZ ging in de fout voorafgaand aan het tweede doelpunt van FC Twente, waarna trainer Pascal Jansen ingreep. Pantelis Hatzidiakos deed razendsnel een warming-up en werd in minuut 22 binnen de lijnen gebracht, 5 minuten na de 2-0 van de thuisploeg.

Letschert mocht zich het doelpunt aanrekenen. Na een ingooi van Giovanni Troupée aan de rechterkant van het veld schoot Ramiz Zerrouki de bal de diepte in. Daar ging Daan Rots het sprintduel aan met Letschert, die de bal onder controle leek te hebben. De centrumverdediger verspeelde de bal echter op knullige wijze, waardoor Rots de vrije doorgang kreeg naar het vijandige doel en oog in oog met doelman Peter Vindahl koelbloedig afrondde: 2-0. Voorafgaand aan de 1-0 van Ricky van Wolfswinkel kopte Letschert onder een bal door die naar assistgever Michel Vlap ging.

"Je kunt je toch ook afvragen: waarom is de trainer niet met Hatzidiakos begonnen, nadat Letschert allesbehalve overtuigend voetbalde tegen Heracles", wierp commentator Michiel Teeling tijdens de wedstrijd op. Letschert stond zondag 85 minuten op het veld tijdens de nederlaag tegen Heracles (3-2). In die wedstrijd liet hij zich eenvoudig opzij zetten door Kaj Sierhuis voorafgaand aan de 1-1.

In de pauze liet analist Kenneth Perez weten het niet eens te zijn met de wissel. "Ik heb daar wel moeite mee. Je hebt een keuze gemaakt vooraf om Letschert op te stellen", doelde hij op trainer Jansen. "Je kunt een fout maken. Aanvallers kunnen ook fouten maken. Pavlidis maakt geen kans af, maar die wisselt hij toch ook niet? Elke bal op goal gaat erin, maar de keeper wisselt hij toch ook niet? Ik houd er niet van. Het is ook niet zo dat je er veel beter van wordt. Nu heb je een andere kamikazepiloot erin." Sportpresentator Jack van Gelder mengde zich via Twitter en reageert op een video van de wissel: "Hoe maak ik een speler kapot???!!!! Ja het was een grote fout, maar toch."

Kees Kwakman hoopt op meer speeltijd voor de van Go Ahead Eagles overgekomen. Sam Beukema, zei hij in de studio van ESPN. "We hebben Letschert en Hatzidiakos nu een paar jaar gezien. Ik zeg niet dat Beukema geen fouten maakt en ik weet ook wel dat hij uit de Keuken Kampioen Divisie komt, maar die zal je nu toch wel neerzetten?" Perez vindt dat Letschert in ieder geval tekort komt, ondanks zijn ervaring. "Je kunt ook als minder goede speler een goede leider zijn, iemand die belangrijk is in de kleedkamer, maar ik heb het gevoel dat Letschert dat niet is. Dat kan ik moeilijk beoordelen, maar zijn voetballende kwaliteiten wel. Ik heb Letschert altijd een ramp gevonden."

Letschert speelde in Enschede zijn zesde officiële wedstrijd van het seizoen. De verdediger zat dit seizoen alleen in de Europa League-uitwedstrijd tegen Randers (2-2) op de bank; in de thuiswedstrijd tegen PSV (0-3 nederlaag) ontbrak hij vanwege een blessure. AZ verloor de wedstrijd uiteindelijk met 3-1 en blijft steken op de zeventiende plaats op de ranglijst.

Meer nieuws
   
17:08
17:08
Feyenoord moet straf uitzitten tijdens de afscheidswedstrijd van Slot in De Kuip
7
   
16:26
16:26
Romano weet het zeker: transfer van Arne Slot naar Liverpool is rond
13
   
16:26
16:26
'Dick Schreuder op poleposition voor nieuwe trainer van Feyenoord'
68
   
16:00
16:00
VZ Team van de Week: liefst 5 spelers van PSV na achtklapper in Friesland
26
   
15:55
15:55
Boskamp noemt 'de enige buitenlandse naam' die circuleert als opvolger van Slot
15
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (87)

 
Lucafache27
 
17
23 september 2021 om 21:35
Gewoon terecht! Wat een matige verdediger!
 
NicoMos
 
1
24 september 2021 om 12:27
Was ook bij HSV een drama verdediger!
 
hencoli
 
55
23 september 2021 om 21:35
Of je zet Beukema er gewoon eens in .
 
Yelle
 
7
23 september 2021 om 21:40
Dit inderdaad! Onbegrijpelijk. Lijkt mij juist een hele goed optie om naast bmi te zetten
 
SashHaha
 
31
23 september 2021 om 21:49
Deze staf ziet die jongens toch dagelijks aan het werk. Er zal vast een reden zijn waarom er andere keuzes gemaakt worden.
 
soccerskins
 
2
24 september 2021 om 13:07
En hoevaak worden er alsnog verkeerde keuzes gemaakt? Om in Nederland maar eens PSV en Ajax als voorbeelden te pakken. Schmidt bleef vasthouden aan het 4-2-2-2 systeem waar dit seizoen blijkt dat een 4-2-3-1 veel beter bij de selectie past. Bij Ajax is het Klaassen of Berghuis op 10 en we zien allemaal hoe het loopt sinds dat Klaassen geblesseerd is geraakt en Berghuis daar speelt.
 
SashHaha
 
0
24 september 2021 om 13:12
Er worden ongetwijfeld verkeerde keuzes gemaakt. Het verschil zit hem in de mensen die de verantwoordelijkheid dragen en de mensen die aan het woord komen als iets slecht uitpakt.
 
Pabs
 
6
23 september 2021 om 21:35
21 minuten te laat, maar goed. Einde Letschert bij AZ.
 
FeanDen
 
70
23 september 2021 om 21:35
Vind het dubbel. Ja, hij speelde slecht en maakte een enorme fout. Maar laten we nu niet de trainer gaan prijzen, want het was dezelfde trainer die Letschert in de basisopstelling zette.
 
reddington1992
 
13
23 september 2021 om 21:38
Hij heeft nog het lef om te wisselen. Hoeveel trainers durven hun eigen fouten niet toe te geven?
 
raamklAZA
 
10
23 september 2021 om 21:53
Hij maakte elke week al de fout door hem in de basis te zetten, dus ja het is zeker ook zijn schuld. Letschert speelt altijd dramatisch namelijk, en het was wachten op zo'n wedstrijd.
 
DeBers
 
5
23 september 2021 om 22:11
Heb je het artikel gelezen?
 
FeanDen
 
11
24 september 2021 om 09:13
Ja, ik heb het artikel gelezen. Op het moment dat ik mijn reactie schreef, bestond het artikel echter enkel uit een omschrijving van de wissel. De reacties van Perez en co zijn er later aan toegevoegd ??
 
bigtukker
 
12
23 september 2021 om 23:09
Blinde paniek voor de bühne. Jansen zie de bui al hangen. Zonde, want hij had het vorig seizoen goed voor elkaar, maar ja als je al je goede spelers minus Karlsson verkoopt en er niks voor terughaalt dan moet je hopen dat je mag concurreren met Willem II
 
Oelie Wapper
 
9
23 september 2021 om 21:35
Da's dan 21 minuten te laat geweest...
 
bliek
 
0
24 september 2021 om 13:24
Oelie wapper , Hij heeft hem opgesteld en daarmee kan je toch wel zeggen dat hij zelf gefaald heeft. Jansen moet nu laten zien dat hij een echte trainer is. Vorig seizoen teerde hij op de selectie van Slot en er zijn nu veel spelers weg. Ook kan je wel zeggen dat Huiberts de trainer in de steek laat. Er staat nu geen selectie die goed genoeg is voor de top 3. Ik snap dat je geen dure spelers wil kopen maar nu is het wel erg mager.
 
 
177
23 september 2021 om 21:36
AZ had Feyenoord ingehaald? ??????
 
AFCA_3star
 
65
23 september 2021 om 21:43
Je zult mij niet horen zeggen dat AZ Feyenoord heeft ingehaald, maar Feyenoord heeft de laatste jaren ook vaak genoeg een vergelijkbare en zelfs slechter serie neergezet, dus het is erg makkelijk ik dit nu te roepen.
 
MGMV
 
63
23 september 2021 om 23:44
Net zoals dat andersom ook makkelijk roepen was na wat topjaren Terwijl Feyenoord zelfs nog enkele prijzen won in de tussentijd.
 
borrelhond
 
33
23 september 2021 om 21:47
Afgelopen jaren was AZ op sportief gebied wel degelijk voorbij Feyenoord. AZ heeft echter bijzonder weinig met de miljoenen voor o.a. Boadu, Stengs en Koomeiners gedaan. Snap dat de spelers die hen moeten vervangen van mindere kwaliteit zijn, maar nu is AZ wel heel erg ver terug gevallen. Dat terwijl Feyenoord wel uitstekend heeft ingekocht met voornamelijk Trauner en Pedersen.
 
el_barca
 
96
23 september 2021 om 21:53
Wat heeft az meer gewonnen dan feyenoord dan de laatste jaren?
 
sportweek86
 
29
23 september 2021 om 22:20
Beter gepresteerd in Europa. Staan er financieel een stuk beter voor. Er zat een structuur in de manier van voetballen.
 
Goalski
 
40
23 september 2021 om 22:27
Staat AZ er financieel zoveel beter voor dan? Dan hadden ze toch wel wat mogen investeren in deze zeer matige spelersgroep. Bij Feyenoord is er geen geld, maar wel geïnvesteerd.
 
coolJ
 
2
23 september 2021 om 22:31
Ja. Heb je niet opgelet laatste jaren en de afgelopen zomer?
 
sander1410
 
28
23 september 2021 om 22:54
Geen geld maar wel enorm goed met het geld omgegaan. Dit is de eerste stap van het grote plan van Arnesen. Het geld gaat wel komen. Sini, Malacia, Bijlow, Kokcu, Senesi en later Pedersen worden met een smak geld verkocht.
 
Denn01
 
10
23 september 2021 om 23:37
Moet je wel verder komen in een Europees toernooi anders hebben deze spelers een stuk minder waarde.
 
sander1410
 
13
24 september 2021 om 05:58
Och iedereen met dat Europees gelul. Wat hebben die grote talenten laten zien Europees die voor een smak geld verkocht worden? Juist ook niks.
 
AFCA_ARJAN
 
4
24 september 2021 om 07:27
@sander1410: ik help het je hopen, maar zijn die genoemde spelers nu echt zo top. Bijlow wel mee eens. De rest doet het leuk, maar zullen echt niet voor veel meer 8-10miljoen vertrekken, als ze dat al halen. Grootste probleem is dat ze het soms leuk doen in de eredivisie, maar Europees nog niks hebben laten zien.
 
repuiztav
 
13
24 september 2021 om 07:46
Yiddo. Ja? Voor Sinisterra, Malacia en Senesi krijg je p.p. minder dan 10? Bijzondere constatering.
 
 
6
24 september 2021 om 10:37
Met alle respect maar nu maak je jezelf belachelijk. Sini laat het bijna constant zien waarom hij zo’n groot talent is en gaat gewoon samen met die andere jongens 18-22 miljoen opleveren mits er geen ernstig blessure leed komt.
 
j3ro3ntj33__
 
1
24 september 2021 om 10:39
@sander1410, Dat van dat Europees is absoluut geen gelul. Feyenoord heeft laatste 20 jaar alleen Kuyt en van Persie geleverd. Verder hebben ze geen voetballer geleverd aan een club die het kon laten zien op het hoogste niveau. Spelers worden pas meer dan 10/15 miljoen waard als ze Europees ook wat laten zien. Die talenten waar jij het over hebt waren van Ajax, Psv of van een club die al vele malen hoger staat genoteerd. Europees voetbal is gewoon je weg naar geld. Levert veel op en spelers spelen zich in de kijker.
 
sander1410
 
0
25 september 2021 om 01:58
Is gewoon gelul wat heeft die spits van Porto Europees laten zien die voor 40miljoen verkocht werd naar Wolves? Geen ene knikker. Je moet gewoon een club hebben die dat geld wilt betalen. Wat hebben Stengs, Boadu en Koopmeiners gepresteerd Europees? Ook enorm weinig, worden wel met een smak geld verkocht.
 
LindaNolta
 
12
23 september 2021 om 21:50
Idd kijk naar de jeugd, faciliteiten, eigen vermogen.
 
MGMV
 
7
23 september 2021 om 23:46
Jong AZ draait inderdaad goed momenteel. Wellicht dat ze daar dan ook eens gebruik van moeten maken.. Bij ons breekt er momenteel in elk geval al meer echt door zonder ploeg in de KKD.
 
SashHaha
 
17
23 september 2021 om 21:52
Alleen qua financiële huishouden en jeugdopleiding. AZ heeft heel veel geld en blijven gewoon het beleid voeren waar ze in geloven. Over anderhalf jaar staat er weer een sterk AZ en verkopen ze weer voor heel veel geld. Feyenoord redt het niet zonder enorme gestes van fans.
 
 
7
23 september 2021 om 21:55
Financiee met flag en wimpel en zodra AZ bereid is daae een deel van uit te geven volgt sportief vanzelf.
 
Blaise65
 
13
23 september 2021 om 23:54
Az is eigenlijk wel elke pot de betere voetballende ploeg, valt ff niet voor ze. Daar waar Feyenoord vooral reactievoetbal speelt. Als feyenoorder kun je je gewoon beter stil houden na 1 kampioenschap in 30 jaar tijd.
 
Moridin
 
42
24 september 2021 om 00:02
3 kampioenschappen en een hand vol bekers en een uefacup. Maar az speelt regelmatig leuk frivool voetbal idd.
 
Teesboer
 
2
24 september 2021 om 08:43
Achja Feyenoorders zijn blij dat ze weer eens kunnen zeggen dat ze beter zijn dan een zogenaamde topclub. Ajax en PSV zijn al jaren de beste 2 teams in de Eredivisie en pas daarna komen Feyenoord en AZ.
 
j3ro3ntj33__
 
2
24 september 2021 om 10:49
@teesboer, Als je het zo gaat inkorten: Ajax is al jaren de beste van de Eredivisie, daarna komen psv, feyenoord en az.
 
blaugrana11
 
0
24 september 2021 om 12:04
Beker is toch geen echte prijs voor een topclub man
 
Moridin
 
2
24 september 2021 om 14:03
Nou ja, AZ heeft hem niet gewonnen. Die winnen sowieso niet zo veel prijzen, al zou je dat soms wel denken als je ze hoort snateren.
 
Moridin
 
18
24 september 2021 om 00:00
Zoals Vd gijp zo graag zegt: Ze zijn het zelf gaan geloven. Dat je denkt dat je je beste spelers wel even met jeugd vervangt is een duidelijk teken van grootheidswaanzin. Wat zal Wijndal trouwens balen. Niet verkocht en nu in zo`n matig team spelen. Dan raak je snel uit de picture. Die zal in de winter alles op alles zetten voor een transfer nu mensen nog weten wie hij is. Na een jaartje middenmoot kijken de grote ploegen niet meer naar je om.
 
Schwarz
 
8
24 september 2021 om 00:53
Qua achterlijk beleid hebben ze feyenoord wel ff ingehaald dit jaar ja. Benieuwd wanneer de paniekaankopen volgen.
 
AFCA_ARJAN
 
2
24 september 2021 om 07:23
Makkelijk scoren zeg. Zo’n uitspraak wordt niet gedaan afgaande op 1 moment, maar kijk je naar de afgelopen seizoenen. Kijkend naar het beleid van az, denk ik idd dat daar veel meer potentie dan bij Feyenoord. Doen het nu weer ff leuk, maar kan over paar weken weer anders zijn. Ze zijn nog steeds afhankelijk of dat nieuwe stadion er komt. Dat is natuurlijk absurd.
 
RedondoNo5
 
3
24 september 2021 om 09:52
Wat een discussie zeg. AZ en Feyenoord zijn de afgelopen jaren redelijk gelijkwaardig geweest. Het ene seizoen is Feyenoord net beter, het andere AZ. AZ heeft nu een mindere periode die Feyenoord ook vaak heeft gehad. Het verschil is dat Feyenoord zich profileert als top 3 club en op basis daarvan in verhouding minder presteert. AZ is een uitdager voor de top 3 en heeft dat juist meerdere malen bewezen. Ajax en PSV zijn al decenia de top 2. Daarachter heb je Feyenoord en AZ en vervolgens clubs als Utrecht, Vitesse etc die weleens een goed seizoen draaien en mee mogen doen om de 4e plek.
 
houtapp
 
4
24 september 2021 om 10:04
@choplife Ik zou als Feyenoorder dit soort dingen niet te hard roepen. Feyenoord presteert nu even aardig maar de afgelopen jaren heeft doen uitwijzen dat dit geen garantie op succes is.
 
ninjakai
 
3
24 september 2021 om 10:47
@choplife nee nog erger. AZ verkoopt niet aan directe concurrenten Ajax en PSV. ???????????? Alleen daarom al zou een jaartje strijden tegen degradatie goed voor ze zijn.
 
Jsuperboer98
 
4
23 september 2021 om 21:36
Het enige positieve aan deze wedstrijd tot nu toe is dat je die prutser nooit meer op hoeft te stellen, bij de 1-0 zat hij ook al mis & een foutloze wedstrijd heeft deze lompe piraat nog niet gespeeld
 
azchelsea
 
31
23 september 2021 om 21:37
Dit vind ik ook weer gek. Het is een belachelijke keuze om Letschert op te stellen (terwijl je weet hoe matig hij is), maar ik vind het nog erger om hem dan na slechts 20 minuten te wisselen. Áls je dan zo volhardend bent om hem op te stellen, hoe kan je dan na 20 minuten wel opeens zo’n rigoureuze beslissing nemen? Wacht dan even tot de rust. Prima dat hij nooit meer in actie gaat komen, maar er moet wel nog een club zijn die hem wil kopen.
 
BramThijs
 
10
23 september 2021 om 21:38
Helemaal mee eens! Lijkt wel een beetje of Janssen een reden zocht om hem voor t blok te kunnen zetten!
 
Superb
 
9
23 september 2021 om 21:39
Ik vind het ook een opmerkelijk besluit van Jansen. Hoe staat hij er überhaupt voor bij de achterban van AZ?
 
azchelsea
 
1
23 september 2021 om 22:32
Niet goed. Ik denk dat de meeste mensen hem liever zien vertrekken.
 
SaEnKaNtEr
 
1
23 september 2021 om 23:35
Voor de jeugd is dit een uitstekende trainer, maar nog niet rijp voor de hoofdselectie. Ik zou zeggen Jonk halen of Cocu als tussenpoos, maar liever Jonk....
 
reddington1992
 
15
23 september 2021 om 21:40
Nu het nog kan wil de trainer nog de wedstrijd doen laten keren. Dan is het volstrekt onlogisch om dan te wachten tot de rust. Wat is dat nou voor onzin? Wisselen wanneer het nodig is voor de team.
 
genieterr
 
6
23 september 2021 om 21:37
Matige verdediger. Maar om hem nou halverwege te wisselen vind ik wat ver gaan. Je had er dan meer uit moeten halen, AZ is gewoon dramatisch begonnen.
 
consy
 
41
23 september 2021 om 21:38
Blijft geestig hoe velen AZ voorbij Feyenoord schreven, je kan er niet verder naast zitten.
 
burwatti
 
21
23 september 2021 om 21:51
Maar eerlijk is eerlijk, daar leek het toch ook gewoon op? Feyenoord dat er financieel waardeloos voor stond/staat en Az niet perse hoefde te verkopen. Az heeft zich om een of andere reden niet versterkt, waar Feyenoord zich met beperkte middelen echt verbeterd heeft.
 
LindaNolta
 
9
23 september 2021 om 21:52
Ohhh vertel? Eigen vermogen, faciliteiten, jeugdopleiding. Is Feyenoord lichtjaren verwijderd van AZ.
 
m1ch43ll
 
50
23 september 2021 om 22:15
Het vermogen zal vast, maar op de andere punten vraag ik het me af. Hoe vaak loop jij rond op het jeugd complex van Feyenoord? Enig idee hoe dat er uit ziet en wat het niveau is?
 
MGMV
 
30
23 september 2021 om 23:50
Haha maar echt, Feyenoord heeft twee fonkelnieuwe (althans, ook alweer even in gebruik) complexen, zet (ja, eindelijk) echt positieve veranderingen door en er zijn echt behoorlijke jeugdspelers die zich al snel gaan melden bij het eerste. Lichtjaren.. Misschien moet het uitstekend presterende Jong AZ dan ook eindelijk een leeg geplukt worden ten behoeve van het eerste. En echte toppers zie ik na Jong AZ eerlijk gezegd ook niet echt.
 
SaEnKaNtEr
 
5
23 september 2021 om 23:38
Enkel qua achterban en uitstraling niet, maar dat is een kwestie van tijd. Dit pad is er een van vallen en opstaan. Dat weekt de eelt welke een topclub nodig heeft om ten alle tijde een topclub te kunnen zijn.
 
ninjakai
 
4
24 september 2021 om 10:56
Het pad dat elke topploeg nodig heeft is een minder grote bek en vooral doen. AZ is de ploeg van de grote bek die nooit leren. Begon met het Scheringa verhaal toen waren ze zogenaamd ook top, vervolgens dat gezeik om de CL plek op basis van het ridicule argument dat zij in de onderlinge wedstrijden van Ajax hadden gewonnen. Lekker ff de autonomie van de knvb aantasten om dit soort beslissingen te nemen (waar ze gewoon het dichtst in de buurt bleven van de eigen competitieregels). Ook nog dat geneuzel we verkopen niet aan concurrenten Ajax en PSV (sterker nog die twee clubs verkopen zelfs aan elkaar bij de juiste prijs) en dan sta je nu 17e. Doe mij maar Twente. Ook fouten gemaakt, maar leren er wel van en lopen niet naast hun schoenen bij een beetje succes.
 
RiDIRKulous
 
2
24 september 2021 om 13:51
Ameeen. Hahaha wat heb ik hekel aan az sinds dat ene seizoen toen ze ff meededen. Geef mij ook maar twente. Edit. Vergeet ook niet die interesse in veerman...vlak voor de wedstrijd. Deed ajax dat voorheen...schreuwen ze moord en brand. Om dan zelf ook t te doen.
 
j3ro3ntj33__
 
2
24 september 2021 om 10:52
@consy, Waarom kan je er niet verder naast zitten? Buiten fanbase om is AZ ook gewoon Feyenoord voorbij. Dat ze een mindere periode hebben doet daar niets aan af. Denk je echt dat Feyenoord dit heel het seizoen volhoud ?!
 
Sanderr
 
2
24 september 2021 om 13:53
Ik denk inderdaad dat Feyenoord eenvoudig boven AZ zal eindigen inderdaad ja. Is dat raar?
 
j3ro3ntj33__
 
0
24 september 2021 om 14:34
@sanderk91, Niet raar als je dat denkt. Maar wel als je zegt: "je kan er niet verder naast zitten". We doen nu net of Feyenoord ineens de te vrezen club is. Maar dit gaan ze nooit volhouden denk ik. Ze spelen nu nog voor de beker, Europees en competitie, word een loodzwaar programma. En zoals we allemaal zien, zit het AZ momenteel ook gewoon niet mee. Als dat dubbeltje dadelijk wel de goede kant op valt, dan kunnen ze weer aardig wat teams verslaan.
 
Cas1
 
9
23 september 2021 om 21:38
Totaal niet begrepen wat deze jongen hier doet. 1 jaar leuk gespeeld bij Utrecht jaren geleden.hij kan er helemaal niets van.
 
Kieftenbeld
 
6
23 september 2021 om 21:39
Terecht het beste voor az. Volgende wedstrijd gewoon beukema in de basis
 
VoetbalVreugd
 
13
23 september 2021 om 21:39
Dramatische, overschatte verdediger is Letschert toch. En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Jansen zich hier wil laten gelden als een trainer die zogenaamd harde beslissingen durft te nemen. Hij had ook Letschert niet kunnen opstellen of kunnen wachten tot de rust. Zoveel is AZ namelijk ook niet opgeschoten met de wissel.
 
Dessers FCU
 
7
23 september 2021 om 21:39
Wat is er met die jongen gebeurd. Bij Utrecht oogde hij vaak wel stabiel. Al maakte hij soms onnodige overtreding(ook in het strafschopgebied) Geen echte top maar een prima speler om erbij te hebben.
 
Cas1
 
8
23 september 2021 om 21:41
Dit debacle is totaal niet de schuld van de trainer, maar hij zal straks de klos zijn Terwijl iedereen weet dat Huibert en Eenhoren de schuldige zijn. Als ze ballen hebben stappen ze op
 
CoJW
 
5
23 september 2021 om 21:42
Nu BMI nog en Buikema erin! Wat een domme verdediger is BMI ook.
 
007
 
8
23 september 2021 om 21:58
Slaat nergens op. Perez had gelijk. Letschert gaat duidelijk in de fout, maar kom op zeg, dit is echt te extreem.
 
Cas1
 
7
23 september 2021 om 22:39
Ik vrees dat Henk Veerman duurder geworden is. Top aankopen heeft Az gedaan dit jaar Witte zakdoekjes te koop Te gebruiken in Eindhoven en Alkmaar Slot had NOOIT ontslagen moeten worden. Dat was een actie van een kleuter
 
@Osthoved89
 
7
23 september 2021 om 23:36
Dat van Slot heeft er niks mee te maken. Die was al naar Feyenoord. Bovendien ging het vorig jaar prima met Jansen. De schuld ligt in dit geval bij de directie, die geen spelers hebben teruggekocht.
 
Cas1
 
0
24 september 2021 om 18:52
Slot bewijst het dit jaar toch? Als hij was gebleven stond Az vast en zeker hoger. Hij werd op staande voet!!! ontslagen, omdat hij in de keuken van Az kon kijken. Hij kon zien welke spelers Az wilde kopen. Heb jij gezien wie ze gekocht hebben? Dat het vorig jaar nog goed ging heeft met 2 zaken te maken Een zestal goede spelers die zijn verkocht en wat is er voor terug gehaald EN men kon doorvaren op de basis van Slot
 
birotor
 
14
24 september 2021 om 00:37
Mogen AZ en Jong AZ volgens de reglementen van de KNVB samen in de KKD spelen?
 
Pendeco
 
1
24 september 2021 om 14:45
Erg pijnlijke wissel was dit zeg, bizar ook hoe slecht AZ presteert dit seizoen. Vorig seizoen dacht ik nog 'die Pascal pakt het wel goed op na het vertrek van Slot, zo goed was die Slot misschien niet'. Ondertussen heb ik daar een heel ander gevoel over gekregen. Slot presteert erg knap bij Feyenoord en AZ is na het vertrek van paar sterkhouders kansloos naar beneden gegleden op de ranglijst. Blijkbaar verbloemde de aanwezigheid van die sterkhouders vorig seizoen nog de trainerswissel, althans daar lijkt het nu wel een beetje op. Het seizoen duurt nog lang, mogelijk heeft Pascal even de tijd nodig om de gewenste veranderingen door te voeren. Zou mooi zijn als ze beginnen met presteren in Europa voor de Puntjes.
 
Straight to th
 
0
25 september 2021 om 01:04
Dit is gewoon een terechte wissel. Normaal maakt Letschert niet deze fouten. Nu wel, hij zit niet in de wedstrijd. Dan haal je hem gewoon eraf. Ik denk dat Letschert dit ook wel begreep